You are currently viewing הגריזליס מגיעים לקנדה, הקליפרס יתארחו בבוסטון וארבעה משחקים נוספים בפריוויו חמישי / רותם אלרן

הגריזליס מגיעים לקנדה, הקליפרס יתארחו בבוסטון וארבעה משחקים נוספים בפריוויו חמישי / רותם אלרן

מנת השף

2:30 – בוסטון סלטיקס (10-25) VS לוס אנג'לס קליפרס (15-21)

גולת הכותרת של ליל המשחקים תתרחש בעיר השעועית, בה הסלטיקס, המדורגים במקום הראשון במזרח, יפגשו את הקליפרס, המגיעים מהמקום הרביעי במערב.

לאחר שסיימו במקום השני במזרח בעונה שעברה והצליחו להגיע בפלייאוף עד הגמר, בו הפסידו לווריורס בשישה משחקים, העונה הסלטיקס נראים טובים אפילו יותר, כשהם מחזיקים בהתקפה הטובה ביותר בליגה, מחזיקים ברייטינג ההגנתי השביעי בטיבו ב-NBA ומקבלים תרומה נהדרת מהכוכבים המובילים טייטום ובראון, כשכל אחד מהשניים מעמיד לפחות 27 נקודות למשחק העונה.

היכולת של הכוכבים והשיפור המשמעותי של בראון הם ברכות עבור בוסטון, אך אפילו יותר מכך, גורם נוסף שסייע בקפיצת הרמה הוא התוספת של מלקולם ברוגדון לסגל. שתיים מהבעיות הגדולות של בוסטון בעונה שעברה היו מחסור בעומק בסגל ומחסור במוביל כדור טבעי, ועל שני הצרכים האלו ברוגדון ענה – הוא אמנם מקבל רק 23.5 דקות למשחק העונה, אך הוא מנצל את הדקות האלו כדי לקלוע 13.3 נקודות ביעילות מצוינת, כשהערך של הגארד בן ה-30 לקבוצה ניכר בכל דקה ודקה שלו על הפרקט.

מהצד השני, הקליפרס יגיעו למשחק בסגל מלא, דבר שלא מספיק ראינו מהם במהלך השנתיים האחרונות. קוואי לנארד אמנם חזר מקרע ברצועה הצולבת והשתתף רק ב-14 מ-36 משחקי הקבוצה, אך לאחרונה מראה סימנים של חזרה ליכולת שהתרגלנו לראות ממנו לאורך השנים, כשב-6 המשחקים האחרונים שלו הוא קולע 22.3 נקודות ב-51.5% מהשדה, קוטף 7.2 ריבאונדים ומוסר 4.2 אסיסטים למשחק, כשהוא גם משיג 1.3 חטיפות למשחק. הלילה הוא ייתקל באתגר קשוח, כשהגנת הכנפיים של הסלטיקס היא ככל הנראה הטובה ביותר בליגה עם שחקנים כמו טייטום, בראון, הורפורד וסמארט, אך לשמחתו יש לצידו עוד שחקן כנף התקפי מוביל – פול ג'ורג'.

לאחר שסבל לא מעט מפציעות במהלך העונה שעברה, העונה ג'ורג' כבר השתתף ב-26 מ-36 משחקי הקבוצה (לעומת 31 במהלך כל העונה הקודמת), כשבמשחקים אלו הוא מעמיד 23.7 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים, כשהוא תורם המון גם בהגנה ומסייע לקליפרס להפוך לקבוצה ההגנתית הרביעית בטיבה בליגה, לפחות לפי מדד הרייטינג ההגנתי. הקליפרס אמנם לא יוצאי דופן התקפית העונה, אך ב-278 דקות משותפות של לנארד וג'ורג' הם מחזיקים בנט רייטינג של 14.5, כך שאני מאמין שההתקפה לא תהווה בעיה הלילה. יחסי הכוחות פה מאוזנים למדי, וקשה לקבוע מי הפייבוריטית או אם בכלל יש כזו הלילה, והרמה של השתיים מבטיחה לנו משחק מהנה ומותח הלילה, שבעיניי הוא בהחלט המעניין ביותר מכל השישה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הסלטיקס ב-4 נקודות.

שאר המשחקים

2:00 – שארלוט הורנטס (26-9) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-15)

המשחק השני של הפריוויו ואחד משני המשחקים המוקדמים ביותר של הלילה שלפנינו יגיע אלינו מצפון קרוליינה, שם ההורנטס יגיעו כשהם מחזיקים באחוז הניצחונות ה-29 בטיבו בליגה, בעוד הת'אנדר יבואו מהמקום ה-12 במערב, אך כשהם נמצאים במרחק 2 משחקים בלבד מכניסה לפלייאין.

שארלוט הגיעה לפלייאין המזרחי בשתי העונות הקודמות מהמקום העשירי, כשבשתי הפעמים היא לא הצליחה לעלות שלב ולהתקדם אל הפלייאוף. השנה היא נוקטת בשיטת הטנקינג כבר מההתחלה, כשניצחה רק ב-9 מתוך 35 המשחקים הראשונים של העונה, ובמצב הנוכחי לא נראה כאילו המצב הולך להשתפר בעתיד הקרוב – ההורנטס קיבלו עד כה 11 משחקים בלבד מלאמלו בול, הכוכב הראשי של הקבוצה, אשר סבל מפציעות וחוסר כשירות בפתיחת העונה, אך גם באותם 11 משחקים הקבוצה הצליחה לנצח ב-3 בלבד. בול מראה רמה גבוהה ואפילו השתפר כסקורר, אבל זה לא מספיק כרגע, ואני לא מאמין שזה יספיק לניצחון הלילה, במיוחד לאור ההיעדרות של קלי אוברה, שמהווה את אחת מנקודות האור הבודדות בשארלוט העונה.

מהת'אנדר צופתה רמה דומה לזו שאנו רואים מההורנטס העונה, אך עד כה הקבוצה מצליחה להציג יכולת מצוינת בהובלת שיי גילג'ס אלכסנדר, שעם 31.5 נקודות למשחק ב-62.3% אפקטיבי מוכיח שהוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר כרגע בליגה. ב-33 המשחקים בהם שיחק עד כה העונה גילג'ס אלכסנדר הצליח להתמקם במקום הרביעי בטבלת הסקוררים המובילים בליגה, כשמבין שישה שחקנים הקולעים מעל 30 נקודות למשחק העונה הוא מחזיק בטרו שוטינג השלישי בטיבו, כשלפניו נמצאים רק ג'ואל אמביד וסטף קרי. השחקנים המשלימים של אוקלהומה לא מספיק טובים כדי לתמוך כראוי בתפוקה המדהימה שהגארד מייצר העונה, כך שהקבוצה כרגע נמצאת במאזן שלילי, אך מול שארלוט במצבה הנוכחי אין לי ספק שיכולת כזו מצד שג"א תספיק לניצחון קליל.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הת'אנדר ב-11 נקודות.

2:00 – אינדיאנה פייסרס (17-18) VS קליבלנד קאבלירס (13-22)

המשחק השני שיתחיל ב-2:00 שעון מודיעין היום יגיע היישר מאינדיאנה, שם הפייסרס הצעירים והמהנים יפגשו את הקאבס, קבוצה צעירה ומהנה מאוד בפני עצמה.

טייריס האליברטון, הכוכב הראשי של אינדיאנה ומוביל הליגה באסיסטים העונה, מוגדר בספק לקראת המשחק הלילה, מה ששם את היכולת של הקבוצה כולה בספק לקראתו. האליברטון הוא ללא ספק הכוכב המוביל של הפייסרס העונה, כשעם ניהול משחק נפלא הוא המנוע של התקפת הקבוצה, דבר שמתבטא באופן מצוין בנתוני ה-On/Off של הרכז הצעיר – כאשר האליברטון נמצא על המגרש הקבוצה מחזיקה ברייטינג התקפי 113.7, נתון שהיה ממוקם במקום ה-11 בליגה, ממש מעל הקאבלירס. כאשר הוא נח או נעדר, הקבוצה צונחת ב-7.8 נקודות ל-100 פוזשנים, מה שהיה מוריד אותה למקום האחרון בליגה במדד, ובפער נאה מההורנטס האחרונים. ההיעדרות הפוטנציאלית שלו הלילה מטילה צל על היכולת של הפייסרס לנצח בו, והדבר העיקרי שיקבע את התוצאה במשחק הוא אם האליברטון יעלה על המגרש.

מנגד, הקאבלירס גם הם נעזרים ביכולת נהדרת מצד גארד מוביל העונה, כשדונובן מיצ'ל קולע 28.5 נקודות למשחק ב-58.7% אפקטיבי, יעילות נהדרת, שרק מרשימה עוד יותר לאור פרופיל הזריקות של הסקורר המוכשר שהגיע מהג'אז במהלך הקיץ. השילוב שלו עם דריוס גרלנד (21.4 נקודות ו-7.8 אסיסטים למשחק) עוזר להתקפה של קליבלנד להתקרב אל העשירייה המובילה במדד הרייטינג ההתקפי העונה, כשלצידם צמד נוסף, הבנוי מאוון מובלי וג'ארט אלן, מוביל את הקאבס אל המקום הראשון בליגה במדד הרייטינג ההגנתי. קליבלנד טובה מהפייסרס כמעט בכל היבט העונה, ומגיעה כפייבוריטית מובהקת הלילה, במיוחד לאור מצבו של האליברטון.

ההימור שלי הוא ניצחון ב-13 של הקאבלירס.

2:30 – טורונטו ראפטורס (19-15) VS ממפיס גריזליס (13-20)

הראפטורס נראו טוב בשנה שעברה, כשהחזיקו במאזן החמישי בטיבו במזרח, אך העונה משהו לא עובד שם, כשהקבוצה מצליחה לנצח רק ב-15 מתוך 34 משחקיה. פרד ואן וליט כבר הספיק להחמיץ 6 משחקים, כשהוא עשוי גם לא לשחק הלילה, ופסקל סיאקם כבר החמיץ 10, כך שהקבוצה ללא ספק סבלה מהפציעות של שני הכוכבים הראשיים לאורך פרקי זמן קצרים, אך קשה לומר שדבר זה מצדיק את המאזן החלש.

לאחר שנים בהן הקבוצה הייתה אחת מהקבוצות ההגנתיות החדשניות והמבריקות ביותר ב-NBA תחת ניק נרס, העונה ההגנה של טורונטו לא נראית טובה באותה רמה, כשהיא מחזיקה ברייטינג ההגנתי ה-15 בטיבו בליגה, בנוסף לרייטינג ההתקפי ה-13 בטיבו, וייתכן שזו הבעיה המרכזית שלה – היא מספיק טובה בשני צדדי המגרש על מנת להתמודד עם לא מעט קבוצות בליגה, אך ממוצעת מכדי להתמקם כאחת הקבוצות הטובות באיזור המזרחי, כשכרגע היא אפילו לא נמצאת בתמונת הפלייאין. יכול מאוד להיות שזה ישתנה, במיוחד לאור כך שטרם עברנו חצי עונה של NBA, אבל אולי צריך להתחיל לפקפק בהצלחת הסגל הנוכחי של הראפטורס.

מנגד, הגריזליס משחקים כדורסל מצוין למרות היעדרויות של הכוכבים הראשיים, כשהמועדון מצליח להחזיק במאזן השלישי בטיבו במערב למרות היעדרויות ארוכות של שניים משלושת השחקנים המובילים של הקבוצה, כשג'ארן ג'קסון ג'וניור החמיץ 16 משחקים העונה ודזמונד ביין החמיץ 18. הלילה הם יגיעו בסגל מלא, ולאור כך שמדובר בקבוצת חוץ לא רעה בכלל (7 ניצחונות ב-17 משחקים) אני מאמין שהם הפייבוריטים לקראת המשחק הלילה, במיוחד לאור העובדה שהראפטורס עשויים לשחק ללא אחד משני השחקנים המובילים שלהם.

ההימור שלי הוא ניצחון ב-5 של הגריזליס.

3:00 – סן אנטוניו ספרס (23-11) VS ניו יורק ניקס (17-18)

לאחר שהניקס ספגו רק לפני יומיים תצוגה היסטורית מלוקה דונצ'יץ' והפסידו בהארכה למאבריקס, הלילה הם ינסו להתאושש מאותו משחק כשישחקו מול הספרס, אשר מגיעים מהמקום ה-14 בקונפרנס המערבי.

הספרס עשויים לשחק הלילה ללא דווין ואסל, קלדון ג'ונסון ודאג מקדרמוט, כשהשניים הראשונים הם שני הסקוררים המובילים של הקבוצה העונה ומלבדם אין בקבוצה שחקן הקולע מעל 13 נקודות למשחק. הספרס ממשיכים לשחק כדורסל קבוצתי מאוד תחת שרביטו של גרג פופוביץ', ואף נמצאים במקום השלישי בליגה בממוצע האסיסטים, אך רמת הכישרון בסגל לא מספיקה כדי להפוך את הקבוצתיות הזו לרמה גבוהה. דבר זה מתבטא בכך שסן אנטוניו מחזיקה ברייטינג ההתקפי ה-28 בטיבו בליגה העונה, שיוצר סיטואציה בעייתית כשהוא מתחבר אל ההגנה החלשה ביותר ב-NBA.

ההפסד הכואב שספגו במשחקם האחרון, בו לוקה דונצ'יץ' הצליח להחזיר את המאבריקס מפיגור 9 עם 34 שניות לסיום המשחק, היה ההפסד הרביעי ברציפות שנחלו הניקס, דווקא לאחר רצף של 8 ניצחונות שהגיע בדיוק לפניו. ניו יורק מתקשה להראות יציבות העונה, אך בהחלט יש לה רגעים טובים שגורמים לפיתוח תקוות קלושות במועדון. היכולת הזו לא תעביר אותם שלב בפלייאוף, אך יכול להיות שתביא אותם אליו, ואני מאמין שהמשחק הלילה הוא הזדמנות פז לקטוע את רצף ההפסדים ולהתקדם מעט בכיוון הפלייאוף המיוחל.

ההימור שלי הוא ניצחון של הניקס בהפרש של 8 נקודות.

3:30 – דאלאס מאבריקס (16-19) VS יוסטון רוקטס (24-10)

המשחק שיסגור ליל משחקים איכותי למדי יפגיש את המאבריקס, אשר מגיעים מלווים באופוריה לאחר תצוגה כדורסלנית יוצאת דופן והיסטורית שקיבלו מלוקה דונצ'יץ' מול הניקס, עם הרוקטס, אשר מחזיקים באחוז הניצחונות הנמוך ביותר במערב.

עם טריפל דאבל של 60 נקודות, 21 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, דונצ'יץ' הפך לשחקן הראשון אי פעם להעמיד טריפל דאבל שכולל 60-20, כשבשילוב עם הקאמבק הכמעט בלתי אפשרי שהיה אחראי לו בחצי הדקה האחרונה של המשחק ראינו ממנו את אחת מתצוגות התכלית המרשימות ביותר בתולדות הליגה, והלילה הוא מגיע עם המומנטום של המשחק הזה. יוסטון לא קבוצה מספיק טובה כדי שישחק מעל 30 דקות מולה, אך לאור מה שראינו ממנו במשחק האחרון קשה שלא להאמין שייתן עוד תצוגה מכובדת מאוד לכל הפחות.

האינטרס הראשי של יוסטון העונה הוא להפסיד כמות משחקים גדולה ככל הניתן, והלילה המאבריקס ישמחו לעזור בקיום אינטרס זה. יוסטון היא הקבוצה שמאפשרת ליריבותיה לקלוע הכי הרבה שלשות בליגה, כשהן גם עושות זאת באחוזים השמיניים בטיבם (36.4%), והלילה היא תפגוש קבוצה שמחזיקה בכמות השלשות הממוצעת השלישית בגובהה בליגה. דאלאס קולעת ב-35.8% משלוש, לא אחוז גבוה בצורה יוצאת דופן אך מספיק גבוה כדי להנות מהזריקות הקלות שיוסטון תאפשר לה, כך שיש סיכוי לא רע בכלל שנראה את דאלאס עוברת את רף 20 השלשות הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של המאבריקס ב-17 נקודות.

Subscribe
Notify of
106 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פריוויו מפואר ויסודי לערב לא רע בכלל. תודה רבה רבה רותם. הניקס יטחנו אותנו, וגם שרלוט ויוסטון יפסידו.

רן הנרגן
רן הנרגן
29/12/2022 18:02:21

דריימונד גרין הוא השחקן הכי טוב מעולם עם ממוצע קליעות בקרירה של פחות מ 9 נקודות למשחק.
.
הוא היה בורג מרכזי בקבוצה שזכתה ב 4 אליפויות והגיעה לשתי סדרות גמר נוספות בעשר השנים שהוא בליגה.
.
הוא מהווה שילוב יחודי של שחקן הגנה מהטובים שהיו מעולם בליגה עם יכולת ריכוז משחק מהשורה הראשונה.
.
יכנס להיכל התהילה כבר בהזדמנות הראשונה

וניל טרופי
וניל טרופי
29/12/2022 18:17:56

אני מת על ההרמות האלה להנחתה, קח כל שחקן הגנה למשל אבדיה או סמארט ושים אותו ליד קארי דוראנט וקליי ותבדוק אם התוצאה תהיה שונה.
לגרין יש טבעות ולכן יהיה הול אוף פיים, בתור שחקן אפשר לשאול את האמא שלו מה היא חושבת.

רן הנרגן
רן הנרגן
29/12/2022 18:43:55

הסטאטיסטיקות של חמישיות שונות בתקופה שדוראנט שיחק בג"ס מראות שאתה טועה. גם בתקופה הזו ג"ס היטיבה לשחק כשדורנט היה פצוע. אבל בעיקר אתה טועה ליחס לתקופה הזו את עיקר ההשגים של גרין. גרין עם ג"ס הגיעו לגמר 1/2 3 פעמים ללא דורנט וניצחו פעמיים. כל מי שיטען שעם כל שחקן הגנה מעולה (אבדיה רחוק משם) ג"ס היתה מנצחת שיסתכל על ההשג של בוסטון עם סמארט בשנה שעברה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29/12/2022 18:47:16

כרפה הבנה, אני חייב להגיד, לא אוהב את גרין, יותר מתעב אבל אובייקטיבית, רן צודק.

הייט אשברי
הייט אשברי
29/12/2022 21:10:41

כל כך מופרך, שלא בא לי אפילו לענות. ובכל זאת :
לא לסמארט , לא לאבדיה ולא לאף שחקן הגנה אחר בליגה יש את אינטליגנצית המשחק של דריימונד בצבע . הוא פשוט תמנון אנושי שיודע לשלוח את הידיים בדיוק ברגע הנכון . פשוט שחקן הגנה עם טיימינג מדהים. וגם לא חושש מגבוהים ממנו ויודע לחסום אותם. וגם מנהיג טבעי על המגרש , שאף פעם לא בורח ממילוי כל משימה .

NBA בדם
Editor
29/12/2022 22:31:57

מסכים איתך רן שגרין הוא אחד מהבודדים שהשפיע על המשחק רבות בלי לקלוע המון והיה חלק חשוב בשושלת של גולדן.
אבל אני מסכים עם וניל טרופי שזה הרבה יותר קל לשחק בסופר טים שהתפקיד שלך הוא הגנה חזקה, מנהיגות ומדי פעם ניהול משחק משובח.
להיכל הוא אולי ייכנס, אבל לא בצדק, כי יש גבול עד כמה רחוק אפשר להעריך שחקן מוגבל התקפית מאוד, שבקבוצה אחרת לא היה סביבו הייפ כזה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/12/2022 18:22:48

קליפרס קבוצה קשוחה, יהיה משחק לא קל. נקווה שגם הצוות המשלים יצטרף לטייטום ובריאות, יצטרכו את כולם.
תודה רבה על הפריוויו המצויין ויאללה סלטיקס

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מכתב התפטרות
אני מנסה לעשות משהו חדש.
אם ילך לי, מעולה. אמצא לי סיבות אחרות לשנוא את עצמי. אם לא ילך לי, לא נורא. אשמח להמשיך לכתוב רק לעצמי.
חלק ממה שאכתוב יהיה קצר לחלוטין, וחלקו ארוך כמו הגלות (וכמובן התחלתי עם ארוך, כי אני יודע שאין דבר שמביא יותר קוראים מאשר חומת מלל)
אני לא עוזב את האתר, רק מוציא חלק מהמחשבות האחרות שלי בצורה שונה. מה שלדעתי יהיה ראוי כאן לאתר, עדיין כנראה יגיע.
שם אכתוב על כל דבר שיראה לי. כדורסל, טלוויזיה, מצב החסה בשטחים, האוכל המזמין של השכנה הלא מזמינה, ניקולס קייג'.
מצידי תירשמו ותשלחו אותי הישר לתיקיית הספאם. מה שאני לא יודע לא יזיק לאגו שלי.
מי שירצה למצוא צחוק, מקווה שימצא אותו במה שאכתוב.
מי שירצה להתעצבן, מקווה שדמו יבער.
מי שירצה לבחון או לאשר את דעותיו, מקווה שיגיע למסקנות נוחות.
מי שירצה הוכחה שאני טיפש שלא יודע על מה לעזאזל הוא מדבר, מקווה שימצא הוכחות לרוב.

Jonathan
Editor
29/12/2022 19:00:09

לחוס, חולה עליך והכל (גם יש לי שפעת)
אבל זה הפיץ' השיווקי הכי מוזר ולא מובן שקראתי בחיי.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Jonathan

אתה צודק. אני לא יודע לשווק בעליל.
בקיצור, תקראו אם בא לכם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/12/2022 19:11:23

יש שיאמרו שזה רצוי. נפגש שם

דני האדום
29/12/2022 23:55:34

מעניין מאוד . כל מה שאתה מוציא מקופסת השימורים הרחוקה שלך {lejos זה רחוקים בספרדית…}

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מגניב, טוב לדעת.
ותודה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/12/2022 1:40:22

Subbed

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29/12/2022 18:56:23

לא קראתי אותך הרבה זמן, עבדול, מחמוד, אריק אתה אבא שלנו.
ושתבין שה רק בגלל האיזכור של החסה בשחטחים ובגלל שאריק היה יותר מושחט מאולמרט ובטח שיותר מהאבא של הבטלן (בן 32 ועדיין בטלן…) והבעל של האישה המוזרה אבל יש צד אחד שבו החמאה מרוחה אחרת הכל מטפטף שלא נצא מזה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אם זה שואל מישהו מכם לתשלום, תרומות או משהו כזה, להתעלם בבקשה. זו לא הכוונה.

Jonathan
Editor
29/12/2022 21:35:37

קראתי והשכלתי.
מי שחשב שלזרוק את העתיד של מינסוטה על רודי גובר – זה גם כמו סוג של כת?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Jonathan

צריך טירוף כלשהו, וזה עוזר כדי להתחיל כת.

Smiley
Editor
29/12/2022 23:06:08

למה לא פשוט לשים את זה כפוסט בהופס?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Smiley

תראה, כבר כתבתי בעבר דברים שהקשר ביניהם לספורט פחות מובהק מאחרים, והגעתי למסקנה שהפוסט הזה אפילו עוד פחות מובהק.
ואני רוצה להתחיל פלטפורמה שבה יהיה לי מקום גם לדברים אחרים.
מה שלדעתי יתאים כפוסט באתר (לא כתגובה) עדיין יעלה לאתר. אבל אם אני רוצה לכתוב על הסיפור שמאחורי Airheads, על קרבות הרחוב בפורטלנד או סתם סיפור אישי או מומצא – ארצה שיהיה לי מקום בשבילו.

Smiley
Editor
30/12/2022 1:57:59

בהצלחה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29/12/2022 18:40:31

זכרונות מבית אב"כ
https://www.youtube.com/watch?v=kXNLtXUTRYY

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
29/12/2022 18:49:06

בוסטון, אוקס אינדי טורונטו ניקס מאבס
https://www.youtube.com/watch?v=kXNLtXUTRYY

אשך טמיר המקורי
29/12/2022 19:41:15

comment image?stp=dst-jpg_p526x296&_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=gbeBeIiO54kAX-48sMQ&_nc_ht=scontent.ftlv4-1.fna&oh=00_AfCDqo4FZ_iJus4roaf3UpIBL1b3xCXXYPVClW8qXu-y9g&oe=63B2C0F6

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/12/2022 20:28:27

זה אמיתי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 0:20:43

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין מה להגיד כשאין מה לאמר….
לפחות הוא נותן לטייטום כמה דקות לנשום ול TNT זמן פרסומות. צריך להצדיק את החוזה של ה אין בי איי עם הטלוויזיה. אין פרסומות=אין כסף.
אבו פופי, זה אמיתי כמו שבפופי יש מורפינים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 2:09:51

אינעל העולם אבו דוקי, מי גילה לך שיש לי מורפינים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 3:30:13

זה סוד ידוע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 3:31:01

מה זה בכלל מורפינים? נשמע כמו סם?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 3:31:42

ראית את טריפ?מלכלך על טייטום

Jonathan
Editor
29/12/2022 21:35:59

תודה רותם

Berch
29/12/2022 23:42:37

פרוויו משובח לאחלה לילה של משחקים
🙏

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 1:36:54

ויוויאן ווסטווד הלכה לעולמה לפני שעות ספורות.
לא אוהב את הגישה שלה אבל אפשר להתעלם מכך שהיתה מייסדת של אופנה שהשתלבה בסגנון מוסיקת הפאנק שרק נוסדה.
באמצע שנות השבעים היתה לה חנות ליד פיקדילי שנקראה SEX ובה מכרה את מרכולתה הלא כל כך אופנתית. הזבנים שלה והדוגמנים קיבלו בגדים בחינם והסתובבו איתם באזור כמקדמי מכירות. היתה אשת עסקים לא רעה בכלל ודפקה ביחד עם בן זוגה/שותפה מלקום מקלרן (מוצא יהודי) את הלהקה שניהל מקלרן. מלקולם סידר להם חוזים כשהוא נותן להם רק בוטנים והשאר כמובן לו ולוויו. אחרי שהלהקה התפרקה חבריה תבעו אותם בבית משפט וזכו לקבל את התמלוגים שמגיעים להם. מיד אחרי הפירוק הנבל פירק להקות אחרות ויצר להקה אחרת באו וואו וואוו אליה צירף ב 79 ילדה בת כ 13 בתור סולנית…. אנבלה לויין (צעירה ממני בכמה חודשים), הילדה המפותחת לגילה, מכרה גוף וקול מצויין והלהקה קיבלה חשיפה לא רעה בכלל כלהקת פוסט פאנק שמשלבת מקצבים אפריקאיים. הלהיטים שלה כיכבו חזק בבילבורד של אנגליה וצפון אירופה בתחילת השמונים. בסוף לאימא נמאס מההתערטלות של הבת והיא הטילה ווטו על הלהקה למנהלה המופשט.
מצחיק איך ערכים בוויקי פשוט לא מדוייקים.
על הגיטריסט של הלהקה Matthew Ashman כבר כתבתי פה בעבר. יצא לי לדבר איתו ואפילו לשתות בירה בפאב צמוד לפורטובלו רואד. טמבל לא קטן אבל גיטריסט מחונן ומגנט לנשים… אשמן נפטר מ"סיבוך" של סכרת כמה שנים אחרי שדיברנו אבל אףחד לא מציין שבסיפור היו מעורבים גם קוק ואכוהול.
ווסטווד מוכרת, הפיסטולס ברקע
https://www.facebook.com/watch/?v=2420407154725902
באוו וואו וואו
https://www.youtube.com/watch?v=JoXVYSV4Xcs
בקליפ היא כבר בת 14 או 15, מי רוצה שהבת הקטנה שלו תהיה סמל סקס? לווסטווד-מקלרן לה לא הזיז, העיקר שתהייה פרובוקציה.
אשמן עם המוהיקון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה משכיל אותנו רזיאל אנציקלופדיה מוזיקלית אתה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 4:21:06

אני יודע ממש קצת
הסיפור על אנבלה היה מעניין במיוחד אני חושב שלא היה לו אח ורע עד שנות השמונים.
היה לה שילוב של קול וסקס אפיל בגיל 13.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 2:32:32

gooooooooo ירוק

TRIP
TRIP
30/12/2022 2:46:40

טייטום שחקן חלש

TRIP
TRIP
30/12/2022 3:00:53

בוסטון משחקים קבוצתי אבל ילמדו אותם בפלייאוף חוזרים על אותו פלייבוק

TRIP
TRIP
30/12/2022 3:19:09

חחחח השעיר של דריק וויט נראה כמו קיפוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 3:35:06

יש זמן עד הפלייאוף בינתיים הסלטיקס ראשונים בליגה, יש לנו הדואו הכי טוב בליגה ובסבירות מאד גדולה נגיע לגמר האין בי איי אחרי שנעבור בגמר המזרח את מילווקי. את ברוקלין אני בכלל לא סופר. סומך על קיירי….

IDO
IDO
30/12/2022 3:55:12

דר' הופמן. 4:0 ! עגול עם חור באמצע.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 3:58:25

גם אני סומך על קיירי וכמובן על דה שוט\שי שידרדרו את העגלה בשעת האמת

IDO
IDO
30/12/2022 4:00:11

דה שוט לא יוציא מלה מיותרת. יש לנו הסכם מגירה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 4:01:38
Reply to  IDO

אין סיכוי, דה שוט יקבל ניגוב מהצוק ויקח את שי
https://giphy.com/gifs/Bubble-Witch-cats-pets-3oKIPCSX4UHmuS41TG

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 3:45:15

סלטיקס משחקים בלי ברוגדון ולכן הספסל תרם רק 6 נקודות. בקרוב רוב III חוזר לחמישייה ומי שיתנו נקודות מהספסל יהיו ברוגדון ו-וויט עם גראנט ומידי פעם האוזר. לא אופטימי לגבי החזרה של גאלו העונה, אולי הוא אפילו יותרד בסוף כחוזה נגמר לקבוצה בבנייה, מעניין מה סטיבנס מבשל.

IDO
IDO
30/12/2022 3:56:25

אני צופה באינדיאנה שאמורה להפסיד כי היא לא הגיע ראשונה למאה. אבל אני לא מכריז עדין כי אני מריח הארכה!

IDO
IDO
30/12/2022 3:59:26

והיום רזי במיוחד בשבילך אני מתקן קייאקים לקראת עונת האורחים.
את כל הקרעים בפלסטיק אני מנסה סוג של דבק מגע דו שלבי לפלסטיק. זה מפתיע כמה שזה חזק

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:02:50

קליפרס צריכים פוינט נורמלי ג'ון וול חושב הוא בווש עם הזריקות חצי מרחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחלה משחק אינדי קאבס. ראיתי את איני פה ושם העונה קבוצה נהדרת. אין שם waaw כולם משחקים יחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקווה שמיילב ברידגס יחתום ל5 עונות באינדי לא מובן לי מה יש להם להעביר אותו ומה יש לו לעבור

IDO
IDO
30/12/2022 4:13:06

זה הדלפות מחצר המלך. זה לא מעניינת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באדיייי שיוויון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוווווווווווווןן איזה פוסטר של נייסמית

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:07:49

פול ג'ורג' זה קיריי אם היה 68 וקלאץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי מבודדים כל התקפה על גרלנד חחח ועושים סל. כדאי להם להתכונן לזה בפלייאוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 4:08:40

לאל הורפורד יש בעייה
אפילו בעייה קשה. הוא כבר לא זריז ולא הולך לקיבאונד, בטח שלא לריבאונד התקפה.
הייתרון היחידי שיש לו בתכלס זה עבודה מול סנטרים כבדים. בזה הוא בסדר.
החוזה שעליו חתם יחזיק שנה ואם לא יראה שיפור ישמש לתרייד בשנה הבאה. זה מה שאני הייתי עושה כי במשחק הזה הוא לא נותן הרבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה הצטרפתי לבוסטניה אני רואה אתם בפיגור רזיאל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי נייסמית מנגב באינדי. אינדי בטירוף אחלה קבוצה תענוג לצפייה

IDO
IDO
30/12/2022 4:11:46

מזל שלא הכרזתי . זה של אינדיאנה. שלא רוצה להפסיד ולכן תנצח!!

IDO
IDO
30/12/2022 4:14:29

וואו איזה סל. נייבמית

IDO
IDO
30/12/2022 4:16:37

אני רואה גם קליבלנד לא רוצה להפסיד…. יש ריח של הארכה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 4:17:08

חטף יפה רוב III חבל שניסה לימסור. היה צריך ללכת לבד ולהטביע/לסחוט עבירה.
שורה תחתונה, סתם איבוד כדור.

IDO
IDO
30/12/2022 4:17:59

זהו . קליבלנד כן רוצה להפסיד. הריח עבר.

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:18:52

פאוול שונא מכבי

IDO
IDO
30/12/2022 4:19:33
Reply to  TRIP

גם אני.

IDO
IDO
30/12/2022 4:22:47

עובר לסלטיקס. הם מכונה!

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:23:25

קליפרס מחכים לקוואי טייקאובר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנת קליפרס קליר םאת כל התקפה בוסטון מסיימים כבר שעה בלייאפ חחח

IDO
IDO
30/12/2022 4:29:50

זה ההתקפה החדשה. פוטבול באסקטבול.
יאניס. המלך. בראון. זיון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

בראון זה הגנה בדיחה עליו השומר שלו רדום חצי מהזמן.
היתר זה מערכת מעיל הרוח

IDO
IDO
30/12/2022 4:27:46

אני מכריז . בוסטון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 4:27:55

נורמן שווארצקופף עשה שם צעדים
זה גורג בוש אמר

IDO
IDO
30/12/2022 4:28:17

בראון עושה פוטבול.

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:29:40

לוקח את בראון לפני טייטום אין שאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מראים עכשיו אסיסטים של סמארט במשחק הזה חחחח בכולם גיילן בראון בורח לשומר הרדום שלו בדרך לליאפ דאנק חחחח מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה דאבל פלופ של סמארט ובראון 🤣🤣🤣 אחד הטובים זה. בוסטון 2 נתקפות לא הגיעונלליאפ לא קלעו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מכריז על בוסטון. קליפס זה אשפה לא מבין איך באלמר לא מעיף שם את השחקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורגי בוי היחיד שמתפקד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח בnba קפיצה של שחקן עם הכדור זה ביניים או סל הגיוני סהכ 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוקף ברור דל בראון מה יש לבדוק פה? 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שעה ייעוץ עם המחלקה המשפטית חחחח רואים מה שכולם רואים אבל צריכים אישור מהמחלקה המשפטית להמציא משהו שעה דיון חחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 4:39:23

תיכף בג"ץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדהים שהחליטו נכון 🤣🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 4:38:27

עבירת תוקף של בראון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרק וויט כל התקפה זריקת ראש וצעקה חחח בלתי נסבל איפה היה פה אנד וואן חחח

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:41:06

וייט חייב להחליט מה לעשות עם השעיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

למה? שהוא זורק ראש עם השיער הזה זה נראה יותר עבירה לשופט.

IDO
IDO
30/12/2022 4:44:41

הוא הסתפר

IDO
IDO
30/12/2022 4:44:17

זהו. קליפרס כבר הפסידו. נגמרה הלחימה.
או כמו שוולטר וויט אומר :
אני זה שדופק!
בוסטון מכונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 4:45:06

תמיד מטריד כשבראון ממשיך לזרוק שלשות כשלא הולך לו.
הוא צריך ללכת למה שכן הולך ביום כזה.

IDO
IDO
30/12/2022 4:49:35

זה למה אתה דוקטור והוא מליונר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 5:02:52
Reply to  IDO

כל אחד מאיתנו עושה מה שהוא אוהב, אני לא מתלונן.

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:48:44

קליפרס לא ייקחו אליפות בלי גארד נורמלי וסנטר אחד. לו עדיין חי מהאליפות של קיריי לא עשה כלום מאז

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:51:09

קוואי טייקאובר

TRIP
TRIP
30/12/2022 4:52:37

בראון מציל את טייטום שוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 4:58:01

הורפורד לימד אותי לקח ונהייה שוב פנתר כשזה היה באמת חשוב בדקה האחרונה הוא לא נתן קליר פאת לאףחד…
היה משחק חשה והשורה התחתונה ניצחון טוב ומוצדק על קבוצה מצויינת. הסלטיקס עם סטריק של 4 נצחונות רצופים לפני שיוצאים למסע של 4 משחקי חוץ, שנים מהם קשים, מקווה שינצחו 3 מהם לפני שחוזרים הביתה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 5:01:44

בראון עם 0 מ 8 לשלוש….
יכול היה להבטיח ניצחון הרבה יותר מוקדם אם במקום להמשיך לזרוק היה מוציא אסיסטים לטייטום או חודר קצת יותר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 5:07:06

מעניין מתי מחליטים להחזיר את רוב לחמישייה בבוסטון?
יצטרכו לעשות את זה בקרוב. הוא עושה בדיוק מה שהוא יכול ומה שהוא צריך ויכול לשדרג את ההגנה של הסלטיקס כך שהסקור לא נפגע אבל ההגנה משתפרת, בקיצור, הסלטיקס איתו 30 דקות למשחק תראה עוד יותר טוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 5:09:36

נתן 12 נקודות ב 100% לקח 6 ריבאונד, 4 בהתקפה… אסיסט חסימה וחטיפה על 2 איבודים. הכל ב 21 דקות וחצי.
אפשר לסמוך עליו מהקו יותר מאשר על בראון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 5:12:25

טוב, אני על דלאס לפני שאצה לזיקים ואשדוד לראות מה הסערה זרקה עבורי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 5:16:14

יש לי תחושה שלוקה ישבור את שיא הטריפלים של ראס וגם את שיא הנקודות של לברון גיימס, זה עשוי להיות מצחיק שהוא יקלע נקודה אחת יותר מהשקץ המרכזי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 5:20:03

לוקו נשרט לייד העין, נראה אם יצא מזה….