הנאגטס יארחו את הסלטיקס לקרב טיטאנים, הקינגס ירצו לשמור על המומנטום מול הגריזליס ואבדיה יתארח אצל יאניס בראשון ששווה לקום עבורו / תומר שנאן

שנה אזרחית טובה לכלל קוראי האתר.

עוד לא הספקנו להתאושש מחגיגות אמש, והליגה מספקת עבורנו ערב משחקים הכולל 4 מ-6 הקבוצות הטובות בליגה, כולל מפגש ענקיות בין מוליכת המערב למוליכת המזרח.

דנבר נאגטס (12-23) – בוסטון סלטיקס (10-26) 03:00

התמודדות שיכול מאוד לראות שנחזה בה לפחות ארבע פעמים נוספות בגמר.

אחרי שחוו מיני משברון הסלטיקס חזרו לעצמם עם ארבעה ניצחונות רצופים בתוכם תבוסה שהקבוצה הנחילה לבאקס וניצחון הירואי על הקליפרס. טייטום ובראון נראים נהדר, ברוגדון מהווה אופציה מעולה מהספסל והקבוצה כולה מציגה יעילות התקפית לצד הגנה חסרת פשרות כאשר הקבוצה נמצאת במקום הראשון מבחינת אופנסיב רייטינג ובמקום השמיני מבחינת דיפנסיב רייטינג. הקבוצה מצליחה להצר את צעדי היריבות שלה ומגבילה אותן ל-22.2 אס' בלבד מולה, ויעילה מאוד מהעונשין עם 82.7% מהקו.

הנאגטס עם תשעה ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים שלהם. יוקיץ' ושות' מציגים משחק התקפה יפהפה ויעיל עם 28.5 אס' למשחק, 38.8% משלוש, 57.4% אפקטיבי ו-50.6% מהשדה. כאשר הסנטר מרחק 0.6 אס' ממוצע טריפל דאבל עונתי (נכון למשחק לפני ההיט), פורטר ג'וניור מראה למה דיברו עליו כשחקן עם הכישרון הרב ביותר בדראפט בו נבחר, גורדון מראה שהוא מסוגל לבלוט בקבוצה עם שאיפות ומארי נשאר מארי.

בעיניי המשחק הערב הוא גם קרב בין שני סגנונות של כוכבים. יוקיץ' הוא שחקן שמאוד משפר את קבוצתו. הוא אמנם קולע לא מעט בעצמו עם 25.7 נק' למשחק אבל ההשפעה האמיתית שלו ניכרת ביכולת למצוא כל שחקן בכל בלטה מול כל שומר במקום מספיק נוח ממנו הוא יכול להוציא זריקה בחופשיות. טייטום לעומת זאת משפר את בוסטון לא מעט, אבל עושה זאת בעיקר בעזרת יכולת אישית. אם יוקיץ' יחפש מסירה לזריקה פנויה, טייטום יבודד את עצמו מול השומר בדרך לטבעת. זה בא לידי ביטוי בחלוקת הנקודות בבוסטון ובדנבר כאשר בבוסטון אחרי טייטום ובראון יש פער של כמעט 14 נק' למשחק עד הקלע המוביל הבא (ברוגדון), בעוד אצל הנאגטס 8 נק' מיוקיץ' נמצא מארי, פחות מנקודה ממנו נמצא גורדון ופחות מנקודה מהאחרון מוצאים את פורטר.

ג'ף גרין לא יתלבש אצל המארחת וגורדון ובראון נמצאים בספק אך ככל הנראה יתלבשו, בעוד מצד הסלטיקס ברוגדון וגריפין נמצאים בסימן שאלה לקראת המשחק.

מצד אחד קבוצה שבנויה על הנעת כדור מהירה והמון תנועה, מן העבר השני קבוצה שמוכרת בהצרת צעדיה של היריבה ובהכרחת בידודים כשבמפגש הקודם בין הקבוצות בוסטון הצליחה לצמצם את יוקיץ' לשלושה אסיסטים בלבד והביסה את הנאגטס 131:112. לדעתי הלילה (או לפנות בוקר?) כשהעשן יתפזר תהיה זו דנבר שתצא עם ידה על העליונה בהפרש של נקודה בודדת.

ממפיס גריזליס (13-22) – סקרמנטו קינגס (15-19) 03:00

בכל ערב אחר המשחק הזה בקלות יכל להיות המשחק המרכזי.

ממפיס נמצאת בתקופה לא יציבה כאשר לצד ניצחון ב-41 הפרש על אוקלהומה הקבוצה מפסידה ב-14 לווריורס, היא מנצחת את הראפטורס אבל מפסידה לאחר משחק צמוד לאוקלהומה ובכלל נראה שלאחרונה משהו חורק אצל ג'ה וחבריו.

הקינגס נמצאים "בתקופה" לא יציבה לאורך רוב העונה. הקבוצה ניצבת במקום החמישי במערב הצמוד הודות לניצחונות מול קבוצות כמו הנאגטס והקליפרס, ומנגד מפסידים לוויזארדס ולהורנטס. פוקס וחבריו מציגים התקפה מעולה לצד הגנה בינונית ומטה, ונראה שלקבוצה חסר שחקן שלא יתפשר בצד האפור של המגרש בכדי לעלות לשלב הבא.

בין שתי הקבוצות יש לא מעט דמיון עם רכז אקספלוסיבי, שחקן פנים דומיננטי עם קליעה, קלע איכותי וספסל דומיננטי אבל גם הבדל משמעותי בסגנון המשחק כאשר הגריזליס מאטים את היריבות שלהן בצורה משמעותית בעוד סקרמנטו מנסה לשמור על קצב גבוה ככל הניתן.

העובדה שממפיס נמצאת בבק טו בק וסקרמנטו קיבלה יום מנוחה צפויה להשפיע, אך הגריזליס מהקבוצות הביתיות ביותר בליגה עם 14 ניצחונות אל מול שלושה הפסדים בלבד. תצרפו לכך את העובדה שמונק נמצא בספק, ותקבלו ניצחון של ג'ה ושות'. הגריזליס ב-5.

מילווקי באקס (12-23) – וושינגטון וויזארדס (21-16) 03:00

לחסרי הליג פאס ומתנגדי השידורים הפיראטיים שביניכם ישודר הלילה בספורט חמש המשחק בין נציגנו בליגה הטובה בעולם לשחקן הטוב בתבל.

הבאקס מתמודדים עם מכת פציעות כאשר מידלטון והולידיי לא יתלבשו הלילה והיל נמצא בספק. במשחקה האחרון הקבוצה התאוששה מרצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון מול הטימברוולבס הודות למשחק מפלצתי של יאניס.

באופן מעט אבסורדי הקבוצה שמגיעה למשחק בכושר הטוב יותר אלו דווקא הוויזארדס, שמגיעים עם ארבעה ניצחונות רצופים. הקבוצה נראית מעולה גם בנוכחותו וגם בהיעדרו של בראדלי ביל וגוברת על הקינגס, הסבנטי סיקסרס, הסאנס (ללא בוקר) והמג'יק. עיקר המשימה של האורחת הלילה תהיה להצר את צעדיו של הפריק בתקווה שהצוות המסייע שדי מוגבל מבחינת כשרון לא יתפוצץ. כאשר מעניין יהיה לראות עם איזו חמישייה ווס אנסלד ג'וניור יבחר לעלות ביתחשב בעובדה שדני הוא ללא ספק השומר האישי הטוב ביותר בקבוצה.

הוויזארדס אמנם נמצאים ברצף טוב, אבל במשחק מול הטימברוולבס נראה היה שלמילווקי הגיעו מים עד נפש. נוכחותו של הפריק יחד עם יתרון הביתיות יהוו פקטור משמעותי במשחק, תוסיפו לזה את העובדה שביל כנראה לא יתלבש הלילה ותקבלו משחק צמוד בו הבאקס יצאו עם ידם על העליונה ב-8 הפרש.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. וואי וואי, הסלטיקס נגד האליל הוורדרד, מה עוד אפשר לבקש? מאחל ליוקיץ' משחק טוב, עילאי אפילו, אבל שישלח את הV לבוסטון.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח ויאללה סלטיקס

        1. מה אתה רוצה, שאני אקסוס אצבעות?
          אני כמו לאסוף, מקווה שהסלטיקס ינצחו למרות משחק גדול של יוקיץ. גראנט וויליאמס זה באטמן והג'וקר זה יוקיץ…

  2. בהנחה שמאלון לקח את הטיימאאוט ולא הוכרחלקחת אותו ע"י WAA WAA, ולמרות שהוא מוביל, אותי זה מצחיק ומראה כמה שהוא יותר מאמן מכל מה שהיה בסלטיקס בשנים האחרונות.

  3. מצד שני השופטוטים דופקים את רוב II כי בהטבעה כשעשו עליו עבירה לגמרי ברורה הוא ניתלה אחרי כן על הסל.
    מתי יבינו שם שאי תלייה יכול להביא לפציעה?

    1. יפ
      לפעמים אני חושב שהוא לא מכין את הסלטיקס לקבוצה איתה הוא משחק. כשיוקיץ חד צריך שומר מתאים שיצר צעדיו. הורפורד פשוט לא מתאים לזה במשחקי חוץ. אפשר לנסות רוב וויליאמס ה III? או שאפשר להיות אמריבוק…

  4. הורפורד מנסה לשים שלשה על יוקיץ בדיחה בהפך יוקיץ פשוט תופר את אל. למה לא להיות חכם מאזו? הרי מתחילת המשחק אפשר היה לשים את רוב על יוקיץ. למה לא לחשוב מחוץ לקופסאות הביסקוויטים?

  5. נפצעתי היום בגלישה
    עכשיו כשכל האדרנלין ירד אני עם משהו לא נעים וחוזר (המקור בפציעת קיץ לפני 5 חודשים כשירדתי דרופ לא טוב ומתחתי רצועה במים טאקקק כזה) אולי לא תהיה ברירה ואצטרך לראות אורטופד.

  6. טייטום משחק מתחת לכל ביקורת, נדבר במחלת לברונייטיס ומסרב לחזור להגנה בזמן מה שכמעט מוביל ל 2 במתפרצת.
    טומטום.

  7. אין מה שיעצור היום את יוקיץ אז למה לא לנסות עליו את רוב?
    הקטע הכי הזוי, טייטום מוביל התקפה והמרגרינה בכלל לא מסתכל ולא אומר לו מה לעשות. זה לא אימון כדורסל….
    האיש הבילתי נראה.

  8. מצטער רזי. היו רוחות משבים היום וכל החצר שלי קליפות אקליפטוס. צריך לאסוף מהר כי עונת השריפות. זה דליק לאללה החרא הזה

  9. טוב בלי איזה פציעה משמעות זה נראה שהגמר יהיה ברוקלין נגד דנבר ודנבר תיקח את האליפות.
    זה בזבוז זמן העונה הזאת. שבת שלום לכולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט