הדנבר ללא יוקיץ' גוברים על הקליפרס, הספרס שוברים שיא צופים בהסטוריה של ה-NBA אבל מובסים מול הווריורס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הדנבר ללא יוקיץ' גוברים על הקליפרס, הספרס שוברים שיא צופים בהסטוריה של ה-NBA אבל מובסים מול הווריורס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

דטרויט פיסטונס 110 (34-12) – ניו אורלינס פליקנס 116 (17-26):

הפליקנס התקשו כאן, כפי שהם מתקשים לייצר יציבות לאורך מרבי תהעונה אבל ערב קליעה של 23% משלוש של דטרויט לא באמת אפשר לה להתקרב.

בוגדנוביץ' הוביל את הפיסטונס עם 22 נקודותאבל גם 1 מ-7 לשלוש, ביי הוסיף 20, דיאלו עלה מהספסל ל-19 והייז סיים עם 17 בעוד אייבי היה פשוט מחריד ודורן לא שיחק בגלל פציעה.

בצד השני זה היה הערב של ולנצ'יונס שעם 33, 12 מתוכן ברבע הרביעי, פשוט ניצח לפליקנס משחק שהיה אסור לה להפסיד. מקאלום ומרפי הוסיפו 19 כל אחד לפליקנס שחסרו את שני הכוכבים שלהם ועדיין יוצאים עם ה-W מול אחת הקבוצות החלשות בליגה.

אינדיאנה פייסרס 111 (20-23) – אטלנטה הוקס 113 (22-20):

דחיקה של ג'ון קולינס בריבאונד התקפה שניה לסיום מנע הארכה ונתן לאטלנטה ניצחון בערב קליעה נהדר של האורחים (49% לשלוש) ונוראי של המארחים שסיימו עם 23% ובכל זאת הצליחו להישאר בתמונה ממש עד לשניות הסיום.

מת'ורין פתח בחמישיה וסיים עם 26 נקודות, אבל העובדה שהוא לא זורק לשלוש (זריקה אחת שהוחטאה), מעוררת שאלות לגבי המשך הקריירה שלו שבכל פרמטר אחר נראית מלהיבה. הילד הוסיף 18 באחוזים רעים, וסמית', בריסט ומקאנול עלו מצוין מהספסל עם 14, 17 ו-13 בהתאמה, אבל כל זה לא עזר לפייסרס שחסרו את הליברטון וטרנר.

בהוקס הורטר סיים עם 25 באחוזים נהדרים, יאנג הוסיף 26 ואוקנגו היה יעיל עם 18 ו-13, אבל גיבור הערב היה בסופו של דבר דווקא זה שקלע רק 7 נקודות ו-3 סלי שדה, אבל אח דמהם ניצח את המשחק.

וושינגטון וויזארדס 108 (25-18) – ניו יורק ניקס 112 (19-24):

אבדיה חזר לספסל ושוב שם דגש על הריבאונדים כשסיים עם 9 כאלה, אבל עם 0 מ-4 לשלוש, זה מדהים לראות איך ההבדל בין להיות שחקן של 15-20 מליון דולר לעונה, לבין להיות שחקן שולי רוטציה עשוי להיות אותה שלשה מכל שלושה נסיונות שנכנסת, או שלא עבורו, עסק אכזר הוא ה-NBA.

הניקס היו טובים יותר וברחו ברבע הרביעי ליתרון 14, אלא שקוזמה ופורזינגס לא וויתרו ו-5 שלשות של הצמד ב-4 דקות השאירו את הוויזארדס בחיים. 27 שניות לסיום קוזמה בסל ועבירה ועוד 2 הוריד ל-3, ראנדל קלע רק 1 מ-2 מהקו, וקוזמה נשלח ל-3 לקו אבל קלע רק 2. בראנסן הלך שוב לקו אך הפעם שמר על קור רוחו וקלע פעמיים כדי לקבוע יתרון 4, קוזמה החטיא שלשה וזה למעשה היה סיום המשחק.

קוזמה היה בערב אדיר של 40 נקודות 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים שלא הספיקו לוויזארדס נטולי בראדלי ביל. פורזינגס הוסיף 21 רובן ברבע הרביעי, אבל מלבד השניים אף וויזארד לא הצליח למצוא את הטבעת. על אבדיה כבר דיברנו וגם הצ'ימורה עם 1 מ-7 ורייט עם 1 מ-4 וגודווין שפתח בחמישיה עם 1 מ-5 הסריחו את הפרקט עם יכולת קליעה חלשה, אבל הבעיה האמיתית של הוויזארדס היא שכשהם היו צריכים עצירה ברבע הרביעי הם לא הצליחו להשיג אותה.

בצד השני בראנסן הוביל את הניקס עם 34, ראנדל הוסיף 23 ו-17 ריבאונדים, וקוויקלי הוסיף 18 מהספסל למנצחים.

סן אנטוניו ספרס 113 (30-13) – גולדן סטייט ווריורס 144 (21-21):

הווריורס לא התרשמו מהתפאורה החגיגית למשחק לציון 50 שנה לספרס, ושבירת שיא כמות הצופים במשחק כדורסל (שרובם לא יכלו לראות כלום אבל זה גם ככה לא העניין אצל האמריקאים, בוודאי בעונה הסדירה), פירקו את הספרס החלשים בריבאונד (38-55), קלעו 41 ברבע השני כדי ליצור יתרון דו ספרתי ולא הסתכלו לאחור.

ג'ונס סיים עם 21 לספרס, קלדון הוסיף 17 וסוהאן היה חלש עם 4 בלבד, כשהיעדר היכולת לפתח הרבה מבחירות הדראפט שלהם לנכסים של ממש ממשיכה להיות בעיה עבור הספרס הנבנים מחדש.

בצד השני לא פחות מ-8 שחקנים סיימו עם 12 או יותר, כאשר קארי משחק רק 23 דקות ומסיים עם 15, פול הוביל את הקלעים מהספסל עם 25 כשגם דיוינצ'נזו נהנה מהסיטואציה עם 22.

שיקאגו בולס 110 (24-19) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 124 (23-20):

הת'אנדר הובילו לאורך כל המשחק ורבע של 20-33 ברביעי הבטיח להם את הניצחון מול שיקאגו שעבורה המשחק הזה עשוי להיות משחק של התפכחות מאשליות.

לווין עם 25, ווץ' וקובי ווייט עם 19 ופאט ווילאימס עם 18 הובילו את המארחים, אבל עמדת ה-3 ממשיכה להיות בעיה עבורם ודוסמונו פשוט לא נראה כפתרון סביר, וזאת לצד הספסל שפשוט אינו מספיק טוב.

בצד השני גידי עם 25 ו-10 ריבאונדים היה מצוין, וויליאמס הוסיף 22 יעילות וSGA סיים עם 21 בערב רגוע במונחיו אבל בערב הזה הקבוצה שלו לא הזדקקה ליותר ממנו.

מיניסוטה טימברוולבס 121 (22-21) – פיניקס סאנס 116 (23-21):

התוצאה קצת משקרת, כאשר הזאבים שלטו במשחק מהטיפ, הובילו ב-15 הפרש במחצית וצמצום הפער בסיום היה רק טו סמולר דה השפלה. אם זה לא מספיק כל זה קרה בערב שבו הסאנס קולעים ב-61% מהשלוש, ועדיין הם לא באמת היו קרובים בהרכב חסר.

לי עלה מהספסל ולהט עם 6 מ-7 לשלוש ו-31 נקודות, ברידג'ס הוסיף 24 בעוד אייטון היה פשוט מחריד וזאת בעיה של ממש לסאנס עם 5 מ-18.

בצד השני למיניסוטה שזוכה לערב של נחת, גובר סיים עם 12 ריבאונדים 4 חטיפות חסימה ו-4 נקודות, והשאלה האם על שורה סטטיסטית כזאת חשבו במיניסוטה כשנתנו עבורו את עתיד המועדון תישאר פתוחה. אדווארדס הוביל את הזאבים עם 31.

יוטה ג'אז 112 (23-22) – אורלנדו מג'יק 108 (27-16):

הג'אז בולמים מעט את הנפילה עם ניצחון דחוק במשחק שבו איבדו המון כדורים (24) אבל שלטו לחלוטין בריבאונד (40-59) מה שהכריע בסופו של דבר.

פולץ עוד העלה את אורלנדו ליתרון עם סל מקרוב 42 שניות לסיום, אבל קלארקסון ענה מיד עם סל משלוש, והחטאת שלשה של פרנץ ווגנר שלחה את אורלנדו להתחיל לעשות עבירות. סקסטון החטיא פעמיים מהקו, אבל קסלר לקח את הריבאונד דייק פעמיים, ומארקנן חסם נסיון שלשה של פרנץ ווגנר שסגר עניין.

ווגנר הוביל את המג'יק עם 26 ובנקרו הוסיף 19 משלוש וכמוהו וונדל קרטר. בצד השני, מארקנן עם 28 ממשיך להיות פשוט אדיר, קלארקסון הוסיף 23 באחוזים גרועים (1 מ-8 לשלוש), וסקסטון עלה מהספסל ותרם 18 משלו.

לוס אנג'לס קליפרס 103 (22-22) – דנבר נאגטס 115 (13-29):

גם ללא יוקיץ' הנאגטס הצליחו להישאר צמודים לקליפרס ולנצל 4 דקות שבהן הקליפרס לא הצליחו לעשות ולו סל שדה אחד כדי ליצור יתרון 12 שהספיק לה עד הסיום.

קוואי סיים עם 24, מוריס הוסיף 16 ופאוול ווול הוסיפו 16 כל אחד מהספסל, אבל דומה שבלי ג'ורג' וקוואי בכושר מלא מלא הקליפרס יתקשו לנצח קבוצות פלייאוף העונה.

הנאגטס לעומת זאת הראו שהם מסוגלים לנצח גם כאשר הסנטר שלהם עונה לשם דיאנדרה ג'ורדן. מארי הוביל את האורחים עם 24 פורטר הוסיף 22 וגורדון קלע 17 למנצחים.

סקרמנטו קינגס 139 (18-23) – יוסטון רוקטס 114 (31-10):

אחרי מחצית ראשונה שקולה, רבעי שלישי של 26-43, שבו כנראה סקרמנטו נזכרה שהיא משחקת מול הקבוצה העלובה בליגה, היה פתיח לתבוסה מהדהדת כאשר הקינגס שולטים בריבאונד וקולעים ב-50% מהשלוש.

גרין וסמית' סיימו עם 27 כל אחד, אבל קשה ללמוד הרבה מהקלוריות הריקות האלה במשחק של תבוסה מהדהדת מול קבוצה שהיא אפילו לא מאריות הליגה. ומסכן אריק גורדון מה הוא אשם?

בצד השני בארנס נהנה מהחיים עם 27 נקודות, סאבוניס ממש נהנה מהחיים עם 19 נקודות 16 אסיסטים ו-15 ריבאונדים, פוקס סיים עם 24 ודיוויס הוסיף 22 משלו למנצחים. עוד שווה לציין את מאליק מונק שעלה מהספסל וקלע 15.

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. ואני כמו תינוק
    שנשבר ולא יכול מול פני השמש.
    בחמסין, בקרה
    אל מול פני הסערה.
    קחו מטרייה ועוד סוודר.
    נצל"ש: ראיתי בזמן אמת איך ארווידיס במגרש והיה לי פלשבק לדומאנטס או דמנטיס

  2. תודה דור.
    .
    לו אני אוהד אוקלהומה ופרסי לא דוחף ידו לערימת הבחירות שאגר ומביא 2 ותיקים, קרוסו,צנדלר, בוגי למשל, כדי לסיע לצעירים להכנס לפליי אין, זו היתה סיבה בעיני לקריאות בוז נמרצות. נכון שעקב ערמת הכסף המת שהוא משלם לקמבה ווקר הוא יאלץ לשלם מס אבל לאוהדי אוקלהומה מגיע פיצוי על סבל מתמשך.

      1. מאמין שזה התכנון.
        גם יש להם הרמוניה וכימיה מצוינות כרגע. שווה להמשיך לבנות אותה.
        הם בכל מקרה יהיו בפלייאין אבל – הם הולכים ומשתפרים.
        (אלא אם מתוכננת ההשבתה המסורתית לשיי)

    1. עדיף להם לא לגעת בכלום.
      יגיעו לפלייאין או לפלייאוף עם הצעירים זה מעולה והצעירים צוברים ניסיון זה מעולה. לא יגיעו לפלייאוף ויקבלו בחירה גבוהה זה גם מעולה.
      אבל לשלוח בחירות בשביל לקבל שחקנים מבוגרים בשביל לעוף בסיבוב הראשון של הפלייאוף זה פשוט ניהול רע.

    2. מגיע להם פלייאין וכמו שממפיס היו בתחתית הם צריכים לבנות את עצמם מלמטה כי בבירור רואים שיש עתיד לא רע בכלל עם שגא

  3. ניצחון נאה ללוחמים, אבל זה לא פייר – להם יש את קרי ולנו אין. בכל מקרה – שיא צופים חביב ומזל טוב לנו לחמישים שנה בליגה.
    .
    הפיסטונס והרוקטס ממשיכים להפסיד, סוג של חרפה לדעתי, לקבוצות עם כל כך הרבה בחירות גבוהות.
    .
    הורטר בסקרמנטו, לא? בכל מקרה, להתקשות מול אינדי בלי האליברטון וטרנר זה לא רציני לקבוצה עם שאיפות. נדמה לי שאפשר כבר לקבוע שהטרייד על מורי לא היה הדבר הנכון לעשות, ופיטורים של מקמילן לא ישנו את זה. כנ"ל בנוגע למיני וגובר. תוצאותיהן של החלטות קיץ נחשפות כבר בחורף העוקב.
    .
    וושינגטון, לדעתי, היא בעצם מחסן של חלקי חילוף – יש שם כל מיני דברים בעלי ערך עבור מועדונים אחרים, וצריך למצוא קונים – קוזמה, דני שלנו, מונטה מוריס, אולי גם האצ'ימורה – יכולים להועיל במקומות אחרים. צריך לאפשר להם לעשות זאת. שיקגו כנ"ל בשינויים קלים.
    .
    באסה על פיניקס, יתכן שזו עונה פיננסית, עקב כל הפציעות, אבל לא אבדה תקוותנו – יכול להיות שזה סיפור נבחרת איטליה כזה – דווקא כשהכל נראה דום אנד גלום הם יתאוששו כשהפצועים יחזרו ויפתיעו בפלייאוף.
    .
    תודה רבה דור.

  4. תודה דור על קדימון נוסף וסיקור קצר ומשובח.
    מסכים עם מאנו – איזה מסכנים האוהדים, חבל על פיניקס.
    מסכים עם דור – אם דני היה קולע עוד שתי שלשות (לא אחת) החוזה שלו יקפוץ ב 4-5 מיליון לעונה

    1. כתבתי את זה לפני שבוע-שבועיים, דני צריך עוד 2 שלשות למשחק, כך יגיע (אתמול זו לא דוגמא) לאזור ה-15-18 נקודות. חייב להתחיל לקלוע אותן.
      .
      ראיתי ש.ח. של המשחק, דני היה מאוד פאסיבי בהתקפה. לא ברור אם זה בא ממנו או מצוות האימון, אבל לחדור לסל וכל הזמן לשחרר כדורים הצידה – זה לא לעניין. מה טאג' גיבסון יכול לעשות עם כדור שדני מוסר לו על השלוש, עם 4 שניות על שעון הזריקות?
      שנאמר, קח את הפאקינג כדור ואל תעצור עד שהגעת לאזור הטבעת. בפעם היחידה שהוא עשה את זה – זה נגמר בפאול וסל.

  5. תודה.
    עם 25-30 דק' אבדיה הוא לא 'שחקן שולי רוטציה'.
    40 נק' הן לא ערובה ל'משחק אדיר' ובמקרה של קוזמה זה בא על חשבון הקבוצה ולכן 'אדיר' זה לא.
    מעבר לכל זה וושינגטון היא קבוצה שמבזה את מקצוע הכדורסל. אמרתי ואני חוזר על זה: מקווה שאבדיה יגיע למקום שיאפשר לו חופש רב יותר לבטא את הכדורסל ההתקפי שלו.. כבר כתבתי לפני שנתיים שאבדיה יהיה באולסטאר בעתיד ואני נשאר בדיעה הזו.

    1. היכולות שהראה עד עכשיו הם לא בכיוון של אולסטאר.
      הבעיה לא רק בקבוצה. גם הוא אחרי תקופה אסרטיבית יותר, חזר להיפטר מהכדור ולא לנסות לעשות מהלכים.
      חייב להיות יציב יותר. 10 נקודות 5 אסיסטים וריבאונדים כל משחק.
      אפשר לדבר על איבודים ואחוזים משלוש אבל הבעיה העיקרית זה יציבות. שיבוא כל משחק לעבוד, וזה לא על הקבוצה

    2. זיו, אתה מבין שקוזמה לא יהיה בשנה הבאה ומה שמעניין אותו זה החוזה הבא.
      לכן ובשביל להרוויח משהו כדאי להם להתריד אותו ומהר כשהמניות למעלה כדי לא לצאת לגמרי קרחים.
      מניח שזה מה שיעשו (אולי מאוחר מידיי) וידרשו גם בחירת/רות דראפט…
      התרחיש האחר הוא סיין אנד טרייד בסוף העונה.
      לא רוצה להאשים אף אחד במצב של דני.
      לא יודע מה הולך מבחינתו באימונים. מניח שהוא משקיע, השאלה היא כמה?
      ג'מצי היה נשאר אחרי כל אימון להמשיך עם הזריקה, גם סטף. עובדים כמו חמורים, רונאלדו וזלעטן ומודריץ. עוד ועוד ועוד. מקווה שגם לדני יש את המנטליות הזו. הוא צריך ללחוץ את עצמו כדי שלא להיפלט. אין מה לעשות. זו קריירה של 15 שנה והמקום הכי רווחי הוא האין בי איי.
      קצת התעניינתי והוא שווה כרגע בין 1 ל 5מליון דולאר, לא מרוויח כנראה מחסויות או שזה ממש זניח. מקווה אבל לא חושב שהקבוצה תממש את האופציה עליו כך שיכול להיות שיעבור בתרייד כי הוא לא מספק מספיק נקודות ודיי דורך במקום.

      1. כן דוק.
        מה שכן, לאבדיה יש די אנ איי יגוסלבי בדם וכדורסל בתורשה. להערכתי הוא יראה גרף עלייה מתמיד ועוד 2-3 שנים הוא אולסטאר. רק שיגיע לקבוצה ומערכת טובה

      2. מי ישלם לקוזמה יותר מה 13 שהוא יכול לקבל בוושינגטון בשנה הבאה?
        .
        אבדיה בשנה הבאה יקבל חוזה ברמה של לוני לכל היותר. ולוני שחקן טוב ממנו בכל הפרמטרים כמעט. אם הוא היה קולע לשלוש בממוצע של הליגה הוא היה מקבל חוזה של קראודר. הוא לא מתפתח מהר מספיק וההזנחה של הקליעה גובלת בפשע.

            1. נו ישלמו. ווש עצמה דטרויט הוקס ניקס אינדי ראפס בולס שארלוט
              קינגס מיני יוסטון ספרס
              ואולי עוד בכל מיני טריידים

  6. המון תודה על הסיקור.
    תודה לסן אנטוניו על המשחק,משהו היה צריך ללכת בקלות ללוחמים העונה.
    אני יודע שהאוהדים של ס"א נהנים להפסיד העונה אז שמחנו לתת שרות מצידנו. ומילה אחרונה: המדים האלה של ס"א יפים. בראשי הם עדיין הקבוצה עם המדים השחורים/אפורים מעוררי הפיהוק. שימשיכו עם אלה.
    .
    הת'אנדר ממשיכים לצמוח להם לאיטם. תהיה כנראה עוד בחירת לוטרי, צ'ט הולמגרן יחזור (השאלה היא אם מדובר בעוד גבוה כשרוני אך שברירי) ויכול להיות שנראה קונטנדרית מתהווה תוך שתי עונות….

  7. אחלה סיקור..
    הערה קטנה – מתורן דוקא זורק 4.5 שלשות למשחק וקולע 33% מהן. זה נכון שלאחרונה הוא זורק פחות ומה שזורק פוגע פחות אבל אלה בהחלט נתו נים למעחה מסבירים לרוקי.
    אני דוקא חושב שהתאנד כן מתחברים . הם נצחו לאחרונה קבוצות טובות ובמשחקים שהפסידו נתנו פייט חזק. צריך לזכור שצ'ט לא משחק העונה (בעייני הוא חידתי למדי). מעניין מה יקרה עם הקבוצה הזאת בעונה הבא זהו הם יצטרכו להתחיל לדבר.
    אני לא חושב שאפשר לבוא בטענות אל וושינגטון לגבי דני. הם נתנו לו את כל ההזדמנויות שיש הקריבו לא מעט בשביל ההתפחות שלו נתנו לו לפתוח בחמישיה בתקופה שביל היה בצד ולבוא לידי ביטוי. מה הכי מפריע לי אצלו? שהבן אדם בליגה כבר שנתיים וחצי ולא ראינו משחק אחד של התפוצצות בנקודות. והוא שיחק המון. נכון שתקופות ארוכות עם כוכבים אנוכיים דוג ראס וביל שזה אפשר להבין אבל למה הוא מבטל עצמו מול שחקן כמו קוזמה? קוזמה הוא חבר שחו ובתמורה דני מקבל חיבוק ותמיכה ובתמורה מגיש לקוזמה עוד חוזה ברינקס והוא עצמו יהיה לכל היותר רול פלייר. זה קרב על הרבה כסף שם אף אחד לא באמת חבר שלך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט