חם מהתנור – רוי האצ'ימורה בלייקרס

הפורוורד של הוושינגטון וויזארדס, רוי האצ'ימורה, יעבור בטרייד ללייקרס, כאשר קנדריק נאן ושלוש בחירות סיבוב שני עתידיות יעשו את הדרך ההפוכה. האצ'ימורה השיג העונה 13 נק' ו-4.3 ריב' בקצת יותר מ-24 דק' לערב, הגארד של הלייקרס קלע 6.7 נק', אסף 1.2 ריב' וחילק 0.9 אס' ב-13 דק' בממוצע למשחק.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. מעניין מאוד.
    לא יודע מה המשמעות של בחירות סיבוב שני, אם זה הרבה או מעט.
    בטווח הקצר הלייקרס התחזקו עם בשר טריא (נאן היה אחלה והשנה לא שווה הרבה, לא ברור מה קרה איתו). האם הלייקרס ידעו לנצל את האצ'ימורה?
    הרבה שאלות ותשובות אין.

    1. לליקרס יש היסטוריה של בחירות מאד מוצלחות בסוף סיבוב 1 בואכה סיבוב שני. יש להם סקאוטימג מצוין וגם ההנהלה עושה את זה טוב.

      1. טוב תתעלמו. אלו וושינגטון שקיבלו את הבחירות וושינגטון היא וושינגטון. גם מזהב ימצאו דרך לעשות עופרת

  2. ללייקרס ולויזארדס יש איזושהי תוכנית חילופי סטודנטים לטווח ארוך?
    ומה הלייקרס יעשו עם עוד פורוורד לא מאוד מהיר?

      1. 'שחקן מצוין'?
        שחקן בינוני מינוס, שחוסר יציבות הוא הדבר היציב ביותר בו.
        לוקה קשות, בעיניי, באינטלגנציית משחק וקבלת ההחלטות שלו, על פי רוב, הפוכה מהנדרש.

        1. את מי מעניין אינטילגנציית משחק או קבלת החלטות. אתה בWWE הוא יכול לשים 30 נק כמה פעמים זה מצויין, הלייקרס לא צריכים יותר מזה. נתנו זבל על שחקן שיכול לשים להם 30 ויפרח בקליר פאת ותחת השיפוט התאגידי.

  3. תודה תומר.
    חיזוק טוב ללייקרס שצריכים כח אש.
    נאן לא רלוונטי והבחירות נמוכות ביותר ולא שוות הרבה.
    חזרה של ריבס,דיוויס וווקר בהקדם תיצור עומק בקבוצה.
    בברלי,ראס,ווקר,ריבס,טרוי בראון,גבריאל,האצ'ימורה ובראיינט הם שמינייה טובה ליד לברון ודיוויס.
    Go lakers

  4. תודה תומר. טרייד טוב ללייקרס שמרוויחים שחקן שיכול לקלוע, ואילו לוושינגטון זה בעיקר חוסך להם שחקן לא יעיל שירצה חוזה גדול, אבל הם היו צריכים לנסות להוציא מזה יותר.

  5. לא שהאצ'ימורה הוא ג'ורדן, אבל איך שהוא מרגיש שמכרו אותו תמורת נזיד עדשים, לא? ואני עוד מישהו שמעריך נזיד עדשים טוב

    1. אם היה לידי נזיד עדשים והאצ'ימורה, הייתי לוקח את הנזיד😂
      היה פצוע חלקים נרחבים מהקריירה הקצרה שלו.
      זה הסיבה למחיר הזול.

    1. מי צריך הגנה? יש שופטים.
      טרייד בזיוני של ווש אין להם מה לעשות עם נאן ו3 בחירות סיב שני זה בדיחה מצחיקה הם לא יודעים לבחור בחירה 3 אז בחירה סיב שני חחח.
      כמובן יגידו בתאגיד שהאצימורה סתם נגר פח והמלך הפך אותו לתותח חחח.
      הוא שחקן עם מלא משחקי 30 נק שיכול ליצור לעצמו ובלייקרס יהנה גם מהשיפוט. טרייד דל הליגה לחיזוק והעצמת התאגיד. גם זה לא יעזור להם.

  6. טרייד טוב לשתי הקבוצות לדעתי. הלייקרס מקבלים עוד כוח אש התקפי לספסל לאפשר ללברון עוד קצת מנוחה, הוויזארדס משחררים את הפקק בעמדת הפורוורד ושמים את המפתחות בידיים של אבדיה, ומהבחירות אפשר להפיק איזו מציאה. נאן לא שינה כהוא זה, לא במציאות שווסטברוק ובברלי עדיין בלייקרס

  7. די הזוי שזה קורה
    אבל איכשהו וושינגטון, המועדון עם ההנהלה ופיתוח השחקנים הכי זבל בליגה, מאכיל את הלייקרס בלקרדות פעם אחר פעם ועוד מקבל על זה בחירות דראפט. מועדונים בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום.

  8. לא מבין מה ההתרגשות , זה שחקן זבל שיודע שהוא זבל וכל הליגה יודעת שהוא זבל, פצוע כל הזמן,אין לו קליעה טובה והוא שחקן הגנה גרוע
    רוב הסיכויים שהלייקרס עשו את הטרייד בשביל למכור מרצ'נדייז ביפן

  9. נקודה ששווה בדיקה.
    לספרס יש הסטוריה של טריידים עם קבוצות מהמזרח בלבד. זה לא תמיד היה ככה (היו כבר טריידים עם הלייקרס). ההגיון פשוט: אני לא אחזק עם שחקנים שלי קבוצות שאני נלחם נגדם על מקום בפליאוף.
    גם פה, אפשר לראות את הטרייד: האצ'ימורה לא הולך לשום קבוצה מהמזרח, אלא מהמערב בלבד.
    אז מי יודע לחשב מה אחוז הטריידים בתוך הקונפרנס וכמה מחוצה לו?

  10. טרייד זניח שמקבל בישראל תהודה בגלל הפשעה אפשרית על דקות המשחק של אבדיה. לא ישנה במאומה את המסלול של אף אחת משתי בקבוצות

  11. התעניינו בבויאן וברדיש, גמרו עם שחקן דומה.
    3 בחירות סיבוב שני זה על גבול המוגזם אבל לפלינקה לא אכפת מבחירות למרות האוצרות שמחלקת הסקאוטינג מוצאת שם שוב ושוב.
    סקוררים זה משהו שחסר לקבוצה, והשיגו אחד צעיר שיוכלו להחתים לטווח ארוך בלי לבזבז חריגות אז בסך הכל מהלך בסדר ומה שהכי חשוב – לא נכנעים ללחץ להטריד את הבחירות השוות באמת תמורת נזיד עדשים כמו שכולם ציפו שיעשו.
    לפחות בינתיים.
    סבבה.

  12. אני אפילו לא יודע מה להגיד על הטרייד הזה, מצד אחד וושינגטון מוותרים על שחקן שלא עושה הגנה, לא יציב בכלל, אבל קלעי דיי טוב(תלוי ביום), ומצד שני הלייקרס מוותרים על נאן שלא הוסיף להם כלום ועל 3 בחירות סיבוב שני שזה נשמע לא מעט עבור שחקן לא יציב.

    אני חושב בגדול שזה טרייד רע לשני הצדדים, כי הלייקרס היו צריכים לחזק את עמדת השלשות שלהם ולא לקבל עוד שחקן אגואיסט, ועדיף גם אחד שעושה הגנה, והם גם וויתרו על 3 בחירות דראפט עבור הדבר הזה? נשמע הזוי, ובצד של הוויזארדס נשמע שהם יכלו לקבל שחקן טוב יותר עבור האצימורה, אבל שיהיה.

  13. זה טרייד טוב לשני הצדדים מבחינת ההסתכלות קדימה זה גם טרייד שמראה שהמעמד של אבדיה חזק בווש וזה מפתיע. שניהם עם שכר דומה השנה אבל שניהם מסיימים חוזה השנה הצ'ימורה יעלה הרבה יותר מנאן בחוזה הבא ווש לא בונים עליו אלא על אבדיה כנראה ולא רוצים לתת לו את החוזה הזה ולכן שחררו אותו כי ממילא העונה הזו אבודה והם לא מתכוונים לתת לו חוזה המשך. אני חושב שהכונה של ווש זה לשחרר את נאן בתום החוזה אבל הם יתנו לו הזדמנות נאן היה שחקן עם קליעה מעולה מהטריי ורכז שתכלס זו עמדה שווש חלשה בה וחזר מפציעה של למעלה משנתיים והוא בסלאמפ אבל בלייקרז הוא לא באמת קיבל הזדמנות כי העמדה צפופה. בווש הוא יוכל לקבל יותר דקות ובאוירה פחות לחוצה ואולי יוכיח את עצמו. לליקרז הטרייד הזה עוזר כאן ועכשיו מראה שהם עוד לא ויתרו על השאיפות שלהם בעונה הזאת כי להצימורה יש הרבה יותר תמורה כרגע מאשר לנאן.

    1. צודק.ברור שבלי נאן לא תהיה להם אליפות וחבל שכך כי בסהכ לברון משחק הכי טוב אי פעם שלו אפילו שמעון אומר שהוא מקבל את הקליר פאת הכי טוב שהיה לו מאז ומעולם. מגיע לו אליפות רק על זה שהוא מקבל קליר פאת חופשי. הוסף לזה את זה שדיויס חוזר מפציעה עוד מעט ואז איך שהוא יחזור הוא יפצע מיד שוב. ולכן הויתור על נאן(=ויתר על האליפות) מבחינת הלייקרץ הוא שערוריה לא פחות. אולי הצ'ימורה יכנס לנעליים הגדולות של נאן זה התקוה של פלניקה אבל אני לא אופטימי. נקוה מאוד בשביל הלייקרץ ובשביל האוהדים הרבים של נאן ומעט האוהדים של לברון באתר. מחזיק להם אצבעות.

  14. טרייד טוב לוושינגטון. האצ׳ימורה תחנה אחרונה, חושב רק סל סל סל. וזה מונע משחקנים מוכרים ממנו לקחת את הכדור לסל. ווש עשתה בשכל שנפרדה ממנו.

  15. בס"ד
    תודה רבה. אם אני לא טועה זו שנה האחרונה, האו לפני אחרונה בחוזה של 2 השחקנים.
    לתת 3 בחירות סיבוב שני, בשביל החלפה לזמן קצר, נראה לי יקר מדי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט