עושים סדר בחלון הטריידים / שחר צ'קוטאי ועמיחי קטן

ביום חמישי הקרוב יגיע חלון העברות לסופו ואי אפשר יהיה לבצע עוד החלפות. בעונות הקודמות עברו אולסטארים בטריידים ואילו השנה היה נראה שתהיה לנו עונת העברות שקטה, אבל אז הגיע קיירי והטיל פצצה עם דרישה לטרייד וכבר אחרי יומיים הועבר בטרייד ופתח את הסכר ליתר הטריידים בשבוע.

לקראת המאורע רצינו לעשות קצת סדר בדברים – מי המועמדים הבולטים לטריידים, מה הם מביאים איתם לפרקט ומי המועמדות לקלוט אותם:

ג'יי קראודר – פיניקס סאנס

אחרי שישב בחצי השנה האחרונה בעקבות הסכם עם הקבוצה, קראודר ירצה למצוא בית חדש בליגה. הוא מביא איתו ניסיון, נשכנות הגנתית וקליעה משלוש. עזר למיאמי להגיע לגמר בבועה.

הקבוצות שיכולות להתעניין: מיאמי, שמחפשת עדיין את היציבות ומקווה שהוא יביא לה את זה. מילווקי שמחפשת שחקן כנף איכותי שיעזור בהתמודדות מול המזרח. הבאקס גם נפגשו איתו בשבוע שעבר. עוד קבוצות שהוזכרו הן הבלייזרס והבולס.

מסיים חוזה בקיץ.

יעשה את ההבדל?

ג'ייקוב פולטל – סאן אנטוניו ספרס

בניגוד לקראודר, פולטל לא דרש טרייד בשום שלב והוא חלק משמעותי מהקבוצה הנוכחית של הספרס. מצד שני, זה גם הופך אותו ככל הנראה לנכס הבכיר שהם יכולים להעביר בתמורה לבחירות דראפט, וסביר מאוד שזה הכיוון שהספרס מחפשים.

הקבוצות שיכולות להתעניין: וושינגטון וטורונטו שמחפשות את הגבוה שישדרג להן את ההגנה על הצבע ויוכל לשמור על פורוורדים או גארדים אחרי חילוף ודאלאס שהחתימו בקיץ את ג'אבל מגי שכבר עבר מזמן את שיאו, וישמחו לקבל שחקן טוב יותר בתפקיד דומה.

מסיים חוזה בקיץ.

דיאנג'לו ראסל – מינסוטה טימברוולבס

האולסטאר מ-2019 הרוויח אז חוזה מקסימום מגולדן סטייט, והועבר אחר כך למינסוטה, והוא משחק לא רע בסך הכל, אבל לא יציב, סובל מפציעות, ובעיקר לא מצליח לשחזר את הכושר שהביא אותו לאולסטאר לפני 4 שנים. החוזה הזה ייגמר בקיץ, וזו כנראה הדרך הכי קלה של הזאבים לקצץ קצת בהוצאות בלי להחליש את הקבוצה.

הקבוצות שיכולות להתעניין: מיאמי והקליפרס שמחפשות רכז ומרגישות שזה מה שחסר להן כרגע כדי להיות שוב מועמדות לאליפות, וברוקלין שכבר מתחילים לחפש תחליף לקיירי.

מסיים חוזה בקיץ.

קאם רדיש – ניו-יורק ניקס

השחקן הצעיר ביותר ברשימה הוא זה שנמצא הכי מעט זמן בקבוצתו הנוכחית, כאשר בסך הכל לפני שנה הוא הועבר לניקס מאטלנטה. עם זאת, הוא הפך לנפגע העיקרי מקיצורי הרוטציות של ת'יבודו, וספק עד כמה הניקס רוצים אותו אצלם בטווח הארוך.

הקבוצות שיכולות להתעניין: דאלאס והלייקרס שמחפשות שחקני כנף שיתנו קליעה והגנה, ומילווקי ומיאמי שיכולות לראות ברדיש מעין פוטנצאל לקראודר צעיר שאפשר לנעול ליותר שנים קדימה.

נהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ.

נרלס נואל וסדיק ביי – דטרויט פיסטונס

הסנטר והקלע אמנם לא בולטים מדי בכותרות אך לאחרונה מתחיל להיות דיבור סביבם. הסנטר מביא איתו הגנת צבע טובה ואילו הקלע כשמו כן הוא – קולע. ביי זכור בעיקר כאחד שקלע 50+ נק' במשחק.

לגביהם הוזכרו הסיקסרס, הסלטיקס המאבס, הניקס וגם ההיט.

עוד שמות של שחקנים המועמדים לטרייד: ג'ראד ואנדרבליט – יוטה ג'אז, מוזכר בסיקסרס והמאבס. ג'וש הארט – פורטלנד טריילבלייזרס, מוזכר בקאבס ומאטיס טייבול – פילדלפיה סבנטי-סיקסרס, שמוזכר בסקרמנטו ובאטלנטה.

קבוצות:

לצד שמות השחקנים המופיעים מידי יום בעמודי הטריידים, בליגה יש גם קבוצות שמחפשות חיזוקים מידיים כדי לעלות שלב לקראת הפלייאוף. ואלו הקבוצות ומה יש להם לתת:

ל.א. קליפרס:

הקליפרס קיבלו בחזרה את צמד הכוכבים שלהם אחרי פציעות, והסגל המשלים שלהם די טוב, אבל בכל זאת הקליפרס מוזכרים פעם אחר פעם כקבוצה שמחפשת את השדרוג. ההתמקדות של הקליפרס היא בעמדת הרכז, למרות שרג'י ג'קסון וג'ון וול נותנים ממוצע דו ספרתי בנק' ומוסרים לא רעים.
יש להם בתמורה לא מעט שחקני כנף דוגמת פאוול, רוקו, באטום ואפילו קופי.

ישארו בכחול?
יוצר: Allen J. Schaben‏ | קרדיט: Los Angeles Times‏

ל.א. לייקרס:

גם השכנה בעיר המלאכים מחפשת דחוף טרייד שיקח אותה חזרה לפלייאוף או לפחות לפלייאין. לברון כבר דיבר על זה ואמר "כולנו יודעים מה לעזאזל אמור לקרות".
הם כבר הביאו בטרייד את הצ'ימורה אך הדרך עוד ארוכה. הלייקרס צריכים עוד קלעי שלשות סביב הכוכבים, ובתמורה יש לסגולים לא מעט גארדים שיכולים לשמור.

מיאמי היט:

ג'ימי באטלר הבטיח לפט ריילי טבעת נוספת העונה, אלמלא הוא יהפך למייקל ג'ורדן (בכל זאת יש תאורית קונספירציה שהוא הבן של ג'ורדן) ההיט רחוקים מזה. ההתקפה של הקבוצה לא עובדת טוב והשטף שאפיין אותם בעונות הקודמות נדם כלא היה.
הקבוצה מחפשת שחקני כנף שיכולים לשמור על כמה עמדות עם דגש על עמדה 4, למרות עבודה טובה של מרטין בעמדה הזאת.
בתמורה יש לקבוצה האדומה גבוה שרב עם המאמן, רכז מתבגר, צלף שלשות עם כוונת לא מדוייקת ועוד כל מיני נספחים.

יעמדו בהבטחה של באטלר?

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. תודה רבה על הסדר, אני חושב שנראה גם את טורונטו מאוד פעילה בחלון הזה, אני חושב שהם חייבים לבחור כיוון, האם הם רוצים ללכת על הפליאוף או ללכת על בניה מחדש, ויש כמוהן עוד לא מעט קבוצות שנמצאות בטווח של בין בינוניות לבין חלשות.

  2. נהדר חברים, מקיף ויסודי
    מרגיש שהטרייד שצירף את לוקו ללוקה אתמול היה רק יריית הפתיחה. במיוחד בעונה כזו, ששליש מהקבוצות רואות את עצמן כאיום לגיטימי לאליפות, טרייד מועיל בדדליין יכול להיות הגרוש ללירה. כמו שיד ב2004 או גאסול לפני 4 שנים.

  3. תודה על הסקירה המקיפה
    זה דיאנג'לו ראסל? ככה הוא נראה היום ???
    מפרצוף ילדון זב חוטם הוא הפך למישהו שלא נעים לפגוש בסימטה חשוכה… מה זהזה ?
    🙂

  4. זו הפעם הראשונה שאני שומע את השמועה על באטלר, מה שמזכיר לי, מה עם הבן הלא חוקי של סטוקטון? אם השמועה נכונה, אני מציע באולסטאר הבא לעשות טים לברון נגד טים ג'ורדן, גרסת המשפחות

  5. מיאמי ילכו בכל הכח על קראודר אבל לא בכל מחיר (בטח כמו מה שפניקס רצו בתחילת העונה), אם לא יש מצב שיעשו טרייד על לאורי רובינסון בשביל לקבל משהו עבורם בקו האחורי.

  6. אני מסתכל על הלוחמים. הם צריכים שחקן הגנה וגבוה הגנתי. וזול. אז סביר שזהיה הרוקי קסלר מיוטה. לא אתפלא אם גם קראודר ינחת שם אם כי הוא יקר מידי.
    שיקגו צריכה רכז לפני השלכה של הפריקט שלהם לכל רוח. לונזו כנראה לעולם לא יחזור על הספסל של יוטה יושב רעב כמו זאב סקסטון.
    דאלאס צריכה סוםר סטאר היחיד שאני רואה פנוי זה קיירי אז כנראה הוא יגיע לשם (אההה הוא הגיע).
    מיאמי – צריכים להחליף אוברול על כל השחקנים.
    טוב יש עוד נעצור כאן

    1. קסלר על חוזה רוקי והוא מצויין העונה. למה לאיינג' להחליף אותו? הבנאדם הולך (כנראה) לבלות 4 שנים ביוטה בחוזה סופר נוח.
      הוא ומרקנן הם כנראה היחידים שאיינג' לא מוכן להטריד.

  7. היה איזה דיבור על קסלר לנטס משום מה.
    מיאמי לא רוצים להוסיף שכר כי הם על גבול המס אז יהיו מוגבלים בטריידים.
    גם פילדלפיה רוצים לרדת מתחת למס ו״דרישת הטרייד״ של קורקמז כנראה תעזור לזה לקרות.
    הקינגס רוצים לשדרג את המחליפים לגבוהים ומחפשים להטריד את הולמס.
    סאנס היו רוצים רכז במקום פול, כמובן שגם להטריד את קראודר.
    פלמלי חזק על המדף ויכול לעזור להמון קבוצות.
    הקליפרס רוצים להוסיף סנטר ורכז.
    לייקרס קלעי, רוצים את טרנט כי בוגדנוביץ׳ יקר.
    במבה, נורקיץ׳, פולטל, ווצ׳ביץ׳.
    כולם מחכים לטורונטו – ואן וליט, טרנט, או ג׳י במיוחד, ומקווים שגם הבולס יבינו סוף סוף שהם לא הולכים לשום מקום.

  8. הסיפור עם קיירי היה כזה –
    .
    הוא רצה חוזה חדש של 4 שנים.
    .
    הנטס הסכימו לתת לו כזה רק עם המון התניות שקשורות בעיקר למספר המשחקים שישחק. הוא סרב.
    .
    הלייקרס הסכימו לתת את ההצעה המקסימלית שלהם רק אם יחתום מיידית על הארכת חוזה של שנתיים. לא בגלל שפחדו לאבד אותו בקיץ אלא בגלל שלא רצו להתחייב אליו ל 4 שנים.
    קיירי סרב מכיוון שרוצה 4 שנים בקיץ אז ההצעה של הלייקרס בתנאים האלה היתה לא תחרותית.
    .
    קיובן הבטיח לקיירי 4 שנים בקיץ וככה הוא הגיע לדאלאס שנתנה יותר מדי כי אף קבוצה לא היתה קרובה להצעה הזו.
    לפחות זה כנראה אומר שקיירי יהיה אזרח למופת עד חתימת החוזה. אחר כך ? מתי שהוא זה יתפוצץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט