מעורב הופס ליום ראשון: 'חם מהתנור' – מיילס טרנר והפייסרס חתמו סו"ס על חוזה / מנחם לס

1.אחרי הלוך וחזור שנימשך זמן רב מדי, הפייסרס ומיילס טרנר הסכימו סוף-סוף על הארכת חוזה

אחרי הלוך וחזור שנימשך זמן רב מדי, הפייסרס ומיילס טרנר הסכימו סוף-סוף על הארכת חוזה בסך 60 מיליון לשנתיים שכולל – ואני מעתיק מילה במילה – That includes an additional $17.1 million renegotiation on his 2022-2023 salary

החוזה כולל 17.1 מיליון 'RENEGOTIATION BUMP' – הגדול בהסטוריה של ה-NBA – על ה-18 מיליון של טרנר במשכורת השנה.

היי, אני לא מבין את כל העניין אז הנה הוא מילה במילה:

The deal will include a $17.1 million renegotiation bump — largest in NBA history — on Turner's $18 million salary this season, with an additional $41 million over the next two seasons that ties Turner to the Pacers through the 2024-25 season.

The Pacers are allowed to increase the money on his current deal because of the franchise's available salary-cap space.

הארכת החוזה מבטלת את האפשרות שאחד מטובי הסנטרים בליגה ייכנס לשוק החופשי בקיץ זה – כמובן עם סידור עם הפייסרס – ומביא סוף לכל הדיבורים על טרייד אפשרי עד ה-9 לפברואר לשחקן שנשארה לו עוד שנה אחת בחוזהו.

בנוסף לכסף, טרנר אהב כנראה מה קורה עם הקבוצה עם טייריס הליברטון ובנדיקט מת'ורין הצעירים המצויינים בחמישייה. הפייסרס מצידם החליטו כנראה ללכת עם טרנר ב-REBUILT שלהם, ועתה יש להם אותו עד עונת 2025-26.

טרנר קולע קרייר-היי 17.5 נק' עם 7.9 ריב' ו-2.4 חסימות. הוא בקרייר היי של 54.4% והוא גם קלעי טוב מהטריי עם 39.1%.

Turner joins LA Clippers forward Robert Covington as the only player to have his contract renegotiated under the league's current Collective Bargaining Agreement.

2. ג'יימס דולן מתראיין לראשונה זה שנים. על הפרק? FACE RECOGNITION ועתיד הניקס

ג'יימס דולן, מולטימיליארדר, בעל הניקס והריינג'רס (קבוצת ההוקי של ניו יורק) שעשה את הונו האורגינלי ב-CABLEVISION – ואוייב הציבור מס' 1 של העיר ניו יורק – הסכים להתראיין לראשונה מזה שנים.

תחילה כמה מילים על דולן:

James Lawrence Dolan is an American businessman who serves as executive chairman and CEO of Madison Square Garden Sports and Madison Square Garden Entertainment and executive chairman of MSG Networks. As the companies' chairman, Dolan oversees all operations within the company and also supervises day-to-day operations of its professional sports teams, the New York Knicks and New York Rangers as well as their regional sports networks, which include MSG Network and MSG Plus. Dolan previously served as CEO of Cablevision until its sale in June 2016.

הריאיון היה עם תחנת הרדיו הניו יורקית WFAN. הריאיון היה ארוך ונגע בכמה וכמה נושאים חשובים הקשורים לניקס, למדיסון סקוור גרדן, זכויות האזרח, ומה לא.

הריאיון היה בתכנית הפופולרית "CARTON AND ROBERTS, ואני אסכם חלקים ממנו.

דולן נשאל אם הוא מרוצה מהעבודה שעושה ליאון רוז כ-GM של הניקס ובוס הכדורסל. "כן, ABSOLUTELY". תפקידי הוא לאשר לו את ה-$$ שיש לו לשחק איתם ואז 'TO STAY OUT OF THE WAY'. זוהי הדרך הטובה ביותר"

דיבורים מצד אחד ומעשים מצד שני. אמנם דילון נרגע מעט בשנים האחרונות, אך עד לאחרונה אף צעד מקצועי לא יכול היה לעבור ללא אישור והתערבות שלו.

הוא הוסיף:

"But you do end up picking the one guy who's going to make all the strategy, who's going to execute for you. I picked Leon because I believe after you look at the NBA and the game that we play, that the team with the best talent wins. You want a guy who can get you the best talent. I believe that Leon Rose is still the best guy."

כשדולן נשאל אם לרוז – ולמאמן ת'יבודו – יש איזה שהוא דדליין להשגת הישגים מסויימים – פלייאוף? אליפות? דולן ענה שהדבר היחיד שעליהם להשיג זו התקדמות. ALL I NEED TO SEE IS PROGRESS" הוא אמר.

אבל בקשר ל-TIMETABLE הוא תיקן את עצמו:

"Eventually, there's a timetable," Dolan said. "But, right now, what we're looking for is progress. We want to build into a championship team. We fully expect to make the playoffs this year. That will definitely be a benchmark.

"אני מודה שהשתניתי. פעם חשבתי שאני מבין בזה יותר מאחרים אבל למדתי שההחלטה הטובה ביותר היא לתת לאנשים כמו רוז ותיבודו, שהקדישו חיים שלמים למקצוע, להחליט. אני רוצה רק להיות מודע לכל דיל שנעשה לפני שהוא נעשה".

"האם ליאון רוז ותום ת'יבודו חייבים להקשיב לך אם דעתם שונה?"

דולן: "לא!""Their deal is they don't have to listen to me."

שוב…לך תאמין לו. מאז הוא לקח שליטה על הניקס ב-1999 לניקס היו 14 מאמנים שונים, ו-7 GM שונים.

-היו כמובן שמועות שברצונך היה למכור את הניקס.

"אם הייתי רוצה למכור את הניקס או את הריינג'רס הייתי מוכר אותן. הן לא למכירה, נקודה. זה עסק משפחתי ואחד מאיתנו תמיד יהיה בעל הניקס, הריינג'רס, המדיסון סקוור גארדו, וה-MSG TV. לי אין כל תכניות לפרוש 'ANY TIME SOON' או למכור איזה שהוא חלק מהביזנס, אז אני מציע לרדת מהנושא"

-מה בקשר לטכניקת 'זיהוי הפנים' שאתה משתמש בה למטרה אחת בלבד: למנוע מצופים 'בלתי רצויים' להיכנס בשערי המדיסון סקוור גארדן, שיוצרת גם הבעייה של פגיעה בחופש הפרט עם 'זיהוי הפנים' עד לרמה שהקונגרס האמריקאי עומד לדון בה.

"אני מסרב כניסה לצופה שיורד למקום הישיבה שלי וצורח קללה ומוסיף שרק מופרע כמוני מסכים לנמשיך להיות בעל הקבוצה במקוםצ למוכרה, או צופה שמקלל את גובה מחיר הכרטיס ואת המוצר העלוב שהוא מקבל כתמורה. אמשיך לזהות את האנשים האלה ולסרב להם כניסה"

ואז הוא מוסיף: אם היית בעל מאפייה וקליינט הקונה את הלחם שלך מפרסם שהוא מסריח, האם היית ממשיך למכור לו לחם?" כמובן שג'יימס דילון שכח לציין שבמנהטן קיימות עוד כ-200 מאפיות ואז אם אחת תסרב כניסה, תלך לשנייה. אבל MSG יש רק אחד במנהטן וישנה בה רק קבוצה אחת – הניקס. אז יחי ההבדל הקטן. (אח"כ הוא סתר את עצמו באומרו שרק 'FANS WHO ARE BEING CONFRONTATIONAL יסורבו כניסה לאולם)

On Friday, New York State Senator Brad Hoylman-Sigal — the chairman of the State Senate's Judiciary Committee — wrote a letter to both NBA commissioner Adam Silver and NHL commissioner Gary Bettman asking them to sanction Dolan over the use of facial recognition to turn away fans.

"I implore both of your organizations to use your power and discipline MSG and Mr. Dolan for these alarming abuses unless they immediately cease profiling fans with facial recognition technology for non-security purposes," Hoylman-Sigal wrote.

3. נא להכיר (1): קובי ווייט. פוינט גארד העולה מהספסל. שיקגו בולס

קובי ווייט הוא פוינט גארד מחליף ששימש לעתים בחמישייה של הבולס בגין פציעתו של לונזו בול. הוא משחק ברוטציה של שיקגו בולס עם 21.3 דק' בהן הוא קולע 8.4, מחלק 2.7 אסיסטים, וקוטף 3.1 ריבאונדים.

אולי זו מין אכזבה לשחקן שבשנת הסניור שלו – 2018 – היה "מיסטר קרולינה בסקטבול" כשחקן התיכונים מס' אחד בצפון קרולינה שהיא כוורות של תיכונים מצויינים בכדורסל. בשנת הסניור שלו הוא כיכב בנבחרת ארה"ב U-18 באליפות העולם בקנדה שם זכה עם הנבחרת במדליית הזהב, נבחר ל-MVP, ובאותו זמן ניבחר לחמישיית מקדונלד, ולתואר 'שחקן השנה' בתיכונים בקרולינה. הוא ניבחר גם לחמישיית התיכוניסטים של USA TODAY.

ב-2018-19 הוא בחר באונ' צפון קרולינה לעשות בה את מה שתיכנן – "ONE-AND-DONE". בשנת הפרשמן הוא שבר את שיא הקליעות לפרשמן של מייקל ג'ורדן בצפון קרולינה עם 469 נקודות.

הוא ניבחר בסיבוב הראשון שביעי ע"י שיקגו בולס בדראפט של 2019.

הוא שיחק מעט מאד בעונות שלונזו בול שיחק, ומאז פציעתו של בול הוא על גבול שחקן רוטציה, כשהעונה הוא אשכרה שחקן רוטציה כפוינט גארד. את הסטטיסטיקה כבר הזכרתי: 21.3 דק', 8.4 נק', 3.1 ריב', 2.7 אס'. הוא 1.95 מ' ושוקל 88 העושה הכל טוב אבל מאומה לא מצויין.

בשנת הרוקי הוא קלע 39% מהפרימטר, כשהוא משחק כפוינט ולעתים במשבצת 2. בעייתו הייתה שהוא ניסה שלשות מחוץ לגבולותיו – וזאת בעייה של כל הרוקיס ב-NBA שמגיעים מהיותם פרשמנים במכללות ומיד מרגישים "היי, אני שחקן NBA, אני יכול לקבור אותם צעד או שניים מאחורי הקשת". בשנת הסופומור הוא היה טוב יותר, אבל הבאתם של לונזו בול ואלכס קרוסו נראתה כהצבעת אי-אמון בקובי ווייט. בעונת 2021-22 הוא נפצע לשלושה חודשים וכשחזר הוא חזר להיות שחקן המקבל דקות מעטות.

השנה ישנו קובי ווייט אחר: הרבה יותר אגרסיבי, תוקף את הסל, יוצר דברים, ומקבל צ'אלנג'ים כגבר. הבעייה שלו הייתה לעבור מהתיכונים שם הוא היה סופר-שחקן ל-NBA בה, בינתיים, הוא שחקן ספסל, ולא הכי משמעותי. כנראה שהייתה בו נפילה מנטלית בעונות 2021 ו-2020 גם בגלל הפציעה וגם בגלל ההתעוררות שהוא כבר לא משחק עם נערים כמוהו אלא נגד גברים. הרבה שחקנים כאטאום, קוזמה, וכאלה, מקבלים את הצ'אלנג' של לעבור מהקולג' ל-NBA בשיא האגרסיביות, והחוצפה. לאחרים לוקח זמן להבין היכן הם נמצאים.

בסרטון הבא תראו כיצד קובי לא חושש להיכנס לגוב האריות, וכשהוא רואה שאין לו אור לזריקה הוא מוציא כדור החוצה שמסתיים בשלשה.

ווייט מסלבט את אנדרו וויגינס ודריימונד גרין כשהוא עושה FAKE כאילו הוא הולך לסקרין עם ניקולה ווצ'ביץ' ואז יוצא ממנה. הבולס הם 1.23 נק' בכל פעם שקובי ווייט דרייבס אל תוך המערבות, וזה 63 בין 203 השחקנים עם לפחות 100 דרייבס לפי SPECTRUM, ווייט הוא 67% בפריצות שלו המסתיימות בטבעת.

בקליפ הבא אתם רואים את המגן קובי ווייט במיטבו. הוא לא הולך אחרי ה-FAKE, שובר סקרין אחר, ומיד אחריו סקרין שני.

.

אני לא טוען שהעונה הזאת היא עונת שבירת קרח עבור קובי ווייט. הוא לא התחיל לקלוע 30 נק' למשחק. הוא קולע 6.4, מגן טוב מאד, ומקבל יותר ויותר דקות רציניות בשיקגו בולס.

4. צ'ט הולמגרן, שלא שיחק דקה ב-NBA, קיבל 4 קולות שחקנים לעלות בחמישיית הרוקיס. הוא ענה בטוויטר חינני:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/77/White_with_the_Chicago_Bulls_on_January_2022.jpg/220px-White_with_the_Chicago_Bulls_on_January_2022.jpg

5. סרטון חדש של ויקטור ווי הולך ווייראל

6. שיקגו בולס פירסמה הודעה בקשר לאלכס קרוסו

Bulls want two first-round picks for Alex Caruso

שיקגו אוהבת את אלכס קרוסו אבל עם הצוות הנוכחי כשהם מפסידים 5 מ-8 משחקיהם האחרונים וצניחה למקום ה-11 במזרח עולה זעקה שהם חייבים TO RETOOL. הם פתוחים להצעה של שתי בחירות דראפט ראשונות עבור אלכס קרוסו. עבור אלכס זו לא מכה לגבריות שלו. להיפך. זו חדשה להתגאות בה.

7. הנטס מתכננים טרייד בומבסטי

ביל סימונס הודיע שמקור מוסמך בנטס גילה לו שהנטס עומדים להציע טרייד בומבסטי כדי להביא 'סנטר גדול ממדים' לצד קלקסטון.

8. האם ה-SCOREKEEPER של הגריזליז מנפח את הסטטיסטיקות של ג'רן ג'קסון? (והאם הוא היחיד?)

הנה האשמה:

User “AdMassive6666” wrote a Reddit post on Saturday that went massively viral. The post alleged that the Memphis Grizzlies’ home scorekeeper was supposedly inflating the defensive stats of Grizzlies big man Jaren Jackson Jr. Several instances were cited in the post of purported times that Jackson, when playing at home, was improperly credited with a block or a steal that either a) should have been credited to a teammate or b) was the result of a bad bounce of the ball that did not create a defensive stat opportunity.

ההודעה הזאת ב-REDDIT הלכה סופר-ויראל. משרדי ה-NBA בניו יורק, ומשרדי הרבה קבוצות הוצפו במאות ואלפי טלפונים בקשר להאשמה. ה-NBA מיד יצאה בהצהרה שכל ה-SCORERS של כל הקבוצות עובדים לפי מערכת נוקשה של סטנדרטים

. לחסימות, גניבות כדור, וריבאונדים.

תשאלו 'מי שם קצוץ אם רשם הסטטיסטיקות מגזים פה ושם, או משנה פה ושם ומוסיף חסימה לשחקן אחד ששחקן אחר חסם, או סתם ממציא חסימה'

או…טוב ששאלתם.

היום התערבויות על ספורט הפכו לעסק המגלגל מיליארדים והוא מאושר ברוב המדינות. תארו לכם שבווגאס, או במקום אחר, מקיימים התערבויות על "שחקן ההגנה של העונה". אם רשם סטטיסטיקה עובד בסתר עם מתערבים שהם BIG TIME, והם הולכים על שחקן המועמד לתואר בכל מקרה, הוספת חסימה אחת למשחק, או ריבאונד לסטטיסטיקה האישית שלו יכולה להטות את בחירתו ל'שחקן ההגנה של השנה'.

ה-NBA עומדת לפתע בפני בעייה שעד עתה לא צריכה הייתה להתעסק איתה.

9. המשחק בין הלייקרס והסלטיקס עדיין לא הסתיים אבל הגעתי למסקנה שהלייקרס יהיו אלופי ה-NBA ב-2023. כן, העונה הזאת.

אני לא מתבדח, לא מנסה להיות 'חמוד', ולא, אני לא אוהד הלייקרס. אבל כשראיתי את לברון, אנטוני דייויס, והצ'ימורה ראיתי לפתע את הפרונטליין הטוב ביותר ב-NBA. מאחור יש להם את שרודר, ראסל ווסטברוק, ופטריק בברלי. ויש להם מספרי 3ה רבים. לא מצויינים אבל טובים. תחשבו שאני סנילי. שאני בשלב דמנשיה. אבל אזכיר להם בסיום הפלייאוף מי ניבא שהלייקרס יהיו אלופים. אבל ישנה לי הערב חשובה: זה בתנאי שלברון ו-AD נשארים בריאים עד הסוף.

10. מי שלא מאמין בטוהר המשחק היה צריך לראות את הסלטיקס גוברת בהארכה על הלייקרס

עבור משחקים כאלה כדאי לחיות, ומשחקים כאלה הם-הם מה שעושים את ה-NBA לליגה שכל העולם מעריץ.

נ.ב: היה פאול ברור של ברוגדון על לברון שלא נישרק. השופטים שוגים. המשחק מהיר מדי ופיזי מדי. הם שוגים אבל באופן שווה לשני הצדדים.

Continue reading

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
38 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דדי
דדי
29/01/2023 2:11:00

לפייסרס יש המון מקום מתחת לתקרת השכר אז מותר להם להשתמש בו כדי לשלם לטרנר כחלק מהחוזה החדש שלו.
אז ההארכה היא של 60 מיליון אבל 17 ישולמו לו כבר העונה.
.
כולם מרוויחים – עבור הפייסרס זה כסף שהיו משלמים ממילא כדי להגיע לרצפת השכר העונה, ובשנתיים הבאות טרנר יתפוס פחות מקום בתקרת השכר (ולא פחות חשוב יהיה נכס יותר אטרקטיבי לטריידים…) כי יקבל רק 43 מיליון ולא 60.
.
טרנר כמובן מרוויח כי הוא מקבל חלק משמעותי מהארכת החוזה כבר העונה…
.
בגדול זה נשמע כמו הארכת חוזה עם מחשבה על טרייד עתידי.
דומה למה שהפיסטונז עשו עם בויאן.

דדי
דדי
29/01/2023 11:23:33
Reply to  מנחם לס

תודה על המעורב מנחם 🙂

עידו גילרי
29/01/2023 7:28:07
Reply to  דדי

בהרבה מובנים זה רק מגדיל את הסיכויים שלו לעבור בטרייד עוד השנה.

דדי
דדי
29/01/2023 11:29:09

זו נקודה מעניינת – יש ממש חילוקי דעות לגבי האם מותר לאינדיאנה להטריד אותו לפני הדד ליין. יש לי חבר שהוא מומחה מקצועי בנושא ואפילו חבר של לארי קון והוא טוען שזה ממש נתון לפרשנות כי הניסוח ב cba הוא לא חד משמעי.
אז יכול להיות מאד מסקרן אם הפייסרס יבררו לגבי זה, בטח אם זה יהיה בירור לצורך טרייד רלוונטי.

עידו גילרי
29/01/2023 11:50:07
Reply to  דדי

טוב אני לא עורך דין, אבל אחרי שעברתי על החלקים הרלבנטים לא ברור לי איפה בעיית הפרשנות?
הטענה היא שסכום לעונה הנוכחית הופך את זה לאובר דה לימיט? לא חושב שזה נתון לפרשנות מכיוון שזה לא חלק מההארכה עצמה.

דדי
דדי
29/01/2023 20:52:29

לא התעמקתי בפרטים הפעם.
הוא כתב לי איזה הסבר שלא היה לי כח לקרוא.
קשור לניסוח ב cba עצמו – לא יודע אם בדקת שם או רק ב faq…

עידו גילרי
29/01/2023 21:36:17
Reply to  דדי

הלכתי ללב המאפליה…

דדי
דדי
29/01/2023 23:56:30
Reply to  דדי

התקבלה תשובה מהליגה – אפשר להטריד אותו.
לפי החבר שלי – לפייסרס אין כוונה כזו העונה, אבל בקיץ יהיו מאד פתוחים לזה…

Li Ming
Li Ming
29/01/2023 2:26:49

"אחד מטובי הסנטרים בליגה" זאת קצת הגזמה, האיש בעונת חוזה אז הוא החליט לתת עבודה כנראה, הוא עדיין לא יותר משחקן משלים סטייל ולנצ'ונאס או ברוק לופז.

לא נראה לי שמה שקורה בפייסרס מעניין את טרנר, ולא נראה לי שהם בונים עליו. הוא הרוויח עוד 17 מיליון דולר לעונה ועם הרוויחו זמן כדי לא לאבד אותו ללא תמורה. לדעתי הוא עדיין יעבור בקיץ לקבוצה אחרת (אם החוקים מאפשרים זאת)

עגל
29/01/2023 13:29:10
Reply to  Li Ming

+1
מקרה קלאסי של שחקן בעונת חוזה.

אור
אור
29/01/2023 2:56:13

תודה מנחם

golan
golan
29/01/2023 3:47:50

תודה מנחם.

המשגיח
29/01/2023 5:48:01

תודה דוק. אני לא מת על טרנר, אבל כמו שצוין לפניי – החלטה טובה לשני הצדדים.
בסה"כ הוא כן שחקן טוב עם ערך בשוק, ונראה שהפייסרס לא רחוקה מדי כדי לחזור להיות קבוצת פלייאוף.

קרים עבדול ג'באר
קרים עבדול ג'באר
29/01/2023 8:10:55

לליקרס אין הגנה.יפרקו רותם בפליאוף

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/01/2023 8:20:25

תודה רבה על המעורב המעולה

אלכס דוקורסקי
29/01/2023 9:35:06

מנחם, תודה רבה. מעניין מאוד.

דן רוזנבלום
29/01/2023 9:40:32

איזה הימור אמיץ עם הלייקרס, אך ייתכן שתהא צודק!
אני מאמין שאפשר לגלח פה ושם איזה סטאט עדיין בימיינו…אבל בדברים מזעריים…
האוהדים שהיו מגיעים עם קליפ-באורד וטופס משלהם ביציע קצת נעלמו מהנוף…

חדשות משמחות על טרנר. אני שמח שהוא נשאר באינדיאנה לקראת השיבוח הסופי שלו…
הם השקיעו בו הרבה ועושים בשכל שממשיכים להאמין…

תודה על הקישור לראיון של דולן.
מצחיק שאתה חושב שאתה "מכיר" לי את קובי וויט אבל אין ספק שיש בבחור ניצוץ מיוחד והוא יכול להגיע להישגים יפים.

אחלה מעורב. אפילו נעשה טוב יותר…
שבוע טוב.

דן רוזנבלום
29/01/2023 10:11:27

שמעתי עכשיו את הראיון…
כמה פעמים הוא אמר Right…רציתי לשבור לו את המפרקת 🙂
בשביל איש עשיר היה די מתוח ולחוץ…אולי בשל מגבלות הזמן.
נקווה שיתראיין יותר.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/01/2023 11:12:39

הנהלת הפייסרס מראה שפיות מבורכת,
הם במסלול המהיר להצלחה
לא לתת למנחם להלל אותם😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/01/2023 11:19:58

"המשחק בין הלייקרס והסלטיקס עדיין לא הסתיים אבל הגעתי למסקנה שהלייקרס יהיו אלופי ה-NBA ב-2023. כן, העונה הזאת."
תודה מנחם, על העבודה הקדושה שאתה מבצע,אות הכבוד של ה-ללל בדרך.😁😁😁

ניר מועלם
29/01/2023 11:20:41

תודה מנחם, אם הלייקרס בריאים הם אחלה קבוצה, אבל לא אחת שזוכה באליפות, הם עדיין צריכים עוד חיזוק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא ברור לי העניין עם טרנר, אבל נגלה בהמשך הדרך. קארוסו לגמרי שווה את המחיר, מעניין אם מישהו ישלם עליו. לא חושב שהלייקרס יכולים לקחת אליפות, אבל נראה אם ואיך יתחזקו עד הדד-ליין.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב

birdman
birdman
29/01/2023 12:40:00

״תחשבו שאני סנילי. שאני בשלב דמנשיה. אבל אזכיר להם בסיום הפלייאוף מי ניבא שהלייקרס יהיו אלופים.״ מנחם, יהיה זה אני שאזכיר לך מי ניבא שהלייקרס יהיו אלופים. הכל ברוח טובה, נהניתי לקרוא, תודה.

birdman
birdman
29/01/2023 12:41:50
Reply to  birdman

נ.ב. הסלטיקס היו בלי שני שחקני חמישיה: מרקוס סמארט ורוברט וויליאמס השלישי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההנהלה באינדיאנה הקשיבו לי ראית גף? לא לגמרי אבל בקטנה.

jefffoster10
29/01/2023 19:42:52

תקרא את דדי למעלה – זה הופך אותו לסחיר יותר להבנתי, ושאפשר יהיה להוציא עליו יותר. הוא בעונת חוזה ומקיים אותה הלכה למעשה. לא שאני נגד החוזה, אבל שים לב שנתנו לו לרק עוד שנתיים ככה שהסיכון מוגבל להיתקע איתו בשנות הפריים של האלי ומאת'ורין.
יש לך מלא טריידים לאשר, אני עברתי עליהם ונתתי את חוות דעתי.

Berch
29/01/2023 13:30:44

אחלה מעורב מנחם
מושקע והכל.
בסיפור עם קובי וויט חיכיתי לאיזו פואנטה…. לא ממש הבנתי.
הרי יש והיו הרבה כמוהו בליגה. מה מיוחד בו ?
🙂

Rocky1
Rocky1
29/01/2023 17:06:07

חצי גמר המערב השנה יכלול את הלייקרס, הקליפרס והווריורס (אם לא יהיו פציעות משמעותיות של דיוויס, לברון, קוואי, וסטפ). אלו הן שלוש הקבוצות הכי חזקות במערב כשרק פציעות מנעו מהו להתקדם יותר עד עכשיו.

אשך טמיר המקורי
29/01/2023 17:18:15
Reply to  Rocky1

איזה לייקרס בראש שלך? זה יהיה נס אם ייצאו מהפלייאין

Rocky1
Rocky1
29/01/2023 18:03:15

ראית אותם משחקים לפני שדיוויס נפצע? שיחקו ממש טוב. בעיקר אני מאמין שיעלו לחצי גמר כי שאר המערב בדיחה השנה, כל הקבוצות פריכות בטירוף והלייקרס יבואו עם בולי בול.

אשך טמיר המקורי
29/01/2023 18:22:51
Reply to  Rocky1

כן ראיתי. היו עלובים במיוחד. דייוויס נתן 4 משחקים טובים וזהו. חוץ מזה היה זוועה העונה, הוא חלק משמעותי מהבעיה.

Rocky1
Rocky1
29/01/2023 18:33:51

לא ראיתי את המשחק אתמול אבל אם הוא חוזר לכושר שהיה לפני הפציעה הוא היה מפלצת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Rocky1

אתה צודק אבל דיוויס יפצע שוב חח

רן הנרגן
רן הנרגן
29/01/2023 18:48:21

עוד לפני סוף העונה דיוויס יסבול מפציעה משמעותית נוספת

ירון, החלום
ירון, החלום
31/01/2023 1:12:07

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.
ברכות לטרנר.
הלייקרס, הגנה לא מתאימה לאלופה.
בריאות לא מתאימה לאליפות.