ספורטלנד- בא לטיולוקה

ספורטלנד- בא לטיולוקה

המאבס הגיעו לסופשבוע ארוך ובק-טו-בק (שבת-ראשון) במודה. לוקה נפקד מנטלית מהמשחק ראשון ופיזית מהמשחק השני והבלייזרס ניצחו בקלות פעמיים, כל אחד ב-17 הפרש. סיקור מהמשחקים ושאלה אחת לדונצ'יץ' שגרמה לו לחייך.

בשבת 119-136 – דמיאן עם 36/5/10 נרקיץ' 22/11/3 , סיימונס 21/4/5 וג'רמי גראנט 16/5/4 . דונצ'יץ' עם סיזון-לואו של 15 נקודות, עשרה אסיסטים ושישה ריבאונדים. רג'י בולוק פיקסנר 24 ( 8/10 מבחוץ ) . בראשון- 123-140 – דמיאן (הפשוט מדהים ) עם 40/6/3 , סיימונס,נרק וגראנט כל אחד עם 20 עגולות. דינווידי שיפר מאזנים עם 28 ו-9 אסיסטים. ווד עם 23 ו-16 קרשים. הרוקי ג'יידן הארווי עם שיא קריירה של 25.

חצי הטרללוקה, אולי אפילו קצת עלוקה בנושא היורולוקה- אך כשאוזכרה ריאללוקה יצא החוצה סמייל הלוקה.
הכי רציני שהוא היה כל הסופ"ש

הבלייזרס היו בשליטה והובלה 48 דקות בהפרשים סבירים ומעלה ולא הסתבכו בשום שלב באף משחק.

דאלאס הגיעו עייפים אחרי שתי הארכות מול הלייקרס ונתנו לבלייזרס הנחות בצורת C.ווד שלא שיחק בשבת ודונצ'יץ' והארדאווי שלא שיחקו בראשון. הם מסיימים מסע משחקי חוץ קשים במערב במאזן שלילי של 4-1 ויחפשו נצחונות במקבץ משחקי בית שיש להם בהמשך. הקבוצה נראית רגועה: ג'ייסון קיד לא מתרגש מהמאזן או מאיכות המשחקים עד כה העונה. הוא חזר וטען שיש דברים שצריך לשפר הגנתית ( דא- קיבלתם 136 ו-140 מול הבלייזרס המגמגמגים) אבל אין סימנים של חוסר נוחות ונדמה שהקבוצה הגיעה בהייפ אחרי הנצחון בל.א ופשוט פורטלנד רצתה והייתה צריכה את הנצחונות האלו יותר.

קיד גם היה במצב רוח סביר והתלוצץ שמזל שנתנו לו להיות בקולג' (רוקי השנה במכללות CAL -1993 כולל שיאי חטיפות ואסיסטים ארציים שלא נשברו עדיין)ואמר שאקדמית הוא לא סיים כיתה ח'.

הבלייזרס הגיעו לסוף השבוע הזה במצב קשה. הפסידו חמישה רצוף ושישה משבעת האחרונים כאשר לא היו הסברים למה. בילאפס טען שהקבוצה בפאנק לא ברור ושהפציעות של המחליפים (נאסיר ליטל/גארי פייטון וג'סטיס ווינסלו ) הן הבעייה והקבוצה משחקת עם חמישיה מאוד יעילה סך הכל אבל מעלה בני-עשרה (TEENAGERS) ׂבלבד מהספסל במצב הנוכחי. (שארפ/ווקר/קיון ג'ונסון/ גרג בראון 3).

התאוריה הוכיחה עצמה יחסית והחזרה של נאז ( 10 נקודות ושלוש שלשות במשחק ביום ראשון )יחד עם השפעה של פייטון על המשחק:הלחץ על הכדור,החסימות,המסירות וגם הקליעה (3מ3ל3 בשני המשחקים ) בלי ספק תרמו לניצחונות ולאיזון בקבוצה. אפילו הקהל שמתנהג בחשדנות יתרה בשל התוצאות החלשות התעורר בשני המשחקים ורשם השפעה וקולניות מהיותר גדולות שהיו עד כה העונה. הקבוצה עברה חצי עונה מטלטלת,מלווה בפציעות ובלוח המשחקים מהקשים ביותר בליגה עד כה, עמוס במשחקי חוץ. אבל זה לא תירוץ ליכולת הלא מספקת עד כה ולבעיות החוזרות על עצמן בדמות הגנה חלשה ואיבודי כדור מרובים. ההנהלה הצעירה שהצהירה שהיא הולכת לבנות קונטנדרית סביב דמיאן כנראה מבינה שזה לא זה עד עכשיו אבל תתייחס למציאות רק בסוף החודש ואחרי ששת משחקי הבית הקרבים. מאזן חיובי והתקרבות לטופ 6 ולמקום בפלייאוף במערב משמעותו חיזוקים לספסל בקטנה ( דרוש רכז ייצרן וספק נקודות ) , מאזן ואווירה פחות טובים יוכלו וייאלצו לקבל החלטות של הטרדת שחקני חמישייה . אנחנו נמתין בסבלנות בשבועיים הקרובים ונראה.

בסוף המשחק השני הרוחות בחדר ההלבשה המקומי היו מעודדות מאוד , לדעתי בפעם הראשונה העונה: ג'וש הארט נפתח על אהבתו הגדולה לצ'לסי ולנצחון שהושג באותו בוקר ( שש וחצי בבוקר שעוננו ) וסיפק הלצות שנשאל על מקבץ הדחיפות שהחליף עם דאוויס ברטאנס במהלך המשחק. שיישיי שארפ התחמק באלגנטיות מכולם ( דבר שהוא עושה כל הזמן ומצהיר במופגן שאין לו חשק להתראיין לאף אחד ) . הוא עוד ילד (וקנדי) וצריך להתבגר אבל לאט לאט נפתח ועוד יאומת פה עם החלטתו ללכת לתחרות הדאנקים באולסטאר ומה הוא מתכנן . ג'רמי גראנט השלים עשרים וארבע שעות שבו הוא וגם אחיו (ג'ריאן -משחק בטורק טלקום ) קלעו בדיוק 20 נקודות וניצחו עם קבוצותיהם. המסכן נחפר שם איזה חצי שעה ע"י כתב אחד המגזינים הגדולים בשאלות על רגשות ותחושות . נקווה שהאווירה החיובית תמשיך, זכר לימים עברו .

RIVALRY NIGHT במודה. אורגון דאקס (צהוב ירוק ) נגד אורגון סטייס ביוורס (כתום-שחור ).

אנחנו דאקס בנשמה ולא נשים פה תמונות של הביוורס ( סליחה גארי פייטון ודרו יובנקס ) .

HERE COMES TREBLE – גרסת האקפלה להמנון
טרבור לורנס וחברים מסיחים את דעתנו בזמן משחק. איזה סופ"ש ענק ב-NFL.

נמשיך לעקוב. גם בטוויטר -ORENMANOR26@

לפוסט הזה יש 5 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט