You are currently viewing חל"ב 12- עוקב אחרי כל ההימורים בפריוויו

חל"ב 12- עוקב אחרי כל ההימורים בפריוויו

אחרי 765 משחקים הליגה מגיעה אל השלבים המכריעים ובשנה כה צפופה ושוויונית יכול להיות שההבדל בין יתרון ביתיות – כניסה לפלייאוף – כניסה לפלייאין – הליכה לים יקבע על חודו של משחק. במציאות כזו מאוד קשה לחזות תוצאות בכלל והפרשים בפרט ובשבועיים האחרונים אכן ניכרת ירידה משמעותית באחוזי הפגיעה בהימורים ובצבירת מדליות. סה"כ אחוז ההצלחה של מכלול חזאינו עומד על 58% מאז תחילת העונה והתחרות הפנימית ביניהם צפופה מתמיד.

המדור רוצה לעשות כבוד לאחד מושמץ במיוחד במחוזותינו – קינג ג'יימס ! בכל זאת הוא עומד לשבור בקרוב מאוד את שיא הנקודות של השחקן הטוב בהיסטוריה (על פי פט ריילי), אחד קארים עבדול ג'אבאר …לא שיא שקורה לעיתים קרובות כמו שיאים אחרים שאוהבים לציין בליגה (כמעט מדי יום) אלא אחד שהליגה כולה תעצור את המרוץ שלה לרגע – תעמוד ותמחא כפיים. קשה לאהוב את לברון, הוא לא cool כמו מייקל ג'ורדן, או חמוד כמו סטף קרי או מחייך כמו מג'יק ויש גם את הרגע ההוא שבו הוא הגדיר מחדש את השגת טבעות האליפות כמבצע הנדסי (ופחות רומנטי ספורטיבי) כשעבר למיאמי ודיבר על הכשרון שלו בגוף שלישי שהקים עליו את כל טהרני הליגה , אני בוחר להתפעל מהמקצוענות שלו מהדרך שבה הוא שומר על עצמו ברמות הגבוהות לאורך השנים קצת מזכיר לי את נאדאל ופדרר בטניס שמשכו את הקרייירה שלהם למרחקים שלא הכרנו…אני בוחר לזכור את הסדרה המטורפת שבה לבדו הוא הכניע את הלוחמים בשיאם, אני אוהב את המעורבות הפוליטית שלו והבחירה שלו להביע דיעה בלי לחשוב על מפרסמים ורפובליקאים שגם קונים נעליים והרצון שלו לשחק עם הבנים שלו ביחד בNBA זה בכלל אחד הדברים הנחמדים שאפשר לחשוב עליהם (ואת זה אני אומר מנסיון של אחד שזוכה לשחק עם הבן שלו במשחקי 5 על 5 תחרותיים בגילי המופלג ומאוד גאה על כך) …חוץ מזה כל אזכור של לברון מביא עימו המון טראפיק ואולי סוף סוף חבורת LLL תכנס אלינו למדור ותנפח קצת אויר בתגובות …אז בואו נתחיל במתכונת הרגילה ..ונפגש בתגובות

המעקב היומי

  • 15/1, תומר שנאן , אוסף 5 מ-8 , עם יבול מדליות חזק של שלוש כסף + 1 ארד. מדד 106
  • 16/1, יונתן שכבש את המקומות הראשונים במדור הקודם בשתי קטגוריות, מתחיל סולידי 5 נצחונות מתוך 9 עם מדליית כסף ומדליית ארד. מדד 72. למי שמתעניין המטק"ה פגעה רק ב-3 עם מדליית ארד בודדה. לדעתי עוד לא קרה שהמטק"ה ניצחה את יונתן בערב נתון
  • 17/1, אהרון ברלין, פוגע ב-2 מתוך 4 עם מדליית כסף . מדד 75
  • 18/1, עמיחי קטן, שהוביל ברוב העונה עד עתה ונקלע למשבר קל בעת האחרונה בערב בינוני מבחינתו עם 5 מ-9 ומדליית ארד בודדה. מדד 61
  • 19/1, רותם אלרן נעצר קמעה מהרצף המוצלח שלו לאחרונה אבל עדיין משפר את הממוצע הכללי שלו (עדיין מתחת ל60%) עם 3 מ-5 , 2 מדליות ארד. מדד 80.
  • 20/1, דור בלוך שהודיע שהזאטוטים לבית בלוך שחם מרבים בדרישות לאחרונה כנראה כתב את הפריוויו עפוץ לגמרי כי הוא פגע רק ב-3 מתוך 9 המשחקים (שיא שלילי לדור) לפחות בכל המשחקים הוא צבר מדליית כסף מה שהעלה את המדד שלו ל-66.
  • 21/1, עידו רבינוביץ , ממשיך את השבוע המאכזב של החזאים עם 3 בלבד מ-7 אבל מתנחם בגדול עם מדליית זהב בניצחון 5 של הפיניקס המתקמבקים מול אינדיאנה השוקעת. זהב 5 ! לעידו שכובש כרגע את הפסגה בטבלת המדליות. וואו. מדד 71

השבוע החלש ביותר מאז פתיחת העונה עם 51% בלבד במצטבר …לאחר 2 שבועות חזקים במיוחד של פתיחת 2023 אפשר לראות שהמשפט סטטיסטיקות מתיישרות עומד על יסודות מוצקים

  • 22/1, המגמה ממשיכה ותומר שנאן בערב עגום של 1 מ-7 בלבד…מדד 14 …אוי דוידוביץ
  • 23/1, יונתן החליט לסבך לי את החיים וחוץ מהמט"קה החביבה הוא גם צרף עזר (יה ) כנגדו בדמות רועי הרוקי. יונתן פגע ב-2 מתוך 3 המשחקים עם מדליית כסף. רועי פגע ב-2 מתוך 4 עם 2 מדליות כסף כך ששניהם השיגו מדד 100. המט"קה , כהרגלה, היתה פחות טובה עם 3 מתוך 7 ומדליית ארד בודדה בלבד
  • 24/1, אהרון ברלין שכותב את הפריוויו הכי מושקעים ומנתח הכי לעומק לא יכול לליגה התחרותית הזו ויוצא עם 3 בלבד מתוך 7 . מדד 42.
  • 25/1, עמיחי קטן, מכה 10 סלעים ומצליח להוציא מים משישה בנוסף –4 מדליות כסף , מדד 100. האם נראה את עמיחי חוזר לראשות הטבלאות?
  • 26/1, רותם אלרן, הולך בתלם עם 3 מ-6 ומדליית ארד. מדד 58
  • 27/1, דור בלוך , מקבל יום שישי מקוצר עם 5 משחקים בלבד ופוגע ב-3 עם מדליית ארד. מדד 70. שבועיים מאכזבים לדור …
  • 28/1, עידו רבינוביץ, סוגר את השבועיים עם השג מצויין בדמות 7 ניחושים נכונים מ-11 נסיונות + 3 מדליות כסף ומדד 91...מציל את החזאים מקביעת שיא שבועי שלילי שבועיים ברציפות!

השבוע השני גם מגרד את סף ה-50%, 53 ניחושים מוצלחים מ-104 הנסיונות האחרונים…

רפורמה במערכת השיפוט! הטבלה הכללית המאוחדת :

יונתן ממשיך להחזיק בעמדת המוביל בשתי הקטגוריות – אחוזי הצלחה ו-MVP . עידו רבינוביץ הוא המשתפר הגדול של הסבב האחרון כאשר השתלט על עמדת המוביל בקטגוריית המדליות עם 5 מזהב (היחיד שהצליח לאסוף זהב בשבועיים האחרונים) וטיפס למקום השני (מהמקום החמישי!) בטבלת ה-MVP! עמיחי קטן איבד את ההובלה בקטגוריה המדליות שהיתה האחרונה שבה שלט (עד לא מזמן היה בראש כל הטבלאות) אבל במקביל טיפס למקום השני בקטגוריות אחוזי הנצחונות על חשבון תומר שנאן. דור בלוך מאבד קצת גובה….. אבל שימו לב להבדלים המזעריים בטבלת ה-MVP…..כולם צפופים שם כמו במערב הפרוע כל חמשת המובילים…. רותם אלרן ממשיך לשמור על יציבות ואהרון ברלין חביב המדור תואם אבדיה השנה – עושה דברים יפים בפריוויו שלא כל כך רואים אותם בסטטסיטיקה. (אבל הי! העונה עוד ארוכה) . שאר החזאים יוצגו בסקירה בפעם הבאה שבה הם יחזרו להשתתף (ויינברג, מאנו, יהלי וגם רועי הרוקי לתשומת לבכם! עומר בקאל כבר משחק בטאיוואן לצד דוויט הווארד). עמודת "צבירת המדליות" באה לתאר את אחוז השגת המדליות מתוך סך המשחקים שנוחשו…אפשר לראות שבקטגוריה זו עדיין מוביל דור שמשיג מדליה כל 2.7 משחקים.

לא שומר בבטן – פינתו של אביתר "השומר"

המדור ממשיך לעקוב אחרי הימורי המגיבים, והפעם יש לנו ירידות ועליות וגם כמה מצטרפים חדשים.. בחודש האחרון הייתי במילואים באיזור שכם ולא היה לי הרבה זמן לעשות ניתוח של התוצאות לכן יופיעו כאן רק כמה נקודות ששמתי לב אליהן. אולי בהשפעת טו' בשבט המתקרב אתם קצת יבשים לאחרונה ומעמידים ימים של 43 אחוזי הצלחה.
שימו לב למטק"ה שנכנסת כאן לראשונה ומצליחה לנחש נכון בחמישים ושבעה אחוזים מהמשחקים.
בשבועיים האחרונים היו מספר הפתעות ומנוחות של כוכבים שגרמו לירידה של כולם בניחושים המוצלחים. ביניהם ניצחונות של הניקס ושל הפיסטונס ושארלוט באותו יום!!
אני שמח לראות שיש היענות לניחושים וכל שבוע יש מצטרפים חדשים.. 
ייתכן ולקראת המדורים הבאים נפצל את המהמרים החד פעמיים מהקבועים כדי לתת נתונים מייצגים יותר מאשר פוקסים של מנחם/ טריפ/ NBA בדם/ איצקו.
עד כאן להיום, מקווה שנהניתם, מוזמנים להצטרף להימורים בתגובות.

חידות אתגר – חמישיות

במדור הקודם שתי חידות של אביתר נותרו ללא פתרון, החלטנו לתת עוד הזדמנות ולהוסיף רמז אותיות .

A . על פי הפעיל הציוני צריך להפעיל קשרים ולהתחנף לבוס (5,3,3) ………. א _ _ , ה _ _ , ס _ _ _ _ _

B . איך יכולים להציג את עצמם מאמן המכללות והרכז מל"א (6,3) ……….. ג _ _ , ק _ _ _ _ _

חידות חדשות שתוכלו למצוא אותן אך ורק כאן :

החמישייה הפותחת שלי והחמישייה שמסיימת של אביתר –

  • 1. מה שאמרו על שאקיל כשנולד ועל עמיחי כשהתחיל לכתוב בהופס? (4,4,4,2)
  • 2. ויליאמס והכפפה יוצרים ביחד חבורה מצחיקה ( 6,5)
  • 3. הילד ענק אומר זופר (3)
  • 4. איזה אוליבר נכנס לליגה במזל? (7)
  • 5. המשימה שהוטלה על ג'ייסון הקשוח בדאלאס (5)
  • 6. המשחק של הורפורד מול אמביד (4)
  • 7. משוגע יכול להיות צדיק בשיקגו הגדולה ? (5)
  • 8. איזה גוי חובב בדיחות יבשות כמו הקליעה של טים דאנקן? (4,2)
  • 9. הוא לא קולע טוב וגם חוסמים אותו כהלכה (5,2,2)
  • 10. ·  … הנשק…הכי נפוץ…בליגה… (6,4)
0502081921 – אם בא לכם לשלוח חידה משלכם

לפוסט הזה יש 69 תגובות

    1. שדות פופ לנצח

      בוקר טוב כץ. התחלת טוב. 5 פיצוחים. אם מישהו תהה לגבי חידה 3 שנראית טריוויאלית מדי אז היופי בה טמון בגזע הכלבים שנקרא "דני ענק"

  1. אחלה של חל"ב, שפ"ל.
    תודה גם לשומר.
    למטק"ה מדליית זהב מהלילה (אני סתם מתלהב לי מחוסר הסבירות).
    1. זה הקטן גדול יהיה

            1. שדות פופ לנצח

              Cool

    1. שדות פופ לנצח

      יפה יהלי, מי כמוך ראוי לגאול אותנו מהחידה העקשנית הזו …ג'ון וול שמשחק בקליפרס יכול להציג את עצמו : ג'ון, קליפרי

  2. האווי לאסוף

    לא בקטע של הימורים, גם לא מהמר בעצמי באתר, אבל קורא את הטור בכל פעם. מתברר שיש אנשים שיכולים לכתוב אפילו טבלאות באופן מעניין.
    תודה רבה שדות פופ והשומר, the dynamic duo

    1. שדות פופ לנצח

      פוסטר, אתה מככב גם במדור וגם בתגובות, וגם מפרגן נדיב, אתה מקבל את תואר יקיר המדור יחד עם אהרון ברלין…אבא הלל סילבר תשובה נכונה …טעות שלי שהשמטתי את המילה משפחתיים מהשאלה בטעות….לכבודך פוסטר חידה נוספת – "איזה ג'ף הביטלס דרשו להשיג באלבום הלפני אחרון שלהם? (2,2) בעברית או (3,4) באנגלית

  3. שדות פופ לנצח

    תודה רבה האווי, כבוד גדול לקבל כינוי ועוד להיות בצוות אחד עם אביתר התותח על חלל…אנחנו ואבדיה (the turbo) קיבלנו כינוי באותו יום – מה עוד אפשר לבקש

      1. שדות פופ לנצח

        זאת היתה צריכה להיות החידה…הרבה יותר טוב.. חבל שלא התייעצתי איתך לפני.. רציתי להשאיר לך גם ככה חידות לפתרון

  4. תודה שדות. אחלה מדור וההתמדה שלך במעקב מרשימה מאוד. מחכה לחידות מדי שבוע , לא חזק בתחום לרוב מצליח לפתור איזה 2-3 לבד ובשאר נהנה מהיכולות הגבוהות של המגיבים האחרים פה בתחום.

  5. תודה רבה על מדור מעולה.
    מי חשב שהסטטיסטיקה של תחזיות מי תנצח תהפוך למדור שחובה לבדוק כל פעם שהוא מופיע ?
    הרמתם פה אחלה מדור. כל הכבוד. גם כתוב מעניין וגם עם חידות. שאפו .

  6. הליגה הפכה לכזאת שוויונית, ועם ה-FATIGUE MANAGEMENT אין פלא שהנסואות מסתובבות כסיב ה-53%. פופ, הפוסטים שלך הפכן להיות להיט באתר. תודה על ההשקעה הבלתי תתואר שלך. אתה מוסיף כתר לאתר עם כל טור נוסף.

    1. שדות פופ לנצח

      מנחם, זה שאתה נכנס לקרוא טור שלי זה כמעט כאילו מיקי ברקוביץ יבוא לשחקן איתנו חמישיות כל שלישי בנהורה …🦄

  7. Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

    פינה נחמדה יש כאן.
    אולי אפילו כדאי לחשוב להוסיף לכאן גם את דיוני הכדורסל, כל עוד ההם לא שמים לב.
    אבל אולי זה יפריע לעיקר שהוא חידות ההיגיון (אני כל כך יותר אוהב את השם באנגלית. זה קריפטי, לא הגיוני). ואם כבר החידות, אז שאלה –
    בדרך כלל אפשר להבין בדיעבד למה התכוונתם בחידה, גם אם עדיין לא הבנתי איך אני אמור לדעת להגיע דווקא לשם (זה עליי, לא עליכם). אבל לא הצלחתי להבין מה קשור הגוי בשאלה 8?

        1. לא ישא גוי אל גוי חרב- ברור שהכוונה היא לעם
          נוכרי, שאינו מעם ישראל הוא זר, כלומר הוא מעם אחר ולכן הוא גוי. יכול להיות שבמקורות יש באמת את שתי המשמעויות.

          1. Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

            👍
            תודה
            (מקורות זה כי חברת המים, אבל שתי משמעויות אז זה שתי-ים, שתיים, ושברתם לי את המוח)

        1. שדות פופ לנצח

          גמביט, אני מעריך את הרצון שלך לתת לאחרים לפתור גם. . לא מובן מאליו.. זורק אליך את חידה 4 שטרם נמצא לה פותר

  8. 10. שלוש נקודות
    .
    מה נשאר? אה 4..
    יופי של חידות ויופי של טור. אולי בשלישי עוד שבוע אקח יום חופש שלא אגיע לזה ב-18 בערב..

        1. שדות פופ לנצח

          ככה היו פותרים מיד ללא אתגר…לכן שיניתי…הרעיון עם שלוש הנקודות הוא גאוני והוא לב החידה ולכן הוא גם מודגש

    1. שדות פופ לנצח

      במקום רמז אני אתקן קצת את החידה בתקווה שזה יתן כיוון מדויק יותר – " איזה אוליבר נכנס במזל בליגה" (7)…שיניתי קצת את סדר המילים

  9. שדות פופ לנצח

    יפה מאוד גמביט, רושם לך פיצוח נוסף השבוע. לא נראה לי שעוד מישהו יכנס לפוסט הזה, הוא כבר נדחק למטה למטה אז אפשר לגלות את התשובה (אם במקרה מישהו יכנס ויתהה) – פיסטונס . אוליבר =סטון, נכנס במזל= פיס בליגה= פיסטונס.

כתיבת תגובה