יאניס מפגיז, אוקלוהקמה דורסים ופוקס מנצח על הבאזר בסיקור משחקי שלישי/ שחר צ'קוטאי

מילווקי (13-24) – וושינגטון (22-17): 113-123

רבע ראשון צמוד נמשך לרבע שני שבו הבאקס יוצאים לריצה שבסופה הם מובילים ב-10 נק'. ריצת 13-0 נגדית של ווש מובילה ליתרון. גרייסון אלן קוטע את הריצה ומוציא את הבאקס לריצה נוספת שבסופה יאניס על הבאזר משלים ריצת 0-15 ו-24 נק' במחצית הראשונה.
ברבע השלישי וושינגטון מצמצמת את הפער וגאפורד על הבאזר סוגר את הרבע בפיגור 5.
ברבע הרביעי המכשפים עושים קולות של קאמבק אך יאניס אומר – עד כאן חברים. ומעלה את האיילים ליתרון דו-ספרתי שנשמר עד סוף המשחק.

יאניס עם שיא קריירה – 55 נק' ב-60% מהשדה, לצד 10 רב' 7 אס'. 21 ללופז לצד 12 רב' (6 בהתקפה) ו-6 חסימות. פורטיס עם 17 נק' ו-13 רב' (מוביל את הליגה בדאבל-דאבל מהספסל) וקונינגטון 11.
ילד יום ההולדת דני אבדיה קלע 12, קטף 4 ומסר 3. פורזינגס 22, קוזמה 20, הצימורה וקיספרט 12 כ"T, גאפורד 11 נק' 12 רב' וביל שנפצע קלע 8.

אוקלוהמה (21-16) – בוסטון (12-26): 117-150

הרעמים חסרי שג"א הגיעו מול מובילת המזרח ורמסו אותה. ברבע הראשון עוד היה צמוד. ריצת 2-11 בתחילת הרבע השני נתן יתרון דו-ספרתי שהלך וגדל עד סוף המחצית, 20 הפרש לרעמים במחצית. בוסטון הגיעו למחצית השנייה ממוקדים וקלעו 37, אבל זה לא עזר מכיוון שאוק' קלעו 48. מכאן המשך המשחק היה לפרוטוקול בלבד.

באוק' – גידי עם 25/5/5 דורט 23, מאן ג'ו וגיילן ווילאמס 21 כ"א. ויגינס 17, ווילאמס 10.
בסלטיקס – טייטום 29, בראון 27, ברוגדון ופריצ'רד 17.

יוטה (21-19) – קינגס (16-20): 117-115

רבע ראשון בשליטה סגולה נענה ברבע שלישי בשליטת הלהקה מוביל ליתרון נקודה של יוטה. ברבע האחרון שלשה של פוקס משווה וקסלר משווה ומעלה. סל רודף סל, ופוקס פותח פער 7, 4 דק' לסיום. מרקנן והורטר מחליפים סלים, קונלי מצטרף למאבק וקלרקסון משלוש מוריד את הפער ל-2. פוקס חודר ומסיים בהטבעה בצד השני קונלי חותך את ההפרש לנקודה. פוקס מחצי מרחק מחזיר ל-3. עבירה של מארי על מארקנן בזמן זריקה משלוש והוא קולע את שלושתם ואז מגיע המהלך הבא:

פוקס קלע 37 (22 מהם ברבע האחרון), סאבוניס עם 21 נק' 14 רב' ו-8 אס'. בארנס 19, הורטר ומארי 16.
ביוטה – מרקנן 28 לצד 8 רב', קלרקסון 24, קונלי 18, ביסלי 16, ואנדרוליט 14 לצד 9 רב' (5 בהתקפה).

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. תודה שחר
    יאניס שמע שלאבדיה יש יומולדת אז הוא דאג לו למתנה שתיזכר. מדהים ששיא הקריירה שלו הוא רק 55 (של דוראנט גם משהו באיזור החיוג של 50-60) כשלכל כוכב על שמכבד את עצמו יש במינימום הופעה של 70+ (בוקר ומיצ'ל לא נחשבים אבל איכשהו עשו את זה).
    הסיום ביוטה מטורף לגמרי. ליגה שאף פעם לא מפסיקה להביא דברים חדשים, גם לאלו שראו כבר הכל…

      1. התכוונתי ל-60+, בטעות לחצתי על 7 במקלדת. 70 פלוס יש לשניים שציינתי בנוסף לקובי, דייויד תומפסון, דייויד רובינסון וכמובן ווילט האגדי.

    1. מועדון כוכבי העל שלא מכבדים את עצמם כולל את: ג'ורדן, לארי, סטף, לברון, שאק, האקים, קארים, דוקטור ג'יי, קארל מלון… ויתרתי גם על חבר'ה שלא ידועים כסקוררים – אבל אפילו בין הסקוררים עוד אפשר לחשוב על כמה שמות

      1. ג'ורדן, סטף, לברון ושאק לפחות עברו את ה-60. חושב שגם לארי וקארל מאלון. התפלק לי ה-7 במקלדת במקום 6 🙂

        1. לא נראה לי שזה כזה קריטי משחק בודד ביחס להישגים האחרים שיש לו (ועם כל הכבוד – עדיין אין להם).
          צריך לזכור שלהרבה שחקנים יש גם משחקי נפילה נוראיים ודוראנט דווקא מגלה די הרבה יציבות.
          אז זו תמונת ראי.
          אגב, אחד הדברים שאני זוכר לגבי ג'ורדן, ולאחרונה שמעתי את זה כטיעון לGOATיותו (עיזתו?) – זה שכמעט לא היו לו משחקי נפילה. גם משחקים שקטים שלו לא היו משחקים של זריקת לבנים לכל דורש. ובתקופה שבה הוא התחיל להגיע להישגים קבוצתיים היו פחות משחקים שהתקרבו ל-60.
          ועכשיו כשאני חושב על זה – אני גם לא אוהב את הטיעון של יציבות כסימן לגדולה כי אם אנשים לא מוכנים לנפילות אז גם לא נראה מהם הצגות.

            1. כתבתי את זה איפשהו?

  2. את התבוסה הזו לאוק' לא ראיתי מגיעה. אפשר להפסיד, חבל שככה. כנראה שיש גם ימים כאלה.
    תודה רבה על הסיקור המצויין

    1. +/- 1966
      לא יודע מדוע הקבוצה הפסידה בצורה כזו. מול דנוור הבנתי אבל נראה שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה כשמאזולה על הקווים. העוזר שלו הביא 4 נצחונות ברצף כולל על יאניס ושות. אולי יש דברים שאנחנו לא יודעים.

  3. ,תודה על הסיקור
    מה זה ההתפוצצות הזו של אוקלהומה ובלי שגא? לא צפיתי. בוסטון תפסו חרה של יום? או שאוק' שיחקו אותה?

    1. תודה רבה
      יאניס ראה אתמול את כל המשחקים ואמר אני רוצה גם
      התבלבלתי לגמרי בסיקור של יוטה סקרמנטו.
      "רבע ראשון בשליטה סגולה" היום זה יוטה או סקרמנטו?

  4. מה זה המהלך הזה ולמה האצימורה מרים את היד ונותן לעבור? כי אם ירים יד יקבל עבירה? חחח
    https://youtu.be/9sefbEFsY-Q?t=223

    יאניס עושה את זה מלאאאאאאא טריק חדש לנעול יד להעיף יד וראש לבלב את המגן. המתקיף פה יוזם מגע האם הוא לא נכנס לאזור הבטחון של המגן או שזה עובד רק הפוך?

    1. שמעון איך בדיוק אתה מיישב את הסלידה שלך מעבירות אוויר מגוכחות שמציפות את הליגה הזו עם אהבתך לראש השבט בסחיטת עבירות כאלו והבכיין הכי גדול בתולדות הספורט טראיי יאנג הנכלולי והבזוי?

    1. לגמרי! בחרת מהלך איקוני – זה עונה להגדרה. בלי קשר בוסטון עם הפסד שני רצוף – קשה במערב… הנטס בדרך למקום הראשון, אנביליביט

  5. בס"ד
    שלום ותודה. לילה קצר ומפתיע.
    בוסטון קיבלו 150 מ אוקלוהומה, ועוד בלי שג'א….
    יצא איזה חוק,, שהם שומרים רק עם 4 אולי אפילו 3 שחקנים?

    1. האמת שיש דיונים מאוד מעניינים על זה באינטרנט בקרב האנשים שמנתחים כדורסל. האצבע כרגע מופנית כלפי הענשת העבירות במתפרצת.
      הליגה סוף סוף נכנסה במהלך אנטי-כדורסלני רווח והליגה רק מרוויחה.
      זה כמובן בנוסף לכמה קשה להגן היום, כי ההגנות עובדות כבר קשה וחכם כדי למנוע אספקטים שלמים מהמשחק מקבוצות, אבל זה כמעט בלתי אפשרי עם כמה שהשחקנים והמשחק עצמו כשרוני וחכם היום יותר מאי פעם.

      1. החוק הראשון של מועדון דאנינג-קרוגר הוא שאתה לא יודע שאתה במועדון דאנינג קרוגר.
        .
        אנחנו עדיין נותנים במה לשמעון טבדי הגזען תומך האונס הזה? (כדאי לזכור: אלה לא "דעות שאנחנו לא מסכימים איתן". זה רוע, אלימות וגועל נפש, ולפעמים גם מסוכן, שאין לו מקום בחברה ובטח לא צריך לתת לו במה והשפעה) לא רוצים עדיין לעשות משהו לגבי הנגע הזה שמשתלט על הכל? אי אפשר אפילו לכתוב משפט בלי שהאידיוט יתעקש לקפוץ ולהפוך את עצמו ואת חוסר הידע שלו למרכז.

    1. כתגובה לasaf לגבי משחקים של 50 ומעלה.
      מעניין אם נתחיל לראות גם משחקים שמגרדים את שיא האסיסטים של סקוט סקיילס.

      1. היחידים לדעתי שיכולים לשבור את השיא של סקיילס כרגע הם יוקיץ׳ והאליברטון.
        אבל ההתקפות כרגע הרבה פחות ריכוזיות אז אני לא רואה סיכוי שהשיא יישבר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט