ג'ה נגד זאיון, פול ג'ורג' חוזר לאינדי ודרבי טקסני חריף באלאמו ביום שסוגר את השנה האזרחית / עידו רבינוביץ

ג'ה נגד זאיון, פול ג'ורג' חוזר לאינדי ודרבי טקסני חריף באלאמו ביום שסוגר את השנה האזרחית / עידו רבינוביץ

אינדיאנה פייסרס (17-19) – לוס אנג'לס קליפרס (16-21), 22:00

פול ג'ורג' חוזר לאינדיאנה למפגש שני העונה נגד הפייסרס במטרה לעשות סוויפ עונתי על האקסית.

המשימה של ג'ורג' והקליפרס לא תהיה קלה, שכן הפייסרס מחפשים ניצחון שלישי ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים. זהו משחק הבית השלישי ברציפות עבור הפייסרס, שמשחקים משמעותית יותר טוב בביתם מאשר נגד אוהדים עוינים.

שני המשחקים האחרונים שלהם היו קצביים והתקפיים במיוחד, ניצחונות 129-114 על אטלנטה ואז 135-125 ביום חמישי על הקאבלירס. טייריס האליברטון ממשיך את העונה הפנטסטית שלו כאשר הוא ממשיך להוביל את הליגה באסיסטים למשחק עם 10.2 בונבונים לערב. יחד עם בנדיקט מאת'ורין שקולע 17.3 נקודות מהספסל וגם תפוקה יעילה של אארון נסמית', העתיד נראה מאוד ורוד לחבורה של ריק קרלייל.

הם פוגשים את הקליפרס שמתחילים לדהור לעבר צמרת המערב. פול ג'ורג' וקוואי לאונרד ממשיכים לשחק יחד באופן עקבי בחודש החולף, דבר מה שלא ראינו מהציוות הזה רבות לאורך השנים של שניהם בעיר המלאכים.

בהפסד נגד בוסטון ביום חמישי, קוואי קלע 26 נקודות ושיחק 37 דקות – הנתון הגבוה ביותר עבורו העונה. "אם אנחנו רוצים להיות הקבוצה האחרונה שנשארת, אנו חייבים להשתפר בכל דבר – גם אם היינו במקום הראשון בליגה, אנחנו צריכים להשתפר כל יום" אמר לאונרד לאחר ההפסד לסלטיקס.

ניק באטום ורג'י ג'קסון בסימן שאלה אצל הקליפרס.

דניאל ת'ייס וקנדל בראון בחוץ אצל אינדי.

הימור: הקליפרס משלימים את הטאטוא העונתי על אינדי עם ניצחון ב-8.

שארלוט הורנטס (26-10) ברוקלין נטס (12-23), 02:00

שוכנת התחתית מצפון קרוליינה מקבלת לביתה את אחת מהקבוצות החמות ביותר בליגה כאשר קווין דוראנט והברוקלין נטס מדרימים לשארלוט.

הרשתות מניו יורק כבר גברו על הצרעות פעמיים העונה, כאשר המפגש השני שלהם בשמיני לדצמבר התחיל את רצף עשרת הניצחונות שברוקלין מציגים כעת. הנטס נחו מאז הניצחון הצמוד על האטלנטה הוקס ביום רביעי, הביקור אצל הצרעות יסגור להם רצף של שלושה משחקים חוץ לפני שהם חוזרים לברקלייז סנטר למפגש עם הסן אנטוניו ספרס.

כשהצמד של קיירי אירווינג וקווין דוראנט חמים, כמעט בלתי אפשרי לעצור את הנטס. אחד מהם היה הקלע המוביל של ברוקלין בכל המשחקים של הנטס עד כה העונה חוץ מאחד. אם וכאשר בן סימונס יצליח לשחזר את יכולת הפליימייקינג וההגנה שלו כשיחזור מהפציעה שלו, החבורה בשחור מועמדת רצינית לאליפות.

ההורנטס לעומתם טרם הצליחו לחבר שתי ניצחונות רצופים ביחד, הלילה זו הזדמנות עבורם לעשות זאת לאחר שניצחו את האוקלוהומה סיטי ת'אנדר במשחקם האחרון. לאמלו בול היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל – 27 נקודות, 10 כדורים חוזרים ו-9 בישולים.

"אנחנו פשוט מנסים להיצמד לתכנית המשחקים כל לילה ולילה. חברינו חוזרים מפציעות ודברים מתחילים להתהפך לטובה עבורנו" אמר הפורוורד פי.ג'יי וושינגטון במיסת העיתונאים האחרונה.

בן סימונס, ג'ו האריס ואדמונד סאמנר בסימן שאלה עבור ז'ק וואהן.

קלי אוברה וקודי מרטין בחוץ, דניס סמית' ג'וניור בספק אצל הצרעות.

הימור: הנטס מפרקים ב-23 הפרש קליל.

שיקגו בולס (19-16) – קליבלנד קאבלירס (14-22), 02:00

האבירים מאוהיו ישמחו לנער מעליהם את התצוגות ההגנתיות הרעועות עם ניצחון בעיר הרוחות נגד השוורים המארחים ב-"יונייטד סנטר".

הקאבס הפסידו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, הרצף השלישי השני באורכו עבורם העונה. הקאבלירס לא ספגו 118 נקודות או יותר בין ה-19 לנובמבר ל-22 בדצמבר. זה קרה להם בשלושת המשחקים האחרונים, כולל הפסד 135-126 לפייסרס ביום חמישי החולף – זאת ללא פציעות משמעותיות. 4 שחקנים של הפייסרס קלעו לפחות 22 נקודות ביעילות של מעל 50% מהשדה.

ג'יי.בי ביקרסטאף המתוסכל אמר בסיום המשחק הקודם "פשוט ויתרנו על השלשות, זו הדרך לחזור למשחק. אתה חייב להבין את השחקן עליו אתה שומר ולהיות במודעות גבוהה למה הם מחפשים. אני פשוט לא חושב שהיה לנו את הפוקוס בצד ההגנתי כי כן קלענו נקודות. אני חייב להיות מסוגלים לבצע את העבודה בשני הצדדים".

בניגוד גמור לקאבס, הבולס דווקא נמצאים ברצף החיובי הטוב ביותר שלהם העונה. הם ניצחו חמש מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ניצחון עצום נגד המילווקי באקס לאחר הארכה – מערכה בה חזרו מפיגור 15 ברבע הרביעי.

הבולס רעבים לנקום את המשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה, בו הושפלו בתוצאה 128:96 לטובת הקאבלירס.

לונזו בול ודרק ג'ונס ג'וניור הפצועים יישארו באזרחי על הספסל של בילי דונובן.

ריקי רוביו, דין וייד ודילון ווינדלר בחוץ. דאריוס גארלנד, רובין לופז, אוון מובלי וצ'די עוסמן בסימן שאלה אצל קליבלנד.

הימור: הסגל החסר של קליבלנד לא יחזיק מול המומנטום של שיקגו. 13 הפרש בולס.

יוסטון רוקטס (25-10) – ניו יורק ניקס (18-18), 02:00

מתלמדיו של תום ת'יבידו משוועים לעלות חזרה למאזן חיובי הלילה, הם יכולים לעשות זאת אם לא יופתעו נגד הרקטות הטקסניות שנמצאים במקום האחרון בקונפרנס הנגדי.

הניקס מגיעים למשחק לאחר שתי מערכות כואבות במיוחד: הם הובילו על המאבריקס בדאלאס ב-9 הפרש עם קצת מעל חצי דקה לסיום הזמן החוקי, ואז פישלו בענק ונתנו ללוקה דונצ'יץ' לשלוח את המשחק לתוספת זמן, שם לא היה להם סיכוי נגד המומנטום והקהל הביתי. בנוסף הם הפילו משחק נגד הסן אנטוניו ספרס, שנמצאים רק מקום אחד מעל היוסטון רוקטס בתחתית המערב.

שני ההפסדים האלו הורידו את מאזן הניקס למאזן חצוי, מרגיז ביותר עבור האוהדים הניו יורקים שחוו שמונה ניצחונות רצופים לפני כן.

אם יש קבוצה לצאת דרכה ממשבר, זו היוסטון רוקטס.

משחקם האחרון נגד דאלאס הראה הרבה מאוד בעיות – אריק גורדון לא קלע סל שדה ב-7 ניסיונות ועדיין קיבל 27 דקות של פרקט, הרוטציה שלהם רחבה מדי בניסיון לשלב כמה שיותר צעירים והם לא מצליחים לשמור גם על שחקנים מוגבלים כמו דוויט פאוול שתפר עליהם 8/8 מושלם מהשדה ב-22 דקות משחק.

המרוץ לוומבניאמה רק מתחזק עבור יוסטון, שנראה כי ויתרו על העונה.

ג'יישון טייט היחיד שחסר אצל סטיבן סילאס.

אר.ג'יי בארט ואובי טופין לא יתלבשו, ג'יילן ברונסון ינסה לשחק אך כנראה ישב גם הוא.

הימור: הניקס יתקשו אבל ינצחו ב-3.

סן אנטוניו ספרס (23-12) – דאלאס מאבריקס (16-20), 02:00

דרבי טקסני מסקרן לערב השנה האזרחית החדשה – לוקה דונצ'יץ' בכחול נגד קלדון ג'ונסון באפור. הספרס נראים משמעותית טוב יותר כעת ממה שנארו מוקדם יותר העונה, הרי רק לפני חודש הם ספגו 11 הפסדים רצופים, אך אי אפשר אפילו לחשוב על הימור נגד לוקה, שמשחק כמנוע ההתקפי הטוב ביותר על כדור הארץ.

אם הספרס רוצים לנצח את הקרב הקשוח הזה, הם יזדקקו לעוד תצוגה בהפתעה מאחד משחקני המשנה שלהם. בניצחון נגד הניקס זה היה רומאו לנגפורד שקלע שיא קריירה של 23 נקודות. להזכירכם, בחירת לוטורי לשעבר של הבוסטון סלטיקס, אז הפוטנציאל קיים שם. גם קייטה בייטס-דיופ וג'וש ריצ'רדסון הם שמות מעניינים להתפוצצות אקראית מצד הוטרנים.

אצל הרוקיז, ג'רמי סוהאן ומלאכי בראנהם קלועים בספרות כפולות בשבועיים האחרונים, אם ישפרו את היעילות שלהם, אחת מההתקפות הגרועות בליגה יכולות להשתחל כמה צעדים קדימה בסולם.

אצל הדאלאס מאבריקס, הכל תלוי בשחקני המשנה שלצד מספר 77. אם הם קולעים בעקביות את הזריקות הפנויות שהוא מסדר להם, המאבס נראים כמו קבוצה שיכולה לרוץ עד הסוף. אם לוקה נאלץ להיות הגיבור ולהציל את כולם על גבו, דאלאס קבוצה פגיעה במיוחד, על אף היכולות האישיות החייזריות של הסלובני.

דווין ואסל בספק אצל גרג פופוביץ'.

דוריאן פיני-סמית', ג'וש גרין ומאקסי קליבה רשמית לא ישתתפו. רג'י בולוק מתמודד עם מחלה ובסימן שאלה למשחק.

הימור: לוקה לבד יסחוב, 9 הפרש לדאלאס.

ממפיס גריזליס (13-21) – ניו אורלינס פליקנס (12-23), 03:00

מלחמה לוהטת בין המקום הראשון במערב למקום השלישי, בנוסף לקרב האישי בין 2 הבחירות הראשונות בדראפט 2019 – ג'ה מוראנט וזאיון וויליאמסון.

הקבוצה המקומית מטנסי מחזיקה ביתרון הביתיות הלילה, הם ניצחו 13 מ-16 המשחקים שלהם ב-"פדאקס פורום" שבממפיס, ואילו ניו אורלינס מציגה מאזן שלילי מחוץ ללואיזיאנה על אף שהם במקום הראשון במערב.

שתי הקבוצות המלהיבות מגיעות לאחר ניצחונות חשובים במשחקים האחרונים שלהם בהתאמה. הגריזליס גברו על הטורונטו ראפטורס בתוצאה 119:106 בקנדה. ניצחון קריטי במיוחד לאחר ההפסד הרע לגולדן סטייט החבולים בחג המולד.

השקנאים מניו אורלינס יצאו עם ידם על עליונה נגד הסיקסרס עם קונצרט התקפי עצום בניצחונם של זאיון וויליאמסון וסי.ג'יי מקולם, שקלעו 78 נקודות משותפות. מקולום צלף 11 שלשות במשחק, שיא פרנצ'ייז לניו אורלינס וסיים עם שיא עונתי של 42 נקודות.

הפליקנס קלעו 30 נקודות מ-19 איבודים של הסיקסרס ועוד 14 נקודות מהזדמנות שנייה לאחר כדורים חוזרים בהתקפה.

מקולום קולע 45.1% מעבר לקשת בחודש דצמבר. "לפני שהוא הגיע לניו אורלינס, היה לי כבוד רב לסי.ג'יי. שחקן ברמה הזו, מה שהוא עבר ואיך הוא הוכיח את עצמו בעקביות ברמות הגבוהות ביותר. מה שעושה אותו לאדם כזה נהדר הוא מוסר העבודה שלו והשיחה האינטליגנטיות שלנו לגבי ניהול עצמנו בליגה" שיבח זאיון את חברו לקבוצה.

ברנדון אינגרם, לארי נאנס ג'וניור ואי.ג'יי לידל בחוץ אצל ניו אורלינס.

דני גרין בחוץ אצל ממפיס, סנטי אלדמה בסימן שאלה.

הימור: הגריזליס מצליחים לגבור על הפליקנס עם הדחיפה של הקהל הביתי ב-4 הפרש.

מיניסוטה טימברוולבס (20-16) – דטרויט פיסטונס (29-9), 03:00

הבוכנות מאילינוי ישמחו להצטרף לשאר 29 הקבוצות ולהשיג את הניצחון העשירי שלהם העונה כאשר הם טסים מערבה למיניאפוליס למשחק מול הזאבים הפושרים של כריס פינץ.

נכון לכרגע, הטימברוולבס אפילו מחוץ לקרבות הפלייאין עם מאזן שלילי ו-2 משחקים מתחת ליוטה ג'אז הנמצאים במקום העשירי, ולמען האמת, גם שם הם אינם בטוחים – הת'אנדר חצי משחק מאחוריהם והלייקרס רק משחק אחד.

החבורה של פינץ מציגה את רצף ההפסדים הארוך ביותר בליגה, 5, יחד עם הניקס. כל העונה נראה שאין להם תשובות אפילו לקבוצות חלשות. הוויזארדס המטירו עליהם 142 נקודות והת'אנדר 135 ממש לא מזמן. ארבע מתוך חמשת ההפסדים האחרונים היו מחוץ לבית, וכעת הם חוזרים ל-"טארגט סנטר" בניסיון להשרות קצת נחת על האוהדים המודאגים.

הפיסטונס מדשדשים כמובן גם הם, עם המאזן הגרוע ביותר בליגה והאיבוד של הכוכב הגדול ביותר שלהם, קייד קנינגהאם, לפציעה שסיימה לו את העונה בשלב מוקדם ביותר.

ההפסד האחרון של הבוכנות היה לשיקגו בולס, בו הרשו 132 נקודות לשוורים, ו-43 נקודות אישיות לזאק לווין ב-20 זריקות בלבד. אפילו האקס אנדרה דראמונד תרם 12 נקודות ב-15 דקות.

מלבד קייד, גם אייזיאה ליברס לא יהיה זמין עבור דויין קייסי.

רודי גובר, קארל אנטוני טאונס, ג'ורדן מקלופלין וטוריאן פרינס יחמיצו את המשחק עבור מיניסוטה.

הימור: ניצחון מפתיע של דטרויט ב-12 הפרש.

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (20-15) – פילדלפיה 76' (14-20), 03:00

ג'ואל אמביד וג'יימס הארדן ישמחו לסיים את שנת 2022 עם ניצחון כאשר הקבוצה מעיר אחוות האחים מדרימה לאוקלוהומה למפגש עם שיי גיליג'יוס אלכסנדר ומסייעיו אצל הרעמים.

הסיקסרס הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם, כולל נפילה למלכת המערב, הניו אורלינס פליקנס.

37 נקודות של הסנטר הקמרוני לא הספיקו עבור החבורה של דוק ריברס, בעיקר בשל משחק יעיל אך אנמי של ג'יימס הארדן (8 זריקות, 2 בלבד במחצית השנייה יחד עם 7 איבודים).

טייריס מאקסי חזר מפציעה ממושכת וקלע 7 נקודות ב-11 דקות מהספסל, שהיה גם הוא נקודת חולשה של פילי עם 15 נקודות כוללות.

הת'אנדר מאידך לא מבקשים הרבה לכבוד השנה החדשה, רק המשך פיתוח הצעירים שלהם בראשות שג"א, שנותן עונה מפלצתית כרכז המרכזי של הקבוצה. בגיל 24 הוא קולע 31.4 למשחק, מוסר 5.8 אסיסטים, חוטף 1.7 כדורים וחוסם 1.1 זריקות לערב.

צ'ט הולמגרן, אלכסיי פוקושבסקי, עוסמן דיינג וג'רמיה רובינסון ארל בחוץ אצל אוקייסי.

אצל פילי אין פציעות משמעותיות לדווח.

הימור: פילי גודעים את הרצף הרע עם ניצחון ב-13.

יוטה ג'אז (19-19) – מיאמי היט (18-18), 04:00

המשחק שסוגר לנו את הלילה הגדוש מוצא את המיאמי היט במדינה המורמונית כאשר כל אחת מהמתמודדות תשמח לחזור למאזן חיובי עם ניצחון שיוריד את השנייה למאזן שלילי.

ההיט נמצאים כעת במקום השביעי בטבלת המזרח, בשיוויון עם הניקס ומשחק מעל אטלנטה (מקום 9) ומעל מתחת לפייסרס (מקום שישי). גם הפייסרס וגם הניקס משחקות מוקדם יותר הלילה, אז ההיט ידעו מה ניצחון אפשרי יכול להביא להם.

ההיט הפסידו לדנבר נאגטס בצורה כואבת אמש, הם הובילו 117:115 עם שתי דקות לסיום, לפני שהנאגטס יצאו לריצת 9-2 כדי לסיים את המערכה. טיילר הירו הוביל את קלעי ההיט עם 26 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, אך זה לא מנע את ההפסד השלישי בתשעת המשחקים האחרונים עבור החבורה של אריק ספולסטרה.

ההיט גברו על הג'אז בשלושת המפגשים הקודמים שלהם, זהו המפגש הראשון בין שתי הקבוצות הלילה כאשר השני יגיע ב-13 למארס בסאות' ביץ'.

קיילב מרטין, דויין דדמון, עומר יורצבן וניקולה יוביץ לא יהיו בסגל של אריק ספולסטרה.

אצל הג'אז אין פציעות רציניות נכון לכתיבת שורות אלו.

הימור: ההיט לוקחים ב-11.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

    1. Rob Perez
      @WorldWideWob
      ·
      Follow
      Paul George had a revenge-fueled 45 points, several moments of brilliance that no mortal human could prevent, and still didnt win because Haliburton is that divine with his ability to manage a game in the clutch. Do your part and get this man to Salt Lake City in February.

    2. Rob Perez
      @WorldWideWob
      ·
      Follow
      Here are the Pacers 4Q scoring plays from 8:07 timeout – game end

      Haliburton 2
      Haliburton 3
      Turner 2
      Haliburton AST Nesmith 2
      Turner 2+1
      Haliburton FT
      Haliburton FT
      Haliburton 3
      Haliburton 2
      Haliburton 2
      Haliburton FT
      Haliburton FT
      Haliburton FT
      Turner FT
      Turner FT
      Haliburton FT

  1. כשאמביד ולוקה עושים פלופ זה הצגה שלמה , נופלים על הריצפה,מניפים את הידיים למעלה,צורחים,מסתכלים על השופט בעין עקומה, ממש ברודווי
    אצל ציון זה משהו אחר , הוא לא עושה פלופים , השופטים עושים את ההצגה בשבילו
    הוא נכנס לסל והכדור פוגע לו ברגל , פאול
    הוא נכנס לסל ודוחף שחקן הגנה , פאול
    הוא נכנס לסל ומישהו מהקהל צועק פאול, אז יש פאול
    ציון לא עושה פלופים, הוא רק מקבל את השריקות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט