פילי נגד אינדי בראש תריסר משחקים – פריוויו למשחקי רביעי / עמיחי קטן

12 משחקים יתקיימו הלילה ב-NBA, ואחרי שאתמול חגג דני אבדיה יום הולדת, היום יש שני אקסים אחרים של מכבי ת"א עם עבר ב-NBA שחוגגים יום הולדת – וויל ביינום בן ה-40 ואנטה זיזיץ' בן ה-26. לכבודם, בסוף הפריוויו יהיו חידות על אקסים של מכבי עם עבר או הווה ב-NBA.

2:00 שארלוט הורנטס (10- 28) – ממפיס גריזליס (23- 13):

מכת הפציעות בשארלוט ממשיכה, והפעם זה תורו של קלי אוברה שצפוי להיעדר לפחות חודש, במה שיחזק אולי את מקומם של ההורנטס במרוץ לבחירות הגבוהות בדראפט. אפשר להסתכל על זה גם כאפשרות של טרי רוזיר ולאמלו בול לשפר את המספרים האישיים שלהם, כשלאמלו מחכה לקיץ הקרוב לראות האם ואיזו הארכת חוזה ההורנטס יציעו לו.

ממפיס עם 3 ניצחונות רצופים התאוששו מרצף הפסדים קטן, ושוב הם במרחק נגיעה מדנבר שבראשות המערב. שווה לשים לב לדזמונד ביין, שחזר לאחרונה מפציעה של כחודש וחצי, ומאז הוא עומד על 14.8 נקודות ב-32.9% מהשדה, 18.8% לשלוש ו-37.1% אפקטיבי. זה טבעי שיקח לו זמן לחזור לאחוזים הנהדרים שהוא הרגיל אותנו אליהם בעבר, והמערכת הקבוצתית של ממפיס בינתיים מאפשרת את זה תוך כדי שהם צוברים מספיק ניצחונות.

רמת עניין של משחק: C – לא רק שממפיס טובים יותר, הם גם מגיעים בסגל קרוב יותר למלא ובמומנטום חיובי.

הימור: ממפיס ב-17.

2:00 קליבלנד קאבלירס (24- 14) – פיניקס סאנס (20- 18):

דונובן מיטשל קלע 71 נקודות עם 11 אסיסטים במשחק הקודם של קליבלנד, והוא העלה אותם למאזן 6- 0 במשחקים שנגמרו בהארכה, על אף ההיעדרות של גארלנד ומובלי. שניהם כרגע בספק למשחק, והקאבס ישמחו לקבל אחד מהם במשחק נגד יריבה טובה שנמצאת בעיצומה של מכת פציעות, אולי דומה קצת למה שקליבלנד עצמם חוו בשלבים מסוימים של העונה שעברה.

ב-27 בינואר 2021 הסאנס השלימו רצף של 3 הפסדים רצופים ונפלו למאזן 8-8, אך מאז הם רשמו שנות שיא בתולדות המועדון, כאשר במצטבר מדובר על מאזן 123- 38 במשחקי עונה סדירה (וללא רצף הפסדים של יותר מ-2) עד ל-5 בדצמבר 2022, אז הם נסעו למשחק חוץ בדאלאס, ומאז הם עם 4 ניצחונות ב-15 משחקים. הסיבה העיקרית לירידה ביכולת היא הפציעה של בוקר, כשפיניקס במאזן 18- 10 איתו ו-2- 8 בלעדיו (כולל את המשחק שבו הוא נפצע אחרי 4 דקות).

רמת עניין של משחק: B – פיניקס בינתיים לא מוצאים את הדרך להתמודד עם הפציעות, ומפגש בין שני השחקנים הפעילים היחידים שהגיעו ל-70 נקודות במשחק, אם כי בוקר פצוע ולא ישחק.

הימור: הפציעות בפיניקס בעייתיות יותר. קליבלנד ב-11.

2:00 אורלנדו מג'יק (13- 24) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16- 21):

מבט על טבלת המזרח מראה את הצמרת ומרכז הטבלה, כולל הקבוצות שנמצאות בעמדת מאבק על הפלייאוף או הפליי-אין, מצד אחד, את דטרויט ושארלוט בתחתית בצד השני, ואת אורלנדו שרחוקים 3.5 משחקים מהמקום ה-12 במזרח ו-4 משחקים מהמקום ה-14. על אף חוסר הרלוונטיות לכאורה, זו ההזדמנות עבורם להיבנות בלי לחץ כשיש להם חמישייה מאוד צעירה ומסקרנת של מרקל פולץ, פאולו באנקרו, בול בול והאחים ואגנר – חמישייה שעם שיפור הגנתי יכולה להפוך לאחת מחמישיות העתיד של המזרח.

המבט על הטבלה במערב מראה שאוקלהומה צמודים ללייקרס במקומות 12-13 במערב, אבל גם שהמרחק ממאבקי הפליי-אין לא כל כך גדול. אמש, הת'אנדר התפוצצו עם 150 נקודות על מוליכת הליגה מבוסטון, והמשחק הזה אולי שיקף את גודל הפוטנציאל העתידי של אוקלהומה, אבל גם את זה שביום נתון כל קבוצה יכולה להביס קבוצה אחרת ב-NBA, משהו שאוקלהומה חוו היטב על בשרם לפני כשנה.

רמת עניין של משחק: C – בסופו של דבר, מדובר בשתי קבוצות צעירות שמה שמסקרן אצלן זה בעיקר המבט אל העתיד.

הימור: ביתיות, יחד עם זה שהת'אנדר שיחקו גם אתמול. אורלנדו ב-5.

2:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (22- 14) – אינדיאנה פייסרס (21- 17):

רצף של 8 ניצחונות של הסיקסרס נקטע בהפסדי חוץ לוושינגטון ולפליקנס, אך פילי שוב עם 2 ניצחונות רצופים ובמקום החמישי מבין חמישיית הצמרת המזרחית המתגבשת. טייריס מקסי חזר אחרי כמעט חודש וחצי בחוץ בגלל פציעה, ופילדלפיה מוצאים את עצמם פתאום בסגל מלא ועם אפשרות לנסות להתקדם עוד קצת בצמרת לעומת היריבות הפצועות יותר.

במקום השישי במזרח נמצאת אינדיאנה, במרחק של שני משחקים מפילי החמישית. הפייסרס עם 4 ניצחונות רצופים שאפשרו להם לחמוק מהמאזן החצוי בו החזיקו לרגע, והם ישאפו לאיים על חמישיית הצמרת של בוסטון, ברוקלין, מילווקי, קליבלנד ופילדלפיה וקצת לברוח מהמאבקים בינם ובין אלו שצמודות אליהם מלמטה.

רמת עניין של משחק: A- – יש כאן מאצ'-אפים מעניינים מאוד בין אמביד וטרנר ובין הארדן והאליברטון.

הימור: הסיקסרס עם סגל מלא, במומנטום חיובי ועם ביתיות. פילדלפיה ב-10.

2:30 ניו-יורק ניקס (20- 18) – סאן-אנטוניו ספרס (12- 25):

המטוטלת של הניקס שוב נעה בכיוונים חיוביים בימים האחרונים, כששני ניצחונות רצופים החזירו אותם למאזן חיובי. ההתקפה שלהם, שדורגה בחצי התחתון של הליגה בכל אחת מ-8 העונות הקודמות, מדורגת כעת על סף הטופ 10 (11) ונראה שהתוספת של ברונסון תרמה מאוד לקבוצה, לפחות בצד ההתקפי. קיצור הרוטציה הועיל לניקס בטווח הקצר, אבל בכדורסל המודרני אי אפשר לשחק רק עם 9 שחקנים באופן קבוע, כך שת'יבודו יצטרך למצוא עוד שחקנים שהוא מוכן לסמוך עליהם בלית ברירה.

הספרס שוב עם שני הפסדים רצופים ובמקום ה-14 במערב, במרחק בטוח מהלייקרס ואוקלהומה שמעל ומיוסטון שמתחת. אחרי 5 שנים רצופות בהן הספרס היו בין 4 הקבוצות שמאבדות הכי מעט, העונה הם עם 3.2 איבודים יותר מאשר בעונה שעברה ובמקום השלישי בריבוי איבודים. למעשה, הפעם האחרונה שהספרס לא היו בין 10 הקבוצות שמאבדות הכי מעט הייתה ב-2015, ב-2013 הם היו מעבר לחציון לאחרונה, כשאז זו הייתה הפעם הראשונה מאז שטוני פארקר היה רוקי. עונת 2003 הייתה גם היחידה מאז עונת הרוקי של טים דאנקן ב-1998 בה הספרס היו בין 10 הקבוצות שמאבדות הכי הרבה.

רמת עניין של משחק: B- – ניהול הרוטציות של ת'יבודו יכול לעניין, במיוחד אם הניקס ינצחו בקלות יחסית.

הימור: את האליפות הראשונה שלו לקח פופוביץ' ב-MSG, אך הפעם הוא צפוי להיות פחות מרוצה מהתוצאה הסופית. הניקס ב-12.

2:30 טורונטו ראפטורס (16- 21) – מילווקי באקס (24- 13):

זו כבר עונה שלישית ברציפות שטורונטו מסתובבים במרכז הטבלה המזרחית וחווים ירידה ביכולת בערך בנקודת החצי של העונה. ב-2021 הירידה נמשכה והם סיימו מחוץ לפלייאוף או פליי-אין, ואילו ב-2022 הראפטורס דווקא התאוששו והעפילו לפלייאוף. אחרי 7 שנים רצופות בצמרת, כשמ-2014 עד 2020 היה לטורונטו יתרון ביתיות בסיבוב הראשון בכל עונה, הסיטואציה הנוכחית שלהם שונה ואולי מאלצת אותם לחשוב מה הכיוון שלהם והאם תחלופת שחקנים יכולה לסייע להם להגיע לשם.

יאניס עם 3 משחקי 40 נקודות ומעלה רצופים, ואמש הוא שבר את שיא הקריירה שלו עם 55 נקודות בניצחון על וושינגטון. הממוצע שלו באותם משחקים נשמע מרשים לא פחות, והוא עומד על 47.7 נקודות, 17.3 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים ב-53.7% מהשדה ו-74.1% מהקו. בעזרתו האדיבה של כוכבם המובהק, הבאקס מצליחים להחזיק מעמד בצמרת בתקופה של פציעות וכושר פחות טוב של שחקנים, מתוך תקווה שהפעם הם יוכלו להביא את כל מי שצריך לפלייאוף.

רמת עניין של משחק: B – ניק נרס יכול להציע דרכים מעניינות להתמודד עם איום כמו של יאניס.

הימור: התחושה היא שלראפטורס אין מספיק כוח אש העונה. מילווקי ב-12.

3:00 שיקגו בולס (16- 21) – ברוקלין נטס (25- 12):

שיקגו עם עוד שני הפסדים רצופים, מה שגרם לכך שהם איבדו לוושינגטון את המקום ה-10 במזרח לעת עתה. נדמה שהבולס צריכים לקבל החלטה האם לנסות לוותר על מעט הנכסים שיש להם על מנת לנסות לשדרג את הקבוצה בטווח המיידית, ולעלות לפלייאוף לכל הפחות, או שעדיף להם להתחיל למכור את הכוכבים שלהם ולנסות להשיג מחדש בחירות דראפט ושחקנים צעירים.

על ברוקלין היו דיונים ברוח דומה בקיץ, אבל כעת הם כבר עם תריסר ניצחונות רצופים ברצף שבו ההגנה נראית טוב יחסית (מקום 8 ב-12 המשחקים האחרונים), אך זו בעיקר ההתקפה המפלצתית שמייצרת רייטינג התקפי יוצא דופן של 124.2, בעיקר כתוצאה מאחוזי קליעה גבוהים מכל הטווחים – 55.9% מהשדה, 44.2% לשלוש, 63.3% אפקטיבי ו-65.9% טרו שוטינג – ומכל המקומות – 72.8% מהאזור המוגבל (מקום 2 לוושינגטון בחודש האחרון), 54.8% משאר הצבע (מקום 1), 55.6% מחצי מרחק (מקום 1. הספרס הבאים בתור עם 47.7%), 44.9% בשלשות מהפינה (מקום 3 לממפיס והלייקרס) ו-44.2% בשלשות מהחלק העליון של הקשת (מקום 1).

רמת עניין של משחק: B+ – ברוקלין ברצף ניצחונות כזה ששווה לראות אותם בו, ואילו שיקגו מצליחים להתמודד טוב עם קבוצות הצמרת בדרך כלל ומתקשים דווקא נגד הפחות טובות.

הימור: אני לא אלך נגד הרצף. ברוקלין ב-8.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (17- 21) – פורטלנד טרייל בלייזרס (19- 17):

מינסוטה ניצחו שלשום ועצרו רצף של 6 הפסדים, דווקא נגד מוליכת המערב מדנבר, והם יקוו להמשיך את המומנטום ולנסות לנצל את רצף ההפסדים של יוטה כדי להתקרב אליהם בקרב על המקום העשירי במערב. בינתיים, הציפיות שהיו מהטימברוולבס לא ממש מתגשמות, גם בגלל הפציעה של טאונס וגם לפניה, ויכול להיות שבקרוב הם יצטרכו לקבל החלטה אם לנסות להתחזק עוד קצת בטווח המיידי או אולי לנסות להתחיל לקפל בקצוות.

בצד של פורטלנד, הבלייזרס מנצלים מומנטום שלילי של כמה מקבוצות המערב וכעת הם בשוויון על מקומות 7-9 וביתרון של 2 משחקים על המקום ה-10 במערב. לילארד, סיימונס וגרנט קולעים יותר מ-20 נקודות בממוצע למשחק כל אחד, ואם הנתון הזה יישמר זו תהיה הפעם הראשונה שיש 3 קלעים כאלה באותה עונה בתולדות הבלייזרס, מה שאולי מראה שלילארד מקבל יותר עזרה מאשר בעבר.

רמת עניין של משחק: B- – קרב חשוב במאבקי מרכז הטבלה המערביים עבור 2 הקבוצות.

הימור: צמוד, ובסוף הטימברוולבס לא יצליחו לשמור על יציבות. פורטלנד ב-5.

3:00 ניו-אורלינס פליקנס (23- 14) – יוסטון רוקטס (10- 27):

הפליקנס קיבעו את מעמדם בין מוליכות המערב, על אף שברנדון אינגרם פצוע כבר תקופה לא קצרה, אבל במשחק האחרון שלהם קרה מה שהם חוששים ממנו כל הזמן – פציעה של זאיון וויליאמסון. הבחירה הראשונה בדראפט 2019 אמור לקבל לפחות 3 שבועות מחוץ לפרקט כרגע, כך שסי ג'יי מקולום יצטרך להוביל את ניו-אורלינס שיקוו לא להסתבך פתאום במאבקים שנדמה היה שהם ברחו מהם.

יוסטון שוכנים לבטח במקום האחרון במערב, אבל הם מתעניינים בעיקר בסיכוי לייצר הרכב מוצלח בעתיד סביב ג'יילן גרין, ג'בארי סמית ואלפרן שנגון. כרגע נראה שיש אצל סמית מגמת שיפור ביחס לפתיחת העונה הרעה שלו, בזמן שגרין ושנגון מפגינים שיפור מהעונה שעברה, אבל זה משהו שצריך לעקוב אחריו קצת יותר, ובשביל זה אריק גורדון נמצא שם (או שמא אולי בגלל תסמונת שטוקהולם).

רמת עניין של משחק: C – גם בלי זאיון הפליקנס אמורים להיות עדיפים, אבל זה יהיה פחות מלהיב.

הימור: אני אלך דווקא על הפתעה. יוסטון ב-4.

5:00 גולדן סטייט ווריורס (20- 18) – דטרויט פיסטונס (10- 30):

נתחיל עם נתון מפתיע – למעט הרוקי ריאן רולינס שמשחק רק בזמן זבל, כל שחקני גולדן סטייט קולעים ב-50% אפקטיבי ומעלה. מי שמוביל את הווריורס הוא אנתוני לאמב עם 62.9%, ואילו מי שמחזיק בנתון הנמוך ביותר הוא ג'ורדן פול עם 50.6%. הווריורס שוב הצליחו להפגין שיפור הגנתי עם החזרה הביתה והם עם רייטינג הגנתי של 106.5 ב-5 המשחקים האחרונים שהיו כולם בבית, ובהתקפה קליי ופול פותחים חזק – קליי עם 12.5 נקודות בממוצע לרבע ראשון ופול עם 10.4 – ואז מחליטים תור מי היום להפציץ – קליי לא שיחק באחד מהמשחקים, ובו פול קלע 26, ואילו בשאר 4 המשחקים הם קלעו יחד 56, 53 ו-82 בכל אחד משני המשחקים האחרונים.

דטרויט מגיעים עם המאזן הגרוע ביותר בליגה, כשגם מרווין באגלי מצטרף לרשימת הפצועים שלהם, ובכל זאת הם יכולים לשאוב עידוד מכך שהמפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בניצחון של הפיסטונס, וגם מכך שבכל אחת מהעונות שבהן גולדן סטייט הגיעו כאלופים מכהנים במאה ה-21, הם הפסידו לדטרויט באחד מהמשחקים, ואילו מאז שקליי תומפסון נבחר בדראפט, הווריורס הפסידו רק פעם אחת לדטרויט לא כאלופים מכהנים, וזה קרה בעונת 2020 שבה קליי היה פצוע.

רמת עניין של משחק: B- – גולדן סטייט משחקים מאוד שונה מאשר בתחילת העונה, וזה טבעי כשהם כבר 3 שבועות בלי סטף וחודש בלי וויגינס. הצוות המסייע שם השתפר וקליי לאחרונה קולע היטב, וייתכן שהפציעות האלה יתבררו כמה שאילץ את הווריורס לעבור לגישה בריאה יותר.

הימור: ספק אם הווריורס יכולים להביס בלי סטף, וויגינס, ג'מייקל גרין, וויזמן וקומינגה (וגם איגודלה כמובן), פשוט בגלל שלא נשאר סגל מספיק ארוך. גולדן סטייט ב-5.

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (16- 21) – מיאמי היט (20- 18):

בעולם שלא כולל את הבית הפסיפי, הלייקרס כבר היו עם מאזן חיובי, אבל מאזן 0- 7 בתוך הבית, שהוא המשך של 3- 13 בעונה שעברה ו-4- 8 לפני שנתיים, הוא רק סימפטום לזה שהלייקרס השתפרו מאז תחילת העונה, אבל בינתיים לא מספיק כדי להוות איום של ממש על קבוצות מספיק טובות, כשהפציעה של דיוויס כמובן לא עוזרת. לברון נראה מעולה, ווסטברוק נהנה מתפקיד השחקן השישי והקלעים עושים את שלהם טוב יותר לאחרונה, והלייקרס מקווים להמשיך להתאושש ואולי למצוא את עצמם בסביבות הפליי-אין בקרוב.

בעונה שעברה, מיאמי הובילו את הליגה באחוזים מחוץ לקשת, והיה לזה חלק משמעותי בהצלחה שהביאה אותם מרחק שלשה אחת מהגמר, אבל העונה הם בין 10 האחרונות בליגה בתחום הזה. אפשר להרחיב גם שבעונה הזוגית הקודמת ב-2020 ההיט היו במקום השני בתחום, אך הם היו בתחתית בכל עונה אי זוגית מאז 2019. ההיט ניצחו את 2 האחרונים, 4 מ-5 ו-8 מ-11, וב-11 המשחקים האלה הם מוצאים דרכים אחרות לייצר התקפה, מה ששיפר את מצבם על אף שהקליעה מבחוץ עדיין לא עובדת.

רמת עניין של משחק: B+ – זה עדיין שחזור של הגמר ב-2020 ושתי הקבוצות מנסות להראות שהמומנטום החיובי שלהן משקף יותר ממה שהיה קודם לכן.

הימור: ביתיות. הלייקרס ב-11.

5:00 סקרמנטו קינגס (20- 16) – אטלנטה הוקס (17- 20):

הקינגס מגיעים אחרי ניצחון דרמטי מאוד אמש כשהקליעה של מרקאנן הייתה אחרי הזמן, והם מצליחים בינתיים לשמור על המקום החמישי במערב. ההגנה של סקרמנטו מדורגת בחצי התחתון של הליגה כרגיל, וזה רצף שנמשך מאז הפעם הקודמת שהם היו בפלייאוף, אבל מייק בראון הצליח לשדרג את משחק ההתקפה, יחד עם חיזוקים במקומות הנכון, והגנות אולי מביאות אליפות, אבל כדי להגיע לפלייאוף התקפה טובה לבדה יכולה להספיק.

אטלנטה כבר עם 4 הפסדים רצופים, וזה הרצף הפעיל הארוך ביותר במזרח, אבל 2 מההפסדים האחרונים שלהם היו צמודים במיוחד – הפסד בנקודה לברוקלין וב-2 אחרי 2 הארכות לגולדן סטייט. בדומה למיאמי, גם אצל אטלנטה ההתקפה נראית הרבה פחות טוב מאשר בעונה שעברה בגלל ירידה באחוזים מחוץ לקשת, אבל כאן מדובר על קבוצה שזו הייתה נקודת החוזק המרכזית שלהם בשנתיים הקודמות, כך שהם צריכים לחתור עמוק כדי למצוא פתרונות.

רמת עניין של משחק: B – עקרונית, מדובר על משחק בין 2 התקפות טובות שהן פחות טובות בהגנה, אבל אטלנטה ברצף הפסדים ועם בעיות גם מחוץ לפרקט.

הימור: סקרמנטו ב-8.

ולסיום, חידות בנושא אקסים של מכבי תל-אביב:

  1. כמה שחקנים פעילים ב-NBA (כאלה שיש להם קבוצה כרגע) שיחקו בעבר במכבי?
  2. עם כמה אקסים שונים של מכבי שיתף אנתוני פארקר פעולה בקריירת ה-NBA שלו?
  3. מי האקס היחיד של מכבי שנבחר לחמישיית העונה הראשונה של ה-NBA?
  4. מי היחיד שהיה קפטן של מכבי ונבחר בדראפט ה-NBA?
  5. באיזה מהתארים הבאים לא זכה אף אקס של מכבי – MVP של האולסטאר, רוקי העונה, השחקן השישי או אליפות?
  6. נכון להיום, משחקים במכבי X שחקנים עם עבר ב-NBA. מי מהם רשם הכי הרבה הופעות בליגה?

שאלת בונוס: שני כוכבי הזכיות הרצופות של מכבי ביורוליג – שאראס ופארקר – שיחקו אחד נגד השני פעם אחת ב-NBA בעונת 2007. באיזה קבוצה כל אחד מהם היה, ומי הייתה הקבוצה המנצחת?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
134 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

תודה

נראה לי שאתעורר עבור אינדי-פילי. יש לי סימפטיה לאינגידאנדה שיקידנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

עמיחי, אתה על המפה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

ובמסגרת ההמלצה לסרט דרמה טואוב שהרי לא תקבלו ממני המלצה לסרט אקשיאון אפילו עם יהיה מאד טוף אפילו עם זה תפוס את שורטי, בעצם שורטי זה לא אקשיאון, יותר דרמה אז גם גם גמכן מומלץ.
תרשו לי להמליץ על הסרט הקומדיאנטי, גיברת האריס נוסעת לפאריס. לחובבי הזאנר של נשים אלמנות שעובדות עם סחבות.
מומלץ במיוחד למי שיש לו סנטימנטים לעוזרות בית וכל מי שעבד בניקיונות. במיוחד עובדות שלא מחפפות בפינות, ושוטפות את הסחבה טוב טוב במים.
לא אלה שמורחות את הלכלוך על הרצפה.
מומלץ גם לגברים שאוהבים ללבוש בגדי נשים ובמיוחד כריסטיאן דיור וכמובן נעלי עקב עם שפיץ.

שי אבן צור
1 year ago

פריוויו מעולה עמיחי!
וואלה, אין לי מושג לגבי השאלות בסוף… אמתין בסבלנות 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ניתוחים מצוינים ומעניינים, תודה רבה עמיחי.
.
הפציעות מבאסות. יש קבוצות שממש יצאו מאיפוס בגללן (גולדן סטייט, פיניקס, מיאמי, וגם מילוואקי וקליבלנד לתקופה מסוימת).
.
בעניין ברוקלין – שגיאה לא חייבת להפוך לטעות אלא אם אתה מסרב לתקן אותה, והאמת שאני מסרב – אני לא מאמין שמה שקורה עכשיו בברוקלין ימשך, מה שאומר שאו ששוב יהיה בלגן חברתי או שיהיו פציעות…
או שיתברר שטעיתי…
😉

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

ויש שיוצאות מאיפוס בלי פציעות.
ברוקלין? הכל מתחיל ב… על איזה צד התעורר קיירי וכמה הברגים מוברגים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 year ago

פריוויו מעולה לערב עמוס, תודה רבה עמיחי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

לחובבי צפרדעים
ממליץ על מאמר שסוקר מינים חדשים ארסיים מברזיל שארסם מסוכן מזה שמייצרים צפעוני גומה.
הארס נוצר בעור ומוחדר באמצעות זיזים מיוחדים בגולגולת.
איפה אני מוצר זוג כזה?….
https://www.cell.com/current-biology/fulltext/S0960-9822(15)00788-5

הייט אשברי
הייט אשברי
1 year ago

אצלי בחצר.
אני תורם אותו למטרות חשובות באמת.
למשל כמה שליטים של מאורת הצפעונים שנחתה כאן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

אשריך וטוב לך
הייתי שמח לעכסני גב יהלום שיטרטרו אצלי בגינה.
עוד סיבה ללכת יחף….

jefffoster10
Editor
1 year ago

תודה על הפריוויו, ערב עמוס
ממפיס ב-25, שארלוט קבוצת יורוקאפ
קליבלנד ב-7, החיסרון של בוקר משמעותי מדי, מיטשל עם ערב שקט
אורלנדו ב-15, ת'אנדר בלי שיי בנפילת מתח אחרי הניצחון על הסלטיקס
לא מהמר נגד הקבוצה שלי, אינדי ב-3 אחרי הארכה
ספרס ב-8, מתאים לניקס ליפול כאן
מינסוטה ב-11
אני איתך עם יוסטון ב-2
גולדן סטייט ב-17, בית ודטרויט גרועה מדי
היט ב-6 אחרי הארכה
סקרמנטו ב-3 על הראש של העכברוש

jefffoster10
Editor
1 year ago
Reply to  jefffoster10

שיקגו ב-9, הרצף ייעצר

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

למזוכיסטים שעדיין אוהדים את פיניקס, על פי ווינדהורסט לסארבר יש זכות וטו לא רק על בחירות דראפט ראשונות, אלא גם על כל שחקן עם חוזה מעל לממוצע הליגה, 10 מיליון דולר.
סארבר, להזכירכם מיליארדר שהחליט לברוח מהליגה כדי לא לקחת אחריות למעשיו הנוראים, הוא אדם עם היסטוריה של אי הארכות חוזה והתמניאקויות קטנות כלפי שחקנים שהוא אישית פחות רצה בטובתם.
ככל הנראה המכירה לגילברט 2.0 לא תיחתם עד לתום חלון ההעברות, הם טוענים שיש הרבה על מה לעבור. ממי שגרר את חוזה המקס לאייטון עד למקסימום האפשרי ואז עוד קצת, זה די צפוי.
אז למי שנצפה לראות את ג'יי קראודר במועדון אחר העונה ושבמקומו יגיע שחקן שרוצה להיות במועדון ולתרום לו – הסיכויים ירדו כרגע לרמת "עשיר יענש על מה שעשה".

Dipsy
Dipsy
1 year ago

אני מניח שאתה מנהל הרבה עסקים, ושאתה משלם לעובדים שלך יותר ממה שמגיע להם בפועל..

Dor
Dor
1 year ago

תודה עמיחי על פריוויו מושקע.
שאלת הבונוס – שאראס היה באינדי ואני מתלבט אם פארקר עוד היה בטורונטו או שכבר עבר לקאבס.
נדמה לי שפארקר הספיק לשחק עם האפמן בטורונטו

Jonathan
Editor
1 year ago
Reply to  השור

בדיוק הסתכלתי.
תאט ביוטיוב לרבע מהירות (בהגדרות) ותסתכל על הברכיים של קליי.
https://www.youtube.com/watch?v=cXSSz3RIFjY
דריימונד נתן מסירה מהירה דרך הרצפה וזה נחת ישר ביד של קליי. רואים קצת מהכדור לפריים אחד. שילוב בין זווית צילום לאחד הפלייייקרים הטובים של ימינו.

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  Jonathan

האטתי את ההילוך האיטי לרבע ועדין לא ראיתי.

IDO
IDO
1 year ago

דבר הנביא עדו
דובים, פרשים, רעמים וברקים, פילי, ניקס, באקס, ברוקלין ושלישית המוות, לוחמים, מלכים, מיאמי, ולא פורטלנד ינצחו ב-8 כ"א

thetroll
thetroll
1 year ago

ערב עמוס לעיייפה שמשמח לבב אנוש תודה עמיחי על עוד פריוויו מעולה.
ראשית ניסיתי להצביע לאולסטאר ואכן נראה כפי שמומי החציל ציין משימת בחירת 3 פורוודים במזרח היא בלתי אפשרית . איך מוציאים אחד מבין הארבעה יאניס טייטום דוראנט ואמביד? ואפרופו כמות הכשרון המפלצתית הזאת לאחרונה ניסיתי לצפות בכדורסל אירופאי קצת יורוליג וכזה ואני חייב לציין שהגעתי למסקנה שהקבוצה הכי טובה ביורו ליג תתקשה לנצח איזה,שהיא קבוצה באין בי אי גם את אלה שנמצאות בעיצומו של טנקינג. זה פשוט הבדלי שמים וארץ כן או לא קליר פאת. אני חוזר לליגה הנכונה.
ברוקלין מפלצתית כרגע בעיקר הודות לדוראנט וקיירי אבל אני חושב,שגם וורן חזר והוא פקטור משמעותי מאוד שם. הרצף שלהם התחיל כשהוא נכנס לכושר. בן שימוש תורם כנראה הגנה וגם יכולות ניהול משחק וריבאונד מאוד דומה לתפקיד של גרין בלוחמים אלא שגרין מידי פעם יכול לתבל באיזו שלשה וקולע באחוזים נורמליים מהקו ביחס לשימוש.
ולסיום פינת גולדן סטייט (אהה זה לא אני סליחה).
תודה עמיחי.

Wave Bull
1 year ago

התחזית על לייקרס-היט התהפכה ב360 מעלות, כמו הסופה שפוקדת היום את קליפורניה כולה: לברון חולה (לא קוביד) ומיאמי ייהנו מההפקר (חמישיה פותחת שלנו: פאט בב, תומאס בראינט, בראון, ריבס, ראס – בג׳י ליג הם לא ינצחו)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

נראה שטמביד לא משחק היום והארדן את מונטרז לוקח את מקומו עם הסטפבקקים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

והנה אנטה קמפופו שוב על הקו כמה נפלא…

דה שוט
דה שוט
1 year ago

הבולס נודניקים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago
Reply to  דה שוט

למה נודניקים? כי הם מובילים?
תנסה פעם לפרגן לקבוצה נגדה הקבוצה שלך משחקת.
אני עושה את זה לעיתים קרובות כי כשמגיע מגיע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

טורונטו מסכנים, לא מצליחים לקחת ריבאונדים עם כל ההחטאות של מילווקוקי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

והנה בודן מכניס את האייל הנוגח אנטה קמפוקו

דה שוט
דה שוט
1 year ago

המטרה של המתקיף ליצור מגע עם המגן ולקבל שריקה. שריקוסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago
Reply to  דה שוט

מר שריקי, יצאת סוף סוף מהצנטרישוק?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
1 year ago
Reply to  דה שוט

הרוצח ושי חוגגים,העגלה שלהם לא חוקית,גם כנפיים גם טיטולי חישוק
אתכם לסילבר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

אגב חיתולי פנים, חזרתי ללבוש ברכבת בחזור. אי אפשר שהקרונות יהיו מלאים ולא יהיו חולים.
שוקל לעשות חיסון לאומיקרונאחס

אשך טמיר המקורי

ברור, עדיף דום לב בשינה משיעול

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

כל אחד והבחירות שלו.
מאחל לך בריאות שלמה ושלא תצטער אף פעם על שלא התחסנת.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

PJ טאקר עדיין עם 0 נקודות?
מדהים שריברס עדיין סומך עליו.

דה שוט
דה שוט
1 year ago

שופטים אידיוטים כל מגע שריקה לא פלא שכל ערב מישהו קולע 70ֶ נקודות. אסור לשמור

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
1 year ago

חחחחח לא מסוגל לראות את הWWE

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

יה אללה איזו נגרייה בטורונטו, כל שחקן קרש…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

טוב למדורת לג בעומר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

טוב רבותי, אפרוש בשיא ואחזור לישון שעה, שעינו, שועים, שעו….

אשך טמיר המקורי

ראיתי דקות אחרונות של הארכה בפילי.
הארדן עם חסימה יפה שהצילה להם את המשחק, ועבירה חכמה למניעת שלשה בסוף.
אבל –
הבחור בעצם פרש מכדורסל ושכח להודיע.
משוטט על המגרש, או עומד נייח. חסר עניין. חתום על תעודת הפטירה לפילי גם השנה.

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

אז מה שאתה אומר שאם לא מחשיבים את כל הדברים שהוא עשה שניצחו את המשחק הוא פרש מכדורסל?

אשך טמיר המקורי

זה היוצא דופן שלא מעיד על הכלל.

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

כמה שחקנים בליגה שפרשו מכדורסל מעמידים ממוצע של 22 נק 11 אס ו 8 ריב ?

אשך טמיר המקורי

מספרים זה הבלוף הכי גדול בליגה הזאת

דאנקוואן שואוסווגר

אני איתך אשך הארדן חלש לפלייאוף לריצה עמוקה של פילי.
השאר לא מעניין

אשך טמיר המקורי

ג'יילן ברונסון מחזיר קצת צבע ללחיים האפורות של אוהדי הניקס.
הבחור ניקסי אמיתי – צווארון כחול ולוחמני.
עכשיו צריך רק קבוצה, מאמן, GM ובעלים סביבו.

אשך טמיר המקורי

אף פעם לא התלהבתי מקלדון ג'ונסון. הבחור לא מתוחכם, סתם משחק על כוח, משדר את הכניסות שלו מקילומטר.

אשך טמיר המקורי

חחחחחחחחח טכנית נגד דראגיץ' על מאית ממה שהשיקוץ עושה בכל מהלך

דאנקוואן שואוסווגר

יאללה הצטרפתי לבולס נטס בוקר צח לכל הנגרים

אשך טמיר המקורי

הבולס מנגבים

דאנקוואן שואוסווגר

ישר שריקת אוויר על גו האריס

דאנקוואן שואוסווגר

איזה שקיקה לחסימה נעה נגד דרק גונס חחחחח חרפה

אשך טמיר המקורי

הביצים שלו עשו עבירה על הברך של המגן…

דאנקוואן שואוסווגר

יש שריקות כאלה כל משחק שחקן סתם בא לחסום עומד נתקעים בו נופלים שריקה חחחח
איזה ליגה חרפה לא יאמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago
דאנקוואן שואוסווגר

דנסומו עושה האסל דרוזן מיד ריינג מאני

דאנקוואן שואוסווגר

איזה אס דונסומו הרס לווץ יאללה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

אייזה קלומניק ק' לווין

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

מה קרה למילווקי
הם הובילו איזה 15 הפרש ברבע הרביעי

דאנקוואן שואוסווגר

ווי ווי דאנאר דרוזן איזה מיד ריינג גאמפים יאללה מפלץ

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

סימונס 35 מיליון זורק 5 פעמים לסל
שנה הבאה 42 מליון

דאנקוואן שואוסווגר

חכה שהוא יהיה בפלייאוף מוד 😉

אשך טמיר המקורי

יזרוק 3 פעמים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא לא יזרוק בכלל ולא יהיה על המגרש בסופי משחקים שלא יעמידו אותו על הקו.

אשך טמיר המקורי

כל מה שהוא ייתן זה בונוס

אשך טמיר המקורי

סת' קארי חזר.
הנטס מפסידים, אבל משחק חישול מצוין עם בניית זהות להמשך – ממשיכים לשחק קבוצתי ולהניע כדור גם ברגעים קשים.
זה ישתלם להם בגדול בפלייאוף.

דאנקוואן שואוסווגר

כלום לא גמור. בפלייאוף יעופו מהצוק

אשך טמיר המקורי

יוצאים מהמזרח

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

סימונס לא יהיה על המגרש בפלייאוף?

אשך טמיר המקורי

לא בדקות האחרונות

דאנקוואן שואוסווגר

למה לא נוצניםנכדור לדרוזן וחאבין מנסה להפסיד בכוח?

trusttheprocess
trusttheprocess
1 year ago

3:50 לסיום המשחק הבאקס הובילו 90-69
איך נהיה הארכה

אשך טמיר המקורי

גלוץ' במטריקס

דאנקוואן שואוסווגר

חחחח גם אני פתאום רואה זה בהארכה חחחח

דאנקוואן שואוסווגר

יאללה אני בגובר נגד נורקיץ 3 דק לקלאץ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

לא ייאמן שבוסססוסון עדיין מקום ראשון
הלילה אדונקיץ יתקע לי שיפוד בעין ימין.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

ילה, קמתי פרזי

דאנקוואן שואוסווגר

אדוארדס מתעלל בלילי כריות מקבל מהם מסז

אשך טמיר המקורי

יאניס 20+ הליכות לקו – עוד יום במשרד

אשך טמיר המקורי

הלייקרס יכולים לחזור לשחק כדורסל היום בלי השיקוץ.
יש 5 מגינים ולא צריך לנפח בכוח מספרים של שחקן 1 בהתקפה.
שיהנו מהחופשה

TRIP
TRIP
1 year ago

משחק גרוע כל אחד זורק כאילו הוא דוראנט במקום לתת לו את הכדור נזכרו כבר בסוף המשחק. הפסד מעצבן כולם חושבים על עצמם

אשך טמיר המקורי
Reply to  TRIP

שטויות משחקים קבוצתי במקום הירו בול.
כדורים לא נכנסו ולבולס נכנס הכל. קורה

דאנקוואן שואוסווגר

חח טריי מתנגש בגינגי והגינגי מקבל עבירה חח

ברוך רובין
ברוך רובין
1 year ago

הזוי מבחינתי, גם אין קשר למהלך הוא פשוט קופץ על המגן המסכן שרץ אחורה ומרים ידיים לתנועת זריקה (דומה מאוד למה שהשמן הארדן היה עושה), זה לא כדורסל .בכללי אטלנטה קבוצה מרוסקת שהולכת לפירוק מחדש, הסגל לא מספיק טוב מאמן נוראי ויאנג מאכזב מאוד. הלייקרס ללא השיקוץ נראית כמו קבוצה ולא כמו תרנגולת שמלקו לה את הראש. וקיליאן הייז נשאר קיליאן הייז, א

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

למד מציפי 3 והתלמיד התעלה על רבו.
אבל ציפי מתווכח עם השופטוטים בצורה אלגמט, עם שיק! המקק מתאונן.
יאניס זה בכלל סיפור. השחקן שנמצא הכי הרבה על הקו. לקח את המקום הראשון מהארדן, יבדל"א…

אשך טמיר המקורי

יאניס מאסכולת השיקוץ הגדול.
דרוס ורמוס דחף ומרפק ולך לקו כבונוס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

בחסות הסקביאס

אשך טמיר המקורי

ברור, נותן החסות מס' 1 בליגה לשיקוצים ועבריינים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

ולאנטישמים, הוא אוטו להבדיל מטום הנקס וסרטו החדש….

דאנקוואן שואוסווגר

איזה נגר הדיאנדרב האנטר לא יאמן שבר קרש בזריקה חופשית לגמרי

Jonathan
Editor
1 year ago

האם ג'ורדן "שוטינג גארד בלבד ובשום פנים ואופן לא פוינט גארד" פול זה כינוי ארוך מידי?

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  Jonathan

עזוב נו.. אחלה שחקן. צעיר. מזכיר שהשנה הוא עדין על משכורת רוקי. יש לו נפילות תרתי משמע קצת מחרב לפעמים אבל שחקן טוב.נתן 5 נק רצופות בקלאץ' וגם איבד כדור מיותר כי החליק מה לעשות. זה לא האופי של סטף אבל הוא בסדר.

Jonathan
Editor
1 year ago
Reply to  thetroll

אני חולה עליו. הוא פשוט לא מתאים ללרכז. כל אחד והיכולות שלו.

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  Jonathan

לא יודע. בסופו של דבר לפחות אצל הלוחמים הרכז האמיתי ומנהל המשחק זה גרין. קצת סטף ואני מסכים שזה אלמנט במשחק,שפול צריך לשפר יותר מידי מפוזר ויותר מידי איבודים. ילמד. הוא נמצא במערכת הכינטובה בליגה. גם את זה הוא ילמד.

Jonathan
Editor
1 year ago

איזה סל מטורף!!!