וואווו ליברפול!!! (מאטלנטה)

 

שני גולים תאומים בדקה!

פתחתי משבצת זאת רק לשמוע מה יש לגולשים לומר על הכדורגל היום!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. כואב הלב על ג'רארד. דווקא הוא מכולם הרס את חלום האליפות של ליברפול ושלו עצמו. אני מקווה שעוד יזכה לקחת את התואר היחיד שחסר לו לפני שיפרוש. אם כבר אלופה אחרת אז לסיטי מגיע ! קבוצה התקפית שמשחקת כדורגל חיובי ונהדר, העיקר שלא בונקריניו וצ'לסי עם האנטי כדורגל.

  2. תחושות מעורבות .
    באמת ששמחתי בשביל פלגריני ( בלגריני).
    אחד מגדולי מאמני תבל שמקבל היום את ההכרה לה הוא ראוי .
    בריאל נפרדו ממנו מהר מדי … למרות ששבר את שיא הנקודות .
    כל חטאו היה שהוא פגש את הקבוצה אולי הטובה בכל הזמנים ברצלונה של 2009-2011. הנה הוא לקח אליפות עם 102 שערי זכות ועל הדרך הוא לקח גביע הליגה וסוף סוף העביר את הסיטי שלב בצמפיון .( לא חכמה גדולה ..).
    שמחתי במיוחד בשביל קאמפוני הקפטן הנפלא שכבש את שער האליפות …זה ככ מגיע לו

  3. הטוב: ליברפול עשתה הרבה יותר ממה שציפו, מקום שני בלי רכש כלשהו ועם סגל זהה לזה של עונה שעברה בה סיימנו במקום השביעי. רודג'רס בונה קבוצה חזקה, ושנה הבאה נעשה הכל בשביל לקחת את התואר. גם חזרנו לאלופות, ואני מאמין שבעוד שנה ושבועיים מהיום נראה את סטיבי ג'י מרים את הגביע עם האוזניים הגדולות 🙂

    הרע: ליברפול נראתה כמו הניקס של 1995 במאני טיים, והשיגה נקודה אחת מ-2 משחקים קריטיים. היינו יכולים לקחת את זה, זה היה קרוב. לפחות זה לא הסקאמס (שמחוץ לאירופה), צ'לסי או ארסנל.

    YNWA

  4. בקיצור קאמפוני הוא ספורטאי על הוא ידע לכבד את וויגאן הקטנה שלקחה לו את הגביע אשתקד … הוא עמד בטקס ומחא כפיים בהערכה גדולה …הנה הרגע שלו הגיע.
    אשר לליברפול … באמת חבל שאי אפשר להעניק גם לה את התואר .
    הספורט לפעמים אכזרי … לעיתים אין אפילו קבוצה ראויה אחת ולפעמיים יש שתיים ראויות כ״כ.
    ליברפול בהחלט הייתה ראויה לאליפות על פי כל פרמטר ( גם סיטי ).
    אבל שוב רק מקום שני.
    אני בניגוד להרבה אוהדי ליברפול דווקא אופטימי ליברפול כאן להישאר … אבל נקודתית שנה הבאה זה יהיה יותר קשה

  5. בשנה הבאה זה יהיה יותר קשה כי ליברפול תשחק גם במסגרת הצמפיון .
    בנוסף בקיץ מונדיאל … וזה יתיש את שחקניה . נכון כל הגדולות שולחות נציגות נכבדת … אך כאן נבחן העומק וזה עקב האכילס של ליברפול … אך תוך שנתיים שלוש היא שוב תתמודד על הכתר …. השאלה אם גאראד עדיין יהיה פקטור ( סליחה על תגובות מפוצלות אני באייפון ).

  6. היי מנחם תשאיר משבצת זו פתוחה עד מחר לפחות.
    ראשית יש מחזור מטורף בספרד בסיומו או שאתלטיקו תיקח אליפות סנסציונית …או שנלך למשחק אליפות במחזור הסיום.
    כמשוגע כדורגל אני יכול לספר שהיום התרחשה דרמה גדולה גם ברוסיה וקצת פחות דרמה בבלגיה …עד מחר מקווה לפרט יותר.

  7. יאללה אתלטיקו אם יש מגיע בכדורגל או בספורט בכלל אז השנה מגיע לאתלטיקו בענק רק שלא יעשו במכנסיים כמו ליברפול. הדבר הכי מדהים שהיא עשתה זה שאחת מהשתיים ברצלונה או ריאל תסתיימנה שלישים שזה לדעתי לא קרה מעל עשור

  8. באמת מגיע לאתלטיקו העונה. הגיע הזמן שהליגה הספרדית לא תישאר רק זירת מאבק פרטית בין ברצלונה לריאל. די נמאס כבר מליגה פרטית כזו. יהיה נחמד מאד אם נקבל ליגה של 5-6 קבוצות שיכולות לאיים על האליפות בכל עונה כגון ולנסיה, סביליה אפילו בילבאו, ואני מקווה שהפערים הלא הגיוניים בתקציב יקטנו כדי שנראה ליגה פתוחה יותר

  9. אני חייב להודות בכך שאני אוהד ארסנל מאז ומעולם.
    השנה הזאת מרגישה כמו פספוס אחד גדול, כי אחרי שכבר הובלנו ב7 נקודות בפסגה, הפסדנו את זה. היינו כל-כך קרובים להסיר מעלינו את תדמית הלוזרית, ולהחזיר עטרה ליושנה אבל בגלל טעיות אסטרטגיות וחוסר מזל איום ונורא נשבר לבנו.

    הטעות: היה צריך לעשות את כל המאמץ בחלון ההעברות, (אז עוד היינו בפסגה) ולהחתים שני שחקנים (או לפחות אחד) מהעמדות הללו: או בלם איכותי, או קשר אחורי איכותי, או חלוץ איכותי. הסתובבו בשוק מספיק אופציות וארסנל לא עשתה כלום!! ואל תגידו לי שאין כסף – המועדון מדורג כבר שנים כאחד מהמועדונים הרווחים ביותר באנגליה ובשאר העולם. זאת ועוד: ארסנל מכרה כל-כך הרבה שחקנים בשנים האחרונות. את השחקנים האלה ארסנל קנתה בזול ומכרה אותם ביוקר (ואן פרסי, נסרי, סונג, גלישי, פבריגאס, וכו'), כבר אי אפשר לתרץ את זה בכך שאין כסף כי בניית האצטדיון החדש רוקנה את הקופות. האצטדיון כבר הוקם לפני למעלה מ7 שנים, וארסנל רק מרוויחה ממנו. פשוט בושה שעד שהייתה הזדמנות ממשית לזכות באליפות, לא חיזקו את הסגל והבטיחו את הזכייה.
    חשוב להדגיש שארסנל כן החתימה שחקן בחלון העברות, את קים קלסטרום, חלוץ קשר שבדי בן 31, שאחרי שהוחתם התברר שהוא פצוע…

    חוסר המזל: זה מה שמוביל אותי לעניין הבא. לאורך השנים האחרונות המועדון הזה סובל מפציעות רבות ומגוונות של כל הסגל. הנה מדגם חלקי של הפצועים העונה: ווילשר, וולקוט, קסורלה, ארטטה, פודולסקי, רמזי, ורמלן, דיאבי ועוד ועוד ועוד ועוד!!)
    רק שתבינו – לארסנל היה אתר אינטרנט של האוהדים בישראל (היום האתר כבר לא קיים). מי שמע על אתר אוהדים שבו מוקדש חלק בולט באתר למסדר פצועים?! באתר האוהדים הישראלי של ארסנל (ז"ל) הדבר היה קיים! איך עוד לא הוקמה איזו ועדה שתבדוק איך יכול להיות שכל-כך הרבה שחקנים נפצעים שנה אחר שנה? פבריגאס למשל היה פצוע כרוני בתקופתו בארסנל כשהוא הגיע לברצלונה הוא הפסיק להיפצע.

    אכזבה.

    1. שמתי לב שהסגלים של ונגר תמיד נופלים באותן נקודות-קצרים מדי וחסרי חלוץ מרכזי, עם עומק הם היו יכולים להיות יותר חזקים.

      יכול להיות שהם והבלייזרס חולקים צוות רפואי?

    2. אהבתי מאד את ארסנל של ויירה, הנרי, ליונברג, וברגקאמפ. איזו קבוצה אדירה זו הייתה. מאז הקבוצה הזו רק מידרדרת והולכת

      1. אני לא חד משמעי לגבי המדרדרת והולכת.
        נכון אין תארים אבל זו קבוצה שעדיין מציגה כדורגל יפה.
        גם לא ניתן לקחת ממנה את העובדה שהיא היחידה באירופה שמצליחה להגיע כל העונה לשמינית גמר הצ'מפיון כבר יותר מעשור (ביחד עם ריאל) .לכל היתר כולל ליונייטד ולברצלונה היו אי אלו נפילות .
        כל חטאה בכך שהיא לא השתגעה כמו הסיטי וצ'לסי.
        גם השנה בליגה תחרותית מתמיד היא הצליחה להיכנס לטופ 4 (עם אותו מספר נקודות כמו צ'לסי ומוריניו העשירים בהרבה).
        וכבונוס היא תתמודד בגמר הגביע בשבת עם אופציה טובה לזכייה בתואר ראשון מזה 8 שנים….נכון לא היו תארים …אך היה גמר צ'מפיון ..וכדורגל איכותי .

  10. מדהים בדיעבד ניצחון פשוט על מאלגה היה מעניק לאתלטיקו את התואר…עכשיו היא נוסעת לקאמפ נאו .אני אוהד ברצלונה…אך יקרע לי את הלב לקחת מאתלטיקו את האליפות.
    אבל אם מבטיחים לי שאתלטיקו תיקח את הצמפיון אני קונה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט