יאניס נגד באטלר, יוקיץ נגד טריי יאנג ודני אבדיה נגד הנטס ביום שבת עמוס / עידו רבינוביץ

יאניס נגד באטלר, יוקיץ נגד טריי יאנג ודני אבדיה נגד הנטס ביום שבת עמוס / עידו רבינוביץ

ברוקלין נטס (20-31) – וושינגטון וויזארדס (27-24), 01:00

הנטס ישמחו נצח את המשחק הרביעי ברציפות נגד המכשפים מוושינגטון בצל הסאגה החדשה של קיירי אירווינג, כאשר הוויזארדס רוצים להמשיך את העלייה שלהם בתמונת הפלייאוף המזרחית.

למרות כושר מצוין וסיכוי ממשי לאליפות ברובע הניו יורקי, צצו דיווחים אמש שקיירי אירווינג מבקש טרייד על מנת לצאת מהנטס. לא ברור איזו קבוצה תשים את כל הביצים שלה בסל אחד ותהמר על הווילדקארד הזה, אבל הסחת דעת היא לא מה שהקבוצה של ז'ק ווהן צריכה כרגע. הם שמרו בקושי על המקום הרביעי במזרח עם יתרון של חצי משחק מעל הקליבלנד קאבלירס למרות שהפסידו שבעה משחקים מאחד עשר האחרונים ששיחקו מאז הפציעה של קווין דוראנט.

המשחק האחרון היה משפיל עבור הנטס, כאשר בוסטון דרסה אותם ב-43 הפרש עם נקמה מתוקה על האקס אירווינג השנוא בקרב אוהדי הסלטיקס.

מנגד, הוויזארדס רק עולים לאחרונה. הם ניצחו שבע מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם כאשר דני אבדיה הפך להיות שחקן מפתח חשוב ביותר גם בצד ההתקפי לאחר הטרייד על רוי האצ'ימורה ללייקרס. המכשפים הפסידו את משחקם האחרון, 124:116 לבלייזרס כאשר דני קלע 2 נקודות בלבד ב-0/8 מהשדה. 66 נקודות משותפות של בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס לא הספיקו עבור הוויז, שנמצאים כעת במקום התשיעי במזרח, עם הבולס שדולקים בעקבותיהם עם מאזן זהה ובמקום העשירי.

אנטוני גיל היחיד שחסר בסגל של ווס אנסלד ג'וניור למערכה הלילה.

מאידך, בנוסף לדוראנט, גם בן סימונס וטי.ג'יי וורן צפויים לשבת על אזרחי במשחק.

הימור: קיירי מנער את השמועות רגעית ומוביל את הנטס לניצחון ב-7.

ניו אורלינס (27-26) – לוס אנג'לס לייקרס (28-25), 01:00

הרבה מאוד עיניים סקרניות יהיו נשואות ללואיזיאנה הלילה כיוון שלברון ג'יימס רחוק 63 נקודות בלבד משיא הנקודות של קרים עבדול ג'באר. ג'יימס טרם קלע מעל 61 נקודות למשחק (במדי מיאמי נגד השארלוט בובקאטס במשחק המפורסם עם מסכת הבאטמן), אך בכושר הנוכחי של המלך וההגנה החלשה של הפליקנס הקורסים, הנפיל בן ה-38 יראה בזאת כהזדמנות לשתי ציפורים במכה.

השקנאים של ווילי גרין, עד לא מזמן בצמרת הליגה, הפסידו את עשרת המשחקים האחרונים שלהם, האחרון הגיע מידי הדאלאס מאבריקס למרות רבע רביעי אותו הפליקנס ניצחו בתוצאה 30:16. דונצ'יץ' לא שיחק כלל ברבע הרביעי אבל 7 נקודות קריטיות של ג'וש גרין ששיחק את כל 12 דקות הסיום עזרו למאבס להיאחז עם הניצחון בשיניים.

הלייקרס מהצד השני ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם, האחרון היה מותחן מול הפייסרס בו לברון לקח צעד אחורה ונתן לאנטוני דייויס לנצח על התזמורת עם 31 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. ג'יימס עם עוד יום במשרד של 26 נקודות, 7 קרשים ו-7 אסיסטים סייע לכפר על יום מחריד של השחקן השישי של דארווין האם, ראסל ווסטברוק, שקלע 2/16 מהשדה ב-32 דקות.

ג'יימס ודייויס סוחבים פציעות להלילה אך צפויים כן לעלות לפרקט, אוסטין ריבס הפצוע יקבל הערכה מחדש הלילה אודות הפציעה שלו ברגל.

זאיון וויליאמסון, אי.ג'יי לידל ודייסון דניאלס לא ישותפו אצל הפליקנס.

הימור: הלייקרס יתקשו אבל ישיגו ניצחון ב-3.

דטרויט פיסטונס (39-14) – פיניקס סאנס (26-28), 02:00

הבוכנות ממישיגן ינסו להפתיע את השמשות המתקמבקות מאריזונה כאשר כריס פול וחבריו נוחתים בליטל סיזרס ארינה בפעם הראשונה והאחרונה העונה.

הסאנס גברו על הקבוצה הטובה בליגה, הבוסטון סלטיקס, למרות ההיעדרות של דווין בוקר שיפספס גם את הקרב הלילה בשל פציעה במפשעה. מיקאל ברידג'ס לקח את המושכות עם 25 נקודות כאשר כריס פול תרם 15 נקודות עם 8 אסיסטים. למרות עונה רעה בסטנדרטים העדכניים שלהם, החברוה של מונטי וויליאמס עדיין במקום השישי בפיגור חצי משחק בלבד מהדאלאס מאבריקס על המקום הרביעי שמוביל ליתרון ביתיות בפלייאוף. ביחד עם הדנבר נאגטס, יש להם את המאזן הטוב ביותר במערב בעשרת המשחקים האחרונים.

יריבתם הלילה לא יכולה להגיד שגם המומנטום שלה חיובי, הפיסטונס ניצחו את המשחק האחרון שלהם נגד השארלוט הורנטס בתוצאה 118:112, אבל עדיין שוכנים במקום האחרון במזרח.

ג'יידן אייבי ממשיך לתת עונת רוקי איכותית, הוא הוביל את רשימת קלעי שתי הקבוצות במשחק אמש עם 24 נקודות ב-11 זריקות שדה בלבד, כולל ערב מושלם מעבר לקשת עם 4 שלשות ב-100%.

יחד עם החשודים המיידים, קייד קנינגהאם ומרווין באגלי, גם קורי ג'וזף הותיק עלול להפסיד את המשחק הלילה אצל דטרויט.

בעבר השני, בנוסף לבוקר, גם קאם פיין ולאנדרי שאמט בחוץ. קאם ג'ונסון בסימן שאלה.

הימור: הסאנס ב-18.

ניו יורק ניקס (25-28) – לוס אנג'לס קליפרס (26-29), 02:00

שתי קבוצות ותיקות עם מאזנים דומים אך מקצוות שונים של האומה נפגשות במדיסון סווקר גארדן למשחק מסקרן בין שתי קבוצות שמנסות לשפר את המיקום שלהם בבטן של הקונפרנסים המנוגדים.

הניו יורק ניקס, שיצאו עם ידם על עליונה במשחק יריבות ישן נגד המיאמי היט, יכולים להשתוות אליה במאזן על המקום השישי עם ניצחון על הקליפרס והפסד הגיוני של ההיטל באקס במשחק שיתקיים במילווקי שעה לאחר מכן.

הקליפרס מגיעים לאחר הפסד צורב, 106:105 למילווקי באקס בעיקר בגלל רבע אחרון בו נתנו לבאקס לחזור עם 28 נקודות לעומת 18 בלבד של הקליפרס. קוואי לאונרד היה רע עם 7/26 מהשדה ו-1/8 ברבע האחרון וגם פול ג'ורג' היה נראה כבוי עם 16 נקודות אנמיות.

ג'ון וול היחיד שלא יהיה זמין עבור טיירון לו והקליפרס.

מיטשל רובינסון גם ברשימת הפצועים, כאשר גם ג'יילן ברונסון וראיין ארצ'יקידונו חולים ומוגדרים בספק.

הימור: קוואי וג'ורג' ישתלבו ל-60 נקודות לפחות בניצחון ב-9.

שיקגו בולס (27-24) – פורטלנד טרייל בלייזרס (26-26), 03:00

משחק ראשון בין שתי הקבוצות הללו מאז ינואר אשתקד. הבלייזרס יהיו מאושרים לחזור למאזן חיובי, הבולס יתרצו עם ניצחון ביתי מול האוהדים שלהם שקיבלו את דמאר דרוזן במשחק האוסלטאר הקרוב ביוטה.

לאחר התחלה מגמגמת במיוחד לעונה, השוורי מאילינוי ניצחו 5 מ-8 המשחקים האחרונים שלהם, כולל האחרון מול השארלוט הורנטס בו הכוכב היה דווקא איו דסונמו שצלף 22 נקודות נגד הצרעות מצפון קרוליינה. "אנחנו קבוצה עמוקה מאוד, הכל תלוי בהכנה שלנו ולתת להגנה מבט שונה ממה שהם ציפו לו מאיתנו." אמר איו במסיבת העיתונאים לאחר המשחק.

גם הבלייזרס מגיעים לאחר ניצחון, הם עצרו את הרכבת הדוהרת מהבירה עם משחק שנגמר בתוצאה 124:116 לטובת החלוצים מאורגון. אנפרני סיימונס קלע 20 מתוך 33 הנקודות שלו ברבע השלישי וסיים עם 9 שלשות, שיא קריירה, שסייע לבלייזרס למחוק פיגור של 20 נקודות בניצחון על המכשפים.

עוד אקס פקטור חשוב היה טרנדון ווטפורד, הסנטר שהחליף את יוסוף נורקיץ' הפצוע שלא יחזור עד לאחר שבוע האולסטאר בשל פציעה בירך השמאלית. הוא קלע שיא עונתי של 21 נקודות מהספסל.

לונזו בול, וג'וונטה גרין לא ישותפו. אלכס קארוסו, ניקולה ווצ'ביץ' ופטריק וויליאמס בסימן שאלה אצל בילי דונובן.

יחד עם נורקיץ', גם ג'סטיס ווינסלו ואיבו באדג'י יחמיצו את המערכה. גרי פייטון השני לא שיחק אמש אך אולי יצליח לעלות לפרקט הלילה.

הימור: אין מישהו בשיקגו שיכול לעצור את לילארד, 11 הפרש פורטלנד.

מילווקי באקס (17-35) – מיאמי היט (24-29), 03:00

קרב מפוצץ בין יאניס אנטטקונמפו לג'ימי באטלר, שני יריבים שמכירים אחד את השני טוב מאוד. אריק ספולסטרה ומתלמדיו עולים לארץ הגבינה כדי להילחם באיילים של וויסקונסין בפיסרב פורום.

ההיט גברו על הבאקס בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים שלהם, כאשר הניצחון היחיד של הירוקים הגיע בהפרש נקודה בלבד. האיילים מגיעים למשחק הזה בכושר הטוב ביותר שלהם בתקופה האחרונה, הם ניצחו שישה משחקים רצופים, כולל המשחק האחרון בו הגריק פריק נתן תצוגה לפנתיאון עם 54 נקודות כולל ה-7 האחרונות שנקלעו במשחק בדרך לניצחון דחוק ביותר נגד הקליפרס. זו הפעם שלישית העונה שהיווני קולע לפחות 50 נקודות.

ההיט יקוו לנער את ההפסד הצורם לניו יורק ניקס, 106:104, על אף תצוגת סופרסטאר מבאם אדביאו שנבחר כמחליף למשחק האולסטאר. באטלר היה חלש עם 10 נקודות בלבד, וגם חטף עקיצה מאריק ספולסטרה בסיום ההתמודדות – "אנחנו קבוצת כדורסל טובה יותר כשבאם וג'ימי תוקפים את הסל".

ההיט מסתכלים לאחורה ומרגישים את הנשימות הכבדות מצד הניקס שרוצים לגנוב את המקום השישי. ניצחון הלילה ישאיר את המקום הזה אצל מיאמי לפחות לעוד יומיים.

אורלנדו רובינסון, דאנקן רובינסון, ניקולה יוביץ' ועמר יורצבן בחוץ אצל מיאמי, אולידפו וגייב וינסנט בספק.

סרג' איבקה ובובי פורטיס לא ישותפו אצל המקומיים, מרג'ון בושאמפ בסימן שאלה.

הימור: מיאמי מפתיעים עם ניצחון ב-5.

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (27-24) – יוסטון רוקטס (39-13), 03:00

מפגש שני בשלושה ימים בין שתי הקבוצות הללו, הפעם זה תורה של הת'אנדר לארח כאשר הרקטות מטקסס מגיעות להתארח באוקולוהומה סיטי בניסיון לעשות מיני-סוויפ על היריבה המערבית.

בשתי העונות האחרונות, הרוקטס ניצחו את הת'אנדר חמש פעמים והפסידו רק פעם אחת. במשחקם האחרון בו הרוקטס ניצחו ב-6, אריק גורדון הוטרן היה האחד שעשה את השינוי עבור מתלמדיו של סטיבן סילאס עם 25 נקודות חשובות, הוא קיבל עזרה מטארי איסון הצעיר שהעמיד 20 נקודות ו-13 ריבאונדים (12 מהם בהתקפה!).

ניצחון הלילה והרוקטס ישתוו לסן אנטוניו ספרס במקום ה-14 בחטיבה, פרוגרס! הת'אנדר יכולים לזנק מעל המפסידה בין הפליקנס ללייקרס במקום ה-12 במערב.

לו דורט מצטרף לשלישייה המושבתת הקבועה של הת'אנדר – צ'ט הולמגרן, אלכסיי פוקושבסקי וג'רמיה רובינסון-ארל ברשימת הפצועים.

ג'יילן גרין וקווין פורטר ג'וניור בחוץ אצל הרוקטס.

הימור: אוקייסי נוקמת ולוקחת ב-13.

גולדן סטייט ווריורס (26-26) – דאלאס מאבריקס (25-28), 03:30

סטף קרי ועוזריו רוצים לעלות חזרה למאזן חיובי אבל המאבס, למרות הפציעות המרובות, לא תהווה יריבה קלה עבור הלוחמים מהמפרץ.

הווריורס השנה נהדרים על הפרקט הביתי שלהם, הם ניצחו 19 מתוך 25 המשחקים ששיחקו בצ'ייס סנטר מול האוהדים שלהם. בנוסף לכך, המאבס הם קבוצת חוץ רעה עם 9 ניצחונות מתוך 25 משחקי חוץ העונה.

המאבריקס טרם ניצחו במשחק בו לוקה דונצ'יץ' לא שותף לחלוטין (6 הפסדים) אך כן גברו על הסאנס במשחק בו דונצ'יץ' יצא ברבע הראשון ולא קלע נקודה לראשונה בקריירת ה-NBA שלו.

הלוחמים של סטיב קר הפסידו את משחקם האחרון לדנבר נאגטס, מוליכת המערב, בתוצאה 134:117 לטובת יוקיץ' אנד קומפני. 50 נקודות משותפות ו-9 שלשות יחדיו של סטף קרי וג'ורדן פול לא הספיקו עבור הווריורס שחטפו טריפל דאבל מפלצתי מהסנטר הסרבי מהצד השני עם 22 נקודות, 16 אסיסטים ו-14 ריבואנדים.

יחד עם הכוכב הסלובני, עם כריס ווד, מאקסי קליבה ודאביס ברטאנס פצועים, ספנסר דינווידי בספק.

אל אנדרה איגודלה עשויים להצטרף גם סטף קרי, דריימונד גרין וקליי תומפסון ברשימת המושבתים.

הימור: הווריורס לקוחים ב-11.

דנבר נאגטס (16-36) – אטלנטה הוקס (26-27), 04:00

המשחק המאוחר של הערב מפגיש בין מי שצפוי להיות ה-MVP בעוגן ההתקפה של דנבר מול טריי יאנג שישמח להפתיע עם ניצחון חוץ יוקרתי במיוחד בקולוראדו.

ההוקס ניצחו את המשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה, כאשר הנאגטס התארחו בג'ורג'יה בחודש דצמבר שחתם את השנה החולפת. הניצחון ההוא היה ללא טריי יאנג בכלל. דז'ונטה מארי (34 נקודות, 8 אסיסטים) ואי.ג'יי גריפין הצעיר (24 נקודות, 69% מהשדה) היו עצומים במשחק בו 7 משחקני ההוקס סיימו בספרות כפולות.

העיטים של נייט מקמילן מגיעים למייל היי לאחר ניצחון על קבוצה מערבית אחרת, היוטה ג'אז, בתוצאה 115:108. יאנג ומארי השתלבו לקלוע יחדיו 53 נקודות נגד ההגנה האיכותית שמציגה החבורה של וויל הארדי מהעבר השני.

הנאגטס קיבלו תצוגה היסטורית מניקולה יוקיץ' בניצחון האחרון שלהם נגד האלופה המכהנת מקליפורניה עם טריפל דאבל חייזרי של 22 נקודות, 16 אסיסטים ו-14 כדורים חוזרים.

יוקיץ בסימן שאלה למשחק, יחד עם ארון גורדון.

להוקס אין פציעות לדווח נכון לכתיבת שורות אלו.

הימור: אטלנטה עושה סוויפ עונתי עם ניצחון ב-7.

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. ערב מהפח לפחון.

    טראקרס
    השקץ הולך לקבל קליר פאת מפואר יש מצב ישקלע 65 לא יפתיע בכלל מול השקנאים הפוחלצים. אני אהמר על 44 של השקץ.

    ווש
    דטרויט
    ניקס אם ברונסון ישחק. אם לא קליפרס
    פורטלנד
    באקס
    אוק
    גס
    הוקס

  2. 'לא ברור איזו קבוצה תשים את כל הביצים שלה בסל אחד ותהמר על הווילדקארד הזה'-
    לקחת את קיירי במצב שלו כרגע זה לא לשים את כל הביצים שלך בסל אחד, אלא לשלוק אותם במים רותחים (ולדימוי הזה נדרשות רק שתי ביצים. לפעמים גם פחות, אם שואלים את טמיר המקורי).
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  3. זו בערך התקופה שכבר אין כוח לראות משחקים, הפלייאוף עוד לא שם והריגוש של תחילת העונה הלך חלף לו. אולי אולי משקים מוקדמים בראשון, חוצמיזה רק מעורבים ודיווחים בהופס בשבילי. לפחות הטרייד דדליין מעניין כרגע.

  4. ברוקלין ב-4
    פליקנס ב-2
    פיניקס ב-13
    קליפרס ב-22
    שיקגו ב-1
    מילווקי ב-10
    גולדן סטייט ב-7
    דנבר ב-19
    ולממתק שכולם כולם מחכים לו, אוקלהומה ב-17
    תודה על הפריוויו הקולח

  5. האמריקקים כל כך פוליטקלי קורקט.
    אין לי פרסומות בהפסקות(תודה לאללה)
    במקום זה ה-WWE מספרים לי כמה הם משקיעים בהסטוריה של הכושים.
    אני מקיא

  6. קלאקסטון פספס קצת עם הקטע של הכיפוף ברכיים בזריקת עונשין.
    אין שום טעם לכופף, ליישר, ורק אז להתחיל את תנועת הזריקה.
    ככה זה סתם אימון סקווטים מהקו, על הדרך.
    אין להם מאמני קליעה? איך יכול להיות דבר כזה?

  7. התלבושות של המתופפים וה3 שאלות טריוויה על תרבות הפופ,
    וכמובן הצ'יזבורגר ב2 דולר אם וואש ינצחו,הרבה יותר מעניין מהמשחק.
    איך האמריקקים עדיין מעצמה זאת תעלומה

    1. איזו עוד מדינה יכולה ככה להפיל בלון פורח בטיל אחד
      שנים אני ראיתי את ביבי מפציץ דיונות ריקות בעזה ולא הצליח אפילו לפגוע בירבוע

  8. אני בפארק עם הילדים ,יש פה כמה פצצות שעושות יוגה
    רק רוצה לדעת אם בן סימונס וסת קרי עושים את העבודה

  9. אני רואה את המשחק של אנטי קמפופו ובא לי להקיא. שתי התקפות שלו קוסטטו קוסט ושתי עבירות נגד מיאמי, השופטוטים פשוט על הפנים. אין דבר יותר קל מאשר לתת לו 2 מהקו שתי התקפות ברצף…. זה לא כדורסל, יותר קטיושוז"ל

  10. לגאון חסרים 3 אסיסטים לטריפל
    זו עונת הטריפל של יוקיץ, טפו טפו טפוווווווווווווווווווווווווווו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט