מעורב הופס לשבת: זאיון ויליאמסון שחקן חמישייה וג'ואל אמביד לא? GIVE ME A BREAK! (ה'עשו לי טובה' שלהם) / מנחם לס

1.האול סטאר כבר מאכזב אפילו לפני שהתחיל

את מי הייתם רוצים כראש קבוצה, את הימני המחזיק בכדור, שהוא משעמם יותר מבצל בשוק הכרמל ומדבר אנגלית במבטא יווני דפוק כמו ראש הממשלה שלו – אנגלית הנשמעת כמו יידיש ומובנת רק לאחיו – ושבחירות השחקנים שלו יהיו יותר משעממות משעון מתקתק, או את ג'ואל אמביד החביב והומוריסטי שבוודאי יבחור בחירות מהגיהנום – רק סנטרים וגבוהים, או רק פוינט גארדים ונמוכים?

אבל על מה אני מדבר? גואל אמביד אפילו לא בחמישיית המזרח!

ומנגד? לברון ג'יימס שראינו וראינו כבר 5 פעמים ופשוט נמאס לראות את פניו המכוערות ומבע פניו המלא מחשבות כאילו כל בחירה שלו חשובה כמו ניתוח מוח פור גאד סייק. נמאס כבר לראות את לברון בכל מאורע חשוב.

את מי כן הייתי רוצה לראות כראשי קבוצות? את ג'ואל אמביד וג'ייסון טאטום. טאטום הנראה לכם רציני כזה הוא אחלה ממזר והיה בוחר לעצמו אחלה קבוצה משעשעת להתגאות בה. אבל בחוכמת המצביעים, המדיה, והמאמנים אמביד אפילו לא בחמישייה!

תראו: יאניס הוא רביעי בקליעות עם 31.0 נק' עלובים ב-EFF= 30.5 לעומת המקום הראשון של אמביד עם 34.8 נק' ו-35.0 EFF. זה הבדל של ים המלח נגד הרי יהודה במטרים מעל פני הים. זה ההבדל בין אדם סילבר נגד גיא אדלר (אני חושב שהוא קומיקאי).

ככה זה כשנותנים לאדם סילבר להיות אחראי על האול סטאר במקום לאחד כמוני. אני מיד הייתי עושה את האול סטאר "אמריקאים" נגד "זרים" והופך את האול סטאר למאורע מעניין וחשוב ביותר, שני רק לגמר המונדיאל!

2. רנדל מסתכל על ג'יילן בראון המחמיץ 2 פאולים לשוויון, ופורץ בצחוק בתמונה שהלכה וירלית

זוכרים את התמונה שהלכה וויראלית של לוקה דונצ'יק צוחק על דווין בוקר כשהוא מחמיץ שני פאולים קריטיים? מי שלא זוכר אז הנה היא עוד פעם:

בראון נשאל מה ג'וליוס רנדל אמר בנוסף לחיוך מפה לפה והוא ענה: "אני לא זוכר בדיוק מה שהוא אמר אבל אני בטוח שהוא לא היה לא מאושר. מינוס כפול מינוס נותן פלוס, הווה אומר "אני בטוח שהוא היה מאושר". לפעמים אתה מפקשש שני פאולים רצופים בזמן הגרוע ביותר, וזה משחקנים הקולעים 9 מ-10. רגע ה-CLUTCH משפיע כמובן אבל אתה מצפה משחקנים שמרוויחים עשרות מיליוני דולארים בעונה וקולעים 85%-90% מהקו להתגבר על המתח שברגעי הקלאץ' ולשלשל לפחות אחד משניים.

Randle said after the game that he knows Brown is “a great player,” which is exactly the take here. Sometimes, you just miss two free throws in the clutch!

Here’s a sampling of the jokes and memes from that moment:

ואז ג'יילן בראון במסיבת העתונאים:

3. אותו סיפור כמו תמיד: קשה לבטוח בהאוקס

לאוהד האוקס חדש יחסית כמוני ברור למפרע שבחרתי לי קבוצה מופרעת לאהוד. הם מזכירים שוב ושוב את ההאוקס הטובה של מייק וודסון אבל 'טובה' במרכאות: טובה מספיק להגיע לפלייאוף אבל לא טובה מספיק לעשות משהו רציני כשהיא נמצאת שם.

זה תופס אותי מאוכזב שוב ושוב אחרי ההתלהבות וה'ESPIRATION' שממלאים אותי כשהם כבר בפלייאוף. ההאוקס הם DECENT בהגנה כשקלינט קפלה בריא, אבל הנה הוא היה על הפרקט ב-5 מתוך 7 המשחקים בהם ההאוקס נתנו ליריבה להגיע ל-70 נק' כבר בחצי הראשון. אתה לא תעבור יותר מסיבוב ראשון בפלייאוף – ואולי אפילו לא את הסיבוב הראשון – אם תמשיך לתת ליריב 70 נקודות לפחות כבר בחצי הראשון.

4. LeBron James jersey from Game 7 of '13 Finals goes for $3.7M

האשך השתתף במכירה הפומבית ונעצר ב-$49

5. סטף קרי ניזרק בפעם השלישית בקריירה, ותמיד בגלל זריקת מגן השיניים

עם גולדן בטייט מובילה את ממפיס רק בשתי נקודות עם 1:14 דק' לבאזר, ג'ורדן פול לקח זריקת שלוש בלתי אחראית. סטפן קרי מחא כף כלפיו כאומר 'מה לעזאזל אתה עושה? ובריצה חזרה להגנה הוא לקח את ה-MOUTHPIECE, ובשאט-נפש, כמו שאומרים החברים שלי מנתניה, זרק את חתיכת הפלסטיק בכיוון הפארקט, לא הקהל ולא כלפי כל שחקן אחר. אבל חתיכת הפלסטיק חפת הפשע RICOCHETED מהקרשים לעבר יושבי השורה הראשונה אבל לא פגע באף אחד.

זה EJECTION אוטומטי. אני חשבתי שרק זריקת ה-MOUTHPIECE כלפי שחקן יריב או הקהל גורם לזריקה אוטומטית אבל מסתבר שלא.

הנה מה שאמר קרי אחרי הנצחון הדחוק 120-122:

It was a crucial time in the game, and the way that our season has gone, questions about a heightened sense of urgency … when you want something really bad … I reacted in a way that put myself out of the game and put the team in a tough place," Curry said after the Warriors pulled off a wild 122-120 victory

סטף סיים עם 43 נק' בלילה של 10 מ-18 כולל 4 מ-10 מהטריי ו-10 מ-11 מהקו.

6. לא יאומן כי יסופר: גלן "בייבי פייס" דייוויד קיבל את משרת המאמן של CHARLOTTE PURPLE JACKETS

גלן "BABY FACE" דייויד קיבל את משרת המאמן הראשי של שרלוט פרפל ג'קטס מה-THE BASKETBALL LEAGUE, בקיצור TBL הפועלת בעיקר במזרח ארה"ב. גלן אף פעם לא היה ידוע כ'ראש כדורסל'. הוא היה אחד מהסנטרים הכבדים המחייכים תחת הסל תוך שהם עושים את השטיק שלהם. אתה מצפה שאיזה פוינט-גארד חושב חקבל משרה כזאת, אז הנה.

We would like to announce Glen “Big Baby” Davis as our new Head Coach of the Charlotte Purple Jackets @cltpurplejacket @TBLproleague pic.twitter.com/pLohXL08e3

— Anthony (@bleek226) January 27, 2023

7. אדם סילבר מחליא אותי עם חוקי ה-NBA הדביליים שלו שמנסים לחסל כל EMOTION מהשחקנים והמשחק

ג'ואל סילבר נענש ב-$25,000 על שמרוב הנאה והתרגשות ביצע אחרי הלייאפ שלו את ה-three crotch chops כפי שתראו בטוויטר. מה הוא ה-THREE CROTCH CHOPS? זאת הייתה הפגנת הנצחון בשנות ה-90 של ה-WWF group D-Generation X. על זה $25,000? ואיך הסבירו הדבילים מה-NBA את הקנס?

הוא עשה  “making an obscene gesture on the playing court.” "מחווה מגונה"?????? אתם תהיו השופטים לאיזו רמת טמטום נחותה הגיעו ב-NBA!

8. הקינגס פרסמו סרטון של אימוני קווין הוארטר בשלשות, בכל שלשה הוא צועד שני צעדים אחורה

זה יהיה טרוף לא להזמינו לאליפות השלשות באול סטאר

9. צ'ארלס בארקלי לא אוהב את שיטת הבחירות של האול סטאר לחמישיות הראשונות

הוא היה מעדיף (כמוני וכמו יואב מודעי) את דומנטס סבוניס או לאורי מרקנן על זאיון ויליאמסון. אבל שימו לב לאנגלית הקלוקלת שלו, ולמה לא מתקנים אותו, כשיודעים שמיליוני ילדים קוראים את צ'ארלס בארקלי? ולא להכליל את ג'ואל אמביד בחמישיית המזרח? "THIS IS NUTS" אמר קייל קוזמה כששמע זאת (אני במקומו הייתי מוותר על ההופעה וסובל את הקנס של $25,000 שאדם סילבר היה זורק עליו.

אז איזו שיטה אתה מציע, מיסטר בארקלי?

"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

"אנגלית הנשמעת כמו יידיש ומובנת רק לאחיו" זה פשוט גאוני
:-))))
ג'יילן בראון – קורה. לא צריך להתרגש מזה יותר מדי. בפעם הבאה הזריקות יכנסו.
תודה רבה מנחם.

אשך טמיר המקורי
28/01/2023 6:59:53

מצוין דוק
כל מה שקשור באולסטאר דפוק
זה בשר פיגולים מהמעלה הראשונה כבר לא יודע כמה זמן

שדות פופ לנצח
28/01/2023 10:30:29

אנחנו האספסוף של חובבי הכדורסל דווקא נהנים מכל המאורע הזה ומתייחסים אליו בקלילות…אין לנו טעם איכותי אז בשר פיגולים נדמה לנו כהמבורגר סביר…את האנטריקוט שלנו אנחנו צורכים במשחקי הליגה הרגילים ואת הגורמה שלנו בפלייאוף…גמר הnba אסאדו ארגנטינאי מפרות שעשו להם מסוגלים 20 שעות ביממה ומשמיעים להם נאומים של נייסמית וסרטוני יוטיוב של האליפויות של הפיסטונס

שדות פופ לנצח
28/01/2023 10:31:36

מסאג'ים ***!

אשך טמיר המקורי
28/01/2023 10:52:20

אין ספק, יש לך קיבה חזקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

birdman
birdman
28/01/2023 16:31:25

ותיקי האתר ודאי זוכרים שמישהו כתב כאן בעבר, אך אחזור על כך בשביל הגולשים הצעירים: האולסטאר צריך להיות זרים נגד אמריקאים, ואז יעופו ניצוצות על המגרש במקום הזבל הנוכחי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

אני בעד אבל זה בגעני ולא PC חוץ מזה האמריקאים יפחדו ואז השופטים יבואו לעזר.

תכגלס במשחק אמיתי, בכדורסל עם שופטים זרים. הזרים ינגבו איתם את הפרקט. לוקה לבד יתעלל בהם יותר מכל. ויש יאניס אמביד ויוקיץ חחחחח, לא כוחות.

tlv1983
tlv1983
28/01/2023 7:21:40

הבחירות לחמישיות באולסטאר השנה זה כאילו הליגה באה להגיד "אם לא הפסקתם לקחת את הדבר הזה ברצינות עד עכשיו, אז כדאי שעכשיו תתחילו". בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ציון באולסטאר 🤣🤣🤣🤣🤣
קיירי באולסטטאר 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Rocky1
Rocky1
28/01/2023 22:32:48

בול מה שחשבתי.

Jonathan
28/01/2023 8:39:20

תודה מנחם.
האולסטאר האחרון שאני זוכר שהיה מעניין היה הקרב בין קובי לMJ וזה היה לפני 20 שנה.
אירוע מיותר בימינו. לא יודע איך זרים מול אמריקאים יציל אותו ויגרום לשחקנים לשחק ברצינות.
.
לגבי התנועה של אמביד: "היו עושים את זה בניינטיז בwwf" זו הדרך הבטוחה להגיד שזו התנהגות לא הולמת בימינו.

רן הנרגן
רן הנרגן
28/01/2023 8:41:51

אני מבין את התסכול מהבחירות לחמישיות אבל השיטה השנה חייבה את האוהדים להצביע רק דרך המערכת של RSPN כדי לחסום מקרים כמו וויגינס בשנה שעברה (נכנס לחמישיה בגלל גל הצבעות מקוריאה). לעיתונאים ולשחקנים ניתן משקל דומה. אמביד לא נכנס לחמישיה בגלל שלא קיבל הרבה תמיכה מהאוהדים. האוהדים תמיד העדיפו את הישן והמוכר (לברון וקרי) על החדש (יוקיץ, שג"א)
.
חוץ מזה רזי ושו"ת התלוננו על גרין. אז כך: גרין הוא שחקן ההגנה של העשור ולא זכור לי מקרה שהוא פצע בחומרה שחקן, ראו דני גרין ומרכוס סמארט.

דוקטור רזי הופמן
28/01/2023 9:30:25

לגבי גרין, לא מאשימים אותו בפציעות אלא במכות שהוא מרביץ סתם.
הדוגמה מוזכרת בבלוג החי, אתה מוזמן להסתכל. שני שחקנים בלי כדור ליד החצי רצים לכיוון רחבת הווריורס וגרין סתם שולח מרפק. זה כדורסל, לא איגרוף תאילנדי….

דוקטור רזי הופמן
28/01/2023 9:31:59

אם לברון היה מקבל כזה, היה נופל על הרצפה ומגלגל לכיוון של היציאה מהמגרש…

דה שוט
28/01/2023 9:10:57

תודה מנחם. האולסטאר הוא הפנים של האנ בי איי, שעשוע להמונים – אבל! – באיכות הכי גבוהה שיש ואת זה אסור לנו לשכוח.
האיכות של "משהו" נקבעת על פי האיכות של המרכיבים שלו. אנחנו נוטים לא פעם לזלזל (גם אני גם אני) בהגנות ובהתקפות ובכל מה שקורה מסביב, ואין ספק שלוותיקים בינינו קשה עם המשחק החדש שהפך להצגה, לפני ספורט, ועדיין – מדובר בשחקני על עם יכולות נדירות של קליעה, כדרור ואתלטיות. אין את זה בשום מקום אחר ואסור לנו לשכוח את זה. בפלייאוף ההגנות מתהדקות (לא בכל המקרים) ואז אפשר להיזכר במוצר הישן והטוב של פעם. ההגנות בסדרת הגמר בשנה שעברה היו מדהימות. באמת תענוג לצפייה (אם כי היה חסר קצת כישרון בשני הצדדים אז זה "עזר" להגנות).
.
לגבי אמביד – בעייה שלו – הוא טיפוס לא נחמד – אז הקהל לא אוהב אותו. מאוד פשוט. והתנועה שהוא עושה כאן למעלה אחרי הסל היא בהחלט מגונה והיא דוגמה מצויינת למה שאמרתי.
.
מינסוטה בדרך הבטוחה למיקום 4-1 בסוף העונה הרגילה, ומשם לגמר המערב, כולל נקמה מתוקה בממפיס בסיבוב השני. לברון הצעיר רק משתפר ותענוג לראות אותו (בהזדמנות זו שמישהו יוציא את JJJ מהסל חחחחח), גובר מוצא את מקומו, הוא יהיה כוח גם בפלייאוף (הטעות הכי נפוצה של כולם היא לחשוב שמה שהיה הוא שיהיה), ראסל דניאלס וסלואו-מו משחקים חכם, וטאונס יחזור יום אחד (אני מקווה) ויוסיף את האנרגיות והמשחק האולאראונד שלו.
אני יודע שהטמיר לא מוכן לעלות על העגלה שלהם, הוא אגוז קשה, אבל אולי אבו-פופי יוכל לשכנע אותו. אנחנו צריכים שם את כל מי שרק אפשר (אברי? אני לא זוכר…).
.
אה כן, והנטס חייבים לנצח הערב את הניקס, אם לא – אני אתחיל לקלל…
חחח

רן הנרגן
רן הנרגן
28/01/2023 9:18:57
Reply to  דה שוט

טאונס יחזור? כל כך ברור שהוא האדם המיותר כאן. השאלה מה התמורה שההנהלה הכושלת הזו מסוגלת לקבל תמורתו. ההחתמה של סלו-מו אחת הטובות של הקיץ

דה שוט
28/01/2023 9:27:07

טאונס הוא סופר-סטאר (דרג ב׳) אתה חייב אותו כדי להתקדם

דה שוט
28/01/2023 9:27:37

צודק לגבי סלואו-מו. אבחנה יפה

אשך טמיר המקורי
28/01/2023 9:44:41

שגם החלישה את ממפיס באותו זמן

דה שוט
28/01/2023 11:27:36

נכון. לא חשבתי על זה

דוקטור רזי הופמן
28/01/2023 9:32:55
Reply to  דה שוט

הארלם גלובטרוטרס לעשירים

אשך טמיר המקורי
28/01/2023 9:47:44
Reply to  דה שוט

אתה רוצה לגרור אותי לעגלה של מינסוטה?!
בזמן שאני עף מהצוק על העגלה של הנטס והקליפרס, זאת התשובה שלי אליך:
https://tenor.com/view/she-hulk-middle-finger-she-hulk-flip-off-she-hulk-fall-middle-finger-fall-gif-26503284

דה שוט
28/01/2023 11:27:18

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
(ורי) גוד וואן…
אבו פופי יעזור לי יש לי סבלנות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/01/2023 13:50:54
Reply to  דה שוט

אתה מנסה לגרור אותי מהצוק יחצוף
זאת תשובת אבו פופי
https://giphy.com/gifs/mad-hand-fuck-you-44X9vIGbuj864

דה שוט
28/01/2023 14:25:52

😂😂😂😂😂😂
מתעלה אפילו על הטמיר
אל תדאג – כשאני מגייס – אני מגייס! יש לי סבלנות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

גובר יפרח בפלייאוף? וואלה דה שוט יש יותר סיכוי למשחקי 30 נק של בן סימונס בפלייאוף.
גובר יכול לפרוח מול לילי כריות

עגל
28/01/2023 11:19:38
Reply to  דה שוט

יפה דה שוט.
הפעם צדקת בהכל. בפלייאוף המשחק אחר וברמה גבוהה, ממש בשמיים.
אני גם מהבודדים שעדיין מאמינים במינסוטה עם גובר. נכריז על כישלון הניסוי רק בסוף העונה. את קא"ט כדאי אולי להטריד בשביל אחד או שניים שישחקו במקום להיות פצועים (מסכים שהוא כוכב). המבחן שלהם יהיה הידוק ההגנה.

דה שוט
28/01/2023 11:28:24
Reply to  עגל

המשפט האחרון – בול!

TheMike
TheMike
28/01/2023 9:41:44

דוק, צר לי לומר לך, בחרתי חמש פעמים השנה ובאף בחירה לא שמתי את אמביד. גם כשהוא שיכור אני מעדיף את היווני בכל רגע נתון, שהאנגלית שלו כנראה עדיפה על האנגלית של אמביד,הוא יותר חמוד, יותר תקשורתי, כנראה יותר חכם, כי אמביד די סתום, ושחקן הרבה יותר קשוח וטוב. פספסת פה בענק.אבל מיתר לך להנות מהביג סופטי של הסיקסרס

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/01/2023 9:50:21

מבחינת האופי, אני לוקח את האל היווני בכל יום על פני הלץ בעל אלף הדרכונים. אמביד שחקן מעולה, אבל עסוק כל היום בחגיגות והשפלות של שחקני יריב, גם אם בחיוך. יאניס קצת משעמם, אבל למשעמם יש אליפות ושני תארי MVP, ולחוגג יש בעיקר יריבויות מפוברקות בטוויטר. בחירה קלה בעיניי.
תודה רבה על המעורב המעולה

Jonathan
28/01/2023 10:12:12

כל מילה לגבי ההשוואה ביניהם.
רק דבר אחד – יאניס לא משעמם לטעמי. גם למשחק כמו האולסטאר שבו לא צריך לדחוף אף אחד (בזה שניהם טובים) – השואו של יאניס הרבה יותר מרגש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/01/2023 11:38:19
Reply to  Jonathan

מסכים. התכוונתי משעמם במובן של ילד (כבר גבר) טוב, לא אחד שמחפש מריבות או כותרות בעיתון. לא חומר טוב למי שמחפש להכין מעורבים באופן יומיומי…

Alex Rabino
28/01/2023 10:10:11

לאדם סילבר יש חוקים דבילים? לא כמו התאחדות הכדורגל בישראל שקנסה את מכבי ת"א ומכבי חיפה שלא התחילו את המשחק בזמן כי הילדים של וראיטי (כולם מוגבלים פיזית) ירדו אחרי הצגת השחקנים לאט מדי מהמגרש. אומנם הקנס הוא רק 1,000 ש"ח אבל זאת החלטה דבילית בכול קנה מידה.

דוקטור רזי הופמן
28/01/2023 11:12:41
Reply to  Alex Rabino

+1966
ולראות את הילד המוגבל שהלך עם זהבי כל כך מאושר, לדעתי שווה לגולדהר גם 10000 ש"ח קנס

שדות פופ לנצח
28/01/2023 10:16:14

מנחם הצטרפת ל- LLL? מה שכתבת על לברון היה מספיק חמור כדי להרגיע את כל עדת המטנפים הרגילה ששותקת היום בשמחה.. אני דווקא סבור שזאת בחירה ראויה, האוהדים בארה"ב יודעים להעריך את כל הקריירה ולא רק את העונה הנוכחית ( מה גם שלברון עושה דברים היסטוריים לגילו)..בדיוק כמו שבחרו את מג'יק לאולסטאר בעונה שהוא פרש בגלל האיידס.. ונתנו לנו את הרגע הכי טוב אי פעם באולסטארס

עגל
28/01/2023 11:22:19

+1
אתה צודק. אבל אל תתרגש, מנחם רק אוהב קצת להבעיר את השטח, בתוך תוכו הוא מעריץ לברון מס' 1

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/01/2023 13:43:50
Reply to  עגל

מנחם הוא הגייס החמישי
מעריץ בסתר את השיקוץ
האמת הוא כלכך מכוער.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
28/01/2023 14:01:34
Reply to  מנחם לס

מנחם אני מבלבל את כוחות החושך
הכי טוב ככה,
פליז רק אל תגיד שהוא יפה, אתה תחסל אותי

עגל
28/01/2023 15:37:13
Reply to  מנחם לס

חחח
אתה ושמעון המעריצים מס' 1 ו-2 של לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

המעריץ מס 1 של לברון בארץ זה גיא קודם כל.

עגל
28/01/2023 17:34:31

גיא אובייקטיבי

אשך טמיר המקורי
28/01/2023 20:29:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עגל
28/01/2023 22:18:13

אתה המעריץ מס' 3

onetwo3
28/01/2023 10:22:30

תודה.
שום בעיה עם מה שסילבר החליט – תנועות מהסוג שאמביד ביצע הן מיותרות ולא ראויות. נקודה, סוף.
לגבי הסרטון של הוארטר – לא מאמין בסרטונים האלה ואין לי טיפת כבוד אליהם, בין אם זה שחקן שבועט פקק לפחית, אדם שמעמיד עפרון בזריקה או שחקן שקולע בלי החטאה.
בזוי, מפוברק וזול.
Deception, זו המילה ההולמת

Berch
28/01/2023 10:51:44

אחלה מעורב
לא ברור הקטע עם ציון.
אולי זה בגלל מה שאומרים – הציונים שולטים בעולם…..
🤣

etayef
etayef
28/01/2023 20:47:59
Reply to  Berch

קרל מלון פעם לא נבחר לאולסטארס, ומשחק אחרי קלע 60.
אולי זה טוב שאמביד לא נבחר לחמישייה, שתהיה לו מוטיבציה לעשות לעצמו שם בפלייאוף.

דה שוט
28/01/2023 12:05:49

אפרופו הנטייה שלנו כאן לזלזל לפעמים בחוסר האינטנסיביות של המשחק – אח שלי היה עם הבן שלו במשחק של הלוחמים נגד הנטס. הם הולכים גם למשחקים כאן בארץ. שאלתי אותו במשפט אחד מה הוא אומר – הוא אמר "מאוד קשה לעשות סלים בצבע"
מעניין

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/01/2023 12:40:03
Reply to  דה שוט

רגע,
אז קלירפאת או קשה בצבע??

Pistons
Pistons
28/01/2023 14:03:35

אח שלו כנראה מהתאגיד
מעניין אם קרעי יסגור גם את התאגיד הזה
🙂

דה שוט
28/01/2023 14:26:28
Reply to  Pistons

חחחחחחח מעולה

אשך טמיר המקורי
28/01/2023 15:59:56
Reply to  Pistons

(ורי) גוד וואן!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

חחחחחחחחחחחחח

בתאגיד הזה אין מספיק מקופחים

דה שוט
28/01/2023 14:27:28

קליר פאת׳ – אם אתה שחקן אנ בי אי…

Pistons
Pistons
28/01/2023 14:05:54

בנוגע למה שרשמו על משחקי מכבי תל אביב ומכבי חיפה. אינני מעריץ גדול של כדורגל, אבל זו בושה גדולה לקנוס קבוצות בגלל שילדים שנעזרים באביזרים כדי לרדת מהמגרש, ירדו לאט מדי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אוף טופיק, אבל מומלץ! – מישהו שאני לא מכיר מספר על הפעם הראשונה שבה שמע, ליטרלי שמע, על לארי בירד.
.
https://youtu.be/ZNgOyLr7mAM

אור
אור
29/01/2023 0:13:24

מעולה

Dor
Dor
28/01/2023 18:19:18

תודה דוק. במזרח הקו הקדמי באוחסטאר צפוף אז זה אמביד KD יאניס וטייטום על 3 מקומות בחמישיה. בגלל שפילי עברו את הבאקס והנטס אז אמביד צריך לקבל את הכבוד הפעם, מה גם שהוא העונה בלתי עציר