מעורב פלייאוף (3): מיאמי, ס"א, ומיאמי נגד ס"א אם ייפגשו בגמר / מנחם לס

מעורב פלייאוף (3): מיאמי, ס"א, והקרב ביניהן – אם!

 

 

תראו, גולשים יקרים – מרפי ההבנה עד 'בינוני ההבנה' כמו דדי ו-K-700, ועד המבינים האמיתיים כמוני וכמו מומי – ישנו באתר מל לס שהוא בעל אישיות חצוייה. אחד הוא הדוק הגולש היורה לימין ולשמאל ללא חשבון, מכה, חובט, חוטף עלבונות,  מילות גנאי, ודברי בוז, ומחזיר בזלזול, לעג, ונאצה. עבור זה קיים מדור תגובות. כל אחד מוציא ממנו את הגרעינים, וזורק את המוץ (מומי, 'מוץ' זה מין פסולת, נקושת, קש. משהו כזה).

ואז יש מנחם לס הכותב פוסטים בהם הוא רציני, אמיתי, ואם דעתו משתנית אז להזכירכם שגם רוסיה היתה פעם בריה"מ, ומפא"י שלטה במדינה. אבל בפוסטים אני כותב בכל הרצינות והאמת, כפי שהיא נראית לי. אז עם זאת, הבה נתחיל.

מיאמי

לא היה שום דבר GLAMOROUS בנצחון מיאמי אמש . פשוט משחק של כוח, רצון, וידע שחייבים לנצח ויהי מה.

האם מיאמי היתה אמש קבוצה גדולה? היא היתה בקושי בינונית. הקהל ניסה לעודדה עם "LET'S GO HEAT", ועם השיר "SEVEN NATION ARMY" של הלהקה האמריקאית "WHITE STRIPES". השיר הפך להמנון נצחון ועדור בכדורגל אפילו יותר מאשר בכדורסל, בעיקר באיטליה ובהולנד. אני אתן לדובי ולרועי להסביר לכם יותר על השיר. הנה מילותות השיר:

 

Play Song

"Seven Nation Army"

I'm gonna fight ’em off
A seven nation army couldn't hold me back
They're gonna rip it off
Taking their time right behind my back
And I'm talkin' to myself at night
Because I can't forget
Back and forth through my mind
Behind a cigaretteAnd the message comin' from my eyes says leave it alone…Don't wanna hear about it
Every single one's got a story to tell
Everyone knows about it
From the Queen of England to the hounds of hell
And if I catch it comin' back my way
I'm gonna serve it to you
And that ain't what you want to hear
But that's what I'll doAnd the feeling coming from my bones says find a home…I'm going to Wichita
Far from this opera forevermore
I'm gonna work the straw
Make the sweat drip out of every pore
And I'm bleeding, and I'm bleeding, and I'm bleeding
Right before the lord
All the words are gonna bleed from me
And I will think no moreAnd the stains comin' from my blood tell me "Go back home"…

השיר מדבר על יתרון הבית. על הצורך להגן עליו בכל מחיר, ואמש מיאמי היט ניצחה עם דבר אחד: כוח. אולי אוסיף מילה שנייה: העזה. מילה שלישית, רביעית, וחמישית? אגרסיביות וחוסר ויתור.

הסתכלו על טבלת המשחק:

 

 

MIAMI HEAT (54-28)
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
L. James F 39:07 9-18 0-3 4-6 +6 0 4 4 3 2 2 2 1 0 22
S. Battier F 19:21 1-3 1-2 0-0 -3 0 1 1 0 1 1 0 0 0 3
C. Bosh C 36:43 7-13 1-4 3-4 +7 3 3 6 0 0 0 1 3 1 18
D. Wade G 35:27 4-11 0-1 6-6 +7 1 6 7 7 3 2 2 1 0 14
M. Chalmers G 34:20 4-7 2-3 1-2 +17 0 1 1 5 3 1 1 1 0 11
C. Andersen 09:52 1-3 0-0 0-0 +2 0 3 3 0 0 1 0 0 1 2
R. Allen 27:49 5-8 3-5 0-0 +14 2 6 8 2 3 1 1 1 1 13
N. Cole 17:09 2-4 1-3 0-0 -4 0 3 3 0 2 1 1 0 0 5
R. Lewis 20:12 2-4 2-3 0-0 +14 0 3 3 0 0 1 0 0 0 6
M. Beasley DNP – COACH'S DECISION
T. Douglas DNP – COACH'S DECISION
U. Haslem DNP – COACH'S DECISION
J. Jones DNP – COACH'S DECISION
Total 240 35-71 10-24 14-18 6 30 36 17 14 10 8 7 3 94
49.3% 41.7% 77.8% TEAM REBS: 4 TOTAL TO: 8

 

אף שחקן לא שיחק טוב. היחידי שעבר את הבחינה עם "B" היה כריס בוש. כל האחרים – כולל לברון – היו "C+", "C", או "C-".

ודווקא בגלל זה אוהד כמוני אהב את הנצחון יותר מכל. הוא לימד אותי שלקבוצה הזאת יש GUTS. היא מסוגלת לנצח במג'יק, ב-40 נק' של לברון או 30 של דוויין, אבל היא מסוגלת לנצח גם משחק ביום גרוע במיוחד של קליעה (49%), וביום בו לברון ג'יימס ודוויין ווייד הם סתם שני שחקנים בחמישייה של NBA.

לברון היה עיוור מה-3. כדוריו של דוויין ניכנסו ויצאו. איזה קרואטי או סרבי, או לך תדע מהיכן הטלטוביץ' הזה נחת, פתאום נותן את משחק חייו נגדם. אבל היה ברור למיאמי שזה משחק חובה לנצח,  ממש "SEVEN NATION ARMY", והם יצאו מנצחים.

למעשה הם ניצחו את המשחק במאה שניות בסוף. אחרי איזה 4-5 החמצות רצופות של לברון, הגיעו שתי הדקות האחרונות ותוך 100 שניות ההיט ריסקה את הנטס. שני פיידאווייס רצופים של לברון מעל שון ליבינגסטון. סל אחד של לברון רק אלוהים יודע כיצד הוא ניכנס. במאה השניות האלה ההיט חטפה כדורים ושמה משקל של 100 טון על ברוקלין, עד שהכדור האחרון הגיע ללברון ללייאפ ששם אותה 10 נקודות קדימה, וסעיימה את המשחק.

ריי אלן הזקן היה אחד הצעירים על הפרקט במאה השניות הללו (כפי שהיה משך כל המשחק), ואפילו שיין בטייה הראה שיפור ניכר במשחקו.

מה שקרה הוא שהיה זה המשחק הראשון מששת משחקי ההיט עד עתה בו היא הרגישה שהיא בפלייאוף. היא עד עכשיו שייטה לה בקלות וללא מאמץ מיוחד. אמש היא לחמה עד הסוף וניכנסה סוף-סוף ל-MODE של פלייאוף. וכשההיט היא ב-MODE של פלייאוף היא קבוצה קשוחה שקשה מאד לנצחה.

אמש היא הפכה סוף-סוף להיות הקבוצה שרק עם ה-MODE הזה שלה היא תוכל לגבור על כל יריבה. זה הגיע מאוחר, אבל לא מאוחר מדי.

כוכה המשחק שלי: ריי אלן!

 

סאן אנטוניו 

 

סן אנטוניו ספארס היא היום הקבוצה הטובה ביותר בליגה. נקודה.

האם זה מבטיח שהיא תיקח את האליפות? לא ולא . נקודה.

למעשדה, כעת חיה אני כמעט בטוח שייקח לה 7 משחקים לגבור על פורטלנד. ברבע הרביעי כשפורטלנד צימצמה את ההפרש הענק של 18 ל-9, והפלח כמעט חטף התקף לב, ראית את ה-VULNERABILITY של הקבוצה. הרגישות, הפחיתות, והבטן הרכה שלה.

במסיבת העתונאים אחרי המשחק מאמן פורטלנד טרי סקוטס היה חסר מילים לתאר את הדומיננטיות של הספארס ומשחקה הכמעט מושלם ברבע השני. אגיד לכם מה, וחשבתי כמה דקות לפני שהחלטתי לכתוב זאת:

אני לא זוכר רבע יותר מושלם מזה בכל שנותי בכדורסל כאן!

I"M NOT KIDDING!

ראיתי קבוצה הקרובה לשלמות. כל מה שצריך לעשות זה להסתכל על הטבלה ולהבין שהיתה זו קבוצה 'שלמה', אולי יותר שלמה מכל קבוצה אחרת מלבד אינדיאנה פייסרס של ראשית הכ=עונה:

 

San Antonio Spurs (62-20)
field goalsrebounds
pos min fgm-a 3pm-a ftm-a +/- off def tot ast pf st to bs ba pts
K. Leonard F 28:08   8-9 4-4 0-0 +13 0 5 5 0 3 2 0 2 1 20
T. Duncan F 34:55 4-10 0-0 2-4 +9 3 3 6 3 0 0 0 3 0 10
T. Splitter C 31:12 5-10 0-0 0-4 +14 4 6 10 2 3 1 1 1 1 10
D. Green G 22:47 3-7 2-5 0-0 +11 0 3 3 3 1 0 0 2 0 8
T. Parker G 37:31 8-19 0-2 0-2 +12 1 4 5 10 2 1 2 0 0 16
M. Ginobili 27:09 7-18 2-4 0-0 +11 0 5 5 4 4 3 4 0 1 16
M. Belinelli 21:47 4-5 2-3 3-3 +9 1 0 1 1 0 0 0 0 0 13
B. Diaw 21:08 5-6 1-1 1-1 +1 1 3 4 2 3 0 0 0 0 12
P. Mills 09:35 3-3 1-1 0-0 +5 0 1 1 2 0 0 1 0 0 7
J. Ayres 01:38 1-1 0-0 0-0 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 2
A. Baynes 01:38 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
C. Joseph 01:38 0-2 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
M. Bonner 00:54 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Total 240 48-90 12-20 6-14 11 30 41 27 17 7 8 8 3 114
53.3% 60.0% 42.9% team rebs: 8 total to: 9

8-9 שחקנים שכל אחד תורם את מיוחדיותו, ואת התפקיד המיוחד שהפלח נתן לו: אחד חולב את הפרות. השני את העיזות. השלישי נוטע את החיטה. הרביעי קוצר אותה. כל אחד שמח ושלם עם תפקידו בחווה, והפלח הראשי, הבוס, נראה אדום מכעס על כל שגיאה – ותהיה המינורית ביותר שתהיה, כגון חליבת כבשה במקום חליבת עיזה – והוא לא מסתפק בדבר מלבד שלמות.

כל פעם יש לפלח איזה עובד אחר שפותח את החווה: הפעם היה זה בוריס דיאו מכל האנשים ששם שתי שלשות פשוטות לכאורה, אבל שתי שלשות שפתחו ריצה שעשתה 8-23, ויכולת לסגור אז את הטיווי וללכת לישון.

אבל אגיד לכם כמה דברים שעזרו לחווה לתפקד כמו החווה היעילה בעולם:

1. השופטים – והזקן הסנילי קרופורד בראשם – נתנו ללנארד קאווי חופש מחלט באחזקת על שחקן פורטלנד שהוא שמר עליו בחופשיות מחלטת. הקאווי הזה ינסה לעשות אותו דבר ללברון. אם השופטים ירשו לו, ללברון יהיה ערב ארוך שאולי יסתיים עם אגרוף לליסתו של קאווי המעצבן. אבל כל זמן שהשופטים מרשים לו – הוא המגן הטוב בליגה, קרצייה שלא עוזבת אותך ולא בוחלת באמצעים בלתי חוקיים.

2. פורטלנד כולה היתה מחוץ לריטמיות שלה, במיוחד למרכוס אלדרידג', וגם לנארד, עד שלפתע מצא את עצמו ברבע הרביעי, כשהוא כמעט לבדו עובר את טוני פרקר כאילו היה עמוד חשמל שוב ושוב. ההפרש קטן ל-9, ולפתע היה משחק, עד שבאה שבירה נוספת והספארס ברחה קדימה.

3. עם כל העליונות של הספארס, רובין לופז הראה את ה-VULNERABILITY של דנקן. הוא חייב היה לשים לב גם לדיאו, אך בקרב הנטו בינו לבין דנקן, לופז יצא המנצח עם הריבאונדים, החסימות, ןעם הלחימה.

 

 

הספארס תעבור את פורטלנד כי היא קבוצה טובה יותר. אבל היא תצא מהסידרה רצוצה ותשושה. אני מאמין שפורטלנד תנצח את שני הבאים בבית, ואז הקבוצות תתחלקנה בנצחונות ביתיים עד המשחק השביעי, האחרון בס"א. הספארס תצא מנצחת, אבל רצוצה ועייפה מאד לפני הסידרה הבאה נגד הקליפרס או OKC.

מיאמי נגד ס"א 

אני מאמין שמיאמי תנצח את ברוקלין לכל היותר ב-6 משחקים, אבל ייתכן מאד שגם ב-4. אחרי הנטס תהיה לה סידרה קשה מאד נגד אינדיאנה או וושינגטון. אני נוטה להאמין שוושינגטון תנצח את הסידרה נגד אינדיאנה, אבל לא משנה הויזרדס או הפייסרס, למיאמצי תהיה סידרה קשה של 7 משחקים שבסופה היא תצא מנצחת.

מדוע אני מאמין שבגמר מיאמי תנצח את ס"א?

כי למיאמי הסידרה האחרונה נגד אינדיאנה או וושינגטון תהיה רק לברכה. הם חייבים לצאת למלחמה עזה לפחות בסידרה אחת לפני סידרת הגמר, וגמר המזרח היא התרופה שאלוהים נתן לה.

לספארס, מנגד, סידרת גמר המערב תהיה כאילו גמר ה-NBA. היא תהיה קשה יותר מסידגרה הגמר נגד מיאמי.

אבל תהיה זו סידרה שתשכיב את דנקן על הקרשים עד ספירת 8; את מאנו ג'ינובלי עד ספירת 7, ואת טוני פרקר עד ספירת 6. השלישייה הגדולה של הספארס תיאלץ להיכנע כי גופם ייכנע. את הגיל והקילומטראז' בברכיים אי אפשר לשקר, וסידרה הגמר נגד מיאמי תהיה הסידרה בה התשלום יהיה חייב להיות משולם. ומה יהיה התשלום? הפסד למיאמי בששה משחקים.

הברכיים לא תחזקנה מעמד. הפסד 4-2 למיאמי!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
47 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
10 years ago

פוסט שניכתב עם יד על הלב!

אור
אור
10 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם, אני נורא אוהב את צורת הכתיבה שלך גם אם אני לא תמיד מסכים אם מה שאתה אומר (לדעתי אם יהיה גמר ס"א – מיאמי אז ס"א לוקחים)..
אבל אני חייב לציין שאני דיי מאוכזב מרמת השכתוב פה. אני מדבר על בדיקת איות.. לא פעם ראשונה שאני קורא טורים שלך ואני תמיד שם לב לטעויות כתיב שרואים שלא השקעת שום מאמץ לעבור על מה הטקסט 5 דקות לפני שלחצת 'אנטר'..
דוגמאות?

"מלבד אינדיאנה פייסרס של ראשית הכ=עונה:".
Vulnerability – פגיעוּת, אפשר גם בעברית.
נון סופית במקום וו. ועוד כמה אבל אני לא אכנס לקטנות.

כזה קשה לקרוא את הטקסט לפני ששולחים אותו? נראה כאילו הבאת למישהו שלא יודע עברית לרשום את כל זה מדף מודפס.

ממש חבל.

ניתאי
ניתאי
10 years ago
Reply to  אור

מסכים מאוד נראה כאילו אתה מזלזל בקוראים מנחם

רועי ויינברג
Admin

Seven Nation Army:

הלהיט הכי גדול של הוויט סטרייפס, צמד הבלוז רוק מדטרויט שפעל במהלך העשור הראשון של המאה ה-21 וכללאת הגיטריסט והזמר המוכשר ג'ק וויט, ואשתו (לאחר מכן גרושתו) מג וויט.

השיר עצמו מספר על הקרב של היחיד נגד הכלל, ובכך שהוא מוכן להקריב הכל כדי להגשים מטרתו, ולכן השיר הפך לסמל עידוד במגרשי ספורט, ואף בכיכר תחריר, במהלך המהפכה במצרים.

השיר עצמו הוא רק חלק אחד מהרפטואר המרשים של הפסים הלבנים, אשר כולל שירים מצויינים אחרים כמו Blue Orchid, Fall In Love With A Girl וכו'.

k_700
k_700
10 years ago

כל הכבוד על הויקיפדיה.

מנחם לס
10 years ago
Reply to  k_700

K-700' !
קרא זאת באיטיות, כי אני מתכוון לזה:

ל-ך ק-י-ב-י-נ-י מ-א-ט

אתה קנאי חולה. רועי יכול ללמד אותך מוסיקה. הוא מגיב כדי לעזור לאלה שלא יודעים, ואתה זורק לגולשים "תודה על ויקיפידיה".

אתה לוזר גדול. לא היה לך דם להופיע למייק פלייס בשני הערבים שניפגשנו, ולא הגעת לכנס עם איזה תרוץ מצחיק.

אני מעדיף שלא תגיב בכלל, ואפילו תיעלם מכאן, רק שלא תיזרוק תגובות דביליות כאלה.
שוב: לך קיביני מאט, ומצידי שלא תחזור.

איש הערפל
איש הערפל
10 years ago
Reply to  מנחם לס

איך לעזאזל שיר של להקת אינדי (נו לא ממש אבל פעם היו) הגיע לNBA?
השיר לקוח מהאלבום הרביעי שלהם ELEPHANT שהיה הכי מסחרי והכי מצליח שלהם ומשם כמובן התחילה הנפילה, אחריו יצאו עוד שני אלבומים די בינוניים ומטה שאחריהם הם התפרקו. היה לי הכבוד לראות אותם פעמיים בלונדון, חוויה מדהימה בהתחשב שזה רק ג'ק ומג על הבמה (אין באס או קלידים).
מי שרוצה לגלות את הסטרייפס, אז להתחיל עם האלבום השלישי – WHITE BLOOD CELLS והשני DE STIJL, לטעמי האלבומים הכי טובים שלהם.

captain beefheart
captain beefheart
10 years ago
Reply to  מנחם לס

וואלאק מנחם אתה מגיב כאילו הוא רצח את משפחתך. אפשר להשתולל על מישהו בעדינות (כמו שעושה את זה יפה סטיבן A סמית)

מייק
מייק
10 years ago

רועי, זה נחמד והכל, אבל הציטוטי מידע האלה שלך (על NBA, מוזיקה ובכלל) תמיד מזכירים לי את מה שאומר רובין וויליאמס למאט דיימון בתחילת הסצנה הזו.

https://www.youtube.com/watch?v=jqeagzT01Gk

אדיר
אדיר
10 years ago

מנחם מסכים עם כל מילה, חוץ מזה שלא ראיתי שום בטן פגיעה אצל הספרס. הם באמת מושלמים. ולדעתי הגמר יהיה ביניהם למיאמי, ודאנקן יהפוך לצעיר בעשר שנים כדי לקחת אליפות אחרונה.

יניב
יניב
10 years ago

מנחם אתה באמת מאמין שוושינגטון יכולה לסחוב את מיאמי ל7 משחקיםl? לא נראה לי מקסימום 5 משחקים

ז'אק
ז'אק
10 years ago

אם וושינגטון תיקח למיאמי משחק זה יהיה הישג מאד מכובד מבחינתה. כנ"ל ברוקלין/אינדיאנה.

חוץ מזה גמר נגד הספרס לא יהיה. אוקלהומה כן.

איתי
איתי
10 years ago

מנחם אני מאמין שאם הפייסרס יעברו את הוויזארדס הם לא יתנו למיאמי לעבור אותם. יש שחקנים באינדי שבשבילם המפגש עם מיאמי יותר חשוב מלקחת אליפות. אם גמר המזרח יהיה בין שתיהן אני הולך על אינדיאנה. הקליפרס יעמידו במבחן את סאן אנטוניו במיוחד בצבע. החמישיה השנייה שלהם בנויה להתמודד עם הקלעים של הספארס וזה יהיה קרב בין שניים משלושת הררכזים הטובים בעולם ( השלישי זה ווסטברוק )

k_700
k_700
10 years ago

הספרס לא יעברו את OKC ולא את הקליפרס.
בשני המקרים זה יהיה 4-2.

אני שמח שהספס עולים ככה בקלות וביופי, ככה לא יהיו תירוצים לאף אחד פה ובסיבוב הבא כשיקבלו בראש תזכרו מי הזהיר אתכם כל העונה שלקבוצה "הסקסית" הזאת פשוט אין עוצמה וכוח לנצח את האתלטיות.

נחיה ונראה.

עומרי
עומרי
10 years ago
Reply to  k_700

אני רק אזכיר שהם היו מרחק ריבאונד מלנצח את מיאמי, האתלטית מכולן, רק לפני שנה. אתלטיקה זה באולימפיאדה, כדורסל זה קודם כל קבוצה. מה שיש גם לאוקלהומה ולקליפרס, כמובן, ולכן יהיה מעניין בטוח.

מנחם לס
10 years ago
Reply to  k_700

קרא את תגובתי אליך למעלה (תגובתך לרועי).
מחכה שתתנצל בפני הצעיר בן ה-15

דובי
10 years ago
Reply to  מנחם לס

כולי תקווה שאמירות כאלה לא מזיזות לרועי.
בטח לא גורמות לו לבחון אם הוא עושה טוב.

שוקי
שוקי
10 years ago
Reply to  מנחם לס

תפסיק לבלבל את השכל כבר.
K700 מתרגש ממך כמו כריש שמתרגש מנמלה. מפתיע שאדם כמוך בכלל הצליח לעשות תואר ראשון לא לדבר על פרופסורה, כנראה שפעם הדברים היו שונים…
בכל מקרה, אתה מתבקש לצבוט את עצמך ולחזור למציאות, והיא שכל יומיים אתה מציג תחזית אחרת ואז אחרי חודש אתה תמיד צודק, זאתי לא דרך מכובדת להתנהל ובאופן די פרדוקסלי אתה שהקמת והעלית את האתר לרמה שהוא נמצא בה כיום הגעת למצב שאתה גם זה שמוריד את רמת הפוסטים בו.
ולסיכום אם למדת בריאלי אז אתה מבייש את כולנו.

נתן גולד
נתן גולד
10 years ago

יש היגיון בתחזית שלך. אבל קודם שמיאמי תגיע לגמר הNBA. אני בניגוד להרבה אחרים לא חושב שדרכה סלולה לגמר. אם אינדיאנה מגיעה לגמר המזרח הסיכויים נוטים למיאמי אבל יש סיכוי לא קטן לאינדיאנה. בנוגע לספארס, קודם שנראה אותם מנצחים את גמר המערב אני בכלל אל בטוח שזה הולך לקרות. אם אוקלהומה עוברים את הקליפרס הם ייקחו את הספארס לדעתי. הקליפרס לא ינצחו את הספארס.
בנוגע לשיר. עם כל הכבוד זה פשוט שיר גרוע ומשעמם וזה שהוא נהפך להיות המנון במגרשי כדורגל זה מוכיח את טענתי.

עומרי
עומרי
10 years ago

תשמע, זה אחד מטורי הפרשנויות הגרועים שקראתי מזה הרבה זמן.

השופטים הם אלו שמאפשרים לקאוויי להיות שומר טוב? ואת העובדה שהוא בקושי החטיא בעצמו – זה גם השופטים איפשרו?

הספרס יהיו עייפים? כמו ששבעה משחקים נגד דאלאס הקשוחה עייפו אותם עד שהם ממש נאלצים לקלוע 23 נקודות בארבע דקות?

פורטלנד יגיעו לשבעה משחקים? על סמך מה? ע״ס השלשה המטורפת שמנעה מהם משחק שביעי ביוסטון חסרת ההגנה והספסל?

איל
איל
10 years ago
Reply to  עומרי

אני חייב לומר שענית יפה מאוד על השאלות ששאלת, גם אם עשית זאת בסרקסטיות.

שוקי
שוקי
10 years ago
Reply to  עומרי

+1

פיזיקאי
פיזיקאי
10 years ago

בסך הכל דוקטור מיאמי שמרו על הבית וכול הכבוד להם על זה,
עכשיו ברוקלין מגיעים לבית שלהם,ואני מניח שקיד יפתח עם
טלטוביץ בחמישיה,ויכניס את מרכוס לרוטציות יותר ארוכות,
וידאג להתאמות הנדרשות,בדיוק כמו שקרה בתחילת העונה,
ובאמצע העונה,אז בוא נחכה עוד יום וחצי ונראה,אם ברוקלין
עושה 2-1 במשחק הבא,אני מאמין שהם עולים ב-7,ואם לא
אז הם גם עולים ב-7,נקווה לטוב,
כל עוד השמנה לא פתחה את הפה כלום עוד לא גמור,

עומרי
עומרי
10 years ago

ועוד משפט על חשיפת התורפה של דאנקן, בן ה38 להזכירך ומעוטר יותר מכל שחקן אחר בפלייאוף: טימי כבר מזמן לא מתחרה במקצה ״למי יש גדול יותר״. אם במשחק כזה הוא גם נח על הספסל חצי משחק, אז הניצחון שלו ובנוקאאוט.

אני מקווה בשביל פורטלנד שמישהו שם מבין שהם בבעייה, ושסן אנטוניו זה אולי בטקסס – אבל מרחק שנות דור מיוסטון. אחרת זה 4-0 חלק וכואב, ולפרטים נוספים סטוטס יכול לחייג להולינס. למי? בדיוק.

דובי
10 years ago

זה כזה מגניב לקרוא נבואות
אחד הדברים המטופשים.

ז'אק
ז'אק
10 years ago
Reply to  דובי

מיאמי בגמר זו לא נבואה, זאת עובדה דובי. לא מאמין? חכה ותראה. הם גם יקחו אליפות. אם זה נגד אוקלהומה, קליפרס, שליפרס סן אנטוניו ווטאוור. חבר את כולם ביחד ואולי הם יקחו מהם 2 משחקים.

דובי
10 years ago
Reply to  ז'אק

ז'אק יקר, לצערי אני מסכים איתך

נתן
נתן
10 years ago

אפשר להגיד שברוקלין עוד לא הגיעה לסדרה. נראה אם ויליאמס וג'ונסון יחליטו להתעורר ואז אולי תהיה סידרה.
לכל מי שמחזיק מאינדיאנה, מינואר עד עכשיו כולל הפלייאוף אני לא חושב שהם נתנו סיבה להיות אופטימיים לגביהם.
אני רוצה שמיאמי תזכה ולברון יעבור את קובי במספר האליפויות רשומות על שמו, אבל למען משחק הכדורסל יהיה עדיף אם הספרס יזכו, כי בליגה הזו נוטים לחקות כל מה שמצליח.

איל
איל
10 years ago

מנחם, כשאתה כותב ניתוח טהור בלי התיחסויות ילדותיות למגיבים כשליימה (שנעלם קליל אגב), אין אף אחד ששווה לך. מקווה לעוד הרבה כאלה.

דניאל
דניאל
10 years ago

לא מאמין שהסדרה של ס"א ופורטלנד הולכת ל-7. פורטלנד הם מאצ' אפ הרבה יותר נוח לספרס מאשר דאלאס וזאת סדרה שתסתיים ב4-1 לספרס לדעתי. אבל כמו שנאמר, הבעיה שלהם תהיה בסיבוב הבא מול הקליפרס או OKC. כולי תקווה שהקליפרס יעלו לגמר מול מיאמי כדי שלפחות יהיה צמוד.

אגבה
אגבה
10 years ago
Reply to  דניאל

אני גם לא חושב שס"א ופורטלנד ילך לשבעה משחקים. האמת שאני לא זוכר מתי פעם היתה סדרה שהיו רק ניצחונות בית כמו שהדוק מנבא…

תומר שור
תומר שור
10 years ago

בברקט כתבתי שהקליפרס עולים והם לדעתי הסכנה הגדולה למיאמי (בהנחה ואינדיאנה לא חוזרים לכושר של תחילת השנה).
כל תוצאה אחרת במערב, גם שתפתיע אותי, תסלול את דרכה של מיאמי לאליפות.

הגיון בריא
הגיון בריא
10 years ago

כבר כמה שנים שכל ניצחון של ס"א שאתה כותב עליו
אתה כותב שניצחו כן אבל….
ואז מתחיל לפרט בנקודות
למה השופטים עזרו להם\ למה זה היה בפוקס\ למה זה חד פעמי\ למה זה זמני בלבד\ למה הקבצה השנייה בדיוק תפסה יום חלש ועדיין כמעט נצחה
וכו' וכו' וכו'

לא נמאס לך?
הם טובים נקודה.
הם עושים את האחרים לפחות טובים נקודה.

וכל נצחון של מיאמי זה מעולה כי:
למרות שהם שיחקו רע הם ניצחו\ כי הם שיתקו את הכוכבים של היריבה
וכו' וכ'ו וכו' וכו'

אתה עד כדי כך עיוור לכמה שאת משוחד נגד זו ובעד השנייה.
העיקר שאת מאשים את ג'ורדן בגזענות.
אז אולי הוא גזען
אבל אתה קבוצען.

מנחם לס
10 years ago

מי ניצח את מי בעונה שעברה באליפות?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
10 years ago

+1

מומי שאוהב חציל בטחינה

ד"ר אתה מוח הכדורסל מספר 1 בארץ ובגרינוויל
מומי פה שם יוצא לו מהימים באל איי
אתה גדול בהופס וחזק בבובס אין כמוך מומי כפרה עלייך

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
10 years ago

מיאמי היו גרועים אתמול. זאת לא קבוצה לאליפות, בארבע הדקות הראשונות הם קלעו 0 נק. מזלם היה שברוקלין קלעו 2 נק…
חוץ מכמה מתפרצות בהן שחקנים עלו חופשי לשלשה, שאר משחק ההתקפה שלהם נראה צפוי. איסוליישן לא חכמים ושאר ירקות.
הסםרס נראו נפלא. בכושר הזה הם גם מסוגלים על אוק ועל הקליפרס, למרות שתמיד צריך להזהר מפורטלנד, רבע אחד של חוסר ריכוז מולם יכטל לגרום להפסד הראשון בסשרה ומשם ה' גדול.
בקיצור אם הספרס מביאים את הכושר הנוכחי לשאר הפלייאוף הם אלופים.
מאחר ואףחד לא חושב שהם יבואו ככ קטלניים לכל משחק, לא מן הנמנע שהם יגיעו לקרב חפירות בסיבוב הזה ובבאים ( אם יבואו).
מיאמי לא ייקחו אליפות. הם פחות טובים מהספרס אוק והקליפרס בהרבה. הסיכוי היחיד שלהם הוא פציעה של אחד הכוכבים של העולה המערבית.
לקיי 700, אם סא לא יכולה על אתלטיות (חולשה ידועה שלה) אז איך אתה מפרשן את הבלואו אאוטס על פורטלנד? מה הם בדיוק חבורה של זקנים בבית אבות?
ברינג דם און

תומר שור
תומר שור
10 years ago

אתה שופט לפי המשחק הקודם על פליאוף?

מיאמי ילכו וישתפרו במהלך הפליאוף – היית אומר עליהם (ואלי אמרת) שנה שעברה אחרי הסדרה מול מילווקי. יש להם נטייה מעצבנת להתאים עצמם ליריבה + לזלזל במשחקים (לא לתת הכל אם לא חייבים).

אני מאמין שבדרך למעלה הם יעלו הילוך.

דובי
10 years ago

אמן אמן אמן על דבריו של איל.

מסכים לצערי עם תומר.

k_700
k_700
10 years ago

אמרתי כבר לפני הסדרה ואציין זאת שוב עבורך.

לפורטלנד אין ס-פ-ס-ל.

אחת מהקבוצות עם הספסל הגרוע בליגה מול הקבוצה עם הסםסל הטוב בליגה.תוסיף לזה חוסר ניסיון והרי לך ניצחון די קליל של הספרס.

ברגע שהם יפגשו קבוצות אתלטיות עם ספסל ומעט יותר נסיון הם יודחו.
מה לא ברור פה??

אני פשוט מנסה לחסוך לכם את הכאב ומפח הנפש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10 years ago

מנחם, הניתוח שלך נשמע בהחלט חצי-הגיוני, אבל החצי השני נשען על WISHFUL THINKING.
מיאמי לא קבוצה טובה מספיק השנה, לא יעזור.
הספרס נהדרים.
והם, ואוק', ואינדיאנה, יבואו בשיא המוטיבציה מולם אם יפגשו אותם.
אם אינדי אכן בדרך להתאוששות והתייצבות (אפילו אני כבר התייאשתי מהם, אבל מסתבר שעוד יש סיכוי אחרי הלילה!), אני גם הייתי שם את הכסף שאין לי על גמר אינדי-ספרס.

רועי סקייהוק – אתה עושה עבודה נהדרת ומרשימה כאן, רק קח בחשבון שאתה ילד בעולם של מבוגרים באתר הזה, ובתוספת האנונימיות של האינטרנט (שם המשפחה שלי הוא לא באמת "המקורי", למשל) זה לא בדיוק המקום שמספק ביקורת בונה לבחור צעיר.
אז כך את זה באיזי, תמשיך לגדול ולהתפתח ולהוסיף לאתר הזה כמו שאתה עושה.

יניב
יניב
10 years ago

מה לא קוראים לך אשך???

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10 years ago
Reply to  יניב

לא, קוראים לי טמיר 🙂

מאיר אריאל
מאיר אריאל
10 years ago

פוסט שנכתב עם יד על הלב ? אני מאמין לך !
רק חבל שהלב לא במקום הנכון .
מה גם שהניתוחים שלך הם יותר משאלת לב מאשר הצגת המציאות .
לאונרד החזיק את השחקן שלו ??? לא יפה לשקר .
אני מבין שאתה מכין כבר את התירוצים לתצוגות של 7-22 של לברון בגמר עתידי אפשרי .
קשקשן .

עומר
עומר
10 years ago

לא מבין מה אתה רוצה? כבר תגובה שנייה שלך שאני קורא שאתה עונה בצורה מגעילה זה שאתה אוהד ס"א לא אומר שמנחם לא יכול להיות אוהד מיאמי.
אפשר גם לקרוא לדעה שלך קשקשנות… איפה פה רשמת משהו עם תוכן?

אתה כועס שלא מהללים את הקבוצה שאתה אוהד מספיק? תראה שהפוסט למיאמי מול ס"א כי מנחם חושב שהם חזקים מספיק להגיע לגמר.
קודם נראה אם יצליחו לעבור את אוקלהומה בכלל.

אסור לכתוב מילה לא טובה על הקבוצה שאתה אוהד?

אומרי
אומרי
10 years ago

חוץ מההתבכיינות על השופטים(לנארד וטיאגו שומרים עד עכשיו מצויין) פעם ראשונה שאפשר להסכים עם התחזית שלך,רק אל תשכח שבעונה הקודמת טוני פרקר היה פצוע ושיחק פצוע כשהוא היה בשיאו השאלה עכשיו היא מה המצב שלו ואיך זה ישפיע בהמשך על הספרס.
הדבר הכי חשוב שרשמת הוא שלמיאמי יש טיול במיזרח וגם אם זאת תהיה אוקלהומה הקבוצה בצד השני לא תגיע רעננה כלכך.