You are currently viewing מיטשל חוזר לאולם בסולט לייק סיטי, גולדן סטייט ופיניקס יתמודדו ביניהן כדי לצאת מהמשבר ועוד במשחקי שלישי / אהרן ברלין

מיטשל חוזר לאולם בסולט לייק סיטי, גולדן סטייט ופיניקס יתמודדו ביניהן כדי לצאת מהמשבר ועוד במשחקי שלישי / אהרן ברלין

הלילה הם יתלבשו באותם המדים

קודם כל אני רוצה להודות למאנו ולתומר שהחליפו אותי בשבועיים האחרונים. ממשיכים להיכנס אל תוך 2023 ואין כמו שבוע דייויד בואי כדי לעשות זאת. היום ימלאו 7 שנים ללכתו של המוזיקאי האדיר ו 76 שנים ויומיים ליום הולדתו. נציין את הימים החשובים האלה עם אלבומו האחרון שיצא ביום הולדתו לפני 7 שנים, יומיים לפני לכתו מן העולם בטרם עת. נוכל רק לקוות שהכדורסל הלילה יתקרב ולו במעט למוזיקה האדירה שהשאיר אחריו המוזיקאי בעל אלף הפנים.

לעבודה:

02:00     פילדלפיה 76'ס (15-24) – דטרויט פיסטונס (32-11)

הביתית

שלושה משחקים ללא אמביד, שני ניצחונות והפסד ל 58.8% מהשלוש של שיקגו. הנתון המעניין? פילי במקום ה 21 בליגה בנקודות בצבע עם 46.4 כאלה לערב. בשלושת המשחקים האחרונים – 56 נקודות למשחק בצבע, שווה ערך למקום השלישי. מה זה אומר? לא המון, בעיקר לאור היריבות. ועדיין, כשהריבאונדר המוביל שלך הוא טוביאס האריס או פול ריד, שניהם פורוורדים, שחקני הכנף ומובילי הכדור מרגישים יותר בנוח להיכנס לסל לנקודות קלות. פילי נמצאת במקום הרביעי בליגה באחוזים לשלוש ומחזיקה בלפחות ארבעה שחקנים שיכולים ליצור נקודות יש מאין ויחד עם הגנה מעולה השנה היא אמורה ויכולה להיצמד לדבוקה של צמרת המזרח. יכול להיות שהדומיננטיות של אמביד בהתקפה באה לפעמים על חשבון שאר השחקנים? כנראה שכן והיכולת של ריברס למקסם את כמות הכישרון העצומה בקבוצה שלו היא אחד המבחנים הגדולים של הקבוצה העונה. לא הלילה, במשחק שני ברציפות מול דטרויט נטולת שני השחקנים המובילים שלה.

האורחת

בהיעדרו של בוגדנוביץ' אפשר להפסיק להעמיד פנים ולהכריז על פתיחת האודישנים. רשימה של שחקנים אנונימיים יותר או פחות יעלו על המגרש וינסו לקושש נקודות בטווח הקרוב והרחוק. יש לדטרויט כמה שמות מעניינים כשבראשם כרגע עומדת הבחירה מספר 5 של הדראפט האחרון ג'יידן אייבי המסקרן שיכול כבר עכשיו לקחת את המושכות ולהראות ניצוצות. ניצחון הוא לא צריך להביא הביתה.

ייעדרו: אמביד (ספק) בפילי. בוגדנוביץ', באגלי, דורן וקייד כמובן בדטרויט.

עוצרים בווגאס: איך פילי נראית בלי אמביד מול דטרויט? תעשו אחורה 72 שעות בשלט. פילי ב 12

02:30     מיאמי היט (20-21) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-18)

הביתית

אוי מיאמי מיאמי, מה עושים איתך? כל עונה זה נראה יותר ויותר כאילו השחקנים נופלים מהרגליים ואז מגיע איזה שובר שוויון ששולח אותה לפלייאוף. בפעם המי יודע כמה קבוצה עם לאורי, באטלר, הירו ואדבאיו מצליחה בכישרון לקלוע הכי פחות נקודות למשחק בליגה ולהחזיק התקפה במקום ה 25 מבחינת רייטינג. זה לא מפריע לה לנצח כמעט כמו שהיא מפסידה ולהפיל קבוצות כמו יוטה, הקליפרס ופיניקס דרך הגנה חזקה מאוד וריבאונד הגנה סולידי. האם מלבד האמורים למעלה יש להיט מה להציע? שאלנו את סטרוס והוא עדיין לא החליט. היה מפתה לומר שיש למיאמי הערב משחק קל יחסית מול הת'אנדר אבל תהיו בטוחים שהחניכים של ספולסטרה ימצאו את הדרך להפוך את זה לקשה, אם הם יהיו מספיק בריאים לעלות על הפרקט כמובן.

האורחת

בכל קבוצה אחרת שג"א היה עכשיו עמוק בתוך הדיונים על ה MVP. השחקן הנפלא פשוט עושה הכל מהכל והמקום ה 13 במערב קצת מטעה. הקבוצה נמצאת במרחק 2 משחקים בלבד מג"ס שבמקום השישי ומגיעה למשחק הקרוב פחות משבוע אחרי הניצחון המהדהד על בוסטון ב 33 נקודות בלי שג"א. בלא מעט משחקים הקבוצה נראית כאילו היא רחוקה סנטר טוב ממאבק על מקומות ריאליים של הפלייאוף כאשר השחקנים הנמוכים שלה לא מצליחים להתמודד מספיק עם משימות כמו סגירה לריבאונד וחסימת הצבע. רייטינג הגנתי במקום ה 11 לקבוצת צעירים ננסים היא הישג מרשים כמו גם העובדה שהקבוצה מפסידה לא מעט משחקים צמודים עקב חוסר ניסיון. הלילה יהיה מעניין מאוד לראות במידה ואדבאיו ישחק האם הרעמים, שנראים לראשונה זה שנים כמו קבוצת כדורסל לפחות לפרקים, יכולה להתמודד עם כדורסל איטי כמו זה של מיאמי. יהיה מעניין.

ייעדרו: במיאמי כנראה יעלו עם ארבעה שחקנים כאשר לאורי בחוץ, הירו ואדבאיו בספק ומרטין מצטרף לרובינסון ולרשימה ארוכה של נעדרים. באוקלהומה אין נעדרים חדשים מאז סוף דצמבר.

עוצרים בווגאס: אחרי שהרמתי לאוקלהומה אני מרגיש מחויב. ת'אנדר ב 7.

02:30     טורונטו ראפטורס (23-17) – שארלוט הורנטס (30-11)

הביתית

משחק תחתית שבכיף יכול היה להיות משחק פלייאין משובח. טורנטו של השנה נראית כמו סרט המשך של סרט אייקוני: אותו קאסט, אותו במאי, תוצאה רעה. ממש כמו סרטי המשך, אחת הסיבות לחוסר ההצלחה של טורונטו כנראה קשורה בתזמון: הרעיון של ארבעה גארדים-פורוורדים וואן-וליט אחד התאים בעונות קודמות הרבה יותר מאשר השנה. עם משחק איטי, ריבאונד מוגבל וקליעה גרועה לשלוש אין להגנה הסולידית של הראפטורס התקפה יציבה להישען עליה. הקבוצה בונה בעיקר על הכישרון הטבעי של השחקנים שלה ובראשם סיאקם וכל זה מספיק לארבעה ניצחונות בלבד מתוך 15 האחרונים. אולי מפגש כפול מול שארלוט יחזיר אותה למסלול. אני מהמר שלא.

האורחת

אחרי ניצחון מהדהד על מילווקי לפני שני מחזורים שארלוט חזרה לקרקע עם הפסד לאינדיאנה בעונה שככל הנראה היא תרצה לשכוח. הדבר המפתיע באמת הוא שהקבוצה בהובלת לאמלו בול מסריחה את המגרש בעיקר בהתקפה. בעונה שעברה היא דורגה במקום ה 8 ברייטינג התקפי ולפני המשחק הלילה היא ניצבת לא פחות ולא יותר מאשר במקום האחרון בליגה. הלאה – מקום 6 באחוזים לשלוש בעונה הקודמת, מקום אחרון בליגה העונה, מקום 7 באחוז אפקטיבי בעונה הקודמת, מקום אחרון בעונה הנוכחית. במילים אחרות: לא ידעתי שמיילס ברידג'ס שחקן כל כך טוב.

ייעדרו: כולם מלבד אוטו פורטר יתייצבו לעזרת טורונטו, הייווארד ואוברה לא יהיו שם להציל את שארלוט.

עוצרים בווגאס: שתי קבוצות שאמורות להפסיד במשחק הקרוב, הבעיה היא שאחת אמורה לנצח. זאת תהיה טורונטו ב 5 ומעט מאוד נקודות למי שתהה.

04:00     יוטה ג'אז (23-20) – קליבלנד קבאלירס (15-26)

הביתית

מתחילים לדבר על יוטה סוף סוף במושגים של תחילת העונה: ניצחון אחד מתוך 8 המשחקים האחרונים והגנה נוראית לקבוצה שפתחה את העונה בסערה ומתחילה לחזור לגודלה הטבעי לצער הלב. למרות המאזן הקבוצה עדיין מחזיקה בהתקפה השלישית בטיבה בליגה אבל הפציעות הצטרפו למחסור בהגנה ולעובדה שהקבוצה שהייתה חייבת להסתמך על קליעה מרחוק הגיעה לשלב שהכדורים פשוט לא נכנסים. ללא האיום התמידי משלוש של הקבוצה היא מאבדת את הגמישות ההתקפית שמאפשרת למרקאנן וקלרקסון את הריווח להעניש קבוצות באחד על אחד. הלילה היא תפגוש את מיטשל הלוהט ולומר שכנראה לא תהיה לה תשובה ליכולת שלו, שלא לדבר על שאר חבריו לקבוצה, תהיה אנדרסטייטמנט.

האורחת

ההגנה הטובה בליגה תגיע לעיר המורמונים כדי להראות סופית שהיא מרוצה מהטרייד בין השתיים. איך זה עובד? קליבלנד מאפשרת ליריבות 37% מהשלוש. רק סן אנטוניו מאפשרת אחוזים גבוהים יותר. ההבדל הוא שקליבלנד מאפשרת הרבה פחות ניסיונות. הפילוסופיה ההגנתית של ביקרסטאף כנראה גורסת שזה לא משנה מה היעילות של הקבוצה היריבה, עדיף להשקיע משאבים הגנתיים בניסיון למנוע כמה שיותר זריקות. כך יוצא שקליבלנד מאפשרת 84.2 זריקות מהשדה ליריבות (מקום 3) וחוטפת הכי פחות נקודות מהזדמנות שנייה הודות לריבאונדרים טובים בהגנה. בצירוף עם מעט נקודות שהיא מאפשרת ליריבות בצבע יוצא שהיריבות של קליבלנד יכולות לקבל מצבי קליעה נוחים אבל לא מספיק כאלה כדי לייצר מומנטום. בהקשר של המשחק הנוכחי זה הולך להיות מעניין לאור העובדה שיוטה היא קבוצה מבוססת מומנטום מאוד ואם השלשות יצליחו להיכנס לה היא עוד יכולה לעקוץ.

ייעדרו: אוליניק, הורטון-טאקר וסקסטון ביוטה. רוביו, דין וויד וווינדר בקאבס.

עוצרים בווגאס: מיטשל חוזר לראשונה לשחק במגרש הביתי שלו מאז נבחר בדראפט, אפשר בזהירות לצפות לקסמים. קאבס ב 15.

05:00     גולדן סטייט ווריירס (20-20) – פיניקס סאנס (21-20)

הביתית

חמישה ניצחונות רצופים רק כדי להפסיד לאורלנדו ודטרויט. משפט שדי ממצה את העונה של האלופה עד כה ללא כוכבה הגדול שאולי ישוב לשחק הערב ואולי לא. מאזן חצוי, מקום שישי ומרחק שני הפסדים בלבד מאזור החיוג של הלוטרי מוביל את קליי והחברים למשחק חשוב מול יריבה שאף היא במשבר "לילה בלי כוכב". גולדן סטייט נראית אחרת בכל משחק ותלויה כרגע לחלוטין ביכולת אישית של קליי או ג'ורדן פול לקחת על עצמם את המשחק. משחק הטיקי טקה המפורסם עדיין ממשיך אבל הוא אפקטיבי רק כאשר אחד השחקנים מהווה איום בכל רגע נתון ובמצב הנוכחי פול וקליי עדיין לא יציבים מספיק כדי להיות הציר שסביבו נבנית ההתקפה. שלא לדבר על ההגנה (מקום 19) שעדיין לא מוצאת את עצמה לגמרי וחוטפת בראש אחת לכמה משחקים. הלילה במשחק מבולבל מאוד יהיה מעניין איך היא תגיב לאייטון במידה וישחק.

האורחת

ניצחון אחד מתוך 10 המשחקים האחרונים במהלכם פיניקס הייתה עם לא פחות מ 5 סקוררים מובילים. התלות הכמעט מוחלטת בבוקר בנוסף ללוח משחקים קשה הוריד את הקבוצה הטובה בליגה בעונה הקודמת לאזור המאזן השלילי בדיוק במחצית העונה. שום דבר לא הולך לחניכים של מונטי וויליאמס כאשר ההתקפה ממוקמת במקום ה 29 בליגה בעשרת המשחקים האחרונים. כאמור אף אחד לא לוקח על עצמו את המשחק וזה די מובן לאור העובדה שהתבססות על אייטון משמעה שינוי לגמרי של צורת המשחק והישענות על פול תשבור לו את הברכיים. בלי החדירות של בוקר הקבוצה יורדת למקום האחרון בנקודות בצבע וההסתמכות על השלשות הייתה יכולה לעבוד אם הקבוצה הייתה זורקת יותר. בעשרת המשחקים האחרונים היא לא מצליחה לעשות את זה.

ייעדרו: סטף בספק למשחק הלילה, ויזמן, קמינגה וג'מייקל גרין עדיין בחוץ בג"ס. פיניקס יעלו בלי בוקר ופול כאשר אייטון ושאמט בספק.

עוצרים בווגאס: אם כל השלישייה של פיניקס לא משחקת גם ג"ס בהרכב מוזר לא אמורה לשמוט את המשחק הזה. לוחמים ב 20.

05:00     פורטלנד טרייל בלייזרס (20-19) – אורלנדו מג'יק (26-15)

הביתית

פורטלנד מגיעה למשחק עם געגועים עזים לפתיחת העונה וגם היא נמצאת בקלחת הצפופה של מקומות 6-13 מתוכו היא יכולה בקלות להיכנס לפלייאוף, לפלייאין או לחופשה מוקדמת. שלושה ניצחונות על נמושות מתוך 11 המשחקים האחרונים מספרים יפה את הסיפור של הקבוצה שאמורה להחזיק באחד הדואואים המלהיבים בליגה עם סנטר מצוין. בפועל ההגנה עוד בסדר אבל ההתקפה נתקעת כאשר סיימונס בעיקר מתחיל להראות ירידה במספרים ואין על הספסל אף שחקן חיזוק שאפשר לסמוך עליו.

האורחת

אורלנדו ממשיכה לשייט לעבר הדראפט עם הבלחות פה ושם אבל בלי סיכוי מעשי להיכנס לפלייאין. ועדיין הקבוצה מבליחה פה ושם עם ניצחונות מפתיעים וכרגע היא באזור המסוכן שבין טנקינג לניסיון אחרון להשתחל לרלוונטיות. מישהו צריך להרגיע את באנקרו הנפלא ולהגיד לו שזה מאוד מסוכן מה שהוא עושה על המגרש.

ייעדרו: נאסיר ליטל ייצטרף לווינסלו על הספסל של פורטלנד. אייזק כנראה בחוץ אצל אורלנדו.

עוצרים בווגאס: זה אמור להיות של פורטלנד. בלייזרס ב 9.

05:30     לוס אנג'לס קליפרס (21-21) – דאלאס מאבריקס (18-23)

הביתית

עם מאזן במקום ה 14 בליגה ונט רייטינג במקום ה 23, לוס אנג'לס קליפרס ממשיכה במסורת ונאחזת בעור שיניה בסיכויי פלייאין ריאליים. אלא אם היא תמשיך את היכולת מששת ההפסדים האחרונים כשהאחרון שבהם היה לאטלנטה החלשה. כמו תמיד ההגנה היא לא הבעיה של ג'ורג', לנארד ושאר הארוכים של הקבוצה אלא ההתקפה שמדורגת במקום ה 28 ולא מצליחה לייצר מומנטום מההגנה הטובה. כששני הכוכבים הגדולים עולים ויורדים בעקבות פציעות וג'ון וול לא מתחיל להזכיר את השחקן שהיה גם שחקני המשנה הוותיקים יותר כמו באטום, קובינגטון ובעיקר רג'י ג'קסון חווים ירידה ביכולת לעומת העונות הקודמות. הסגל השלישי הכי זקן בליגה חסר דם חדש ברוטציה שיוכל להוסיף אנרגיה לקבוצה העייפה. ועדיין, הקליפרס עדיין רלוונטיים ויכולים להראות זאת הלילה מול אחת הקבוצות שדאגה להם ללא מעט צרות בשנים האחרונות.

האורחת

כמה שווה דאלאס בלי לוקה? לפי המשחק האחרון לא הרבה. הקבוצה עדיין לא ניצחה במשחק ללא הכוכב (ארבעה משחקים) והשחקנים כנראה לא ממש יודעים מה לעשות כשיש להם יותר מדי זמן עם הכדור. במוקדם או במאוחר היא תצטרך להבין איך היא בונה ניצחונות סביב דינווידי וווד ובעיקר צריכה להבין איך היא משלימה ממוצעים של טריפל דאבל כאשר הכישרון הסלובני יושב על הספסל, למשחק שלם או בחלקים ממנו. דאלאס במקום השישי באחוזים אפקטיביים ואם היה לה ריבאונדר טוב לצד ווד (הטלפון של מקגי עדיין לא צלצל העונה) היא גם הייתה מקבלת את ההזדמנויות להראות את זה. הבעיה היא שהקבוצה אחרונה בליגה באחוזי ריבאונד ומשחקת לאט מאוד כך שהיא לא מקבלת הרבה הזדמנויות. היא איטית מדי בשביל לקלוע נקודות בהתקפות מעבר או בניסיונות שניים מה שאומר שהיא עדיין נתונה כמעט לגמרי לחסדי היכולת של הכוכב שלה. במידה והוא לא יתלבש הלילה יהיה מעניין לראות איך הקבוצה תיראה מול הקליפרס המדשדשים.

ייעדרו: ג'ורג' וקנארד כנראה בחוץ אצל הקליפרס. לוקה בספק וג'וש גרין לא יתלבש אצל המאבס.

עוצרים בווגאס: מאוד תלוי. אם לוקה ישחק יש סיכוי לא רע שיחגוג על חשבון אחת הקבוצות האהובות עליו. אם לא יעלה אלך עם הקליפרס ב 3.

יום הולדת שמח דייויד
Subscribe
Notify of
185 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
Admin
10 בינואר 2023 16:09

סוג ואיכות הכתיבה שלך כבר עושים חשק לחזות בכל המשחקים.
תודה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10 בינואר 2023 16:50

כמו עוד כמה חטייארים באותם שנים, גם מדיוויד זכינו ל'פרץ' של יצירתיות בסוף ימיו, אחרי עשור של שקט אאל'ט. שנה וחצי לפני בלקסטאר הוא הוציא אלבום נוסף, The Next Day. מצויין לטעמי, יותר בסגנון רוק קונבנציונלי (אם אפשר להגיד את זה על בואי).
תודה רבה על הפריוויו המצויין

השומר
השומר
10 בינואר 2023 18:04

מזכיר לכם לרשום הימורים..

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
10 בינואר 2023 19:09

תודה אהרן!!
אולי הזמר האהוב עליי.. הקלטתי שני פודקסטים של ניתוח פילוסופי (לא עמוק במיוחד) על שיריו של בואי. למי שמעוניין (יוטיוב, יש גם בערוצים האחרים) —
.
על בואי והאבסורד —
.
https://youtu.be/6Z_wrlNuTd4
.
על changes, הרקליטוס ופרמנידס —
.
https://youtu.be/hGjiZyuwsMY

חתוליו
חתוליו
11 בינואר 2023 5:55

היי האבליצ'ק! חשבתי על השאלה שלך- עם איזה כוכב הייתי רוצה לראות את לוקה משחק, ואני חושב שהוא לא צריך לידו סופרסטאר מדרג א' אלא שחקן עם אוריינטציה קבוצתית, שקולע טוב ויביא מסה של נקודות, ובנוסף תהיה לו האינטיליגנציה לייצר מהלכים או להדהד מהלכים שלוקה מתחיל. יש כל מיני שחקנים בליגה שיכולים להתאים אבל הכי הקסים אותי הרעיון שקליי תומפסון יתגלגל לדאלאס. יש הרבה מכשולים בדרך (גיל, שחיקה, פציעות, הנטייה של היקום לשים זין על מה שאני אומר) אבל זה יכול להיות חיבור שיביא הרבה הצלחה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
10 בינואר 2023 19:23

מצוין אינדיאני, תודה רבה.
.
מרשימת הפצועים המשותפת של גולדן סטייט ופיניקס אפשר להרכיב קונטנדרית בכירה…. משחק שהיה יכול להיות אדיר אדיר אדיר אם כולם היו בריאים הופך לסתם משחק בגלל הפציעות. באסה.
.
פילי, מיאמי, טורונטו, יוטה, גולדן, פורטלנד, קליפרס.

Jonathan
Editor
10 בינואר 2023 21:43

לפי ה שאני רואה מאלה שלא צפויים לשחק זו חמישיה של סטף ובוקר, אייטון, קאם ג'ונסון וקומינגה… עם כריס פול מהספסל. לא רע בכלל.
אם קליי לא יישחק הערב (הבנתי שהוא אמור כן לשחק) – אז זו בכלל קבוצה מפחידה.

גיא הירוק
Admin
10 בינואר 2023 19:37

נורא, מה שמתרחש בסאנס.
הלילה 3 שחקני חמישייה (בוקר, קמרון ג'ונסון, כריס פול) לא משחקים,
ואחד נוסף (אייטון, שהתעקש לעלות לשחק במשחק הקודם למרות פציעה טורדנית) בספק.
2 שחקני רוטציה נוספים (קרייג, שאמט) בספק גם הם,
מה שמשאיר את הסאנס עם הבטחה להפסד נוסף בעונה זוועתית בה הם "מובילים" בגאון בטבלת הנזק מפציעות (וזה ללא לקחת בחשבון ששחקן חמישייה מהעונה שעברה, קראודר, לא שיחק העונה דקה).

גיא הירוק
Admin
10 בינואר 2023 19:38

אחלה פריוויו, אחלה מוזיקה, אחלה בואי.
.
תודה!

דה שוט
דה שוט
10 בינואר 2023 22:29

חבר קצת נסחפת. עשית מכם הקבוצה המסכנה בתבל. מי שישמע?
הנטס בשנה שעברה כמעט ירדו ליגה בגלל פציעות/השבתות
לפני שנתיים נהניתם מפציעות בפלייאוף של איידי וקאוואי.
ג״ס ב-2019 איבדו אליפות על פציעות. שנה אחר כך לא עשו פלייאוף.
מידלטון בחוץ כבר עוד מעט שנה.
בדנבר שמו תמונות של מארי על קרטוני חלב.
אז בוקר קצת פצוע… וקאם ג׳ונסון וקאם פיין!!!! אלוהים… האנושיות

גיא הירוק
Admin
11 בינואר 2023 5:39
Reply to  דה שוט

עובדתית, הקבוצה הפצועה בליגה.
.
נכון, לא המצאנו כלום. אבל כאוהד שצופה בחלון ההזדמנויות נסגר כמעט סופי,
זה שזה קרה גם לקבוצות אחרות זה לא יותר מנחמת טפשים.
.
כן, אני יודע שזה קל יותר, בריא יותר, ומעניין יותר לא להתמיד עם עגלה אחת ולקפוץ ממקום למקום לצד סופרסטאר תורן.
מה לעשות,
אני בנוי אחרת.
תקוע עם הסאנס.

Jonathan
Editor
10 בינואר 2023 21:43

תודה רבה אהרון

Berch
10 בינואר 2023 21:51

פרוויו משובח
בואי התותח
ניצחון לפילי ואני אפרח
🙏🙏

jefffoster10
Editor
10 בינואר 2023 22:25

תודה רבה על הפריוויו, מצוין גם על הפריוויו וגם על המוזיקה
מיאמי ב13
דאלאס ב6
לוחמים ב17
פילי ב15
ראפס 22
קליבלנד ב4
אורלנדו ב2

IDO
IDO
10 בינואר 2023 22:28

פילי, מיאמי, קאבס, לטאות, לוחמים, דאלאס ואפילו פורטלנד תצלחמה לא להפסיד ולכן ינצחו בנקודה

thetroll
thetroll
10 בינואר 2023 22:37

אחלה פריוויו תודה אינדי. פעם לא הערכתי במיוחד את בואי אחר כך לא חשבתי שהוא מיוחד כל כך המוסיקה שלו לא עיניינה אותי אחר כך חיבבתי אותו עכשיו יש כמה שירים שלו שאני חושב שישארו לתמיד. אני לא יודע אם הוא מוסיקאי טוב או לא עוד לא גיבשתי דיעה בנושא אבל הוא כן מיוחד ומה ששלו הוא רק שלו אין עוד כאלה וזה כבר אמור להספיק בדרך כלל/לרוב/כמעט תמיד. תודה אהרון.
ערב מוקש למהמרים רק כרוניים יהמרו:
פילי
מיאמי (אני בספק על המשחק הזה יש לי תחושה שאוק מפתיעים). טוב משנה לאוק.
טורונטו
קאבס
גולדן. הסאנס נראים נורא נורא וואו כמה שהם גרועים זה נראה כאילו הם לא רוצים להיות שם דקה אחד עם השני יש שם איזה משבר מהסוג הזה.ג'ורדן פול יעשה מהם ומשמעון פיתה (שמעון תגיש לי). יחד עם זאת זו חיה פצועה שיכולה פתאום להתחבר ואין כמו לתפוס את הלוחמים ביום חלש של ג'ורדן פול (שמעון אני מגיש לך) כדי להוציא את הקריזה ; להחזיר את הכבוד האבוד; ולהכות בברזל (של הגולדן גייט ברידג') בעודו קפוא. טוב בלבלתי במוח. לוחמים בכל זאת.
קליפרס (אני יוצא מנקודת הנחה שלוקה יעדר. אם הוא ישחק או לא ישחק אז אני משנה את ההימור ועובד לדאלאס. דאלאס בקיצור).
פורטלנד. זה בדיוק המשחקים שהם אמורים לנצח.

orik
orik
11 בינואר 2023 4:20
Reply to  thetroll

+1

onetwo3
Editor
10 בינואר 2023 23:50

תודה.
ותודה להשומר.
והנה הימורים:
פילדלפיה 121 דטרויט 105
מיאמי 102 אוקלהומה 100
טורונטו 114 שרלוט 102
יוטה 108 קליבלנד 123 (מיטשל עם 42 נק')
גולדן סטייט 119 פיניקס 107
פורטלנד 125 אורלנדו 106
קליפרס 111 דאלאס 109

onetwo3
Editor
11 בינואר 2023 9:54
Reply to  onetwo3

סופי:
פילדלפיה 147 דטרויט 116
מיאמי 112 אוקלהומה 111 (טעות של נק' אחת בהפרש)
טורונטו 132 שארלוט 120 (צדקתי בהפרש)
יוטה 116 קליבלנד 112 (מיטשל עם 46 נק' ושלשה בשניית הסיום..)
ווריירס 113 פיניקס 125 (אופס)
פורטלנד 106 אורלנדו 109 (אופס)
קליפרס 113 דאלאס 101

Smiley
Editor
11 בינואר 2023 3:40

Kris Pangilinan
@KrisReports
·
Follow
#BREAKING: Toronto Raptors announce Otto Porter Jr is out for the remainder of the season.

Porter Jr successfully underwent surgery on his left foot

Smiley
Editor
11 בינואר 2023 3:43

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
Follow
Free agent center Derrick Favors is signing a 10-day deal with the Atlanta Hawks, source tells ESPN

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אוספים גופות

orik
orik
11 בינואר 2023 4:29

תודה רבה

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 4:40

דווין דדמונד עשה מה????

שי אבן צור
11 בינואר 2023 5:00
Reply to  TRIP

?

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 4:44

דיפו מחזיק את מיאמי בקושי מסוגלים להעמיד חמישייה פותחת

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 4:50

הנה אוק' חוזרים למרות שהשיפוט לטובת מיאמי

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 4:52

איזה הגנה של שיי.
זה מה שמבדיל אותו משחקנים מובילים אחרים. בהתקפה הוא נע כמו כל שחקן גם כשהוא בלי הכדור ומאפשר גם לאחרים ליצור, ובהגנה שומר, חטף וזינק לפרקט לכדור.
הכוכב המושלם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 4:54

כוכבה מאשדות יעקוב או אשדות יעקב איחוד?

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 4:58

כוכבה כוכבי, מכוכב יאיר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 4:53

מאליק ביסלי ביסלנו ביסלכם, אוסם זה קוסםמק

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 4:53

ואז הוא תוקע שלשת קלאץ', כרגיל

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 4:54

גידי זה הרובין המושלם, סקוטי פיפן לצד ג'ורדן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 4:56
אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 4:56

אוק' קבוצת העתיד.
והעתיד קרוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 4:58

או-קיצי אכן קבוצת עתיד אבל לא הייתי קופץ כל כך גבוה. זה לא כמו דוראנט ראס והחרדון עם הזקן והמוהיקון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 4:59

מימול יש גימי בלוכר

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 4:57

שיי שחקן אדיר

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 4:59

דיפו קאמבק העונה

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:05
Reply to  TRIP

בקצב שהוא מתרסק לרצפה אחרי כל חדירה לא לזמן רב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח חלק מהשואו

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:00

התקפה מכרעת. ווי אר אול וויטנס?
לא, מכניסים לקנריך וויליאמס בצבע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 5:02

ג'ימי ג'ימי ג'ימי איי ניד סום מור

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 5:03

באטלר כל ניסיון קליעה מקבל שריקה בלי קשר לכלום

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:04
Reply to  TRIP

שונא אותו

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:04

איזה באסה. נתקע לי השידור החל מהצ'לנג' על קנריך.
כשחזר ראיתי רק את הווי אר אול וויטנס של שיי

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 5:04

באטלר הלך לקו במשחק יותר מקיריי כל העונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 5:06

חשבתי שהשופט יוסיף שם דקה…

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:08

סטף + קליי בהרכב

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 5:10

40/40 מהקו של מיאמי שיא נבא ללא החמצה אבל עדיין ניצחו בנקודה חחחח

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:11
Reply to  TRIP

מדהים

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:10

חוזה מקס באזרחי. פיניקס עם המילואים והנוער.

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:16

אייטון מצוין בינתיים. מפגין את יכולת הגנת הטבעת, והיד הרכה בצד השני.
משום מה עלה עם השם "ביומבו" על החולצה.
המקס מוצדק לגמרי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 5:21

המקס אונד מוריס
ביסמארק כל כך בומבו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 5:22

יסמארק איל בומבו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך אוק חירבנו בסוף הצצתי חבוקס ראיתי הם ביתרון כמה שניות לסוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה סטף חזר ככ מהר. רציתי לראות את פול מככב חבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה תכף לוקה הולך להתעלל בקבוצה האהובה עליו מקווה שהמדדה לא יברח

שי אבן צור
11 בינואר 2023 5:28

איזה יופי, קליי!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אתה רואה גס בהרכב מלא נגד מילואי הסאנס?
תראה לוקה תכף אם גורג והמדדה עולים או שגם הם מבריזים

שי אבן צור
11 בינואר 2023 5:37

בינתיים מילואי הסאנס מובילים…

גיא הירוק
Admin
11 בינואר 2023 5:42

הסאנס יפסידו. שוב. יש גבול לכל תעלול.
זה לא משנה את העובדה שגולדן רחוקים מאוד מהיכולת שהציגו בשנה שעברה,
בדגש על פער עצום ביכולת ההגנתית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה אני בקלרקסון ומארקנן מול מיצל נראה מעניין שם

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:49

לוקה מאוס ברמות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יקלע 40 בסוף חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רודי גיי נראה כמו פול גורג שהזדקן

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:52

מצחיק מה שהמדדה עשה עכשיו. קפץ ראש בהילוך איטי מהשלוש על המגן שלו.
יילך לקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השחקן הכי איטי בליגה אני בספק אם הוא מסוגל לתת 3 ספרינטים רצוף קוסט טו קוסט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הרבע ה3 88 84 ליוטה הולך להיות רבע אחרון טוב

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:54

יאללה מצטרף לג'אז בהמלצת שמעון.
בכלל משחקים שם גולף

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:56

יש מישהו על הספסל של הג'אז שנראה כמו גל מקל גבוה.
פתחו קבוצה של חקיינים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון חח זה הוויט בוי הגבוה שהם בחרו בדראפט ברח לי שמו

Jonathan
Editor
11 בינואר 2023 5:56

גולדן סטייט בהרכב מלא נראים ליגה ג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מוכן לתת טוביאס ולקבל קונלי. הם על אותו סכום 😁
מוכן לתת מילטון ומלטון ולקבל קלרקסון
מוכן לתת טאקר ומונטרזל ולקבל מארקנן.
וסוגרים אליפות

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 5:58

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עבירה על מרקנן
i love this game

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איירקול😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה איירקול על גרלרנד חחח

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 6:04

הבינו כבר איך לנטרל את לוקה למבאס איו מה למכור נגד קבוצה של סטופרים הגנתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

ישים 40

רן הנרגן
רן הנרגן
11 בינואר 2023 6:06

זה לא המשחק שקר חלם עליו בלילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תדאג אתם מנצחים יש חוסר היכרות עם שחקני הסאנס 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקאבס עם 2 3 שחקנים על מארקנן כל הזמן ועדיין מנסים להכניס לו כדור פנימה בכוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל זה בולר בולר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה הקהל בwwe ומבין למי הליגה מכוונת נראה לכם למישהו שם בקהל אכפת קליר פאת וזה חחח הם באים לאכול נקניקייה לצחוק לראות הטבעות המשחק זה הדבר האחרון דמעניין אותם. זה לא להארדקור כמונו פה זה שואו לילדים נשים ראפרים כמה מנותחות שמנסות לדוג שחקני nba ולהיכמס מהם להיריון.
פשוט מופע בידורי כמו סטנדאפ כמו קרקס רק עם כדורסל. שום קשר בין זה למשחק האמיתי שנייסמית המציא

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 6:12

מיצ'ל מנגב + פוליש + וקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוטה קורסים חןץ מלתת כדור בכול למארקנן אין להם הרבה להציע והגנת הצבע של הקאבס זה רציני קצת יולר מקליר פאת. קלרקסון חלש מאד היום.

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 6:13

קלרקסון נראה כמו לוח מודעות לנעדרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ חושך היום

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 6:17

אתגר: נסו למצוא שחור בקהל של יוטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח תראה משחקים של ההוקס נסה שם למצוא לבן

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 6:19

חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קלרקסון התעורר קצת כל שנייה טיים אאוט הרגו אותי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל מפלץ איזה יכולות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מובלי הזה ארוך כמו שרוך ושומר כמו תמנון בכל מקום הידיים שלו

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 6:22

יוטה לא מאמינים שביכולתם לנצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קחרקסוןןןןמשלשה ועבירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא היה שום עבירה על קלרקסון נו באמת מה שחקן איך ינחת אם קופץ חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קחרקסון הורג את הקאבס לבד התפוצץ בקלאץ

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 6:27

קלארסון כל המשחק זורק את עצמו זה לא כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

הוא לא זורק וגם המגן לא עושה כלום שריקות אוויר מוחלטות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה שריקת אוויר שנייה על לבארט חחחח חחח קלרקסון מקבל מתנות מהשופטים איירקולס חחח3 זריקות על כלום בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קלרקסוןןןןן מנצח לבד את הקאבס כל הסלים שלו ב3 הדק האחרונות חחחח קלאץ מאני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרולי תכתוב 140 אני רפה הבנה גורדן קלרקסון המלך 😁

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 6:33

טרה מאן נועל את לוקה

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 6:33

חחחח קוואי עבר לוקה כמו אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

107 102 לקאבס קלרקסון עם שלשה פלוס שריקת אוויר מהשופט שעוד טכנית וכדור של יוטה ואז שריקת אוויר ל3 זריקות לרלרקסון ויוטה מנצחים.
אבל לפחות הפסיקו לדחוף כדור בכוח לצבע למארקנן חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דונובן מיצל שעה מפריע לווקר לזרוק מהקו מפטפט איתו מצחיק אותו עושה אסיפות שחקנים באמצע מדבר עם השופטים מה זה חחח ואז ווקר מחטיא חחחחח
Wwe

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 6:41

וואו איך יוטה ניצחו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן קלרקסון פלוס שופטים

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 6:44

קלרקסון: "זה לא רק אני. הצוות המסייע עשה הלילה עבודה מצוינת".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל הפסיד וכולו מבסוט שקלע 3 והגיע ל46 נק מחוייך מחלק כיפים לספסל חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביומבו שוחט את גס 😲😲😲 26 הפרש טנש מנגבים.

המדדה אני רואה טוחן את הדונציק נצטרף לחצי השני

אשך טמיר המקורי
11 בינואר 2023 6:45

המדדה טוחן מהספוטים בהילוך איטי והתרוממות מינימלית

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 6:45

חחחח לוקה היה צריך לשחק נגד אוק' ולנוח היום הסיבה היחידה שלוקה עבר סיבוב ראשון כי לא פגש את הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

מה הוא נראה לך שקץ? נגד הקליפרס הוא עושה שיאי קריירה

ברוך רובין
ברוך רובין
11 בינואר 2023 6:48

גולדן סטייט לא מסוגלת להתמודד מול קללת הרשע, קבוצה חלשה מאוד גולדן סטייט הגנתית. המערב פתוח מאי פעם

ברוך רובין
ברוך רובין
11 בינואר 2023 6:52

הבעיה של דאלאס מתחילה בלוקה, לא עוזר שהוא השחקן הטוב בעולם הסגנון משחק שלו לא מוציא את המיטב מהקבוצה, אני לא אומר שדאלאס תהיה טובה יותר בלעדיו או משהו שקרוב לכך רק שהפוטנציאל של הקבוצה ושלו לא ממומש. הבן זונה מחזיק בכישרון נדיר שמאפשר לו לבצע כל מהלך של כדורסל הבעיה שהוא מעדיף לשחק סוליסטי מאשר קבוצתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא צריך להתחיל לשמור ולהחזיק פחות בכדור אבל זה יוריד לו את הסטט אז לא יקרה

Jonathan
Editor
11 בינואר 2023 6:56

אולי גולדן סטייט היו צריכים לוותר על "ערב מלחמת הכוכבים", כולם יודעים שחיילי סער לא פוגעים.
🤓

דה שוט
דה שוט
11 בינואר 2023 6:59

וויי וויי איזה קטעים בפריסקו הסאנס עם הרכב ג'י ליג מעניין אם ישרדו.
גיא יקר – בלי קשר לכלום – לאהוד שחקן ולאהוד קבוצה זה אותו הדבר. יש פסגות ויש עמקים. אני לא מתיימר להחליט מה יותר "קל" או "ראוי"
מקווה שהפצועים שלכם יחלימו במהרה.
נ.ב.
אני רואה שקאוואי חוגג בספוטים, רק שייתן פלייאוף אחד מלא – הקליפס יוצאים מהמערב.
https://youtu.be/ur9RQpg0aPs

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הם לא יצאו מהמערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איך לוקה מנסה להתנגש במגינים בלי בושה חחחחחחחחחחח ולא שורקים לו מתחיל להימרח על הריצפה חחח עושה צעד וחצי בהילוך איטי מתנגש במגן זורק ראש וידיים תועבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחח איזה שריקת אוויר לבאטום חחחחחחחחחחחחחח לוקה סתם נפל לידו זרק ראש ונמרח על הפרקט חחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:15

יה שימון, אתה בייוויס ובאטהד באיש אחד.
שלא תשתנה לנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה על לוקה יש דאבל טים על קשת ה3? חחח שיברחו לצדדים ויסתכלו מתחת לסל כמו אצל השקץ זה לא הוגן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:14

ווווו, בלוכר טוב לכולם ובמיוחד לגיא שאוטוטו מנצח את אלופת האין בי איי בהרכבה המלא אושר ושמחה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התחילו שריקות האוויר על לוקה לתת לו לנפח סטט חחח באטום מזועזע אבל מבין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גון דה וול נכנס לעזור למאבס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:17

טוב, אני על גולדן פיניקס עד הסוף המר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מרקוס מוריס תכף שומר את לוקה עם ידיים מאחורי הגב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:19

סטף הבא? יו FOOLS?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס משווקים מרצנדייז של המדדה חחחחחחחחחח יכול למכור קביים ומקלות הליכה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:20

הני הוזה או שאיגי הפך למין טאקר כזה. הם נראים דומים גם במשקל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחח איגי עשה יודניוס האסלם 2. מאגד חדר הלבשה חחחחחחחחחחחחחח בפלייאוף יצא לו בטעות איזה סל או חטיפה ויגידו אין תחליף לניסיון כמה חכמה שווה כל דולר חחחחחחחחחחחח כל השטויות שמוכרים לרפי ההבנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:26

נו, הוא חוזה ווטרן בעונתו כנראה האחרונה. יהיה מנטוס בחדר ההלבשה.
שים חיתול על הפנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יד שרה יכולים לאמץ את קאווי כפרזנטור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:22

המשחק הזה גמור של פיניקס והספסל של הסטייקים נראה מאושר.
מה הם יודעים שאני לא יודע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם כולם חוזים 100-250 מיליון מסודרים דורי דורות הייתי מסתובב עם חיוך של הגוקר כל היום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:27

גמני
מטייל בכל העולם בעיקבות הרוח והגל והחיים הטובים.
עם 120 מליון דולר? הייתי קונה אי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:23

סטפהפהפה יוריד שם ל 12?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 10 הפרש אני מריח ווי אר אול וויטנס של הדונציק
אמרתי לכם שגון וול נכנס לעזור למאבס הצליח להוריד את ההפרש ל10

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:24

YO גרמי דה לאמב!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה מנסה למכור לנו מתח נהיית נדב יעקובי?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 בינואר 2023 7:25

בוקר טוף למזו
הבוקר יש פה איכות של סחורה
מי צריך טיטולון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:30

הסטוק מלוצרן הגיע ובפנים שעון שוויצרי
אני יודע שתמיד אגיע בזמן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 בינואר 2023 7:27

ברוקלין מחפשת להתחזק בפאוואר פורוורד, בין היתר מתעניינת בג'ון קולינס מאטלנטה.
חחחחחחח

המחיר שההוקס מבקשים על ג'ון קולינס הוא "בשכונה" של רודי גובר ודונובן מיטצ'ל.ן
😜😜😜

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:28

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח גון קולינס זה קליר פאת מהגדולים שיש בפלייאוף חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:29

תגיד POOP, איפה נעלמת לנו?
הפסקת עם ארוחות הלילה, ועכשיו אתה ישן נקי כל לילה 8 שעות?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 בינואר 2023 7:33

אני אוכל סלטים
ואני עסוק בעסקי קקי פיפי וטיטולים משומשים אפילו זה יותר מעניין מהליגה של הWAAW

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:38

סלטים? נראה לי שלמדת ממני
4 ימים בשבוע על קערות סלט גדולות. 3 ימים עם טחינה, יום אחד עם סלק חמוץ וזתים. בשאר אני קצת מתפרע.
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11 בינואר 2023 8:07

סלק\פטה\ירקות\חמוצים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 9:08

חמוץ אתה
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אדם בשם בארטנס משחק במאבס על המגרש?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:28

תגיייייייייייייייייייייייד, סטף חורק או חרק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נהיה שוב 16 מאן עם דאגרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מחליט להיכנס בשחקנים נתקע בקיר (וול) עומד והולך לקו חחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:31

ואני רק שאלה….
איפה נעלם דחואן בלייר?
איפה הואאאאאאאאאאאאאאא?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:33

סטף נותן הוראות לבולפרוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בקהל של הקליפרס יש יותר גולדיגריות מרוב הקהלים בליגה (בלייקרס וגס עמק הסיליקון יש יותר) מחפשות זרע NBA להפרייה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:34

המשחק מתחיל לברוח לסאנס מהאצבעות?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:34

גיא אל תאשים אותי בניחוס, אנחנו הגיוניים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:36

נרא לי שגם שתי שלשות רצופות של סטף לא יעזרו עכשיו
שאפו לסאנס, אףחד לא צפה את זה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחח איזה בולשיט קול על פאוול 3 זריקות חינם חחחחחחח בלוק בא אליו אגרסיבי קפץ עליו ויעני זרק מהחצי חחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פח זבל זה בארטנס והוא עדיין בWWE ועל המגרש עוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב אני מכריז על הקליפרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:40

זהו, תמא, איזה גברים הסאנס
ברכות לגיא ולגילרי, ניצחון יפה מאד.

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 7:40

לוקה עם שיא קריירה 14 אחוז מהשלוש

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 7:41

טרה מאן עם בלוק מדהים חונק את לוקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:41

סטף חלוד, חאלד, חלודה, חאדולה וחדולולו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:43

מקנח את האף עם דלאס והשקץ בהתהוות לוקי אדונקציץ בשר

Guy d
Guy d
11 בינואר 2023 7:44

סאריץ? יכול להיות שעוד לא נגמר לו?
היה טוב מאד לפני הפציעה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:45

לוקי מוריד ל 9
שימון, נראה ווי אול ווטנס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:46

רק שמונהההה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:47

פיייי אמדדהה בעבודה

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 7:47

קוואי קלאץ' לעומת לוקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:47

עכשיו אני סוליקו בעבודה כי רובכם צריכים עוד להגיע לעבודה (אבודה)

Guy d
Guy d
11 בינואר 2023 7:48

וואלה לוקה הגיע ל41 סחטיין שמעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

נו הקליפרס זה הטראקר הפרטי של לוקה הוא תמיד חוגג עליהם ביץ אס וויט בוי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11 בינואר 2023 7:53

זהו, תמא אני מודיע קבל עם ועדה שהטקס ננעל בניצחון חד משמעי של אמדדה אבל לוקי שם שם מעל 40 נקודות על תור רגנרוק!
ובלוכר טוב לכולם.

TRIP
TRIP
11 בינואר 2023 7:57

טיי לו עשה חכם עם הדאבל טים על לוקה חבל שהפסיק במחצית השנייה. גם שהוציא זובאץ
הגנת חילופים טרה מאן במשחק ענק בשני הצדדים