הנאגטס נ' הקליפרס ו… שום משחק אחר מעניין, אז נעשה שאלון NBA לגולשים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הנאגטס נ' הקליפרס ו… שום משחק אחר מעניין, אז נעשה שאלון NBA לגולשים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 דטרויט פיסטונס (33-12) – ניו אורלינס פליקנס (17-25):

הפיסטונס ממשיכים במירוץ לתחתית לאחר שהושיבו את קייד קאנינגהאם לעונה, אבל אני מתחיל להרגיש שהם לעולם יהיו עוד בחירת לוטרי טובה אחת מלהפוך להיות קבוצה וזה מצב דיי מתסכל לקבוצה שמחזיקה לפחות ארבעה כשרונות שאני מאוד מאוד אוהב (אייבי, דורן, קאנינגהאם, בוגדנוביץ').

הפליקנס ממשיכים להיות לא עקביים בקטע מתסכל, הם הפסידו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם כשהם פשוט לא מצליחים להעמיד את הסגל המיטבי שלהם לאורך זמן על הפרק, זה בעיה למאזן העונה הסדירה שלהם, אבל יותר מזה זה בעיה ליכולת שלהם לייצר היררכיה ותיאום לקראת הפלייאוף וזה נראה שבמאזן הכוחות במערב ממפיס ודנבר פותחות פערים (טפו חמסה).

שאלה לגולשים: כמה זמן יקח עד שדטרויט תעבור סיבוב בפלייאוף?

הימור: הפליקנס ב-20

2:00 אינדיאנה פייסרס (19-23) – אטלנטה הוקס (22-19):

אם לפני העונה היו אומרים לכם שהפייסרס יהיו בפלוס 4 נצחונות על ההוקס בנקודת אמצע העונה, כנראה הייתם מופתעים מאוד, ואם הייתם אנשים מהמרים גם עשירים מאוד.

בשונה מיוטה שנראה שמתכנסת בחזרה למטרות המקוריות שלה הפייסרס נראים כמו הדבר האמיתי, הליברטון הוא כוכב, מיילס טרנר הוא שחקן פנים ורסטאלי ואפקטיבי, ומסביבם ים שחקנים שהגנה וקליעה הם לחם חוקם, מתכון מצוין, לקבוצת NBA מנצחת בעידן הנוכחי.

ההוקס לעומת זאת, נראים כמו ה-shit show שהייתם מצפים מקבוצה ש-underperforming כמו שהם. החיבור בין יאנג למארי לא עובד, רינונים על המאמן מסתובבים, והעתיד נראה אפור עד כדי שחוק עבור ההוקס, פרנצ'ייז שלהזכירכם לא ראה גמר או קונטנדריות מאז ימי דומיניק ווילקינס.

שאלה לגולשים: בדירוג היסטורי של דראפט 2018, באיזה מקום טריי יאנג (שנבחר חמישי) יזכר, אני רושם כאן את השמות הבולטים לעזרתכם: אייטון, באגלי, דונצ'יץ', JJJ, טריי יאנג, מו במבה, וונדל קארטר, סקסטון, מייקל ברידג'ס, קווין נוקס, SGA, מיילס ברידג'ס, מייקל פורטר, זאיר סמית', אנפרני סיימונס, מוריץ ווגנר, רוב וויליאמס, בראנסן, דוונטה גרהאם וטרנט ג'וניור

הימור: אינדיאנה ב-8

2:00 וושינגטון וויזארדס (24-18) – ניו יורק ניקס (19-23):

עם כל ההתלהבות מ-20 הריבאונדים של דני אבדיה (ויש ממה להתלהב, זאת התקדמות מעניינת בבניית המוניטין שלו בליגה, אם כי צריך לומר שהוויזארדס שיחקו בלי שני הגבוהים שלהם), נראה שוושינגטון הולכת ומתקרבת לנקודה של לוותר על העונה, כאשר הם בנויים באופן הכי גרוע שאפשר להיות בנויים – מסביב לכוכב פציע שבלעדיו אי אפשר לנצח, ואיתו אי אפשר לבנות.

הניקס לעומת זאת נראים כקבוצה עם כיוון, ההחתמה של בראנסן נראית טוב יותר מיום ליום, הם בונים ניסיון כקבוצה מנצחת ומוניטין לשחקנים שלהם והם נראים מרחק מהלך אחד מלהיות קבוצה באמת חזקה במזרח, עם 4 נצחונות מ-5 משחקים, העתיד נראה ממש לא רע בניו יורק.

שאלה לגולשים: אם אתם ניו יורק, על מי מבין הצעירים אתם מוותרים בטרייד, או בכלל אתם ממשיכים לנסות ולצמוח אורגנית?

הימור: הניקס ב-5

2:30 סן אנטוניו ספרס (29-13) – גולדן סטייט ווריורס (21-20):

סטף קארי חזר מפציע, קליי ממשיך להיראות הכי טוב שהוא נראה מאז הפציעה הגדולה שלו, גם גרין כבר חזר, ועדיין הווריורס חטפו בראש מפיניקס שבעצמה סוחבת צרות מפה ועד הודעה חדשה. הסיפור של הווריורס מתחיל לעבור מנקודת ה:"קבוצה אחרי אליפות ועם בעיות פנימיות אבל אם הם יתחברו זה יהיה מפחיד", ל-"אני מפחד לפסול אותם, אבל זה לא נראה שזה יקרה עבורם העונה". כל זה עם כוכבית שלווריורס יש דיי נכסים כדי לעשות מהלך בטרייד דד ליין ויש מספיק קבוצות שירצו להיחלש, ובהחלט אי אפשר לפסול את האפשרות שהבעיה העיקרית שלהם היא שהצעירים שלהם לא התפתחו מספיק כדי להחליף בצורה טובה מספיק את האובדן של פורטר וגארי פייטון השלישי, והבאה של שחקן בפרופיל הזה יכולה להחיות את השאיפות שלהם.

הספרס עם 4 הפסדים ב-5 האחרונים מחכים להגרלת הלוטרי, רגע השיא של העונה שלהם.

שאלה: אם אתם מוסיפים את וומבניאמה לסגל הנוכחי של הספרס, לאן זה מביא אותם בליגה של היום?

הימור: הווריורס ב-8

3:00 שיקאגו בולס (23-19) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (23-19):

יש וייב לאחרונה שאנשים מחבבים את החמישיה של הבולס.

זה וייב מסוכן מאוד.

לא כי החמישיה לא טובה, היא בהחלט טובה, סדר גודל של מרכז הליגה ואולי קצת יותר, אבל עם זה לא הולכים למכולת, ושני ההפסדים האחרונים שלהם אחרי רצף הנצחונות שהיה להם הם במידה רבה חדשה טובה, לסגל הנוכחי של הבולס אין שום פוטנציאל לעשות ריצת פלייאוף רצינית, פשוט לא, ודרוזן לא נהייה צעיר יותר, כך שהבולס צריכים להסתכל לכיוון של בניה מחדש.

הת'אנדר ממשיכים לנצח יותר מדי עם 2 נצחונות ב-3 המשחקים האחרונים ו-SGA ממשיך להיות התגלות, ואחד מ-5 השחקנים שהכי כיף לראות על המסך בכל ערב נתון, עם זאת אני ממשיך לסמוך על פרסטי שברגע האמת הוא יעשה מה שצריך כדי להביא את הת'אנדר לאיזור 5 האחרונות בליגה.

שאלה לגולשים: מי הם 5 השחקנים שהכי כיף לראות על המסך?

הימור: הת'אנדר ב-7

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (22-20) – פיניקס סאנס (22-21):

שתי קבוצות שהן שיט שואו מוחלט העונה, אבל לאחת מהן לפחות עוד יש תקווה להתאוששות בטווח הקצר.

הטימברוולבס נהנו מרצף נצחונות נאה לפני שנעצרו עם הפסד דיי הזוי לדטרויט, שמגלם את הבעיות שלהם העונה. קשה לי להתחיל ולתאר כמה הטרייד שהם עשו היה גרוע. אחרי ריצת הפלייאוף של העונה שעברה אני הייתי מנסה להיפטר מבעיה – דאנג'לו ראסל, ואם אפשר בדרך לצבור נכסים מה טוב. במקום זה הוולבס הוסיפו עוד בעיה ונפטרו מכל הנכסים שלהם, לרודי גובר אחרי הכל, יש תקרה ידועה, ולא ברור למה לקבוצה שיש את קארל אנתוני טאונס יש תחושה שהיא צריכה את הצרפתי.

הסאנס לעומת זאת ברצף הפסדים נורא, ועדיין קשה להשתחרר מהתחושה שאם כריס פול יהיה בריא, יחד עם איטון, ברידג'ס, ובוקר שיחזור זה בסיס שאתה לא רוצה לפגוש בשום ערב נתון. או סדרה נתונה.

שאלה לגולשים: איפה תדרגו את כריס פול ברשימת הפוינט גארדים הגדולים בכל הזמנים? עד כמה המיקום הזה השתנה בעקבות הריצה המאוחרת בקריירה שלו (ת'אנדר, פיניקס), האם אליפות עם פיניקס בשנתיים הקרובות תשנה מהותית את התפיסה שלכם לגביו?

הימור: פיניקס ב-8

4:00 יוטה ג'אז (23-21) – אורלנדו מג'יק (26-16):

הג'אז ממשיכים בתכנית ההתכנסות שלהם והפסידו 3 מ-5 המשחקים האחרונים, אפשר לתאר את מה שעובר עליהם עכשיו כ-soft landing לעבר תחתית המערב, הם לא מפסידים עשרה משחקים רצוף ומדי פעם יתנו ניצחון מרשים כמו מול קליבלנד שלשום, אבל בסופו של דבר הכיוון ברור.

גם המג'יק מצליחים להחזיק את הקטע של לנצח מדי פעם משחקים כדי לא להרגיש רע מדי ובאמת לפתח שחקנים כך שיהיו מסוגלים לשחק כדורסל מנצח, יחד עם החזקת מאזן שלילי שלא מסכן אותם לאבד בחירת דראפט גבוהה בדראפט חזק.

שאלה לגולשים: תוסיפו לשתי הקבוצות האלה את וומבניאמה, האם הן הופכות להיות מועמדות לגמר איזורי באופן מיידי או לא?

הימור: יוטה ב-5

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (21-22) – דנבר נאגטס (13-28):

הקליפרס עצרו את רצף ההפסדים שלהם מול דאלאס, אבל הכדורסל שלהם ממשיך להיראות רע מאוד והם בעיקר נראים נטולי התלהבות, חיבור או חזון, זה הזמן לטיי לו להצדיק את כל המחמאות והספורליטיבים שקיבל כמאמן בשנים האחרונות, כי שעון החול על הקבוצה הזאת הולך ואוזל.

הנאגטס לעומת זאת ממשיכים להיות הקבוצה הכי מלהיבה בליגה, 4 נצחונות רצופים כולל על הקליפרס עצמם ב-30 הפרש בבית רק לפני 10 ימים, שם אותם נכון להיום כקונטנדרית הבכירה, בוודאי במערב, ואולי בליגה כולה.

שאלה לגולשים: האם הנאגטס הם הקבוצה הכי פיל גוד לקחת אליפות העונה? האם היא הקבוצה של האוהד הנייטרלי? ואם לא אז מי כן?

הימור: הנאגטס ב-7

5:00 סקרמנטו קינגס (18-22) – יוסטון רוקטס (31-10):

אם הייתי נותן ל-chat gtp לכתוב לי את המשחק הכי משעמם בליגה זה כנראה היה המשחק.

אני מצטער אבל הקינגס האלה עם פוקס וסאבוניס לא עושים לי כלום, אני מבין שסקרמנטו לא הייתה בפלייאוף מאז המון זמן, ואני מבין שהעובדה שהם עשו מהלך שלא התברר ככישלון מוחלט (למרות שבבירור היה עדיף לשלוח את פוקס ולהשאיר את הליברטון אם תשאלו אותי) הוא מפתיע בערך כמו אליפות של יוסטון העונה, אבל הם לא קבוצת כדורסל טובה במיוחד ואני לא מדמיין אותם עושים שום דבר משמעותי מול אף קבוצה שיש לה משקל סגולי בליגה הזאת, ואני גם לא בטוח שיש לפרוייקט הזה איזשהו חזון או עתיד ברור.

הרוקטס, אני הולך ומרגיש פשוט מבזבזים את שנות הטנקינג האלה ואני מתחיל להיות באמת מוטרד מגרין, לא כל כך בגלל התוצאות אלא בגלל איך שהקבוצה הזאת נראית, עבורי הם קצת תמונת מראה לדטרויט, ולמעט שנגון אני לא ממש מתלהב כרגע מאף אחד מהשחקנים הצעירים שלהם, מקווה להתבדות כי הליגה צריכה עוד קבוצות חזקות עם שחקנים צעירים ומלהיבים, ג'בארי סמית' וג'יילן גרין הם כרגע פשוט לא זה.

שאלה לגולשים: אני חושב ששני השינויים שהליגה עשתה – הפלייאין, ושינוי האחוזים כך של-4 האחרונות יש אחוז מאוד דומה לקחת בחירה מאוד גבוהה, פתרו את בעיית הטנקינג ככל שאפשר לפתור את הבעיה הזאת בהינתן שרוצים לשמר את המנגנון שמקדם שוויוניות, וכעת הבעיה הגדולה ביותר שעומדת בפני הליגה היא המנוחות לשחקנים והמשקל הסגולי המאוד נמוך של כל משחק עונה סדירה והפתרון היחיד לכך הוא לצמצם את הליגה ל-58 משחקים (או להרחיב אותה ל-32 קבוצות ולקבוע את העונה כ-62 משחקים), מסכימים או לא ולאיזה חלק?

הימור: סקרמנטו ב-15

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. איזה יופי של פריוויו בצבע ללילה אפרפר
    קודם כל למשחק החשוב של הלילה – הפייסרס פוגשים את האקס על הקווים, בדו קרב בין שניים מהמאמנים הוותיקים ביותר היום בליגה (חושב שבנוסף לפופ ולריברס אלו השניים עם 20+ עונות אימון ראשי בליגה), לא בטוח ששני המאמנים ציפו להיות במקום הזה בשלב הזה של הקריירה, אבל בעוד שלקרלייל יש סגל צעיר עם אנרגיות לבנות ולהיבנות, מקמילן מראה את הבעיה שליוותה אותו לכל אורך הקריירה בעצם בכל קבוצה בה אימן – הדריכה במקום. גמר המזרח של ההוקס היה היוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל לדעתי, כאשר התקרה של מקמילן כמאמן היא סיבוב ראשון גג שני, ולטעמי הוא השינוי הראשון שעל הקבוצה לעשות כי לדעתי מאמן אחר יוכל להוציא יותר מהשילוב של מארי ויאנג. לשאלתך, הייתי מדרג את יאנג שלישי אחרי לוקה ושג"א, ומיד אחריו אייטון וברידג'ס. שחקן שאני לא מכניס כרגע לדירוג הוא פורטר ג'וניור, אני עדיין מאמין בו (אם כי לא הייתי מוותר על מאת'ורין כדי להביא אותו). לא מהמר נגד קבוצתי – פייסרס ב8
    שאר המשחקים
    פליקנס ב-15.לשאלתך – 2 עונות לדעתי.
    ניקס ב8. לשאלתך – אורגנית התקרה שלהם ברורה. הייתח נפטר מפורנייה למרבה במחיר. מהצעירים? על מקברייד הייתי מנסה לחזק את מצבת שחקני הכנף שלי, אבל לא הייתי נפרד לא מגריימס ולא מקוויקלי.
    ווריורס ב-7. לשאלתך – לא פחות מאליפות. היסטורית, גבוה דורי + ספרס בטנקינג = אליפות, ולא אחת. יש בסיס לא רע וכסף תחת התקרה.
    שיקגו ב-3. לא אענה על שאלתך, אבל כן אגיד ששחקן שמאוד הייתי שמח לראות בפייסרס זה ג'ושי גידי, אחד מהפייבוריטס הפרטיים שלי (נניח MPJ גם שם ברשימה).
    פיניקס ב-10. פול טופ 10 היסטורית ואני קמצן כרגע. אליפות בעיני לא תעלה ולא תוריד (כמו שהאליפות של קיד בדאלאס בעיני לא העלתה אותו בדירוג ההיסטורי)
    יוטה ב-11. וומבניאמה לג'אז יהיה מדהים, לאורלנדו פחות – הוא ידרוך וירמוס שם את כל ארוכי הגפיים. די, אורלנדו כבר צריכה לממש שם את כל הכישרון שנאגר.
    נאגטס ב-6. הפילגש האישית שלי. אי אפשר שלא לאהוב את יוקיץ'. לא יגיעו לגמר לדעתי.
    סקרמנטו ב-13. הסיפור האנדרייטד של העונה אם יגיעו לפלייאוף.

    תודה על פריוויו סופר מושקע ומעניין כרגיל

    1. מענה לשאלתך האחרונה – להגדיל את הליגה ל32 קבוצות, 62 משחקים, ולעשות טורניר סטייל גביע באמצע העונה שהמנצחת מקבלת את בחירת סיבוב ראשון נוספת.

      1. אין מצב שמספר המשחקים יצומצם בשנים הבאות. כמות המשחקים משפיעה ישירות על ההכנסות מהאולמות שמהוות 50 אחוז מכלל ההכנסות ואת בעלי הקבוצות לא מענין (יחסית) שרוה המשחקים פחות מענינים. יתכן ובעוד מספר שנים זכיני השידור יוכלו לטעון שחלקם בעוגת ההכנסות גדל לרמה גבוהה דייה ואחוזי הצפיה שהם מקבלים לא גבוההים דיים עקב חוסר ענין, כך שהוא יאפשר לבעלי הקבוצות לצמצם במספר המשחקים.
        .
        הבעיה העיקרית של הנבא, שבניגוד ל ליגת הפוטבול אחוזי הצפיה בשידורי נבא יורדים כיון שדור ה Z ממעט לצפות בארועי ספורט חיים.

    1. מסכים עם שמעון
      דור אתה בטוח שראית משחקים של הקינגס..
      אם ראית ולא נהנת פספסת משהו.
      להגיד שאין כיוון
      כדורסל מאד מובהק- שני שחקני מטרה שסביבם יש קלעים טובים.
      לדעתי הקינגס צריכים בטרייד דדלין להשיג שחקן פנים טוב עם גוף כדי להחליף את סבוניס כשהוא נח ועוד רכז התקפי כי דוויון לא פוגע השנה.
      שנים שעולים לי בזול זה דארמונד משיקאגו ודניס סמית משארלוט.
      כמו שלא חשבת שיעשו פליאוף הם ימשיכו להפתיע

  2. תודה.
    כל משחק של הווריירס ואבדיה מעניין אותי מכל משחק אחר.
    הסדר הוא:
    ווריירס
    אבדיה
    דאלאס

    כל יתר המשחקים בשלה הזה לא מושכים אותי בכלל

  3. פינת ג"ס:
    8 משחקי בית שהסתימו במאזן 5 ניצחונות ל 3 הפסדים, אבל וזה אבל גדול, ההפסדים היו בשלושת המשחקים האחרונים לקבוצות שמדורגות בתחתית הליגה ולסאנס הפצועים. במשחקים האלו הקבוצה נראתה רע מאד. לאורך כל המשחקים , למעט סאנס, קרי ווויגנס חסרו ובארבעה האחרונים גם קמינגה, היחיד מהצעירים שחצב לעצמו תפקיד וכמות משמעותית של דקות משחק.
    .
    ג"ס יוצאת ל 5 משחקי חוץ. הערכה שלי שבמידה ולא יחזרו עם מאזן חיובי ההנהלה תלך למהלך של ניעור הסגל. אחזור שוב על הערכה שלי שהבעלים לא יקבל מצב שהוא משלם 350 מיליון דולר משכורות ומיסים והקבוצה תגיע במקרה הטוב לסיבוב הראשון ואלו פני הדברים כעת.

  4. אחלה פריוויו תודה רבה דור.
    .
    בעניין קבוצות הפיל-גוד – לטעמי דנבר בהחלט בצמרת, אבל יש גם לא מעט קבוצות סימפטיות אחרות – ממפיס, בוסטון, מילווקי. רק לא ברוקלין.
    .
    בעניין הקליפרס – לדעתי העונה הסדירה לא אומרת עליהם יותר מדי, הכוכבים שלהם פצועים, פציעים, וחוששים להיפצע, אבל אם יהיו בריאים בפלייאוף הם יכולים לצאת מהמערב.
    .
    בעניין הטנקינג – נוטה להסכים שאין עוד הרבה שאפשר לעשות בעניין, אבל זו עדיין בעיה לא פשוטה, כשיש לא מעט קבוצות שסיימו את העונה אחרי שליש ממנה … אז צריך להמשיך לחשוב על זה. בעניין הלואד ומספר המשחקים – מסכים עם רן, דלעיל, שהמספר לא ירד, אבל גם חושב שזו לא בעיה, וגם הלואד הוא לא בעיה, להיפך – יותר משחקים ויותר מנוחות לכוכבים מאפשרים יותר דקות ויותר התפתחות ליותר שחקנים צעירים, וגם הארכת קריירה של כוכבים, אז לדעתי לא זו הבעיה של העונה הסדירה, אלא התחושה של חוסר רצינות שאופפת אותה. לדעתי צריך פשוט להושיב את מי שלא משחק ברצינות, בלי קנסות או עניינים, ולתת לצעירים רעבים להוכיח את עצמם. תראו את דיואן וושינגטון למשל, לא היה לי מושג שיש שחקן כזה, אבל הוא משחק בפיניקס הפצועה ומציג מספרים מפתיעים – כן ירבו.
    .
    הספרס מארחים את גולדן סטייט באלאמודרום, איצטדיון ענק, ומכרו כ-65 אלף כרטיסים לאירוע. הכדורסל לא יהיה משהו, אבל יהיו תמונות יפות בבוקר.

  5. האליברטון נפלא השנה, וההפתעה של הפייסרס נותנת לו עוד מלא החיים.
    העונה של פוקס לא פחות טובה, והוא נותן עוד קפיצת מדרגה במשחק שלו.
    כל אחד קיבל קבוצה ופורח בה בתור השחקן המוביל.
    נראה כמו win-win לשני השחקנים ולשתי הקבוצות.
    .
    דטרויט עם גרעין צעירים טוב של קנינגהאם, אייבי ודורן, ועוד יקבלו עוד אחד השנה מהדראפט.
    צריך לראות איך הם יתפתחו. קנינגהאם ואייבי צריכים עוד ללמוד לשחק ביחד.
    .
    טרה יאנג כרגע המדרגה השניה, יחד עם SGA, כאשר לוקה משאיר לכולם אבק.
    אבל שלושתם הם היחידים שקיבלו קבוצה לידיים, כאשר השאר שחקנים משלימים או כוכבים 2-3.
    .
    הניקס צריכים לוותר על רנדל ולשים סביב ברונסון ובארט קבוצה שרצה ומשחקת מהר.
    ברונסון זה השתלת מוח שהניקס היו צריכים, אבל נראה שהשנה הם בהייפ מהטרייד ושנה הבאה כבר יחזרו לדשדש (כמו שבשנה הראשונה של תיבודו הגיעו לפלייאוף וחזרו לדשדש בשניה)
    .
    הספרס עם וומבניאמה נלחמים על הפלייאין לדעתי. חסר להם קו אחורי עדיין.

  6. בקשר לשאלה האחרונה. הרגשת הבטן שלי שהמוצר שנקרא NBA מתחיל לשעמם אותי. בגלל אי אכיפת חוקים. הטיית משחקים, שיפוט שערורייתי וחוסר חשיבות . תוך עשר חמש עשרה שנה ימות מחוסר חוזי טלויזיה וליגה מתחרה.

    הליגה הבאה כדאי שתיקח 20 קבוצות. תעשה ליגה של משחק אחד בית אחד חוץ. תתן 2-3 משחקים בערב אחד במערב אחד במזרח ועוד אחד אם צריך באמצע. תתחיל את העונה בסיום הפוטבול. תסיים אותה לפני עונת הטניס. השמונה הראשונות יעלו לפלייאוף.
    צוות בלתי תלוי כמו בית משפט עליון יפקח על השופטים.

    1. חחחח אין דבר כזה צוות בלתי תלוי שמעורב ככ הרבה כסף. המטרה בסוף היא הגדלת תזמז וכיסים שמנים.
      שמעורב ככ הרבה כסף משחקים תמיד יוטו בצורה כלשהי. מאפיה חברות פרסום תאגידים יש להם אינטרסים.
      מה שבטוח שאם אני ואשך נשפוט יחזור הכדורסל במקום הבידורסל.
      אני נותן להרביץ חופשי באמפ מותר חופשי למגן אפשר לשמור צמוד והכל. כל זריקת ראש עבירה טכנית כל קפיצה למגן טכנית כל זריקה לא טבעית טכנית

            1. חה

            2. !

  7. שי
    שמעת שארדואן הציע פרס של חצי מליון יורו על ראשו של ה"טרוריסט" אנס קנטאר?
    לא חסרים מחסלים מקצועיים שיקפצו על הג'וב.

  8. קליפ קליפ אני הולך להציץ בWWE בפחד רב כמו הכלבים בסרטון של שי
    וויק ווינק
    איפה אנשי הלואד שמעון\דה שוט?

  9. גם המוריסים נהיו גופות, כל אחד בקבוצתו.
    אני מוכן לבנות בית קברות 50 קומות, עם מעליות, מקדונלד ובארים-סטריפ

  10. כל פעם שהקליפס עושים צעד קדימה הם עושים אחד וחצי אחורה, כמו מכבי אתמול, לא מנצלים את ההזדמנות שניקו יוקיץ לא במגרש.
    מפגרים אבל אופטימיים. אם אני באלמר, הייתי מוכר חצי קבוצה ומתחיל בנייה מחדש. גם את המאמן לו הייתי מטריד ומנסה להחתים את נרס.

    1. ברור זורק את כל הזבל קאווי גורג יחד יקבל מיליון נכסים ממלא קבוצות גון דה וול זה הנזק הכי גדול ומעיף את טיי לו וזובאץ סתם פחונים לואדרים. אנשים פה חושבים כדורסל זה קסם ושקליפרס בריאים יכולים לצאת מהמערב או לקחת אליפות חחחחח זה לא יקרה אין להם גיבוש אין להם כימיה ואין להם גם מספיק יכולת רק בליגה דפוקה כזאת קאווי בקושי יכול לזוז לעמוד בספוט ולזרוק אותו דבר כל התקפה חחח.
      הבן אדם בקושי זז ואף אחד לא לוחץ אותו

  11. דור איזה פריויו מעוחה לא יכולתי אתמול אז קראתי עכשיו.
    לשאלותיך לא לפי הסדר:
    טריי יהיה מספר 2 בדראפט הזה אחרי דונצ'יץ'.
    אני חושב שדנבר יכולים להיות אלופים אם יגיעו בריאים – לפחות לצאת מהמערב. למרות שהכל יכול להיות עוד לא פוסל מומעדות אחרות.
    הייתי מרחיב את הליגה בעוד שתי קבוצות מצמצם את כמות המשחקים לכל קבוצה.
    ויקטור לא יעזור לספרס הם החריבו שם כל דבר שזז לדעתי. בטח לא בטווח המיידי.
    לגבי כריס פול אני לא יודע אם אני מכניס אותו אפילו לעשיריה. אי אפשר בלי אפילו אליפות אחת לרפואה. הוא שחקן מעולה אבל הוא צ'וקר במאני טיים וזה מוריד לו. אליפות תשנה את זה.
    6 השחקנים שהכי כייף לראות סטף קליי וויגינס דריי לוני וג'ורדן פול. לא מדבר על הכי טוביפ אלא על הכי כייף לראות כמובן שסטף הוא בכל מקרה הכי טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט