הלייקרס מנצחים, הווריורס מדהימים את קליבלנד בהרכב חסר, הקינג והנאגטס ממשיכים במומנטום וקיירי מככב ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הלייקרס מנצחים, הווריורס מדהימים את קליבלנד בהרכב חסר, הקינג והנאגטס ממשיכים במומנטום וקיירי מככב ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אורלנדו מג'יק 123 (28-17) – ניו אורלינס פליקנס 110 (20-26):

דווקא הפליקנס בהובלת מקאלום פתחו טוב יותר, אבל ההגנה שלהם התקשתה להתמודד עם ווגנר ואנתוני, ורבע רביעי עצום של אורלנדו שהסתיים בתוצאה 19-35, הבטיח להם את הנצחון הביתי והפליקנס ממשיכים לחפש יציבות.

מקאלום סיים עם 23 אבל התקרר ככל שהתקדם המשחק וסיים עם 2 מ-11 ו-6 מ-21 מהשדה. ולנצ'יונס היה יעיל כהרגלו עם 20 ו-10, טרוי מרפי הוסיף 18 ואלברדו קלע 17 מהספסל לפליקנס שחסרו את אינגרם וציון.

בצד השני בנקרו באחד ממשחקיו החלשים העונה סיי םעם 11. ווגנר היה אדיר עם 30 כולל 5 מ-7 לשלוש, וקול אנתוני תרם 22 מהספסל למנצחים.

אטלנטה הוקס 139 (22-24) – ניו יורק ניקס 124 (22-25):

אטלנטה ממשיכה עם התנופה שנשענת על העברת כובד המשקל בהתקפה מטריי יאנג ומארי, וזהו סטורליין שיהיה מעניין לראות כיצד יתפתח בהמשך. המשחק היה צמוד עד הרבע הרביעי שבו ריצה של אטלנטה סגרה עניין והרבע הסתיים בתוצאה 23-37.

שתי הקבוצות הי ובערב קליעה מדהים כאשר הניקס סיימו עם 59% מהשדה וההוקס עם 56%.

רנדל הוביל את הניקס כשהוא ממשיך ביכולתו הטובה עם 32 נקודות. בארט הוסיף 23 ובראנסן תרם 19, אבל ספק האם יש מסביב לשלושה האלה מספיק כישרון כדי לעשות משהו משמעותי העונה והניקס צודקים שהם צוברים נכסים במטרה לעשות מהלך כלשהו בעתיד הנראה לעין.

אצל ההוקס מארי סיים עם 29 ויאנג הוסיף 27, דיאנדרה האנטר קלע 20 וקולינס הוסיף 27.

קליבלנד קאבלירס 114 (19-28) – גולדן סטייט ווריורס 120 (23-23):

אחרי שהסברתי ב-5 נקדוות מנומקות מדוע הווריורס יובסו הלילה מול קליבלנד הם עלו וכמובן ניצחו וזה אפילו לא היה מאוד קשה, כאשר ברבע השלישי היתרון כבר העמיר למספרים דו ספרתיים. סמול בול מזהיר בהובלת ג'ורדן פול וללא סטף קארי שקיבל מנוחה בבאק טוב אק, שליטה מוחלטת בריבאונד (35-45), ואחוזים נהדרים לשלוש (54%) מעניקים לווריורס ניצחון גדול באמת ואולי הם ירוויחו כאן כמה שחקנים שיהיו משמעותיים עבורם בפליאוף ובהמשך העונה.

גארלנד הוביל את קליבלנד נטולת מיטשל עם 31 נקודות ושוב הראה שהוא מסוגל להתפוצץ בנקודות אבל כנראה שתפקיד מנהל המשחק עם קלע אקספלוסיבי לצידו מתאים לו יותר. מובלי סיים עם 17 ולוורט הוסיף 22.

הסיפור של הלילה הוא הבוקס סקור של הווריורס. ג'ורדן פול היה כאמור אדיר עם 32 ונראה כמו כוכב אמיתי. לוני עם 17 ריבאונדים נראה כמו התשובה בצבע שהווריורס חיפשו וקיוו. דיונצ'נזו היהי יעיל עם 17 קמינגה פתח בחמישיה ותרם 10 נקודות, אבל אולי תגלית הערב הייתה תאי ג'רום שממשיך את העונה הטובה שלו כשהוא בהדרגה מקבל יותר ויותר קרדיט ובנצחונות של הווריורס גם מחזיר תשואה יפה.

דאלאס מאבריקס 115 (22-25) – מיאמי היט 90 (22-25):

למין הטיפ הראשון זה לא היה כוחות, המאבס קלעו 31 ברבע הראשון מול 19 בלבד של ההיט שקלעו 20% משלוש, וכשאין להם קליעה, ההיט יתקשו גם מול קבוצות פחות טובות מהמאבס.

אולדיפו עלה מהספסל והיה הטוב בשורות מיאמי עם 20. אדביו סיים עם 18 והירו הוסיף 16 משלו.

בצד השני לוקה סיים עם 34 יעילות במיוחד (5 מ-8 לשלוש), דינווידי הוסיף 19 ובולוק עלה היטב מהספסל ותרם 15.

סן אנטוניו ספרס 126 (32-14) – לוס אנג'לס קליפרס 131 (24-24):

הספרס וקלדון ג'ונסון הקשו מאוד על הקליפרס שהתקשו בהגנה (63% מהשדה לקליפרס, 57% לספרס), אבל בסופו של דבר קוואי לאנרד והאיכות העודפת של הקליפרס הספיקו כדי לנצח את המשחק.

6:47 לסיום ההפרש עוד היה רק 2, אבל שלשה של רג'י ג'קסון, עוד 2 של ג'ורג', ועוד 2 של פאול יצרו יתרון עליו הקליפרס הצליחו לשמור עד הסיום.

ג'קסון הוביל את הספרס עם 23, ריצ'רדסון וקולינס הוסיפו 17 כל אחד, סוהאן באולי משחקו הטוב ביותר בליגה, סיים עם 16 למפסידים.

בצד השני קוואי עם 36 בערב קליני של 13 מ-18, ונורם פאוול עם 26 מהספסל ניצחו לקליפרס את המשחק שבהחלט היה יכול לחמוק מהם.

דנבר נאגטס 134 (13-33) – אינדיאנה פייסרס 111 (24-23):

כאשר הנאגטס הדוהרים פגשו את הספרס המתדרדרים התוצאה לא באמת יכלה להיות אחרת. 50% לשלוש לעומת 25% היו לדנבר ועם 61% מהשדה, הניצחון לא ממש הוטל בספק למין הפתיחה.

מת'ורין חזר לספסל עלה וקלע 19, דוארטה גם הוא מהספסל הוסיף 18 (אבל בעיקר בזמן הזבל), טרנר קלע 15 ונייסמית' הוסיף 13 לפייסרס שחסרו את הליברטון.

בצד השני דנבר ללא יוקיץ' לא התקשו יתר על המידה כאשר גורדון לוקח על עצמו את המשחק עם 11 מ-15 מהשדה ל-28 נקודות. פורטר הוסיף 19 ומארי סייים עם 17 משלו למנצחים.

יוטה ג'אז 106 (25-24) – ברוקלין נטס 117 (17-28):

ניצחון גדול לנטס שהראו שגם ללא דוראנט הם לא נמושות באופן מוחלט. קלארקסן עוד השווה 3:18 לסיום, אבל שלשות רצופות של קיירי וסת' קארי העלו את ברוקלין ליתרון 6. מארקנן ענה בשלשה משלו אבל שוב רצף שלשות של קיירי וקארי הבטיחו לנטס ניצחון.

קלארקסון סיים עם 29 ומארקנן הוסיף 22, אבל עם כל ההתלהבות מקסלר, והחיבה לקונלי נראה שהדלק מתחיל להיגמר ליוטה הזאת והיא בדרך להתכנס למקום שכולם צפו לה בתחילת העונה.

ארווינג סיים את המשחק עם 48 כשהוא משתיק הרבה ממבקריו, אם כי המבחן שלו יהיה האם יש לו את היכולת לעשות את זה באופן עיקבי ערב אחרי ערב. קלקסטון הוסיף 20 למנצחים ובן סימונס עם השורה הסטטיסטית המלבבת – 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 2 חטיפות, 4 איבודים ו-6 נקודות.

לוס אנג'לס לייקרס 122 (25-21) – ממפיס גריזליס 121 (14-31):

ניצחון ענק ללייקרס שמתגברים על שליטה מוחלטת על ממפיס בריבאונד (47-63), כדי להמשיך ולהישאר בתמונת הפלייאין גם ללא דיוויס ולמרות משחק פושר של לברון.

הרבע הרביעי נפתח ביתרון 9 לממפיס, אבל לווסטברוק היו תוכניות למשחק הזה. שלשה שלו ולאחר מכן עוד אחת של טרוי בראון הבהירו שהמשחק הזה יהיה צמוד עד הסוף.

1:04 לסיום טיוס ג'ונס העלה את ממפיס ל-5 מהקו והיה נראה שממפיס תעשה כאן את העבודה, אבל שתיים של לברון ואז עוד 2 של ווסטברוק בעוד ממפיס מתקשה מאוד לעשות נקודות הורידו לנקודה. טיוס ג'ונס שוב הלך לקו והגדיל את היתרון ל-3. דניס שרודר הלך לקו בצד השני והוריד לנקודה. 7 שניות לסיום דזמונד ביין איבד את הכדור ועשה עבירה על שרודר שהלך לקו ועם סל ועבירה העביר את היתרון צד. ברנדון קלארק לקח ריבאונד התקפה מהחטאה של מוראנט והלך לקו כדי לנסות להשוות אבל קלע רק 1 מ-2, ריבאונ דההתקפה של ביין הלך החוצה, והלייקרס מנצחים את המשחק הזה.

מוראנט היה חלש עם 9 מ-29 מהשדה וסייםע ם 22. אדאמס סיים עם 16 ו-17 ריבאונדים, וביין הוסיף 16 משלו אבל ירצה לשכוח את סיום המשחק הזה.

בצד השני לברון כאמור היה פושר עם 23 ב-8 מ-21 מהשדה, ווסטברוק התפוצץ עם 29 ב-31 דקות ושרודר הוסיף 19.

סקרמנטו קינגס 118 (18-26) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 113 (24-22):

הקינגס ממשיכים במומנטום והם הם מציגים אולי את המשחק הטוב ביותר בקריירה של קיגן מארי.

SGA היה אדיר עם 37 אבל זה לא הספיק למרות ניסיון קמבאק נאה לקראת הסיום. ג'ו הוסיף 21 מהספסל בעוד גידי ודורט קלעו 15 כל אחד.

בצד השני קיגן מארי סיים עם 29 נקודות ו-14 ריבאונדים כולל 10 מ-12 מהשדה. וואו. פוקס סיים עם 25 וסבוניס עם טריפל דאבל של 18 14 ו-14 למנצחים.

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. תודה דור אחלה סיקור לאחלה לילה.
    טים תלמה ולואיז עם 3 מתוך 3, כולל ניצחונות נאים ביוטה ועל ממפיס (חחחחח קשרתי את הטמיר על העגלה של הטראקרס…)
    הלייקרס מרחק 2 נצחונות מהפלייאין וזאת ללא דיוויס. הערב אחרי שנים רבות ברוך רובין חזר סוף סוף בתשובה והבין את מה ששמעון ואנכי טוענים כאן כבר שנים – את לברון יש להטריד, ויפה שעה אחת קודם (לא יקרה…). הוא נטל על הקבוצה.
    הנטס עם ניצחון סופר חשוב! לא רק כדי לעצור את הדימום, חשוב שישתחררו שם מהגישה של סטיב נאש המחבק – לפיה השמש זורחת ושוקעת עם דוראנט. יש להם שחקנים מצויינים, הם חייבים לנצח משחקים גם בלעדיו.
    .
    אבו פופי בילה את הלילה בצנטרישוט, ומשם ישר למקלט עם קסדה על הראש ושכפ"ץ קרמי.
    הנה הוא נפרד ממני היום בבוקר, בדרכו לעוד שבת במקלט.
    https://youtu.be/EG20V2gzLV0

    1. בוא נראה.
      א. לפי הודעתך, אתה לא צופה במשחקי הלייקרס.
      ב. הנתונים. מאז פציעת דייויס מאזן הלייקרס הוא 10 ניצחונות, 9 הפסדים.
      מי שמוביל את הקבוצה בפלוס מינוס זה לברון עם פלוס 6.8 (ראסל שני עם פלוס 5.1),
      מי שמוביל את הקבוצה בנקודות זה לברון (33.4 נק' למשחק, 57% אפקטיבי), שני ראסל (18.3 נק' ב-50.6% אפקטיבי).
      ראסל מוביל באסיסטים (8 על 3.5 איבודים. שני לברון עם 7.7 על 2.9 איבודים).
      .
      במילים אחרות –
      לא פחות משחייבים להעריך את הדבקות במשימה, חייבים לאהוב את היכולת להעלות נרטיב עם 0 קשר למציאות על הכתב…

      1. תודה דור על הסיקור. גיא חייב להגיד בתור אוהד לייקרס שני דברים :
        1. יש לי ביקורת על לברון, אני לא בטוח עד הסוף מה יותר חשוב לו הצלחת הלייקרס או קודם כל לעבור את קארים. מצד שני באמת שאי אפשר לא להתרשם מהמספרים שלו בפאקינג גיל 38!!! זה מטורף שאתה כמעט לא מרגיש אצלו דעיכה.
        2. מודה שאני לועס בימים אלה חתיכת כובע, לא האמנתי שווסטבורק מסוגל לעשות אדפטציה בשלב הזה של הקריירה שלו להיות שחקן 6 בכזו הצלחה כמו שהוא עושה ממש עכשיו. שאפו להאם שעשה את המהלך המתבקש ושאפו לווסטברוק שהולך עם זה.

    2. לגמרי נראטיב. אם היית צופה במשחקים היית רואה הרכב טלאים של הלייקרס שמאוד מנסה, אבל חסר לו כוח אש. ולברון היה שם סלע שי יציבות. גם ווסטברוק האליל שלך, מתאמץ והשתפר ועדיין חירב כמה משחקים ברבעים אחרונים מזעזעים.
      לפי גיא היום זה היה המשחק הראשון שלו עם אחוז אפקטיבי מעל 50%, וואו ממש בראבו
      (אני מסמפט את ראס אבל הגג שלו מאוד נמוך, סורי)

      1. גיא ועגל היקרים. אני מאוד מעריך את שניכם. באמת. אבל אין שום קשר בין מה שכתבתם לכדורסל. לברון זקן, פריווילגי, לא שומר, עסוק רק בעצמו ובמורשת שלו, מנהיג שלילי ועבד של האגו של עצמו. מוטב ללייקרס בלעדיו, ואין שום נתון סטטיסטי שתביאו שישנה את דעתי
        🙂

        1. זקן ופריוויליגי, שומר רק כשהוא רוצה, מסכים. ועדיין אחד הטובים בליגה התקפית, הלב והמנוע של הלייקרס העונה. עצוב שזה המצב שלהם.
          לגבי ההמשך, טריירים וכל זה, נראה מה יהיה פ.
          קודם כל הם צריכים את דיוויס בריא ואח״כ D&3

      2. עגל האפקטיבי של ווסטבורק אכן לא משהו אבל לפחות לטעמי כשחקן 6 הערך שלו ותרומתו הרבה יותר טובים מאשר שחקן חמישייה. בעיניי ביחס לעצמו עשה יפה את המעבר הזה .

    3. דה שוט אני אמרתי להטריד את לברון דיוויס וללכת לבנייה מחדש, הוא לא נטל על הקבוצה, הקבוצה טובה יותר עם לברון חד משמעית . הוא פשוט לא לברון של ב2018 וכיום לא מסוגל בגילו לסחוב קבוצה לבדו ולהפוך אותה לקונטנדרית וזה מה שהלייקרס צריכה להיות, הבעיה העיקרית במהלך כזה זה הפליקאנס שמחזיקה את הלייקרס בביצים עד 2025 ומונעת את הניתוח החיוני שהקבוצה צריכה. הלייקרס בבור הצואה לצערי ולא רואה איך יוצאת מזה.

  2. דור, יא אלוף.
    קצת ערב של הפתעות.
    .
    הNBA צריך לתת פרס למאמנים/מועדונים על שיקום שחקנים מושמצים. לקר וגולדן סטייט מגיע רטרואקטיבית על ג'אבל מגי ואנדו ויגינס, דארוין האם מועמד בכיר על מה שהוא עושה העונה עם ווסטברוק, ותכלס עם גם עם שרודר. כל הכבוד.
    תמצאו אחד כזה בשביל כרמלו אנתוני.
    .
    לברון צריך להפסיק לזרוק זריקות קלאץ'. פעם הוא היה ענק בזה, כיום אלו שלשות עצלניות עם יד של מגן על הפנים שכבר הייתה שם. זו לא פעם ראשונה העונה. מזלו שראס ושרודר…
    .
    קאבס בלי מיצ'ל במצב יותר גרוע מגולדן סטייט בלי סטף?

    1. 3 מ-9 ללברון העונה בזריקות קלאץ' (פיגור עד 3 או שיוויון) ב-30 השניות האחרונות של רבע רביעי/הארכה).
      לא מדהים, מעל הממוצע בליגה.
      .
      הלילה זו אכן היתה זריקה שלא קשורה לכלום.

      1. אולי הוא לא זורק הרבה שלשות כאלו ביחס לשאר המהלכים.
        אבל אחרי שראיתי את אותה זריקה מוזרה כמה פעמים במשחקים שונים – עולה השאלה למה הוא לא הפסיק אחרי הפעם הראשונה.
        אם זה חלק מהחבילה שעוזרת ללייקרס לנצח והוא לוקח את השלשה הזו כחימום לפני הפירוק הסופי של ההגנה היריבה אני מקבל… בשביל זה הלייקרס צריכים לנצח יותר.

          1. ההבדל בעיניי שהיריבות במערב יותר חזקות .. דנבר בריאה יותר, ממפיס התבגרו בעוד שנה, אפילו קליפרס בקונסטלציה שקשה לראות אותה בריאים זה שינוי לעומת עונה קודמת.

  3. ממליץ אחרי כל ניצחון של הלייקרס, במיוחד אם הוא צמוד, לקרוא את התגובות בפריוויו.
    זה כמו ילד שמנסה להסביר למה לא עשה שיעורי בית, רק עם המגיבים הידועים.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        לא במיקרה שלי.
        ילדים, אל תכינו שיעורי בית עם אפשר לשחק בגיימבויי במקום.

  4. ג'ורדן פול אולי במשחק הטוב שלו העונה ( אני לא מחשיב משחקים נגד יוסטון והסן אנטוניו ) . כרגיל , היה חייב לאבד כדורים לקראת הסוף אבל עוד קצת בגרות ויציבות ונקבל מוצר מוגמר טריפל A .
    ובאופן כללי, כיף לראות איך סטיב קר והצוות אימון יודעים לקחת שחקנים שאיש לא שמע עליהם ולהעלות אותם בשתי רמות. ג'רום ולאמב .

    1. הצד השני של המטבע זו היכולת שלהם למחוק ערך של שחקני לוטרי. אחרי הפליאוף וליגת הקיץ היה קונצנזוס לגבי מוזס – יהיה ברוטציה. לא ברור למה אבל קר הפך אותו לצל של עצמו.

      1. שאלה טובה.
        לדעתי זה עניין של גיל – שחקנים צעירים, למעט מתי מעט יוצאים מהכלל (דנקן, קוואי, הירו, טו ניים א פיו), פשוט לא משתלבים בקבוצות גדולות. הם פשוט צריכים לעשות לברון – להטריד צעירים מוכשרים, ובחירות, עבור שחקנים בשלים יותר. הבעיה, כמו שאתה אומר לנו, היא שלייקוב לא מוכן להוון את הנכסים.

      2. מסכים עם רן. יש הצלחות אדירות לצד נפילות כמו קומינגה וויסמן ומודי שבינתיים לא נראים כמי שעושים איזושהי פריצה.

    1. היה גם עבירה מצחיקה של זאיר ששרודר קפץ עליו אבל מהבושה אפילו לא שמו את זנ אלא שמו את זה במקום בפליי טו פליי שאתה לךוחץ על עבירה של זאיר. 13 שניות לסיום
      https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=801&GameID=0022200690&Season=2022-23&flag=1&title=Williams%20S.FOUL%20(P5.PN)%20(M.Myers)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט