הסלטיקס יגיעו לברוקלין למפגש פסגה מזרחי, מיאמי תתארח בויסקונסין וארבעה משחקים נוספים בפריוויו חמישי / רותם אלרן

מנת השף

2:30 – ברוקלין נטס (13-27) VS בוסטון סלטיקס (12-30)

המשחק הבולט של ליל המשחקים שלפנינו יגיע מברוקלין, כשהנטס הלוהטים, אך גם נטולי קווין דוראנט, יארחו את הסלטיקס, אשר מגיעים מהמקום הראשון במזרח.

לאחר שדוראנט חווה פציעה ב-MCL במהלך המשחק של הנטס מול ההיט, התבשרנו כי מצבו של הכוכב יוערך מחדש בעוד שבועיים, כשהוא עשוי להחמיץ כחודש בסך הכל. הפציעה הזו הגיעה בשיאה של תקופה מצוינת עבור הקבוצה מברוקלין, אשר מחזיקה ב-18 ניצחונות ב-20 משחקיה האחרונים, כשדוראנט מעמיד 30.2 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים למשחק בתקופה זו, כשהוא גם קולע ב-58.9% מהשדה ו-42.7% משלוש במהלכה.

הפציעה של דוראנט עשויה לעצור את המומנטום הנהדר של הנטס, אך חשוב לזכור שלצידו יש עוד מספר שחקנים מצוינים בפני עצמם. קיירי אירווינג העמיד 26.7 נקודות ביעילות מצוינת בתקופה הזו, ויהיה מעניין לראות איך יתמודד הלילה עם הגנת הגארדים הקשוחה של בוסטון, ולצידו ההגנה של בן סימונס עשויה להיות משמעותית במצ'אפ מול ג'ייסון טייטום. ברוקלין לא מגיעה כפייבוריטית, אך היא בהחלט מסוגלת להילחם כאן ולהראות שהיא שווה לא מעט גם ללא דוראנט.

מהצד השני, הסלטיקס מגיעים רותחים גם הם, כשהם מחזיקים ב-8 ניצחונות בעשרת משחקיהם האחרונים. ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון הובילו את הקבוצה לגמר הליגה בעונה שעברה והיו אחד מהצמדים המובילים ב-NBA, אך העונה שניהם נראים אפילו טובים יותר, כשטייטום הוא אחד מהמועמדים המובילים לתואר ה-MVP ובראון עובר את סף 25 הנקודות למשחק לראשונה בקריירה, כשהוא אף משווה את האחוז האפקטיבי הגבוה בקריירה שלו. הלילה מרכוס סמארט ורוברט וויליאמס ייעדרו, אך מול הנטס נטולי דוראנט התחליפים בהם הסלטיקס מחזיקים לשניים האלו מספיקים על מנת שייחשבו כפייבוריטים בכניסה למשחק הזה. מדובר בשתיים מהקבוצות ההתקפיות הטובות בליגה, כשהסלטיקס מדורגים במקום השני במדד הרייטינג ההתקפי והנטס נמצאים לא הרבה מאחוריהם במקום החמישי, כך שצפוי להיות כאן משחק מהנה במיוחד ואחד ששווה לשים עליו עין, למרות ההיעדרות של דוראנט.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הסלטיקס ב-9.

שאר המשחקים

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (15-25) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (23-18)

המשחק שיפתח את הלילה יתרחש בעיר אחוות האחים, שם הסיקסרס יגיעו בסגל מלא (לשם שינוי) ויפגשו את הת'אנדר ושיי גילג'ס אלכסנדר.

במהלך העונה הסיקסרס כמעט ולא שיחקו בסגל מלא לחלוטין, כשהחמישייה המובילה שלהם, המורכבת מהארדן, מקסי, האריס, טאקר ואמביד, שיחקה ביחד רק בשבעה משחקים. למרות הפציעות, בהובלת עונה נהדרת של אמביד (33.6 נקודות, 9.9 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק) הקבוצה ממוקמת במקום הרביעי במזרח, כשהיא רחוקה משחק וחצי בלבד מהבאקס במקום השלישי. ב-130 הדקות ששיחקה החמישייה המובילה יחד, היא מחזיקה בנט רייטינג 12.8, ולאור כך שנראה אותה היום בסגל מלא מול קבוצה בעלת מאזן שלילי, מובהק שהיא מגיעה כפייבוריטית למשחק.

אוקלהומה, שהפסידה רק לפני מעט פחות משבועיים לסיקסרס באולמה הביתי, תגיע היום אל פנסילבניה כשהיא מחזיקה בסגל פצוע בהרבה מזה של המארחת, כשג'רמיה רובינסון ארל, אלכסיי פוקושבסקי ועוסמאן דנג. על הנייר, לא מדובר באבידות גדולות יותר מדי, אך כשמדובר בקבוצה בעלת סגל קצר כמו אוקלהומה, כל היעדרות פוגעת בסיכויים לניצחון. עם כל הכבוד לשחקנים שייעדרו משורות הת'אנדר ועשויים להטות את תוצאת המשחק, הרמה של הקבוצה תלויה בעיקר בשחקן אחד – שיי גילג'ס אלכסנדר. הגארד בן ה-24 הפך לאחד מטובי השחקנים בליגה העונה, כשעם 30.8 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק הוא מצליח להביא סגל חלש להחריד למאזן כמעט שיוויוני. הת'אנדר מגיעים בידיעה שהם צפויים להפסיד הלילה, אך אני מאמין שבזכות SGA יהיה כאן משחק צמוד יותר משנראה על הנייר.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הסיקסרס ב-6.

2:30 – טורונטו ראפטורס (23-18) VS שארלוט הורנטס (31-11)

לאחר חצי עונה של NBA, טורונטו עומדת על מאזן שלילי, כשהיא אמנם מצליחה למקם את עצמה בין 15 הקבוצות הטובות בליגה הן ברייטינג הגנתי (מקום 13) והן ברייטינג התקפי (מקום 15), אך לא מצליחה להצטיין בשום דבר ספציפי ובעיקר שוקעת בבינוניות. פסקל סיאקם נותן עונה חלומית ומעמיד 25.8 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים למשחק, אבל עונה חלשה של פרד ואן וליט (18.4 נקודות ב-46.7% אפקטיבי לעומת 20.3 ב-51.3% אשתקד), התקדמות כמעט אפסית מצד הסופמור סקוטי בארנס וסגל מסייע שמתקשה לקלוע מבחוץ, כשטורונטו מדורגת במקום ה-29 בליגה באחוזי שלוש עם 33.0% מעבר לקשת, מובילים ליכולת בינונית להחריד ולעונה מאכזבת עבור הקנדים. למרות העונה הלא מרשימה, הלילה היא מגיעה כפייבוריטית למשחק, לא מעט בזכות ההורנטס.

שארלוט מחזיקה במאזן השני בחולשתו בליגה, כשרק הרוקטס מחזיקים באחוז ניצחונות נמוך משלה. היא מדורגת במקום ה-30 במדד הרייטינג ההתקפי ובמקום ה-27 ברייטינג ההגנתי, ולמרות שיש לה בסגל שבעה שחקנים הקולעים כמות נקודות דו ספרתית למשחק, פציעות ורמה נמוכה מורידים אותה אל תחתית המזרח. היום היא תשחק ללא קלי אוברה, כשגם גורדון הייוורד עשוי להיעדר. המשחק הזה הוא משחק שספק אם ההורנטס היו יכולים לנצח בו מלכתחילה, אך ללא שני הפורוורדים הסיכויים שנראה ניצחון של האורחת הם כמעט אפסיים.

ההימור שלי הוא על ניצחון של טורונטו ב-14.

2:30 – מיאמי היט (20-22) VS מילווקי באקס (14-27)

לאחר שבעונה שעברה כמעט הצליחה להגיע לגמר על חשבון הסלטיקס, העונה מיאמי משחקת כדורסל הרבה פחות טוב. ההגנה עדיין מצוינת והקבוצה מחזיקה ברייטינג ההגנתי השמיני בטיבו בליגה, אך יכולת התקפית מזעזעת מציבה את ההיט בחמישייה האחרונה בליגה במדד הרייטינג ההתקפי, כשלא מעט מההיחלשות תלויה בהזדקנות של קייל לאורי, בפציעות של ג'ימי באטלר ובסגל משלים לא מספיק טוב לאחר עזיבתו של פי ג'יי טאקר. הלילה מיאמי תשחק ללא הירו, לאורי וקיילב מרטין, כשגם אדביו נמצא בספק, ומול קבוצה כמו מילווקי החסרונות האלו יהיו משמעותיים.

מנגד, הבאקס מגיעים כשהם מחזיקים בארבעה ניצחונות בחמשת משחקיהם האחרונים, כשהחיסרון של קריס מידלטון (ששיחק רק ב-7 משחקים העונה) משמעותי בהתקפה ומוביל לכך שהקבוצה מחזיקה ברייטינג ההתקפי ה-25 בטיבו בליגה, אך הגנתית הקבוצה שומרת על הרמה הגבוהה שהציגה בעונות הקודמות. בהובלת עונה פנומנלית של ברוק לופז הקבוצה ממוקמת במקום השלישי בליגה במדד הרייטינג ההגנתי, אך ייתכן שהלילה תהיה לכך פחות השפעה לאור כך שמילווקי תפגוש בקבוצה התקפית חלשה בין כה וכה. השילוב של החולשה ההתקפית והמצוינות ההגנתית של שתי הקבוצות עשוי להוביל למשחק מלא בהחטאות ואחוזים נמוכים, ואני מאמין ששני הצדדים יסיימו עם פחות מ-100 נקודות הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון ב-8 של הבאקס.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (21-19) VS קליבלנד קאבלירס (16-26)

המשחק החמישי של הפריוויו יגיע אלינו מאורגון, שם פורטלנד. המדורגת 11 במערב, תפגוש את הקאבלירס, המגיעים מהמקום החמישי במזרח הצפוף.

העונה הזו היא ללא ספק שיפור ביחס לעונה הקודמת עבור הבלייזרס, כשהיכולת המצוינת של דמיאן לילארד בן ה-32 מובילה לכך שהקבוצה מחזיקה בנט רייטינג 6.5 כאשר הכוכב נמצא על המגרש, אך הבעיה היא במה שקורה כאשר הגארד הוותיק יורד מהמגרש – בדקות ללא לילארד העונה הקבוצה מחזיקה בנט רייטינג של 7.0-. הסגל סביבו אמנם טוב ומתאים לו בצורה מצוינת, אך שחקן כמו אנפרני סיימונס עוד לא מספיק טוב על מנת להוביל קבוצה לניצחונות כאשר לילארד לא משחק, והתלות בכוכב הראשי והפציע פגעה בהם לא אחת. הלילה לילארד נמצא בספק, מה שמוריד את הסיכויים של הקבוצה לנצח באופן משמעותי, ואני מאמין שאם לא ישחק נראה את פורטלנד נוחלת תבוסה.

קליבלנד היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה העונה, כשבהובלת צמד הגבוהים מובלי את אלן הקבוצה מסוגלת לעצור כמעט כל התקפה ב-NBA. הלילה אלן עשוי להחמיץ את המשחק, אך ההיעדרות הפוטנציאלית שלו מתאזנת עם זו של לילארד. פורטלנד קבוצת הגנה בינונית למדי והרייטינג ההגנתי שלה ממוקם במקום ה-17 בליגה העונה, כשללא גארי פייטון השני הגנת הגארדים שלה הלילה צפויה להיות חלשה, חיסרון מובהק לאור צמד הקו האחורי המוכשר של קליבלנד. ייתכן שנראה את מיצ'ל וגרלנד מנצלים את החולשה ההגנתית של הבלייזרס, ואני מאמין שנראה משחק של 30 נקודות מלפחות אחד מהשניים.

יחסי הכוחות כאן מוטים בבירור לטובת האורחת, לכן אהמר על ניצחון של קליבלנד ב-11.

5:00 – לוס אנג'לס לייקרס (22-19) VS דאלאס מאבריקס (19-23)

במשחק שהיה יכול להיות מצוין לולא כמות אסטרונומית של פציעות, הלייקרס, שישחקו ללא דיוויס, ריבס, ווקר וייתכן שגם לברון, בברלי וטרוי בראון, יארחו את המאבריקס, אשר יגיעו ללא קליבה, ג'וש גרין ודוריאן פיני סמית' ויקוו להתאושש מהפסדים לת'אנדר ולקליפרס בשני משחקיהם האחרונים.

לאחר פתיחה חלשה לעונה, הלייקרס מתחילים להתאושש לאחרונה, כשהם מחזיקים ב-6 ניצחונות ב-8 משחקיהם האחרונים, למרות היעדרותו של אנתוני דיוויס. לברון שיחק ב-6 מאותם 8 משחקים, ובמהלכם קלע 34.5 נקודות, קטף 8.7 ריבאונדים וחילק 7.2 אסיסטים למשחק, כשהוא מצליח לייצר התקפה איכותית, למרות מחסור בכישרון סביבו. המצב בלייקרס ממש לא מושלם, ולאור הפציעות וההיעדרויות ספק אם הם יצליחו לנצח במשחק הלילה, אך נראה שיש התקדמות קטנה לעבר יכולת טובה יותר, וייתכן שזהו סימן לאופטימיות עבור הקבוצה.

מנגד, המאבריקס יגיעו עם רצון לנצח לאחר שהפסידו בשני משחקיהם האחרונים. הפציעות של שחקני רוטציה חשובים גובות את מחירן, כשבחמשת המשחקים האחרונים הקבוצה מדורגת במקום ה-28 בליגה במדד הרייטינג ההגנתי. למרות החולשה ההגנתית, הלילה דאלאס פייבוריטית בזכות ההיעדרות הפוטנציאלית של לברון – ללייקרס אין כלים הגנתיים שיהיו מסוגלים לעצור את לוקה דונצ'יץ', בוודאי לא בכושרו הנוכחי, כשמעבר לכך אין להם שחקני התקפה שמסוגלים לסחוב את הקבוצה לניצחון בהיעדר שני הכוכבים המובילים.

ההימור שלי הוא על ניצחון של המאבריקס ב-16.

לפוסט הזה יש 197 תגובות

  1. הוצע לפאבלו לאסו לאמן את הנבחרת. זה המאמן הגרוע בתולדות האנושות. אם היה לי את השחקנים של ריאל בתקופה שלו הייתי מביא כפול זכיות יורוליג ממנו.

  2. בלי דוראנט, הנטס היום יהיו תלויים ברצון של קיירי להיכנס באקסית. כשהוא מחובר לעצמו ולמשחק, הוא סכנה גדולה לכל יריבה. נקווה שהסלטיקס יצליחו לצאת עם הנק' מברוקלין.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח ויאללה סלטיקס

    1. בוסטון נתנו בתמורה לקיירי הרים וגבעות, והוא מצידו היה פצוע חצי עונה וברח בסופה תמורת כלום ושום. האקסית הי זו שיש לה אינטרס להיכנס בקיירי.

        1. אייזיה תומס במעמד הטרייד היה הכוכב של בוסטון. ג'יי קראודר המשיך להיות שחקן חמישיה בקבוצות הכי טובות בליגה, אני חושב עד העונה שעברה. אנטה זיזיץ' בשלב מסוים, הוביל את הליגה האדריאטית גם בנקודות וגם בריבאונדים, במעמד הטרייד הוא היה פרוספקט מבטיח. אולי נמסרו שחקנים נוספים, אני כבר לא זוכר. לפני קיירי ואחרי קיירי, בוסטון הגיעו לגמר המזרח, איתו הם אכלו לקרדה.

          1. אייזיאה תומאס חזר מפציעה והיה ברור שהוא כבר לא "כוכב" ושבוסטון מנסים להיפטר ממנו במקום לשלם לו מעבר למה שהוא שווה על התרומה שלו בעבר. סלח לי שאני לא מתווכח על כל השאר בטרייד עבור שחקן כמו קיירי, כולם היללו את הסלטיקס כשזה קרה ולא בכדי

            1. אם אני זוכר נכון, במהלך הטרייד בוסטון נאלצה להוסיף עוד בחירת דראפט כדי שקליבלנד יסכימו, לאחר שרק במהלך גילוי הנאות של החלפת המסמכים הרפואיים (בשלב די מתקדם של הטרייד) הם גילו שייתכן שתומאס פצוע יותר קשה משחשבו. אם קליבלנד לא ידעה, אני מניח שאפשר לנחש שלא כולנו היינו בטוחים שהוא לא יוכל לחזור לעצמו או לרמה קרובה.
              בלי קשר אבל באותו נושא, אני חושב שהמקרה של אייזיאה תומאס, שלטענתו הסתירו ממנו מידע והוא דחף את עצמו מעבר למקסימום עד לפציעה מסיימת קריירה, הפך להיות אירוע מחולל שאחריו שחקנים וקבוצות החלו להשתמש במנוחה ומעקבים רפואיים בצורה הרבה יותר נרחבת ורצינית.
              .
              אבל כל זה מעקף רק כדי לכתוב משהו. בפועל – "הרים וגבעות", ממש לא.

            2. אתה זוכר נכון, בחירת סיבוב שני שבינינו לא שווה הרבה. על כל יוקיץ' או מישהו שמתקרב אליו יש אלף ליאור אליהוס

            1. הוא היה סרטן בחדר ההלבשה.

  3. תודה על הפריוויו
    לידיעה הבאמת חשובה של היום – טייריס הליברטון ייעדר בערך שבועיים עקב הפציעות בברך ובמרפק שהתבררו כלא חמורות.
    סלטיקס ב-3
    פילי ב-16
    ראפס ב-15
    מילווקי ב-4
    דאלאס ב-7

  4. הסלטיקס יפסידו הלילה בגלל שלפי השמועות הורפורד בחוץ ובראון סמארט ורוב III בסימן שאלה.
    אני מעדיף שישארו בחוץ כדי שיחלימו והסלטיקס יפסידו לברוקלין כדי שלא יחמירו פציעות.
    הייתי נותן דגש לשני המשחקים מול שארלוט שאותם חייבים כבר לקחת.

  5. בית שימוש 5 אסיסטים ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    0 נקודות מא-פ-ס

  6. הת'אנדר משאירים הכל על הפרקט וזה פשוט כיף לצפייה. גם בהתקפה יש הרבה מאוד תנועה בלי כדור ופילי לא מצליחים להסתדר עם זה עד עכשיו

  7. טוב, אני חוזר לשון שעתיים
    נשאר בהערכה שהסלטיקס מפסידים. קיירי יחגוג בדריכה והשתנה על הלוגו של ברוקלין ויסביר שהאימם במסגד דרש שיחיחברברן אבל בסוף הגיעו לפשרה כי העולם עקום, אבל לא כדור.

    1. פאטי מילס אחלה אופציה, לא מבין את ההחלטה לא ללכת איתו (לא ראיתי שפצוע או משהו, יכול להיות שאני טועה)

        1. כרגע חושב שהוא הכי טוב שיש להם בעמדה, ולא יודע עד כמה מקונל/קארוסו יתרמו לנטס. האמת שדווקא אלפרד פייטון חופשי ויכול להיות אופציה מעניינת, הוא לא ישים נקודות על הלוח אבל זה יש להם מספיק מהספסל.

    1. לא יודע אם אני ואתה צופים באותו משחק, הארדן מנטרל את ההגנה שלהם פעם אחר פעם. בלעדיו כבר היה בלואו אאוט במחצית הראשונה אבל עכשיו כששאר שחקני הסיקסרס גם במשחק לא יודע עד כמה אוקלהומה תשרוד מותחן נוסף מול המזוקן

    1. או שהאריס לא מדויק מהשלוש, שיי הצליח להוציא את מקסי מהמשחק בערך בטיפ אוף, הספסל לא תורם וכל אוקלהומה נמצאת בערב מעולה והארדן ואמביד לבד פשוט לא מספיקים (למרות שבדקות בהן אמביד נמצא לבד פילי לא נראים טוב יותר, ההפרש היחסית קטן זה בעיקר על הארדן)

  8. חלמתי חלום שאני זקוק לבית שימוש,
    רצתי רצתי ארבעתם לכיוון הנוחיות
    הנביא והחיט הפוליטיקאי ובן סימונס

      1. תפשת אותי
        רק במקרה שלי, יצאתי מהמוסררה (היום איילון צפון=הפקק של המדינה) עם נחש מיים (לא שרגא, אחד אחר)

  9. השופטיפשים מתחילים לעלות לי על העצבים עם 3 עבירות בפחות מחצי דקת משחק נגד הסלטיקס. בדיחה עלובה!!!

    1. אחרי שנרדמתי חזרתי ואני עדיין בחלום
      היה שם גם איזה איש רסטות סטייל המוכתר ואני יריתי לו בפה עם מטרייה ומיטרייה היתה מגולגלת בתוך שטיח פרסי…
      בקיצור, חלום סטנדרטי מההופמנים

  10. וזה המחזה:
    אמביד מנסה ליצור מגע עם מוסקלה השומר ב"תנועת זריקה עאלק".
    מוסקלה מנסה לברוח עם היד ולא להקשות עליו.
    לא מהיר מספיק.
    אמביד מצליח במזימתו והולך לעוד שתיים לקו.
    .
    # הכדורסל_כיום

  11. ברוגדון זה חתיכת שיחוק של סטיבנס שמתחשק לי לנשק אותו בלחי.
    הוא ברון וטייטום זו שלישייה חבל"ז

    1. וורן זה חלק גדול מהסיבות שברוקלין חזרה כל הרצף שלהם התחיל כשהוא חזר. מסכים שלא תמיד רואעם את זה במספרים ברור כמו היום ולמרות ההפסד.

  12. אני רואה שרגא עשה עמביד על האש
    ופתאום צצ לו רעיון, לשים את כל הכלבת ביחד באותה הקבוצה, השקץ, העכברוש-מקק, אבו זקן איל בגדדי ובית שימוש.
    את טמביד הוצאתי החוצה.

  13. יש משהו נחמד לרראות את הנטס מקבלים ככה בראש מבוסטון. אני רואה שבן שימוש במשחק של כמעטדאבל וזה יפה למרות האפס בנק. לדעתי הוא הפך לשחקן הכי פחות שיקוצי הוא השחקן התקפה היחיד בליגה שלא חותר למגע עם מגן בחדירה ומצליח למנוע שישרקו פאול לשומרים שלו (נו… 35% וכל זה) 🤣🤣🤣🤣

      1. אמביד שחקן תגיד עליו מה שתגיד. לפעמים מתנבג כמו ילד זב חוטם אבל הוא בסדר. אני לא מכניס אותו לשיקןציה.

            1. שיפתח עסק קבלן בניין
              המערבל שלי חזר חצי שבור ואני אמכור לו מתחת למחירון

  14. סמארק שחקן שיבציט אחד עושה נהדר ואחרי כן רק שטויות. הניצחון בכיס ורק צריך להעביר זמן.
    בזוקה גו צריך להסביר לו וחזק שישמע המהבול.

        1. ידוע ידוע…
          אין לי מושג למה סמארט כל כך חזק שם בבוסטון אבל כנראה שההסבר הוא שאין לי מושג. שזה כמובן ההסבר הכי הגיוני.

          🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          או שיש לו קשרים בהנהלה.

          🤣🤣🤣

          1. סטיבנס מאד אוהב אותו
            גמני אוהב אותו כשהוא נותן בהאסל וכשהוא בזון מטורף אבל כשהוא חוזר על אותה השטות שתי התקפות רצוף בכלל בלי מילה של בזוקה ג'ו אני כועס יותר על העתידות בבזוקה.
            מה הוא היה צריך להגיד לרוטווילר? לבזבז שעון, כי זה מה שכל מאמן טוב עושה.
            בפועל הוא לא אמר כלום אז סמארק במקום להעביר את הזמן נתן לברוקלין סיכוי מאד מאד קלוש להתקרב לסלטיקס.
            אצל ברוגדון שטויות כאלה לא קורות

  15. כמה יפה ראות את ג'ימי באטלר הגבר נותן בראש לבאקס (למרות שמי שנותן בראש זה וינסנט לא הוא🤣. )
    נ.ב. בונה על לוקה שיתן היום בראש.

  16. כל הרביעייה הרודפת אחרי הסלטיקס במזרח הפסידו ושני המשחקים הקרובים נגד שארלוט הבלונדינית שתמיד נותנת עוד ועוד.
    הסלטיקס יהיו עם 33 נצחונות על 12 הפסדים שזה לא רחוק מ 75% הצלחה.
    הנקודה הקצת חלשה מבחינתי היא ניהול המשחק של ג'ו.
    עם הסלטיקס היו מאומנים על ידי קר מאלון, נרס ספולס ובטח פופ הם היו אלופים מזמן.

        1. נו טוב עושה לך כבוד דוק … אני אאמץ את זה:
          עם מאמן נורמלי בוסטון כבר מזמן אלופה.

          🤣🤣🤣

          שלא תגיד שאני נגדך (אני לא רואה מספיק בוסטון אני מודה).

  17. כמה יפה זה לראות את ההורנטס מקבלים בראש משחק אחרי משחק וחהבין שצדקתי. כל מה שהיה שם זה ברוגדו (פעם הם היו אחלה התקפה וזבל בהגנה עכשיו זה זבל משני הצדדים) ומיילס ברידג'ס (מקומו בכלא לא בחברת בני אדם למרות שהבנתי שכסף קונה את הכל). רק שוואנווימבהאבטנורקכה (עטד לא הפנתמתי את השם אני אקרא לו מעכשיו ויקטור) לא יפול בידים שלהם. יהרסו גם אותו.

      1. אמן כן יהי רצון.
        אני רק מפחד על התולעת אם הוא מגיע לשטארלוט הקריירה שלו בסכנה . או שפשוט יהיה גרוע כמו חצי מהקבוצה הזאת או שיהיה עבריין (כמו החצי השני).

        🤣🤣🤣

  18. באסה על ההפסד משחק של ריצות לבבוסטון יש חמישייה שנייה יותר טובה אבל הזדמנות לשאר הצוות לשחק כדורסל קבוצתי ללא קידיי
    לא נדבר על השריקות ההזויות שטייטום קיבל

  19. פסקי זמן של המאבריקס נראים בערך ככה:
    ג'ייסון קיד: "טוב, הנה התוכנית, הכדור מגיע ללוקה"
    שחקנים: "ואז…?"
    ג'ייסון קיד:
    שחקנים:
    ג'ייסון קיד:

כתיבת תגובה

סגירת תפריט