באקס נגד קאבס, סקרמנטו מארחים את אמביד והסלטיקס במשחק המוקדם של יום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ

באקס נגד קאבס, סקרמנטו מארחים את אמביד והסלטיקס במשחק המוקדם של יום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ

טורונטו ראפטורס (26-20) – בוסטון סלטיקס (12-34), 00:00

בחצות הליל שעון קרית אונו, השדונים הירוקים של ג'ו מאזולה יתנגחו עם הדינוזאורים של ניק נרס כאשר הסלטיקס הלוהטים מצפינים לקנדה בניסיון להמשיך את רצף שמונת הניצחונות שלהם.

הלפרקונים ממסצ'וסטס סוף כל סוף הצליחו לגבור על הגולדן סטייט ווריורס בפעם הראשונה מאז משחק מספר 3 בסדרת הגמר האחרונה. הסלטיקס שרדו הארכה התקפית במיוחד שהניבה 27 נקודות משותפות. טייטום ובראון קלעו 10 נקודות משתופות בתוספת הזמן על מנת להבטיח את הניצחון עבור הירוקים, שכעת נמצאים במקום הראשון עם פער של יותר מארבעה משחקים מהבאקס והסיקסרס שבמקומות השני והשלישי.

החבורה של מאזולה כבר הצליחו לצאת עם ידם על העליונה נגד הראפטורס מוקדם יותר העונה, 116:110 בתחילת חודש דצמבר מאחורי 31 נקודות של טייטום. הסלטיקס ניצחו שלוש מארבעת המפגשים האחרונים נגד הקנדים, כאשר ההפסד היחיד היה בהפרש פוזשן לאחר הארכה.

הראפטורס מגיעים למפגש הלילה לאחר הפסד כואב למיניסוטה טימברוולבס החלשים, לאחר שהובילו כבר ב-18 הפרש בשיא ו-14 הפרש עם פחות מעשר דקות לסיום ההתמודדות. שתי קליעות עונשין של דיאנג'לו ראסל ניצחו את המשחק עבור הזאבים, לא לפני שאו.ג'י אנונובי החמיץ שלשה שהייתה שולחת את האוהדים של טורונטו לתקרה.

הראפס נמצאים כרגע מחוץ לפלייאין, כאשר השיקגו בולס שבמקום העשירי מקדימים אותם במשחק וחצי. טריטוריה מסוכנת עבור הצפוניים.

טייטום הפצוע לא ישחק הלילה, ויצטרף לדנילו גאלינרי מחוץ לסגל הירוק.

דלאנו בנטון יחבור לאוטו פורטר ג'וניור, שסיים את העונה, בלבוש אזרחי אצל ניק נרס.

הימור: טורונטו מפתיעים עם ניצחון ב-4.

וושינגטון וויזארדס (26-19) – אורלנדו מג'יק (28-17), 02:00

המג'יק מגיעים לבירת האומה בניסיון להוריד את ההפרש מהמכשפים למשחק אחד בלבד ולגנוב קצת מאור הזרקורים במלחמה על הפלייאין במזרח. הוויזארדס מאידך יקוו לבנות על הניצחון החשוב מול הניו יורק ניקס עם עוד תוצאה חיובית מול קבוצה מזרחית נוספת.

שבעה שחקנים שונים של וושינגטון קלעו לפחות 11 נקודות נגד הניקס, כולל 27 נקודות גדולות מקייל קוזמה, שהתקרב לטריפל דאבל עם 13 קרשים ו-7 אסיסטים. הוויז קלעו 16 שלשות באחוזים נהדרים, וזה מה שהטה את הכף המאזניים לטובתם ביום חלש מאוד של הניקס מעבר לקשת (7/26 צליפות לשלוש).

המג'יק גם כן יצאו עם ידם על העליונה במשחקם האחרון, הם ניצלו את החיסרון של זאיון וויליאמסון כדי לגבור על הפליקנס ב-13 הפרש. פרנץ ווגנר הנהדר התפוצץ ל-30 נקודות ו-9 אסיסטים ביעילות פנטסטית וגם קיבל 22 נקודות מקול אנטוני שעלה מהספסל ל-26 דקות. שניהם חיפו על יום חלש של באנקרו שקלע רק 11 נקודות וסיים עם מדד 15- בערב בו המג'יק ניצחו בדו ספרתי.

המכשפים של ווס אנסלד ג'וניור גברו על המג'יק בפגישה הראשונה העונה שהתקיימה בערב ראש השנה האזרחית החדשה בתוצאה 119:110.

צ'ומה אוקיקי וג'ונתן אייזיק לא בסגל אצל ג'מאל מוזלי.

אצל הוויזארדס אין פצועים לפי הדו"ח העדכני.

הימור: וושינגטון מנצחים ב-13.

אטלנטה הוקס (22-24) – שארלוט הורנטס (34-12), 02:30

הצרעות ישמחו לעקוץ ניצחו מיריבת הבית שלהם כאשר החבורה של סטיב קליפורד יורדת לג'ורג'יה למפגש מסקרן מול טריי יאנג והאטלנטה הוקס.

העיטים רותחים עם חמישה ניצחונות רצופים, כולל על יריבות מרשימות כגון הדאלאס מאבריקס והמיאמי היט.

 הקרב האחרון שלהם היה משחק שטריי יאנג תמיד מסמן בלוח השנה שלו, נגד הניו יורק ניקס, אותם ניצחו בתוצאה 139:124. יאנג תפר 27 נקודות, אך שימש כינור שני במשחק הזה לדז'ונטה מארי שסיים עם דאבל דאבל של 29 נקודות, 12 אסיסטים וגם הוסיף 6 קרשים ו-3 חטיפות.

הניצחון נגד הניקס העלה אותם למרחק חצי משחק מהקבוצה של תום ת'יבידו. ניצחון היום נגד ההורנטס החלשים יקפיץ את ההוקס למקום השביעי על חשבון הניקס.

באופן מפתיע, גם המשחק האחרון של ההורנטס נגמר בניצחון – פחות מפציע בהתחשב ביריבה, היוסטון רוקטס, שנמצאים במקום האחרון בליגה עם רצף הפסדים שזינק ל-12. ביום חלש של לאמלו בול, שסיים עם 4/16 מהשדה ב-20 דקות בלבד על הפרקט לפני שנפצע, טרי רוז'זייר לקח את המושכות וקלע 26 נקודות חשובות שנגדו את 41 הנקודות של ג'יילן גרין מהעבר השני והשאירו את הניצחון בצבע כחול.

לאמלו בול בספק לשחק הלילה, כנ"ל לגבי קודי מרטין וקלי אוברה. בשארלוט אופטימיים דווקא לגבי גורדון הייוורד, שצפוי לעלות לפרקט.

אצל ההוקס אין פציעות משמעותיות.

הימור: ניצחון קשה מהצפוי לאטלנטה, 6 הפרש.

קליבלנד קאבלירס (19-28) – מילווקי באקס (16-29), 02:30

מלחמת צמרת קריטית במזרח שיכולה להכריע מיקומים לקראת הפלייאוף המתקרב. שני הכוכבים הגדולים, יאניס אנטטקונמפו אצל מילווקי ודונובן מיטשל מתמודדים עם פציעות ומצבם למשחק לוט בערפל. אילו שחקני משנה יכולים לעמוד על הרגלים האחוריות ולעצור את הדהירה של הקבוצה שמנגד?

הקאבס הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם ובכך נפלו למקום החמישי במזרח, מתחת לברוקלין נטס שכעת מוליכים עליהם בהפרש משחק.

הם שיחקו אמש את המערכה הראשונה בשתי לילות רצופים של משחקים, והפסידו לווריורס ששיחקו ללא הביג 3 שלהם. הפסד מכעיס עבור מתלמדיו של ג'יי.בי ביקרסטאף שלא הצליחו לעצור את הצמד של ג'ורדן פול וטיי ג'רום שהמטירו 54 נקודות משותפות עם 8 שלשות. 31 נקודות של דאריוס גארלנד לא הספיקו עבור האבירים מאוהיו.

הבאקס מנגד ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם לאחר שהפסידו את השניים הקודמים להם. ג'רו הולידיי היה מפלצתי במשחק נגד הטורונטו ראפטורס וסיים עם 37 נקודות באחוזים נהדרים, כולל 9 נקודות חשובות במיוחד ברבע המכריע.

הקאבס לקחו ניצחו ממילווקי כבר העונה, לפני חודש בדיוק בתוצאה 114:106 – וזאת כאשר יאניס שיחק אצל הבאקס וקלע 45 נקודות. הגריק פריק בסימן שאלה הלילה, ועל אף שיש למילווקי מאזן מנצח בלעדיו העונה, הם לא צפויים לנצח את המשחק הזה.

יאניס, קריס מילדטון וסרג' איבקה ככל הנראה יהיו השלושה שיחממו את הספסל אצל מייק בודנהולצר.

דונובן מיטשל לא שיחק אמש, אך צפוי לחזור הלילה. ריקי רוביו, דין וייד ודילן ווינדלר בחוץ.

הימור: קליבלנד לוקחים ב-2.

מיניסוטה טימברוולבס (24-23) – יוסטון רוקטס (35-10), 03:00

הזאבים של כריס פינץ' ישמחו להמשיך את רצף ההפסדים של הרקטות מהעבר השני, אך כפי שראינו העונה, הוולבס לא בהכרח מקבלים את מה שהם רוצים.

הזאבים ניצחו את הטורונטו ראפטורס לאחר קאמבק מרשים ברבע הרביעי והעלו את המאזן הביתי שלהם לשישה ניצחונות והפסד בודד בחודש ינואר, זאת ללא כמה שחקני מפתח, בראשם קא"ט וגובר.

הוולבס עדיין בתמות הפלייאוף, הם במרחק חצי משחק בלבד מהגולדן סטייט ווריורס שנמצאים מעל הפלייאין במקום השישי במערב הפרוע.

הרוקטס כמובן ויתרו על העונה הזו עוד לפני שהתחילה במטרה לקבל את ויקטור וומבניאמה בדראפט הקרוב. וקשה להאשים אותם כשרואים איך הנפיל הצרפתי שולט בליגה הדומסטית שלו.

חבל עבור אלפרן שנגון, שנמצא על עמדת הסנטר של הרקטות ומראה ניצוצות של שחקן מיוחד מאוד. הטורקי הגבוה קולע 15.1 נקודות, קוטף 8.8 קרשים ומחזיק באחוזי הטרו שוטים השניים בגובהם בקבוצה מבין השחקנים ששותפו לפחות ל-100 דקות כוללות העונה ועם מספר WIN SHARES שגבוה ב-1.3 לפחות מכל שאר השחקנים בקבוצה.

קווין פורטר וג'בארי סמית' בספק למערכה הלילה אצל סטיבן סילאס.

קא"ט, אנט (בהמשך לתמת החיות), רודי גובר, ג'ורדן מקלופין ואוסטין ריברס מאכלים את דו"ח הפציעות של מיניסוטה.

הימור: יוסטון מהממת את הזאבים עם ניצחון ב-9.

פיניקס סאנס (24-22) – אינדיאנה פייסרס (24-23), 04:00

הפייסרס מחפשים ניצחון שיעלו אותם בחזרה למאזן חצוי, בעוד הסאנס יקוו לשמור על הבית מול האוהדים הלא מרוצים באריזונה.

המשחק האחרון בין שתי הקבוצות היה לפני כמעט שנה בדיוק מהיום, ניצחון 113:103 לפיניקס שהיו במאזן 9:36 חיובי ונהנו מהחיים. השנה מאוד שונה עבור השמשות של מונטי וויליאמס, שנמצאים כעת במאבקי הפלייאין במקום מאבקי הצמרת במערב.

קאם ג'ונסון, בורג חשוב במערכת של הסאנס, חזר רק השבוע מפציע ממושכת ועזר לסאנס לקטוע את רצף שלושת ההפסדים עם 19 נקודות שעזרו להם לדלג מעל המשוכה מברוקלין שהגיעה לביקור באריזונה.

גם הפייסרס סובלים מתקופה לא פשוטה, שישה הפסדים רצופין כאשר האחרון היה תבוסה ברוטלית נגד הדנבר נאגטס בתוצאה 134:111. ללא טייריס האליברטון, לפייסרס אין מה למכור מול אחת מהקבוצות הטובות ביותר בליגה. בנדיקט מאת'ורין (19 נקודות) וכריס דוארטה (18 נקודות) הצעירים ניסו לשמור את החבורה של ריק קרלייל במשחק, אך ללא הצלחה.

האליברטון, דניאל ת'ייס וקנדל בראון בחוץ אצל הפייסרס.

דווין בוקר, קאם פיין ולאנדרי שאמט לא ישתתפו אצל פיניקס. כריס פול וג'וש אוקוגי בסימן שאלה.

הימור: הסאנס ב-5.

סאקרמנטו קינגס (18-26) – פילדלפיה 76' (16-29), 05:00

המלכים מבירת קליפורניה נמצאים במקום השלישי במערב, נחושים מתמיד לסיים את הבצורת שנמשכת כבר 16 שנים מאז הופעת הפלייאוף האחרונה שלהם עם ריק אדלמן ושחקניו. הלילה יהיה מבחן אמיתי עבורם כאשר החבורה העיקשית מעיר אחוות האחים מגיעה מערבה עם מטרה לסיים את רצף 6 הניצחונות של היריבה המערבית.

הסיקסרס לא פרייארים בעצמם, הם ניצחו שש מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ארבעת המשחקים האחרונים שלהם – כולם מחוץ לפנסילבניה.

הקינגס יצטרכו תצוגה אימתנית נוספת מקייגן מארי כדי לגבור על הרכבת הדוהרת של אמביד והארדן. במשחק האחרון של סאק-טאון, מארי צלף שיא קריירה של 29 נקודות, קטף 14 כדורים חוזרים ועשה זאת עם 12 זריקות בלבד.

"כל זריקה שלקחתי האי זריקה שאני טוב בה. לא מיהרתי לשום מקום, נתתי להכל לבוא אליי וזה הראה תוצאות" אמר הבחירה הרביעית בדראפט האחרון.

הקרב המעניין ביותר יהיה בין ג'ואל אמביד, שקולע 33.6 נקודות למשחק ומדורג שני בכל הליגה לבין דומאנטס סאבוניס שעשוי להיבחר למשחק האולסטאר הקרוב.

הארדן פצוע ברגלו אך צפוי לשחק אצל דוק ריברס.

אצל הקינגס אין פציעות לדווח.

הימור: סאק שומרת על הבית עם ניצחון ב-8.

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. תודה עידו.
    לדעתי ולצערי פילי תנצח. המצאף של הקינגס מול הסיקסרס ובעיקר מול אמביד הוא לא טוב, אין לנו גבוהה הגנתי לעצור אותו.
    במשחק הקודם הם הביסו אותנו
    זה היה אחד המשחקים היחידים השנה שהקינגס לא נתנו פייט בכלל.

  2. תודה מר רבינוביץ
    אהמר זריז לפני שהמשחק הראשון יתחיל:
    בוסטון ב-15
    אורלנדו ב-8
    אטלנטה ב-18
    קליבלנד ב-10
    מינסוטה ב-3
    פיניקס ב-13
    פילדלפיה ב-12

  3. אנחש זריז לפני שהמשחק הראשון יתחיל:
    בוסטון
    ווש
    אטלנטה
    קאבס
    יוסטון
    פיניקס
    סאק

    תודה עידו אחלה פריויון לילה של משחקים קשים המהמרים עשו פה חוזה לך ברח.

  4. דוקי רזי אייכה
    העגלה הירוקה צריכה אותך
    אין צורך בטיטולים.
    אם תראה את תלמה ולואיז דרוס אותם פליז

  5. היה לי תכנון בתור טיול אחרי הצבא עם חבר,חוף לחוף על אופנועים, עם עצירות לכמה משחקי נ.ב.א
    היום אני אשכרה משלם כדי לצאת מהאולמות😁😁😁
    אני רואה את הירוקים בטורונטו בלי פרסומות
    פאקינג סילבר יג'וק,מה עשית?

        1. אתה פסה, החיתול השוויצרי בא עם ההגנה המרובעת ועוד מכניס לך אולר מתקפל ושעון בפנוכו מתנה.
          גם עם ריססת סחי בחיתול, תמיד תידע מה השעה!

  6. מה שמחזיק את הסלטיקס במשחק הזה זה ברוגדון וגראנט וויליאמס.
    רק וויט? אינטליגנציית משחק זה לא הכל. צריך גם לקלוע ובעיקראת השלשות הפנויות שיש לו.
    חכם חכם אבל תקלע כבר….

  7. גראנט וויליאמס עשה השנה קפיצה גדולה. שווה לסלטיקס להתפשר איתו ולתת לו חוזה טוב כי הוא שווה את זה!

  8. סוף סוף אני מתמלא הערכה לגו מאזולה. משחק ראשון שהוא קונסיסטנטי מעורב ותענוג לראות שהוא יכול להיות מעורב ומשפיע.
    עבירת אוויר שהדביקו השופטיפשים לבלייק גריפין לא עוברת מתחת לרדר

  9. השופטות האלה נוראיות. אם הסלטיקס איכשהו ינצחו זה יהיה הירואי כי ינצחו גם את הראפס וגם את השופטים….

  10. ושוב מזולה נרדם עם פסקי הזמן.
    למה? למה לא להבין שהרוח השתנתה וצריך שינוי?
    למה הוא עושה את זה ומחכה שטורונטו יעלו ליתרון.
    אם יש ברירה למה לוותר על האפשרות?

          1. להזכיר את שמו של "הטינופת" בובוביבי זה חטא יותר גדול מלהזכיר את שמו של האנטי קרייסט שיקוץ
            אותך לשוויצרים

  11. שורה תחתונה, הסלטיקס מנצחים במגרש קשה אבל צריך לזכור שגם הראפס שיחקו בלי ואן פליט.
    זו מאזולה היה לפרקים טוב אבל
    אל הורפורד, גם כשאין לו נקודות נותן האסל וזה מספיק לניצחון בשתי נקודות בשיניים.
    הניצחון הוא שלו. השחקן הכי משפיע בשתי הדקות האחרונות.
    רק 5 נקודות לאל, רק 7 ריב', רק 2 אסט? אר יו קידינג מי?
    אבל 3 חטיפות, גג אחד ומשחק סופר תחרותי וחכם בסוף.
    כן הניצחון שלו, ניצחון בשיניים. לילה טוב מלוד הבנוייה.

  12. לפני שינה, מה שמגניב במשחק הזה הספסל של הסלטיקס עם 62 נקודות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יותר מהחמישייה הפותחת!

    1. זה עצוב מאד. הייתי רוצה ממנו הרבה יותר בקטע של נקודות, עוד נסיונות לקלוע.
      חדירה ודאנקים זה חשוב בשביל ביטחון עצמי. לעשות נקודות בכח.
      לא כניסה ומסירה החוצה….

    2. עזוב מקרה אבוד. אין לו קליעה ויכולת ליצור לעצמו. אפילו האצימורה שם 30 משינה. זה ליגת קליר פאת כל מה שדני צריך לעשות זה לקחת כדור להיתקע במישהו לזרוק ראש ידיים צעקה וכבר יתווספו לו לפחות 10 נק לממוצע.
      הבעיה שהוא בורח מהכדור כמו מאש

  13. בוקר צח לכל הנגרים בבלוג
    אני רואה פילי החליטו לתת מתנה לקינגס אחרי שאמביד והארדן כנראה חגגו בפורטלנד במועדונים עליהם דיבר טראסט ועשו לואד😁

    אני גם רואה שאדוארדס קיבל מסז פלוס הרפייה בקבוע מול יוסטון שכל המהות שלהם בליגה זה לנפח סטט לכוכבים. מעבר לזה אין שום סיבה. חשבתי לבקש מסילבר להוסיף עוד קבוצה לליגה אני אשך רזי דה שוט ופופר. הכוכבים ינפחו נגדנו עוד יותר. השקץ יוכל לשים 117 נק ואולי אף יותר ולשאוג עוד. ככה במקום ממוצע 35 נק לכוכבים יהיה להם 45 וזה יהיה יותר waaw.

    בוסטון לא מפסיקים לנצח רזיאל רוצה טבעת

    1. בלי למלו הם מנצחים יותר חחח למלו זה קליר פאת. משחק רק בשביל השואו והכסף המשחק בכלל לא מעניין אותו השיג כבר את המיליונים והכוכבות פורנו וכמה מכוניות ויקבל ברינקס בקרוב מאד ממייקל חחח.
      מורי לא יותר דומיננטי. הוא עכשיו נותן לו כמה משחקים שירגיש טוב 😁

כתיבת תגובה

סגירת תפריט