You are currently viewing יוקיץ' מארח את לילארד וקוואי את אמביד במשחקי שלישי / אהרן ברלין

יוקיץ' מארח את לילארד וקוואי את אמביד במשחקי שלישי / אהרן ברלין

עוד יום משחקי NBA לפנינו כאשר מילווקי ממשיכה לנסות את כוחה בלי שני השחקנים המרכזיים שלה, ברוקלין תרצה להתפוצץ מול הספרס, יוקיץ' ולילארד יחליפו קסמים בקולרדו והקליפרס ינסו את מזלם מול פילי בלי חיסורים.

היום נחגוג יום הולדת 52 לג'ונתן דייויס, מנהיג להקת "קורן" הנפלאה שמחר יציין את יום הולדתו. מתחילים:

02:30     מילווקי באקס (16-28) – טורונטו ראפטורס (24-20)

הביתית

שלושת המשחקים האחרונים היו עוד הוכחה עד כמה יאניס היה עקבי בשנים האחרונות. ברור לגמרי שהקבוצה בלעדיו נחותה משמעותית ושני ההפסדים למיאמי הבינונית הראו עד כמה. גם הניצחון על הפייסרס אתמול לא היה פשוט כל כך והוא הגיע בעיקר הודות ל 23 שלשות ב 50% טובים, 9 יותר מאשר הממוצע של הקבוצה העונה. מול מיאמי השחקנים שאינם עונים לשם יאניס לא הצליחו לפגוע מרחוק ובהיעדרו של הכוכב קלעה רק 28.7 נקודות בצבע למשחק בשלושת המשחקים האחרונים. לשם ההשוואה, דאלאס נמצאת אחרונה בליגה בתחום והיא עם 42… הלילה זה לא הולך להיות פשוט מול האורך של שחקני טורונטו שניצלו לוח משחקים קל יחסית בשבוע האחרון כדי ליצור מומנטום קטן. קל זה לא יהיה.

האורחת

4 ניצחונות מתוך 5 המשחקים האחרונים לטורונטו והיא כרגע בשיוויון עם שיקגו במקום העשירי. הניצחונות אמנם הגיעו מול שארלוט ופורטלנד אבל הלו"ז הקרוב שלה יהיה בעיקר בבית שם הדינוזאורים נמצאים במאזן חיובי. הקבוצה נמצאת פחות או יותר באמצע הטבלה במדדי ההגנה וההתקפה אבל בכל מה שקשור לקליעה הקבוצה פשוט לא הגיעה השנה. מקום אחרון באחוז אפקטיבי ומקום אחרון באחוזים לשלוש הם נתונים שאי אפשר ללכת איתם למכולת בליגה של היום ויחד עם קצב משחק איטי מאוד אין לקבוצה הרבה מרווח לעשות טעויות. ההתקפה מתבססת בעיקר על יכולות אישיות של השחקנים בבידוד ועל נקודות שמגיעות מריבאונד התקפה או חטיפות, שני תחומים בהם הקבוצה נמצאת בטופ של הליגה. מול קבוצות שמאבדות הרבה כמו פורטלנד זה יכול להספיק אבל מול קבוצת ריבאונד הגנה מעולה כמו מילווקי (כשיאניס משחק כמובן) אין לטורונטו מספיק כח אש כדי להעניש את היריבה על טעויות שהיא עושה. הלילה היא תוכל לנצל את החיסרון של הענק היווני כדי לחסום את הצבע ולעקוץ בנקודות מהזדמנות שנייה. כרגע זה כל מה שיש לקבוצה להציע.

ייעדרו: יאניס, מידלטון ואיבקה במילווקי, אוטו פורטר בטורונטו

עוצרים בווגאס: סומך על ניק נרס שיוציא ניצחון דחוק מההתמודדות הזאת. טורונטו ב 5.

03:00     סן אנטוניו ספרס (31-13) – ברוקלין נטס (15-27)

הביתית

אין צורך לשפוך הרבה דיו וירטואלית על קבוצה שהניצחון היחיד שלה בשנת 2023 הגיע מול דטרויט בהרכב חסר. אם בעונה שעברה הקבוצה עשתה קולות של ניסיון להיות תחרותית עם פלייאין קצר השנה פופ הזקן הצטרף סופית למאמני הטנקינג. במקרה היא תעלה לשחק הלילה עם ההגנה הגרועה בליגה מול כח האש של ברוקלין מינוס דוראנט. לא לבעלי לב חלש.

האורחת

אוהדי ופרשני ה NBA אוהבים תרגילים בחיסור. "כמה שווה קבוצה מינוס הכוכב שלה?" היא שאלה שעולה בכל פעם מחדש והשנה זה נראה שהיא נשאלת ביתר שאת. דאלאס, ג"ס, מילווקי, פיניקס ועוד קבוצות מגלות בדרך הקשה שהמשחק הקבוצתי שלהם (אם הוא קיים) תלוי באופן כמעט בלעדי ביכולת האישית של השחקן המוביל. ברוקלין בהקשר הזה אוהבת לשחק את המשחק מכל מיני כיוונים כאשר ממש כמו הקליפרס היא אוהבת לעלות בכל פעם בלי שחקן משמעותי אחר. הפעם היא מגלה בפעם המי יודע כמה שבלי הנקודות יש מאין שקווין דוראנט בורא היא תלויה בכמה גורמים לא יציבים בלשון המעטה. נאמר זאת כך: ברוקלין שיחקה השנה הכי מעט פוזשנים מכל קבוצות הליגה בפער משמעותי. הקבוצה נמצאת במקום האחרון באחוזי ריבאונד הגנתיים ומסתמכת בגזרה הזאת בעיקר על האורך והאתלטיות של סימונס שבאופן לא מפתיע נוטה להיעלם לפרקים. על החוסר הזה היא מחפה בקליעה פסיכית מכל הטווחים (שנייה רק לדנבר במדדי הקליעה) ובניצול יעיל של התקפות מעבר. כמו שזה נראה כרגע, כל אלה לא מצליחים לבוא לידי ביטוי כשדוראנט לא מושך אליו שני מגינים וקולע להם על הפרצוף. בשלושת המשחקים האחרונים ההתקפה החמישית בטיבה בליגה לא קלעה יותר מ 102 נקודות בערב נתון. במשחקים הקרובים תהיה לה הזדמנות לעלות שוב על עגלת הניצחונות כאשר המשחק בחמישי הבא מול פילי יהיה מסקרן מאוד. הלילה אפשר להמשיך לישון בשקט.

ייעדרו: וואסל, מקדורמונט (ספק) בס"א, דוראנט בנטס.

עוצרים בווגאס: קיירי יתפוצץ מול האין הגנה של הספרס. ברוקלין ב 25.

04:00     דנבר נאגטס (13-30) – פורטלנד טרייל בלייזרס (22-21)

הביתית

6 ניצחונות רצופים, 13 מתוך 15 המשחקים האחרונים וכדורסל שהוא פשוט תענוג לצפייה. יוקיץ' וחבורתו מובילים את המערב בגאון עם קליעה מכל הטווחים, מסירות בלי סוף וכל זה למרות קצב משחק איטי ומבוקר. למרות סגנון משחק בו הנעת הכדור היא הבסיס, הנאגטס נמצאים במקום השלישי בליגה ביחס שבין אסיסטים לאיבודים, נתון מרשים מאוד לאור הכמות הגדולה של הבונבונים שמחולקים שם מידי לילה. מה שמדהים בכל הסיפור הוא שלמרות שבמבט ראשוני יוקיץ' נמצא בכל פינה על המגרש הוא נוגע בכדור מעט מאוד יחסית לשאר כוכבי הליגה. אחוזי ה USG של השחקן נמוכים בהרבה משאר חבריו למרוץ ה MVP עם 26.8% בלבד, מקום 41 בליגה, הרבה אחרי שחקנים כמו דרוזן, ג'ורדן פול וסיאקם. דנבר מצליחה להפוך אותו לאיום גם מבלי שייגע בכדור והעובדה הזאת פותחת פתח לשחקנים כמו ארון גורדון בעונה אדירה ו KCP לנצל את היכולות שלהם עד המקסימום. שלא לדבר על היכולת של הקבוצה להחזיר את מארי ומייקל פורטר ג'וניור לעניינים לאט לאט וליצור מפלצת בעלת יותר מראש שמן אחד. כל זה בתוספת העובדה שב 15 המשחקים האחרונים ההגנה של הקבוצה מדורגת במקום השני בליגה מוביל למסקנה הבלתי נמנעת שיש למערב קונטנדרית של ממש. הלילה השחקנים של מאלון אמורים להגיע לעוד יום במשרד מול פורטלנד המגמגמת.

האורחת

שני ניצחונות רצופים על דאלאס נטולת דונצ'יץ' (באחד מהם הגוף הפיזי שלו במקרה היה על המגרש) הם עדיין לא אינדיקציה ליציאה ממשבר. קדמו לניצחונות האלה הפסדים לאורלנדו ולטורונטו כך שלא לגמרי ברור האם ואיך פורטלנד יכולה להשתפר. המציאות המרה היא שיש לפורטלנד חמישה שחקנים עם נט רייטינג חיובי וכולם עולים על המגרש בתחילת הרבע הראשון. ברגע שבילאפס מבצע חילוף הוא מחליף חמישייה מנצחת בכזאת שלא יכולה להתמודד עם שחקני משנה של קבוצות מובילות בליגה. העובדה שלקבוצה יש שלושה שחקנים עם יותר מ 20 נקודות לערב לא משנה כאשר הם יורדים לנוח או לחילופין צריכים לשחק עם שחקנים ליגה ד. בהיעדר שחקן שישי משמעותי קשה יהיה לראות את הקבוצה מצליחה לשמור על עצמה בטווח הרחוק למרות שהיא מחזיקה בדמיאן בעל 9 הנשמות. הלילה מול מוליכת המערב זה לא יהיה נעים במיוחד.

ייעדרו: בדנבר אין היעדרויות משמעותיות, בפורטלנד ווינסלואו עדיין בחוץ ופייטון בספק.

עוצרים בווגאס: דנבר, קל. נאגטס ב 17.

05:00     לוס אנג'לס קליפרס (22-23) – פילדלפיה 76'ס (16-27)

הביתית

הלילה תורו של פול ג'ורג' לקחת מנוחה ולראות מהצד את החברים שלו מנסים להרביץ לאמביד. הקליפרס עוד לא ממש הגיעו לשנת 2023 וניצחו בינתיים רק את דאלאס לפני שבוע ואת יוסטון במחזור הקודם. ממרומי המקום השישי במערב, חצי משחק מעל ג"ס, החניכים של טיירון לו מתעקשים לא לקלוע (ההתקפה במקום ה 28) וממשיכים להגן בגאון על הסל (מקום 5). הקליפרס מדורגים במקום השלישי בהגנה על קשת השלוש והלילה הם ינסו להוריד את האחוזים הטובים של פילי מהטווח. השאלה המרכזית היא האם יימצא מי שיוכל לעזור לזובאץ מול אמביד והאם שאר השחקנים יהיו מספיק ארוכים כדי לא לאפשר זריקות מרחוק. מלבד אמביד שאר שחקני פילי מפחדים מהצבע וגרירה שלהם לשם יכולה להוציא את הקבוצה מאיזון. בהתקפה קוואי אמנם קולע לא מעט נקודות אבל היעילות שלהם נמוכה בעיקר לשלוש (הבחור עם 30.9% לשלוש) ומונעת לפעמים ניסיונות של קלעים טובים יותר לזרוק. בכלל, נראה שמסירות לא נמצאות בלקסיקון של הקבוצה שמדורגת נמוך מאוד בכל מדדי האסיסטים השונים.

האורחת

אין קבוצה שמשתמשת בשחקן בודד יותר מאשר פילי. השחקן, שעוד יכול להיכנס לרשימת המועמדים ל MVP, פשוט בלתי עציר עם 33.4 נקודות למשחק שכוללים גם לא מעט יציאות מחוץ לצבע וזריקות מחצי מרחק. אלא שכאמור למרות שהקבוצה מחזיקה בלא מעט שחקני אחד על אחד טובים הם נמנעים לא פעם מחדירות לסל ומסתפקים בקליעה הטובה של הקבוצה לשלוש. למרות המאזן המצוין, ההגנה המעולה והשילוב המוצלח של הארדן הצפייה בקבוצה מלווה בתחושה חזקה שהיא רחוקה ממיצוי הפוטנציאל ההתקפי שלה. אין סיבה שקבוצה שיש לה את הארדן, האריס ומקסי תעביר את כל ההתקפות שלה דרך אמביד על חשבון שחקנים אחרים שיכולים לייצר נקודות. הלילה מול ההגנה המצוינת של הקליפרס יהיה מעניין לראות, בעיקר כשהקמרוני ינוח, איך פילי תמצא את הדרכים לקלוע נקודות בתוך תחומי הקשת.

ייעדרו: ג'ורג' (ספק), קנארד, וול בקליפרס, פילי תעלה בהרכב מלא.

עוצרים בווגאס: בלי ג'ורג' לא חושב שיש לשחקנים של לו סיכוי כלשהו. סיקסרס ב 8.

Subscribe
Notify of
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהלי אולמר
Editor
17 בינואר 2023 16:35

נהדר אהרן
הימוריי להלילה:
טורונטו ב-10
ברוקלין ב-19
דנבר ב-5
קליפרס ב-13

IDO
IDO
17 בינואר 2023 23:13

דבר נביא האמת!
טורונטו ברוקלין דנבר ופילדלפיה או
לטאות, לולאות, לא לילארד ולא קוואי.

אל תראו את המשחק האחרון הוא ישבור לכם את העיינים.
ארבע הפרש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם יאניס משחק באקס. אם לא אז ראפס.

ספרס

דנבר

פילי

NBA בדם
Editor
17 בינואר 2023 16:53

תודה אהרון.
התכוונת שקוואי מארח את אמביד בסלון, כי לדעתו לשחק זה כבר פאסה 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣🤣
מארח לטוק שואו. מראה לי בזמן האחרון המארח זה פול גורג. המדדה אפילו עלה בק או בק לאחרונה

Dor
Dor
17 בינואר 2023 16:55

תודה אהרון. ניתוח יפה של פילי עם השימוש המוגזם באמביד (והארדן). זה הכי טוב שדוק מסוגל וכמובן יתנקם בו בפלייאוף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
17 בינואר 2023 17:23

פריוויו מצוין תודה רבה אהרון.
טורונטו, ברוקלין, דנבר, קליפרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

"קשה לשמור על הגארדים הנמוכים האלה, הם שחקני התקפה טובים מאוד ומקבלים הרבה פעמים את השריקות הקטנות", הסביר מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור את הדקות המעטות שקיבל אבדיה. "זו הייתה חוויה מלמדת עבורו הערב, והוא ירגיש יותר בנוח לשחק נגד שחקנים כאלה ככל שהזמן יעבור. בסך הכל, הוא עשה עבודה סבירה. לא בטוח שהעבירות שהדביקו לו היו צריכות להישרק, אבל בכל מקרה הוא רק ילמד מזה".

פאני איפה הקטעים ?

onetwo3
Editor
17 בינואר 2023 18:24

בגלל זה קוזמה עם 25% מהשדה ו33% מהשלוש על 6 איבודים קיבל 40 דק'.. חבורת אפסים.
שכבר יעזוב את המקום הבינוני הזה

עמיחי קטן
Admin
17 בינואר 2023 18:16

תודה אהרן.
מילווקי, ברוקלין, דנבר, קליפרס

onetwo3
Editor
17 בינואר 2023 18:22

מילווקי 120 טורונטו 107
סאן אנטוניו 105 ברוקלין 117
דנבר 134 פורטלנד 103
קליפרס 100 פילדלפיה 99

ירושלמי
ירושלמי
17 בינואר 2023 19:42

תודה רבה
ראפטורס
נטס
נאגטס
קליפרס

Guy d
Guy d
17 בינואר 2023 19:59

תודה אהרון, חזרתי רגע לגיל 16 עם freak on a leash

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17 בינואר 2023 20:19

זה לא רק שיוקיץ' פחות בול הוגר מהסופרסטאר המצוי, לבן אדם יש פשוט יכולת להסיט כדורים מבלי ממש לנגוע בהם. זה לא טלקינסיס, אבל יש לו השפעה על כדורים שקרובים אליו, קצת כמו כוח כבידה. יש לו קליפים של מסירות שאתה לא ממש בטוח אם ואיך הוא נגע בכדור, יש מצב שגם הכדור עצמו מופתע ממש שמתרחש.
תודה רבה על הפריוויו

Berch
17 בינואר 2023 20:30

תודה על הפרוויו
מה שהאווי לאסוף אמר
👆

golan
golan
17 בינואר 2023 21:22

תודה אהרון.
אחלה פריויו
המשחקים יכלו להיות יותר מומצלחים אם כולם היו משחקים (באקס בלי יאניס ומידלטון, דוראנט בנטס – למרות שהערב הם מול הספרס – הלאה… )

רן הנרגן
רן הנרגן
17 בינואר 2023 23:10

פינת ג"ס:
הקבוצה חזרה למסורת של מפגש אלופת הנבא עם נשיא ארה"ב , כיום ביידן, אחרי משחק בוושינגטון הבירה. כזכור בעידן טראמפ ג"ס לא ביקרה בבית הלבן אחרי אליפות 2018.

רן הנרגן
רן הנרגן
17 בינואר 2023 23:22

מישהוא מציע 3 בחירות פלוס שתי החלפות ונותן שחקנים צעירים מבטיחים תמורת טאונס? סתבר שגובר אינו הבעיה

אור
אור
18 בינואר 2023 0:07

גובר גם לא הפתרון כמו שכולם כמעט חזו, אלא אם יש כאן בדיחה שלא הבנתי

רן הנרגן
רן הנרגן
18 בינואר 2023 0:35
Reply to  אור

העסקה נתפסה על ידי הרוב כמטופשת מהרגע הראשון, יותר גרועה מההחלפה של וויגינס בראסלאבל מעט אנשים הצביעו על הטעות המרכזית, ההנחה שטאונס הוא עמוד שדרה של קבוצה מנצחת. להערכתי יכלו ההפטר ממנו ולקבל ולק משמעותי מהמחיר ששלמו ליוטה. אבל כאמור אלו נסיונות לתקן דבר שאסור היה שיתרחש מלכתחילה. אבל זו מינסוטה. הקבוצה שהעניקה לג"ס את קרי, ללא ספק טעות שרק אי הבחירה במיקל גורדן במקומות הראשון או השני משתווה אליה

אור
אור
18 בינואר 2023 0:08

(כולם כמעט חזו שהוא לא הפתרון)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

זה היה הטרייד הכי מיותר אי פעם. הם היו בעלייה עם שומרים טובים בפרימטר.
ביזלי בברלי ונדרבילט שווים הרבה יותר מגובר מקצועית מכל בחינה.
אני בכלל לא מדבר על בחירות הדראפט.
הם היו מזמן צריכים להיפטר מקאט שהיה לו ערך גבוה יכלו לעשוק שחקנים מצויינים ומלא בחירות.
קאט טוב כמספר 3 בקבוצה טובה כזה שהוא לבד צולף לך שלשות ויודע גם ליצור לעצמו לפעמים שצריך. הוא אחלה סקורר. הוא לא מתאים להיות פרנצייז מס 1.
גם היום הערך שלו גבוה מאד לדעתי.
הוא יכול לעזור למיאמי מאד אבל יש מלא קבוצות מפגרות שיביאו עליו הרים וגבעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אדוארדס כרגע לא יותר מגורדן פול או קלרקסון קולע רק ב iso אבל אבל לא עושה שום דבר אחר ולפעמים שמתחשק לו משחק טוב בהגנה לכמה דקות. הוא חייב לעשות יותר ללמוד לנהל משחק לשחק בפיק אנד רול לעשות יותר הגנה יש לו פוטנציאל עצום בזה אבל הוא כוכב ולכן לא יעשה הגנה לא לרמה שלו.

GZA
GZA
18 בינואר 2023 0:14

האם יש פה באתר כתבה על כל עניין הרנקינג?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 בינואר 2023 4:24

אני פה בשביל הגאון בתקווה שייתן משחק לפנתיאון ובכל זאת יפסיד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 בינואר 2023 4:29

נורקיץ לא יכול ליוקיץ….
הגאון יכול לעשות 50 נקודות על יוסף בלי בעיות אבל הוא לא יעשה את זה כי יש עוד שחקנים על המגרש

Guy d
Guy d
18 בינואר 2023 5:22

ג'ורג' משחק נגד פילי. מעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח לכל הנגרים. יאללה פילי יא שמנים לתת בראש 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה אשפה סה מונטרז קליק פאת מוחלט לא יכול לעצור קונוס. המדדה מנער אותו כמו שקית אשפה.
מקסי מתנגש בפאוול ומקבל אנד וואן😁.
משחק טוב של פילי ברבע אמביד מטאטא את זובאץ

trusttheprocess
trusttheprocess
18 בינואר 2023 5:55

טוביאס מככב היום
דחוף טרייד מייד אחרי המשחק לנצל את נרגע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 לבקש ממיניסוטה 3 שחקנים ו5 בחירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גואל עשה לואד אחד גדול על הלואדרס. נהיה לו מיד ריינג מפלצתי העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה אס אמביד הרס להארדן וגם ניגר מהקו

trusttheprocess
trusttheprocess
18 בינואר 2023 6:05

אמביד החטיא איזה 5 לייאפס ועדיין תופר את הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבל על ההחמצות האלה אבל כן זה כאילו הוא משחק מול ילדים. המיד ריינג שלו נהיה קטלני העונה. נראה אם זה יהיה גם בפלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד מתעלל בקליפרס במחצית הכי טובה שלו העונה. נהיה לו העונה מיד ריינג כמו דוראנט 😂😂
תצוגת תכלית וזה עוד אחרי החטאת לייאפ ודאנק.
הארדן גם במשחק מעולה.
חבל שפילי יראו ככה לעיתים מאד רחוקות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי חייבים להיפטר גם ממונטרז הוא זבל חבלז ולהביא סנטר מחליף נורמלי. אייטון יתאים. אבל גם ביסמק ולנגדייל לוקח.
טנש מה אומרים? טוביאס עליהם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך נפלו גיבורים פעם הראפס היו סמל לקשיחות ולחימה והיו נותנים הגנה. היום חוטפים כל משחק 130 נק חחח גם להם נמאס לשמור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואי וואי וואי אמרתי לכם שדוראנט וקיירי רק מםריעים לסימונס להתפוצץ איזה טריפל דאבל הביא והוביל לנצחון שהוא מוקף קלעים.

ניקולה עם טריפל של 33 נק ויש עוד 5 דק לסיום על לילי כריות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זוכרים את הימים שמקומות 5 8 במזרח היו עם מאזן שלילי
עכשיו זה כמעט במערב 🤣🤣🤣
יש?שם קבוצות עם מאזן שלילי בפלייאוף כרגע

trusttheprocess
trusttheprocess
18 בינואר 2023 6:40

הארדן איום ונורא ברבע השלישי
אין לו רגליים שישב בספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לחימה מ2 הקבוצות נדיר בימנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שריקת אוויר על באטום הארדן לא נושם כבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרקו למקסי על מה שכל הליגה עושה חחח
פתאום נזכרים שיש דבר כזה רגל ציר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן יתעלף לנו בפלייאוף ברבעים אחרונים הוא בקושי זז המדדה לידו זה ספרינטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקת אוויר הדביקו למקסי חחח לא אכל את הפייק של המדדה ואז המדדה התנגש בו ועבירה למקסי 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח גון וול על הספסל כמו כדור דיסקו כולו מנצנץ בשרשר בשעון בגורמט בעגילים 🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר לא היה פילי ברחו ל111 98 שיש 5 וחצי דק לסיום עכשיו דוק המפגר הכניס את טאקר נראה מה יהיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן לא מסוגל לזוז זה לא חוקי לשים עליו את המדדה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר מוחלטת על פול גורג חח אף אחד לא נגע בו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים עכשיו מחפשים מגע שפשוף או כל דבר אחד בצאלנג בשביל להצדיק את שריקת האוויר שלהם

Jonathan
Editor
18 בינואר 2023 7:20

מתי פילי הספיקו לברוח ככה? הייתי צריך לארגן את הילדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

שהורידו את טאקר עברו ל5 על 5 במקום 4 על 5.
טאקר כבר בקושי מגיע לסל מהשלשה מהפינה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שעתיים ריוויו שרואים שהכל אוויר מוחלט חחח

Jonathan
Editor
18 בינואר 2023 7:22

מבין שהקליפרס לא הגיעו לרבע הרביעי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יאמן קיבלו את הצאלנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השאירו את טוביאס במגרש עם כל המחליפים 🤣