מעורב הופס ליום ו' – (ארוך מהרגיל אז סבלנות!) / מנחם לס

1.הנטס נמצאים במקום שהם רצו להיות בו

ג'ק וון, מאמן הנטס (בינתיים INTERIM COACH – זמני) נשאל לפשר ההצלחה האחרונה של הנטס – עשרה משחקי נצחון רצופים – והוא ענה במילה אחת : "BASKETBALL".

-'מה זאת אומרת 'בסקטבול'?

-"זאת אומרת שאנחנו מתרכזים רק במשחק של אתמול, ובמשחק של מחר. לא איכפת לנו 'רצף' נצחונות ולא איכפת לנו היכן אנחנו נמצאים בטבלה. אנחנו מתרכזים רק במשחק האחרון ששיחקנו (נצחון בנקודה על אטלנטה, מ.ל), ובמשחק הבא שלנו. כל מה שמסביב לא מעניין אותי ולא מעניין את שחקני קבוצתי".

ג'ק וול היה שחקן בינוני בנטס בשנות האלפיים. לעתים היה ברוטציה ולעתים אפילו לא ברוטציה, "וזה נתן לי הזדמנות להסתכל ולראות מה קורה ללא לחץ וללא חובת הסתכלות. זה היה בימים הרבים שישבתי על הספסל שבמוחי התבשל המשחק הזה הנקרא 'בסקטבול'. את הידע שרכשתי אני מעביר לשחקנים, ONE THING AT A TIME', ולשמחתי זה מתחיל לתת תשורה".

" When we step into the gym every single day it's about basketball. How we're going to take care of each other on the floor, cover for each other on the floor, it's about basketball."

זה הבדל ניכר מהקבוצה הקודמת עם המאמן הקודם סטיב נאש כשהקבוצה ידעה רק 'UPS AND DOWNS'. מין ROLLERCOASTER ('רכבת חשמלית בלונה פארק' העולה ויורדת) של כדורסל עם נצחונות גדולים והפסדים מעליבים. איתו, עם השחקן הבינוני של העבר של אותה קבוצה, הנטס הפכו לקבוצה החמה ביותר ב-NBA – 10 נצחונות רצופים – הקבוצה ששוב מדברים עליה במושגים של אליפות, כמו באוף-סיסון אחרי הנצחון 108-107 על ההאוקס.

הנצחון אמש על אטלנטה בנקודה 'לא היה PRETTY' אבל 'היה GRITTY'. הקבוצה של וון יודעת היום לנצח לא רק בכשרון של קווין דוראנט או קיירי אירוינג, אלא גם במאבקים על כל כדור, השתטחויות על הפארקט, ושחקני ספסל כפטי מיילס שלפתע לוקחים CENTER STAGE. זוהי קבוצה שיש לה 'מין חמישייה', אבל בעוד שבקבוצה כמו הווריורס אתה יכול לדקלם את החמישייה – כשכולם בריאים – כמו 'אברהם-יצחק-יעקב', בנטס אין דבר כזה "חמישייה". דוראנט ואירוינג זה נתון קבוע. השאר? תלוי ב-'בסקטבול' של וון. תלוי ביריב…תלוי מי משחק ומי לא משחק הערב (נגד אטלנטה)…וכך 'הבסקטבול' יהיה גורם ראטשי בהחלטה מי עולה בחמישייה.

מה היה במשחק האחרון?

Kyrie Irving had a game-high 28 points, eight assists and took over late, while Kevin Durant added 26 points, a season-high 16 rebounds and eight more assists. And the two stars combined to harass Atlanta star Dejounte Murray — who had 24 — into missing a potential .winner at the buzzer, preserving the rally

קווין אמר אחרי המשחק: "היה לנו GAME PLAN שקוץ' נתן לנו ועקבנו אחריו. ה-GAME PLAN של קוץ' עובד ואנחנו השתכנענו, REGARDLESS IF WE GO UP OR DOWN. זה עבד 9 משחקים ואין סיבה שלא נאמין לקוץ' במשחק העשירי". לי זה כיף לשמוע מקווין דוראנט, שחקן שהיה שנות אור טוב יותר ממאמנו ג/ק וון, שעתה הוא מדבר עליו במין כבוד כזה והערכה נראית לעין.

האם הנטס קבוצה שלמה? בואו נגיד 'מושלמת'? ברור שלא. אני עדיין בדיעה שהם עשו שגיאה גדולה עם הטרייד של ג'רד אלן, אבל זה חלב שנשפך, כפי שאומר החבר שלי בורוכוב מידן. הנטס חייבים עתה לתפקד עם מה שיש, והם עושים ממה שיש הכי טוב שהם יכולים. הם משחקים אשכרה סמול בול, והם מצליחים גם ללא השלשות של ג'ו האריס וסת' קרי שבינתיים הן קבורות באצבעות ידיהם בלי שיתורגמו ל'טריי'ז, אבל זה רק עניין של זמן, כפי שאומרים החברים שלי משאר ישוב ותל קציר.

"WE BELIEVE IN WHATEVER COACH VAUGHN TELLS US" , אומר לא אחר מקיירי אירוינג. לשמוע מילים אלה מ'העולם שטוח' שאף פעם לא אמר מילה טובה על המאמן הקודם, עושה רק טוב לאוהד נטס כמוני.

מה שחשוב מאד בנטס היא העובדה שלפחות בינתיים, כולם נראים כאילו הם קוראים באותו עמוד. "אני נהנה כפי שלא נהניתי אף פעם מכדורסל", אמר קלקסטון (שקלע 17 עם 10 קרשים נגד ההאוקס). אנחנו עולים לכל משחק כשלפי כל המדיה אנחנו צפויים לנצח. אף פעם לא שיחקתי בקבוצה ש'אמורה לנצח כל משחק' כמו עכשיו בנטס. זוהי הרגשה שאף פעם לא הייתה לי".

בן סימונס גילה אחרי המשחק דבר חדש בקשר לנטס: "אנחנו סופרים עתה את מספר ה-STOPS שכל אחד עושה. זה מתחיל לתת לשחקן יותר כבוד מנקודות או ריבאונדים. '"I MADE 3 STOPS TODAY" הפך למוטו חדש של השחקנים, ואני מרגיש מצויין עם זה (לשחקן כמו סימונס שהוא מלך ב'סטופס' המושג החדש נופל ישר במגרש המשחקים שלו, מ.ל). הבעייה ב-STOPS היא שזה מושג שקשה להגדירו. זו לא גניבת כדור (אם כגי גניבת כדור זה ה'סטופ' האידיאלי; מס' 1) מושלמת, אפילו מהלך שקודם לגניבת הכדור יכול להחשב לסטופ, כמו שמירה כזו חזקה המאלצת את השחקן עם הכדור להיפטר ממנו במסירה או בזריקה לסל ללא תפילה!!!

עוד כמה מילים על ג'ק וון, המאמן החדש. ייתכן מאד שגדולתו היא פשטותו. "הייתי שחקן פשוט שהתרכז רק בדברים החשובים, וככה אני מאמן. "הקטנתי את מחברת ה-PLAYS ב-70%" וון אמר אחרי הנצחון על אטלנטה, כשנשאל ע"י האנליסטים של BELLY'S. "אני מעדיף שמה שישחק עבור הנטס היא היכולת הטבעית של השחקנים, יכולת שהתפתחה משך יותר מחצי חייהם במגרשי המשחקים. כמובן שחייבים שלד מסויים, אבל מסביב השלד שהוא עתה ידוע לכל השחקנים, הם רשאיים לעשות ווריאציות כפי שה-INNATE TALENT שלהם מכתיב להם.

"זה הבדל של יום ולילה" אמר פטי מילס אחרי המשחק. ."אם לפני קוץ' וון היינו אמורים לעקוב אחרי פלייז מכותבים שחייבים היינו ללמוד בע"פ, המשחק שלנו היום הוא משוחרר הרבה יותר ונותן לטלנט שלנו להכתיב את המהלכים יותר מאשר תרגילים משורטטים מא' עד ת'"

עוד דבר חשוב אמר ג'ק וון לשחקניו, ומה שהוא אמר – במשפט פשוט לחלוטין – שווה זהב:

"I'm going to try and be as consistent as I possibly can with you every day," he told his team. "And as honest as I can."

2. האמינו לו או לא, אבל בגיל 38 לברון טוען שהדבר שדוחף אותו ביותר עתה – כמו תמיד – הוא הרצון לנצח, ולא שבירת שיא הנק' של קרים

לברון חזר אמש לארינה בה הוא שיחק – ARGUABLY – את הכדורסל הטוב בחייו. היה לו משחק טוב, אם כי לא אחד מהטובים שלו, בהפסד למיאמי היט.

אח"כ, במסיבת העתונאים אחרי המשחק בן ה-38 הזה אמר דבר שהפתיע רבים, אם כי לא אותי: "אפילו היום, או-טו-טו בן 38, הדבר המעניין אותי ביותר הוא הנצחון. נולדתי כנראה עם רצון להיות WINNER וזה מה שמעניין אותי אפילו היום יותר מכל דבר אחר".
אני הייתי שואל, "אפילו חשוב יותר מלשבור את שיא הנקודות של קרים עבדול ג'אבר?"

במקום זה הוא נשאל כמה עוד שנים הוא מתכנן לשחק.

"I don't have a number," James said Wednesday after the Los Angeles Lakers112-98 loss to his former team, the Miami Heat, when asked how many more seasons he has left. "I know as long as my mind stays in it, I can play at this level for a minute. Now, that's up to my mind. My body is going to be OK because if my mind is into it, I will make sure my body is taken care of and I'll continue to put in the work."

-האם אתה מרגיש שהיה לך ערב טוב? – הוא נשאל.
-קלעתי 27, קטפתי 9, וחילקתי 6. אתה יכול לקרוא לזה 'ערב מוצלח'. אבל הפסדנו והיה זה ההפסד התשיעי ב-13 המשחקים האחרונים אז לא, לא הייתי אומר שהיה זה ערב מוצלח לגבי.

אחד העתונאים שאל אותו מה, לדעתו, הוא 'מעיין הנעורים'.

Winning, it seems in my estimation, is the true fountain of youth.

ואז הוא הוסיף – וסיים – עם המשפט הזה:

"I'm a winner, and I want to win," James said. "And I want to win and give myself a chance to win and still compete for championships. That has always been my passion. That has always been my goal since I entered the league as an 18-year-old kid out of Akron, Ohio.

ולפני שהוא התרומם מכסאו הוא נשאל בקשר לבניו. הוא לא הזכיר במילה רצון לשחק איתם או נגדם. הוא רק אמר:

"I think about my son graduating high school soon, going off to college, and I'm still playing. My youngest son will be a junior next year — how much more time I'll miss. So throughout the course of a day, to the weeks, to the months, I think about a little bit of everything, you know?"

3. דאלאס מבינים שהם חייבים אול-סטאר ליד לוקה דונצ'יק, ומטרתם היא זאק לווין

את החדשה בעניין זאק לוויין הביא  “The Lowe Post, ב-” ESPN’s Tim MacMahon.

( יש לי שאלה: למה לא את יאניס???)

ואז יש לי שאלה לשאלה: את מי בדיוק יש לדאלאס לתת עבור זאק, שלא נדבר על יאניס?

4. הצעה לג'ה מוראנט: 'סגור (לא יפה לכתוב 'סתום') את פיך'

מאז "אני לא חושש מאף אחד במערב" – משפט המחץ של ג'ה לפני שבוע – ממפיס הפסידה לווריורס ולסאנס (ב-RE-MATCH) ב-31 נקודות

האם הקרייר-היי של זאיון ויליאמסון – 43 נק' – הושג ב'משחק פוטבול'?

ניתן לטווטרים לדבר:
1) זאיון שלט בצבע ומחוצה לו רוב המשחק אבל במשחק די פראי הוא קלע את 14 הנקודות האחרונות בנצחון הפליקנס על מינסוטה בנקודה. במהלך אחד זה קרה:

n one particularly noteworthy late-game sequence, Williamson ripped a Russell pass away from Jaden McDaniels and threw down the jam to give New Orleans the lead.

הפליקנס יצאו עם הטוויטר הזה:

2) On the play before that, Williamson drove on Minnesota center Rudy Gobert and appeared to catch Gobert in the face with an elbow. No foul was called though, and Williamson converted the basket.

אז מינסוטה יצאו עם הטוויטר הזה:

3) Speaking with reporters afterwards, Russell took a shot at Williamson’s style of play. He said that Williamson was playing football אזinstead of basketball and also got in a swipe at the referees for not even letting the Wolves play defense on Williamson without calling a foul.

אז הטיברוולבס יצאו עם הטוויטר הזה המתלונן שהזיברות מאפשרות לזאיון ויליאמסון לשחק פוטבול במקום בסקטבול!

5. לרגע, בדטרויט, זה נראה כמו בשנות ה-70 כשהספסלים מתרוקנים

ישנו חוק באותיות של קידוש לבנה: "לא לעזוב את הספסל!". בדטרויט, אמש, לא נשאר אף שחקן על הספסל!

זה מה שקרה לפי ראות עיני כמו שאומרים: הפורוורד של המג'יק מו ווגנר והגארד של הפיסטונס קיליאן הייז רדפו אחרי אותו כדור בדרכו החוצה. נראה היה שווגנר 'עזר' להייז לעוף לעבר הספסל. הגארד של הפיסטונס המידו דיאלו דחף את ווגנר מאחור אל הספסל ככה, לבטחון, ואז הייז החליט שהוא חייב להחזיר לווגנר כגמולו, כמו שאומרים, והכניס לווגנר אותה מאחורנית, מהלומה שדי עירערה את ווגנר לכמה שניות.

ואז הספסלים התרוקנו.

ישנה לי שאלה:לפי חוקי ה-NBA החדשים שחקן העוזב את ספסל קבוצתו ומצטרף להמולת-קרב חוטף EJECTION והשעייה ממשחק אחד. מאחר ושני הספסליעם התרוקנו, אז כיצד יעלו אורלנדו ודטרויט למשחק הבא?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
73 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 3:30:23

אחלה מעורב,
הקשר בין זאק לווין ואולסטאר מקרי לחלוטין.כבר המון שנים דאלאס בונה משאריות את הרוסטר.
ליגת WWE מאמצת את זאיון ומסדרת לו קליר פס לנקודות קלות.
השיקוץ הצהיר שהוא רוצה לשחק בשביל אליפות ובקבוצה מנצחת, חראגיל, ה-00 בלי ה-7 מעביר הודעות דרך המדיה.
תנו לי או ש…..

IDO
IDO
30/12/2022 3:40:39

ZION סידר ךעצמו קליר פאת. גם עם עמד שם שחקן בוא שיטח אותו.
וואלה פןטבול באסקטבול. הגדרה מדוייקת!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 3:42:12
Reply to  IDO

כמובן שסידר לעצמו אידו, בחסות שופטי ה-WWE

אשך טמיר המקורי
30/12/2022 6:19:04
Reply to  IDO

משחק total football כמו הולנד הגדולה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 3:42:57

הליגה הזאת כלכך רקובה שאני יותר נהנה מהתגובות מאשר מהמשחקים

אשך טמיר המקורי
30/12/2022 6:20:39

ברור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

התפנית בנטס מסקרנת, ולפחות אותי גם מפתיעה.
.
נראה לי שהליצנים שם חשבו שהכשרון הגולמי יקח אותם לאן שירצו ללא קשר לאלמנטים אחרים במשחק – מקצוענות, חריצות, התמדה, אימון, קבוצתיות וכו'.
לטעמי זו תפיסה שגויה מעיקרה, אבל נראה לי שלקח להם זמן לקלוט את זה – בהתחלה הארדן התייאש מהם, אחר כך העיפו את נאש אז כבר לא יכלו להאשים את המאמן (נאש -> נאשם), וכנראה שווהן יודע לאמן (שיחקו טוב תחתיו גם בין אטקינסון לנאש).
ועדיין, צריך לראות איך הם מתפקדים ביחד כשקשה והכסף על השולחן. אם כולם בריאים אני עדיין שם את הכסף על מילווקי ובוסטון לפניהם.
.
נקודה מעניינת בנוגע למספר התרגילים – מצד אחד, לדעתי, שחקן כדורסל שמתלונן על מספר תרגילים גבוה מקביל לשחקן קולנוע שמתלונן שיש לו יותר מדי שורות לזכור – תלונה לא סבירה אם אתה רוצה להצליח במקצוע שבחרת לעסוק בו.
מצד שני, המשפט הזה מיוחס לפאטי מילס ששיחק אצלנו הרבה שנים ולקח חלק בהמון תרגילים – פורסמה פעם כתבה ארוכה על סקאוטים, וכמה מהם אמרו שפופ לפעמים משתמש בתרגילים מלפני חמש ואף שמונה שנים… גם פאטי אישית היה שחקן המטרה של תרגילים בהוצאת חוץ בסוף השעון, חלקם היו מסובכים מאד – שלוש חסימות, תנועה מהירה וכו' – אז קשה לי להאמין שפאטי דיבר על עצמו, ויכול להיות שהשמיע את הקול של אחרים בקבוצה.
אם אכן כך, יכול להיות שהגאונות של נאש פגעה בו בהקשר הזה, שנאש ציפה מהשחקנים לעשות מה שעשה בעצמו בעבר, ושזה פשוט היה גדול עליהם, בעוד שווהן "קיפס איט סימפל". אפשרות שניה היא שקוגניטבית הם כן יכלו לעשות מה שנאש דרש, אבל באמת רצו לעשות "מה שבא להם", ושווהן פשוט "רוכב על הנמר".
ועדיין, כאמור לעיל, לדעתי זו נקודת חולשה יחסית למילווקי ובוסטון.
נגלה בפלייאוף.
.
בנוגע לדאלאס – לא רואה איך זאק לאבין עוזר להם, לדעתי לוקה צריך מישהו שיכול להחזיק כדור אבל לא חייב את הכדור ביד כדי להשפיע על המשחק, אלא יכול להשפיע גם בקליעה ובהגנה. מישהו כמו קוואי או פול ג'ורג', אבל כאלה קשה להשיג… אז גם וויגינס או ג'רמי גרנט יכולים להועיל. מזווית היסטורית – לוקה דומיננטי ברמות ג'ורדניות, (אבל רק בהתקפה, כמובן), אז צריך למצוא לו את המקבילה לסקוטי ורודמן. ושוב, הבעיה היא שאין הרבה שחקנים כאלה. אולי דריימונד? ("נו דריימונד, נו לוקה" – גרין, ראיון לרגל פרישתו, דאלאס, יוני 2027)
.
תודה רבה מנחם, מעורב גדוש ומעורר מחשבה.

דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 5:37:06

חושב שקאט יכול להתאים שם ואולי החתול שמיל אפילו יקבל קצת שיער במקומות הנכונים ויפסיק להיות ניימיייייי

אשך טמיר המקורי
30/12/2022 6:22:06

הארדן לא התייאש מהם, הארדן היה האפס הכי גדול שם.
נאש היה יכול להיחשב כמאמן הגרוע בהיסטוריה, אבל הוא בקטגוריה משל עצמו – מעולם לא באמת אימן, אז נחלץ מהתואר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הארדן התעקש להגיע לברוקלין, למרות שיכל לדרוש להגיע לפילי, ובדיוק שנה אחר כך כפה טרייד לאותה פילי, שפסל קודם לכן. לדעתי זה בהחלט אומר שהוא התייאש מהם, ואני מסכים עם סמיילי להלן שזה כנראה היה קשור לטרלול של קיירי.

עגל
30/12/2022 9:35:58

מסכים עם מאנו.
דוראנט הביא את נאש ואז לא הסתדר איתו וזרק אותו מתחת לגלגלים.
אבל חשבתי שדווקא נאש נתן לכוכבים לעשות מה שהם רוצים על המגרש ולא הכריח אותם לתרגילים מסובכים. ככה לפחות זה נראה לצופה מהצד.
מוזר שדווקא פאטי מילס מספר את הסיפור הזה, זה נותן לויותר אמינות.
.
כשהמכונה מתקתקת הם מועמדים לאליפות, אבל על קיירי אי אפשר לסמוך, ברגע שיגיעו הפסדים יתחילו רינונים חדשים.

John
30/12/2022 15:35:13
Reply to  עגל

לא סגור מאיפה התחילה האמירה שדוראנט הביא את נאש. נאש היה יועץ בג"ס כשדוראנט שיחק שם והוא העריך אותו. הוא לא הביא אותו. אולי הם פשוט חשבו שזה יהיה מקובל עליו. דוראנט שיחק עם חבורת מאמנים בעייתית כל הקריירה (חוץ מקר אבל גם עליו יש לי לא מעט השגות). הוא יודע לזרום בכול סגנון, אך הוא תמיד העדיף מאמן שיחזיק את הקבוצה ויתן בראש. את זה נאש לא הביא. בינתיים כל הקיץ של דוראנט נראה לי מצויין. הדרישה לטרייד והשטויות של קיירי פלוס הפציעות הרבות תרמו להתחלה החלשה, אבל המדורה שהוא שם תחת נאש ומארקס רק תרמה לנטס. הם לא לוקחים אותו כמובן מאליו. נאש החליט שהוא מאמן רק את מי שלא קוראים להם דוראנט וקיירי. שני אלו עשו ככל העולה על רוחם. הנטס כעת משחקים משחק שמזיז את הכדור. קיירי ודוראנט מעיפים כדורים החוצה או לאלי אופס שהיו בעבר לוקחים כזריקות קשות. נכון שהם עדיין עושים את שלהם אבל הם לוקחים זריקות אחוז גבוה.
אבל אם להיות ממש כנים ההבדל המשמעותי של הנטס הוא בצד השני.
1. קלקסטון משחק הגנת חילופים ולא דרופ דאון כמו נאש והפך למטריד רציני תחת הסל אך גם ביציאה לקלעים. דוראנט חזר לשחק סנטר בהרכבים שונים במיוחל כשסימונס בהרכב.
2. סימונס הוא לא סנטר הגנתי אלא שומר פרי-סייפטי מטורף. הגדולה שלו היא בחילופים על גארדים ווינגים ובעזרה בצבע. הוא חוטף ומפריע לזריקות בלי סוף. ביום שקלקסטון יהפוך לקלע שלשות האופציות של הנטס יהיו בלתי מוגבלות.
3. טי ג'יי וורן נותן להם מרחב טעות שלא היה קודם התקפית. בכול יום שאחד הכוכבים לא פוגע או סתם מהספסל, וורן יודע לייצר נקודות. הוא עדיין לא חזר לבועה וקשה לי להאמין שיכול לשחק קבוע 35 דקות, אבל האיש הוא סל מהלך ובעל הגנה אנדרייטד.
4. רויס אוניל אצל נאש שיחק לעיתים כ-PF. זה נותן פאנץ' התקפי לפעמים (כמו ארון ניסמית' באינדיאנה), אבל פגע הגנתית. וון שם אותו צמוד לגארד בין עם זה קיירי, קארי או פאטי. רויס נפגע מהגעתו של קונלי ליוטה כשעבר לשחק בעמדה 3. הוא לא בגודל של ווינג מודרני אבל הוא 5'6 ארוך וגיהנום לעיתים לגארדים. אבל העניין הכי משמעותי זה העלייה המפתיעה שלו כקלע קאץ' אנד שוט. הוא נתן קפיצה אדירה מ-3-4 ניסיונות ב-38% ביוטה ל-42.5% משלוש ב-5.4 ניסיונות. כך שאתה מקבל את מה שקארי ופטי נותנים פלוס הגנה.
העמדה היחידה שחסרה הוא הסנטר הבשרני שיוכל להפריע לאמביד ויוקיץ'. בעיני יש סנטר שמתחבא ויכול בהחלט לתת דקות טובות והוא נמצא בניו אורלינס. הוא ה-MVP של היורובסקט האחרון ושמו ווילי הרננגומס. הוא לא שחקן של 35 דקות אבל הוא נותן להם מבט אחר מקלקסון הדקיק או שארפ הקפיצי. מסה בחסימות ויכולת להפעיל קלעים מבפנים. הפלייאוף מייצר מאץ' אפים שלא קשורים לעונה הרגילה ולפעמים זה כל מה שאתה צריך בסדרה ספציפית סביב הכוכבים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  John

אם לא דוראנט הביא את נאש, אז מי כן? איזה היגיון יש למנות שחקן לשעבר, מבריק ככל שיהיה, ללא ניסיון באימון, כמאמן ראשי בקונטנדרית? וגם אם נניח שזה היה רעיון של מארקס/הבעלים/מישהו אחר, האם לדעתך זה היה עובר בלי "אישור" של דוראנט וקיירי?
קשה לי למצוא הסבר לכל הבלגן בברוקלין בשנים האחרונות שלא מקנה משקל רב לדוראנט וקיירי.

John
30/12/2022 16:39:07

הסכמה לא שווה לזה שהוא הביא אותו. הוא לא זה שראיין את נאש לתפקיד.

A Ljos: Resurrection
30/12/2022 17:17:19
Reply to  John

אי פעם בליגה היה שחקן שראיין מאמן לתפקיד?

Smiley
30/12/2022 4:59:18

לדעתי בנטס זה יותר פשוט. לא רצו את נאש בתור מאמן ולא שיחקו בשבילו. אחרי שהוא פוטר הם התחילו לשחק ולהתחבר. כשרון יש שם בשפע, וגם אחלה סגל, רק היה צריך מאמן שהשחקנים, או יותר נכון דוראנט, רוצה.
.
הארדן לטעמי ברח משם כי הוא פשוט לא הסתדר, או לא ממש אהב, את החוסר חלוקה של קיירי בנטל שדוראנט נפצע.
לא אהב שקיירי מחליט לעצמו מתי בא לו לשחק , והייתה לו הזדמנות להגיע לסיטואציה שהוא מכיר את ה-GM

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Smiley

מסכים בעניין קיירי.
.
בעניין נאש – לדעתי הסיבה היחידה שנאש הגיע לשם בכלל היא בגלל שדוראנט, שעבד איתו צמוד בגולדן סטייט, וקיירי, רצו אותו בתפקיד (ולא את אטקינסון שהודח, או את ווהן שדילגו עליו). אני חושב שהתיאוריה, המפוקפקת, שלהם בנוגע לכך שכל אחד מהם יכל לאמן את הקבוצה פשוט נכשלה, ואחרי שהשתן קצת ירד מהראש התחילו לתפקד בצורה קצת יותר נורמלית.

Smiley
30/12/2022 7:19:50

זה מה שמוזר לי, כי לפי מה שיצא לי לקרוא דוראנט רצה את נאש בגלל שעבד איתו בווריורס.
צריך עדיין לזכור שבעונה הראשונה של נאש שם הייתה מרחק חצי מידת נעליים של דוראנט מניצחון על הבאקס, ככה שכנראה הוא לא כזה רע, אבל בשלב מסויים, בעיקר דוראנט, ושאר השחקנים הלכו אחריו, שלא רצו לשחק עבורו שהוא מאמן

Smiley
30/12/2022 5:15:50

The NBA announced Thursday that Killian Hayes and Hamidou Diallo of the Pistons were suspended for three games and one game, respectively, while Moritz Wagner of the Magic was suspended for two games.
.
Cole Anthony, Mo Bamba, Wendell Carter Jr., R.J. Hampton, Gary Harris, Kevon Harris, Franz Wagner and Admiral Schofield of the Magic were all suspended for one game.

אשך טמיר המקורי
30/12/2022 6:17:00
Reply to  Smiley

חחח למה ואגנר הושעה לשניים? מה הוא כבר עשה? סתם עבירה קטנה במקס' ואז חטף מכות 😂

דוקטור רזי הופמן
30/12/2022 17:54:17

בגלל ה WAA WAA

רן הנרגן
רן הנרגן
30/12/2022 6:34:07
Reply to  Smiley

3 משחקים השהיה על מרפק בעורף זה צחוק מהעבודה, כמו במקרה של יוקיץ עם מוריס. הנבא לא מסמנת לשחקנים גבול אדום על פגיעות שיכולות להסתים בנזק מוטורי לצמיתות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/12/2022 9:26:38

צודק לגמרי

אשך טמיר המקורי
30/12/2022 6:15:47

דוק תודה רבה על המעורב המצוין!
נטס – תמיד אמרתי שהם צריכים לנסות לשחק עם מאמן. הם הגיעו להישגים יפים יחסית כששיחקו "ספורטק" בלי מאמן בכלל (נאש מעולם לא אימן שם). חחחחח תרגילים משורטטים? זאת הייתה השכונה הכי גדולה שראיתי.
זאת הקבוצה הכי loaded בליגה מבחינת כישרון.
.
שקץ דוחה – צבוע, כרגיל. תמיד מפנה את האשמה ממנו למישהו אחר. הוא זה שלא שומר, הוא זה שמייאש את חבריו על המגרש ומחוצה לו, בלעדיו הלייקרס יותר טובה ויותר תחרותית.
החרא הקטן משחק רק בשביל נק' הזבל שלו בלייאפס בלי שמירה או מהקו אחרי עבירות אוויר, אחרי תוקף שלו.
האפס גרם להם להטריד את כל העתיד, הבחירות והצעירים על דייוויס.
ואז את הסגל שלקח בועה עבור ראס.
הוא גם דאג להמשיך לקבל מקסימום לעצמו.
זיין את הקבוצה ואחראי ב-100% לסגל הזה, לתוצאות האלה, ולחוסר היכולת להשתפר.
עדיין, הם לא כאלה גרועים כמו המאזן שלהם, בלעדיו הם ישחקו כדורסל וינצחו יותר.
הוא מחרב להם את המשחק בשני הצדדים.
.
ג'ה – תסתכל על תמונתו. הפה שלו גדול הרבה יותר מדי יחסית לפנים.
.
דאלאס – לווין זה בוודאי לא התרופה לשום דבר.
דאלאס צריכה להפחית את השימוש בלוקה, וקיד בסופו של דבר הוא באמת מאמן חלש עד בינוני (כמו שתמיד חשבנו עד העונה הקודמת שהפתיע).
.
זיון – זה כלום לעומת השקץ ויאניס. באמת באמת כלום. השקץ לא מסוגל לכדרר בלי לעשות פאול עם היד הנגדית, וכל הזמן מכניס צ'יפ שוטס לשחקנים עם הידיים והמרפקים.
יאניס מפרק ודורס וממרפק בדרך לסל.
זה ה"כדורסל" שלהם, בחסות השיפוט השערורייתי והלא ספורטיבי בליגת סילבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אמת. הרגת עם גה. כמה כוח הוא מבזבז על טראש טוק.

ציון עוד לא למד לדחוף עם היד ועוד לא זורק ראש קצת שיעורים אצל גילה ויעלה את הסטט ב10 נק נוספות

gogo
gogo
30/12/2022 6:45:00

איך שלמה שרף היה אומר- בסוף הכל תלוי בשפיץ של הנעל.
אם יש שני שחקנים כמו דוראנט וקיירי (Not for long) בריאים ומרוכזים בכדורסל אז מנצחים.

Jonathan
30/12/2022 7:32:36

אחלה מעורב.
דאלאס עשו את מה שחשבתי שמתאים שיעשו, הקיפו את לוקה בנספיק וינגים שיכולים לכסות על החסרונות שלו בהגנה ולתת נקודות כשצריך.
זה לא ממש עובד להם.
עדיין קשה לי לדמיין מה לוקה יעשה כשיש לידו עוד אולסטאר שדורש את הכדור אבל יכול להיות שזה באמת מה שהם צריכים וזאק לאבין באמת יתאים למשבצת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

זאק לאבין יתאים ללוקה כמו גובר למיני

Jonathan
30/12/2022 10:30:30

מאחר ודי טעיתי לגבי ההרכב הנוכחי שלהם (לפחות עד המשחקים האחרונים), אני כבר לא יודע מה לנבא כהתאמה.
השאלה היא מי כן ישלים את היכולות של חוקה וייפצה על החסרונות שלו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

הסגל הנוכחי מתאים אבל יש כמה שינויים שלוקה צריך לעשות. לשמור יותר להחזיק פחות בכדור.
הם צריכים גם שחקן טוב בצבע לא חייב להיות כוכב. אבל זה יפגע בסטט של הדונציק כי הוא נק בצבע. מיילס טרנר לדוגמא.

Jonathan
30/12/2022 13:00:31

טרנר מתאים גם לדעתי אבל יש להם את כריסטיאן ווד שעושה דברים יחסית דומים.
הרבה פעמים נותנים ללוקה לשמור על פורוורדים כי זה הגודל והמהירות. אולי להביא גארד גבוה עם תקרה יותר גבוהה מזו של דינווידי או הארדארוויי. מה הסיכוי לחלץ את אדוארדס ממינסוטה?

NFS
NFS
30/12/2022 7:59:35

מעורב מצויין דוק, תודה רבה.
ז'אק ווהן נשמע בחור לעניין, עם ראש על הכתפיים כמו שאמרו באייטיז.
נאש בטח לא התאים את עצמו לשחקנים, אלא ניסה להתאים את השחקנים לעצמו והעמיס אותם במאות תרגילים. וזה נכשל.
.
לברון לא חושב על שיא הנקודות, זה לא מעניין אותו, הוא בכלל שמע על זה מהרשתות החברתיות, וכרגע עומד מאחורי יוזמה למחוק לו 10000 נקודות ולהעביר אותן על שמו של זידרונאס אילגאוסקאס, העיקר שיוכל להתרכז בנצחונות.
.
הדבר האחרון שלוקה צריך זה זאק לווין.
.
זאיון וויליאמסון – איזה טנק. מיני בכיינים, גובר נראה כמו פין באולינג מעופף כשציון הכדור נכנס בו.
.
ג'ה מוראנט – קשקשן בלתי נלאה. כוכבן. לא מתאים לממפיס גריזליס אלא לקבוצה החדשה שיקימו בלאס וגאס.

NBA בדם
30/12/2022 10:17:21
Reply to  NFS

+34
😂😂ההגדרה על זאיון וגובר מדיוקת

Berch
30/12/2022 8:09:08

אחלה מעורב
הנטס בסטרייק טוב, הכל זורם והנצחונות נאספים.
נראה מה יהיה הדיבור כשדברים יפסיקו לזרום טוב.
גם בוסטון הפסיקה לנצח ברצף מתישהו
היי… אפילו ליוטה הגדולה זה קרה
🤣

דה שוט
30/12/2022 8:44:55

תודה מנחם אחלה מעורב כיף לקרוא.
1. מסכים עם ברצ׳יק מעלי – הנטס עכשיו בריצה יפה אז הכל סבבה. מסכים גם עם הטמיר – הם מפוצצים בכישרון. אני חושב שסימונס מתאים שם כמו כפפה ליד. הם עדיין חייבים להתחזק עם בשר בצבע. קיירי כשהוא משחק כדורסל הוא תופעה נדירה. בשביל כישרון קונים כרטיס/קמים בלילה – והוא הכי מוכשר. על קיידי נגמרו מזמן המילים. שלושת גדולי הדור: סטף, לברון, קיידי.
2. הלייקרס ללא לברון היו טובים הרבה יותר. הנזק שהוא מסב לקבוצה עולה בהרבה על התועלת. כשיש כוכב פריבילגי שלא עושה הגנה ומשחק רק בשביל הסטטיסטיקה האישית – הקבוצה נידונה מראש לכישלון. אבל היי, הלייקרס כנראה אוהבים את זה כי היה להם אותו הדבר עם קובי. תאכלס כבר מעל עשור הלייקרס בקושי נדחקים לפלייאוף. קבוצת תחתית.
3. לוקה זה תופעת טבע. הדרך שבה הוא משתמש בגוף הגדול שלו כדי ליצור לעצמו עמדות קליעה ו/או מגע היא בלתי נתפסת. מי שראה הרבה כדורסל ״בלקאני״ יודע שזה מגיע משם. השחקנים מיוגוסלביה לשעבר תמיד משתמשים בגוף שלהם כדי ״להביך״ את המגן. מעניין איך הם רוכשים/מלמדים את התכונה הזאת.

גיא רוזן
30/12/2022 10:55:25
Reply to  דה שוט

מבחן העין (לצפות במשחקים, דה שוט. זה תורם…)
ומבחן הסטטיסטיקה חד משמעית קובעים שאתה טועה.
.
(לגבי לברון. הנטס? הם מרגישים כמו מקרה קלאסי בו גודל הנפילה יהיה כגודל הציפיות, מה שנקרא "דה פול…")

דה שוט
30/12/2022 14:56:46

״הלייקרס ללא לברון״ הכוונה היא רק לטרייד. לא מתייחס למשחקים שבהם הצל שלו היה על הספסל. ולצפות בלייקרס זה מזוכיזם – לא מתאים לי בשלב זה של חיי
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 9:07:25

דה שוט ירוצח,מי נתן לך אפטר?

דה שוט
30/12/2022 14:58:16

10 W ברצף נתנו לי
🙂
בקרוב אתה והצפרדעים הירוקות באים אלינו לקבל בראש. תביא קסדות חדשות לרזיאל אברי והאווי… חחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 15:57:56
Reply to  דה שוט

חחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 18:01:47

חכה חכה,העגלה הירוקה באה עם RPG מובנה למפגש עם תלמה ולואיז,

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/12/2022 9:30:26

הליגה צריכה להעניש באופן קיצוני על אירועים כמו בדטרויט. וואגנר והייז צריכים לשבת איזה עשרה משחקים ביציע, וואגנר על עבירה מכוערת והייז על אחת מכוערת ומסוכנת.
תודה רבה על המעורב המעולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וגנר דחף כולה בקטנה. הגזמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פוסי ההייז הזה בא עם אגרוף לראש מאחורה חחח מולו היה בורח ליציע. לפחות באיגרוף הוא דייק יפה אבל בניגוד לזריקות שלו לסל.

דה שוט
30/12/2022 14:59:28

וואגנר כבר היה רופף לפני האגרוף מישהו שם דחף אותו בגב אבל ממש בקטנה. מוזר מה שקרה לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מנחם עלית לעגלה של האשך ודה שוט חחחח אני צופה קריסה לפנתיאון לנטס בפלייאוף. הם לא יצאו מהמזרח.
הם פשוט בתקופה טובה וזה יגמר מתישהו. יש להם המון חסרונות ואת בן סימונס פלייאוף מוד יהיו צחוקים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/12/2022 10:01:34

חופשי עפים בלי כנפיים מהצוק😂😂😂
מנחם שם חותמת בדץ על העגלה

SWIv
SWIv
30/12/2022 9:52:05

מעורב מעולה מנחם תודה רבה נהנתי לקרוא עם הקפה
רק תמשיך 🙂

גיא רוזן
30/12/2022 12:21:01

שנת 22' מגיעה לסיומה כאשר הסאנס, שכבר כעת מחזיקים בתואר המפוקפק "הקבוצה הפצועה בליגה" (בצמידות לסיקסרס) ימשיכו להחזיק בתואר הנחשק גם במהלך חודש ינואר אחרי שלמדו שבוקר צפוי להחמיץ לפחות את החודש הקרוב בגלל פציעה במקרבי הירך
(זה, דרך אגב, בלי לקחת בחשבון את העובדה שקראודר לא שיחק העונה ולו דקה אחת).

דן רוזנבלום
30/12/2022 12:27:16

לא "ארוך" בכלל. הכל סבבה. אחלה מעורב.
משחק הבא של אורלנדו הם יעלו עם הנוער.
הבנתי שמו ווגנר איבד הכרה מהמכה הראשונה והשנייה של קיליאן לראשו כבר שהיה מעולף.
הנטס באמת נראים טוב. שימשיכו כך. קלקסטון מתפתח יפה, אם ימשיך כך ישכחו את הטרייד של אלן למרות שג'ארט הוא שחקן מיוחד.
מצחיק שילד כמו ג'ה כבר הגיע למעמד שהוא נותן עצות לאחרים. העיתונאים צריכים להרגע עם המיתוג שלהם. הם שואלים שאלות כאילו הוא אלוהים, הוא עונה…אבל ג'ה הוא עדיין נער בליבו ואמנם שחקן כדורסל ענק, אך לבטח לא אינטקטואל כביר.

שיהיה לך אחלה סופ"ש מנחם
Happy New Year!!

Alex Rabino
30/12/2022 12:59:11

לא מבין למה ציון וויליאמסון צריך להתנצל שהטבע חנן אותו במימדי גוף גדולים וגם מהירות בלתי רגילה לאנשים בגודל הזה. כל זה בא בתוספת יד רכה מקרוב ומחוץ לקשת. מנקודת מבטי ציון הוריד במשקל כדי שיהיה זריז יותר. שהוא פורץ לסל שחקני היריב מפנים לו את הדרך. אני לא רואה סיבה למה הוא צריך להתנצל על כך.

S&M
S&M
30/12/2022 13:25:50

אז עכשיו אתה גם אוהד של הנטס? עד 120 מנחם, בסוף גם תהיה אוהד של הלייקרס.

Jonathan
30/12/2022 15:37:20
Reply to  מנחם לס

למה להיות נגד כל המערב?

צפנת פענח
צפנת פענח
30/12/2022 13:51:03

1. דאלאס עושים עם לוקה בדיוק מה שיוסטון עשו עם הארדן.
2. זאק לווין ואולסטאר, צמד מילים שלא הולך ביחד .
3. ג'ה מוראנט דווקא לא הפה הכי גדול של ממפיס , יש לו הרבה להגיע לשני הדבילים jjj ודילון ברוקס .

גיא רוזן
30/12/2022 15:09:18

קוריוז שלא מספיק נדון כאן בהופס –
.
איך לעזאזל הליגה מאפשרת לדולאן לסלק אוהדי nba שרכשו כרטיסים ככה סתם כי מתחשק לו?
איך זה גרוע פחות ממה שסאבר עשה?
.
(דולאן מפעיל תוכנת זיהוי פנים בכינסה לגארדן ומסלק עורכי דין שזוהו על ידי המערכת ואשר עובדים במשרדי עורכי דין שתבעו אותו או את אחת מחברותיה.
הזוי)

אשך טמיר המקורי
30/12/2022 16:45:52

וואו

ברוך רובין
ברוך רובין
30/12/2022 17:30:19

למה שלא יהיה חוקי, בדיוק כמו סופר קלפים שמרחיקים אותו מקזינו בווגאס בגלל שזה שטח פרטי, אותו דבר הMSG שדולן הוא הבעלים, דולן יכול להחליט את מי להכניס ואת מי לא.

הליגה לא תצא למלחמת חורמה עם דולן, סילבר יודע עם מי לבחור את המלחמות שלו זה הסיבה שאף אחד לא דיבר על דאלאס.

גיא רוזן
30/12/2022 17:49:54

א האולם של דולאן,
המשחק המדויק באותו אולם –
לא.
.
ב. חוקי? מי שפנו לבית המשפט זכו לצו מניעה. מה שעושה דולאן זה נטו התנהלות של בריון. לא לא אכפת לשלם הוצאות בית משפט (חברה ציבורית, כן? הכסף לא יוצא מהכיס שלו אלא מכיסם של בעלי המניות) כל עוד קמפיין ההפחדה שלו עובד.
תביעה ייצוגית כבר הוגשה, וככל הנראה הוא יפסיד. שוב, לדולאן זה לא משנה או אכפת.
.
ג. ללא ספק, סילבר ושאר בעלי הקבוצות לא הולכים להתעסק עם דולאן וצבא עורכי הדין שלו. להבדיל מסרבר, יש לו כיסים עמוקים, השפעה פוליטית, ונכונות להוריד כפפות ולשחק מלוכלך.
.
ד. הליגה הם המפסידים הגדולים מהסיפור. הביקורת כבר רצה, והם שותקים.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/12/2022 17:47:59

הליגה שמה פס ענק על האוהד הפשוט, הרבה יותר גרוע מלספר עובד שה המנוחות היזומות שפוגעות באלפי אנשים שקונים כרטיסים ומקבלים מוצר באיכות ירודה מאוד.
.
דולאן צודק לחלוטין שהוא מסרב להכניס אנשים שמנסים לפגוע בו כלכלית.

גיא רוזן
30/12/2022 17:54:49

זה לא משחק שלו, זה משחק של הליגה שמשוחק באולם שלו.
.
"מנסים לפגוע"???
עורך דין שלא פגש, לא פוגש ואף פעם לא יפגוש את דולאן הוצא מהאולם אחרי ששילם על כרטיס.
כל חטאו הוא לעבוד במשרד עורכי דין הייצג אדם שנפצע באחד האולמות של דולאן.
הוא לא קשור לתיק,
הוא פשוט מופיע עם תמונת דיוקן באתר האינטרנט של משרד עורכי הדין בו הוא עובד,
ולכן תמונתו נכנסה לרשימה השחורה של דולאן.
.
כל הפואנטה היא שדולאן משתמש בנכסים שלו עם טקטיקת הפחדה.
מטרתו לגרום לעורכי דין לחשוב פעמיים לפני שיסכימו לייצג לקוח בתביעה מול אחת מחברותיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/12/2022 18:44:47

האולם זה שטח פרטי, לדולאן יש את הזכות בחוק למנוע מאנשים כניסה, בין אם זה משחק של הליגה אם זה הופעה של אמן… כמו שציינת למעלה דולאן לא מפחד לשחק מלוכלך ולהשתמש בהרתעה.
.
הביקורת לא באמת משפיעה על הליגה מחירי הכרטיסים בשמיים חוזים טלוויזיוניים של מליארדרי דולארים לא באמת מעניין אותם.

גיא רוזן
30/12/2022 19:24:16

מסתבר שבית משפט בניו יורק פסק שלא, אין לו את הזכות למנוע מלקוח משלם מלהיכנס ללא מניע מוצדק.

ירון, החלום
ירון, החלום
30/12/2022 15:52:39

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב נפלא.

המשגיח
30/12/2022 17:02:52

מעורב מעולה דוק.

לגבי דאלאס, לאווין לא יהיה שדרוג לכלום.
שחקנים שצריכים את הכדור אצלם ביד לא מתאימים לדעתי ליד לוקה.

Pistons
Pistons
30/12/2022 21:57:53

ברוך, מה זה הקשקוש הזה? בן אדם שילם על הכרטיס, מה פתאום שהוא ישלם ולא יקבל שירות?
שנית, אם במעמד המכירה לא היו מסכימים למכור, עוד איך שהוא הייתי יכול להבין, אבל בספק אם זה חוקי (קשה לי להאמין שארה"ב זה ישראל 2023)