חם מהתנור / קווין דוראנט נפצע וייעדר לפחות שבועיים

רגע הפציעה, במהלך המשחק מול מיאמי אתמול .

למי שרוצה להבין קצת לעומק את מנגנון הפגיעה והרקמות המעורבות – סרטון הסבר מאת אורתופד מומחה לפציעות ספורט – מדובר ברצועה הצידית הפנימית (MCL) של הברך.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

    1. דוקטור רזי הופמן

      +1966
      חבל, רציתי לראות את קיירי ודוראנט ביחד מול הסלטיקס בשישי לפנות בוקר.
      הסלטיקס צריכים להיות טפשים לא לנצל את ההזדמנות לקחת ניצחון בברוקלין למרות שגם סמארט לא יהיה זמין לדעתי.

  1. החדשות השניות באות מכיוון של מי שגם שנה שעברה הייתה קונטנדרית הימורים(כמו ברוקלין)
    אנטוני דייויס קרוב לחזרה למגרשים יש מצב כבר בסופש

  2. לא מתייחס ספציפית לפציעה של דוראנט – אבל משהו לא בסדר בתחזוקה של הרגליים שם בליגה. לא יכול להיות שבאטלר נופל עליך באפס קמ"ש ואתה מושבת. תראו רגליים של כדורגלנים – אם באטלר היה נופל ככה על מודריץ' – באטלר היה נפצע. כל הפציעות בליגה הן ברגליים – אז אולי שיחזקו אותן? מבטיח לכם באלף אחוז – מניסיון אישי – כדורסלנים לא מחזקים רגליים במלוא הרצינות. הם משקיעים 75% מהעבודה שלהם על חלק גוף עליון.

      1. חחחחחח זאת ללא ספק אחת ההמצאות היותר טובות של שאדו – אם היו משחקים יחפים הייתה עונה סדירה של 8 משחקים
        כנס פעם עם כדורסלנים לעבודה שגרתית בחדר כושר – 80% פלג גוף עליון. הססמה שלהם היא "סקיפ לג דיי" (מוותרים על אימון רגליים היום)

          1. דוקטור רזי הופמן

            מזכיר לי שב-דה באזזר שאלתי פעם, לדעתי, לפני יותר מ 15 שנה, את מנחם אם היה מתאמן בחדר כושר של האוניברסיטת בת"א? פשוט היה שם אחד שנראה כמו מנחם עם אותה הקרחת והזקן אבל קצת יותר גבוה כפי שגיליתי במפגשי הופס.
            המתאמן הזה שם דגש דווקא על חיזוק הרגליים. היה מבוגר ממני ודוחק פי 3 או 4 ממה שהייתי יכול לדחוק בעצמי.
            מבנה הגוף האקטומורפי שלי לא מאפשר לצערי לדחוק יותר וזה עם כל הגלישה, בתכלס ולמרות שנות דיווש רבות בעברי. מעניין אם זו בעייה של עוד אקטומורפים?

            1. דה שוט

              בטוח שהרזים והארוכים יותר חלשים ברגליים אבל גם הקטנים נפצעים ברגליים. כולם נפצעים זה הזוי, זה כאילו חלק אינטגרלי מהספורט הזה

    1. דה שוט אתה לא יכול להשוות כדורגלנים עם כדורסלנים שהם הרבה יותר גבוהים עם מרכז כובד הרבה יותר גבוה ובכלל עם מבנה גוף אחר. זה כמו שאתה לא יכול להשוות אנטומיה של פיל, טיגריס וג׳ירפה. העומסים שהם מסוגלים להכיל שונים בתכלית.

      בלי קשר, הטיפול בפציעות בNBA הוא שערורייתי. מנחם כתב לפני שנתיים פוסט על איך לטפל בפציעה של הארדן, והוא גם כתב שלצערו אף אחד לא יישם את סוג הטיפול והמחשבה האלה. אמר וצדק, תראה את הארדן היום.

      1. לשחקנים אין כוח לעבוד על. אני מבין אותם עם 100 מיליון גם אני לא הייתי מתאמץ יותר מידי. הם מסודרים לדורי דורות.
        וממה שאני מקבל כתחושה יש שם בעייה קשה בטיפול בפציעות. לא מובן לי למשל מה עושים אם קאווי או שהוא כשיר והרופא מרפא אותו או שהוא פצוע שינוח עד שיבריא. לא ברור מה זה כמה משחקים פה וכמה משחקים שם. כנל ציון.
        שחקנים שם בטח בכלל לא מתאמנים על גמישות ומתיחות. למי יש זמן באים טסים מזיינים נותנים דאנקים קליר פאת מזיינים שוב שותים נרדמים וחוזר חלילה

        1. Kareem Abdul-Jabbar

          הבידורסל של העונה הרגילה מתחיל לעצבן….אם קוואי כשיר ,שישחק כל משחק. אם הוא לא כשיר לשחק אז שיפרוש….הוא מבזה את עצמו…כזה שחקן גדול ועושה טובה שהוא משחק. לא קונה את כל הסיפורים עליו הוא זקוק לפסיכיאטר אולי.

    2. ברוך רובין

      דה שוט באטלר שוקל 100 קילו אם הוא היה נופל על מודריץ, הקרואטי היה נמעך לא רק נפצע ברגל, במקרה של דוראנט אין בעיית אימונים הוא חזר נפלא מאחת הפציעות הקשות בספורט.
      .
      לגבי בבעיית האימונים זה בהחלט קיים בליגה, שחקנים לא מקצועניים זה פחות הצוות אימון שבטופ זה שחקנים ששמים פס הכסף מובטח לא לך אתה יכול לשבת בבית לזיין ולקבל כסף הקבוצה לא יכולה לעשות כלום (סימונס קיבל כל דולר מפילי)

כתיבת תגובה