ספורטלנד- בבקשה שישים שישים

ספורטלנד- בבקשה שישים שישים

דמיאן לילארד באחת מתצוגות היעילות בהיסטוריה של הליגה המטיר שישים נקודות על היוטה גאז והוביל את הבלייזרס לניצחון 124-134 . תמונות, תגובות וראיון כפול עם שני איטלקים וארגנטינאי אחד ?!

יוטה המוכשרת ועמוסת השחקנים התורמים אך הנטולת סטאר אמיתי הופיע למשחק כאשר היא במאזן חצוי 25-25 ולא ברור לאן פניה מועדות. המאמן הצעיר אבל האינטילגנט והכריזמטי וויל הארדי אמר לפני המשחק שיש נטייה בזמן האחרון ( פילוסופית וכלל עולמית ) להסתכל על חצי הכוס הריקה ולשפוט שחקנים על פי מה אין להם או מה חסר במשחק שלהם במקום להבין מה חוזקיהם ואיך לנתב את הכשרון לסך יחידה אחת מנצחת . המשחק הציג את הריאליזם של הליגה כאשר יוטה שיחקה טוב התקפית,הניעה את הכדור (32 אסיסטים ) , קלעה 20 שלשות בכמעט חמישים אחוז , ולשתיים במעט מעל חמישים אחוז,הציגה שבעה שחקנים בדאבל פיגרס אבל נכנעה הגנתית לתצוגה מופלאה של שישים נקודות בידי סופרסטאר אחד. דמיאן הציג את משחק שישים הנקודות היעיל ביותר בהיסטוריה של הליגה, כולל 9-15 לשלוש, 12-14 !!! לשתיים ו9-10 מהקו.

דמיאן עושה חם לאוהדים

הוא גם התבדח בסוף שהאחוזים מבחוץ היו יכולים להיות גבוהים יותר רק שצ'אנסי השאיר אותו על המגרש בשלוש הדקות האחרונות כדי שינסה לשבור את שיא הקריירה שלו (61) והוא זרק מהר ומרחוק מדי. מצחיק שלפני שלושה ימים , אחרי ההפסד ללייקרס,הוא ישב על אותו כיסא בחדר העיתונאים , בפנים חמוצות ועצבניות, ורטן על העיתונאים שהם דיסרספקטפול ששואלים אותו על שינויים בקבוצה ולא בוטחים בשיטה. אתמול, כבר היו חיוכים והתבדחויות ושאלות על שינויים בסגל היו לא רלוונטיות.

41 דלמטים חסרים. דיים עבר את וינס קרטר ותפס את המקום השישי בליגה בכמות שלשות כוללת (2292)
נאקיל אלכסנדר ווקר הבין את הסיפור. מציין שבגדול אסור תמונות כאלה אבל ביקשתי ממנו במיוחד והוא הסכים.

בסוף המשחק הארדי דיבר על חוסר היכולת לבצע עצירות בהגנה אבל גם הוא הבין שבמשחק הספיציפי הזה לא היה הרבה מה לעשות . הוא מאמן רוקי מלא בביטחון עצמי ובידע כדורסל אבל גם הוא למד שיעור על הליגה ועל היכולות של הסגל שלו. הוא הדגיש את העובדה ש"לאף שחקן אין 82 משחקים טובים בעונה" וצריך לדעת להתמודד בזמנים פחות טובים ולהתקדם הלאה. לי נדמה שחוץ מווקר קסלר ולאורי מארקנן, כל הסגל שם ארעי, נראה כמו חלקי חילוף לקבוצות אחרות וכולם( קלארקסון, סקסטון, מייקי קונלי, THT, רודי גיי, ביזלי, וונדרבילט, נאקיל אלכסנדר והאירופאים ) על הטרייד בלוק בשביל העתיד של דני איינג'. כולם שחקני ליגה יעלים ומוכחים שנקלעו לסיטואציה.

שלושה טכנאים בגיל מצטבר של 200 שנה בינהם מסדרים את הסל לפני המשחק

לפני חודשיים בערך יוטה ניצחה פה במודה ואז עיקר תשומת הלב שלי הלכה ללאורי מרקאנן אבל אחרי המשחק אז דיברתי קצת עם סימונה פונטקיו הרוקי האיטלקי (בן 27) על החיים , על באסקוניה , וירטוס בולוניה וברלין- קבוצותיו לשעבר. אתמול פיתחתי שיחה עם ליאנדרו בולמארו, שחקן ארגנטינאי-איטלקי (שורשי המשפחה מאיטליה ) צעיר על חוזה רוקי שהגיע לקבוצה בטרייד של גובר וממעט לשחק. דיברנו על האליפות של נבחרת ארגנטינה במשחקי דרום אמריקה בקיץ, על חילופי הדורות בנבחרת ועל החוויות שלו מימיו בברצלונה ( ספויילר : שאראס יותר עצבני מפסיץ' ). הוא התלהב והתרגש ואז ביקשתי ממנו שאולי נעשה ראיון משותף יחד עם פונטקיו. ראיתי שהם חברים טובים ובילו את רוב הזמן לפני המשחק ביחד, התחממו ביחד וניכר שהם אחוקים. הוא דפק צעקת : "סימו " לצד השני של החדר ופונטקיו הגיע מהר ומלא אנרגיה, שאל אם זה ראיון בספרדית או איטלקית והתרצה בסוף על אנגלית. דיברנו על ההבדלים של להכנס לליגה כרוקי בן 27 דרך חוזה לעומת הגעה כצעיר דרך הדראפט, על ההבדלים בין אירופה ל-NBA ומצב מועדני העבר שלהם ביורוליג.

שניהם שחקני סוף ספסל והמאמן לא ממש סופר אותם ( אפילו הרוקי אגבאג'י משחק יותר ) . אחלה חברה'.
גם עושים שיעורים ביחד
ג'וש הארט נפצע ברבע הראשון ולא חזר. יש תחושות בעייתיות שאולי ימיו במערכת לא ארוכים
רודי גיי מתחמם. מודה שלא זכרתי בכלל שהוא בקבוצה.
JOHN CURRY – CAMERA NUMBER 4 צלם של הבלייזרס שנפטר מוקדם יותר השבוע. עבר במערכת מעל לשלושים שנה.

נמשיך לעקוב אחרי הבלייזרס והמהלכים שהם יבצעו בשבועיים הקרובים.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. הישראלי היחידי שמביא לנו סיפורים מתוך הליגה.
    כל פעם שחקן אחר סיפור חדש.
    אחלה וידאו,חבל שהרוקי לא מבין אנגלית.
    מזל טוב אחיקר

  2. אחלה סיפורים של מאחורי הקלעים (והקלעים)
    מישהו יודע WTF הקעקועים של ניקיל אלכסנדר בעברית?
    מה זה זה?
    אני יודע שהוא בן דוד של שי גילגוס אלכסנדר שיש לו את השם האהוב עלי אישית אבל זה בטח לא קשור.
    גם המקום האהוב עלי בסיני זה נקהיל אין, בטראבין. אבל שם ערבית היא השפה השולטת.
    אין לי עוד אסוציאציות או קפיצות לוגיות שיסבירו את הכיתיב בעברית.
    חייבים לברר את זה!!!
    אורן, לטיפולך
    🙏

    1. כל הקעקועים האחרים שלו מבטאים אלמנטים נוצריים, אז אני מניח שזה קשור ל"שפת הקודש", מגניב אותם להשתמש בשפה המקורית של התנ"ך כדי להדגיש רעיונות דתיים. כנ"ל הקעקועים של סטף. לא בדקתי אבל נשמע לי הגיוני (:

      1. הוא אמר שהכיתוב בעברית קשור לקעקוע של ישו והוא עשה אותו יחסית בהתחלה של קריירת הקעקועים שלו.
        יש שחקנים בליגה שהם בעניין האמוני ולפני כל משחק יש צ'אפל ( תפילה משותפת למי שרוצה משתי הקבוצות). דמיין חדר עם חבר'ה קוראים כמה פסוקי תהילים ביחד. טיג'יי ליף היה לקוח קבוע.

        השם נאקיל לא מייצג יותר מטרנד של שמות מודרנים.

        ג'וש הארט חיכה לו במסדרון אז הוא הזדרז לצאת. חברים מהפליקנס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט