הניקס ניצחו בתום מותחן, משחק גדול של קיירי לא הספיק עבור הנטס והמאבס הסתדרו ללא לוקה במשחקי חמישי / תומר שנאן

בוסטון סלטיקס (15-35) 117 – ניו יורק ניקס (23-27) 120 אחרי הארכה

אחרי רבע ראשון בשליטה מוחלטת של המארחת ורבע שני צמוד שכלל לא מעט שינויים בזהות המובילה, הניקס השתלטו על העניינים במחצית השנייה.

הקבוצה מהתפוח הגדול כבר הגיעה ליתרון 13 במהלך הרבע הרביעי, ואז הגיע ג'ייסון טייטום. הסלטיקס חזרו למשחק ו-50 שניות לסיום טייטום קבע את תוצאת הרבע עם לייאפ שקבע שוויון 110.

הסלטיקס פתחו את ההארכה משמעותית טוב יותר מהניקס, אך לא הצליחו לפתוח פער גדול מספיק, הניקס התעוררו ובארט העניק לניקס את היתרון עם שלשה קלה מהפינה.

כדור של בוסטון, בראון חודר נהדר ודואג שיישאר לסלטיקס זמן על השעון כשהוא מחזיר את הקבוצה ליתרון נקודה. רנדל נשלח אל הקו וקובר 2 מ-2 כאשר מנגד בראון מחטיא שתי זריקות עונשין קריטיות. הורפורד מבצע עבירה על בארט, והאחרון קולע שתי נקודות. טיים אאוט בוסטון, כדור הולך אל טייטום שמחטיא שלשה, הורפורד לוקח את הכדור החוזר, מוסר לברוגדון ואז מגיע ג'יילן ברונסון.

טייטום קלע 35 נק' להן הוסיף 14 ריב' ו-4 אס' ובראון תרם מצדו 22 נק' יחד עם 9 ריב' אך זה לא הספיק עבור הסלטיקס.

רנדל היה המצטיין הלילה עם 37 נק' ו-9 ריב', ג'יילן ברונסון הוסיף 29 משלו יחד עם 4 ריב', 7 אס' ו-2 חס' ואר ג'יי בארט סיים עם 19 נק' מתוכן 5 בהארכה, אליהן הוסיף 4 ריב'.

שארלוט הורנטס (36-14) 111 – שיקגו בולס (26-22) 96

רוזייר ופלאמלי הובילו את ההורנטס לניצחון מרשים נגד הבולס במשחק שווצ'ביץ' ולאבין יעדיפו לשכוח.

אחרי רבע ראשון שרובו היה ביתרון של ההורנטס הבולס השתלטו על המשחק ברבעים השני והשלישי, וכבר הגיעו ליתרון 10. אבל רבע רביעי גדול של לאמלו בול שכלל 10 נק', 6 ריב' ו-7 מ-8 מהעונשין בדרך ל-34 נק' של ההורנטס למול 17 בלבד של הבולס הכריעו את ההתמודדות.

רוזייר סיים עם 28 נק', 5 ריב' ו-4 חט', פלאמלי הוסיף 21 נק', 12 ריב' ו-4 אס' ולאמלו פלרטט עם טריפל דאבל כשהשיג 15 נק', 11 ריב' ו-8 אס', אך גם שישה איבודי כדור.

28 נק', 3 ריב' ו-5 אס' של דרוזן לא הספיקו עבור הבולס.

ברוקלין נטס (19-29) 122 – דטרויט פיסטונס (37-13) 130

קיירי וקלקסטון במשחק גדול לא הספיקו בלילה בו שמונה שחקנים של דטרויט קולעים בדאבל פיגרס בתצוגה הגנתית מזעזעת של ברוקלין.

אחרי מחצית ראשונה צמודה הפיסטונס רצו ברבע השלישי ופתחו פער דו ספרתי, ממנו הנטס לא הצליחו לחזור למעט נסיון קאמבק בסוף הרבע הרביעי. אך גם כשההפרש ירד ל-5 נק' בלבד האורחת התעשתה, לא איבדה פוקוס והצליחה לשמור על היתרון.

קיירי סיים עם 40 נק', 5 ריב' ו-6 אס', קלקסטון הוסיף 27 נק' ו-13 ריב' ואדמונד סאמר תרם 24 נק', 5 ריב' ו-3 אס' מהספסל עבור הנטס.

אצל הפיסטונס סאדיק ביי עם 25 נק', 9 ריב' ו-3 אס' ואלק בורקס עם 20 נק', 5 ריב' ו-4 אס' הובילו את הקבוצה לניצחון המפתיע.

יוסטון רוקטס (38-11) 95 – קליבלנד קאבלירס (20-30) 113

הקאבס הסתדרו מול הרוקטס החלשים ללא דונובן מיטשל, כאשר גארלנד ומובלי מפצים היטב על חסרונו של הסופרסטאר.

הרוקטס הובילו פעמיים בלבד ברבע הראשון ב-2 נק', כאשר עוד לפני סיום 12 הדק' הראשונות הקאבס עלו ליתרון דו ספרתי עליו שמרו עד לסיום. במהלך הרבע השלישי ההפרש כבר עמד על 32 לטובת האורחת, כאשר יוסטון בעיקר מצמצמת נזקים בגארבג' טיים.

טארי איסון הוביל את קלעי הרוקטס עם 18 נק', 11 ריב' ו-3 אס'.

גארלנד סיים עם 26 נק', 4 ריב', 9 אס' ו-3 חט' ומובלי הוסיף 21 נק', 10 ריב', 3 אס' ו-2 חס' אצל הקאבס.

פיניקס סאנס (25-25) 95 – דאלאס מאבריקס (24-26) 99

דונצ'יץ' ירד אחרי 3 דק' עקב פגיעה בקרסול שמאל ולא חזר לפרקט. בהיעדרו דינווידי במשחק גדול הוביל את המאבס ללא שני השחקנים הטובים ביותר שלהם לניצחון באריזונה.

אחרי רבע ראשון בשליטת הסאנס המאבס לקחו פיקוד לקראת אמצע הרבע השני, וברבע השלישי אף היו ביתרון דו ספרתי. הסאנס ניסו לשפר עמדות ככל הניתן לקראת פתיחת הרבע הרביעי, אך המילה האחרונה הייתה של דינווידי.

אחרי דקות רבות בהן ההפרש נשאר באזור השני פוזשנים, המאבס הלכו פעם נוספת לגארד שלוש דק' לסיום המשחק. התוצאה? יתרון 9.

מאותו הרגע הסאנס יצאו לריצת 8:0, כאשר דאלאס לא מצליחה לקלוע נקודה בודדת במשך 3 דק' שלמות וכריס פול קובע נקודה הפרש בלבד פחות מ-20 שניות לסיום.

פול שולח את רג'י בולוק לקו, והאחרון קולע את הראשונה אך מחטיא את השנייה. פאוול אוסף את הכדור החוזר, אייטון מבצע עבירה, והסנטר של האורחת קובר 2 מ-2. כדור של פיניקס, פול עולה לשלשה ומחטיא, בולוק אוסף את הריבאונד והמשחק נגמר בניצחון של דאלאס.

כריס פול סיים עם 22 נק', 6 ריב' ו-10 אס' וקמרון ג'ונסון הוסיף 22 נק' משלו להן הוסיף 8 ריב' אצל הסאנס.

דינווידי הוביל את המאבס בערב אישי נהדר של 36 נק' באחוזים מעולים, 6 ריב' ו-9 אס'.

לוס אנג'לס קליפרס (24-27) 138 – סן אנטוניו ספרס (35-14) 100

לא כוחות.

הספרס לא הובילו במשחק ולו לפעם אחת. למעשה, למעט שוויון 3 אחרי שלשה של בייטס-דיופ דקה וחצי אל תוך המשחק הקליפרס הובילו לאורך כל המשחק. ג'ורג' וקוואי התעללו בחניכיו של פופ בדרך לתבוסה מהדהדת, כאשר גם בגארבג' טיים הקליפרס מגדילים את היתרון.

ג'ורג' סיים עם 35 נק', 4 ריב', 7 אס' ו-3 חט' וקוואי הוסיף 27 נק', 3 ריב' ו-7 אס' עבור הקליפרס.

קלדון ג'ונסון סיים עם 19 נק', 3 אס' ו-3 ריב' אצל הספרס.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. בוסטון ממשיכים להפסיד ופילי כרגע משחק אחד מהם בטור ההפסדים.
    4 המשחקים הבאים של פילי זה בבית נגד דנבר,שני משחקי בית רצופים נגד אורלנדו ומשחק חוץ נגד הספרס
    אני מהמר שבתום 4 המשחקים האלה פילי יהיו מקום ראשון במזרח וגם את המאזן הכי טוב בליגה

  2. יש מצב. משהו מתחבר בפילי, וזה מעבר לבריאות. בוסטון מנגד, רק מחכים שתגיע פגרת האולסטאר ואולי נעשה איזה ריפרש כמו בעונה שעברה. משהו חורק.

  3. תודה רבה תומר, אחלה סיקור ללילה מעניין.
    .
    נצחונות נדירים לשרלוט ולדטרויט, והפסד נוסף לכוחותינו, מצמצמים את הפער בתחתית – אנחנו כרגע חצי משחק לפני שרלוט, ומשחק וחצי לפני דטרויט. אם אני חייב להמר – דטרויט יטרידו את בוגדן, יחלשו עוד יותר, ולא יעברו אותנו העונה, בנוגע לשרלוט זה תלוי בהאם יצליחו להטריד את רוזיר ובבריאות של לאמלו, אז עדיין הכל פתוח. בכל מקרה, הפער מאורלנדו שלפנינו הוא 4.5 משחקים כך שאפשר להעריך, גם אם בזהירות, שנסיים בין ארבע האחרונות, ולקוות שיתמזל מזלנו לסיים למטה מכך, וחשוב יותר – לזכות בבחירה גבוהה יותר מהרביעית. בכל מקרה, למרות כל הקיטורים שלי – אנחנו במצב לזכות בבחירת טופ-4 לראשונה מאז טים דאנקן. זה משמעותי.

    1. מבין כל ארבע האחרונות, אני בעד שאתם תזכו בויקטור.
      לשארלוט יש כבר בחירה ראשונה במקפיא. יסתדרו עם בחירה 2-4.
      לאורלנדו יש מלא כשרון עם בנקרו ושאר הצעירים שלהם.
      דטריוט לדעתי פחות הצליחו עם הבחירות והמלהכים שלהם אבל זה עליהם.
      יהיה מעניין לראות את פופ עם כשרון גולמי כזה באקורד הסיום שלו בליגה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט