גולדן סטייט נגד ברוקלין – סיקור מהאולם / שגב מטוס

שנת הארנב בלוח השנה הסיני מצויין הערב באולם וגם על לוח התוצאות.

22.1.23, צ'ייס סנטר, סן פרנסיסקו.

איזה משחק כייפי מחכה לנו היום.

נכון שדוראנט פצוע ולא נוכל להינות מאחד השחקנים הטובים בליגה אבל קיירי והחבורה שלו בצ'ייס זה משחק שמאוד חיכיתי לו.

מאז החזרה של קיירי מהפרשה האחרונה והמוזרה מאוד, ברוקלין נראים מצוין, כן, זה נכון שבעשרת המשחקים האחרונים הם רק ב- 5-5 אבל בכל זאת עד לפני הפציעה של קיידי היה נראה שהם בדרך למקום הראשון במזרח הקשוח.

גילוי נאות, אני מאלה שמאוהבים בקיירי, אני מוכן לשמוע את כל הביקורת בעולם נגדו ומסכים שלחלוטין לפעמים הוא אידיוט ועדיין, שחקן שמשחק כדורסל כל כך יפה ואיכותי זה משהו שאני אישית מנתק את כל דעותיו מהבית, בוא נקרא לזה ככה, מהמשחק עצמו.

קיירי דמות מפוקפקת אין ספק בנוגע לזה, התחיל מלהצהיר שהעולם שטוח, דרך התנגדות לחיסונים ושביתות ממשחק כשכאב לו שחבריו השחורים לא זוכים לצדק וסובלים מגזענות רבה בארה"ב ועד להשנה כשהוא שיתף בחשבון האינסטגרם שלו לינק לסרט שבחלקו מצדיק אנטישמיות (אני חושב, בחיי שלא ראיתי את הסרט ולא מתכוון לראות) כשבסופה של הפרשה ולאחר תגובות של "אני לא צריך לספק לכם הסברים רק אומר שאני לא אנטישמי" קיירי הבהיר שהוא צודד בחלק מהמדובר בסרט לגבי זכויות השחורים ולא הסכים עם החלק שמכחיש עובדות מההיסטוריה של העם היהודי.

אז כל זה נכון, וההתנהלות של האחרון היא בהחלט מפוקפקת ולעיתים הזויה ביותר.

עם זאת, וכאמור, אני חולה על המשחק שלו, חולה על התנועות וחכמת המשחק, אם בחיים האמיתיים הוא לפעמים יוצא דביל אז במשחק הכדורסל הוא ברוב הזמן מקבל החלטות נכונות, זריקות טובות ומהלכים שלגמרי אפשר להצדיק. נגיד בואו נקח את הדוגמא הבולטת ביותר לשחקן שלוקח החלטות רעות מאוד במשחק – ראסל ווסטברוק, שכמעט ולא עובר משחק ובו אני תופס את הראש וזוער לשמיים "מה לעזאזל אתה עושה בנאדם?!?!".

אגב, אין לי בעיה עם החטאות, יש לי בעיה עם טיפשות במשחק.

אתם יכולים לבוא ולטעון נגדי, למה להיות בסדר עם טיפשות בחיים אבל להתעצבן מטיפשות במשחק?

פשוט, הטיפשות בחיים רבה, לא חסר אנשים הזויים וסיפורים שגורמים לנו לתפוס את הראש ולהגיד "אני לא מאמין", ראו הקמת הממשלה האחרונה ואני עוד כותב מארה"ב ולא ממש עובר את מה שאני מניח שרוב הקוראים פה חווים עכשיו ברמה היומ-יומית ויסלחו לי אם יש מישהו פה שחושב שהממשלה החדשה שהולכת ומתממשת ראויה להוביל ציבור, אבל אני בהחלט חושב שזה הקיצון ביותר שחוויתי, גם אם מרחוק, לשמחתי האישית וכאבי כלפי חברי ומשפחתי שצריכים להתמודד עם החלטות שרחוקות שנות אור מדרך חייהם האישית.

בכל מקרה, נחזור לקיירי, וכן, במשחק טפשות משגעת אותי יותר. האם זה מוצדק? לא יודע, אבל ככה אני 🙂 

אז ברוקלין מגיעים לעיר, כמעט כולם בריאים אצל גולדן סטייט (פרט לוייזמן) ואני מאוד מקווה למשחק טוב ומותח אבל גם קצת מקווה לנצחון בריא של הווריורס אחרי שנראה שרוב העונה הולכת למשחקים צמודים כשלצערי בלא מעט מקרים בסוף הם מפסידים.

כבר כתבתי בעבר על המערב הצפוף ואיך זה מדהים שכשאתה משחק משחק אחד ומפסיד וקבוצה אחרת משחקת שני משחקים ומפסידה את שניהם ויוצא מצב שהפסדת אבל כעבור יומיים הדירוג שלך השתפר. הזיה.

הווריורס מגיעים למשחק במאזן 0.500, 23-23, מקום שביעי במערב כשמשחק אחד מפריד ביניהם למקום החמישי אך מצד שני משחק אחד מפריד ביניהם למקום ה-11 שמוביל הישר לפלייאוף מלא בצפיה מהכורסא בבית.

ברוקלין מצידה טיפה התדרדרה עד למקום הרביעי אך גם היא צמודה צמודה לפילידלפיה ומילווקי ממקומות 2 ו-3.

קיירי בעונה של 36 דקות למשחק (הכי הרבה בברוקלין) ועם 20 זריקות בממוצע עומד על 48% מהשדה, לא רע בכלל לגארד שזורק כל כך הרבה.

מעניין אותי לראות האם הוא באמת מצליח להשאיר את ברוקלין פחות או יותר לבד, בצמרת המזרח ולא להידרדרות שתזעיק את דוראנט לחזור מהר מהרצוי\צפוי.

בן סימונס עם כל הכבוד לציפייה הגבוה לא באמת שחקן כזה מטורף כמו שחשבתי שהוא יהיה, אני מודה שאני הייתי מאלו שחשבו שהנה הגיע לו מג'יק ג'ונסון אוסטרלי לליגה אבל לא זה המקרה.

שכנעתי את עצמי שהוא הולך לשפר את הזריקה שלו, כל אוף-סיזן מחדש אמרתי לעצמי, הנה, הפעם הוא בטוח משקיע את כל הקיץ כדי להתאמן על זריקות ואגב, כל עונה מחדש היו מעלים לנו תמונות מהאימונים של פילדלפיה ואיך סימונס קולע יפה משלוש.

ואז היתה מגיעה העונה והוא היה מסיים עם 4 זריקות בעונה מחוץ לקשת וקליעה אחת שבמקרה פגעה בציפור שחדרה לאולם והכניסה את הכדור לסל. כל כך מאכזב, כמה ציפיות ויכולת וכמה כישלון.

אפשר להגיד שגם לסימונס (כמו שמייחסים לקיירי) יש בעיות מנטליות קשות, לכן אגב זה מתחבר לי מצויין לכמה כואב לי בעיות מנטליות במגרש לעומת בחוץ, אז אצל סימונס לא נראה שזה יכול להשתפר והוא פשוט יהיה השחקן סטייל רונדו, ריקי רוביו כזה רק בלי השלשות.

יודע לקחת ריבאונדים, יודע לחלק אסיסטים ויודע לשמור טוב על גארדים נמוכים ממנו. זהו בערך.

לגן מבחינתי, קיירי יהיה זה שיהיה אחראי להצלחה או כשלון בהעדרות הנחש הארוך (נ.ב. אני גם חולה על דוראנט 🙂 ).

אצל גולדן סטייט, לא יודע אם זה מפתיע או לא, אבל בגיל 34 השחקן שמקבל הכי הרבה דקות הוא סטף, 34 דקות למשחק העונה, וכן, הוא נח עכשיו לא מעט עם הפציעה, אבל, האם זו הפציעה שמאפשרת לו דקות רבות יותר לכשהוא משחק או שמא זה הדקות המרובות שמביאות שחקן לא צעיר להפצע פציעות ארוכות טווח? (יחסית, כל דבר מעל שבועיים-שלושה מבחינתי זו פציעה ארוכה).

בכל אופן סטף גם משחק הכי הרבה דקות וגם קולע הכי הרבה נקודות למשחק (לא שזה נתון שמפתיע מישהו).

בדומה לקיירי גם סטף לוקח 20 זריקות למשחק, הוא קולע בהן 29 נקודות (קיירי 26) ב-48% מהשדה.

על אף פתיחת עונה מאוד מוזרה מהקו סטף מצליח להתאזן ולחזור להיות סטף וכרגע הוא על ממוצע 91% מהקו, תוסיפו לזה 41.7% מהקו ולמרות שיש שחקנים טובים ממנו העונה, אם גולדן סטייט היו קבוצה בטופ של המערב היינו שומעים יותר דיבורי MVP לצד השם קרי.

חייב לציין, עם כל האהבה שלי לסטף, הוא לא יזכה במירות ל-MVP גם אם מעכשיו גולדן סטייט לא מפסידים ומסיימים ראשונים במערב, יוקיץ', דונצ'יץ', יאניס, אמביד, ואפילו דוראנט נותנים עונה כל כך טובה וזה בלי לציין את ג'ה שלדעתי עדיין לא שם אבל בקרוב מאוד יהיה, וטייטום שלכל אחד מהם יש סיכוי טוב מאוד לזכות בתואר.

טרום משחק:

הצופים יהנו היום ממשחק מוקדם, גם יום ראשון, גם נגד קבוצת מזרח ואנחנו מקבלים את 17:30 כשעת תחילת המשחק, זה מאפשר לי לעשות נסיעה באור יום כששמש יוקדת נמצאת עדיין בשמיים וזה סך הכל נחמד ללכת באמצע היום למשחק ולחזור בערב הסביר ולא ב-23:00 בלילה ולהבין שנגמר היום.

אצא לכיוון הצ'ייס בעוד חצי שעה, שעת כתיבת טקסט זה היא 15:00, אחרי קצת ניקיונות בבית וטיול למאפייה שעדיין לא ניסיתי והמליצו לי עליה אנשים שאני מחשיב מאוד את דעתם לגבי מאפיות (חבר שיש לו מאפיה מדהימה בקיבוץ וגר פה כמה וכמה שנים). 

המאפיה נקראת TARTLINE ונמצאת כ-25 דקות הליכה מהבית שלי, ניצלנו את היום השמשי ולקחנו את ברוני לטיול.

אנחנו מאוד אוהבים לחמי מחמצת והאופציות בעיר רבות אבל צריך להתנסות ולוקח זמן להבין איפה טוב יותר ואיפה טוב פחות.

במרכולת השכונתית יש אחלה לחם, עולה בין סביב ה-8 דולר וזה הלחם הזמין ביותר שהוא גם סה"כ לא רע בכלל.

בדירוג מעליו יש בית קפה שגם אופה לחמי מחמצת ושם מצאתי את הלחם האהוב עלי, הבעיה היא שהמקום היה מאוד קרוב לדירה הקודמת שלנו ועכשיו זה אומר לנסוע 20-25 דקות ברכב כדי להגיע לשם מה שמוריד את תדירות הביקורים לכמעט 0, דווקא היינו שם ביום שבת האחרון כשטיילנו ברחוב האייט-אשבורי המפורסם (הרחוב המזדהה מאוד עם תקופת הפרחים וההיפיות של העיר ומלא בסממנים של מוסיקה מהסבנטזי).

אז רכשנו 2 לחמים משם למרות שהגענו כשעה לפני הסגירה ונשארו רק 2 אופציות בחירה, לקחנו את שתיהן (אחת כוסמין שאני פחות אוהב בדרך כלל אבל היה לא רע בכלל) ובסך הכל לחם מצויין, עלה 9-10 דולר לכיכר.

אז כאמור היום הלכנו לטארטלין והיינו חייבים לחזור גם עם כיכר לחם אחת משם רק בשביל להבין האם ההתלהבות והמחיר בהתאם או שמא זה הגזמות ההגזמות.

המחיר לכיכר לחם הרגיל (מחמצת-קאנטרי) עולה לא פחות מ-14 דולר! למי שפחות מהיר בחישובים – זה פאקינג 50 שקל לכיכר לחם!!!!

אחד הדברים הראשונים שמנסים לעשות במעבר למדינה זרה היא להתרגל לחשב הכל במטבע המקומי כי להתחיל לתרגם עושה נזק נפשי לא פשוט :), זה לא קל וזה לא תמיד עובד אבל אני משתדל.

10 דולר למשהו כזה בסן פרנסיסקו זה ריאלי אבל זה בהחלט לא זול.

אני זוכר אותי רוכש את כיכר הלחם הכי טובה ואהובה עלי, כשהיא בהחלט מהיקרות יותר ועדיין שווה כל שקל, שעלתה לי 16 שקלים. אם המאפיות שאני אוהב כאן היו מוכרות כיכר ב-5 דולר (כ-16 שקלים) הייתי קונה לחם על בסיס שבועי.

בכל מקרה אעדכן איך היה הלחם אבל אני בציפייה גבוה, אני יכול לשתף שרכשתי גם קוראסון שקדים (גם יקר בטירוף – 7 דולר הקוראסון) והוא היה הקוראסון הכי טוב שאכלתי בארה"ב. קל. בצק מדופדף, איזון מושלם בין קרם לשקדים וקארסט נפלא! כמה חבל זה שלפעמים הדברים היקרים באמת שווים יותר ומהנים יותר.

בתוך תוכי אני קצת מקווה שהלחם יאכזב 🙂 .

קשקשתי על המשחק והחוויות האישיות ושכחתי לגמרי לציין שיש היום משחק אחר טיפונת יותר חשוב כשמדובר בסן פרנסיסקו, הפורטי-ניינרז משחקים נגד דאלאס קאובווייז בפלייאוף.

כרגע מתקרבים למחצית, 6-6 שקט כרגע אחרי 2 בעיטות שדה מוצלחות של סן פרנסיסקן וט"ד של דאלאס שכמובן שהסתיים בהחטאה של הבועט שלהם מאהר בשביל לקבל נקודה נוספת,רק מציין למי שלא יודע, הוא החטיא 4 בעיטות אקסטרה במשחק הקודם של דאלאס, דבר שהוא לא פחות ממטורף!

מעניין אותי לראות אם האולם יהיה ריק יחסית למשחקים אחרים.

מעבר לכך וחשוב לא פחות, היה היום פולד פורק מעושן לצד מאק אנד ציז 3 גבינות ולחמניית בריוש ואלוהים ישמור כמה שזה היה טעים!

אולי לא לעניין לכתוב אלוהים ישמור על חזיר משולב עם גבינה אבל היי, פה זה בסדר ;).

עדכון פוטבול, מחצית בסנטה קלארה, 9-6 לניינרז, 2 איבודים לדאק פרסקוט הקווטרבאק של דאלאס.

וויגינס כרגיל מתחמם מוקדם

מספרים בקטנה:

7-3, מאזן הבית של גולדן סטייט נגד קבוצות מהמזרח.

8 – ניצחונות מתוך 9 משחקי הבית האחרונים

11 – משחקים רצופים בהם גולדן סטייט קולעת 15 שלשות או יותר, הרצף הארוך ביותר בהיסטוריה של המועדון והשוואה לשיא NBA (יחד עם יוטה).

500 – סלי שלשה שנקלעו על ידי ג'ורדן פול במדי הווריורס, הוא השחקן הצעיר ביותר במועדון שמגיע לנקודת הציון הזו והוא רק בן 23.

17 – כדורים חוזרים לקוון לוני במשחק שישי האחרון נגד קליבלנד בחוץ.

מהלך המשחק:

חמישיות:

ברוקלין: קיירי, האריס, סימונס, אוניל, קלאקסטון

גולדן סטייט: סטף, פול, קליי, וויגינס, דריימונד

סטיב קר ציין שהוא ירצה לנסות להפיח קצת חיים וניצוצות בקבוצה ולכן הוא הולך עם חמישייה נמוכה מאוד אך כמובן גם מעניינת מאוד.

לוני יורד לספסל, דריימונד סנטר, שלישיית קו אחורי שאם שלושתם בכושר טוב ומתחברים זה לצד זה אפשר לצפות לדברים מטורפים.

כמה כיף לראות את שלושתם מתחממים יחד.

רבע ראשון:

מתחילים עם מסירה מאחורי הגב של קיירי לקלאקסטון לדאנק קל.

שלשה לרויס אוניל וזה 5-0 מהיר, עוד שלשה שלו וזה כבר 8-0.

סטף עם נקודות ראשונות לווריורס, חדירה מהירה לצבע.

מסירה נהדרת של דריימונד לפול, 8-6, המשחק התחיל רשמית.

שלשה של קיירי שנמצא בכושר אש.

8:28 לסיום הרבע הראשון, טיים אאוט מוקדם של סטיב קר, 13-8 לנטס.

קצת שאננות בהגנה, תנועה מאוד יפה בהתקפה אבל הם יצטרכו להסתדר בשמירות, אני מהמר שלא עוד הרבה זמן נראה עוד גוף בצבע ומניח שזה יהיה לוני במקום פול אבל נחכה ונראה.

קיירי משחק כל כך טוב ויפה שזה כואב בעיניים, רק בקטע חיובי.

לוני נכנס, פול יוצא, ההימור שלי תפס, 6:22 דקות לסיום הרבע הראשון.

שלשה יפה של דריימונד מהפינה השמאלית, 17-13 לברוקלין.

שלשה נוספת של רויס אוניל שמתקשה להחטיא היום, יש לו כבר 11 נקודות ב-7 דקות משחק.

דיוי וקומינגה מצטרפים, וויגינס ודריימונד ירדו לנוח.

סטף לוקח 2 צעדים לתוך החצי של ברוקלין, עולה לשלוש על הראש של וואטנבה, בפנים, חלק, יפהפה.

3:24 לסיום הרבע הראשון, טיים אאוט נטס, 24-22 לברוקלין.

שלשה של דיוי מעלה את הווריורס ליתרון ראשון הערב, 27-26, 1:22 דקות לסיום הרבע הראשון.

סיום הרבעה ראשון, 33-28 לווריורס.

דריי עם מה שנראה כמו כרס של כבוד.

רבע שני:

דונטה דיוי משתפר ממשחק למשחק ואם פול ימשיך לפתוח בחמישיה נראה לי שזה יעד לגיטימי לקלע המרכזי בחמישייה השניה.

טיים אאוט אחרי שלשה של סת' קארי, שמעתי שלשה של סטף קארי, הייתי מרוכז לרגע בכתיבה ולא הבנתי איך סטף קולע שלשה לברוקלין (: אחרי כמה שניות של בלבול הבנתי מה הקריין באולם באמת אמר. מצחיק. 37-35 לווריורס.

בינתיים בפוטבול, סן פרנסיסקו עולים ליתרון 16-12 אנחנו ברבע האחרון של המשחק, עכשיו בעיקר לעשות הגנה ואתם בשלב הבא.

דיוי עם עוד שלשה, יאבאלה, 3/3 משלוש, 10 נקודות מהספסל ב-6 דקות משחק.

קומינגה מקבל מסירה על כל המגרש מפול לדאנק שמוביל היישר לטיים אאוט של הנטס, 8:09 לסיום המחצית הראשונה, 46-40 לגולדן סטייט.

שלשה של קיירי עם החזרה מפסק הזמן, מוריד לשלוש הפרש.

שתי הקבוצות עם 7/11 מטווח השלוש, 7 דקות לסיום המחצית, זה מטורף!

4/4 לדיוי מחוץ לקשת, קיירי לא סופר אף אחד בצבע לא משנה כמה הוא גבוה ממנו והוא מצליח להקשית את זה כל כך יפה מעל לוני.

סטף מוסיף שלשה משלו.

קיירי מנסה למזער נזקים אבל מסירות נהדרות שלו הרבה פעמים לא מסתיימות בסל.

תוצאת מחצית: 72-60.

סיכום מחצית:

סיום טוב של ברוקלין שמצמצמת קצת את הפער עד ל-12 הפרש.

משחק נהדר של שתי הקבוצות אבל קצת חוסר כישרון שמורגש בצד של הנטס.

שתי הקבוצות ביום קליעה נהדר משלוש, 9/17 לווריורס אל מול 7/15 של ברוקלין.

קיירי עם 16 נקודות, 4 אסיסטים ושלושה ריבאונדים ב-6/11 מהשדה.

אחריו רויס אוניל עם 13 ואחרי שניהם סת' קארי עם 9 מהספסל.

אצל הביתיים, סטף מוביל את הקבוצה עם 14 נקודות וחמישה אסיסטים, אחריו דיוי המצויין מהספסל עם 13, קליי ביום רע מאוד שמח שחבריו עושים את העבודה.

וכמובן עדכון מהפוטבול, אפשר לחגוג, הניינרז עלו לשלב הבא והם יפגשו בחצי הגמר את פילדלפיה בפילי וזה הולך להיות משחק מאוד מאוד קשה.

תמונת קלוז-אפ רצח של קליי, אפשר לראות את הזיעה.

רבע שלישי:

קליי פותח עם עוד החטאה, 1/7 מהשדה, 0/3 לשלוש.

נקודות ראשונות במחצית השניה שייכות לג'ו האריס, שלשה, 9 הפרש לווריורס.

סטף עונה בשלשה משלו מהפינה הימנית.

ברוקלין עם 4 נקודות רצופות, 2/2 מהקו של קיירי ואלי הופ של סימונס לקלאקסטון וזה רק 8.

קיירי מוסיף שלשה מרחוק והטיים אאוט של סטיב קר לא מאחר להגיע, 8:35 דקות לסיום הרבע השלישי, ההפרק ירד לו מ-12 ל-5 בלבד.

ריצת 12-3 ברבע השלישי מובילה אותנו למינוס 3 בלבד לנטס.

קיירי צולף שלשה ואנחנו בשוויון. 15-3 ברבע השלישי לברוקלין.

שלשה של סטף עוצרת את המבוכה אחרי 1/12 מהשדה ברבע הזה.

קייר עם עוד כניסה מופלאה שלו, נקודה הפרש.

קליי קולע סל שדה נוסף, 2/11, קשה לו מאוד היום אבל הוא לא מפסיק לנסות ובניגוד נגיד לווסטברוק, אני שמח שהוא ממשיך לנסות לצאת מהסלאמפ.

עבירה מיותרת של קליי ביציאה להתקפה של הנטס אחרי החטאה של סטף, סת' קרי קולע מהקו והכדור מהצד לברוקלין. 92-90 לנטס.

גולדן סטייט ברבע שלישי נוראי, ואיכשהו לוני סוחט סל ועבירה מוורן וילך לקו לנסות לקלוע את הנקוה ה-11 של הווריורס ברבע הזה, אייי….בחוץ.

10 נקודות של הווריורס ואנחנו 2:40 דקות לסיום הרבע.

תפריט לפנתיאון! איזו ארוחת ערב!

סטף סוחט עבירה גם הוא וילך ל-2 זריקות מהקו, קצת יותר בטוח מלוני, הראשונה בפנים, 84-83, השניה…..גם כן! שוויון 84, 22 נקודות לסטף.

מתפרצת שמסתיימת בלייאפ קל של קומינגה ושוב היתרון אצל המקומיים.

קיירי ירד לנוח וההתקפה של ברוקלין נראית אבודה.

דאבל טים לוחץ על סטף מוצא את דיוי פנוי וכדור שלו לקומינגה חופשי לגמרי לדאנק! יופי.

ג'ו האריס עם חדירה לסל כשאף אחד לא עומד בדרכו, לייאפ קל.

סיום הרבע השלישי, 90-86 לגולדן סטייט.

רבע רביעי:

אסיסט של קיירי לקלאקסטון שקולע בהוק שוט מעל דריימונד.

פול עונה בשלשה, 5 הפרש.

ג'ו האריס מחזיר.

דריימונד נלחם בהתקפה ומצליח בקושי להכניס את הכדור ממרחק 20 ס"מ מהסל.

מה שמוביל לטיים אאוט של ברוקלין, 10:17 לסיום המשחק, 95-91 לווריורס.

ברוקלין מחטיאים ומחטיאים מהצד השני גולדן סטייט משתמשים בשחקנים בצורה נפלאה, דיוי מנהיג את החמישייה השניה ויש לו כבר 13 נקודות וחשוב מזה, 7 אסיסטים! 100-91.

פול עם שלשה אדירה, 10 הפרש!

צעדים של סת' קארי, אני אומר שאם ברוקלין חושבים על חזרה למשחק (ויש להם עוד המון זמן בשביל לחזור ממינוס 10) תנו לקיירי לזרוק, עזבו את השאר כרגע.

סת' קארי עם עבירת תוקף הפעם ואני לא מבין למה הוא לא מוכן לשחרר את הכדור?!

קליי סוף סוף עם עוד סל שדה, זמן חשוב לזה.

והנה, מה אמרתי על ברוקלין? תנו לקיירי לזרוק, שלשה יפה שלו בלי שמירה.

6:41 לסיום המשחק, 106-96 לווריורס. 

ברוקלין יצטרכו לשמור יותר חזק ובעיקר להשתדל לתת לקיירי כמה שיותר זריקות בהתקפה ובמינימום שהוא ינהל אותן ויחליט בסוף המהלך האם האו זורק או מוסר אבל בהחלט תנו לקיירי את הכדור.

קליי עם עוד אחת, בוקר טוב וברוך הבא למשחק תומפסון! 12 הפרש.

קיירי עונה עם 2, 31 נקודות סה"כ בינתיים.

קומינגה עם עוד דאנק קל, 18 נקודות לילד!

עבירת תוקף של קלאקסטון על דריימונד הפכה אחרי צ'אלנג' מוצלח לסל של קלאקסטון ועוד אחד מהקו שהוא מצליח להכניס הפעם, רק 7 הפרש.

אסיסט של קיירי לקלאקסטון וזה רק 5!

זריקה קשה מאוד של סטף וניהול התקפה לא מוצלח והכדור של ברוקלין לעוד התקפה בניסיון לחזור למשחק.

סטף מוסיף עבירה על קיירי שילך לקו בניסיון להוריד ל-3 בלבד.

הראשונה שלו בפנים…השניה….בפנים!

קומינגה עם הנקודה ה-20 שלו במהלך יפה קולע מקרוב, 112-105.

3:26 לסיום, טיים אאוט נטס, מה אפשר להגיד בטיים אאוט הזה?

לנסות לעבוד בהגנה על סטף ולחסום את הצבע כמה שאפשר לחדירות של קומינגה ובהתקפה – קיירי קיירי קיירי.

עבירה של קליי על קלאקסטון וזה משתלם, האחרון מחטיא את הראשונה (6/14 מהקו עד עכשיו), השניה של הסנטר המחונן אך החלש מהקו………בחוץ!

טיים אאוט גולדן סטייט.

סיר מק אנד צ'יז סופר מפנק!

סטף עם צעדים, שמירה קשוחה של קיירי עליו.

קיירי מחטיא מחצי מרחק מהצד. עדיין 5 הפרש.

עכשיו תורו של קומינגה לאבד בגלל צעדים, לא מבין על מה דיברו בטיים אאוט האחרון? איך להשאיר לברוקלין סיכוי?!

סת' קארי הוק שוט עם 2 יפות, רק 3 הפרש.

החטאה של סטף מובילה לשלשה של האריס בצד השני, שוויון 112!

הקהל קורא "ווריורס!! ווריורס!!" נראה אם התמיכה תעזור בהתקפה הבאה.

עבירה של סת' קארי על לוני שילך לקו לשתיים, 2/6 בינתיים הערב מהקו.

הראשונננה….בפנים!!!! השניה….גם! יופי לון! 114-112.

קיירי אנד וואן אחרי חצי מרחק פשוט יפהפה, עבירה של קליי וקיירי יכול להחזיר את היתרון לברוקלין.

עושה את זה, 115-114 לנטס.

סטף מחטיא עוד הזדמנות מקרוב, הפעם עם שריקה לעבירה של קיירי, 2 מהקו לסטף.

הראשונה נכנסת, שוויון. השניה……בול-זיי. 1 הפרש לווריורס.

קיירי עם הכדור, קליי עם שמירה נהדרת הפעם, נקי, החטאה של קיירי.

רויס אוניל עם שלשה מאסיסט של קיירי וטיים אאוט מיידי של קר.

27 שניות לסיום, 118-116 לנטס.

קליי לוקח על עצמו את הזריקה משלוש אחרי שהוא היה 0/6 היום מרחוק, הוא מחטיא, ריבאונד של קיירי שהולך לקו.

הראשונה של קיירי בפנים, 3 הפרש לברוקלין.

השניה…..9/9 הערב מהקו לקיירי, בפנים 4 הפרש.

סטף מחטיא משלוש ריבאונד התקפה אבל זה כבר מאוחר מידי.

סיום המשחק!

תוצאת הסיום: 120-116

סיכום המשחק:

איזה הפסד מיותר.

נכון קיירי באמת שחקן על ונהדר לראות איך הוא זז על הפרקט אבל אחרי 12 הפרש במחצית ובמשחק שהיה נראה שיש לווריורס מספיק כלים כדי לנצח ההפסד הזה ממש מיותר.

משחק רע מאוד של קליי, מחצית שניה לא טובה של סטף, וריצת 27-10 של ברוקלין ב-6 הדקות האחרונות והמשחק נרשם כ-L בלוח המשחקים הביתיים. חבל ממש במיוחד אחרי ניצחון מרשים מאוד בחוץ על קליבלנד והזדמנות להכנס למומנטום טוב עם ההחלמה של כמעט כל הסגל והנה באה הפאלטה.

לגולדן סטייט, סטף עם 26-6-7 אבל המון החטאות במחצית השניה לצד חוסר החלטיות בחלק מהמהלכים 7/16 מהשדה ב-38 דקות.

קומינגה היה הקלע המוביל אחריו עם 20, מה שכנראה מעיד משהו על ערב הקליעה של הווריורס, פול רק עם 17 נקודות (תחזור תחזור לספסל), קליי עם 10 מזעזעים ב- 4/17 מהשדה ו-0/7 משלוש לא הספיקו.

אצל האורחים, קיירי כמובן, 38 נקודות, 7 ריבאונדים, 9 אסיסטים עם לא פחות מ-12/22 מהשדה, 5/7 מהשלוש ו- 9/9 מושלמים מהקו.

קלאקסטון במשחק מצויין למרות ההחטאות המרובות מהקו (6/15) מסיים עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים.

תחשבו מה יקרה אם הוא יקלע נגיד כמו אמביד מהקו….מפלצת.

רויס אוניל עם שלשה חשובה לקראת הסיום ו-16 נקודות סך הכל תורם את שלו.

ברוקלין בניצחון חשוב ללא דוראנט, גולדן סטייט עם הפסד מיותר בהרכב כמעט מלא אבל לצערי כבר ראינו לא פעם את הסיכום הזה העונה.

שיהיה לכולם שבוע טוב בארץ ונתראה נגד ממפיס ברביעי.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. ברוקלין לא ויתרו לרגע. קיירי שחקן מחשמל.

    קרי, וויגינס וגרין מאוד חלשים. באו עם האגו בשמיים העונה הזאת וחושבים שהכל יבוא להם בקלות.
    קר צריך לתת להם בראש לפני שיהיה מאוחר

  2. תודה שגב. גולדן סטייט כרגע לא מצליחים למצוא פתרונות הגנתיים ליריבות, ככה שהם צריכים ימי קליעה יוצאי דופן או יכולת רעה של ההתקפה היריבה כדי לנצח. לא הצלחתי עדיין לפענח מה בדיוק לא עובד להם בהגנה ביחס לעונה שעברה, כי לכאורה הנקודות החשובות נשארו כמעט זהות.

  3. תודה על הסיקור
    אבל אם כבר החלטת להכניס דעות ואקטואליה לתוך הסיקור – אז חייב לציין שהעובדה שכרכת את ההתנגדות (ההרואית לדעתי) של קיירי לתכשיר הניסיוני שמכונה חיסון קורונה עם שאר הדעות שלו (שבהחלט הן – היא מניפולציה זולה ומיותרת

    לדקלם דברים שמפומפמים ע"י בעלי אינטרס (החיסון יעיל ובטוח) לא הופך אותם לנכונים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט