חם מהתנור: יום רביעי/רועי ויינברג

הווריורס פיטרו את מארק ג'קסון

לאחר 3 עונות כמאמן ראשי, גולדן סטייט שיחררה את מאמנה, מארק ג'קסון, מעבודתו, עקב חילוקי דעות עם ההנהלה, לפי בעלי הקבוצה, ג'ו לייקוב.

ג'קסון אימן את גולדן סטייט במשך 3 שנים, בהן ניצח 121 משחקים מתוך 230 (52.6% הצלחה). ג'קסון והווריורס הגיעו פעמיים לפלייאוף-אשתקד לסיבוב השני, והעונה לסיבוב הראשון, כאשר הקבוצה סיימה עם 51 ניצחונות בעונת 2013/14, העונה השלישית הטובה ביותר בתולדות המועדון.

לייקוב ומנג'ר הקבוצה, בוב מיירס, הודו לג'קסון על ההצלחה כמאמנם במסיבת העיתונאים בהם שיחררו הודעת הפיטורים, וג'קסון פרסם בטוויטר תודה להנהלה, ולשחקנים שליוו אותו במשך הקדנציה בגולדן סטייט. ג'קסון המאמן הראשון, מאז דון נלסון ב-1991/92, שהוביל את הקבוצה פעמיים לפלייאוף. בנוסף, צוות העוזרים של ג'קסון פוטר.

הווריורס יצרו קשר עם סטיב קר, שהוזכר כמאמן ניו יורק, ומשפחתו גרה בסן דייגו. נשיא גולדן סטייט, ריק וולץ, עבד עם קר בתקופתו כמנג'ר הסאנס, אך הוא עדיין נשאר כפיבורייט לאמן את הניקס, לאור יחסיו עם פיל ג'קסון. גם מאמן אורלנדו לשעבר, סטן ואן גנדי, ומאמן ממפיס בעבר, ליונל הולינס, הוזכרו כמועמדים אפשריים. מאמן הלייקרס, שפוטר לאחרונה ממשרתו, מייק ד'אנטוני, הוזכר כמעוניין באימון הקבוצה, בנוסף למאמן הבלייזרס לשעבר, מייק דאנליבי.

****

עוד קבוצה מצטרפת למירוץ אחרי קר-ESPN דיווח כי יוטה ג'אז מעוניינת במאמן, אשר יחליף את טיירון קורבין, שסיים חוזהו בקבוצה. למרות זאת, הפיבוריטיות הן הווריורס (נאמר כי בעלי הקבוצה רוצה לשכור את קר), והניקס (נאמר כי אם ירצה בכך, המשרה שלו). מועמד נוסף שהוזכר כמאמן הקבוצה הוא מאמן צסק"א מוסקבה, אטורה מסינה.

***

שני עוזרים אפשריים למאמן הניקס העתידי, ייתכן סטיב קר, ולאור ההתפתחויות האחרונות מינויו בספק, הם שחקן הבולס לשעבר ביל קריטרייט, ואגדת העבר ג'רי סטקהאוס, שאמר שיפגש עם פיל ג'קסון, מנג'ר הקבוצה בנושא, השבוע.

***

דאלאס מתכננת להחתים את דריק נוביצקי, וינס קרטר ושון מריון על חוזים זולים יותר לקראת העונה הבאה, בעוד שהיא צפויה לתת לדה חואן בלייר ודווין האריס משכורות גבוהות יותר.

***

טורונטו החתימה את מאמנם, דווין קייסי, לחוזה תלת שנתי, לאור ההגעה של הקבוצה לראשות הבית האטלנטי והמקום השלישי בפלייאוף.

***

יוקון החלה משא ומתן עם קווין אולי בקשר להכפלת משכורתו, אך מקורות מדווחים כי הוא צפוי להפגש עם הלייקרס בנקודה מסוימת, בקשר לאימון הקבוצה.

***

אינדיאנה פייסרס שחררה את אנדרו ביינום. שחקן הלייקרס וחבר חמישיית הליגה השנייה שותף ב-2 משחקים בלבד (מאז החתמתו בראשון לפברואר) העונה, בהם קלע 11.5 נק' עם 9.5 ריב' ב-17.5 דקות לערב. לאחר המשחק השני של השחקן, נגד דטרויט פיסטונס, הקבוצה הודיעה שהוא בחוץ להמשך העונה עקב כאבי ברכיים. מאמן אינדיאנה, פרנק ווגל פרסמה לאחר תחילת הפלייאוף שהוא לא ישחק בסיבוב הראשון.

הפייסרס הם עוד חלק בתקופה העצובה בקריירה של ביינום, לאחר העברתו מהלייקרס-הוא לא שיחק עונה שלמה במדי פילדלפיה ב-2012/13, ובעונה הנוכחית עבר לקליבלנד (8.4 נק' ו-5.3 ריב' ב-20 דקות, לאחר ששיחק 24 משחקים), לאחר מכן לשיקגו, ממנה נחתך, ואז הסנטר חתם באינדיאנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. הסיפור של קר כמועמד ל- 17 קבוצות הורג אותי. או שיש לו יחסי ציבור ממש טובים שדוחפים ידיעות, או שג'נרל מנג'רס הם חבורת טמבלים שמעתיקים האחד מהשני.

  2. "הווריורס יצרו קשר עם סטיב קר, שהוזכר כמאמן ניו יורק, ומשפחתו גרה בסן דייגו."

    רגע, רגע – אבל מה עם השעה טיסה לסאן דייגו ?…

  3. והפיטורים של ג'קסון הם כמעט ללא קשר לכדורסל, או לפחות קשר חלקי ביותר.

    ג'קסון הוא בן אדם דתי בעל עמדות לא ממש ליברליות לגבי הומוסקסואלים,
    יש שמועות על כל מיני התבטאויות בעיתיות מאד שלו מאחורי הקלעים (ולדעתי זה מסביר שמועות אחרות – על זה שסקלבריני העוזר שלו, פוטר אחרי שנתפס כשהוא מנסה להקליט את ג'קסון).

    בכל אופן, קבוצה שמשחקת באיזור סן פרנסיסקו לא יכולה להשלים עם דבר כזה (ואני מקווה שגם אף קבוצה אחרת…), וזו היתה הסיבה העיקרית לפיטורין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט