הסלטיקס גברו על הווריורס בתום מותחן וערב גדול של קיירי לא הספיק מול הסאנס במשחקי חמישי / תומר שנאן

דטרויט פיסטונס (36-12) 108 – שיקגו בולס (24-21) 126

לאבין ודרוזן חגגו על ההגנה הלא קיימת של הפיסטונס בערב בו דטרויט לא הובילה ולו לפעם אחת.

במהלך הרבע הרביעי עוד נשמעו בשיקגו מעט דפיקות לב כאשר הפיסטונס הצליחו להוריד את ההפרש ל-8, אך מי שציפה למתח בדקות האחרונות התבדה כאשר שני הכוכבים של הבולס לקחו על עצמם את המשחק, פתחו פער וגמרו סיפור.

בוגדנוביץ' נותר לבד במערכה בדטרויט והשיג 25 נק', 5 ריב' ו-3 אס'.

לאבין תפר 30 נק', 5 ריב' ו-4 אס' ודרוזן הוסיף 26 נק', 9 ריב' ו-5 אס' אצל הבולס.

בוסטון סלטיקס (12-34) 121 – גולדן סטייט ווריורס (23-22) 118 לאחר הארכה

יושבי הגארדן קיבלו משחק מדהים.

מצד אחד החמישייה של הווריורס שהורכבה מקרי, פול, קליי, וויגינס ודריימונד, מהעבר השני הסלטיקס בהנהגתו של טייטום עם בראון, סמארט, הורפורט ורוברט וויליאמס.

הרבע הראשון היה צמוד לכל ארכו. שתי הקבוצות לא הצליחו לעבור את ה-5 נק' הפרש, חזינו בשינויים תכופים בזהות המובילה ופלאוטר של פול 25 שנ' לסוף קבע 26:25 לווריורס בסיום 12 דק' ראשונות.

ברבע השני הסלטיקס החלו להשתלט על המשחק. טייטום לקח פיקוד, הקבוצה רצה 13:2 ולפני שקר וחניכיו שמו לב מה קורה בוסטון כבר הייתה ביתרון 10. הווריורס לא ויתרו, הידקו הגנות, יצאו לריצה משלהם ושלוש דק' למחצית קרי קלע שלשה שהעלתה את האורחת ליתרון 45:44. הסלטיקס החזירו לעצמם את היתרון, ואז הגיע סטף קרי.

הרבע השלישי היה כל כולו של האורחת. קרי ושות' שלטו בנעשה במגרש עם כדורסל יפהפה, שטפו את הפרקט ועלו ליתרון 11. הסלטיקס עשו כל שביכולתם לנגוס בהפרש, ולייאפ של ברוגדון בסיומו קבע 89:82 לווריורס בכניסה לרבע הרביעי.

הווריורס הצליחו להישאר בטווח של שלושה פוזשנים יתרון בערך עד אמצע הרבע הרביעי. ומאז – שיגעון בגארדן. הקבוצות איבדו ללא הכרה בצד אחד, וניצלו את אותם איבודים בשביל נקודות קלות בצד השני.

שלוש דקות לתום הזמן החוקי. הורפורד חוסם את וויגינס, פול קולט מסירה רעה של טייטום לבראון ומטרפד הזדמנות של בוסטון להשוות.

טייטום עונה עם הטבעה, ת'ומפסון עם לייאפ מאסיסט של דריימונד, הורפורד עם שלשה וקרי עם לייאפ בצד השני קובעים 106:103 לווריורס שני פוזשנים לסיום.

ג'יילן בראון לשלוש, בפנים! כדור אחרון בידיים של קרי. הגארד מקבל חסימה מדריימונד, הורפורד וטייטום יוצאים לקראתו, הוא מרים שלשה ומחטיא. בראון מחטיא גם זריקה שנזרקה אחרי הזמן החוקי, ואנחנו הולכים להארכה.

הסלטיקס פותחים את ההארכה עם שני סלים מהירים של סמארט ובראון כשפול מחטיא שלשה מנגד. דריימונד עם 2 מ-2 מהעונשין וקרי עם שלשה דואגים להחזיר לווריורס את היתרון אבל פלאוטר ושלשה של הורפורד מנגד קובעים יתרון 4 למארחת. ברוגדון חוסם את פול, הכדור מגיע לטייטום והסופרסטאר צולף מרחוק ומעלה את הסלטיקס ליתרון 7. קרי מצמצם ל-5 עם 2 מ-2 מהעונשין אבל קליעת עונשין מוצלחת של בראון ושתיים נוספות של טייטום מעלות את בוסטון ליתרון 121:113. הורפורד מבצע עבירה על וויגינס במהלך זריקה לשלוש, הפורוורד קולע 2 מ-3 ושלשה של דוינצ'נזו קובעת 121:118 בלבד כשנותרו 30 טיקים על השעון. הכדור הלך להורפורד שהחטיא זריקה קשה מול גרין, אבל פול החטיא מחצי מגרש על הבאזר. סיום המשחק, הסלטיקס מנצחים.

טייטום סיים עם 34 נק', 19 ריב', 6 אס' ו-3 חט', הורפורד הוסיף 20 נק', 10 ריב' ו-3 חס' וסמארט תרם 18 נק', 5 ריב', 4 אס' ו-3 חט' אצל הסלטיקס.

קרי הוביל את קלעי הווריורס עם 29 נק', 4 ריב', 7 אס', 3 חט' ו-2 חס', ת'ומפסון סיים עם 24 נק', פול הוסיף 24 משלו יחד עם 6 ריב', 4 אס' ו-3 חט' ואנדרו וויגינס תרם 20 נק', 4 ריב', 3 אס' ו-4 חס'.

מינסוטה טימברוולבס (24-23) 128 – טורונטו ראפטורס (26-20) 126

הטימברוולבס עם קאמבק מפתיע מפיגור 18 במהלך הרבע השני ו-14 במהלך הרביעי.

סקוטי בארנס בערב מעולה כמעט והכריע את הכף עבור טורונטו, אבל דיאנג'לו ראסל עם 16 נק' ברבע האחרון הוביל את מינסוטה לעבר ניצחון שמשאיר אותה חזק בתמונת הפלייאוף במערב, מרחק חצי משחק מיוטה שבמקום השישי. לאורחת הייתה הזדמנות להכריע את ההתמודדות בפוזשן האחרון, אבל זריקה פנויה של אנונובי לשלוש הלכה החוצה.

ראסל סיים עם 25 נק', 6 אס' ו-2 חט', אדוורדס הוסיף 23 נק', 5 ריב', 7 אס' ו-3 חט' וקייל אנדרסון עם 20 נק', 10 ריב', 6 אס' ו-2 חט' הובילו את הטימברוולבס.

בארנס סיים עם 29 נק', 8 ריב', 5 אס' ו-2 חט' ופרד ואנוליט הוסיף 25 נק', 10 אס' ו-2 חט' אך זה לא הספיק עבור הראפטורס.

פורטלנד טרייל בלייזרס (24-21) 95 – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (16-29) 105

דמיאן לילארד וג'רמי גרנט לא הספיקו מול משחק מפלצתי של אמביד וטריפל דאבל נוסף של ג'יימס הארדן.

שתי הקבוצות סבלו מערב קליעה פושר כאשר פילי עם אחוזים לא רעים של 50.6 ל-2 אבל עם 30.8 מאחורי קשת השלוש ופורטלנד עם 37.6% בלבד ל-2 ו-24.3% בלבד מהקשת. במהלך הרבע השלישי עלתה האורחת ליתרון 26, וגם נסיון קאמבק של הטרייל בלייזרס במהלך הרבע הרביעי היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור המארחת.

לילארד סיים עם 25 נק', 6 ריב', 11 אס', 2 חט' ו-2 חס' וגרנט הוסיף 24 נק' ו-5 ריב' אצל פורטלנד.

אמביד הוביל את קלעי פילי עם 32 נק', 9 ריב' ו-3 חס', הארדן הוסיף 16 נק', 10 ריב' ו-14 אס' משלו.

פיניקס סאנס (24-22) 117 – ברוקלין נטס (17-27) 112

אייטון וברדיג'ס הובילו את הסאנס לניצחון מול הנטס שממשיכים לאבד גובה בהיעדרו של KD.

פיניקס הובילה מסוף הרבע הראשון לאורך כל המשחק כשהיא עולה ליתרון 24 במהלך הרבע השלישי ומגיעה לרביעי כשהיא ביתרון 20. הנטס עלו לרבע הרביעי חדורי מטרה כשאירווינג קולע 21 לבדו ומוביל את ברוקלין ל-38:23 ברבע, אבל שתי החטאות רצופות של קלקסטון מהקו 6 שניות לסיום הכריעו את ההתמודדות.

ברידג'ס סיים עם 28 נק' ו-9 ריב' ואייטון הוסיף 24 נק', 14 ריב' ו-4 אס' אצל הסאנס.

קיירי סיים עם 30 נק', 7 ריב', 7 אס', 4 חט' ו-2 חס' וקלקסטון תרם 20 נק', 11 ריב', 3 אס' ו-3 חס' אצל הנטס.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. תודה תומר.
    1. המשחק בין בוסטון ללוחמים היה ברמה של פלייאוף (סיבוב ראשון). הגנות חזקות, שיפוט שנותן לשמור, הרבה איכות בהתקפה בשני הצדדים והרבה רצון ולחימה. היה כיף.
    2. ברוקלין צריכה להתבייש!!! לפרק את הקבוצה.
    כמו בשנה שעברה – דוראנט איננו – לא מסוגלים לנצח משחק! הפסידו לקבוצות טנקינג וקבוצה במשבר – כל השמות שם לא שווים כלום אם אין להם את דוראנט. למי שתהה מי האמ וי פי האמיתי בליגה הזאת…

    1. חחח בוסטון גס החזיר אותך מהלואד אה עלית למשחק העונה. לדעתי בלי פציעות זה גם יהיה הגמר השנה.
      רד מהנטס לא יגיעו לכלום גם עם דוראנט, הם אשלייה.
      בן סימונס הטאלנט צריך קלעים מסביבו ועובר את טייטום יאניס וטריי תכף 🙂

      תאמין לי קח את ET במקום בן שימוש, גם הוא יכול לשמור כמו קיירי ולקלוע כמו סימונס.
      אתמול הוא עשה ווי אר אול וויטנס באימון עם סל על הבאזר 5 שניות לסיום, משהו שבן שימוש טרם עשה. מעניין אם בן שימוש יצליח לקלוע על סל נמוך מיד ריינג ושלשות 🙂
      https://www.youtube.com/shorts/7yKf-XYeK-8

      1. גדוללללל נייס ווינר שוט. מסכים לגבי הנטס – מה לעשות – אני גרופי
        תראה שידור חוזר מאתמול – הגנות טובות. מצרך נדיר בימינו

    2. מסכים. דוראנט בעונה מטורפת (עם אחוזים פסיכיים), מושך את הנטס בעצמו לצמרת, ופציעתו מוכיחה שבלעדיו זה לא אותה קבוצה בעליל.
      מה נעשה שכל שנה יש לו פציעה משמעותית שהורסת לו MVP.
      שיילך למכשפה נגד עין הרע או למעבדה שלברון נולד בה.

  2. ג"ס ללא תוספת גובה לא תעבור סיבוב בפליאוף, יתכן שגם לא תגיע. אי אפשר לשחק לאורך זמן בהרכבים נחותים גופנית בצורה משמעותית. ביום קליעה טוב יותר הקבוצה היתה מנצחת אבל לאורך סדרות פליאוף צריך יותר מיכולת קליעה טובה. בוסטון היא יריבה נוחה יחסית לג"ס כי אין לה שחקנים מהירים כמו שיש לממפיס או לקבוצות הצעירות שאוכלות לג"ס את הראש אבל יש לה יתרון גובה משמעותי שמקנה יותר הזדמנות שניות.

    1. נו באמת מי במערב עם גובה חוץ מיוקיץ? והם ינגבו את דנבר בגארדים. כל שאר הקבוצות סנטרים פח זבל שלא יכולים להוביל דוויט פאוול, אדמס, אייטון
      או שאתה מפחד מדיוויס? חחחח
      גם בוסטון שתפגשו בגמר עם טיים לורד. אין צורך. אתם צריכים לדאוג להגיע בריאים ושסטף ישחק כמו פלייאוף קודם.

    2. ואתה צודק מבחינת מאצאפ ממפיס היא היריבה הכי קשה עבורכם. אין לכם שום דרך לעצור את גה. הבעיה זה אם ההגנה של ממפיס תהיה נורמלית או תתן קליר פאת בחיתוכים. כמו בפלייאוף הקודם מולכם. JJJ גם בעיה עבורכם הוא קשוח ופיזי

    3. גולדן סטיייט לא תגיע רחוק העונה, אבל לא בגלל גובה.
      היא לקחה אליפות בגמר שבו שיחקו שתי הקבוצות הכי נמוכות בNBA מאז 1976. גם הקבוצות השהגיעו לגמרי הקונפרנס היו נמוכות יחסית וזה בעונה ששלושת המועמדים לMVP היו שחקנים באיזור ה2.10.
      צריכים הגנה טובה מסביב.

  3. תודה על הסיקור המהיר!
    סטף עם 2 חסימות, סיריאוסלי?
    .
    חחח רואה שידור חוזר, סטף קולע בקליר פאת' קיבל מסז' והרפיה כל המשחק נראה לי שנה הבאה הוא חותם בקלאץ' אולי חתם כבר דריימונד לא עושה כלום, ג'ורדן פול חוזה מקס גמרתם אותי, טייטום במוד ווי אר אול וויטנס, קונוסים בהגנה, סכמות הגנתיות קורע חחחחחח.
    הנה הוצאתי.
    .
    המצב בטטה, הפגנות וכל זה.

      1. בתגובות אתה כוכב על חוזה מקס. אם יש לך יום קשה ואתה צריך לואד בבלוג החי, אני קם מהספסל ונותן אותה תפוקה אחד לאחד כמו שלך רק ברבע מחיר.
        אני יכול אפילו להכין את התגובות למפרע יום לפני.
        🙂

  4. הסאנס לא הולכים השנה לשום מקום (פלייאין זה זה המקרה הטוב ביותר).
    ועדיין, בכדורסל יש רגעים של חסד,
    והפעם אלו 2 סלי הקלאצ' שאייטון קבר על הראש של דה שוט…

    1. "בעוד 3 משחקים נגיע לתעודת שליש.
      שליש עונה כבר מספקת מדגם מספק של משחקים לגבי הקבוצה.
      היה ויצליחו לעבור את המכשול הקשה במיוחד ללא הפסדים,
      הסאנס יהיו על קצב של 60+ ניצחונות"

      clean and efficient work

            1. אל ייאוש גיא אתם פצועים. כמו שדה שוט אמר יחזרו הפצועים אתם תהיו בצמרת

            1. למה אתה משאיר מקום רק לדמיון…

            2. יש לכם עוד גארד לי, סבן לי..
              קשור לשניהם?
              הלך השנ"צ

            3. כן כן, אתה לגמרי על זה.
              הדגש הוא על הלפני המשחק.
              תחשוב לרגע שאתה אוהד סאנס (בתקווה שלא ייגרם נזק בלתי הפיך) ואתה מצפה לראות את בוקר ואת פול ואת קאם פיין ואת שאמט…טוב את שאמט לא, ואז אתה מקבל במקום אסופת שחקני ג'י -לי(ג)

            4. 🏳

            5. נמאס לך? גם לי נמאס…

            6. חחח..
              תכלס

    2. בס"ד
      תודה חברים.
      קיירי בלי דוראנט, 3 רביחם ראשונים 9 נקודות סה'כ…
      לא יודע מה שתה בהפסקת הרבים, אבל ברבע האחרון קלע 21.
      אבל לא מספיק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט