קאבס נגד היט, לייקרס נגד ניקס ועוד בפריוויו יום שלישי / מאנו

קאבס נגד היט, לייקרס נגד ניקס ועוד בפריוויו יום שלישי / מאנו

ושוב באוטובוס, ושוב איתכם, והפעם אנחנו צופים פני עתיד ללילה הקרוב.

02:00 קליבלנד קאבלירס (31- 21) – מיאמי היט (28- 23)

משחק צמרת מזרחי. קליבלנד נמצאת בשלב שבו הכשרון כבר ברור, אבל הקבוצה צריכה להשתפשף מול אריות ותיקים ומצולקים. מיאמי היא בדיוק הפרופיל הזה, ובמובן זה זה יכול להיות משחק מעניין. אבל, לפי ESPN גם המשחק הזה עלול להיות מושפע מפציעות – קווין לאב יעדר אצל המקומיים, בעוד שאצל האורחים יורצבן יחסר בוודאות, וחשוב מכך באטלר ו-ווינסנט מוגדרים מיום ליום. ללא באטלר קשה לי לראות את ההיט מנצחים, אלך על קליבלנד ב-12.

02:30 ניו יורק ניקס (27- 24) – לוס אנג'לס לייקרס (23- 28)

ניו יורק היא עיר מעניינת מאד עם שני חסרונות בולטים – מזג האוויר, והניקס. אין הרבה טעם להתלונן על הראשון – הקיץ ימשיך להיות חם והביל, החורף ימשיך להיות קר ואפור. ולהתלונן על השני זה, ובכן, קצת כמו להתלונן על מזג האוויר, ועל זה כבר דיברנו, נכון?

אבל הלילה הלייקרס מגיעים בבק-טו-בק אחרי הפסד בברוקלין וכרגע לברון, דייויס, ריבס ואפילו סקוטי פיפן ג'וניור מוגדרים בחוץ, אז הניקס לא יתקשו למחוץ את יריביהם, ובהפרש של 17 נקודות בדיוק.

03:00 שיקגו בולס (23- 26) – לוס אנג'לס קליפרס (28- 25)

ההפרש בין מאזני שתי הקבוצות הוא +6, לא הבדל של מילימטרים, אבל גם לא משהו קריטי בשלב זה של העונה, ובכל זאת, אני בתחושה ששיקגו סיימה את דרכה התחרותית בהרכב הנוכחי, בעוד שהקליפרס יכולים ללכת רחוק מאד אם רק הבריאות תחייך אליהם.

שתי סיבות עיקריות להבדל הזה – האחת, נוכחותו של סופרסטאר מוכח, והשניה היא האיזון הקבוצתי. כן כן חברים, אני יושב כאן, באוטובוס, ליד החלון, משקיף על עוד איזה נתיב מבותר בגלל הרכבת הקלה, ומחמיא לקליפרס על איזון קבוצתי. אז כן, גם אני קראתי אצל מנחם שקוואי רוצה גארד ששיחק איתו בטורונטו בקבוצה, ואני לא אומר שזה לא יכול לעזור. לא, אתקן, ברשותכם – אני כן אומר שלאורי לא יעזור, אני לא אומר שואן וליט לא יעזור, אבל גם בלי גארד לדעתי הפורוורדיזציה של הקליפרס תשחק לטובתם בפלייאוף, ולא הייתי משלם יותר מדי עבור גארד פשוט בגלל שהוא גארד. לדעתי מה שיקבע אם הקליפרס יעצרו תהיה הבריאות ולא הגארד או העדרו.

האם הקליפרס ינצחו הערב? האם שיקגו תנצח? לא נעים לומר אבל לדעתי זה לא ישפיע כהוא זה על גורל העונה של שתי הקבוצות – אחת מהן תלך לפירוק, אולי כבר השבוע, ואחת תתכונן לפלייאוף. חייב להמר? אז קליפרס ב-7.

03:00 מילווקי באקס (33- 17) – שרלוט הורנטס (15- 36)

אין הרבה מה להגיד על המשחק הזה, אז אחסוך מכם – מילווקי ב-23.

05:00 דנבר נאגטס (34- 16) – ניו אורלינס פליקאנס (26- 25)

זה דווקא משחק שיכול היה להיות מאד מעניין, ושוב הפציעות משביתות את השמחה – בלי ציון, בלי אינגרם, בלי משולם – דנבר ינצחו ב-16 הפרש. אבל השעה נוחה יחסית ואת יוקיץ' תמיד כיף לראות, אז אם אתם מתעוררים מוקדם מומלץ להציץ.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. איתך באוטובוס בבוקר, איתך באוטובוס בערב, אני מרגיש שעליי להשתתף בעלות של הרב קו. לפחות ממני נמנעת הזכות לחלוק את ריח בתי השחי של הנוסעים האחרים (בעצם חורף, אולי השכבות הרבות ממסכות את זה. ואולי לא).
    תודה רבה על ההזמנה לנסיעה בתחבורה הציבורית, אבל התחנה שלי הגיעה ואני צריך לרדת. תודה גם על הפריוויו המצויין

  2. נהדר מאנו.
    מרחיב במקומות הנכונים, מקצר במקומות העוד יותר נכונים. ניצול הולם של הזמן בתחבורה ציבורית
    קליבלנד
    ניקס
    קליפרס
    מילווקי
    דנבר
    לא פשוט להיות פשוט…

  3. תודה מאנו, נהדר, אני קצת אוף-טופיק בזמן האחרון – חודשים קשים בשווקים (אוי אוי) – אבל עוקב כל הזמן ותענוג לקרוא אותך.
    אתה אלוף שאתה נוסע בתחב"צ, גם לי יוצא פה ושם (הילדים לוקחים את האוטו) – הלוואי כולם כמוך. תחב"צ זה לגמרי העתיד.
    אה כן, ונצחונות הערב לשתי הנציגות של עיר המלאכים. קל

  4. אני בא עם רכב לאוניברסיטה רק אם יש לי נסיעה לעבוד בים. הרוב המכריע של הנסיעות ברכבת ואוטובוסים. תל אביב בלתי ניסבלת לבעלי הפרייבטים.
    עדיף לנסוע ברכבות ואם אין ברירה גם באוטובוס. אם כבר באתי עם האוטו, אני דואג לחזור מוקדם כדי שהפקק לא יהיה נוראי ומתסכל.

  5. תודה על הפריויו
    בדרך כלל אני נוסע עם אישתי לעבודה ברכב(עובדים במרחק הליכה אחד מהשני)אבל יש ימים שאני בתחבצ שאני מתחיל לעבוד מהבית ואז נמאס לי משום מה מהבית ונוסע למשרד באוטובוס ויש ימים שזה בלתי נסבל אבל לפעמים זה דווקא אחלה חוויה
    קאבס
    לייקרס לברון אוהב לשחק בmsg
    שיקאגו
    מילווקי
    דנבר

  6. תודה מאנו.
    הימורי יאניס ויוקיץ' למשחקים נוחים לניפוח ושדרוג סטט':
    יאניס: 41, 14 ו6 ב13 מ19 מהשדה.
    יוקיץ': 24, 13 ו9 ב12 מ14 מהשדה.

  7. חחחחחח רנדללל חחחחחחח דביל בלי תעודות אבחנה איזה דביל ואיזה אידיוט תיבס שלא מספסל את הטמבל הזה חירב להם את כל המשחק. ראס עשה מקוויקלי מטלית מתעלל בו ללא רחם. גם לקוויקלי אין הרבה במוח

  8. זבל כמו רנדל לא ראיתי הרבה זמן בליגה 36 שניות לסיום לייקרס ביתרון 5 עם כדור כל הניקס לוחצים חוץ מרנדל לברון מקבל כדור הוא עומד קיל6מטר ולא לוחץ חחחחח עייף כנראה הדביל ואז נותנים ללייקרס להעביר 20 שניות ולברון בורח לו לליאפ קליר םאת מהחצי שהוא עומד ומסתכל איזה זבל חחחחח אשכרה רנגל ניצח ללייקרס לבד את במשחק דביל כזה לא ראיתי הרבה זמן

  9. האם זו תהיה שנת הטריפל דאבל הראשונה של יוקיץ?
    חסר לו 0.1 אסיסט לממוצע טריפל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. תודה רבה
        בכל מקרה החלטתי שלא אתחסן יותר.
        לקחתי את מה שהוכרחתי לקחת כמו כל עובד אוניברסיטה, מעבר לזה אינני מנדב את עצמי כשלא מכריחים אותי כי מערכת החיסון שלי מכירה את מאפייני הנגיף. אם הוא לא יעבור איזו מוטציה שתהרוג מאה מליון בשבוע לא אתחסן ולא נראה לי שיכריחו אותנו, מה שכן, שם חיתול על הפנים כשחוזר הביתה ברכבת צפופת אדם, זה לא יכול להזיק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט