הלברונולדת! אטלנטה – לוס אנג'לס חי מהמגרש / רועי שושן

לא בכל יום יש לך הזדמנות ללכת לראות את הלייקרס ולברון ג'יימס בלייב, ושלברון ג'יימס עוד חוגג יום הולדת 38 אז בכלל אין סיכוי לוותר על תענוג שכזה והנה עבדכם הנאמן התייצב בפעם האחרונה לשנת 2022 לתת לכם דיווח חי מהמגרש.

פתיחת המשחק

מדהים היה לראות את ההייפ המטורף שהיה באיצטדיון היום, הגעתי יחסית מוקדם, 5 בערב, כי הייתה לי הרגשה שהולך להיות ערב מיוחד ולא טעיתי.

את לברון ג'יימס יצא לי לראות כמה פעמים משחק, במדי מיאמי, קליבלנד בגלגול השני ועכשיו במדי הלייקרס, היה ממש מרגש לראות אותו יוצא לחימום כאשר האולם כולו מלא בגופיות של אוהדי לייקרס שרק חיכו לרגע שלברון יצא אליהם.

לברון יוצא לחימום

החימום של לברון כלל המון אבל המון שלשות, אני חושב שמשהו כמו 80-90 זריקות מחוץ לקשת, הוא ממש עבר כמו בתחרות שלשות מכל איזור על הקשת ולא הפסיק לצלוף, כנראה רמז למה שהיה עתיד לקרות רק כמה שעות מאוחר יותר.

עובד על השלשות

אבל לברון זרק לא רק שלשות, הוא בילה זמן ניכר בעבודה על הזריקת חצי מרחק הידועה שלו מתוך הפוסט, זריקה שהוא קולע באחוזים לא רעים.

משפר את החצי מרחק

משם הוא עבר לעבוד על העונשין, שהוא זורק עונשין שאר הקבוצה פשוט לא זורקת לסל, זה די מדהים, כל זה בשביל לא להפריע לקינג.

משייף את העונשין

למשחק הערב הלייקרס הגיעו במאזן שלילי שהם רחוקים מתמונת הפלייאוף, לעומתם, אטלנטה מגיעה אחרי הפסד צמוד לברוקלין ועם שק של בעיות בקבוצה שהעיקרית שבהן היא חוסר התקשורת בין המאמן נייט מקמילן והכוכב טריי יאנג.

טריי מתחמם

המשחק נפתח בשליטה של אטלנטה, טריי יאנג חזר אחרי שלא שיחק נגד ברוקלין וקלע 12 נקודות ברבע הראשון, לברון מן העבר השני רק עם 2 נקודות, הרבע נגמר בתוצאה 33-23 לאטלנטה.

ברבע השני ראינו את לברון מתעורר, הוא קלע 16 ברבע השני ועזר להוריד את ההובלה של ההוקס למרות רבע טוב של דג'ונטה מארי עם 12 נקודות והחצי נגמר בתוצאה 67-62 לאטלנטה.

ברבע השלישי ראינו את הצוות של לברון נכנס לעניינים, תומאס ברייאנט שלט מתחת לצבע וראסל ווסטברוק התחיל קצת לקלוע ומן העבר השני בוגדנוביץ' נכנס למשחק ועזר לאטלנטה להישאר בחיים והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 98-95 ללייקרס.

הרבע האחרון היה שייך כולו לילד היום הולדת, לברון בתצוגת שיא אמיתית כמו שרק הוא יודע עזר לסחוף את הלייקרס מעבר לקו הסיום כאשר חסר לו רק אסיסט אחד לטריפל דאבל חגיגי במיוחד, הפיזיות של לברון יחד עם הדרייב האדיר שלו לנצח היו פשוט גדולים מדי על אטלנטה שתצטרך להמשיך ולחפש את דרכה במזרח בעוד שהלייקרס כנראה ימשיכו להיות תלויים בשחקן בן 38 שפשוט משתבח עם הזמן.

לברון מודה לקהל

תוצאת הסיום, 130-121 ללייקרס, משחק סופר התקפי ומהנה מגיע לסיומו, חוויה אדירה לראות את אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים במשחק הטוב שלו העונה בוודאי ואחד הגדולים שלו באטלנטה.

ראיון יום הולדת שמח במיוחד

קלעו לאטלנטה – יאנג 29 נקודות ו-8 אסיסטים, מארי 20 נקודות ו-9 ריבאונדים

קלעו ללוס אנג'לס – ג'יימס 47 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, ברייאנט 19 נקודות ו-17 ריבאונדים.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. אחלה סיקור ותמונות!
    חושב שלגבי חיפוש דרכה של אטלנטה – לא אופתע אם היא תחפש בעיקר לפרק ולהתחיל מחדש כבר באמצע העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט