ההיט והווריורס ממשיכות במומנטום, הגריזליס ממשיכים לקרוס והת'אנדר והבאקס מנצחות ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ההיט והווריורס ממשיכות במומנטום, הגריזליס ממשיכים לקרוס והת'אנדר והבאקס מנצחות ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אינדיאנה פייסרס 131 (27-24) – מילווקי באקס 141 (17-32):

הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 30-45 לבאקס מה שמספר את סיפור המשחק הזה בו הפייסרס לא הצליחו להשיג עצירה כדי להציל את חייהם.

שתי הקבוצות קלעו באחוזים פנומנליים (הפייסרס 55% הבאקס 53%), אבל ההבדל העיקרי היה שכאשר הבאקס החטיאו הם גם לקחו את הריבאונד, 38-50 היה היתרון שלהם בקטגוריה המכריעה של המשחק הזה.

מת'ורין עלה מהספסל כרגיל (מוזר) וקלע 21 נקודות ב-31 דקות כשהנקודה המרשימה ביותר ברוקי הוא כמות הפעמים שהוא הולך לקו, היום 8 מ-9 מטווח זה. טרנר הוסיף 24 והילד סיים עם 22 כשכל שחקני החמישיה קועלים בספרות כפולות אבל כאמור ההגנה של הפייסרס והריבאונד הרגו את סיכוייהם העבר.

בצד השני יאניס עם 41 הוביל את הבאקס אבל בעיות העונשין שלו מתחילות להיות מטרידות 7 מ-18 היו לו הערב. הולידי הוסיף 20 ומידלטון שוב הוגבל ל-15 דקות מהספסל וקלע 17 למנצחים.

מיניסוטה טימרוולבס 111 (25-26) – ממפיס גריזליס 100 (18-31):

ניצחון גדול למיניסוטה מול הקבוצה שהדיחה אותם מהפלייאוף בשנה שעברה.

זה היה קרב בין שניים מהצעירים המלהיבים בליגה, כאשר הפעם הזאת ידו של אדווארדס הייתה על העליונה. המשחק היה צמוד אבל הזאבים הובילו בדו ספרתי לאורך כל המשחק ו-51% מהשדה לעומת 41% של הגריזליס הבטיחו שהם לא יצטרכו להיות במתח גדול לקראת הסיום.

מוראנט סיים עם 27 בטריפל דאבל שלא הספיקו כאשר דילון ברוקס עם 2 מ-10 משלוש מתחיל להוות בעיה של ממש, כמו גם היכולת ההתקפית הלא מספקת של המועמד לשחקן ההגנה של העונה JJJ, ואולי הדברים קשורים, ומה שהגריזליס צריכים לעשות זה להביא גארד שיכול באמת לקלוע במקום איש הביטחון הלא ראציונלי, ואז גם עבור הפורוורד האתלטי דברים טובים יותר יפתחו מאשר הזריקות הקשות שהוא לוקח.

אדוורדס הוביל עם 25, 13 מתוכן ברבע השלישי בו למעשה הוכרע המשחק, קייל אנדרסון הוסיף 23.

מיאמי היט 110 (22-28) – אורלנדו מג'יק 105 (30-19):

ההיט עושים את זה קשה, אבל עושים את זה בסופו של דבר כשהם נעזרים ב-20 איבודים של אורלנדו כדי לנצח את המשחק הזה אחרי שהיו בפיגור בדקות רבות לאורך המשחק.

באטלר והירו הלכו לקו פעם אחר פעם בשניות האחרונות, וקלעו מספיק כדי לא לאפשר למג'יק לחזור למשחק בסיום וחטיפה של ג'ימי באטלר 3 שניות לסיום סגרו עניין.

בנקרו, וונגר וקול אנתוני קלעו 19 כל אחד עבור המפסידים, באטלר הוביל את ההיט עם 29 אדביו הוסיף 20, ושטרוס קלע 17 מהספסל למנצחים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 112 (25-24) – קליבלנד קאבלירס 100 (21-30):

ניצחון אדיר לת'אנדר שניצחו את הרבע האחרון 22-34 כדי להפוך משחק צמוד לניצחון גדול, והם מפתחים אופי שיכול להיות שווה להם יותר מאשר עוד בחירת דראפט בלוטרי בקיץ.

אוקלהומה שלטה בריבאונד וקלעה ב-56% מחוץ לקשת בעוד הקאבס התקשו מאוד מהטווח, בעיקר ברבע הרביעי (28% על פני המשחק כולו) כדי לנצח את המשחק הזה.

גרלנד היה מצוין והוביל את הקאבס עם 31 אבל כנראה שיש משהו בזה שעדיף לקאבס שהוא ישמש כפסיליטייטור לאחרים ולא כמוציא לפועל עיקרי מה שיכול לקרות רק כאשר משחק לצידו מיטשל מה שלא קרה הערב. במקומו שיחק לידו לוורט שהיה מחריד עם 1 מ-12 מהשדה. מובלי היה טוב עם 23 ו-11.

בצד השני SGA להט עם 35 נקודות, וויליאמס הוסיף 17, וגידי קלע 15 למנצחים.

גולדן סטייט ווריורס 129 (24-25) – טורונטו רפטורס 117 (28-22):

הווריורס עולים למאזן חיובי ואולי אנחנו מתחילים סוף סוף לראות מומנטום מהקבוצה האלופה. המשחק היה צמוד לכל אורכו ממש עד הסיום אז, מיתרון 2 6 דקות לסיום, הווריורס נעלו את הסל ולא נתנו סל שדה במשך 2 דקות, כאשר לאחר אותו סל שדה שלשה של קארי סימלה את חילת הסוף, ועוד שתיים כאלה של תומפסון ודיוינצ'נזו סגרו עניין סופית.

ואן וליט הוביל את הרפטורס עם 28 על רקע השמועות על טרייד ל-LA, בארנס הוסיף 24, וסיאקאם סיי םעם 21 באחוזים מזעזעים של 8 מ-26.

בצד השני קארי להט עם 35 ו-11 אסיסטים, תומפסון הוסיף 29 וקאמינגה עלה היטב מהספסל וסיים עם 15 למנצחים.

,,

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. פינת ג"ס:
    קרב איתנים מתנהל מאחורי הקלעים בג"ס. משפחת לייקוב מול סטיב קר ובוב מיירס:
    ראיה מס 1 – ההרכבים של קר. וויסמן על הספסל משחק שני וגמיקל גרין משחק (היה לא רע בכלל).
    ראיה מס 2 – מוזס מודי נשלח לליגת הפיתוח יחד עם PBJ.
    ראיה מס 3 – קרי משחק 39 דקות (כן אני יודע שיש שני ימי מנוחה עד המשחק הבא).
    ראיה מס 4 – אי הערכת החוזה של מיירס והפודקסט של להקת עיתנאי האתלטיק (ללא קווקמי ששומר על קשרים טובים עם לייקוב) בו אמרו שמיירס ממוקם 6 – 8 בשכר מבין ה GMים.
    ראיה מס 5 – הראיון של ליקוב אצל קווקמי שבוע קודם בוא אמר שמיירס אחד משלושת בעלי השכר הגבוהה מבין ה GM.

      1. מה אתה עוקב? כולם שם רוכבים על סטף ומשחקים אותה גאונים אני ואני ואני. מיירס הזה חי בסרט נראה אותו בשארלוט מביא טבעות, הוא כמו דריי בדיוק רוכב על סטף ודוראנט משחק אותה גאון. וואלה אני עם הבעלים, לא רק שלא מעלה לו אלא מוריד לו את השכר

        1. דריי חא משחק אותה גאון אלא משחק את המשחק שלו ועם המגבלה ההתקפית הוא שחקן חשוב ביותר בהגנה ובניהול המשחק ובריבאונד ושותף בכיר לשושלת.

        2. זו קבוצה שתענוג לראות אותה. חלק מהעניין זה גם הניהול המצוין שלה. כל החלקים יושבים במקום . וברור שזה סטף קודם כל אבל אף אחד לא יכול לבד

  2. בוקר טוב. אחלה תוצאה.
    קאמינגה קלע 4 מ-6 מהשלוש. כשפעם אחר פעם שוכחים ממנו בפינה. הוא מנסה לפתח סט מושלם של יכולות שכולל גם מסירה והגנה (הייתה לו גם חסימה יפה). יופי של שחקן נהיה ממנו וכל חשש לחוסר רצינות שהיה בעונת הרוקי מתחיל להתפוגג.
    סטף, קליי… אין מילים.

    1. רבע אחרון מצויין של הווריורס בשילוב החלטה של קר להושיב את פול בדקות האחרונות . דיווצנזו הרבה יותר שקול בקבלת החלטות .
      קומינגה מתקדם ממשחק למשחק עם פוטנציאל למפלצת
      יחד עם השיחוק של השנה ,אנטוני לאמב .

      1. כנראה שפול אכן יקורקע מהיום והלאה בדקות האחרונות במשחקים צמודים . הידיים שלו חושבות מהר יותר מהראש.

      2. לפול יש ערך רב בדקות הסיום בגלל היכולת שלו להכנס לסל ולקלוע / לקבל עברה והיכולת לקלוע מטווח רחוק. מצד שני עדיף שהוא לא יהיה זה שמחזיק בכדור. להזכירכם גם לקרי יש נטיה לאיבודים בדקות הסיום והאחוזיפ שלו בקלאץ לא ברמה של קיירי למשל. אבל אני לא אוהב את הצרוף של קרי, קלי ופול.

        1. לדעתי סטף צריך לשחק עם גרין (בהרכב הזה רוב הזמן סטף הוא שוטניג גארד וגרין מנהל משחק) ופול צריך לשחק עם קליי. זה השילונ הכי טוב שנראה לי מצפיה בעין בלתי מזויינת בסטטיסטיקה.
          3 2 1 …. הנה פוסע ובא הכמולוג התורן שבדק את זה בסטטיסטיקה ומצא שאלה השילובים הכי גרועים שיש.
          תודה מראש חכמולוג.

          1. ה"זוגות הטובים ביותר של גולדן סטייט העונה (לפי נט רייטינג) – 4 הראשונים זה איגודלה עם דיווינצ'נזו, קליי, דריימונד ומודי, 5 זה סטף ודיווינצ'נזו, 6 ו-7 זה איגודלה עם לוני ופול, 8 ו-9 זה לוני עם וויגינס וסטף ו-10 זה קליי ובולדווין.
            המדד הזה בעייתי מסיבות ברורות, אז עברתי לבדוק פלוס-מינוס מצטבר לאורך העונה, והנה כל הצמדים עם פלוס-מינוס חיובי – סטף ולוני, קליי ודריימונד, וויגינס ולוני, סטף ודריימונד, וויגינס וסטף, דריימונד ודיווינצ'נזו, לוני ודריימונד, סטף ודיווינצ'נזו, וויגינס וקליי, וויגינס ודריימונד, ספלאש בראדרס, פול ודיווינצ'נזו, קליי ולוני, סטף ולאמב, דיווינצ'נזו וקומינגה, קליי ודיווינצ'נזו, דיווינצ'נזו ולאמב, דריימונד ולאמב, איגודלה ודיווינצ'נזו, קליי ומודי, קליי ולאמב, קליי ואיגודלה, דיווינצ'נזו וג'רום, איגודלה ופול, איגודלה ודריימונד, קליי וג'רום, דיווינצ'נזו ומודי, דיווינצ'נזו ובולדווין, דריימונד ובולדווין, איגודלה ולאמב, לוני ודיווינצ'נזו, ג'ף גרין ולוני, סטף ופול, דריימונד וג'רום, פול וקומינגה, דריימונד וקומינגה, איגודלה וסטף, סטף ומודי, איגודלה ולוני, איגודלה ומודי, דריימונד ופול וקליי ובולדווין.
            לגבי קליי ופול, הם במינוס 29.

            1. חחחחחחחח

            2. הרגת אותי עמיחי. חחחח… ו… תודה

            3. נ.ב. לא ידעתי שאיגודלה שיחק העונה…. חידשת לי.

  3. המלצתי, בפוסט אחר, למינסוטה לעשות עסקה על CAT. מסתבר שמינסוטה כמו מינסוטה תקועים איתו לפחות עד יולי 23 בגלל הארכה של חוזה הסופר מקס שהיה להם חשוב לתת לו בקיץ.

  4. ץודה דור. נצחון אדיר ל-OKC.
    משפט חשוב שלך על הגריזליס:"מה שהגריזליס צריכים לעשות זה להביא גארד שיכול באמת לקלוע במקום איש הביטחון הלא ראציונלי, ואז גם עבור הפורוורד האתלטי דברים טובים יותר יפתחו מאשר הזריקות הקשות שהוא לוקח" (אבל יש להם את ביין)

  5. פשוט כיף לראות קבוצה כמו OKC שמתחברת העונה מנמושה לקבוצה שלדעתי לפלייאוף. מקווה שילא יחכו שם יותר מדי ויביאו כמה שחקנים ראויים בעתיד הקרוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט