הפליקנס נגד הנטס ודנבר נגד קליבלנד בשני קרבות מערב-מזרח נפלאים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הפליקנס נגד הנטס ודנבר נגד קליבלנד בשני קרבות מערב-מזרח נפלאים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אינדיאנה פייסרס (18-21) – פורטלנד טרייל בלייזרס (18-19):

למה אינדיאנה?

הם ניצחו 4 מ-5 האחרונים שלהם, והליברטון ממשיך להיראות כמו פוינט גארד שיכול להיות השחקן השלישי הכי טוב בקבוצה אלופה, לפחות, הם בבירור לא רוצים ללכת לטנקינג ובקצב הזה הם בדרך לפלייאוף או לפחות בפלייאין. ב-4 הנצחונות האמורים יש להם 122 או יותר. בנוסף הם פוגשים הלילה את פורטלנד שלמעט נמושות הליגה לא ממש מצליחה לנצח אף אחד, וכן מאזן הבית שלהם 7-13 הוא נהדר.

למה פורטלנד?

ובכן בגדול אין ממש סיבה, למעט העובדה, שבמפגש הראשון בין השתיים לפני חודש בדיוק הם הביסו את הפייסרס 100-116.

הימור: אינדיאנה ב-12

2:00 פילדלפיה 76'ס (14-23) – שיקאגו בולס (21-17):

למה פילי?

עם שלושה נצחונות רצופים ויותר ויותר מהשחקנים שלהם שחוזרים לשחק, פילי נראית מצויין והיא ההגדרה המלונית של "פרינג' קונטנדר". גם שיקאגו קיבלה הרבה מהפצועים שלה בחזרה (למעט לונזו בול) אבל למרות הנצחון על הנטס שהבליט את הקשיחות והיכולות שעדיין יש בה, היא ממשיכה להיראות לא טוב ולפני אותו ניצחון הפסידה פעמיים ברציפות לקליבלנד, כולל להתמקם בצד הלא נכון של תצוגת 70 נקודות של דונובן מיטשל שהעלתה שאלות לגבי יכולת האימון והסכמות ההגנתיות בשיקאגו.

למה שיקאגו?

כי הבולס מסרבים למות והם מתעלים דווקא מול קבוצות צמרת במזרח, עם נצחונות על מיאמי וברוקלין ב-12 הימים האחרונים, הם כאמור בריאים מבעבר ובערב הנכון כל החמישיה שלהם יכולה לקלוע בדו ספרתי (כפי שקרה נגד ברוקלין).

הימור: פילי ב-8

2:30 טורונטו רפטורס (22-16) – ניו יורק ניקס (18-21):

למה טורונטו?

הרפטורס בתקופה מחרידה אבל הם עדיין מחזיקים במאזן ביתי חיובי, יש להם את הפורוורדים הורסטאליים שלהם, ומאמן טוב ומוערך, והם ניצחו את הניקס במפגש הראשון בין השתיים, כשגם לאותו משחק הניקס הגיעו עם רצף נצחונות (אז 8), והם עשו זאת הודות לכך שכפו 17 איבודי כדור על הניקס או במילים אחרות כיערו את המשחק עד ללא הכר, כאשר בצדה שני לניקס פשוט לא היו תשובות לסיאקאם שקלע 52 נקודות במשחקו הטוב בקריירה.

למה הניקס?

הניקס הם קבוצת חוץ טובה (8-11) מגיעים למשחק הזה עם 3 נצחונות רצופים, ונראה שיותר מהרבה קבוצות אחרות הם יודעים מי הם והם בצמיחה. רנדל חוזר ליכולת שהיא איפשהו באמצע בין העונה האחרונה האיומה שלהם לזו שלפניה, וכנראה שזאת היכולת הריאלית שלו, אבל לצידו יש להם השנה גם את בראנסן שמנהל את המשחק נפלא, ונותן תקוות חדשות לניו יורק.

הימור: הניקס ב-5

2:30 ניו אורלינס פליקנס (14-24) – ברוקלין נטס (13-25):

למה ניו אורלינס?

הבעיה עם ניו אורלינס היא שמאו קשה להעריך את סיכוייהם כי אתה אף פעם לא יודע מי ישחק בערב נתון, אבל קחו את המשחק נגד יוסטון כדוגמא. הפליקנס ניצחו שם וזה אפילו לא היה קשה, כאשר הם מגיעים ללא אינגרם וציון, ובחמישיה שלהם משחקים הרב ג'ונס טרוי מרפי ומארשל. היכולת שלהם לפתח את השחקנים האלה לצד אלברדו והרננגומז שעלו מהספסל כדוגמא, הופכת אותם לבעיה עבור כל קבוצה כי אתה אף פעם לא יודע בדיוק מה תפגוש ויש להם המון אפשרויות לפגוע בך גם בהגנה וגם בהתקפה. כמו כן מאזן הבית שלהם הוא השני הטוב בליגה (אחרי דנבר וממפיס).

למה ברוקלין?

מאז החלפת המאמנים והחזרה של קיירי לפעילות מלאה הנטס מחזיקים במאזן פשוט נפלא, ועד להפסיד לשיקאגו הם ניצחו 11 משחקים ברציפות והמאזן שלהם מסוף נובמבר עומד על 2-15. הכושר שלהם פשוט מופלא ולאף קבוצה בליגה אין תשובה לדוראנט שמתייצב על 30 נקודות לערב, ונראה כמו מועמד ל-MVP אם הנטס ימשיכו כך.

הימור: ברוקלין ב-4

3:00 מילווקי באקס (13-25) – שארלוט הורנטס (29-10):

למה מילווקי?

על אף שורת פציעות בעיות ותחושה כללית של חוסר שביאות רצון, יאניס סוחב את הקבוצה הזאת למאזן איכותי שיספיק כנראה לטופ 4 במזרח, בעונה שבה צמרת המזרח חזקה מאוד, הם ניצחו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם ולאף קבוצה בליגה אין תשובה ליווני.

למה שארלוט?

ובכן, לא.

הימור: מילווקי ב-14

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-16) – וושינגטון וויזארדס (22-17):

למה אוקלהומה?

כי SGA, האיש שסינגל הנדדלי מחרב את התכניות של סאם פרסטי לטנקינג, והוא גם האיש שיכול להיות אבן הפינה של בנייה מחדש של הקבוצה בעונה הבאה, כל עוד לא יימאס לו לחכות כמובן. גם הוא שותף למועדון הגדול בצורה לא סבירה העונה של שחקנים שקולעים 30 נקודות לערב, והוא הופך את אוקלהומה לאחת הקבוצות הפחות צפויות בליגה. כזאת שיכולה לנצח ב-33 נקודות את בוסטון, ואז להפסיד בדו ספרתי לאורלנדו. לך תהמר.

למה וושינגטון?

הוויזארדס עשו את הרצף אולי הטוב ביותר שלהם בשנים האחרונות כשניצחו 5 נצחונות רצופים לפני שהפסידו למילווקי, הצ'יימורה עשה קפיצת מדרגה, ההיררכיה כשדני עולה מהספסל נראית מסודרת ונכונה יותר וכל עוד פורזינגס בריא הוא כוח בליגה הזאת מול פחות או יותר כל קבוצה, ובמיוחד מול קבוצה כמו אוקלהומה שהיא מעט דלת קלוריות בצבע.

הימור: וושינגטון ב-5

3:00 סן אנטוניו ספרס (26-12) – דטרויט פיסטונס (30-11):

למה סן אנטוניו?

כי הם נגד דטרויט

למה דטרויט?

כי הם נגד סן אנטוניו

הימור: סן אנטוניו ב-5

4:00 מיניסוטה טימברוולבס (21-18) – לוס אנג'לס קליפרס (19-21):

למה מיניסוטה?

הטימברוולבס כבר היו באמת בשפל המדרגה, לפני שניצחו את שני משחקיהם האחרונים מול דנבר ופורטלנד, ללא טאונס, והם משחקים יותר מאשר בשביל להשיג משהו העונה, כדי להימנע מתיוג כטרייד הגרוע בכל הזמנים. אם יש סיבה לחשוב שהם יכולים לנצח הלילה היא שהקליפרס נראים אף גרוע יותר עם 3 הפסדים רצופים, ומגיעים מבאק טו באק מעניש.

למה הקליפרס?

ובכן, הם קבוצה יותר טובה, מרובת כנפיים ואפשרויות בהתקפה וקוואי ופול ג'ורג' כאשר הם משחקים הם שניים מהשחקנים הטובים בליגה, אבל אולי הסיבה הטובה ביותר לחשוב שהם ינצחו כאן היא שהם פשוט הושפלו בצורה בלתי ניתנת לעיכול על ידי דנבר, והם ירצו לשמור על כבודם, וטיירון לו הוא מאמן שיכול לנגן היטב על הסנטימנט הזה.

הימור: הקליפרס ב-8

4:00 דנבר נאגטס (13-25) – קליבלנד קאבלירס (14-25):

למה דנבר?

כי הם הקבוצה הכי טובה בליגה כרגע, עם השחקן הטוב בליגה כרגע נקודה סוף. מה שהיה מאוד מרשים בנצחון, מחק זאת, דריסה, הקליפרס היה היכולת המגה מרשימה, שלמעשה סגרה את המשחק לפני שהוא ממש החל, של היחידה השניה של הקבוצה הזאת, שהיא אולי היחידה השניה המוזרה ביותר שראיתי בליגה. נאג'י, בראון קנצ'אר איש סמית', בונזי היילנד הם שחקנים שיכולים בכל ערב נתון להיראות כשחקני יורוליג או כשחקנים משלימים לגיטימיים כקבוצה אלופה, אתמול בלילה זאת הייתה האפשרות השניה. הלילה? נחכה ונראה

למה קליבלנד?

כי הם בכושר נהדר ומגיעים עם 3 נצחונות רצופים, כי יש להם איזון הגנה התקפה מהטובים בליגה וכי דונובן מיטשל יכול להתפוצץ בכל ערב נתון, כמו כן כי דנבר מגיעה בבאק טוב באק והיא קבוצה שלא מתכוונת לקחת שום סיכונים על הכוכבים שלה

הימור: קליבלנד ב-12

5:00 פיניקס סאנס (19-20) – מיאמי היט (19-20):

למה פיניקס?

הסאנס סופרים כבר 4 הפסדים רצופים, ואם יש סיבה לחשוב שהם ינצחו זה כי הם ממש ממש צריכים ניצחון, הנשרים כבר מתחילים לחוג מסביב לקבוצה ודיבורים על פירוק לקראת כניסת הבעלות החדשה הולכים וניהים ריאליים יותר, ובסופו של דבר זאת קבוצה שעם פחות או יותר אותו שלד עשתה ריצה בבועה ולאחריה שתי עונות סדירות ופלייאוף מופתיים, כדורסל יש שם.

למה מיאמי?

כי הקבוצה הזאת אף פעם לא מתה, כי אחרי ההפסד ללייקרס נטולי לברון ו-AD הם ירצו להחזיר, כי אייטון לא ילקק דבש מול הקבוצה הקשוחה הזאת.

הימור: מיאמי ב-4

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (21-17) – אטלנטה הוקס (20-18):

למה הלייקרס?

לברון יחזור אחרי מנוחה, ולכן צפו להתפוצצות מול אחת ההגנות החלשות בליגה, קבוצה שבצורה הכי קיצונית שיכולה להיות לא ברור לה איזה כדורסל היא אמורה לשחק כאשר המניה של טריי יאנג בצלילה חופשית, ועצרה רצף של 4 הפסדים רצופים בנצחון על סקרמנטו, קבוצה שהלייקרס ניצחו בעצמם רק לפני שבוע

למה ההוקס?

אם להוקס יש סיכוי לנצחון חוץ נדיר, הרי שהוא נובע מהמצב של הלייקרס ומהדיווחים שהם לא יחליפו את בחירות הדראפט שלהם כדי לשדרג את הקבוצה שעדיין נמצאת במאזן השלילי העונה. האפקט על המוראל של הלייקרס יכול להיות דרמטי

הימור: הלייקרס ב-7

לפוסט הזה יש 143 תגובות

  1. דור, אתה נפלא כמו שני הקרבות שדיווחת עליהם. ערב גדוש ומלא עניין. איזה כיף לפתוח את המחשב כל יום ששי בבוקר ולקרוא אותך, אמין כמו ה-OLD FAITHFUL בפארק ילוסטון.

  2. לכתוב 'ולאף קבוצה בליגה אין תשובה ליווני' זו לשון המעטה, היווני האחרון שהיה כל כך דומיננטי נקרא זאוס.
    תודה רבה על הפריוויו ושבת שלום לכולם

  3. ציון מראה שהוא לוללין קרקס מעולה. אחלה שחקן להיילייטס אבל לא יכול לשחק יותר מ10 משחקים ברצף. להיפטר מהר בטרייד זה ליגה של דבילים מוחלטים יש קבוצות יתנו עליו חצי פרנצייז. מהר לפני שיהיה מאוחר מידי

  4. חחח הטראקר היום יעלה אחרי הלואד במעבדה נגד השפוטים שלו בסוכנות טריי ודגונטה חחח אחרי שפינקו אותו במתנת יומהולדת היום יפנקו שוב.
    אני מחכה לגיא והחברים עם "2-3 שחקנים שמרו על לברון" חחחחחחחח

  5. לא היה שחקן שתפס כך כך הרבה נדל"ן בראש של ההייטרים שלו. ראשמור…
    .
    (נו, לא פלא שהם מתפחלצים. הבן אדם לא נותן להם מנוח עם 29 נקודות למשחק בגיל 38 בעונתו ה-20 בליגה. מסכנים)

  6. קצת על פתיחת העונה:
    1.טריי יאנג מאכזב אותי מאוד , ציפיתי שעם צירוף מארי אטלנטה תדבר חזק בצמרת, ונכון שקולינס הוא חרפה והסגל מעבר לשניהם לא מזהיר, עדיין הוא לא מספק את הסחורה שדרושה ממנו ומדשדש בבינוניות עם קבוצתו.
    2. דוראנט ממשיך להיראות מעולה ולהצעיד את הנטס לצמרת המזרח החזקה- ימשיך כך, ולא ייעדר הרבה והmvp יכול ללכת אליו, הנרטיב לטובתו.
    3. יוקיץ' לא עושה יותר ממה שצריך.
    משחקים שהקבוצה מפרקת ללא רחם הוא יכול לסיים עם 12, 8 ו7 באחוזים גבוהים וללא איבודים. הטראקר לא מעניין אותו כלל כמו כל הכוכבים.(לברון לא היחידי).
    משחקים שהקבוצה צריכה שיסחוב אותה ,הוא מפציץ עם 38, 18 ו9 (לעיתים קרובות גם באחוזים נהדרים), ובא למאני טיים כרגיל.
    אחלה שבת לכולם😀

    1. נכון.
      הקבוצות החלשות מספקות הרבה תחמושת לפריוויואים. כשהביצועים ממש עלובים לעומת הציפיות כמו הלייקרס בעונה שעברה או ההורנטס (תמיד?), אז זה בכלל זהב

  7. דבר הנביא עדו:
    פילי, פייסרס, נטס, נחשים,מכשפים, צבאים, קורבנות, זאבים, יוקיץ, מיאמי ולייקרס. תנצחנה בהפרש של 8 שערים

  8. Tim MacMahon
    @espn_macmahon
    Sources: Mavs are waiving Kemba Walker, whose salary would have become guaranteed Saturday. Two-way G McKinley Wright IV has earned minutes and Mavs also want to leave path for rookie Jaden Hardy to get playing time. Walker had 32-point game for Mavs and was ultimate pro.

  9. תודה דור.
    דנבר-קאבס אכן משחק מעולה ואני מסכים שדנבר ישמרו על השחקנים שלהם (כלומר יוקיץ). אולי מארי יתן הופעה סוף סוף?
    לגבי המורל של הלייקרס אחרי שההנהלה לא הסכימה לוותר על בחירות, נראה לי הוא דווקא אמור לעלות כי השחקנים יפרשו את זה כהבעת אמון בסגל הקיים.

  10. חם מלוח התוצאות. רוזייאר הוריד מכנסיים ומחרבן על הראש של הצבאים
    60:37 אחרי 13 דקות משחק….

    רוזייאר בקצב של 70+ נקודות

  11. ניו אורלינס רשתות. שקול לאללה.
    אני חושב שהסיפור עם בן שימוש שזה כמו ציט.
    אתה משחק עם ארבע אבל בתמורה אתה יכול לבחור לשתק שחקן של היריבה ולשחק ארבע על ארבע.

  12. לעעעעוויןן נתן שם 11 שלשות?
    יה אללה איזה יום תפש שם הז'אקי הזה. עם כאלה אחוזים הוא תותח, אבל יציב כמו בננה רקובה.

  13. חייב להודות שנפלתי חזק עם טורונטו, ההערכה שלי בתחילת העונה היתה שהקנדים יהיו בפלייאוף. בפועל זה רחוק מאד מהמציאות. אולי נרס הרים ידיים? אני מעריך אותו מאד אבל יכל להיות שהחליטו ללכת על הדראפט הזה בתקווה לצוד איזה שחקן טוב.

  14. יום זבאללה לאייל הנוגח, נגח לעצמו ביד והוא 2 מ 7 ורק בפחות מ 50% מהקו. לא יפה לו. ביקר רק 11 פעמים על הקו? חסרנ לו 9 פעמים ל 20 הכמעט קבוע על העונשין, זה בגלל שלא חילק מספיק מרפקים.

  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עוד סל עקום? זה יהיה השני השבוע.
    מעניין מה הסקאביאס יאמר?

  16. לחובבי שירה לילה הספורים על אצבע אחת, אני, השיר ירושליים בביצוע אלפנ היחיד מחוף השנהב, מר בלונדי השחור כמו החלל החיצון
    ,
    Barouh atat adonai
    (Barouh atat adonai)
    Barouh atat yroushalaim
    (Barouh atat yroushalaim)
    .
    Barouh atat adonai
    (Barouh atat adonai)
    Barouh atat yroushalaim
    (Barouh atat yroushalaim)
    .
    From the Bible to the Coran
    Revelation in Jerusalem
    Shalom, salamalekoum
    You can see Christians, Jews and Muslims
    .
    Living together and praying
    Amen, let's gives thanks and praises
    Barouh atat adonai
    Barouh atat yroushalaim
    .
    Barouh atat adonai
    Barouh atat yroushalaim
    Jerusalem here I am
    Jerusalem je t'aime
    .
    Jerusalem here I am
    Jerusalem je t'aime
    Israela yakirati
    Israela yakirati
    Ani ohv otarh
    .
    Israela yakirati
    Israela yakirati
    Israela yakirati
    Israela yakirati
    Ani ohv otarh
    Israela yakirati
    .
    From the Bible to the Coran
    Revelation in Jerusalem
    Shalom, salamalekoum
    .
    You can see Christians, Jews and Muslims
    Living together and praying
    Amen, let's gives thanks and praises
    .
    Barouh atat adonai
    Barouh atat yroushalaim
    Barouh atat adonai
    Barouh atat yroushalaim
    .
    Jerusalem here I am
    Jerusalem je t'aime
    Jerusalem here I am
    Jerusalem je t'aime
    .
    Israela yakirati
    Israela yakirati
    Ani ohv otarh
    Israela yakirati
    Israela yakirati
    Israela yakirati
    Israela yakirati
    Ani ohv otarh
    Israela yakirati
    .
    Jerusalem here I am
    Jerusalem je t'aime
    Jerusalem here I am
    Jerusalem je t'aime

  17. ניקו סיים עם עוד יום טריפל במשרד
    יעבור את בירד ולברון אבל רק לוקה יעבור את ראס, אם ישאר בריא.

  18. מסכנים אוהדי הסאנסלא חוזה מקס וציפי חוזה מופרז דופקים שוב תעסק.
    ב 20 דדות ציפי רק עם אסיסט אחד? מה קורה לפויינט גארד ה"טוב" בהיסטרייה? לא להיות היסטרי

      1. יפ
        עוד אחד המפוספסים שיגמרו בלי טבעת ויראו טבעת רק מה-פי ובתנאי שמשתמשים בראי או מצלמה דיגיטלית.
        חבל לי עליו כי היה שחקן מדהים ואישיות כשהתחיל דרכו באן בי איי. הפך לשקץ סוג ב' (אלוף בשקצטכ"ל) ושני לשקץ לברון המלך הגדול באין בי איי.

      1. חכה תראה
        יהיה חסר לך בפרסומות לביטוח הנכס.
        איך תבחר את חברת הביטוח הנכונה לביטוח הנכס הרעוע בו אתה גר?

            1. חחח הארדן בשיאו היה קופץ על מגינים היון זה פחות מותר. זה היה מוסיף לו 10 12 נק אוויר😉

          1. חחח הם מ פ ח ד י ם 🤣🤣🤣
            ממה התקף חרדה מהמקום ה12 🤣🤣🤣🤣🤣
            לברון זה הבדיחה של הליגה נותנים לו חקלוע כמו לילד קטן לא להשפיל אותו וכולו בטיפולי מעבדה

            חחחח

            אתם בהתקף לב מהניגובים שהוא מקבל כמעט כל משחק חוץ מהשחקנים שעובדים אצלו

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

          1. תאמין לי שזה רק יעשה לכם טוב.
            גם אתה כבר מבין שצריך להתריד ומהר כדי לממש נכסים.
            ציפי זה בדיוק השחקן שאתה זורק על קבוצה בבנייה עם סטאר בבנייה שם הוא יכול להשפיע עד לתרייד הבא..

  19. הסאנס בבעיה רצינית, בלי בוקר אין להם מה למכור, הגיל תפס את כריס פול והוא נהיה גופה מהלכת , בגילאים האלה הירידה היא דראסטית, לא כולם לברון.

      1. רחוק מלהיות בטוח.
        הקבוצה בבעייה רצינית,
        בלי בוקר וקמרון ג'ונסון לתקופה ארוכה (2 שחקני החמישיה שמרווחים את המשחק),
        עם כריס פול (הלילה יצא עם פציעה בירך) בכושר רע בעונתו עם כמות הנקודות הנמוכה ביותר (ובאחוז הנמוך ביותר מאז עונתו ה-3),
        עם עוד מגוון פציעות והעדרויות (מקום ראשון בליגה באובדן ניצחונות כתוצאה מפציעות),
        ועם שחקן חמישייה מהעונה שעברה שלא שיחק דקה (קראודר).
        .
        העונה הזו בפח,
        אבל זה לא אומר כלום.
        בוקר, אייטון, ברידג'ס –
        זה בסיס נהדר. צריך להמשיך ולבנות את הסגל לקראת היום שאחרי כריס פול.

  20. אני מדמיין את אדי הקיטור שעולים מסירי הלחץ שהם חדרי ההנהלות של : פיניקס, אטלנטה , שיקגו ופורטלנד.
    פורטלנד, הם מבינים שעם לילארד הם לא יגיעו עמוק לפליאוף. אם בשנה כמו השנה הם לא מצליחים להיות יותר מ 50:50 זה לא יקרה בעתיד. מה עושים איתו?
    פיניקס, חוסר ודאות לגבי בעלים אף פעם אינו מרשם טוב. הפייסקו עם קראודר לגמרי לא ברור ובוקר לא יהיה לעולם ברמה של כוכב על שסוחב קבוצה על הגב.
    שיקגו, העגלה תקועה בבוץ וחצי מזרח חלף על פניהם.
    אטלנטה, אלו כבר הבינו את עומק הברך וזרקו את ה GM. הבעיה שלהם שאף אחד מארבעת הבכירים לא יביא תמורה משמעותית. אבל הבעיה האמיתית היא אופיו של העכברוש.

      1. הפנים הן לעתיד ולא לעבר, מה גם שהיעד הוא תמיד אליפות. אדי אליפות מספיקים בדרך כלל לעשור ראה בוסטון ודאלאס. הופעה בגמר?
        .
        כקרי יפרוש תמיד נסתכל על 4 דגלים. אני מקוה שלא לאורך 40 שנה כמו בפעם הקודמת.

    1. לא עושים כלום.
      הדבר היחידי שהם יכולים לעשות זה להביא את איינג' בתור GM ואחר כך להאשים אותו בתרייד בומבסטי של לילי כריות.

    2. דווקא סוף סוף יש וודאות לגבי הבעלים החדש. סרבר בחוץ, זה כבר שיפור.
      הסאנס ב-50% כאשר הם הקבוצה הפצועה ביותר בליגה.
      אני רוצה להזכיר לך את גולדן ב-2021
      הפיאסקו עם קראודר אכן לא ברור,
      אבל השמועות הן שיש לו ביקוש, כאשר ג'ונס מתעקש על תמורה מקסימלית.
      השורה התחתונה היא שלפעמים יש סיטואציות גרועות בטווח הקצר שמאפשרות שיפור גדול בטווח הארוך.
      אני רוצה להזכיר לך את גולדן ב-2022

      1. הבעלים החדש ידוע אבל ה GM עדין לא בטוח במשרתו וזה משליך על ההחלטות.
        .
        אתה בטוח שאתם הקבוצה הכי פצועה בליגה? שנשווה?

    1. ניקולה רזי באורגזייה תמידית, תמיד על הגז.
      יסיים עם עונת טריפל ויקח שוב MVP. אם כולם בריאים הוא יהיה גמר המערב והשחקן הטוב בפלייאוף.
      תגיד, השקץ מועמד שוב ל MVP השנה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט