מעורב הופס ליום חמישי: LLL! אשך!!! הגיע הזמן לתת כבוד למלך לברון / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: LLL! אשך!!! הגיע הזמן לתת כבוד למלך לברון / מנחם לס

1.אני פונה אישית לאשך ול-LLL (שהוא ברא ויצר ושהם הפכו לכוח ניכר באתר): הגיע הזמן להודות שטעיתם. הגיע הזמן להתנצלות ובקשת סליחה

ישנה לי הצעה מגן העדן: האשך – ואחריו כל קבוצת ה-LLL שהוא יצר בעבודת פרך קשה – יתנצלו בפני המלך לברון על כל החרא שהם זרקו על ראשו כבר כמה שנים טובות – ויגידו בפשטות, "טעינו, אבינו מלכנו. כשאתה קולע בגיל 43 46 נקודות (כולל 9 שלשות), ובכך משלים לפחות 40 נק' נגד כל אחת מ-30 הקבוצות ב-NBA, מגיעה לך הוקרה ברמה של דוד המלך או מרטין לוטר קינג (אז מה אם הוא זייף ושיקר מעט ברזומה שלו על עברו האקדמאי? זה קורה לאנשים הטובים ביותר, אחי).

וזה אתה, המלך, הנשוי לחברה שלך מהתיכון. מעולם לא זיינת מהצד (למרות כל האשמות של שמעון שבוודאי יטען שראה אותך יוצא מאיזה מוטל באוהיו – "$35 FOR 3-HOUR STAY" – עם איזו בונבוניירה רעולת פנים); מעולם לא הכית את אשתך; גידלת בכבוד את בניך שאחד מהם עומד להיות שחקן לגיטימי ב-NBA (רוצה הוכחה? לך קרא את הפוסט של הדוק מאתמול . "ברוני ג'יימס הוא שחקן NBA לגיטימי ביותר", ומה שהדוק כותב – כמו עשרת הדברות – הם קביעות חצובות בסלע), ולמרות שסיימת רק תיכון אתה מדבר כמו פרופסור היידלברוק, ראש המחלקה ל-SPEECH באונ' הרווארד.

את כל הנ"ל כותב דוק לס, מומחה כדורסל עם קבלות עוד מ-1961 ולא איזה טירון מעין שמר או נתיב הל"ה. עכשיו גילוי נאות: אני רחוק מלהיות שפוט של לברון. למעשה, ואני נשבע עם יד על המזוזה, שאני לא סובל אותו. פעם הלכתי בדאונטאון גרינוויל למגדת עתידות חדשה שהגיעה מקווקז לשאול אותה אם היא גם קוראית מחשבות והיא אמרה באנגלית שבורה "אם יוסיף עשירייה ל-50 על לקרוא עתיד של אדוני, אני קוראת גם מחשבות וסודות בלב של אדוני".

אז אמרתי לעצמי מה יש לאדון להפסיד? אתן לג'יפסית-הצועניה מקווקז עוד עשירייה ואולי היא תמצא את הסיבה לטעם הרע שעולה בפי כל פעם שפרצופו של לברון מופיע.

הצועניה פתרה את הסוד: "ה-SECRET, היא אמרה, הוא שאדון פשוט לא סובל את הפרצוף של מיסטר לברון. משהו בפרצוף של THE KING עושה ערבובייה במעיים של אדון . אין כאן הצדקה או משהו כזה אבל זאת עובדה"

שאלתי מה בפרצוף שלו עושה לי ערבוביה במעיים אבל ה-GIPSY אמרה, 'זה אדוני עוד 20'.

היי. לא הגעתי לצועניה שתרושש אותי. איחלתי לה יום מוצלח של סאקרים כמוני והתעופפתי לדרכי. בדרך לאהובתי גייל חשבתי שאפילו במיאמי רציתי שדוויין ווייד ולא לברון ינצח את היריבות. אבל כשלברון עשה זאת כמובן ששמחתי אבל בערבון מוגבל. עתה אין לי כל סיבה TO ROOT FOR HIM, להיפך, יש לי את כל הסיבות בעולם לאחל לו כשלון אבל כעתונאי שנשבע לומר את האמת, כל האמת, ורק את האמת, עלי לשים את לברון – לא עכשיו, אלא עוד שבועיים-שלושה כשישבור את שיאו של קרים עבדול ג'אבר – מקום שני ב-G.O.A.T אחרי מייקל, ואחד לפני קרים.

אני מודה ומתוודה שאמש, כשהוא קבר שלשות כסטף קרי, קלע 13 רצופות והרעיד את הסל בשני דאנקים שלפני 30 שנה היו שוברים את הסל כשהוא קוטע הפרש של 21 לקליפרס ל-10, אמרתי לעצמי "קוס-אמעק, אני סוגר את הטיווי. הלברון הזה הוא על-אנושי מה שהוא עושה בגיל 43, וחסר לי רק שהוא ינצח את הקליפרס". אבל נשארתי עם הטיווי, וההפרש גדל למקומות שאני מאושר איתם, אז זה – כלומר הקריעה שקרעה אותו הקליפרס – איפשרה לי לכתוב את האמת מה שאני חושד על לברון: שחקן הכדורסל הגדול ביותר בדורו. שחקן שפרצופו מעצבן אותי. אזרח נקי מלכלוכים. יפרוש באחד הימים אחרי שישחק עם, או נגד בנו, ואז ייעלם אל השחור. הוא לא יהיה מושל אוהיו ולא ירוץ לנשיאות ארה"ב. אין לו את זה. אבל אולי הוא יהיה בעל קבוצה ב-NBA. אם הוא כבר שותף זעיר בליברפול אז בטוח שהוא ירצה להיות בעל קבוצה כמו מייקל.

אבל קודם עליו לקבל את ההתנצלות מהאשך וקבוצת LLL, וברכה לחיים ארוכים ומאושרים עם אשתו שהוא ידע כבר מהתיכון.

2. אני מזהיר את האשך. הנה מחזיקים בלברון שלא יחסל אוהד קליפרס שגיחך על השער המושתל שלו. תארו לעצמכם מה יעשה לאשך אילו ידע על כל הלכלוכים…

שי, תאר לך שאיזה שונא באתר יתרגם ללברון את כל הדרק שאתה שופך עליו זה שנים. הוא ישכור מטוס פרטי לטוס לישראל לחפש אותך. אבל אני נותן לך הזדמנות להתנצל ולהפוך את לברון להיות אחיך, וגיס לגננת! תראה מה הוא ניסה לעשות לא והד כדורסל שכל מה שעשה היה לצחוק על שערו המלאכותי המתדלדל:

הנה אותו INCIDENCE מזווית אחרת – אבל המסר שווה: אשך, היזהר, לברון עוד יחפש אותך ליישר את ההדורים, כמו שאומרים החברים שלי מקרית טבעון:

3. יש מצב שיואב מודעי מערוץ הספורט ובוגר האתר שלנו, הוא איש המדיה הישראלי הראשון להצביע לאול סטאר

האול סטאר הוא ב-19 לפברואר וכל עכבר מבינוני ומעלה יוכל לדקלם את כל המשתתפים במשחק. מה שאף אחד לא יוכל לעשות עד חצי שעה לפני המשחק – כולל השחקנים עצמם – זה לדעת מי משחק נגד מי.

שני ראשי הקבוצות – כנראה לברון ג'יימס ויאניס (או קווין דוראנט), יבחרו את קבוצותיהם 'חי' כחצי שעה לפני תחילת המשחק בסולט לייק סיטי.

ה-NBA ואיגוד השחקנים הודיעו על הפורמט החדש רק ביום שלישי בערב. זוהי הפעם הששית שראשי הקבוצות בוחרים את שחקניהם אבל זוהי הפעם הראשונה שהם עושים זאת חי ולעינימ מצלמות הטלוויזיה. בעבר שני ראשי הקבוצות בחרו את שחקניהם כמה ימים לפני האול-סטאר.

ראשי הקבוצות, ושחקני החמישיות יפורסמו היום.

האוהדים, המדיה, והשחקנים בחרו 2 שחקני בק-קורט ו-3 שחקני פרונט-קורט. בחירות האוהדים קובעות 50% בבחירות, בחירות המדיה קובעות 25%, ובחירות השחקנים קובעות את ה-25% האחרונים. השחקנים המובילים בבחירות שחקני המזרח ונהמערב הם-הם הקפטנים של שתי הקבוצות.

לברון היה הקפטן בחמשת האול סטאר האחרונים ובהתבסס על התוצאות עד עתה הוא יהיה הקפטן של אחת הקבוצות, והקפטן השני יהיה דוראנט או יאניס. דוראנט הוביל בין המזקחיים בתחילה אבל יאניס עבר אותו במקצת בספירה האחרונה.

לנו הישראלים ישנה סיבה למסיבה: יואב מודעי, כתב הופס לשעבר והיום עורך הכדורסל של ערוץ הספורט, נקרא להצביע ע"י ה-NBA, ולמיטב ידיעתי הוא הישראלי הראשון כאיש מדיה ישראלי להיבחר להיות בין המצביעים.

אני לא בטוח ב-100% כי עשיתי בעצמי בחירה אחת של שחקני החמישיות, אך לאחר חליפת המסרים עם יואב, ולפי חשבוני, החמישייה של יואב למזרח היא דונובן מיצ'ל וג'יילן בראון, יאניס, טאטום ואמביד. שלי – לא הצבעתי אבל כתבתי אותה שלשום הייתה זהה לזו של יואב מלבד בחירת דוראנט שלי במקום יאניס של יואב. בחירת המערב של יואב היא סטפן, לוקה, לברון, סבוניס, ויוקיץ'. שלי כמעט זהה אבל בחרתי את מראקאן במקום סבוניס.

שחקני הספסל ייבחרו ע"י המאמנים.

***********

אילו אני הייתי אחד השחקנים הבוחרים הייתי גורם למהפך. מה שיקרה עם לברון ויאניס (או דוראנט), הראשון יבחר את ג'וקיץ' (או אמביד). השני יבחר את אחד מהשניים שלא נבחר. אז הסיבוב השני של הבחירה יתחיל עם סטפן קרי (או לוקה) והשני יגיב בלוקה (או סטפן).

אילו אני יאניס, ולברון מתחיל עם ג'וקיץ', אני בוחר את סטפן קרי. אז לברון ממשיך עם אמביד, ואני עם לוקה. עכשיו יהיה על מה לדבר בקשר למשחק…

4. ה-NBA הודתה שהשופטים שגו פעמיים בסוף משחק נצחון הניקס הביתי על הקאבס בשתי נקודות

אמש הניו יורק ניקס גברו על הקאבס 103-105. היום ה-NBA קבעה ששופטי המשחק בניו יורק שגו פעמיים בסיום המשחק כששני פאולים ברורים על דונובן מיצ'ל החודר לסל לא נשרקו.

5. בוב מאיירס מהווריורס לקליפרס? או לניקס?

השיחות על הארכת החוזה של בוב מאיירס, ה-CEO של הגולדן סטייט ווריורס לא מתקדמות בינתיים לשום מקום. עם כל הכספים, כולל מס המותרות הגבוה שג'ו לייקוב, הבעלים של הקבוצה, חייב לשלם, אולי הוא החליט לעצור היכן שהוא, ואולי העצירה היא במקום בו בוב מאיירס – הקשור לכל הדיינסטי של הקבוצה – עומד. הדיבורים על כל מתפשטים מהמפרץ לכל עבר, עם הקליפרס והניקס שתי הקבוצות המוזכרות שוב ושוב כיורשות פוטנציאליות.

6. הסוכן (סוכנת?) של קיירי אירוינג מודיעה שקיירי 'מעוניין להישאר בנטס' (…עבור 200 ל-4 שנים)

נדמה לי שזאת הסוכנת החדשה של קיירי אירוינג

Shetellia Irving (שטיליה; שם נקבייתי, מהשורש 'נקבה') מודיעה היום ש"קיירי אירוינג הביע רצון להישאר בנטס בתום חוזהו". במילים אחרות קיירי, שבתום חוזהו יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל, מוכן להישאר בנטס. "בחוזה מקסימום?", היא נשאלה. "משהו בסביבה" – היא ענתה. במילים אחרות משהו בסביבת 200 מיליון לארבע שנים.

7. פילי הובילה נגד הנטס כל המשחק אבל הנטס הישוותה לפני הסוף, ואז הפסידה 133-137

*אהבתי את שיא העונה של סת' קרי (32 נק' ב-7 מ-10 מהטריי). חשבתי כיצד מרגיש HIS FATHER-IN-LAW כשהחתן של בתו משלשל בצורה כזאת נגד קבוצתו.

*אמביד שיחק במין NON-CHELANT וקלע רק 23 נקודות. למה? כל מי שעמד מולו היה קלקסטון הרזה והנמוך ממנו.

*הארדן שם 23 עם 5 מ-10 מהטריי, אבל השלשה הרביעית והחמישית לפני הסוף חיסלו את הנטס.

*ג'ו האריס נכנס סוף סוף לכושר קליעה עם 2 מ-3 אז למה לא לתת לו יותר דקות?

*השאלה שלי היא היכן היה דוראנט? בכל משחק הפצועים יושבים על הספסל כי הם חלק מהקבוצה. דוראנט כנראה לא חושב שזה חשוב, ולא היה באולם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
125 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אליאב
אליאב
26/01/2023 2:50:06

בהתחשב בכך שתוחלת החיים הולכת ומתארכת, נראה לי שבעוד 20 שנה נראה מישהו שישחק עד גיל 45 וישבור את השיא של לברון

lironlade
lironlade
26/01/2023 10:46:17
Reply to  אליאב

אתה יכול להירגע. אנחנו לא נזכה לראות אותו נשבר. זה נחמד לפנטז… מישהו בן 45 קולע 25 נקודות למשחק…. כל משחק… אממה , יש מציאות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. אני מאמין שאחרי שישחק עם ברוני לברון יתחיל לדבר על הדורות הבאים וילך לפוליטיקה.

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:57:56

ינסה וייכשל, כי שונאים אותו.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 7:18:14

הגבתי פה ומשום מה נשמט……
אז אכתוב שוב כי זה היה קצר.
לברון לא יפרוש לפני שישחק עם כל העדר למשפחת ג'יימס. ברוני זו רק ההתחלה, יש עוד שני ילדים, בן ובת….
מצחיק כמה עוד שנים ימשיך ה ללל… אנחנו פה להישאר!

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 9:40:03

למשפחת ג'מוס

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 10:16:37

יפ
אבל הבןבון נראה פחות ג'מוס, יותר ג'מאס, זה מהחומוס.

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 10:22:09

מהחמאס…

Smiley
26/01/2023 3:30:26

התפרסם איפשהו שקיירי רוצה הארכה של 200$ מיליון ל-4 שנים.
מבחינת כדורסל הוא בהחלט שווה את זה במחירים של היום, הבעיה שזה מגיע עם כל המטען שנוסף שקיירי מביא איתו… עם כל הבעיות מסביב שהוא מייצר ואי אפשר לסמוך עליו.
יפתיע אותי אם הנטס ישלמו. לפחות צריכים להתנות את זה בכמות משחקים מינימלית לעונה (מעל 65-70)

דדי
דדי
26/01/2023 3:54:03
Reply to  Smiley

הנטס וקיירי מדברים על הארכה אבל לא נראה שזה יקרה.
קיירי יצטרך קודם להבין שאין לו שוק בקיץ.

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:58:35
Reply to  דדי

לטובת שני הצדדים להמשיך ולהגיע להסכמה הגיונית כלשהי.

דדי
דדי
26/01/2023 3:54:44

הקליפרס סיימו עם ג׳ון וול.
מנסים להחזיר את הרטנשטיין.

Smiley
26/01/2023 5:54:06
Reply to  דדי

וול בדרך לסין…

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:59:54
Reply to  דדי

חחחחחחחחחח מפתיע
הרטנשטיין היה תותח אצלם. למעשה כבר מיוסטון, אם זכרוני אינו מטעני, שמתי לב ליכולתו ולאנרגיות המצוינות שלו.

דדי
דדי
26/01/2023 3:55:26

פליקנס מנסים להטריד את גראהם והייז.

Smiley
26/01/2023 5:53:19
Reply to  דדי

עבור קולינס מההוקס?

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 7:00:14
Reply to  דדי

הייז מקרה ראש קשה

דדי
דדי
26/01/2023 3:56:50

דנבר שוקלים להטריד את ברוס בראון כי לא יוכלו להחתים אותו בעונה הבאה.

דדי
דדי
26/01/2023 3:58:11

אוקלהומה היא עוד קבוצה עם עניין בפולטל.

דדי
דדי
26/01/2023 3:59:22

חצי ליגה מחכה להחלטות של טורונטו.

דדי
דדי
26/01/2023 4:13:18

רוזיר הוא הסחורה החמה כרגע.

IDO
IDO
26/01/2023 5:02:56

שי לא לבד. קראתי אתמול על המשחק בעיתונות המקומית. לייקרס לא היתה תחרותית לשנייה, הכתב קרא לשיא שלו שיא מהונדס. וזה בערוץ של הזכיינית.
בהרגשה שלי האן בי איי תעלם ותבוא ליגה אחרת כי מה שהוא מוכר לנו זה לא כדורסל.
שמעון כותב על שריקות אוויר.
אתה כתבת על פוטבול סל.
אני כותב על להקפיץ עם יד מתחת לכדור
והכתבים במשחקים כותבים על אולמות רייקים
בבלוג החיי אין יותר אנשים ושייש מדברים על הפסקות בלתי אפשריות בשידור וחוסר מאמץ כללי.
היום רציתי לראות את יוקיץ נגד יאניס. דנבר בחרו לא להעלות אותו. אז גם הקבוצות ששמו זיין כבר לא שמות זיין….
אתה רואה מ61. תמיד היה קרקס כזה?

IDO
IDO
26/01/2023 6:50:44
Reply to  מנחם לס

האתר זה אתה, ואתה יכול לכתוב על צפרדעים או שריר ארבע ראשי וזה עדיין יהיה חומר הקריאה הכי טוב באינטרנט.
אם כסא נמכר זה לא אומר שמשהו יושב עליו….
הליגה ריווחית כי החוזה האחרון היה פצצה. משהו מרגיש לי שהחוזה הבא לא יהיה פצצה.
זו רק הדעה שלי, אז אין מה להתרגש. ❤️

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 7:26:57
Reply to  IDO

+1966 על הכל.
אין מה להתרגש

Smiley
26/01/2023 5:54:57
Reply to  IDO

הבלוג החי הוא לא מדד לכלום

IDO
IDO
26/01/2023 7:56:12
Reply to  Smiley

המדבר של היום זה לא מה שהיה פעם. עשרות מגיבים בתקןפןת של סאן אנטוניו הגדולה מיאמי הגדולה ושנות הזהב של הלוחמים.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 10:18:23
Reply to  IDO

עידו
האשמה עלי על שימון החיתול האנושי ושי.
הורדנו את הרמה מאז שהגענו ורק אתה סובל אותנו.

IDO
IDO
26/01/2023 10:36:50

לציטוט, אני חושב שכולכם נטולי הבנה עם הפרעות שיינה קיצוניות וסובלים מאישיות קונספירטיבית. 😊
אבל מה שרואים בעיין רואים בעיין.
היום ניסיתי לראות חמש דקות אחרונות של ממפיס והלוחמים. אחרי חצי שעה נגמרה לי הסבלנות.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 11:34:25
Reply to  IDO

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/01/2023 10:49:22

דוקי רזי אני מוחה ודורש שתפנה אלי בשמי
החיתול האינושי? WTF

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 11:24:12

חחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 11:35:04

מהיום, פונה אליך רק בשמי.

עגל
26/01/2023 11:32:02
Reply to  Smiley

סמיילי כרגיל צודק

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 7:27:41
Reply to  מנחם לס

הם באים גם בשביל מה שמסביב וגם בשביל הבידורסל….

IDO
IDO
26/01/2023 23:31:21
Reply to  מנחם לס

מעניין. 2 ערי הכדורסל שחיים כדורסל אינדיאנה ואוקלוהומה הן האחרונות.
כנראה אין שם מספיק עורכי דין וסוחרים בבורסה לקנות מנויים עונתיים.

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:20:41

אני אתייחס רק לחלק הראשון כרגע ואקרא בהמשך את שאר המעורב המצוין:
כתיבה נפלאה וקורעת.
שגויה ב-100% כמובן, אבל מאוד מהנה.
השקץ מזיין מהצד כל הקריירה (מחתים את המזוינות בחוזים כובלים לפני).
לא מכה את אשתו?! תודה באמת.
השקץ קולע משלוש השנה באחוז רע היסטורי. הוא אולי הגרוע ביותר בליגה בתחום העונה. יותר מראס למשל. תפס יום אחד. ביג פאקינג דיל. משליך לבנים משם כל משחק בכמות שיכולה לבנות אחוזה לברוני.
המספרים של השקץ.
שקר מוחלט והזניית מספרים בחסות השיפוט והמצב העגום של הליגה כיום.
כל מה שהשקץ עושה זה להשתמש בגודלו, כוחו, והיתרון העצום שנותנים לו השופטים לדחוף מגינים מדרכם, להתנגש בהם ולהפילם, לעשות צעדים ומשיכות בדרך, ולקלוע או מהקו על "רצחת וגם ירשת" / אוויר מוחלט או בקליר פאת' כי נמאס להם להידרס ועוד לקבל על זה עבירת מגן.
כל הסלים שלו הם מתחת לסל אחרי שדחף את המגן מדרכו או שפשוט פינו לו את הדרך, או מהקו.
בהגנה, מותר לו להרביץ חופשי בלי להישרק.
השקץ לא זז סנטימטר בהגנה ומהווה בור עצום בהגנת הלייקרס.
הוא גם לא יירד להגנה התקפות שלמות וימשיך לעמוד כחלוץ "9" קלאסי ברחבת היריב, משאיר את חבריו להגן 4 על 5.
זה לא מונע ממנו לבוא אליהם בטענות על כל סל שהלייקרס חוטפים, הרבה פעמים אחרי חור שלו.
הלייקרס מצליחה להיות קצת יותר תחרותית ל-מ-ר-ו-ת לברון, ולא בזכותו.
וזה כי יש שם סגל צעיר לא רע בכלל – ווקר, בראיינט, גבריאל, בראון, ריבס – בתוספת שרודר הוטרן המצוין, וראס שהשתפר ומצליח לתרום.
.
כל מי שרוצה לראות את האמת על השקץ מוזמן לכל סירטון של המאסטר בתחום (קטונתי לעומתו) –
https://www.youtube.com/@AngryOldHoops

סוסמעץ
סוסמעץ
26/01/2023 7:03:52

100+
==
LLL

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 7:29:32

+1966 על כל אות ותו!

etayef
etayef
26/01/2023 8:22:09

קרא לי משוע ם אשך, אבל צפיתי ב 7 הדקות הראשונות של הסרטון.
תגיד, בזה אתה מתעסק? הייטריות מקצועית?
מילא הבחור שהעלה את הסרטון, הוא בטח עושה מזה כסף, אבל אתה? אדם בוגר?
אותך לגננת שתושיב אותך בפינה, ואז תשלח אותך להכין שיעורי בית, במקום לצפות בסרטונים חסרי תוחלת.

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 9:41:52
Reply to  etayef

איזה סירטון? יש לו הרבה סירטונים

עגל
26/01/2023 11:33:51
Reply to  etayef

הגננת עוד מעט תקרא ללברון גיס.
קורע מנחם

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:21:53

תשובה כללית למעורב הקודם שלך, על מצב הליגה והשיפוט:
.

לסיכום, הליגה לחלוטין לא ספורטיבית מכיוון שהיא מפלה באופן ברור, ולא שופטת בחוקי הכדורסל:
– אפליה קיצונית של התקפה לעומת הגנה עד לרמת גיחוך
– אפליית קבוצות (פרנצ'ייזים גדולים, קבוצות שהליגה רוצה בייקרן, קבוצות גדולות "במשבר", קבוצות עם כוכב שצריך לעשות לו הייפ)
– אפליית שחקנים – לכוכבים מותר לעשות צעדים, לדחוף עם היד, משיכה, תוקף – לדרוס שחקנים בדרך לסל, לקפוץ עליהם. המגינים סופגים את הכל ועוד נשרקים לעבירה. זרגים, לעומת זאת, יישרקו לחסימות נעות גם אם נייחים, לצעדים גם אם סתם תפסו כדור וחדרו ישר, תוקף על כל דבר.
לכוכבי על כלברון גם מותר להרביץ חופשי בהגנה ולא להישרק, לעומת כל שריקה לטובתם על מאית מהמגע בצד השני.
– שריקות אוויר מוחלטות בכמות עצומה שהפכו לנורמה כמעט בכל משחק. כל "מגע" זאת שריקה לגיטימית לעבירה היום אם התנאים למעלה מתאימים (כוכב מעורב, קבוצה גדולה שצריכה חילוץ או הייפ וכו'). מגינים עומדים חסרי אונים בעוד מתקיפים פשוט מתנגשים בהם סתם והולכים לקו. לעיתים הולכים לקו גם בלי מגע בכלל… למשל שחקן ההתקפה סתם נפל מעצמו או הפיל את עצמו, או צעק, או החטיא סל שהיה אמור לקלוע.

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:22:45

* אין שום טעם להשוות מספרים מהתקופה הנוכחית לתקופות קודמות, ששיחקו כדורסל ובחוקי כדורסל.
מדובר בהזניית מספרים מוחלטת.

lironlade
lironlade
26/01/2023 10:57:13

אם אתה סובל , למה אתה רואה?
וחמור מכך למה אתה משחית את זמנך לכתוב פוסטים ארוכים? שיעמום?

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 11:24:55
Reply to  lironlade

אני רוצה שגם אתה תסבול

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/01/2023 11:27:46

😁😁😁😁😁😁😁😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם נותנים ללברון לקלוע חצי ליגה עובדת אצלו וחצי השני עובדת עבוקו תראה אפילו איך היריבים שמחים שלברון קולע עליהם הם בורחים לצדדים שלא נדבר על שריקות האוויר. זה ככה כבר שנים. זה הצגה לא יותר כנראה בגלל גילך אתה כבר לא מבדיל 😉

תן לשקץ לבוא לשחק באירופה תראה שהוא יקלע 10 15 נק. מידי פעם נגד אלבה ברלין וכאלה אולי יגיע ל25.
פה איש לא יברח לצד הוא חא יקבל שריקות אוויר שמטרתן להאדיר אותו וילחצו אותו עד שיתעלף וישחקו עליו בהגנה. זה עולם אחר. לא סתם הוא מעולם לא הלך לשחק בנבחרת ארהב בלי דוראנט וקובי. הפעם היחידה שעשה זאת נוגב עי יוון ובקושי הגיע לסל בזמן שבwwe הוא היה עם ממוצע 30 נק באותה העת חחחח

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:44:52

בלי השריקות הוא יוצא ב-6 עבירות תוקף ברבע הראשון.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 7:30:43

בדיוק
כל הדחיפות האלה בהתקפה ובלי קליר פאת'.

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:44:03

השקץ תמיד היה פני הליגה וקיבל יחס מועדף, אבל השנה הליגה is on a mission בדרך לשבירת השיא, וצריכה למנף את ההייפ למקסימום.
לכן פשוט מותר לו הכל כבר, הוא פשוט זורק מגינים מהצבע כדי להתמקם בפוסט, דוחף בלי הגבלה את המגן מהדף ביד פשוטה כל חדירה, עושה תוקף בהתנגשות בו ומקבל זריקות, ואם סתם מחטיא או נופל לבד (מעצמו או מההתנגשות שיצר במגן העומד / הנסוג) יילך לקו ב-90% מהמקרים כפיצוי.
במקרה אחד מתוך עשר שלא קיבל את השריקה, הוא יישאר לעמוד בהתקפה ולצרוח על השופטים ולא לרדת להגנה, מותר לו הכל גם בתחום זה, הוא יושב עליהם כל המשחק ומתווכח וצורח עליהם ולעולם לא יקבל טכנית.
שחקן אחר שיעיז להעיף בהם מבט יקבל טכנית מיידית.
בהגנה, מותר לו להרביץ חופשי ולא יישרק לחובתו.
עבירות מכוערות ומסוכנות במזיד, הוא עושה יותר ויותר, מבלי לקבל עליו את התוצאות מהשופטים.
הצגות ודרמות על כל מגע קל, או מגע שהמציא, הפכו לשואו העיקרי שלו. הוא יישכב על הרצפה כאילו נדרס או קיבל פיצוץ לפנים, ואז יקום בקושי, יראה איזה קשוח הוא, ויעשה פרצופים קשוחים וכועסים להראות כמה חזק הוא, למרות "הפיצוץ" המדומה שחטף.
.
הסיפור עם האוהד? מצחיק. לברון זה הכי פוסי ופייק טאף גאי שיש בליגה.

סוסמעץ
סוסמעץ
26/01/2023 7:08:55

בול

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 7:32:41

בדיוק
יש מעט שחקנים שמקבלים כזה יחס שמאפשר להם לצרוח על השופטים בלי טכנית.
מי שעושים את זה הכי טוב לברון והסטייק גרין.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 7:48:40

רק דיברתי וגרין צורח על השופטוט….

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 8:14:18

אמת. הם השניים שמקבלים קארד בלאנש בתחום. דריימונד כנראה נכנס למועדון מאז שחתם בקלאץ' וקיבל חסינות

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 6:53:09

עוד משהו ששמתי לב אליו העונה, יש נוהג שאם יש משחק של שתי קבוצות "גדולות", ואחת דורסת את השנייה, אז מחצית שנייה הקבוצה הנדרסת תקבל שריקות אוויר באופן מופלג וחריג כדי לנסות להחזיר אותה למשחק, שיהיה מעניין.
למשל ממפיס זכתה בצד הטוב של המקל מול דנבר, אבל קיבלה את הצד הרע מול הלייקרס.

סוסמעץ
סוסמעץ
26/01/2023 7:07:23

דוק תודה רבה על מעורב מעולה
==
להפלופ הוא הכל חוץ ממלך
==
לחם ושעשועים להמונים, וזה כבר מטריד ופוגם בהנאה
==
עוד קצת מהמומחה לענייני השיקוץ
https://youtu.be/uuVF7m0yadU

Jonathan
26/01/2023 7:43:58

מנחם, תודה על המעורב.
האינטרנט משמש שופר להרבה רעיונות משונים שחוזרים עליהם בלי הפסקה.
בפועל – הNBA היא ליגה סופר רווחית והיא לא בדרך להיסגר אלא להתרחב.
.
אפשר לדבר על WWE כמה שרוצים אבל שחקנים היום קולעים בשיגרה זריקות שאף מאמן בעבר לא היה מרשה לך לזרוק. עדיין מחכה להדגמה איך עושים את זה בכאילו.
.
ולגבי לברון? בכל העולם יש אנשים שמלכלכים עליו אבל הגופיה שלו היא כרגע במקום השני במכירות של הליגה למרות שהלייקרס לא הולכים לשום מקום כבר עונה שלישית ברציפות.
למה אתה לא קורא אותם בדיונים האלה? הם קלטו שאין טעם. גם שמעון המליץ למי שאין לו כוח לקרוא את זה להמשיך הלאה.

שדות פופ לנצח
26/01/2023 22:55:42
Reply to  Jonathan

כל מילה בסלע יונתן, תודה שטרחת להציג גם את הצד של השקטים שנהנים מהליגה עכשיו ונהנו ממנה גם בעבר ואין להם כבר כח לכל מכונת הרעל הזאת (בתגובות שבאתר) שטוחנת יום אחרי יום את אותם מסרים…התחלתי לעקוב אחרי הלייקרס הרבה יותר לאחרונה וכל קשקושי הגאונים פה לא תופסים מים במציאות…חבורת ה-ללל הזו זה כמו אלו שמגיעים לחוף ים שקט מלא אנשים ושמים את המוזיקה שלהם ברמקולי ענק, כי ככה הם אוהבים את זה ושהשאר יקפצו להם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/01/2023 8:08:31

(כביש פתוח, מכונית גדולה נוסעת, ברקע מתנגנת מוזיקה אמריקאית. הקול של לברון ג'יימס נשמע מעל המוזיקה)
"הדרך הפתוחה קוראת לך: לפרוץ דרכים חדשות, לחצוב את פנייך בהר. המורשת שלך מחכה לך מעבר לעיקול, איש לא יחסום אותך בדרך לגדולה".
"תעמיס את החלומות שלך, תזרוק גם כמה ילדים פנימה – ותן לקיה קליר פאת' החדשה לקחת אותך ישר לפסגה. קיה קליר פאת', fit for a king

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ענק!!!!
:-)))))))))))))

יהלי אולמר
26/01/2023 9:33:03

חחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 9:42:40

🙂
מציאותי להחריד…

עגל
26/01/2023 11:36:21

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדיר יהיה פרסומת כזאת יום אחד 😂😂😂

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
26/01/2023 8:14:00

לברון בן 38

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 9:16:26

58 גם טוב

Yinon Yavor
26/01/2023 8:16:14

מצב מטורף במערב: 3 משחקים מבדילים בין המקום הרביעי למקום ה-13. עשר קבוצות!

אור
אור
26/01/2023 8:44:29

תודה מנחם
.
פוסט בשביל שמעון על גלגול הכדור של מוראנט ואחרים
https://www.espn.com/nba/story/_/id/35518383/walking-dog-nba-ja-morant

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חחחחח אקרא יותר מאוחר עברתי ברפרוף מנסים להכשיר את השרץ חחחחח האנליטיקס ניתחו שזה מועיל חחחחח ווקין דה דוג ואז שהמגן בא מהר להתנגש בו 😂😂😂😂

אור
אור
26/01/2023 14:02:23

🙂

דה שוט
26/01/2023 9:04:40

תודה מנחם אחלה מעורב.
לגבי דרישת ההתנצלות מה-LLL
https://youtu.be/xZkEs_OrO-4

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/01/2023 10:43:35
Reply to  דה שוט

😁😁😁

Berch
26/01/2023 9:32:09

וואי וואי איזה ויכוחים פה….
אני משונאי לברון אבל חייב במקביל לציין שהוא ראוי מאוד להערכה.
גם במחנה של ג'ורדן לא הייתי. שנאתי אותו. ניצח את כל מי שאני אוהב. אבל בשלב מסויים גם הדתרבבה לה הערכה שהלכה וגדלה.
אין קשר בין שינאה להערכה. יכול ללכת ביחד.
ופילי שוב ניצחה… זה מה שחדוב
🤣

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 9:46:45

לגבי "המספרים המדהימים".
מעבר לזה שהשופטים נותנים לו אישית לעשות הכל, יש גם את עניין הזניית המספרים הכללית בליגה.
זה שני גורמים שקשורים זה בזה.
מנחם איפה עוד בעבר ראית כ"כ הרבה שחקנים שקולעים 40, 50, 60 נק'?
כ"כ הרבה תוצאות של אולסטאר?
לא ניתן להשוות שום מספר מהיום על תקופות בעבר, כי זה לא אותו משחק, ולא אותם חוקים (מעבר לקצב, הסתמכות על שלשות ויכולת קליעה משם).

Jonathan
26/01/2023 10:07:58

השנה הזו, עד כה – היא במקום השמיני בקליעה בהיסטוריה. כששנים נבחרות מהסיקסטיז מובילות את הרשימה.
לא בטוח שאנחנו רוצים לחזור לשנים האלו – אבל זה לא מספרים מדהימים או חסרי השוואה לעבר.
בכל מקרה, ראיתי כמה משחקים יותר איטיים ומלאי פספוסים השנה – נראו כמו משחקים מהניינטיז. וואלה, לא יודע למה אנשים מתגעגעים לזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

בסיקסטיז גרי ווסט קפץ על ביל ראסל

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 14:00:48

וראסל זז וג'רי נחת על הפרצוף ובגלל זה הוא נראה ככה

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 10:27:08

אהה, ומנחם, יופי של פרובוקציה, המעורב הזה יגדיל את ממוצע (מה זה בכלל?) התגובות השבועי במעורב. אאתמול (גמגום) היה סביבות חמישים, לפני כן 20 וכו'. המעורבים 10 וכל אחד מהם מיוחד בפני עצמו. זה לא קשור במספר התגובות.

עמיחי קטן
26/01/2023 10:32:12

תודה מנחם על המעורב הזה, ועל כל האחרים.
אני לא אוהב את לברון, ונדמה לי שזה די ידוע כאן, אבל משתדל בכל זאת להעריך אותו ואת יכולות הכדורסל המרשימות שלו, עם או בלי קשר לגיל.
על אף כל זאת, ולמרות שיהיה קשה לחלוק על כך שלברון נמצא ברשימת X הגדולים של כל הזמנים, אצלי ברשימה הוא לא הראשון ולא השני, וזה גם לא כל כך משנה איך הדירוג הסובייקטיבי שלי עובד.

אהרון שדה
26/01/2023 10:36:27

תודה מנחם
בעניין לברון
אז כהקדמה לפני התואר שנתת הראשון לצאת נגדו היית אתה ב 2010 במעבר ואני מייד אחריך
לגוף העניין

1 מבחינת מספרים סט
אין מה להתווכח הוא מכונה שפועלת ביעילות 20 שנות קריירה ברמות הגבוהות ביותר.
ואין לכך תקדים
אני מסכים בכך
ובכל זאת מספרים זה לא הכל
היו כמה עם מספרים אדירים אבל אין תמיד הלימה בין המספרים לבין טיב הקריירה
למשל כרמלו אנתוני
אם נעבור לכדורגל
אז בנוסף למסי ורונאלדו
מגדולי כובשי השערים בעשור האחרון היו
אגוארו היגוואין וקאבני
הם באמת נחמדים אבל מסי ורונאלדו הם לא

בשורה התחתונה ברמת המספרים לברון נמצא חזק בהר
אבל זה לא הקריטריון היחידי

ברמת המורשת וההישגים
אז לי אישית יש בעיה בכך שהוא לא לקח את המועדון שבחר בו לאליפות אלא לאחר שהיה בשדות זרים
וכן בגלל שהוא הינדס אליפויות הן ברמת הסגל והן בכך שרוב האליפויות הושגו במקומות הפחות תחרותיים.(המזרח )

בשורת ההכרעה
מספרים זה יפה
אבל תארים ואיכותם הרבה יותר יפים
מייקל ללא ספק הגדול מכולם
בדורונו לברון הגיע להכי הרבה הישגים ונתן מספרים הכי יפים
אבל אישית אני מעדיף את הקריירה של קרי
שהייתה יותר ייחודית
גם יאניס הולך להיות טוב יותר מלברון .

ולסיום
הערך המוסף של לברון הוא אורך הקריירה שבאמת גדולה ביחס לעבר
אבל אנו בדור בו ספורטאים מאריכים יפה את הקרייירה כמעט הייתי אומר ש 40 הוא 30 החדש
מי זוכר למשל שביירן בורג הטינסאי השבדי פרס בגיל פחות מ 30
סמפארס פרש כמדומני בגיל 30
פלה המנוח פרש בגיל נמוך יותר מהגיל של מסי בקאטר
ואם נשווה את לברון לדורונו
אז ראינו את רפא ואת דיוקוביץ טובים מאד גם באמצע העשור הרביעי גם פדרר היה כזה.
בכדורגל רונאלדו גמר מנוע רק בגיל 38
מסי בגיל 35.5 הוא כוכב גביע העולם
מודריץ בגיל 37 סחף את קרואטיה למקום 3 ואת ריאל לעוד ליגת אלופות.
גם ג'ירו בגיל 36 היה ממצטייני צרפת
ככה שאני רוצה שההישג של לברון הוא ביחס לעבר
כלל לא בטוח שגם ביחס לעתיד .

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 10:47:27

זירו? זירו מסריח בשבועות האחרונים את מילאן.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 10:44:16

ונצל"ש
חייב להגיד שלא היה לי מושג שכפות הידיים של גיילן בראון נחשבות קטנות באין בי דיי. לפי מה שקראתי, ייתכן שזו הסיבה בגללה הוא מאבד הרבה כדורים. אם זו אכן הסיבה, צוות האימון צריך לשקול לשנות משהו בצורת המשחק שלו כדי להחביא את הבעייה ולהקטין את מספר האיבודים שלו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/01/2023 11:30:11

אני ממליץ על טיטולי ידיים בהתקנה אישית,
הן מגדילות את שטח היד ובנוסף מספקות הגנה מהתמרחות עם זיעה.
תביא את ג'יילן לכפר

golan
golan
26/01/2023 10:58:33

אחלה מעורב. תודה מנחם.
תן לשונאים לשנוא. שום דבר שתגיד לא ישכנע אותם. אני לא באמת מבין למה הם צופים אם המוצר כזה גרוע, אבל זאת בעיה שלהם.
לקיירי יש הרבה כדורסל, הבעיה שלו שלא תמיד זה הכי חשוב לו, והוא עסוק במלא שטויות מסביב. והוא גורם להסחות דעת, לבד עד כה הוא לא הוביל אף קבוצה לכלום. (גם בבסוטון וגם בנטס לפני דוראנט הקבוצות שיחקו יותר טוב בלעדיו)
אז אולי הוא יקבל את החוזה שהוא מבקש, כי GM בליגה נותנים חוזים הזויים בלי קשר למצב הכללי ולפעמים רק כדי לרצות את האוהדים.

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 11:50:49
Reply to  golan

צופים כי אנחנו אוהדי קבוצות מסויימות וחובבי כדורסל.
אני עם הסלטיקס מסוף שנות השבעים ומפריע לי מה שקורה שם בשנים האחרונות.
לא רק לקבוצה קטנה ומטורללת בארץ זה מפריע. אלא גם בארה"ב.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/01/2023 11:28:54

מה הבעיה עם מה שקורה שם בשנים האחרונות? אתה מכוון לליגה או למועדון?

IDO
IDO
26/01/2023 23:41:24
Reply to  golan

פעם צפיתי יותר. כתבתי באתר עד 2019.
השנה יצאתי לחצי פנסיה ויש לי מלא זמן פנוי בבקרים. ניסיתי לראות עונה סדירה אחרי משהו כמו חמש שנים שאני רואה רק פלייאוף.
זה קרקס. בעברי שיחקתי כדורסל בליגת השכונות, בישראל כילד הספורט שעשיתי היה כדורסל. ואני מעריץ גדול של דיימו. לפחות שנים ראשונות.
משהו לקח את הבמבה שלי והחליף בוטנים בסוייה.
זה נראה כמו במבה זה בא באריזה של במבה ויש לזה טעם של קרטון.
אבל אתה צודק. הפסקתי לראות את העונה הסדירה. אם אתה נהנה מזה, מי אני שאפריע לך.

עגל
26/01/2023 11:42:54

תודה מנחם. אני לא סובל את ההתנהגות הילדותית של לברון מחוץ למגרש (בעיקר) וגם עליו. חושב שזו תוצאה של הילדות העשוקה שלו.
לגבי היכולות הכרוסלניות שלו, אני חושב שהוא מדהים ולא היה אף פעם שחקן כמותו, שהצליח לשחק בטופ בהפרש זמנים של 20 שנה ובין סגנונות שונים כל כך (משחק מהיר של מתפרצות, התקפה עומדת של בידודים, הכל). מה שהרוב יסכימו זה שמבחינת מקצוענות לשמה הוא בטופ של הטופ. עוד נתגעגע לשחקן ששמר על עצמו כל כך טוב והיה רציני כל כך בהכנה לעונה ובהכנה לכל משחק. אין ראפ, אין הגעה שמן למחנה האימונים, אין נשק בתא המטען . . .

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 11:58:49
Reply to  עגל

זה לא קשור בילדות.
זה קשור בראשתן. בשנה שעברה נשברתי והצטרפתי לבשמי, לשעבר החיתול האנושי ולפני כן אבו פופי בצנטרישוט בענייני השקץ.
כשזה עוד היה הפלופים האלה אז ניחא אבל כל מה שבא ביחד ואחרי זה, לא לעניין של ספורט, יותר לברודווי של בוליווד כי גם המשחק לא משהו.
לברון לא צריך נשק, המאבטחים שלו עם אקדחים.
https://www.zimbio.com/photos/LeBron+James/dAbf6rNIzIY/Trivia%20Games

עגל
26/01/2023 12:38:01

לא קשור בילדות?
אמא בת 16, היתה שנה שהם עברו דירה (נזרקו) 3 פעמים. עבר לגור אצל המטמן שלו, להמשיך?
זה נס שיצא בן אדם נורמטיבי ולא פושע.
ג׳ימי באטלר כנ״ל. גיבורים בעיני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

זה סיפורים שהשקץ מוכר חחח. הוא היה מיליונר בגיל 15 וקיבל כסף מתחת לשולחן על פרסום וכו הכל נתנו לו על מגש זהב וסוכנים קרקרו סביבו.

עגל
26/01/2023 14:40:11

לפעמים עדיף פשוט לשתוק.
תקנה מקלדת שיודעת לצנזר אותך

אשך טמיר המקורי
26/01/2023 17:06:16
Reply to  עגל

סומסום צדק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אתה באמת מאמין דהשקץ היה עני אחרי שהיה בספורטס אילוסטרייטד וזה חחח מימאתה חושב הביא אותו לכתבה הזאת ולשער הראשי. הוא היה עני בטח בגיל 10 וכאלה מגיל 14 15 הוא לא הוציא אגורה מכיסו לדעתי. הסוכנים נתנו לו מה שרצה והתאגיד

ארבל חילבה
ארבל חילבה
26/01/2023 14:20:39
Reply to  עגל

לא מכיר את האוריג'ין סטורי של לברון, אבל ג'ימי בהחלט גיבור. סיפור מרגש מרגש

דוקטור רזי הופמן
26/01/2023 14:53:20

מסכים

thetroll
thetroll
26/01/2023 21:28:06
Reply to  עגל

פעם גם האמנתי לסיפורים האלה עליו. ילדות עשוקה וכ'. אני לא פוסל אבל די מטיל ספק בכך היום. לאט לאט מזדחלת ההכרה לראש שאתה עומד פה מול מכונת שיווק אדירה. זה חלק מהסיפור שמכרו כדי לייצר תדמית. מה היה באמת? לא מאמין שהרבה יודעים ומי שיודע לא יספר כי הוא נכנס פה במפלצת ואף אחד לא באמת יכול לריב איתו.

thetroll
thetroll
26/01/2023 21:31:56
Reply to  thetroll

הכונה שהנרטיב כבר קיים וגם אם מישהו יודע שהוא שקרי אין טעם להילחם בו ממילא אף אחד לא יאמין זה כבר התקבע.

Pistons
Pistons
26/01/2023 14:24:15

זוכרים מה רשמתי על קיירי? יתן עונה אחת טובה כדי להשיג חוזה נוסף ויחזור לנופשון שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

יפ יעשה ניימר

thetroll
thetroll
26/01/2023 21:30:14

מנחם אחלה מעורב.
אם מאיירס לא מקבל חוזה זה אומר שהלוחמים בדרך לפירוק. חבל. אליפות חמישית כבר לא תהיה לסטף. אלא אם כן יצליחו להתעלות שם מעל כל המחלוקות ולתת ריקוד אחד אחרון.
מבאס. הקבוצה שהחזירה לי את האהבה למשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בארסה ריאל איזה מדחק איזה לחימה לראות את סה ואת הקליר פאת בwwe חחח ענף אחר לגמרי

עמיחי קטן
26/01/2023 21:39:18

תהנה ממנו, ואחרי זה יש כמה טריידים שמחכים לך

thetroll
thetroll
26/01/2023 21:37:48

אני רחוק מלהסכים עם הקביעה שכל הליגה זו הצגה. יש פשוט כמות כשרון מטורפת בליגה. קל למשל את מופע 52 הנק של קליי ב 29 דק. הוא הלך לקו בבמשחק הזה רק פעמיים. 2 מ 2. זה מעיד על משהו אמיתי. משחק של 50 נק עם 20 הליכות לקו סטייל הארדן זה מעיד על בעיה בשיפוט. ובוא נגיד שאפילו הליגה הודתה בכך כששינתה את החוק לטובת המגן כשהתוקף נזרק עליו כדי להוציא עבירה. אבל אין ספק שצריך רפורמה. בשיפוט הכונה.
לגבי לברון אני מעריך אותו אי אפשר שלא רק על ההתמדה אבל הוא לא … אין לו את זה זה לא יעזור. יש שם משהו מזויף. אני לא יודע אם זה קליר פאת תאגיד וכל המנטרות האלה אבל משהו אצלו חסר. לככב ככה בקבוצה מפסידה – לא. לי זה לא מתאים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

איש לא אמר שהכל הצגה משחקים שם טובי השחקנים בעולם השאלה למה נותנים להם הקלות ולקלוע הרבה. הם ממילא טובים שיתנו לשחק כדורסל ולא בידורסל יהיה טוב ומעניין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו פאקן סרחיו יול בזון של הלייף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח וואו סרחיו יול שרקו לטאברס עבירה wwe לא זז בכלל עמד לסקרין שחקן נתקע בו חחחח ופסלו של מטורף ליול בזיון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מירוטיץ חשב הוא בwwe ניסה להיכנס במגן ואיבד כדור בwwe היה הולך לקו על הזריקת ראש😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צעדים שבחיים לא היו נשרקים בwwe שרקו ליול נראה אם בארהסה עושים waaw

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מירו נגע כדור של ריאל צל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השאירו לבארסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארכה ראיתם איך שמרו אם היו בwwe היו נותנים לשקץ לקבל ולזרוק בנוחות אם היו נלחמים איתו על מיקום המגן היה מקבל שריקת אוויר

ירון, החלום
ירון, החלום
30/01/2023 1:04:35

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/01/2023 11:43:18

לכל שונאי לברון:
רק כוכבים ענקיים יכולים להגיע לנתונים וההישגים שהגיע אליהם לברון.
הכבוד המוגזם של השופטים לכוכבים אינו רק כלפי לברון ולמרות זאת מעטים הכוכבים הגדולים שהגיעו לנתונים וההישגים של לברון. גם אם נותנים לזרוק חופשי, רק כוכב על מהגדולים ביותר יכול לקלוע בגיל הזה כמו לברון וזה נכון גם אם מהשלוש הוא חלש.
רק כוכב על מהגדולים ביותר יכול להוביל 3 קבוצות לארבע אליפויות כשהוא המצטיין של ארבעת הגמרים כשהוא היחיד שהוביל את כל שחקני שתי הקבוצות בגמר בכל חמשת הנתונים העיקריים כפי שעשה ב-2016 וכן הוא היחיד שהשיגו ט"ד בגמר (אמנם בגמר זה הפסיד אך עדיין ההישג מרשים ביותר) וכן רק כוכב על מהגדולים ביותר יכול להיבחר לחמישייה הראשונה של העונה 12 פעמים ו-4 פעמים זכה בתואר ה-MVP של העונה.
היו שחקנים לא פחות עוצמתיים ואף יותר עוצמתיים שלא התקרבו להישגים והנתונים של לברון.