מילווקי בסאות' ביץ', ג'ה מוראנט מקווה להאריך את הרצף ומרקנן נגד אמביד ביום שבת מעניין / עידו רבינוביץ

מילווקי בסאות' ביץ', ג'ה מוראנט מקווה להאריך את הרצף ומרקנן נגד אמביד ביום שבת מעניין / עידו רבינוביץ

מיאמי היט (20-23) – מילווקי באקס (15-27), 20:00

הליגה עם פינוק מיוחד לפני תחילת שבוע חדש בארץ הקודש, ההיט מארחים את הבאקס למשחק שני בשלושה ימים בשעה נוחה במיוחד.

מיאמי לקחו את המשחק הראשון במיני-סדרה הזו ביום חמישי על גבו של גייב וינסנט, שנתן את משחק הקריירה שלו עם 28 נקודות, כולל סל קלאץ' בדקות בהן ההתקפה של ההיט נראתה אבודה. הרצף של קליעות העונשין הרצופות של מיאמי נעצר על 55 כאשר באטלר החמיץ אחת עם פחות מחצי דקה לסיום.

העבודה המרשימה של ההיט על הקרשים היה מה שהטה את כף המאזניים עבורה בלילה ההוא. הם הגיעו למערכה מול הבאקס מקום שלישי מהסוף בליגה בכדורים חוזרים, ומילווקי הובילו בקטגוריה. ההיט צברו 61 קרשים בניגוד ל-39 בלבד של מילווקי – הפער הכי גבוה עבור ההיט העונה בקטגוריה הזו, ללא תחרות.

הבאקס ניצחו 19 משחקים בהם הובילו ב-15 נקודות לפחות העונה, ההפסד היחיד שלהם הגיע מול מיאמי לפני יומיים, שחסרו את קייל לאורי וטיילר הירו בשל פציעות.

יאניס עדיין בספק למשחק, קריס מידלטון וסרג' איבקה בחוץ בוודאות אצל קואץ' באד.

קייל לאורי, דאנקן רובינסון, ניקולה יוביץ' ועומר יורצבן בחוץ אצל ההיט, טיילר הירו וקיילב מרטין בסימן שאלה.

הימור: ההיט לוקחים עוד אחד, הפעם ב-12 הפרש.

שארלוט הורנטס (32-11) – בוסטון סלטיקס (12-31), 02:00

קרב קצוות בקונפרנס המזרחי כאשר החבורה הירוקה של ג'ו מאזולה יורדים לשארלוט למפגש כפול עם ההורנטס ב-"ספקטרום סנטר", שמתחיל הלילה ומסתיים ביום שני.

הסלטיקס מביאים עמם רצף של חמישה ניצחונות נהדרים, כולל על דאלאס, ניו אורלינס והאחרון על ברוקלין אחרי שהחזיקו את ההתקפה הנפיצה של הרשתות על 16 נקודות בלבד ברבע הרביעי.

7 שחקנים של הסלטיקס קלעו לפחות 11 נקודות, ג'ייסון טייטום ומרקוס סמארט העמידו דאבל-דאבלים ומלקולם ברוגדון היה נהדר מהספסל עם 16 נקודות יעילות ב-20 דקות פרקט בלבד. "אני סומך על הבחורים האלו, כשיש לך קבוצה נהדרת, אתה חייב שיהיה לך את האנשים האלו עם הידע מתי הזמן שלהם להתעלות על עצמם" אמר מאזולה המחויך בסיום המשחק נגד הנטס.

זה יהיה המפגש השני בין הסלטיקס להורנטס העונה, הראשון הסתיים בדריסה של בוסטון, 140:105 אי שם בסוף נובמבר מאחורי 35 של ג'ייסון טייטום ו-6 שלשות מפתיעות של סמארט. הלפרקונים ממסצ'וסטס שולטים בבטחה במקום הראשון במזרח עם יתרון של שלושה משחקים מעל הנטס שבמקום השני. ההורנטס יושבים להם בנחת במקום האחרון במזרח כאשר רק לרוקטס יש פחות ניצחונות בשלב זה.

ג'יילן בראון ואל הורפורד מצטרפים לדנילו גאלינרי ברשימת המושבתים, מלקולם ברוגדון בספק בשל סיבות אישיות.

אצל סטיב קליפורד, קלי אוברה יישאר על אזרחי כאשר התקווה היא שגורדון היוורד ישחק.

הימור: 18 הפרש לסלטיקס.

אינדיאנה פייסרס (20-23) – ממפיס גריזליס (13-28), 02:00

ג'ה מוארנט והממפיס גריזליס מגיעים ל-"בנקרס לייף פילדהאוס" למפגש עם החבורה של ריק קרלייל, שתנסה להתמודד עם כוח האש שמגיע מטנסי ללא כמה שחקני מפתח, כולל טייריס האליברטון שנותן עונה פנטסטית כ-"קוורטרבק" של התקפת הפייסרס.

הגריזליס נמצאים כעת חצי משחק מאחורי ניקולה יוקיץ' והדנבר נאגטס בקרב על המקום הראשון במערב, והם מחזיקים ברצף הניצחונות הארוך ביותר בליגה שכעת עומד על 8 (למעשה, כל ששת הקבוצות הראשונות במערב על רצף ניצחונות כלשהו נכון לכרגע).

הדובים הכחולים הזיעו מול הקבוצה הצעירה של גרג פופוביץ' מסן אנטוניו, אך 17 נקודות משותפות של ג'ה מוראנט וג'ארן ג'קסון ג'וניור ברבע המכריע סגרו את הסיפור לטובת החבורה של טיילור ג'נקינס. מוראנט סיים עם 38 נקודות מפלצתיות, כאשר הצמד בקו הקדמי – אדאמס וג'קסון – סיימו עם דאבל-דאבלים של נקודות בתוספת קרשים.

8 מתוך 10 השחקנים ששותפו אצל ממפיס קלעו לפחות ב-50% מהשדה, הנבדלים היחידים היו דילון ברוקס וג'ון קונשאר (2 זריקות).

הפייסרס, שיכולים לרדת מקום נוסף הלילה עם ניצחון של מיאמי והפסד שלהם, מפחדים להתדרדר למקום השמיני כאשר מתחתיו אורבות ההוקס והראפטורס שנמצאות ברצף ניצחונות.

ללא האליברטון, ריק קרלייל יסתמך על הרוקי המרשים, בנדיקט מת'ורין, להיות הסקורר המוביל. מאת'ורין היה הקלעי המוביל של הצהובים בהפסד הצמוד מול אטלנטה כאשר קלע 26 נקודות והיה ב-13+ במדד הפלוס/מינוס. הם גם ישמחו לעוד מטר שלשות של באדי הילד, שקלע 5 מתוך 12 ניסיונות שלו מול ההוקס.

יחד עם האליברטון, דניאל ת'ייס וקנדל בראון יחמיצו את המערכה. אארון נסמית' ומיילס טרנר בסימן שאלה.

דני גרין בחוץ אצל ממפיס, ברנדון קלארק, דילון ברוקס וג'ון קונשר בספק.

הימור: ממפיס משייטים לניצחון ב-17.

טורונטו ראפטורס (23-19) – אטלנטה הוקס (22-20), 02:30

התנגחות מרתקת בין שתי הקבוצות שמאיישות את מקומות הפלייאין האחרונים במזרח כעת – העיטים מצפינים לקנדה למשחק נגד הדינוזאורים מטורונטו.

המשחק הקודם בין שתי הקבוצות היה מורט עצבים, ניצחון ב-2 של אטלנטה לאחר הארכה עם סל ניצחון מבריק של אי.ג'יי גריפין לאחר מהלך מתוכנן היטב של ההוקס בו טריי יאנג מצא את הרוקי לאחר מסירה ארוכה. יאנג סיים את המשחק ההוא עם 33 נקודות ו-12 אסיסטים.

יאנג מעמיד ממוצעים אדירים נגד הקנדים לאורך הקריירה שלו – 25.8 נקודות, 10.2 אסיסטים ו-4.1 כדורים חוזרים, בחמש מהמשחקים הוא קלע לפחות שלושים נקודות. למרות זאת, הוא ניצח רק 4 מ-13 המשחקים בהם התמודד מול הראפס.

"אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, יותר עקבי, לשפר את ההגנה שלנו. אני מתכוון, ממש, כל האספקטים של המשחק שלנו, אבל זה מתחיל בצד ההגנתי – כולם צריכים להיות מחויבים לכך" אמר נייט מקמילן כאשר נשאל על המאזן הפושר של קבוצתו.

הרפטורס יקוו לסיים את הרצף של שישה משחקי בית עם ניצחון, הם ניצחו שלוש מחמשת המשחקים האחרונים שלהם, כולל שני ניצחונות רצופים על ההורנטס שהסתיימו ביום חמישי. פאסקל סיאקם קלע 35 נקודות ב-13 זריקות בלבד. גארי טרנט הוסיף 19 נקודות ואו.ג'יי אנונובי תרם 15.

מצבו של קלינט קאפלה עדיין לא ברור למשחק, ההוקס ישמחו לקבל אותו חזרה מהפציעה בירך שגרמה לו להפסיד את המשחק נגד אינדי.

גם אצל ניק נרס יש פצוע בודד, אוטו פורטר, שסיים את העונה.

הימור: טריי יאנג יתפוצץ בדרך לניצחון ב-11.

מיניסוטה טימברוולבס (22-21) – קליבלנד קאבלירס (16-27), 03:00

הזאבים של כריס פינץ' משוועים לניצחון שיחזיר אותם למאזן חצוי, דונובן מיטשל וחברים רוצים לדלג מעל המילווקי באקס בדרך למקום השלישי במזרח ולמרחק חצי משחק מהנטס שבמקום השני.

הקאבס גברו על הבלייזרס במשחקם האחרון לאחר שניצחון את הרבע הרביעי בתוצאה 32:22. מיטשל, גארלנד ומובלי קלעו 27 מתוך 32 הנקודות ברבע המכריע ללא אף שלשה מצידם.

מיטשל לוהט בחמשת המשחקים האחרונים של קליבלנד – 37 נקודות, 6.6 אסיסטים ו-5.2 ריבאונדים יחד עם מדד פלוס/מינוס מצטבר של 37+.

הטימברוולבס ייאלצו להסתדר ללא קארל אנטוני טאונס גם הערב, הצלף הגבוה טרם שיחק מאז שחווה פציעה בסוף נובמבר. לפי המאזן שלהם, לא ממש מרגישים בשינוי. הם 11:11 בלעדיו, 11:10 שלילי איתו. יהיה מעניין לראות כיצד הם יטפלו בסיטואציה שלו יחד עם רודי גובר הקיץ, אם הכושר הירוד ימשיך כך בצורה קבוצתית.

דין וייד ודילון ווינדלר בחוץ אצל קליבלנד.

יחד עם קא"ט, גם ג'ורדן מקלופלין לא יעלו לפרקט הלילה.

הימור: הקאבס יתקשו אבל יגנבו ניצחון ב-3.

יוטה ג'אז (22-23) – פילדלפיה 76' (16-25), 04:00

לאורי מרקנן ומסייעו ינסו לשמור על הבית מול הקבוצה המסוכנת של דוק ריברס מעיר אחוות האחים במפגש הראשון והאחרון של הסיקסרס במדינת המורמונים העונה.

הסיקסרס יקוו להפסד של קליבלנד במשחק המוקדם יותר נגד מיניסוטה, כדי לנסות לקפו מעליהם עם ניצחון נגד החבורה של וויל הארדי ביוטה. הג'אז מציגים מאזן בית איכותי ביותר, אפילו יותר משל הקליפרס והקינגס שמקדימות אותה בטבלה.

הג'אז ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם לאחר שהפסידו את השניים הקודמים להם, כל ארבעתם הוכרו בהפרש 8 ומטה. 51 נקודות של מקרנן וג'ורדן קלארקסון במשחק האחרון נגד האורלנדו מג'יק עזרו להם לחמוק עם ניצחון נגד אחת מהקבוצות החלשות בליגה.

הסיקסרס ישמחו לנער מעליהם את ההפסד הביזארי לאוקלוהומה סיטי ת'אנדר, 133:114. לא הייתה להם תשובה לשיי גיליג'יוס אלכסנדר שצלף 37 נקודות ב-16 זריקות שדה, בתוספת של 16/16 מושלם מקו העונשין. 54 נקודות משותפות של הארדן ואמביד לא הצליחו להציל את המולדת עבור דוק ריברס.

קלי אוליניק ואודוקה אזובויקה בחוץ אצל וויל הארדי והג'אז.

טוביאס האריס הפצוע היחיד אצל הסיקסרס, הוא בספק לפי הדו"ח העדכני.

הימור: יוטה שומרים על הבית עם ניצחון ב-7.

פורטלנד טרייל בלייזרס (22-19) – דאלאס מאבריקס (19-24), 05:00

המשחק האחרון של הלילה מפגיש בין שניים מהרכזים המהנים ביותר לצפייה בליגה – דמיאן לילארד והחלוצים מאורגון מקבלים לבים את הפרשים מטקסס, אותם מוביל לוקה דונצ'יץ'.

הבלייזרס כרגע נמצאים בעיצומו של רצף ההפסדים השני באורכו בליגה, הם לא השיגו תוצאה חיובית באף אחד מחמשת המשחקים האחרונים שלהם. ההפסד האחרון נגד הקליבלנד קאבלירס היה קשה במיוחד, כיוון שדמיאן לילארד קלע 50 נקודות ביעילות פנטסטית. ג'רמי גראנט הוסיף 22 נקודות משלו, אבל זה כאמור לא הספיק.

המאבס ניצחו את המשחק האחרון שלהם, אחד מהקרבות הצמודים ביותר בעונה שלהם, ניצחון ב-2 הארכות על לברון ג'יימס והלוס אנג'לס לייקרס. עוד יום במשרד עבור לוקה דונצ'יץ' שצלף 35 נקודות, מסר 13 אסיסטים וקטף 14 ריבאונדים. הנתון המדאיג הוא 9/17 מקו העונשין, כולל 3/7 של דונצ'יץ'. הם ירצו לתקן את זה במהירות.

דוריאן פיני סמית', ג'וש גרין, מאקסי קליבה בחוץ אצל ג'ייסון קיד. כריסטיאן ווד בסימן שאלה.

נאז ליטל, גארי פייטון השני וג'סטיס ווינסלו לא יתלבשו עבור צ'ונסי בילאפס.

לפוסט הזה יש 96 תגובות

  1. תודה
    נראה שבראון יחמיץ שבוע, לפי שמועות.
    מקווה שברוגדון כן יבוא כי טייטום צריך את רובין לידו ואם אין בראון יש ברוגדון.
    שני משחקים מול שארלוט צריכים לבוא עם שני נצחונות פק"ל לפני שמארחים את ג"ס בהרכב מלא שהוא משחק מאסט בשביל הסלטיקס אחרי שהפסידו בקליפורנייה.

  2. מרוב חיסורים, נקווה שיישאר מישהו מוכר לראות במשחק של ההיט נגד הבאקס.
    סלטיקס שארלוט זה משחק שחייבים לנצח, אסור להפסיד נק' מול המכבי פתח תקווה של הליגה.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח ויאללה סלטיקס

  3. סיקסרס על הנייר ובתקשורת הם קונטנדר ויש להם מאזן טוב אבל זה פייק קונטנדר
    בהנחה שהארדן ואמביד לא זזים הם חייבים לעשות שני דברים.
    דבר ראשון (שלא יקרה) לפטר את דוק ריברס
    דבר שני הם צריכים לעשות אחד מהשניים , להוריד את מקסי לספסל ולעלות עם מלטון בחמישייה , ההגנה עם מקסי והארדן מקדימה היא איומה , בלתי אפשרי לנצח ככה , כשמקסי היה פצוע הייתה הגנה מצוינת, הוא חזר וההגנה שוב על הפנים,.
    או לעשות טרייד על מקסי שהמנייה שלו היא מאד גבוהה היום , טרייד עם טורנטו על OG אננובי הוא נצחון לשתי הקבוצות ועוזר לשתיהן

    1. הארדן הראשון שצריך לזוז. את מקסי לא שולח לשום מקום בטח לא על אננובי. אננובי נשמע ונראה לך אחד שיביא לך אליפות?
      מעיף את הארדן וטוביאס וטאקר לפח הזבל הקרוב.
      מביא את קראודר מארקנן קלרקסון ונדרבילט

  4. לימונים של פריוו עידו
    דני אבדיה: "אני אוהב את המקום שאני נמצא בו"
    אוי וויז מיר דני,מהר לברוח,או להיות אגו מנייק,אתה בדרך איטית החוצה

  5. אני יודע שבוב מיירס חושב וגם אמר לבוגי שהוא מקרה קשה ולכן GMים נרתעים מלקחת אותו אפילו במינימום ועדין אני חושב שבוגי הוא האופציה הכי טובה לחור שוויסמן יצר בסגל.

  6. קצת עצוב שאין אףחד בבלוג החי.
    אני לא יכול לסחוב אותו לבד על הגב….
    אז מה היה לנו? הסלטיקס שיחקו רע בחצי הראשון, דירק וויט נפצע אחרי 5 דקות ולא חזר. פריצארד לא ממש הץרומם בחצי הזה ושארלוט כבר הובילו ב 16 או 15, מה זה משנה? רבע שלישי הסלטיקס מוחקים את שארלוט ויורדים בהובלת 10.
    לא נראה לי שצפוייה איזושהיא הפתעה.

  7. מה שכל כך מגניב בברוגדון זה שבלי שהרגשת בכלל הוא שם 20 נקודות, באחוזים טובים.
    רק שלא ייפצע ויעשה ריצה עם הקבוצה עד הסוף ובבריאות מלאה.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איזה מלך הברוגדון הזה
      עכשיו כבר עם 23
      שיחוק ענק של סטיבנס.
      מה הוא מבשל לנו בתרייד דדליין? צריך לנצל את ה TPE של חואנצ'ו הרננגומז, לא שאני יודע מה זה…. לא שאיכפת לי מה זה!!!!!

  8. ליגת הWWE יצאה לי מכל החרורים.
    אני רואה את האווטר החדש,פי 100 יותר מעניין מהקקי שסילבר הנעלול זרק עלינו.
    גווווווווווווווו ירוקים
    שהבבון ידרס עד שיבכה

  9. נו בראון? נו פרובלם, יש ברוגדון ובאחוזים יותר טובים.
    שחקן שלא מכריח משחק. שחקן שאני מחבב באמת. משום מה, בראון לא בא לי טוב בעיין. אני יודע שזה אני אבל לא מצליח להיתחבר אליו כמו שלא התחברתי לרונאלדו, לא ביונייטד ולא בריאל מדריד.

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ליגת ווא ווא. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח. הדביקו שם עבירה לקורנט על שקפץ במקום ובירידה נגע קלות ברוזייר.
    הו לא יודע שצריך להישאר באוויר? לא היה צריך לרדת. נו נו נו

  11. ברוגדון זה בראון בלי השטויות….
    זה 30 נקודות ב 65%, זה שלשות ב 67%, זה מהקו ב 100%, שני ריבאונד, חטיפה, 3 אסיסטים (יום חלש….) אבל על 0 איבודים!!!!!!!
    המשחק הכי טוב שלו בסלטיקס.
    הוא צריך לפתוח עם סמארט בראון טייטום ורוב. מהספסל עולים הורפורד, וויט, גרנט, מאוזר וקורנט וכו.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      שמע, אתה אוהד מספר אחד של הבגדדי והשקץ
      אני בטוח שאצלך בבית הקירות עם פוסטרים חתומים של שניהם.
      אתה במועדונים של הזקן כמו גם בחדרי הכושר של לה פלופ

      1. מה אתה יודע דוקי רזי,אני מגמרת על שניהם,
        כל לילה בצנטרישוט אני לוקח איתי פוסטרים של שניהם מזיעים
        ווינק ווינק

  12. בוקר צח לכל הנגרים אני רואה פיחי מתמודדים יפה מול קלרקסון בינתיים 😁
    הראפס גם הפכו כבר לקליר פאת וכולם תוקעים עליהם 120 130 נק פעם היו סמל לקשיחות🤣🤣🤣
    שארלוט צריכים לרדת ליגה
    עוד מעט לוקה עולה למסז והרפייה מול לילי כריות חחחח

  13. גארי פייטון דבוק ללוקה לתחתונים כמו גרב על הביצים (אם האבא היה כפפה הוא הגרב) לוחץ על כל המגרש גם שהוא בלי כדור לא ברור איך השופטים לא ניטרלו אותו עד כה ולמה הם מאפשרים את זה. זה לא חוקי בwwe.

  14. מימשרוצה לראות איך עוצרים את לוקה ולא ראה את ספרד תראו את גארי פייטון כל המשחק לחץ תמידי על כל המגרש גם שהוא בלי כדור. היה קטע לוקה נח עם ידיים על הברכיים ליד הסל שלו והתנשף גארי פייטון ישר רץ אליו ונדבק אליו למנוע קבלת כדור בכלל חחח.
    מה עושים בליגה נותנים לו לגלגל כדור עד קשת ה3 🤣

  15. הwwe הזה מכור רצח פתאום בלי שום סיבה הורידו לחץ על לוקה על המגרש חחחחח התחילו לחכות על החצי דמירה מהחצי כמו קטסל. ברבע האחרון יחכו לו על קשת ה3 שיגלגל כדור ושריקות אוויר חייבים שיגיע ל20 25 נק לפחות ושיהיה טריפל דאבל שימכרו נעליים בסלובניה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט