ה-76'ס נ' הפליקנס, הנאגטס נ' ההיט והווריורס נגד הטרייל בלייזרס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ה-76'ס נ' הפליקנס, הנאגטס נ' ההיט והווריורס נגד הטרייל בלייזרס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (23-13) – וושינגטון וויזארדס (21-15):

כל פעם שאתה בא לקפל את העונה הזאת של הוויזארדס היא מראה איזשהו סימן חיים, והשבוע האחרון היה סימן חיים משמעותי ומוזר במיוחד.

4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים יש לקבוצה של הישראלי היחיד בליגה הגדולה בעולם, שמתחיל לקבל הכרה בגין הכשרון ההגנתי המיוחד שלו, מה שבתקווה יעלה את מעמדו בליגה (ויבריח אותו מחור התחת הזה בהקדם האפשרי), ולא רק זה אלא שארבעתם הושגו מול קבוצות פלייאוף – פעמיים על פיניקס, פעם אחת על פילי ופעם אחת על סקרמנטו.

אז פיניקס אומנם הגיעה בהרכב חסר אבל ניצחון ב-25 הפרש הוא לא עניין של מה בכך. בפעם הזאת אבדיה דווקא לא עלה בחמישיה אבל יחד עם הצ'ימורה הם הובילו יחידה שניה שיחד עם קוזמה ופורזינגס מהחמישיה יצרה את ההפרש וניצחה את המשחק. הצ'ימורה היה יעיל באופן קיצוני, עם 30 נקודות ב-11 מ-13 מהשדה, ואם ימשיך כך יש סיכוי שהוא יתפתח להיות שחקן משמעותי בליגה הזאת.

הלילה הם יפגשו את המג'יק שהפסידו לשתיים מהקבוצות החלשות בליגה כרגע בשני המשחקים האחרונים שלהם – דטרויט והלייקרס נטולי דיוויס, ונראה שהם מחוייבים כרגע לשני דברים – טנקינג, ופיתוח של פאולו בנקארו.

הימור: וושינגטון ב-8

2:30 אטלנטה הוקס (18-17) – לוס אנג'לס לייקרס (21-14):

שתי הקבוצות שמגלות מה קורה כשאתה עושה מהלך שמרוקן אותך מנכסים ומקום תחת תקרת השכר, והמהלך לא מצליח.

באטלנטה זה המהלך של הבאה מארי מסן אנטוניו שהיה אמור לתת לה עוד יוצר התקפי לצד יאנג ואיזון הגנתי בקו האחורי, כרגע זה מספיק למאזן שלילי ואולי מקום בפלייאין ובעיקר תקיעות שיכולה לעלות להם ב-5 שנים של בנייה מחדש, כאשר בינתיים המוניטין של טריי יאנג הולך ומתדרדר והתווית של שחקן שעושה נקודות על חשבון ההצלחה הקבוצתית הולכת ומתבססת.

בלייקרס לעומת זאת החטא הקדמון הוא ההבאה של ווסטברוק, אני אישית חושב שהביקורת שעולה מדי פעם על הטרייד של דיוויס היא הזויה, הוא הביא טבעת, ויותר מזה הוא שחקן דורי ועבור זה אתה משלם כל מה שצריך. בלעדיו הלייקרס הם אפילו לא קבוצת פלייאין ואם הפציעה הזאת אכן הולכת לכיוון ה-6 שבועות חודשיים, החזרה שלו עשויה להיות מעט מדי ומאוחר מדי, וההכתרה של לברון כמלך הסלים של הליגה בכל הזמנים הצפויה בהמשך העונה עשויה להיות מתוקה-חמוצה.

הימור: אטלנטה ב-8

2:30 טורונטו רפטורס (20-15) – פיניקס סאנס (16-20):

ומהקבוצות שעשו את המהלך המסוכן ונכשלו לקבוצות שלא עשו אותו כלל ואולי קצת מצטערות.

החלון הולך וניסגר על פיניקס של כריס פול ואפשר לראות את זה ב-4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים כולל פעמיים לוויזארדס, והמערב שהולך ונהיה תחרותי ככל שהעונה מתקדמת לא יהיה סלחן כלפי הפציעות של פיניקס. אפשר רק לדמיין מה היה קורה עם הסאנס, שהיו יכולים לעשות מהלך או שניים תוך תשלום מס מותרות ווויתור על נכסים עתידיים היו מעמידים עוד גארד ופורוורד עם יכולת לתת מנוחה לפול ובוקר.

בטורונטו נראה שהקבוצה צוברת נכסים ומפתחת שחקנים למהלך גדול מאז שקוואי עזב אבל המהלך הזה פשוט לא מגיע, ואולי זה גרוע מזה – יכול להיות שהקבוצה פשוט לא בטוחה מה הערך הסגולי של הכשרון שיש לה כרגע, כמה רחוק הקור של סיאקאם והחברים יכול לקחת אותה. לי התשובה ברורה – כדי שהקבוצה הזאת תוכל להגיע לאיפשהו היא צריכה כוכב מעל סיאקאם, שיכול להיות פיפן נהדר, אבל לעולם כבר לא יהיה ג'ורדן או אפילו דווין בוקר, לצורך העניין.

הימור: טורונטו ב-8

3:00 שיקאגו בולס (19-15) – דטרויט פיסטונס (28-9):

המחוייבות של דטרויט להמשיך לעשות טנקינג שנה אחר שנה היא לא פחות ממדהימה, ומעמידה באור קצת פתאטי את נסיונות הליגה להילחם בתופעה .

הפיסטונס שברו את רצף ההפסדים שלהם עם ניצחון על אורלנדו, ואפשר רק לקוות שבוגדנוביץ' ימצא בית ראוי יותר בהקדם האפשרי, ושמה שקורה כרגע לא ידפוק בצורה משמעותית מדי את הפיתוח של ג'יידן אייבי ודורן שני שחקנים שאני אישית מאוד מחבב וחושב שבסיטואציה טובה יותר היו יכולים להתפתח בצורה מרשימה יותר.

הבולס סופרים כבר 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים אבל נדמה לי שהם אולי הפרנצ'ייז במצב הארוך טווח הגרוע בליגה. זה כבר דיי ברור שעם השלד הנוכחי הם לא מגיעים לשום מקום אפילו כשהוא בריא, והוא לא בריא לעיתים קרובות, יש להם כמה נכסים מעניינים כמו קארוסו ופאט וויליאמס אבל קשה לראות אותם מצליחים לעשות מהלך שיזניק אותם למקום בשישיה בשנתיים הקרובות או מהלך של ריסט מוחלט שישלח אותם לבחירת דראפט גבוהה. בקיצור – תקועים.

הימור: שיקאגו ב-14

3:00 מילווקי באקס (12-22) – מיניסוטה טימברוולבס (19-16):

שתי הקבוצות הללו מגיעות למשחק הזה עם 4 הפסדים רצופים, שתיהן עשו זאת מול קבוצות חזקות מאוד ולשתיהן הנסיבות מקלות ועם זאת אלה לא הפסדים חסר חשיבות בהסתכלות על העונה כמכלול ויש מה ללמוד מהם.

לבאקס, וגילינו את זה בעונה שעברה מול הסלטיקס, אין מספיק התקפה כשמידלטון לא משחק, זאת בעיה עבור קבוצת צמרת בליגה שכאשר רק אחד מ-3 השחקנים המובילים שלה לא משחק היא מתקשה לנצח קבוצות ביניים כמו שיקאגו, ואם השנה הם לא יגיעו לפחות לגמר המזרח, יכולה להתחיל להתפתח תחושה חמוצה, אחרי הכל, אתה לא מצליח להרכיב שלישייה כמו הולידיי-מידלטון-יאניס, ובפרט אתה לא מצליח לבחור שחקן כמו יאניס באמצע הדראפט יותר מפעם או פעמיים בהיסטוריה של פרנצ'ייז, אליפות אחת ו-0 גמרים נוספים זה פשוט לא טוב מספיק.

לגבי מיניסוטה כבר הכל נכתב ונאמר על הטרייד של גובר, ואני כבר כתבתי לא פעם על זה שזה ממש מבאס שהמהלך הזה הראה עיוורון לעובדה שהעתיד של הפרנצ'ייז הוא בהתפתחות של אדווארדס להיות פרנצ'ייז פלייר, התקדמות שנתקעה לחלוטין השנה, כשאני צופה במשחקים שלהם אני מתעניין בעיקר במה שהגארד עושה, ובשלושת המשחקים האחרונים זה הרבה מאוד עם 30, 29 ו-27 נקודות, אבל עדיין לא מספיק, אתבאס מאוד אם מיניסוטה תבזבז את הכשרון הזה.

הימור: מילווקי ב-5

3:30 ניו אורלינס פליקנס (12-22) – פילדלפיה 76'ס (13-20):

אם יש משהו טוב שקרה השנה מנקודת ראות תחרותית, הוא קפיצת המדרגה של שתי הקבוצות הללו (יחד עם קליבלנד, ברוקלין ודנבר) שהפכו את המאבקים בצמרת של שני הקונפרנסים להרבה הרבה יותר מגוונים ומעניינים ואפשר רק לקוות שזה ימשיך עד הפלייאוף. דמיינו לעצמכם ש-5 הגדולות של המזרח – ברוקלין, פילי, קליבלנד, מילווקי בוסטון מגיעות בכושר שבו הן אמורות להימצא – כבר בסיבוב הראשון תהיה לנו מלחמת עולם, איזה כיף.

שתי הקבוצות שישחקו הלילה אחת מול השניה מגיעות למשחק עם 4 נצחונות ב-5 משחקים, ויכולת מצוינת, כאשר הפליקנס עושים א תזה למרות שבכל ערב נתון אין לדעת מי בדויק משחק. לי אין תשובה האם יש שם בעיית פציעות אמיתית או שזה ניהול סיכונים וכשנגיע לאיזור המשחק ה-70 והפלייאוף פתאום נמצא את כל החבורה הזאת רצה יחד, רעננה וכאשר כל שחקן יכול לקבל משקל משמעותי בערב נתון.

פילי לעומת זאת היא קבוצה עם היררכיה וסיטואציה ברורות בהרבה. אמביד הוא הוודאות, המרכז, הלב של הקבוצה, לצידו מקסי האדן, האריס, מלטון ומילטון מצליחים לייצר מספיק מבחוץ, אז הקבוצה נראית נהדר, כשלא, ובעיקר כשהארדן נכנס לראש שלו, זה פשוט נראה רע מאוד, סטטי, חמוץ, לא מתפקד. איזה פילי נקבל הערב? זאת השאלה הכי מסקרנת של ערב המשחקים היום

הימור: פליקנס ב-6

4:00 דנבר נאגטס (12-22) – מיאמי היט (17-18):

אם יש נושא ב-NBA שאני מוכן לשמוע אנשים חכמים מדברים עליו 24 שעות ביממה זאת הגדולה של יוקיץ'. גדולה שהיא כל כך לא מובנית מאליה מהסתכלות על מבנה הגוף והיכולות האתלטית שלו ועם זאת כל כך בולטת כשאתה רואה אותו משחק. אולי הנתון המרשים ביותר הוא היחס בין כמות האסיסטים שלו למשך הזמן שהוא מחזיק בכדור, יוקיץ' מצליח לנווט את המשחק מבלי לתקוע אותו ובליגה של היום ובכדורסל של היום זה נכס לא נתפס.

דנבר היא הקבוצה שלי העונה כי מגיע ליוקיץ', מגיע לו שמארי ו-MPJ יהיו לעונה אחת בריאים באופן עיקבי, מגיע לו לקבל את הסיוע שהוא צריך כדי ללכת עד הסוף ולקבל את ההכרה שמגיעה לו ברמה ההיסטורית ומעבר ל-2 MVP ואולי עוד אחד בדרך, מגיע לנו לראות אותו משחק כשהוא אלוף.

אם השאלה בצד אחד היא שאלה של כשירות ויכולת ללכת עד הסוף, השאלה בצד השניה היא האם מיאמי היא למעשה אטלנטה. אנחנו כל כך רגילים להעריץ את פט רילי וספולסטרה ולחשוב על ההיט קולצ'ר כדבר אמיתי, שנדמה לנו שעוד רגע הם שולפים עוד ווטראן או מעלים הילוך ומאתגרים קבוצות שאין שום סיבה שיאתגרו, אבל למרות 2 נצחונות רצופים נראה שהעונה אולי סך הכישרון הלא מספק שיש להם סוף סוף השיג אותם.

הימור: דנבר ב-15

5:00 גולדן סטייט ווריורס (18-18) – פורטלנד טרייל בלייזרס (16-18):

ואולי הבעיה של הווריורס היא חטא הגאווה. המחשבה שבגלל שהם הצליחו להמציא את עצמם שוב ולזכות בטבעת אחרי דוראנט, אז ההצלחה היא בעצם חלק מובנה מהקיום שלהם כפרנצ'ייז, שהגאונות של הצוות המקצועי והמנהלים שלהם תאפשר להם להמציא שחקנים משלימים שוב ושוב ושוב.

ובכן הנה החדשות ועיקרן תחילה – זה לא הולך ככה.

יכול להיות שלא הייתה להם ברירה אלא לוותר על פייטון ה-3 ואוטו פורטר, אבל המחשבה שהכרח הם יצליחו לפתח את קמינגה, מודי וויסמן כדי לחפות על החסר, הייתה נאיבית במקרה הטוב. יש להם אפשרות לעשות מהלך כדי להביא את כוח אש ולדעתי הם צריכים לעשות אותו, כי יחד עם הדעיכה של קליי, הבעיות עם גרין וההתפתחות המתעכבת של הצעירים, הווריורס צריכים לדאוג יותר מהחלון שלהם.

אצל פורטלנד המצב דיי כרגיל, לא נעים להגיד אבל נראה שהקבוצה למעשה נחטפה לטובת מסע האגו של לילארד שלא באמת יכול להישאר על המגרש 40 דקות בערב 80 משחקים בעונה, ואם תשאלו אותי הדבר הזה לא הולך לשום מקום טוב

הימור: הווריורס- ב8

5:00 סקרמנטו קינגס (15-18) – יוטה ג'אז (18-19):

הקינגס נראים קופמיטנטים לראשונה מזה שנים, ולראשונה מזה שנים גם נראה שיש היגיון במהלכים שלהם, ולעיתים אפילו רחמנא לצלאן הם מנצחים את הטרייד שהם חלק ממנו!

היכולת של פוקס טובה מאוד, והוא וסאבוניס נראים כמשלימים אחד את השני היטב, זה לא שסקרמנטו הולכת לאתגר מישהו בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אין צורך להגזים אבל העובדה שהם עשויים להיות שם היא חתיכת חדשה משמעותית.

הג'אז סופגים שני הפסדים רצופים, שמרמזים שאולי הם מתחילים לתפוס את הכיוון הרצוי והצפוי מבחינתו של דני איינג' ויהיה מעניין לראות האם הוא יעשה מהלכים של צבירת נכסים והפסדים בתקופה הקרובה.

הימור: סקרמנטו ב-12

Subscribe
Notify of
286 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן
30/12/2022 15:01:45

המצב של הסאנס גרוע,
והוא נהיה יותר גרוע עם בוקר שלא ישחק בחודש הקרוב (לפחות).
בהיעדר סיבות כדורסלניות לאופטימיות,
זה משאיר אותי, אוהד סאנס מתוסכל שכמותי,
במצב של אשליות טריידים שמאפינות נמושות.
.
המשחק הלילה מעלה לי תהיה –
האם יש דרך לסאנס לגרום לבלתי אפשרי להתרחש דרך טרייד (ללא ויתור על בוקר, אייטון או ברידג'ס) שמנחית בקבוצה את סיאקם?
נגיד, התמורה שנקבל מקונטנדרית עבור קראודר + קמרון ג'ונסון + סאריץ' (חוזה נגמר) + 2 בחירות סיבוב ראשון של הסאנס.
.
(מבאס ללקות הווישפול ת'ינקינג עקום שכזה, מוקדם כל כך לתוך העונה)
.
תודה, דור.

צפנת פענח
צפנת פענח
30/12/2022 15:09:57

תודה על הפריוויו !
לגבי הצעירים של הווריורס , דווקא כשנראה ששומדבר טוב לא ייצא מהם , קומינגה מראה סימנים טובים במשחקים האחרונים ואפילו וויסמן ( חור בהגנה ) מתאמץ להוכיח אחרת .
אבל כדאי לשים לב לטיי ג'רום . יש סיכוי שסטיב קר מצא שפן בכובע ?

ירושלמי
ירושלמי
30/12/2022 15:26:35

פריויוו מעולהה
תודה רבה

מנחם לס
30/12/2022 15:33:44

זאיון נגד אמביד. אין טוב מזה
תודה דור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הנופל נגד המתקל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/12/2022 15:50:05

חותם על כל מילה שכתבת על יוקיץ'. העובדה שהוא לא כל הזמן עם הכדור ביד הופכת את הרגעים שלו לסוג של קסם, אתה לא ממש יודע מה תקבל. אבל למה לו בכלל לכדרר את עצמו למוות, כשכמה מהמסירות הכי יפות שלו נעשו בלי שהוא תפס בכלל את הכדור?
תודה רבה על הפריוויו המשובח

יהלי אולמר
30/12/2022 16:33:48

נהדר דור, כמו המגיב מעליי- כל מילה בסלע על ניקולה הגדול והנאגטס שלו. הוא שחקן חד פעמי כמו שסטף קרי חד פעמי.
דווקא לגבי פורטלנד אני לא מסכים- אבל הם כן קבוצה בינונית שמקדישה את מחזור החיים הנוכחי שלה לשחקן עם נאמנות חד פעמית לפרנצייז (וגם לכסף שהוא מציע לו בתמורה). הם דומים למאבס של לפני עשור. קבוצה ממוצעת מאוד. מאז קבוצות כבר הפסיקו לתת לשחקנים להזדקן אצלם (כי הם דורשים טריידים ופלייר אמפאוורמנט וכל זה) אבל לדעתי הטרייל בלייזרס ראויים להערכה שהם עוזרים לסטאר שלהם לייצג אידיאל של לויאליות למועדון- דבר ייחודי מאוד בימינו, גם אם זה מכניס לשחקן יותר דולרים לכיס (מה שלצערי נכון). הוויזארדס הם המקבילה המזרחית שלהם, אבל שם ההנהלה גרועה בהרבה ופיתוח השחקנים לא קיים בכלל.

asaf
30/12/2022 16:41:58

נהדר דור. נראה לי שהבאקס מצאו בדיוק את היריבה כדי לצאת מהמשברון שלהם.

הייט אשברי
הייט אשברי
30/12/2022 16:49:08

יוקיץ' באמת שחקן נהדר . ועם זאת אני מוכן כבר כעת לתת תחזית שהנאגטס לא יהיו אלופים . ומכיוון שזו לא חוכמה להמר כך ( מ-16 קובצות פלייאוף יוצאת בסוף רק אחת ), אעלה את ההימור ואגיד שהם גם לא יהיו אלופי המערב.

הסבר – יוקיץ' מסוג השחקנים שיכולת הפלייאוף שלו תצנח הרבה לעומת העונה הרגילה. עם הגוף הענק והאינטנסיביות של הפלייאוף , העייפות שלו תשחק תפקיד מרכזי.

A Ljos: Resurrection
30/12/2022 17:16:56

אתה יודע שהוא אחד מהשחקנים האלה ש, עד כה לפחות, העלו בכמה רמות את היכולת שלהם בכל פלייאוף, כן?

Dipsy
Dipsy
30/12/2022 17:40:48

נאמנות זה מושג שמלכים השתמשו בו בעבר כדי להשתמש בנתינים שלהם. הוא נאמן לעצמו בלבד(וזה בסדר גמור) ולמאות מיליונים שמרוויח וכל ניסיון לצייר את זה אחרת זה סתם חירטוט לא מוצלח.

Dipsy
Dipsy
30/12/2022 17:41:39
Reply to  Dipsy

הכוונה לדמיאן כמובן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

אמת חחח. הנאמנות היא רק לבנגמין פרנקלין.
כל השאר ממסביב זה חירטוטים, האוהדים נפלאים המשפחה שמחה האישה אוהבת את האזור, אני מרגיש בבית, הלב שלי פה 😂😂😂😂😂

Jonathan
30/12/2022 18:52:28

כתוב מצוין. נהנתי לקרוא.

Florida man
Florida man
30/12/2022 22:28:09

ההיט (כהרגלם) מוכי פציעות אבל שנה אחת מצויינת מביאה אותם לשנה אחת בינונית כמו השנה. החטא של ההיט היה החוסר בטריידים שלא הביאו עוד שחקן ליד באטלר כי לאורי חביב אבל גמר את הסוס והירו עושה שטויות בהגנה.

onetwo3
30/12/2022 23:47:46

פריוויו יוצא מהכלל.
פשוט מצוין.
תודה

NFS
NFS
31/12/2022 2:37:10

דני ברבע ראשון פנטסטי. 8 נקודות, 3/3 מהשדה והגנה מצוינת.

NFS
NFS
31/12/2022 2:40:31
Reply to  NFS

הנה הדביקו לו שריקת אוויר

עומר
עומר
31/12/2022 2:47:01

לא ברור לי מה התוכנית משחק שלהם, לפעמים מצחיק לראות את וושניגטון ולפעמים הם מבדרים

TRIP
TRIP
31/12/2022 2:55:41

אבדיה עוצר את בולבול

TRIP
TRIP
31/12/2022 3:02:37

חחחח אוסטין ריבס נהיה פלופר מקצועי

TRIP
TRIP
31/12/2022 3:11:52

לברון בוכה לשופטים בשביל לא לחזור להגנה מכירים את טריק הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

חחחחח בשכונה מייצרים ויכוח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/12/2022 3:24:53

תודה על פריוו נפלא
אני רוכב להלילה על העגלה העקומה והמוזנחת של העכברוש.
עכברוש יקר, תן וולה עם השפיץ לשיקוץ והשלייקרז שלו.
לאחר נכן תן לעצמך כאפה מצלצלת

TRIP
TRIP
31/12/2022 3:27:20

נאז ריד יותר טוב מגוברט וקאט ביחד

NFS
NFS
31/12/2022 3:50:56

השופטים מדביקים לדני עבירות על כלום ושום דבר. למה לשרוק אם הידיים שלו באוויר ואפילו אין מגע? פשוט שיפוט חלש מאוד.
לפחות וושינגטון מנגבים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחחח איך אתה מופתע הם מדביקים את זה לחצי ליגה

TRIP
TRIP
31/12/2022 3:56:05

מביך אם אבדיה לא מסיים עם שיא קריירה במשחק הזה

TRIP
TRIP
31/12/2022 3:58:52

למה זיון לא משחק שהוא פוגש ביג מן שהוא לא גובר

עומר
עומר
31/12/2022 4:16:20

כל פעם פילי מתפרקים בלי אמביד על המגרש

TRIP
TRIP
31/12/2022 4:24:03

אטלנטה נחנקים שיעברו לזון

TRIP
TRIP
31/12/2022 4:27:32

ריבס לוקח זריקות כמו של טריי

TRIP
TRIP
31/12/2022 4:37:57

מתי לאטלנטה הייתה עצירה בהגנה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

בפלייאוף 2020 🤣🤣🤣

TRIP
TRIP
31/12/2022 4:43:01

חחחחח ההוקס לא מסוגלים לעצור בן 56

IDO
IDO
31/12/2022 4:43:49

מחזק את טריפ ומצטרף לחברון שואו.
אטלנטה גמדים רכרוכיים. התרשמות ראשונית.

IDO
IDO
31/12/2022 4:45:30

הכשרון של לברון פשוט מהפנט.

IDO
IDO
31/12/2022 4:46:42

זה הפרש גדול מדי. אני מכריז לייקרס.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/12/2022 4:59:39
Reply to  IDO

אידו למה למה למה

IDO
IDO
31/12/2022 4:49:42

רפטורס פיניקס. שיוויון אבל טורונטו היו הראשונים למאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ההוקס 🤣🤣🤣🤣
קליר פאת למלך 45 נק לאחד שבקושי זז בפנסיה קומדיה שם בwwe. איזה בדיחה של קבוצה😂😂 לפרק מהר הם בתוך צואה ושלשול עמוק. טריי יאנג הפח הזה לא יכול לנצח בן 56 חחחחח

IDO
IDO
31/12/2022 4:53:53

לא ראית שנייה הא…. לברון היה בלתי עציר.
אטלנטה פשוט נמוכה מידי ורכה מידי. הם ניסו סמוך בול והכשרון של לברון היה גדול מידי בשבילם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

בלתי עציר…..🤣🤣🤣
איך נהיים בלתי עציר? לחץ קיבל? דאבל טים קיבל?
או ששחקן חיכה לו עם ידיים על המתניים על קשת ה3 ואז 1 על 1 מול אוקונגו וטריי בקליר פאת זה בלתי עציר?

לברון זה השחקן הכי קל לעצירה בליגה פשוט נותנים לו עכשיו לקלוע הרבה שהשיא ישבר אף אחד לא באמת שומר עליו כבר כמה שנים

IDO
IDO
31/12/2022 4:59:02

אתה מדבר שטויות. הם עברו מאישית לאזורית שמו עליו 2 ו3 וזה היה רחוק מלהספיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

עוד מעט יצא התקציר של הנק של המלך. נראה בנק שלו איזה 2 3 שחקנים הקיפו אותו 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה גם פילי מנוגבים יאללה נצטרף לראות את הנופל מול המתקל אני רואה שניהם נותנים שואו

IDO
IDO
31/12/2022 4:50:50

27 איבודים כדור לסאנס!!;;
ציפי3 ????

Smiley
31/12/2022 4:51:11

ההוקס שכחו שצריך גם לשמור ברבע הרביעי, לא מסוגלים להשיג עצירות מול לברון.

IDO
IDO
31/12/2022 4:54:36
Reply to  Smiley

כי הוא גדול עליהם. גם בהילוך שלישי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

שכחת שלברון זה הבוס של טריי?
וממתי ההוקס עושים עצירות? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
הם חוטפים 130 ברגיל. אפילו אם ישחקו מול מכבי תא😂

IDO
IDO
31/12/2022 4:57:36

עוד תורת קונספירציה. מדובר על 2 גמדים שמנסים לעצור ענק שגם יודע לזוז.
לברון שיחק היום בהילוך שלישי וזה היה מספיק

TRIP
TRIP
31/12/2022 4:52:56

טריי ומארי עם מתנת יום הולדת לסוכן שלהם

IDO
IDO
31/12/2022 4:55:37
Reply to  TRIP

אתה חושב שהם עשו את זה בכוונה???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

חחחח היית שומר על הבוס שלך ומשפיל אותו לעיני כל?

IDO
IDO
31/12/2022 5:03:11

ההקשרים שרצים אצלך במוח זה שלך.
בספורט אתה משחק בשביל לנצח.
הבוס שבא לשחק מולי טניס קיבל בייגל תוך רבע שעה.
אתה לא אוהב לנצח????

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

חחח גוד וואן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

אבל כמה צפו במשחק שלכם כל העבודה? וזה היה ביומהולדת שלו? או סתם ביניכם?
והבוס?שלך בכלל משחק טניס?

IDO
IDO
31/12/2022 5:13:55

מסיבת עובדים אצלי במועדון. הוא אמר שהוא שיחק פעם. אני שחקן פעיל.
ואני משחק בשביל לנצח….אתה לא????

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו חחח אתה שחקן פעיל והוא שיחק מתישהו טניס חחח זה לא אותו דבר. או שאתה אומר שההוקס הם שחקנים שפעם שיחקו? 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

יפ.

Smiley
31/12/2022 5:01:43

25 איבודים לסאנס… אייטון 4 נקודות… אי אפשר לנצח ככה, בטח בלי בוקר.
הסאנס צריכים עוד עומק עם הטרייד הלא קורה בינתיים של קראודר. מצד שני, תלוי מה המחיר ומי רוצה לשלם יותר מדי על השחקן שהחליט על שביתה איטלקית, לא משחק, ולא ממש משנה עולמות (וכנראה עם מחיר הרצפה)

IDO
IDO
31/12/2022 5:04:57
Reply to  Smiley

מסכים. סאנס כמו אטלנטה קבוצה נמוכה מידי. קצת כח עוצמה מולם נחשפת נקודת התורפה שלהם

IDO
IDO
31/12/2022 5:05:55

טוב … זיון מול אמביד.
החדשות המיידיות טאקר עוצר את זיון

גיא רוזן
31/12/2022 5:07:02

סאנס קבוצה מדכאת. אפשר לזרוק את העונה הזו לפח.
.
לפחות התגובות ההיסטריות לנוכח מה שלברון עושה מעלות חיוך…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שמעלה חיוך זה כמה לברון יעיל שתכף יהיה mvp 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
הם מ-פ-ח-דים חחחח

כולם יודעים שנותנים לו לקלוע שיקלע כמה שיותר ויהיה מבסוט. הליגה צריכה את ההייפ סביב השיא תמיד

גיא רוזן
31/12/2022 5:19:15

חולה עליך ועל ההיסטריה. תענוג.
.
בן 38, עונה 20 בליגה.
28.5 נקודות למשחק, 55% אפקטיבי.
לא היה, אפילו לא קרוב, משהו כזה לפני כן.
.
(מקום שני בפער של יותר מ-11 נקודות זה קובי)
אם היית מציץ במשחק במקום לזרוק תגובה ברגע שהתעוררת וראיתי את התוצאה היית רואה הלילה טונות של האסל שהחזירו את הלייקרס מפיגור בן 15 נקודות.
.
אבל אל תתן לי להפריע לך בתצוגת הקונספירציה,
אני נאחז בכל סיבה שיש לחייך כדורסלנית בימים טרופים אלו …

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנותנים לו ברור שיהיה אפקטיבי אפשר חא להיות אפקטיבי שהשומר מתכופף או בורח לצד? 😂😂
הסטט שלך שווה למקום 13 במערב בו הוא מוליך את קבוצתו 🤣🤣🤣
שיארגנו לו איזה בועה שאף אחד לא יתאמן וינוחו טוב הוא ודיוויס.

IDO
IDO
31/12/2022 5:29:28

שום דבר ממה שאתה אומר לא קרה במשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

קרה מול מיאמי 🤣🤣

IDO
IDO
31/12/2022 5:11:36

דובי פעם רשם לי בתגובה, שהדרך היחידה לעצור את לברון זה עם אלת בייסבול אחרי מסיבת אלכוהול שהוא יורד במדרגות לפניך…. זה עדיין נכון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנופל מראה למתקל שהם לא באותה ליגה. הבעיה שהאחרים בפילי גם לא אותה ליגה 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה קליר פאת פילי

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:23:50

בלוכר טוב לכולם
מצחיק לראות איך ציון נותן שם קליר פאת לטאקר שעושה עליו בלי למצמץ 35 נקודות ו 12 ריבאונד.
איך נפלו גיבורים מהחולונייה.

IDO
IDO
31/12/2022 5:30:12

טאקר עושה עבודה לא רעה. הוא קצת איטי לעומת זיון

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:35:53
Reply to  IDO

גם גקסון פולוק והנרי מאטיס.

penny H
penny H
31/12/2022 5:25:13

לראות את הסל האחרון של לברון שהבטיח את הניצחון ולהתענג.
רותץ את תאוריית ה"קליר פאת" של שמעון.

אין דברים כאלו, עונה 20.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  penny H

חחח תתענג אני כל העונה באורגזמה על המיקום והרמיסות שהשקץ חוטף. מידי גם לכם מותר.
20 עונות 4 אליפויות בלבד. 1 בבועה מיוחדת שאורגנה לכבודו ו2 בקבוצת כוכבים כי יותר מזה הוא לא יכול. מנפח הסטט מס 1 בהיסטוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  penny H

כולם יודעים שהמלך שלך קוריוז תקרא תגובות גם ברשתות צחוקים. יודעים שכל מה שהוא יכול זה לנפח מספרים בגארבגים שאף אחד כבר לא שומר ולא רוצה לשמור.
מלך קליר פאת של כל הזמנים

IDO
IDO
31/12/2022 5:37:26

אבל היום הוא ניצח….

Smiley
31/12/2022 5:25:46

ג'בון קרטר פשוט המציא את עצמו מחדש בבאקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לא המציא ולא נעליים היה תותח בכל דקה שקיבל בכל קבוצה. הבאקס היחידים שנתנו חו דק משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוק ריברס הדביל באמת חושב שטאקר יעצור את ציון ב1 על 1 חחחח לפחות טאקר קלע 2 נק

IDO
IDO
31/12/2022 5:31:29

אני מכריז פליקנס. הגיעו ראשונים למאנ

IDO
IDO
31/12/2022 5:31:57

המשחק הוא כמו פלייאוף. חזק ובלי פשרות

IDO
IDO
31/12/2022 5:32:50

אני אוהב את הנאסל שטאקר עושה על זיון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

שאנתוני אדוארדס ניסה לשמור על ציון כמו טאקר שרקו לו לעבירות על הצבת גוף חזק

IDO
IDO
31/12/2022 5:39:00

השופטים בליגה הזאת זה תעלומה עבורי.
המשחק עכשיו יש שיפוט טוב, פתאום טכנית מהתחת על פילי. למה? לאלוהים התשובות…

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:35:00

הייתי מוסיף לציון עושד 20 אינץ בכל כף רגל והוא לא היה נפצע יותר אף פעם.
היה יכול לשחק כדורסל על מיגרש של מסמרים ולא היה נפצע. היה קולע כל משחק 80 נקודות מינימון (מלשון ירח) בקליר פאת'
גם כשהוא על קו העונשין בקליעה המיוחדת שיש רק לו רואים כמב סנתימטרים חסרים לו לזיון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יהיה עם פילי ישיגו עצירה מתישהו קליר םאת מוחחט

sroni741
sroni741
31/12/2022 5:36:45

טאקר לא מבין למה נותנים לציון ללכת לקו, הרי את דוראנט בפלייאוף ההוא של הבאקס הוא "עצר" בדיוק אותה צורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  sroni741

חחח אמת. אבל לא הכל עבירות

Smiley
31/12/2022 5:41:48
Reply to  sroni741

רק שדוראנט הוא 90 קילו שמעדיף לזרוק מעליו בעוד זאיון הוא 130 קילו שמעדיף ללכת לסל

Smiley
31/12/2022 5:40:04

רק צריך שריי אלן יופיע עם המדי רטרו של הבאקס

IDO
IDO
31/12/2022 5:41:12

סיי ג'יי חזר. נראה את ההפרש גדל לדו ספרתי תוך שתי דקות. הוא קולע כמו מטורף היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

הוא הכוכב האמיתי שם. ציון זה להיילייטס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב אני מכריז על השקנאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן זה פח רציני איזה זבל

Smiley
31/12/2022 5:43:13

אני מת על מקולום. איזה בולר!! טרייד עצום של גריפין.
10 מ-15 מה-3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

טרייד ענק

IDO
IDO
31/12/2022 5:43:44

סווישש סי ג'יי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי זורקים את דוק ריברס ומחתימים את בילי דונובן?

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:43:58

מונופולים זה דבר רע. מקווה שביביהו ימחק את בזק יום אחד כמו שקח-לון דפק את סלקום…
כמה ימים אחרי שניסו להחזיר אותי הם דופקיםלי את האינטרנט. השידורים מקוטעים. זו השיטה כשהתשתית עדיין שלהם והם כביכול מוכרים לספק אחר. כשלא מחזיקים טמבלוויזיה ויש רק תשתית קווית של טלפון, זה המחיר שמשלמים. אתה לקוח שבוי של תאגיד שאתה רוצה כבר 20 שנה שימות ביסורים רבים ביחד עם שאר התאגידים שנהנים לדפוק אותך, כי לכסף אין ריח גם אם תשתמש בו כנייר טואלט אחרי שאכלת 10 קילו בשר….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח. לא הבנתי יש לך סלקום? אם סלקום את חייב את הסיבים שלהם המשודרג ואז אין תקלות בכלל. בלי הסיבים כל שנייה תקלות זה בכוונה שתשלם יותר חחחח.

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:10:38

מאז שקח-לון דפק את המונופולים ברחתי מסלקום כמו מאש ואני רק מצפה שהמהפיכה תימשך. ימותו המונופולים.
ויווה לה רבולוציון…

IDO
IDO
31/12/2022 5:52:59

קח.לון. חזק.
מה אם האינטרנט של אילון מאסק?

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:59:12
Reply to  IDO

בקרוב
אני שמחתי כששמעתי כמה כסף הוא הפסיד השנה.
לא בריא שלאיש אחד יש רכוש ששווה 300 מיליארד….
מאחל לו שבסוף ישאר לו רק מיליארד וחצי בבנק, לא יהיה נורא אם הוא יוריד קצת את האף, בינתיים הוא הגיע רק לירח לפי העתידות מב-ג'וק-ה ג'ו

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:45:48

שימון, ניו אורליאנס דופקים את טמביד.
ציון עם כפות רגליים קטנטנות בועת לטאמבד בתוחעעס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טמביד ניגב אותם. הוא לא אשם באידיוטים שמשחקים סביבו ובמאמן האידיוט שלו

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:53:21

נקודה כואבת בדיוק איפה שזיון יוצא לדוק….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רן הנרגן
רן הנרגן
31/12/2022 5:47:23

שוב קר מאחר עם הטיים אואט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מה לקחת גלולת רזי

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:54:10

הירוקות חזקות במיוחד
ממליץ בכל לב מעורב בפטריות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח איזה חסימה נעה של יונאנס ועוד תפס את טאקר עם היד שלא יצא על ציון מה זה חחחחח זה דברים ששמורים רק למלך

Smiley
31/12/2022 5:49:41

ההיט מצאו עוד פנינה עם אורלנדו רובינסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סי גי דורך על המטלית של פילי

IDO
IDO
31/12/2022 5:50:14

דנבר – מיאמי
ההרכב השני של דנבר זה בדיחה.
חמש הפרש למיאמי. סוף שלישי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן זבל תראו איך הוא מטייל מצד לצד. במשחק מהיר הוא לא יודע מה לעשות שצריך ללחוץ וזה איכסה להטריד מייד

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:52:26

ציון לובש נעל באורך 15, אני 13.5 אבל בערך 40 עד 50 קילו פחות ונמוך ממנו ב 13 ס"מ.
אם היה על 20 לא היה נפצע ואם היה משחק יחף היה בריא לנצח וחי עד 120 מינימון

IDO
IDO
31/12/2022 5:59:18

זה אומר שיש לו זיין קטן???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

🤣🤣🤣🤣
רזי מפתח תיאוריה חדשה עכשיו

IDO
IDO
31/12/2022 6:03:47

זה פעמיים מצחיק כי קוראים לו ….. זיון

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:04:52

תמיד
והקונספירטיבי הכי מצחיק

Smiley
31/12/2022 5:54:28

#דיאנדרה_ג'ורדן_עדיין_חי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😂😂😂 איפה גואקים נואה? עדיין לא נבחן לאיזה קבוצה ולא הצהיר שהוא בכושר הטוב בחייו?

Smiley
31/12/2022 5:58:35
Reply to  Smiley

יוקיץ' מקבל טיפול מההיט אז הפשירו את ג'ורדן

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 5:55:35

CJ עושה היום צחוק מהארדן ושות.

IDO
IDO
31/12/2022 6:00:17

יוקיץ מגיע רק שבע דקות אחרונות.
זה בשביל לתת ייתרון הוגן ליריבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה אני בפטיש הסרבי מול הנגרים

IDO
IDO
31/12/2022 6:01:21

או הנה יוקיץ הגיע מוקדם היום.

TRIP
TRIP
31/12/2022 6:01:32

חחחח למי אכפת משיא לברון יסיים מחוץ לפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

אכפת למלך אכפת לסילבר זה עוד פסטיבל דולרים ומיתוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ הרמאי שוב כל הידיים שלו אדומות בליגה שאוסרת מגע והוא השחקן היחיד בליגה עם ידיים אדומות.

IDO
IDO
31/12/2022 6:02:36

מיאמי ראשונים למאה.
אבל…. הם לא פתחו מספיק באפר על ההרכב השני לכן.
מכריז על יוקיץ!

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:06:17
Reply to  IDO

תעמוד בתור כמו כולם.

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:04:05

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, הקידרור (חייב קוף) של יוקיץ מצחיק ברמות, אבל חייב לציין שלמרות שזה תחכת קידקור דיקרור, זה עדיין אפקטיבי.

Smiley
31/12/2022 6:04:17

יוקיץ' העביר הילוך ופתאום רק מינוס 3

IDO
IDO
31/12/2022 6:06:41

האם לכם, כולם יודעים שיןקיץ יקבל את הכדור במרפק. כמו לקחת מוצץ מתינוק

IDO
IDO
31/12/2022 6:07:16
Reply to  IDO

באם חכם….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי משחק כבר 3 רצוף זה מלא מאמץ עוד מעט יצא ללואד

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:07:48

נכון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

IDO
IDO
31/12/2022 6:08:11

זה בגלל שהם מפסידים אבל רוצים לנצח. קונספט מוזר הא….

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:07:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יוקיץ נראה תמיד כמו הילד הזה שתמיד מגלגל עיניים למעלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לאורי תופס לגורדון את הידיים ושם לו מכה בפהים ואומר מה עשיתי 😂😂😂
היה עדיף לו ליפול לפחון הזה

IDO
IDO
31/12/2022 6:27:22

חחח

IDO
IDO
31/12/2022 6:10:03

משהו מעניין היום. באם ששומר על יוקיץ מונע ממנו את המיקום במרפק ומשבש במשהו את המשחק של דנבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

דהההההה בכדורסל צריך לחכות עם ידיים על המתניים על קשת ה3 לא להילחם על מיקום 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה סל של גורדון חחח. למה לאורי במגרש מישהו יודע? גייב וינסנט כמה רמות מעליו

IDO
IDO
31/12/2022 6:10:56

וווווו גורדון סל ענק

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:12:10

איזה סל של גורדון בנפילה, אנד וואן

TRIP
TRIP
31/12/2022 6:12:17

טיילור גיבור יציל את מיאמי

TRIP
TRIP
31/12/2022 6:13:06

אמיתי עכשיו זה רק אני או שכל סל שני בליגה נגמר באנד וואן

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 6:28:43
Reply to  TRIP

זה רק בראש שלך. זה ככה מ-1957

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:38:03

תגיד, וזה אפקטיבי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הקונוס פורטרהגוניור על המגרש איזה קונוס. הירו מתעלל בו

IDO
IDO
31/12/2022 6:14:49

הירו יוקיץ הירו יוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הירו עושה צעדים במלא זריקות שלו מזיז את 2 הרגליים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקה חחח היה בכלל צידים של הירו לדעתי

TRIP
TRIP
31/12/2022 6:18:54

טיילור גיבור נגד הגוקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי החולייה החלשה לא יאמן שהוא על המגרש

IDO
IDO
31/12/2022 6:21:15

זה התאגיד. מריצים אותו לטרייד … 😅😐😅😅😅

IDO
IDO
31/12/2022 6:19:38

מישהו מריח הארכה?

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:22:24
Reply to  IDO

אני תרכיז לא

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:19:47

מורדי

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:21:38

מורדי לאט לאט חוזר להיות הבטחה גדולה והשאלה היא האם זה יספיק?

Smiley
31/12/2022 6:22:57

ג'מאל מורי קלאץ'
ג'ימי עושה שטויות

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:24:45

יוקיץ לבאאאאאם
נוט אין מי שיפט יו דאמם באאאם פאגוטטטטט

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:25:26

מאלון כל כך יותר מאמן מכל האחרים

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 6:27:12

זה נכון

IDO
IDO
31/12/2022 6:25:58

יום מטורף ליוצאי פורטלנד.
42 לסי ג'יי
35 לטרנט ג'ר

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 6:26:47

הצטרפתי לשתי דק' אחרונות בדנבר.
מארי מנגב

IDO
IDO
31/12/2022 6:28:23

הפסדת רבע מטורף

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:29:11

תמא טקס
הגאון עם עוד טריפפל אבל מהר מאד לוקה יעבור את כולם כולל את ראס.
נראה כמה שנים יקח לגלידת תות בהיר לעבור את לברון כמלך הסלים, בובי גל

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 6:30:36

איזה איסוף זה KCP לדנבר

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:31:26

חושב זה המשחק הכי מעניין בין שני מאמנים מעולים.
מאלון ניצח את ההודי-מקסיקני ספולס יוקיץ ניצח את גימי ממש לפני הלואוד הקרוב.
גימי צריך לנוח עכשיו לפחות 5 משחקים, פאפי קיקי לינק.

Smiley
31/12/2022 6:31:42

חייבים לשריין את שארפ לתחרות ההטבעות השנה. לרוקי הזה יש קפיצים ברגליים

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 6:32:17

איזה כיף זה לגור בעיר ולאהוד קבוצה ובה יוקיץ'.
זה נקרא לאהוד שחקן וקבוצה בלב שלם.
תושבי ואוהדי דנבר זכו בגדול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ונדרבילט נתקע בסבוניס שמנסה לברוח לאחור אפילו ומקבל אנד וואו חחח
Et אומר לי אבל לא היה פה עבירה לך תסביר לו wwe

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 6:39:54

תסביר לו שהכל בראש שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה בעיה כי אז על כל הסבר באה השאלה למה? הוא ילד סקרן. הסברתי לו בערך שזה לא כמו בשכונה ושם הכסף יותר חשוב מההוגנות של הספורט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מארקנן מנגב את הקינגס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סבוניס קלע 3 ושאג דאביי בלאט חחחח לא נראה לי שמישהו הבין שם חחחחחח

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:35:34

מורדי לא היה שווה הרבה עד לקלאץ, אז הוא פתאום התעורר. מקווה לגמר בוסטון מול דנוור בתחילת יוני
וזה אם פוטין לא יחליט פתאום לזרוק כמה טילים עם גרעיני עפולה על וושינגטון וניו סיילם.

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:36:36

באאםםם יצא עב"מ

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:40:07

שימון, גורדון חומוס פול ביצה עם 26 נקודות, 65% דפקטיבי…
מילה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2 מילים. לילי כריות

IDO
IDO
31/12/2022 6:44:30

וזה בלי לראות שנייה מהמשחק.
גם נביא גם מלכים

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:45:36
Reply to  IDO

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שע'יהו וירמי-מיאו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

מה יש לראות הייתי אומר לך שהוא יעשה את זה גם לפני המשחק בכלל.

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:41:32

נו, מה נראה סאק או פורטלנד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול חוגג על לילי כריות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מול שארלוט הוקס לילי כריות וכאלה

נראה אותו מול משהו סביר מיאמי בוסטון וכאלה בהרכבים מלאים.

בקליר פאת אנחנו יודעים שהוא טוב

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 6:42:23

חחחחח השדרים זועמים על עבירת אוויר לדיים. שוחטים את השופטים בשידור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח דמיאן עשה קוסט טו קוסט קו ישר ושם לייאפ et אומר לי מה זה למה הם לא שומרים? 🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:44:38

היה כיף אתמול בבוקר בזיקים ואשקלון
איזה כיף, הלוואי כל יום ככה. חשבתי לאסוף מוצצים מהים אבל הכל כבר נאסף. דיברו על מכולה של אייפונים אבל אין. היו רק שני חברה צעירים שאספו בקבוקי בלסטיק שהגיעו מעזה לחופי אשקלון אחרי הסערה האחרונה. ניגשתי ואמרתי להם כל הכבוד ותודה.

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 6:44:52

דיים כזה מטומטם

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:46:23

דאם?

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:46:47

דאאמי יותר טוב

IDO
IDO
31/12/2022 6:50:36

אני רוצה להחליף דיימו ביוקיץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

חחחח מי יתן לך 🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:52:29

מאליק מינק: פאקקקק, מיי מאן מיי מאן

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 6:59:16

נווווווווווווווווווווווו? טוב
ככה בחתונה עם נעלי התעמלות וכובע בייסבול?
איך האישה נתנה לו?
https://people.com/sports/detroit-pistons-kelly-olynyk-weds-jackie-mcnulty-in-playful-vineyard-ceremony/

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:16:06

איש חמוד

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:17:47

+1966
אבל כובע בייסבול בחתונה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קינגס יוטה משחק טוב סאבו מככב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/12/2022 7:00:49

לילי כריות,דיים בחיים לא יקח טבעת בפורטלנד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא מעניין אותו

Smiley
31/12/2022 7:01:08

וואו!!! איזה פוסטר של דארון פוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😳😧

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/12/2022 7:01:19

הטראקר נבעט הלילה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/12/2022 7:02:21

אויוויזמיר ניצח הבבון?

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:07:35

זה בזכות חיתולי סטרואידים שקנה מסין, אלה שאוכלים את חיתולי פופרס בלי מלח…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח המעבדה לא בסין

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:11:41

בטח סין
סין העממית

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/12/2022 7:10:29

המעבדה של הבבון בל.א

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/12/2022 7:10:56

רזי ימניוק לא ללכלך על טיטולי הבית

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:13:18

לא לשקר, אני לא הייתי מרוצה מהסחורה שלך ועברתי לקנות בעלי אקספרס. בינתיים אין טענות, גם זול וגם אייכותי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/12/2022 7:20:21

שקר וכזב,כמה בקשיש הסינים שילמו לך?

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:34:28

שמו רבה קה-סף, חשבון באיי קאיימן. כל חופשנה אני נוסע לשם גם מקבל סטוק לכל השנה וגם חוגג על מוחיטוס עם הבנות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול קלע 33 וחטף 30. פלוס 3 לקבוצה ופיגור של כמה נק😁

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:08:48

מרקקן זה חתיכת טאוויל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מארקנן מדהים

IDO
IDO
31/12/2022 7:09:46

נאדאל – נורי
טניס כל כך יותר אמיתי מאן בי איי. רק אומר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

בטניס אי אפשר לרמות אי אפשר לקפוץ על מגינים

IDO
IDO
31/12/2022 7:17:28

יש רשת בינך ובין הקבוצה השנייה.
מחשב שורק את הקווים. אי אפשר לרמות.
וכל התהילה וההחנקות עליך. אין מאחורי מי להתחבאות.

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:10:53

קבנוס זה חתיכת נקניק מטומטם, אסיסט אתה צריך למסור לשחקן סאק ולא ליוטה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי זה קבנוס?

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:16:44

שיבוש של סאבוניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגינגי תופר את יוטה כל הסליםמשלו בלי שומר באזור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל הקהל צועק mvp לסבוניס

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:13:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דייי אא רוןןןן איזה שחקן

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:14:56

קבנוס קצת מזכיר לי את קווין לאב אבל בלי הכישרון.

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:15:49

דאאארון דה קינג פוווקס, כל זריקה פוקס

הייט אשברי
הייט אשברי
31/12/2022 7:18:48

פול פארטי .
שימעל'ה ??

IDO
IDO
31/12/2022 7:19:59

בריכת גורדון הייט. צעצוע של עשירים 😅😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תבוא מול מיאמי בוסטון וכו לא מול לילי כריות שארלוט הוקס וכל מיני זבל בקליר פאת

הייט אשברי
הייט אשברי
31/12/2022 7:22:38

שם לב להרכב ?

הסלטיקס בילו ערב לא נחמד בצ'ייס לא מזמן .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה ההרכב בלי סטף 😉

הייט אשברי
הייט אשברי
31/12/2022 7:31:37

ובלי וויגס

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:20:15

קונלי קונלי, מה הוא קונה לי

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:20:35

פרילי וקינלי

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:20:45

ג'ורדן פול >>>> העכברוש

Smiley
31/12/2022 7:21:19

הבלייזרס לא מצליחים לגמור את המשחק ובסוף הווריורס יעקצו להם את הניצחון

IDO
IDO
31/12/2022 7:23:24
Reply to  Smiley

זה כבר נהיה משעמם.
העונה אני על העגלה של דנבר במערב ונטס במזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי רוצה את טוביאס והארדן על מארקנן וקלרקסון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי מארקנן לא בהכרה איזה שחקן אני בוכה שאנחנו משלמים 240 לטוביאס

Smiley
31/12/2022 7:23:00

הג'אז השנה יחידה מובחרת. לא מוותרים על אף משחק.
מרקנן היה צריך אליפות אירופה אחת שתפתח לו את כל הצ'אקרות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני עושה טרייד של הארדן וטוביאס על מארקנן לבד

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:32:14

הארדן אשפה. פילי עשו את טעות חייהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואווו הגינגי איזה שלשההההה

משחק מטורף בסקרמנטו
יאללה מארקנן הולך לווי אר אול וויטנס

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:24:17

איזה וינטאג' במפרץ

Smiley
31/12/2022 7:24:24

הנה הווריורס הפכו ועם כל המומנטום ישאירו את הניצחון במפרץ

TRIP
TRIP
31/12/2022 7:24:31

חחחח הארטר טופ 3 ג'ינג'ים

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:25:15

אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה חה חה חה חההההההההההההההההההההההההההההההה

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:25:52

אבל יוטה ישימו 2 מהקו, חכו תראו

Smiley
31/12/2022 7:25:28

הוורטר!!! איזו צאקה מקילומטר!!!
המעבר לקינגס הרים לו את הקריירה

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:25:32

דיים נעל בית

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:28:19

לא! נעל בית יותר חכם

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:37:54

תלוי איזה נעל. קיפי כן אבל דיים יותר חכם מנעל בית רגילה.

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 8:09:27

נתפשר על נעל בית עם חור?

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 8:26:28

נסכים לא להסכים

דוקטור רזי הופמן
31/12/2022 7:26:27

האולם בסאק מלא עד ס מקום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה של הריסון בארנס שתופס עם היד את מארקנן בכל המהלך ואין שריקה חחחח

Smiley
31/12/2022 7:26:55

קומינגה יכול להתפתח לשומר ברמה של איגואדלה.
שחקנים מולו לא יצליחו לראות אור יום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

שלא יראו אור יום הם יקפצו עליו וילכו לקו

TRIP
TRIP
31/12/2022 7:27:21

הגינגים תפסו יום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נגמר מארקנן עשה איירבול לwaaw

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:27:35

דיווינצ'נזו ענק

Smiley
31/12/2022 7:28:02

והנה הגינגי של הווריורס גומר את המשחק עם שלשה.
הגינגים מכים מרחוק היום במערב

רן הנרגן
רן הנרגן
31/12/2022 7:30:01

הג'ינג'י זו הגנבה של הקיץ

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:35:26

שמע, לפחות זה אחרי כל המשלימים שאיבדתם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אשך משחק הבא סידרו לגורדן פול את העכברוש לקליר פאת נוסף.
מה נעלמו היריבות המורמליות בליגה

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:34:23

עם העכברוש במקומו הייתם קבוצה נורמלית

אשך טמיר המקורי
31/12/2022 7:34:44

* עם פול במקום העכברוש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מוטב מאוחר וגו – פריוויו מעולה דור, תודה רבה.

thetroll
thetroll
31/12/2022 7:48:07

סיימתי בזה הרגע חברים קצת הייתי בפיגור ג'ורדן )בייבי סטף) פול (לא קלרקסון) בסדרת משחקים מטורפת גורם לעולם לשכוח שסטף קיים… מדהים איזה אוצר הלוחמים מצאו בירכתי הדראפט ההוא. לבן אדם יש סןואג שחבל על הזמן. היה נתן באמת הצגה. פששששש

Dipsy
Dipsy
31/12/2022 7:52:51
Reply to  thetroll

אמת היה מצוין. בכללי כיף להתחבר לקבוצה הזאת, קנו כמה משחקים לא פשוטים והצדיקו את השם

thetroll
thetroll
31/12/2022 8:16:15
Reply to  Dipsy

שים לב גם לקליי הוא סובל מתנודות במצב הרוח אבל כשהוא טוב הלוחמים מנצחים. הוא טוב בצ'ייס , לא משהו ולעיתים על הפנים בחוץ וזה המקור לצרות של הלוחמים בחוץ. היתר זה צוות משלים שמתחיל איכשהוא להתגבש. נראה מה יצא מהעונה הזאת.

thetroll
thetroll
31/12/2022 8:17:30
Reply to  Dipsy

ואין ספק שזו הקבוצה שהכי כייף לראות בליגה ולהתחבר אליה. מסכים.