ערב משוגע בפורטלנד / ראובן בראל ואורן מנור

הרגעים הקטנים שנסתרים מהמצלמות ומתרחשים במסדרונות, הם אלה שהופכים את חווית הסיקור מהמגרש לכל כך מיוחדת. הנה אחד שהתרחש בסיום המשחק ההפכפך שלא לומר משוגע, בסיומו הלייקרס שאיבדו יתרון 14 מהרבע הראשון, נפלו לפיגור 25 במחצית אחרי רבע שני שבו נוצחו 45-13, חזרו ברבע השלישי עם 40-20 והצליחו לצאת עם ניצחון. לברון ג'יימס יוצא מחדר ההלבשה לכיוון חדר הראיונות, הוא קולט בזווית העין את לילארד יחד עם שלושת ילדיו אישתו ואחיו צועדים לכיוון היציאה הוא עוצר וחוזר חזרה פנימה כדי להמנע מלעבור מולם , אחרי שהוא מסיים להתראיין הוא יוצא החוצה לאותו מסדרון שם מחכה לו לילארד, הפעם לבד עם חולצה של הלייקרס ואומר ללברון אני צריך שתחתום עליה בשביל אמא שלי.

זה אכן היה משחק משוגע -שלושה שחקנים בלבן סגול הובילו את הלייקרס לקאמבק שמעטים האמינו שיגיע אחרי הרבע שני.

הראשון הוא תומאס בראיינט שפגש לפני המשחק את מאמנו לשעבר בוויזארדס.

הלייקרס פגעו ב 4 השלשות הראשונות שלהם (2 של לברון ועוד זוג של בראיינט) והחטיאו את 14 הבאות לפני שבראיינט שבר את הבצורת עמוק ברבע השלישי, בדרך לשורה מרשימה של 31 נקודות עם 3 החטאות בלבד והשוואת שיא קריירה בנקודות. הכתב הסיני שלידינו שאל כמה TB מרוויח השנה – זרקתי 8M בלי לבדוק והייתי רחוק מאוד ולא לטובת בראיינט – בראיון אחרי המשחק הצלחתי להעלות לו חיוך כשהזכרתי לו את המשחק בו קבע את השיא במדי הוויזארדס ושאלתי אם זה מרגיש שונה.

השני הוא דניס שרודר שסיים עם 24 6 ו 8 כאשר 22 מהנקודות שלו הגיעו בחצי השני יחד עם המהפך של הלייקרס

אחרי המשחק אורן תפס אותו לאחד על אחד ושאל על התרומה של ההופעה עם נבחרת גרמניה (שלטעמי החזירה אותו ללייקרס תורמת ליכולת שלו העונה.

השלישי הוא לברון שעם 37 הנקודות שלו הערב התקרב עוד לכיוון שבירת שיא הנקודות של קארים וגם הרחיק אותנו מלצפות בו עושה זאת ב rematch המתוכנן מול הבלייזרס בעוד שבועיים. אחרי שהתחמק מלפגוש את לילארד במסדרון הוא סיפר על משחק מול אינדיאנה עם קאמבק דומה וגם על החזרה המצופה של אנתוני דיוויס.

הבלייזרס שכבר הריחו את הניצחון היו מאוד מאוכזבים. לילארד הודה שהקבוצה לא מספיק טובה ושאין EASY FIX כדי לשפר את מצבה. הוא הוסיף מצד שני שמלבד קבוצה או 2 במערב אף אחת היא לא כזו שבלתי שהוא היה מפחד לפגוש. השאלה עבור הבלייזרס היא האם הם יצרו לעצמם הזדמות לפגוש את אחת הקבוצות הלא מפחידות עפ"י דיים בפלייאוף. כשהטרייד דד ליין מתקרב והקבוצה לא מצליחה לנצח טבעי שיעלו שאלות לגבי שדרוגים. לילארד לא אהב( בלשון המעטה ) את השאלות לגבי הרכב הקבוצה ושינויים צפויים לקראת הדד ליין הגדיר את השאלות כ Not cool and Not respectful ושלח את השואלים לדבר עם ג׳ו קרונין . כשהם טסלה מתחת לרף המס כפי שהגדיר זאת זאק לואו ויהססו מאוד לעבור אותו אנחנו צופים מהפך מינורי אצל הבלייזרס כשג'וש הארט הוא החשוד המיידי.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. רשמים מהתקציר:
    תומאס בראיינט עושה שימוש בנשק ה(לא) סודי: שלשות.
    לברון וראס עושים שימוש במהלכי וטרן שעיקרם פיידאווי בכל מצב.
    דרווין האם עושה שימוש במשחק קבוצתי.
    ראס משתמש בטיפשות שלו כדי לא לוותר אף פעם, ולא להיות במשחק ברבע הרביעי.
    האמריקאים עושים שימוש בסוטיסטיקה, ולא יעזבו אותנו עד שלברון ישבור את השיא (המיותר), וכנראה גם בכל נקודה אחרי.

    1. ראס בהחלט הרוויח את הדקות על הספסל בסיום המשחק עם זריקות אופייניות בסיום הרבע השני – הוא קיבל פטור מראיונות בקצין העיתונות של הלייקרס והבהיר לכתבים אל תכתבו שאני לא רציתי להתראיין – זה הוא שנתן לי פטור.

    1. יותר פשוט ממה שאתה חושב.

      לא קרה לך פעם שהלכת בשביליי הקיבוץ ופתאום ראית איזה נודניק מקדחה שאתה תכלס די מחבב אבל גם יודע שאם הוא קלט אותך אז אתה תקוע עכשיו איתו לאיזה 20 דקות שיחה על פוליטיקה ארצית, קיבוצית ומחוזית, על איזה בושה הילדים של ההוא מתנהגים, ולמה אף אחד ב-נוי לא מטפל בגינה המוזנחת ליד הגני ילדים ויש שם זכוכיות למען השם?

      או לחילופין, שהתהלכת בשבילי הקמפוס המוריק ופתאום אתה קולט בזווית עינייך איזה קולגה סנג׳ר שברור לך שאם הוא רואה אותך עכשיו אז הוא רותם אותך לועדה מיותרת שהוא עומד בראשה, ועל הדרך יבקש ממך גם לזרוק לו איזו הרצאת אורח בקורס שלו, לכתוב פרק לקובץ מאמרים שהוא עורך, ולתת פידבק על 30 עמוד דראפט הצעת מחקר שהוא כותב כי זה איכשהו זה קשור לקצה-קצה הפריפריה של איזור ההתמחות שלך?

      או לחילופין, שיצאת מחדר ההלבשה וקלטת איזה ראפר מזדקן וונאבי שיקדח לך שצריך להקליט משהו ביחד, ושתזרוק משהו בשבילו לנייקי, ובכלל למה אתה לא לוחץ שיעבירו אותו אליך ללייקרס?

      שורה תחתונה, נודניקים באים בכל מיני צורות ולחפש מחסה כשרואים אחד זה לא רק הגיוני אלא גם די מתבקש. לא אוהב את לברון אבל כאן אני לגמרי איתו.

      1. חחח הבנתי.
        לא ידעתי שלילארד הוא ראפר וונאבי מזדקן, לא עוקב מספיק.
        .
        אפרופו, מה היה קורה אילו לילארד היה מגיע לליקרס במקום ווסטברוק, האם זה היה עובד עם לברון?
        גם לילארד לא מגן גדול אבל לפחות יש לו קליעה.

      2. חחח, יכול להיות שזו הסיבה . כשלברון כן יצא למסדרון הוא עבר דרך נורקיץ, הארט עובדת של הבלייזרס שהכיר ומעריצה שביקשה תמונה. כולם קיבלו זמן והתייחסות ממנו.

    2. לדעתי, המחשבה של לברון היתה לתת מקום ומרחב לפמליה של לילארד. ההליכה במסדרון ביציאה מהמשחק (וגם בכניסה) חשובה לכוכבים – זה הזמן שלהם לפגוש את המקורבים שמחכים להם ולברון לא רצה לקחת את הפוקוס מלילארד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט