הסלטיקס נ' הסאנס ודני נגד הבלייזרס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסלטיקס נ' הסאנס ודני נגד הבלייזרס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 דטרויט פיסטונס (39-13) – שארלוט הורנטס (38-15):

שתי הקבוצות הגרועות בליגה נפגשות הלילה בדטרויט, כששתיהן, לו היו כנות עם עם עצמן ואיתנו כנראה היו מעדיפות להפסיד את המשחק הזה.

מבין השתיים מי שיותר מעניינת ומפגינה יותר סימני חיים היא שארלוט שניצחה שניים משלושת משחקיה האחרונים כשהיא מחזיקה בקו אחורי שיכול להתפוצץ בכל ערב עם לונזו בול וטרי רוז'ייר. גם היוורד ווושינגטון הם פורוורדים לגיטימיים בליגה, ובכל זאת, מאחורי פציעות והשבתות, שארלוט מצליחה להפסיד מספיק כדי להיות רלבנטית בדראפט שאמור להיות עמוק במיוחד.

הימור: דטרויט ב-8

2:00 אינדיאנה פייסרס (29-24) – סקרמנטו קינגס (21-29):

שתי השותפות לטרייד על סאבוניס והליברטון נראות דיי מרוצות מהעסקה שעשו.

סקרמנטו החייתה את ד'ארון פוקס ששיתוף הפעולה שלו עם סאבוניס מצויין, והיא נראית כמו שתחזור לפלייאוף לאחר 20 שנה בחוץ, הפייסרס קיבלו את הליברטון, ואחרי שנראו טוב בתחילת העונה נראים כעת בדרכם הבטוחה אל התחתית המבוקשת.

הפייסרס סופרים כבר 4 הפסדים רצופים, בעוד הקינגס ניצחו את שני האחרונים שלהם כשהם מפגינים משחק התקפה מרשים למדי, ברצף הנוכחי היה להם משחק של 133 מול ממפיס המתדרדרת, והם אמורים להיות מסוגלים לעשות את העבודה הלילה.

הימור: סקרמנטו ב-5

2:00 וושינגטון וויזארדס (26-24) – פורטלנד טרייל בלייזרס (26-24):

צופה ה-NBA הממוצע יתמקד במשחק הזה בפורזינגס ולילארד, האחרון מגיע למשחק הזה מעוד תצוגה של 42 נקודות. ואולי בעצם נכון יהיה להגיד שצופה NBA ממוצע פשוט לא יתעניין בשתי קבוצות מרכז טבלה תקועות שלא נראה שהולכות לשום מקום בעתיד הנראה לעין.

אבל הצופה הישראלי יתמקד בוודאי בדני אבדיה, שבהחלט אפשר לטעון שיש לו תרומה משמעותית לרצף 6 הנצחונות הרצופים של וושינגטון.

הישראלי קלע בדו ספרתי ב-5 מ-6 המשחקים והרים 9 ריבאונדים או יותר ב-4 מהם, כאשר השיא הגיע במשחק האחרון אותו סיים עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים באחוזים נהדרים מכל הטווחים. נקווה להמשך הגישה האגרסיבית והאפקטיבית של דני גם הלילה.

הימור: וושינגטון ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (15-37) – פיניקס סאנס (26-27):

המשחק המרכזי של הלילה מגיע אלינו מבוסטון שם הסלטיקס המקומיים יארחו את פיניקס.

הסלטיקס יצאו מרצף הפסדים עם ניצחון צמוד ושנוי במחלוקת על הלייקרס והמשיכו לפירוק שיטתי ב-40 הפרש של הנטס האומללים. הסלטיקס ממשיכים להיות מועמדים רציניים ביותר לקחת את המזרח והם מובילים בשני משחקים על מילווקי ו-3 על פילדלפיה, אולי הקבוצה החמה ביותר בליגה ובוודאי לא אחת שאפשר לזלזל בה.

הצפיפות במזרח ובעיקר הדרופ אוף בין מקום 6 ל-7 שעשוי להיות עצום, מחייבת להילחם על 1 מ-2 המקומות הראשונים מה שהופך את המשחק הזה, כמו כל משחק של בוסטון למשמעותי.

הסאנס לעומת זאת נמצאים כרגע חצי משחק ממקום בפלייאוף, קשה להאמין על רקע כמה רע נראה הכדורסל שלהם וכמה רעה האווירה מסביבם כרגע.

הם ניצחו 3 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם אבל מדובר במשחקים מול שארלוט, דאלאס בבית, סן אנטוניו, טורונטו ואטלנטה מול שתיהן בבית. אני ממשיך לפקפק מאוד בשאלה האם הסאנס הזאת מסוגלת לנצח קבוצות קומפיטנטיות דבר שהיא תצטרך לעשות כדי להבטיח את המקום שלה בשישיית המערב.

הימור: בוסטון ב-15

3:00 יוסטון רוקטס (38-13) – טורונטו רפטרוס (30-23):

טורונטו ממשיכה להתדרדר עם 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים, והשאלה היא האם הקבוצה הזאת לא צריכה כבר פשוט לוותר על העונה הזאת, ואן וליט ללייקרס זאת שמועה שמסתובבת כבר זמן רב, ולחשוב טוב מה היא עושה עם הנכסים שלה כדי לבנות קבוצה יותר מותאמת 2023 ממה שיש לה כרגע.

הרוקטס ניצחו לפתע 2 משחקים רצופים, מול דטרויט ואוקלהומה בסימן חיים נדיר מאחת הקבוצות העלובות של העונה ושל השנים האחרונות, אם יש קבוצה שממחישה למה צריך להגביל את כמות הפעמים הרצופות שקבוצה יכולה לבחור בלוטרי, הנה לכם הקבוצה הזאת.

הימור: טורונטו ב-8

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (26-28) – אורלנדו מג'יק (32-20):

מיניסוטה במומנטום נהדר עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים שלהם, ולסיבה יש שם אחד -אנתוני אדווארדס. אחרי פתיחת עונה תנודתית ושמועות על חוסר שביעות רצון מהכדורסל יחד עם גובר, אדווארדס מתפוצץ לאחרונה כשתור הנקודות שלו במשחקים האחרונים כולל את המספרים: 44, 31, 37, 25,34,33,27.

אורלנדו באופן מאכזב למדי מתכנסת לעוד עונת תנקינג והפסידה 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם, כאשר למעט לתת לבנקרו את תואר רוקי העונה, לא נראה שמשהו נוסף מעניין אותם במיוחד בעונה הזאת.

הימור: מיניסוטה ב-12

3:00 סן אנטוניו ספרס (38-14) – פילדלפיה 76'ס (17-33):

בשקט בשקט הספרס הולכים ומתקרבים אל המקום האחרון בליגה כאשר פופ מעביר קליניקה באיך לייצר עונת טנקינג מבלי ממש להרגיש כמו טנקינג מהסוג הגרוע ביותר.

מולם תייצב הלילה תמונת הראי, הקבוצה במומנטום הטוב בליגה שמתחילה לאיים ברצינות על המקום הראשון במזרח. פילי סופרת 8 נצחונות ב-9 האחרונים ו-10 ב-12 האחרונים, כאשר אמביד, מקסי והארדן מתחילים להיראות כמו ביג 3 של ממש.

הימור: פילי ב-20

4:00 יוטה ג'אז (26-27) – אטלנטה הוקס (26-26):

לרגע היה נראה שמשהו טוב מתחיל לקרות באטלנטה, אבל אחרי 5 נצחונות רצופים באו 4 הפסדים ב-5, והחזירו את ההוקס לקרקע המציאות. דווקא משחקם האחרון היה ניצחון מרשים ביותר על פיניקס ב-32 נקודות כאשר יאנג ומארי מרשימים ובוגדנוביץ' עולה היטב מהספסל.

הלילה הם פוגשים את הג'אז שלאט אך בטוח הולכים ומתדרדרים בטבלת המערב, מארקנן ממשיך להרשים אבל מלבדו נראה שהקבוצה הזאת מתחילה להשלים עם גורלה להתדרדר למחוזות הלוטרי, כמה נמוך הם יוכלו להגיע תלוי מאוד בנחישות של דני איינג', שבוע מעניין הולך לעבור על הקבוצה הזאת עד הטרייד דדליין.

הימור: ההוקס ב-12

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. בוםבוםבום
    "קיירי ארווינג ביקש לעזוב את ברוקלין בטרייד"
    מי שמחתים את הדפקט הזה יורה בנגמש צרור ארוך😁😁😁
    שיעבירו לשלייקרז, אולי הוא והבבון יחנקו זה את זה מרוב שמחה.

  2. ערב של הפתעות?
    דטרויט ב7
    אינדיאנה ב11
    וויזארדס ב6 אחרי הארכה
    בוסטון ב15
    יוטה ב3 אחרי הארכה
    אורלנדו ב7
    סאן אנטוניו ב3

    טורונטו ב10

    1. טורונטו ב6 ✔️
      אטלנטה ב7 ❌
      אורלנדו ב7 ✔️✔️✔️
      פילדלפיה ב12 ❌
      פורטלנד ב8 ❌
      אינדיאנה ב3 ✔️
      פניקס ב12 ❌
      דטרויט ב6 ✔️

      טוב נו, יש ערבים כאלה

  3. מעניין בברוקלין.תודה דור אחלה פריוויו. לילה מצעמם אין כח אפילו לנחש את התוצאות.
    קבוצות שלדעתי קיירי יכול להתאים להם:
    1. לייקרס – אבל דוראנט אמור לשים וטו על האפשרות שכל בוקר הוא יאלץ לחזות שוב בפרצוף של הראס בלאטה.
    2. זהו נגמר.
    קיירי נשאר בברוקלין בקיצור אפילו חמור כמו מארקס לא יעשה את אותה טעות פעמיים.

    1. בלוכר טוב גיא
      מה קרה, קיפי שם 35 נקודות?
      לא חוזה מקס שם 25 ולקח 20 קרשים?
      ואל תיקח אותי ברצינות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט