ממפיס בצ'ייס סנטר ויוקיץ' מבקר אצל יאניס – פריוויו למשחקי רביעי / עמיחי קטן

10 משחקים יש לנו הלילה, ובראשם קרב נוסף ביריבות בין הווריורס לגריזליס, קרב בין 2 האחרונים שזכו ב-MVP, ועוד לא מעט משחקים אחרים.

2:00 אורלנדו מג'יק (18- 29) – אינדיאנה פייסרס (24- 25):

בבוסטון מקווים שלא לפגוש את אורלנדו בפלייאוף במקרה. אם תשאלו מדוע, התשובה לכך היא שהסלטיקס הפסידו העונה כבר 3 פעמים לאורלנדו, ולמעשה, 14 ההפסדים של הסלטיקס היו רק נגד 9 יריבות שונות. נעזוב אותם ונחזור לאורלנדו, שם הקבוצה הביתית נמצאת במרחק של 4 משחקים בלבד מהמקום שמוביל לפליי-אין, והגם שלא סביר שנראה אותם שם, בכל זאת מדובר בסימן להתקדמות של הקבוצה.

לעומת זאת, אינדיאנה בתקופה קצת פחות טובה, והם ירדו למקום ה-9 במזרח ולמאזן שלילי, בזמן שמיאמי והניקס מאיימים לברוח במאבק על המקום השישי והאחרון שמוביל ישירות לפלייאוף. בכל מקרה העונה הנוכחית של הפייסרס תהיה שיפור על העונה שעברה, אבל בשלבים מסוימים הם מצאו את עצמם במקומות 4-5, כך שלסיים מחוץ לפלייאוף יאכזב אותם, וזה תרחיש אפשרי בהחלט.

רמת עניין של משחק: B- – ניצחון של אורלנדו יצמצם קצת פערים, אבל עדיין סביר שאורלנדו יהיו מחוץ לפליי-אין ואינדיאנה בפנים.

הימור: ביתיות. אורלנדו ב-7.

2:30 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (30- 16) – ברוקלין נטס (29- 17):

עם 5 ניצחונות רצופים, הסיקסרס נמצאים כעת במקום השני במזרח, כשבמצב כזה, שמירה על הביתיות תוביל אותם לגמר אזורי ראשון מאז 2001, אבל כמובן שעוד מוקדם לעסוק בזה. אחרי לא מעט פציעות בשלבים המוקדמים של העונה, עכשיו מדובר בקבוצה די בריאה, ויהיה מעניין לראות אותם בקרב נגד קבוצת צמרת אחרת, שנראית יחסית לא רע גם בלי דוראנט.

בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו, ברוקלין היו עם מאזן שלילי לפני המשחק, וההפסד השאיר אותם שם. מאז, הדברים השתנו אצל ברוקלין, וגם עם הפציעה של דוראנט הם הצליחו להשיג 2 ניצחונות במערב ולשמור על מקום ברביעייה הראשונה. קיירי בתקופה מצוינת שמשכיחה בינתיים את כל מה שקורה מחוץ לפרקט, וכל עוד הוא מצליח לא לעשות רעש מחוץ למגרש, עם הכדור ביד הוא יודע מה לעשות.

רמת עניין של משחק: B+ – בן סימונס רשם 11, 7 ו-11 בביקור הראשון כאורח בפילדלפיה. מעניין לראות איך הוא יגיב הפעם.

הימור: פילדלפיה ב-11.

3:00 יוסטון רוקטס (11- 36) – וושינגטון וויזארדס (21- 26):

יוסטון מגיעים אחרי ניצחון על מינסוטה שעצר רצף של 13 הפסדים רצופים, רצף שגרם להתעלמות מתצוגות קליעה מרשימות של ג'יילן גרין ומשחקים מגוונים מאוד מצד אלפרן שנגון. כל היתר לא ממש יציבים, למעט אריק גורדון הותיק, ונראה שיוסטון מחפשים עוד בחירה גבוהה אחת לפחות לפני שהם מתחילים לנסות לנצח.

וושינגטון העבירו את רוי האצ'ימורה ללייקרס, ואבדיה הגיב עם משחק טוב של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, כולל 9/11 מהקו, הכי הרבה זריקות עונשין בקריירה שלו (השיא הקודם היה 6). יחד עם הפציעה של פורזינגיס, אבדיה צפוי לקבל דקות משמעותיות בתקופה הקרובה, והבעת האמון שהוא קיבל עכשיו זו הזדמנות מבחינתו לקחת על עצמו יותר ולנסות להפגין שיפור סטטיסטי.

רמת עניין של משחק: A – אם אתם קרובי משפחה של זופי במקרה. C – בכל תרחיש אחר.

הימור: וושינגטון ב-7.

3:00 מילווקי באקס (30- 17) – דנבר נאגטס (34- 14):

מילווקי מגמגמים כבר תקופה לא קצרה, אבל יאניס קיבל כמה משחקי מנוחה לברך הדואבת שלו וחזר טוב, וגם מידלטון חזר אחרי עוד היעדרות לא קצרה. מילווקי צריכים לחשוב אולי על שינויים משמעותיים בטווח הארוך, אבל זו הזדמנות טובה מבחינתם להוכיח שבינתיים הכל בסדר. העתיד ישפוט אם זה באמת המצב או שמדובר ב"שקרים שקטים שקרים קטנים".

אצל דנבר, גם יוקיץ' חזר אחרי היעדרות קצרה, אבל במקרה שלהם העונה הסדירה מספקת בינתיים פחות סיבות לדאגה, והם במרחק של חצי משחק בלבד מהמאזן הטוב ביותר בליגה כולה, בזמן שהם קצת פתחו פער בראשות המערב. עיקר האתגרים של דנבר הם הגנתיים, והמשחק הזה זו הזדמנות טובה מבחינתם לחשוב על דרכי התמודדות.

רמת עניין של משחק: A – שתי קבוצות בצמרת של הליגה שיש להן מה להוכיח.

הימור: דנבר ב-2 מסל ניצחון של יוקיץ'.

3:00 ניו-אורלינס פליקנס (26- 22) – מינסוטה טימברוולבס (24- 25):

הפליקנס מאבדים גובה בלי זאיון הפצוע, וכעת עם 5 הפסדים רצופים, אבל אינגרם אמור לחזור הלילה מפציעה ארוכה, ואולי זה יזריק להם קצת אנרגיות. הרצף האחרון קירב אותם לקבוצות הנאבקות על הפלייאוף והפליי-אין, אבל העונה עוד ארוכה, ועם פחות פצועים הם יכולים לחזור לאיפה שהם היו מקודם בצמרת המערב.

מינסוטה ממשיכים לשמור על חוסר יציבות, אבל זה אומר שהם עדיין במרחק של ריצה טובה אחת ממקום בטוח בפלייאוף, וזה סימן לאופטימיות עם היעדרות ארוכה של טאונס. בינתיים, קייל אנדרסון קיבל מקום משמעותי יותר לאחרונה, והחזיר עם כמה משחקים טובים בהם הוא הציג את הגיוון שלו והיכולת לנהל משחק כפורוורד.

רמת עניין של משחק: B- – עם פחות פצועים הציון היה גבוה יותר.

הימור: מינסוטה ב-8.

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (23- 24) – אטלנטה הוקס (24- 24):

לאוקלהומה יש הזדמנות להמשיך במומנטום החיובי ולהגיע למאזן חצוי, תרחיש שלא הרבה האמינו שאפשרי מבחינתם בשלב הזה של העונה. שיי גילג'ס אלכסנדר ממשיך בעונה הנהדרת שלו, אבל לאחרונה אפשר לראות שיפור גם אצל חלק מהצעירים האחרים, וביניהם ג'וש גידי שרשם לאחרונה כמה הופעות טובות, אבל עדיין לא יציב מספיק.

אטלנטה יצאו לרצף של 5 ניצחונות עד לפני כמה ימים, אבל עכשיו הם שוב עם 2 הפסדים רצופים, ולא מעט בעיות צפות שם מעל לפני השטח. אתר הסטטסיטיקות 538 עדיין נותן להם 59% לעלות לפלייאוף, נתון ששווה למקומות 7-8 במזרח, אבל יש לא מעט דברים שצריכים להשתפר ולהשתנות שם. על אף המאזן הטוב יותר מהיריבה הלילה, אטלנטה היא הקבוצה הפחות אופטימית מביניהן.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שנמצאות במקום די דומה, אבל עם ציפיות מאוד שונות.

הימור: אוקלהומה ב-7.

5:00 גולדן סטייט ווריורס (23- 24) – ממפיס גריזליס (31- 16):

במפגש הקודם בין הקבוצות, הווריורס סיפקו את אחד ממשחקיהם הטובים ביותר העונה, והשיגו ניצחון מרשים מאוד, שהוציא דווקא את ממפיס להתאוששות עם רצף של 11 ניצחונות. כעת, ממפיס עם 3 הפסדים רצופים, ואילו גולדן סטייט עם 3 הפסדי בית רצופים, אחרי 85% הצלחה בצ'ייס סנטר קודם לכן העונה. גולדן סטייט עדיין מרחק ריצה אחת ממקום בטוח בפלייאוף ומעמד של קונטנדרים, אבל ככל שעובר הזמן, הסיכוי של הריצה הזאת להגיע הולך ופוחת.

כאמור, 14 המשחקים של ממפיס מאז אותו הפסד בצ'ייס סנטר כללו 11 ניצחונות רצופים וכעת 3 הפסדים רצופים, כשהמשותף ל-2 האחרונים הוא פתיחה רעה מאוד וניסיון קאמבק לא מוצלח, אם כי נגד סקרמנטו הם גם קיבלו בראש ברבע אחרון של 33- 10. ממפיס נמצאים בעמדה בטוחה יחסית בצמרת, אבל אף פעם לא מומלץ להפסיד יותר מדי משחקים ברציפות, בטח לא כשהיריבה היא זו שהדיחה אותך בפלייאוף שעבר וכבר התפתחה שם איזו יריבות מסוימת.

רמת עניין של משחק: A+ – יש מצב שזו היריבות עם הכי הרבה דם רע כרגע בליגה, או לפחות מועמדת לכך. כל עוד לא יוכח אחרת, אני גורס גם שמדובר בקרב בין 2 קונטנדריות.

הימור: ממפיס ב-8.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (22- 25) – יוטה ג'אז (25- 25):

פורטלנד איבדו יתרון של 25 נקודות והפסידו ללייקרס אחרי רבע שני אותו הם ניצחו 45- 13, וזה הוריד אותם זמנית למקום ה-13 במערב. כעת הם שוב מקום אחד מעל, אבל מתחילה להתפתח תחושה שהפלייאוף צפוי לברוח מהם גם העונה, ואחרי מסע הרכש שהם עשו בקיץ, אולי זה המקום באמת להתחיל לקפל, או לפחות לא לוותר על נכסים עתידיים.

אם יש קבוצה שלא חסרים לה נכסים עתידיים, הרי זו הקבוצה שהביאה לפני כשנה וחצי את המפרק דני איינג'. ליוטה יש הרבה מאוד בחירות דראפט, שחקנים צעירים טובים וגם ותיקים ומנוסים שיכולים להועיל לקונטדנריות, אבל גם התקפה טובה מאוד, מאזן לא רע וסיכוי מסוים להשתחל לפלייאוף. יכול להיות ששווה ליוטה להריץ את המניה עוד טיפה ורק בקיץ להתחיל לפרק את מה שיש להם כרגע.

רמת עניין של משחק: B – משחק משמעותי לקרבות מרכז הטבלה של המערב.

הימור: פורטלנד ב-13.

5:00 סקרמנטו קינגס (27- 19) – טורונטו ראפטורס (21- 27):

סקרמנטו ממשיכים במומנטום החיובי שלהם, וכעת מחזיקים ביתרון של 2 משחקים על ניו-אורלינס, כך שהם אלו שנמצאים במקום השלישי במערב כרגע. ההתקפה של סקרמנטו לא טובה גם העונה, אבל היא השתפרה מ"רעה מאוד" ל"קצת רעה" וההתקפה היא בין הטובות בליגה, כך שזה מספיק להם לנצח משחקים ולהגיע למקום שאמור להוביל אותם לפלייאוף, גם אם זה אומר שהסיכוי שלהם להצליח בפלייאוף נמוך יותר.

אצל טורונטו, ייתכן שהפירוק מתקרב ככל שהם ממשיכים למצוא את עצמם גם מחוץ לתמונת הפליי-אין, והם יצטרכו לקבל בקרוב החלטה האם הם מנסים לרוץ עם ההרכב הנוכחי, ואולי לחזק אותו, או לנסות לוותר, לפחות על חלק מהחתיכות המשמעותיות בפאזל. זה נכון שיש להם תירוצים של פציעות, אבל התוצאות לא שוות את החזקת הסגל הנוכחי, ונראה שהם צריכים לעשות שינוי מסוים.

רמת עניין של משחק: B- – ההתקפה של סקרמנטו היא בין המעניינות ביותר העונה.

הימור: סקרמנטו ב-16.

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (22- 26) – סאן-אנטוניו ספרס (14- 33):

גם אחרי ההפסד לקליפרס אמש, הלייקרס ניצחו 8 מתוך 12 המשחקים האחרונים, והתקרבו עוד קצת למקום שמוביל לפליי-אין, שם יהיה קשה להמר נגד לברון, דיוויס והחברים. עם זאת, מדובר באחת מ-7 הקבוצות היחידות בליגה שלא מחזיקות במאזן חיובי אצלן בבית, בזמן שהמאזן שלהם במשחקי החוץ הוא בשולי החציון העליון של הליגה. יהיה מעניין לראות האם ואיך האצ'ימורה ישפר אותם, וייתכן שגם דיוויס יחזור לשחק היום.

הספרס עם רצף נוכחי של 2 הפסדים, והם במרחק של שני משחקים בלבד משארלוט שמחזיקים כרגע במקום האחרון בטופ 3 של אלו שמקבלות 14% בהגרלת הלוטרי. קלדון ג'ונסון רשם בשלבים מסוימים של העונה מספרים רעים במיוחד בכל הנוגע לאחוזים, אבל כעת המצב כבר לא ככה, ונרשם אצלו שיפור מסוים, חלק מזה בזכות המקום המשמעותי יותר שמקל טרה ג'ונס הרכז ממשפחת הרכזים היעילה ביותר בליגה, זו שבה חבר גם טיוס של ממפיס.

רמת עניין של משחק: C – לברון יקלע הרבה, הלייקרס ינצחו בקלילות וזהו.

הימור: הלייקרס ב-22.

הפעם, החידות הן בנושא תואר ה-MVP של העונה הסדירה, בשל המפגש בין יאניס ליוקיץ':

  1. מי זכה בהכי הרבה תארי MVP ובכמה?
  2. מי זכה בתואר ה-MVP הראשון שחולק?
  3. מי מבין הבאים לא זכה בתואר 3 פעמים ברציפות – ביל ראסל, ווילט צ'מברליין, לארי בירד או מייקל ג'ורדן?
  4. כמה שחקנים שזכו בתואר ה-MVP בעבר שיחקו בלייקרס בשלב מסוים של הקריירה שלהם?
  5. מי האחרון שזכה ב-MVP ובאליפות באותה עונה?
  6. מי היחיד שנבחר ל-MVP פה אחד, ומי סיים במקום השני באותה עונה?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 96 תגובות

  1. תודה רבה עמיחי
    יש מלא משחקים מעניינים הלילה.
    1)ביל ראסל. 3)ג'ורדן וצ'מברליין. 4)6 5,6)קרי
    הימוריי להלילה:אורלנדו,ברוקלין,וושינגטון,דנבר,פליקנס,ת'אנדר,ווריורס,יוטה,ראפטורס,לייקרס

  2. במשפט אחד, אם ג"ס מפסידה קלי מועבר לקבוצה אחרת. כתבתי בעבר ואחזור על זה. אין מצב שהבעלים של ג"ס ישלם 360 מיליון על סגל שלא יעלה לפליאוף ישירות.
    .
    רוגש עד גבה גלי במפרץ. כתבה באתלטיק עובקת באפשרות הסבירה שבוב מיירס יעזוב בסוף השנה. תגובות הקוראים חושפות את מה שרוב האוהדים חוששים ממנו, בעלים וילדיו למרגישים שהם אלו שאחראים להצלחה ואין צורך השכירים ועוד כאלו שרוצים כסף.

    1. לא הבנתי את הפיסקה האחרונה…והשתדלתי להבין;)

      מי שמועמד לטרייד אלה וויסמן, מודי, ג'מיקל גרין וקומינגה במצב מסויים. איך הגעת לקליי?!

      1. העלות של השכר של קלי פלוס המס שהוא גורר הם בסביבות 200 מיליון דולר. אני טוען שאין מצב שבו הבעלים מעריך שהקבוצה לא תרוץ לעומק הפלייאוף והוא ישאר עם הוצאה כספית של 360 מיליון דולר , שזה המצב הנוכחי. זה לא קקשור לשמעות / הערכות על עסקה שמטרתה לשפר את הסגל.

    2. גולדן סטייט מקבלים – פולטל וריצרדסון.
      הספרס מקבלים – קליי, גמייקל גרין, שתי בחירות סיבוב ראשון – 27 מוגנת טופ 5, ו-29 לא מוגנת, ושתי בחירות סיבוב שני 26 ו-28.
      הטרייד עובר במכונה.
      .
      גולדן סטייט מקבלת חבילה שמשביעה את רצון כולם – לייקוב נפטר מהשנה האחרונה בחוזה של קליי, לא מוותר על נכסים צעירים, עושה את כל זה תוך שהוא משפר את הקבוצה כבר העונה עם שני שחקנים בשלים שישתלבו טוב ויתאימו גם למאיירס וקר ויאפשרו להצדיק את המהלך לאוהדים. פולטל וריצרדסון בשנה האחרונה לחוזה כך שה-200 מיליון דולר ירדו מהספרים בעונה הבאה.
      הספרס מקבלים שתי בחירות סיבוב ראשון ושתי בחירות סיבוב שני על שני שחקנים ששווים קצת פחות מזה, ואת קליי שהצעירים יכולים ללמוד ממנו דבר או שניים.

  3. ארבל חילבה

    הmvp של האתר – עמיחי

    1. קארים ב6
    2. תמיד שוכח מי מבין הבובים. נלך עם קוזי
    3. מייקל בוודאות לא זכה בשלוש רצוף, אבל משום מה זכור לי שגם ווילט לא. שאלה מכשילה או שנכשלתי בשרוכים של עצמי?
    4. וואו, איזו שאלה. ננסה… ווילט, קארים, מקאדו, מג'יק, קארל מלון, שאק, קובי, נאש, לברון, ווסטברוק. לא שכחתי מישהו? יצא מניין. (ראסל מצטרף? הוא לא חש"ו?)
    5. סטף ב2015
    6. סטף ב2016. וואלה לא יודע מי סיים שני. דוראנט? או הארדן. נהמר נגד תחושת הבטן ונלך על הארדן

  4. אמביד לא בא לשחק כדורסל היום
    הוא עלה כדי לעשות צחוק מבן סימונס
    אני מקווה שהוא יתאפס על עצמו בחצי השני

  5. מה שיי עשה לעזאזל בהתקפה האחרונה?!
    הצטרפתי למשחק בדיוק בתנופה של הקאמבק ברבע האחרון.
    אוק' צריכה לנצח קבוצה כמו אטלנטה, לא יודע איך הגיעו למצב הזה.
    הסיום מדגים היטב מדוע לחשוב לוותר על שחקנים כגידי וג'יילן וויליאמס זה שטות מוחלטת ומחשבת עוועים.

  6. לא ראיתי את המשחק של פילי.
    מניח שעם דוראנט ברוקלין תדרוס בסדרה 4-0 או 4-1.
    מהצצה בבוקס סקור ברור למה אמרתי שבטרייד ביניהן סת' היה התגמול העיקרי ועדיף על הארדן (מקצועית אבל כמובן גם בגישה הכללית וברעל), ושסימונס הוא רק הבונוס והשלמת השכר.
    נטס היו צריכים לנצח גם בלי דוראנט, פילי של הארדן-אמביד זאת אולי הקבוצה הרקובה בליגה כיום. קבוצה של חוסר מאמץ ומשחק רק על שריקות אוויר.

      1. אני יודע היטב מי זה הארדן גם בלי לראות הפעם. שתי שלשות שנכנסו לו רצוף לא מעידות על הכלל.
        זה לא רק כמה קולע ובאיזה אחוזים, במשחק זה או אחר. זה הגישה הכללית, סגנון המשחק וההשפעה השלילית על הקבוצה, ועל אמביד במיוחד.
        אתה רוצה לראות את שוויו, חכה לפלייאוף.

    1. מנחם, שים לב: האשך מגדיר את פילי של הארדן ואמביד כקבוצה הרקובה בליגה, אפילו יותר מהלייקרס של לברון וראס. נראה לי הוא הפנים את המעורב שלך מהבוקר 😂 מאחל הרבה 💚 לכולכם

        1. זה ברור, יש כלל מאוד פשוט: הקבוצה שמחזיקה את הארדן היא הקבוצה הרקובה בליגה. מאז ומתמיד כנראה. הדבר היחידי שמערער לי את הכלל, זה שהוא מתבסס על התקופה של קיידי ראס והארדן. ואז זה מתחיל להיות מבלבל, מי גרם ליותר ריקבון, ראס או הארדן שלא שמו את האגו בצד ואיפשרו לקיידי לשלוט.

            1. thejanitor

              בדיוק. קיידי נרקב ישר מההתחלה, תחשוב, 4 שנים הוא שיחק לצד ראס והארדן, כמה שריטות בנפש נגרמו לו, לא היתה לו ברירה אלא לחבור לספלאש שחלקו לו כבוד להיות האמ וי פי.

            2. KD לבד זה די דומה לקיירי, רק מכונת קליעה יותר יעילה (ונתונים פיזיים עדיפים).

      1. ממש לא מתפלא.
        כאשר הוא מרוכז, מדובר בשחקן התקפי אחד על אחד מדהים.
        היה, ונשאר.
        .
        הבעיה שלו היא שהוא לא מספיק על הפרקט במאני טיים. היחיד שגרם לו להישאר ממוקד זה לברון.
        (בלי יכולת פסיכית של קיירי, אין לקטבס אליפות ב-16)

  7. רגע לפני שהמשחק של הלייקרס מתחיל,
    עדכון קטן באווירת המעורב של מנחם:
    לברון מגיע למשחק עם 30.2 נק' למשחק,
    3 נקודות יותר ממוצע הקריירה שלו.
    .
    מה שהוא עושה העונה עם הלייקרס, שרק פיניקס סבלו יותר מהם מפציעות,
    מעמיד אותו כרגע בקלילות בטופ 10 בליגה.
    להזכיר –
    בן 38
    עונה 20 בליגה.
    בלתי נתפס.

      1. כמה שחקים בעבר, לא משנה איזו תקופה, היו טופ 10 בנקודות למשחק בעונתם ה-20?
        19? 18?
        כמות הנקודות עצמה אכן לא ניתנת להשוואה. גם לא האחוזים.
        היכולת להיות בטופ של הליגה,
        זה כבר בהחלט בר השוואה.

      1. חחחח שמעון\לכו לבדוק את המעורב,מנחם מתרכך כמו חמאה בשמש.
        ה-ללל מעמיד אמבולנסים בסטנד ביי,כל הצריך טיפול ועזרה לא להסס.
        הכפר יספק בידור ומזון וטיטולי הגנה בזמן ההבראה

    1. האשך והשמעון ימשיכו לספר לעצמם סיפורים כאלה ואחרים על מנת לשכנע את עצמם שלברון קטן כי משהו בפרצוף של השקץ מפריע להם, כנראה באותה מידה שמגדת העתידות של מנחם איבחנה אצלו.
      .
      לברון ימשיך לשבור שיאים ולפלס את דרכו לדיון העז באופן תחרותי עם מייקל.

          1. בסופו של דבר, אף אחד בגיל הזה לא אפילו קרוב, לא משנה כמה קליר פאת הוא קיבל. באופן יחסי לעבר, הוא עדיין מציב סטנרדטים מטורפים. שים את השנאה בצד ותהנה מהתופעה עצמה במקום לחפש תירוצים למה היא ״ראויה להשמצה״. תמיר את הליגה שלך להשמצת המזוקן.

            1. אין שום דרך להנות משחקן שמותר לו להשתמש בגודלו וכוחו כדי לדחוף מגינים מהדרך ועוד לקבל על זה זריקות מהקו.
              לצרוח על שופטים בלי שום תוצאה.
              ולהרביץ חופשי בהגנה.

  8. דוקטור רזי הופמן

    גורדון פוואעעע לא הסטף הבא מקסימון סטנט…
    העתיד של הסטייקים לא נראה טוב ולאנשי ה LLL, סטף גדול מהשקצ

  9. דוקטור רזי הופמן

    אני עם רן הנירגן, נראה לי שלייקוב יעשה משהו עם תומפסון בטריידים.
    לשלם כל כך הרבה כסף על קבוצה שלא בטוח תגיע לגמר המערב, לא נראה לי השקעה טובה.

          1. דוקטור רזי הופמן

            העיקר על הצרחות של גרין אין להם מילה?
            מבט או זריקת מגן שיניים על הפרקט זו הרחקה, יפה להם, הבוקים….

            1. Jonathan

              יכול להיות שמתחושת הגועל

כתיבת תגובה