מעורב הופס לשבת: הערב בו טייריס הליברטון שבר את המחסום המנטלי / מנחם לס

1.טייריס הליברטון קנה אותי הלילה. עוד שני ערבים כאלה ואני מכנה אותו סופרסטאר

אני לא אוהב לקפוץ ממשחק למשחק למרות שיש לי כל משחק שאני רוצה בלחיצת כפתור על מסך "70. כל ערב אני בוחר לי משחק אחד להתרכז בו, לחשוב עליו, להוציא מסקנות, ולסדר לי את המוח טיפונת שונה מאשר היה לפני המשחק.

אז הלילה רציתי את איטנדיאנה במיאמי בגלל שתי סיבות: א)רציתי לראות אם ויקטור אולדיפו שסוף-סוף חזר ייקח את ההנהגה מלאורי (הוא עדיין לא לקח אבל הוא ייקח בקרוב. עם לאורי מיאמי לא יגיעו רחוק כי את שלו הוא כבר עשה בטורונטו), ו-ב) רציתי לראות סוף-סוף את טייריס הליברטון במשחק שלם, משחק חשוב, ומשחק ששודר לכל האומה.

בפעם האחרונה שטייריס הליברטון שיחק נגד מיאמי הם החזיקו אותו על 0 נקודות. כמו בא-פ-ס. הוא היה משהו כמו 0 מ10 או 11. מיאמי היא קבוצה גאה מדי מכדי לתת לילד כמוהו לעשות משהו חשוב.

ובכן הלילה הוא קברשלשות ב-62.5% דיוק. אבל לא משנו כמו 2 מ-3 אלא 10 מ-16. ולא הייתה שלשה חשובה יותר מזו האחרונה עם 4.1 טיקים בשעון ממרחק של '30 או 9 מטרים. זה היה 1- שניות אחרי שטיילר הירו קבר שלשה מ-8.5 מטרים שביימה ריצה של 3-15 והביאה את מיאמי מעמק הבכא לשוויון 108 אחרי שהייתי מוכן לקרוע אותם שוב על מאמנם אר4יק ספואלסטרה.

טייריס הליברטון, פוינט גארד בגובה 1.95 מ' עם תנועות שמזכירות את מג'יק ג'ונסון החליט שהוא מנצח את המשחק הזה (בו שתי הקבוצות עלו בהרכב כמעט מלא) והוא קבר בטריי העשירי שלו מ-16 (ס"ה 14 מ-20 ו-7 אסיסטים. הוא סיים עם קרייר-היי של 10 שלשות וחצה את הגבול המנטלי של 40. אני מאמין שעם טיירס מיילס ושאר הצעירים, הליברטון מבסוגל לעשות באינדיאנה מה שדונובן מיצ'ל עושה בקליבלנד. הוא יהיה הסופרסטאר הבא שנכתיר כאן אחרי שג'ה מוראנט יוכתר ככזה.

2. האלו, קוונטין גריימס

זאק לאו, שנעזרתי בפוסט שלוLowe: 10 Christmas Day things, including an all-time great, a cagey Celtic and the Knicks!) כותב ש"הניקס "מצאו את עצמם ממש ברגע שהמאמן טום ת'יבודו הכניס את קוונטין גריימס לחמישייה במקום דריק רוז, והעלה את מיילס מקברייד לרוטציה במקום אבן פורנייה. עמנואל קוויקלי מתעלה ממש כאיש הששי, וארג'יי ברט הוא איש החמישייה שנשאר לשחק עם הרוטציה של 9.

החמישייה החדשה של הניקס (גריימס, ג'יילן ברונסון, ג'וליוס רנדל', מיצ'ל רובינסון, וברט) היא פלוס 75 ב-255 הדקות האחרונות שהיא שיחקה. השלשות של גריימס וההגנה שלו מתאימים ככפפה ליד לשלישייה הדומיננטית ברונסון-רנדל-ברט, המסתמנת יותר ויותר כ'שלישייה הגדולה' של הניקס. ברונסון הוא הפוינט גארד שהניקס חיפשה זה שנים כי גם דריק רוז וגם פורנייה נמצאים עתה בירידה מהטופ של הגבעה שלהם.

גריימס קובר אותן מהטריי בדיוק של 39%. הוא מעדיף לעמוד ולשחרר את העור אבל אם השומר צמוד אליו הוא יעיל גם בלחתוך ולהסקרין (מהמילה SCREEN) ולהביא חידוש להתקפה הדי מרובעת שהייתה לניקס לפני שהוא הועלה לחמישייה:

גריימס בא עם פרסומת של 'מגן מעולה' ובמשחקי הניקס האחרונים הוא-הוא ששמר על זאק לוויין, טייריס האליברטון, ובאדי היילד..

Grimes is smart and stout, with impeccable balance:

אני מעתיק:

He diagnoses that set early. Grimes trails Haliburton around one screen, and then flies out to Buddy Hield on an impromptu switch — staying down and attached on multiple fakes before inhaling Hield's triple. (The Knicks on offense use Grimes as the back-screener — Hield's role — in this same action.)

אז מה? האם??? האם??? האם אנחנו, אוהדי הניקס, יכולים להתחיל לרצות ששנות ה-70 (70' ו-73') יחזרו? לדעתי יש להם עכשיו את כל מה שצריך מלבד דבר אחד: סופרסטאר מהסוג של דונובן מיצ'ל. הצרה כמובן היא שכוכבים כמוהו לא מוצאים ברחוב. תראו מה הוא עשה מקליבלנד. הניקס צריכים אחד כמוהו. אחרת הם יצטרכו להסתפק בהישגים קטנים ולקוות שכל 'הקטנים' יתווספו למשהו גדול. לפחות ישנה היום בניקס הרגשה טובה וחיובית אחרי יותר מדי שנות רזון!

3. האלו ג'יילן ברונסון

ישנם מעט פוינט גארדים בליגה עם האוקטן הגבוה של ג'יילן ברונסון. הוא FIRE-HYDRANT בחיים האזרחיים: שתקן ודי דומם. קצת ביישן אפילו. אבל רק מתחיל המשחק וזה כמו שפתחת את ה-FIRE-HYDRANT: הזרן פורץ בכוח, ביצירה, וביעילות לכל הכיוונים.

הוא נמוך וזריז כשד. בתחילה חשבו שהוא נמוך מדי להצליח בליגה הגדולה אבל מזמן הפסיקו עם דיבורי השטות הזאת.

הוא קולע 21 למשחק עם 6.4 אסיסטים, ומוכיח כל משחק שהוא שווה את החוזה הגדול שנתנו לו. בדאלאס הוא נחבא מעט אל הכלים מאחורי לוקה אבל בניו יורק הוא 'האיש החדש' ומה שהוא הביא עמו לשולחן עליון אפילו למה שציפו.

יש לו תנועות מכאן ועד הושקושימאן, כורדיסטאן. תנו מבט. לפעמים תנועותיו MAKE SENSE רק לעצמו, אבל זה לא מונע ממנו לבצען. הוא יודע, היכן-שהוא, שהתנועות יביאו לבסוף את הכסף:

מה שראיתם זה עתה היו 11 שניות של כדרור בסיבובים שמוביל אכישהו לזריקת 3. HALF SPINS, CIRCULAR SPINS, FADE BACK, היסוס. יש לו את הכל, והכל במהירות של מכונית מרוץ.

תראו אותו מזגזג – מלשון הזיג-זאג נגד שמירה אזורית:

ברונסון מחזיק בכדור לעתים יותר מדי אבל מתוך 103 מובילי כדור בליגה הוא מספר 14 ביעילות כשהוא מסיים כל 'ישיבה' על הכדור ב-1.17 נקודות

כמה שהוא נמוך (1.86 מ') הוא שותף רגיל ב-INVERTED PICK-AND-ROLLS עם ג'וליוס רנדל וברט. הוא – איתם – קולע 1.33 מצויינים פר פוזשיונס בפיק-אנד-רול רגיל וב-CONVERTED. בזה הוא, איתם, ששי בליגה מתוך 249 שניבדקו עם 50 פיק'ים לפחות.

ההתקפה של הניקס רחוקה מלהיות 'יפה'. היא יותר תפוקה של כוח ברוטאלי. התוספת של ברונסון מביאה קצת יותר קסם והרבה פחות ברוטאליות אבל אני לא רואה אותו משפיע מספיק עד לדובדבן הגדול.

4. קהל ללא רחמים

5. החדשות מאל איי בקשר לאנטוני דייויס אינן מעודדות, בואו נגיד

AD נפצע ב-16 לדצמבר בהתנגשות עם ניקולה יוקיץ' ופצע את כף רגלו הימנית. הוא נמצא בשלבי החלמה אבל היום יצאה ידיעה שהוא "סובל מ-STRESS INJURY בכף רגלו הימנית". "STRESS INJURY" זו הפציעה שאתה לא רוצה לשמוע שקרתה לכוכב קבוצתך כי 'STRESS INJURY' הוא השם שנותנים לפציעה שלא יודעים בדיוק את מהותה. זה גרוע אפילו יותר לשחקן בגובהו הנוטה להיפצע.

6. לדריימונד גרין ישנה דיעה ברוטלית על המצב המנטלי של קבוצתו

מסע החוץ האחרון של הווריורס היה DISASTER. כולם יודעים זאת. גרין אמר היום:

Right now, I think we are very fragile,” Green said, via Kendra Andrews of ESPN. “You start going through these things and then you start believing them. Once you start believing them, it becomes who you are. The only way to break them is by being mentally tough.

“I think this is a team that has struggled from the spirit perspective since [the road trip began]. It’s a bit more frustrating. … You can make what you want of it being on the road versus being at home, but it’s mental. It’s a team struggling mentally. And that makes it hard to overcome anything else.”

ישנה בעייה עם הנאמר מעל: דריי גרין היה – והוא עדיין – אחד השחקנים החלשים בכל המסע הארוך של משחקי החוץ.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סלים וארזה
24/12/2022 3:16:23

ווילי סימס נפטר. ינוח בשלום. שחקן ואישיות

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 8:16:59

תנחומים למשפחת מקל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לגמרי. תנצבה

shadow
shadow
24/12/2022 3:25:44

פציעת סטרס? מעניין איך זה קרה? זה אומר שהוא כבר היה פצוע לפני זה.
אגב איך מתרגמים את זה לעברית פציעת לחץ? עומס? מאמץ?
.
בעניין אחר זוכר שהבאת פה בתקופת הבועה את סיפור קייל ריטנהאוס וכל השקרים שערוצי הפרופגנדה הפיצו עליו כולל באותו פוסט? אולי איזה אזכור על זה שיצא זכאי כבר מזמן?
.
הנה ראיון איתו
.
https://youtu.be/JfkRJibaQ-M
.
לגבי סליפי ג'ו אשמח לשמוע איך הוא מתקדם בסולם FDR כי מזמן עברו כבר 100 ימים
.
דבר נוסף לגבי המערכת הרפואית "המודרנית", הנה סרט תיעודי על הנושא.
.
https://youtu.be/_QGPxlx0oOY
.
מעניין שלא דיברתי עם אף אחד מהרופאים האלה ואני די בטוח שהם לא קוראים הופס אבל איכשהו הגיעו למסקנות דומות בעצמם. זוכרים שניסתי להסביר לכם על קולסטרול?לא עבד משהו. רובם באמת רופאים שהתעוררו והבינו שניסו להפוך אותם לקצבים.
.
קצב זה אחד שאתה בא אליו עם משקל עודף ומטבוליק סינדרום עם הפרעת אכילה קשה והוא אומר בטח בוא אני אנסר לך את הקיבה ואדביק לך אותה קטנה יותר. נשבע לכם זה לא סצנה שלקוחה מהמנסרים מטקסס. בספרות ה"מקצועית" קוראים לזה "קיצור קיבה". שינה עמוקה. כמובן שהכסף שהוא לוקח זה הכל בשביל תרומות כי הוא עושה את זה לגמרי כי הבריאות שלכם חשובה לו. ברור שאין שום דבר אחר שמעניין אותו והוא בעצם מקריב את חייו בשבילכם.
.
הסרט הוא שעה וקצת אבל מה זה שעה לעומת חיים שלמים.
.
מסתבר שיש כבר לא מעט מתעוררים השאלה מתי אתם?
.
בהצלחה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2022 8:58:45
Reply to  shadow

סתם תהיות שאתה כרגיל לא תענה עליהן
1) מה למדת מהסרט הזה?
2) מה אתה מצפה שמישהו שצופה בזה ילמד מזה?
3) האם אתה נוטה לקחת טענות בסרט שנטענות ללא שום ביסוס הסבר או גיבוי ראייתי כלשהו כמשהו שאתה מאמץ בתור ידע?
4) האם טרחת לבחון לעומק טענה כלשהי שנטענה בסרט?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2022 9:00:28

אה כן, ושאלת הבונוס, כיצד אתה בוחר איך להתייחס לטענות בסרט שסותרות אחת את השניה?

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:58:32

תודה מנחם. קרעת עם המשפט האחרון.

שי אבן צור
24/12/2022 7:39:06

מנחם, יש מצב שדריי התכוון גם לעצמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי בלי סטף זה ביומבו לייט

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 8:14:27

זה בימבו בלי שוגר דדי

עגל
24/12/2022 12:35:28

😂
הקפקייק הוא השחקן הכי חלש מנטלית בג״ס

ברבור שחור
ברבור שחור
24/12/2022 7:53:05

לדעתי מיצ'ל וג'ה מוראנט כבר מזמן סופרסטארים בליגה הזאת…גם שג"א עומד בשער
מחכה שטי ג' י וורן יתעורר, אם זה יקרה ברוקלין תמצא את עצמה עם טבעת אליפות ..

Jonathan
24/12/2022 8:05:24

הטייק של לברון על סיפור סינדרלה:
https://twitter.com/LegendOfWinning/status/1606530407138222083

Jonathan
24/12/2022 8:06:48
Reply to  Jonathan

(בכלל רציתי שהלייקרס ולברון יינצחו, אבל זה באמת די מצחיק)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

זה לכבוד שאדו מחווה

Jonathan
24/12/2022 8:18:18

חחח…
ליחפים אכן אין בעיות כאלו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2022 9:02:23
Reply to  Jonathan

כמו שלעיוורים אין בעיות של סינוור

שי אבן צור
24/12/2022 11:44:58

ולתתרנים אין בעיה עם שום טעם

Jonathan
24/12/2022 11:50:47

הייתי אומר שזה יותר כמו שלקדמונים שצדו בלי חנית לא הייתה בעיה שהיא נשברת באמצע.

shadow
shadow
24/12/2022 13:42:45

כבוד יונתן אני רואה ששיעורי הלוגיקה עזרו. יפה שאתה עוזר לתוג שהיה מבריז מהשיעורים להשלים את החומר.
כמו שלעיוורים אין בעיות של סינוור🤦🏻‍♂️
שמע איך שאני רואה את זה חנית עזרה להם לצוד. מה נעליים עושות חוץ מלהרוס לך את הרגל? אז אולי אתה לא מקבל ניקוד מלא אבל זו עדיין התקדמות.
.
תוג כל כך ישן שהוא חושב שנעל זה כבר חלק מהגוף.
.
מה שמצחיק שהלילה זה גם קרה לדוראנט אבל הוא לא נשאר לשבת כמו סינדרלה על הריצפה ורץ מיד להגנה עם הנעל ביד.
.
כתבתי בבלוג החי שזה עוד אחד מהיתרונות של להיות בלי נעליים, הן לא יכולות לפול לך.🤷‍♂️
.
הנה עוד אחד בשביל לעזור לתוג עם הלוגיקה. אם אתה לא משתמש במשקפים הן לא יכולות ליפול לך מהפרצוף. זה טיפה יותר מדויק מהחנית. נעליים ומשקפיים מחלישות אותך וחנית בדרך כלל מצריכה חיזוק של הגוף בשביל שימוש בה וגם השימוש בה מחזק את הגוף.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2022 14:00:52
Reply to  shadow

אגו שברירי ופחדן.
במקום להתחמק בפחדנות הרגילה אתה מוזמן לענות על שאלות למעלה או פשוט לתת שם אחד.
לוגיקה, הרי שנינו יודעים היטב שאינך יודע כלל

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 14:04:51
Reply to  shadow

טוב (או תוג-ו) שאתה פה איתנו להרים את המורל.
זה משפט המפתח וחכמת חיים אדירה, "הייתרון האמיתי בלהיות יחף כל הזמן הוא שהנעליים לא יכולות ליפול לך". זה סטארט אפ.
https://www.youtube.com/watch?v=1FNSkbN6Qdk

Jonathan
24/12/2022 15:59:40
Reply to  shadow

לצוד עם הידיים יותר מחזק מאשר עם חנית

shadow
shadow
24/12/2022 17:04:34
Reply to  shadow

לא בדיוק. אל תלך אחורה, כבר התקדמת. כשאתה זורק חנית אתה מתחזק ולא בטוח שתוכל לצוד חיות מסויימות ללא החנית. הנעליים מחלישות את כפות הרגליים שלך באופן מוחלט. אין להן אלמנט של חיזוק

shadow
shadow
24/12/2022 17:05:12
Reply to  shadow

תודה שאתה מזמין אותי אבל אני לא רוקד לפי החליל שלך🤷‍♂️

Jonathan
24/12/2022 17:31:31
Reply to  shadow

כשאתה יחף לא בטוח שתוכל ללכת באותם המקומות כמו שנעליים מאפשרות לך

shadow
shadow
24/12/2022 18:07:36
Reply to  shadow

אתה צודק חלקית זה הכל עניין של אימון אבל גם במצב בטטה הנוכחי על אילו מקומות מדובר? על הסהרה? הקוטב הצפוני?
האירוניה שכאילו הציביליזציה והדרכים המסודרות שלה דווקא אמורות לעזור לך בנושא היחפות בניגוד לעבר. נכון שדרוש שיפור בחומרים בשימוש ווזה דורש קודם כל שינוי תודעה ושבירת מיתוסים ועדיין…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2022 22:46:40
Reply to  shadow

אתה בורח לפי החליל שלי. זה עלוב בהתחשב בהצהרות שלך.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 8:21:01
Reply to  Jonathan

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא הראה לוויט בוי. ראית איזו נפש זכה לשקץ?
בא לעזור מכל הלב וזכה להתעלמות מלאה. לא מדבר עם המשרתים. שקץ בן שקציים.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 8:22:30

לפחות האמא מפזרת אהבה להומלסים מקועקעים, יושבי קרנות, פושטי יד ונרקומנים.

Jonathan
24/12/2022 8:30:32

זה לא איך שראיתי את זה.
נראה שהוא פשוט חיכה שיביאו לו כי לא היה לו כוח לקום לקחת ואז להתיישב שוב.
אפשר לדבר על זה שזה קצת "קפריזי" או לתת לזה פרשנויות – אבל לא חשבתי שזה גזעני או מעמדי… היו יודעים לא להציע לו יד אם זו הייתה הגישה הקבועה.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 9:25:21
Reply to  Jonathan

איזו מכבסה
הוא האדון ומשרתים אותו. אם היה בן אדם, יכול היה לקום, להגיד תודה למי שנתן לו שתי ידיים וללכת לקחת את הנעל ממי שהביא לו אותה. דווקא ברגעים האלה אתה ניבחן כבן אדם והשקץ נכשל שם כישלון כמעט חרוץ…
לפחות שיגיד תודה לוויט בוי שהציע עזרה ולא רק למי שהביא את הנעל.

Jonathan
24/12/2022 9:31:52

תן לי לנסות:
לברון רע, טייטום טימטום, רזי הוא הצדק ומשחקי מילים לא נמאסים.
עכשיו לא מכבסה?

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 10:41:03

תן לי לנסות:
נפלת ברחוב ומישהוא בא לתת לך יד ולעזור לך לקום. מה תעשה? תתעלם ממנו בצורה מופגנת? לא תגיד תודה?
ומה הקשר לרזי צודק/טועה ומשחקי מילים?
אחרי כביסה יש ייבוש?

Jonathan
24/12/2022 11:14:03

אם אתה כבר שואל – לפני כמה זמן נפלה מולי מישהי מבוגרת ברחוב. הצענו לה יד (הייתי עם המשפחה). היא רצתה רגע להישאר לשבת. אולי היא לא רצתה רגע והרגישה שאני מעדה שהיא לא אוהבת? או שהיא מיזאנדרית?
.
לברון אולי מאוכזב/מגעיל/צריך רגע/גזען – אתה החלטת על פרשנות אחת שלגמרי מתעלמת מאינטראקציות אחרות ביניהם וישר מעבירה את זה לשיח של יחסי גזע. וכל מי שחושב אחרת מכבס.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 12:28:04

אז שיגיד לפחות תודה ויסתכל לבן אדם שבא לעזור באזניים (לפי המשבש הלאומי), אולי ייתן לו כיף וישאר לשבת?
השקץ הוא דושבאג, זה לא רק שי, או אבו פופי ושימון אלא גם חובבי לברון באתר אומרים את זה.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 12:30:18

לגבי הגזענות, נוווו? גיב מי א ברייק. שנזכיר איך המיליארדר התבטא לגבי היהודים העשירים?
אתה לא רציני. אתה כביכול נעלב בשבילו?

Jonathan
24/12/2022 13:01:51

זה יפה איך בנית לו ניתוח אישיות ודעות ומסתבר שכולם מומחים גם בלי לפגוש את הבחור.
לשאלתך – אני לא נעלב בשבילו. עניתי לך קודם שאני מפרש את הסיטואציה ביניהם אחרת ואפילו סייגתי בזה שזו הפרשנות שלי. קראת לזה מכבסה. עכשיו אתה בוכה כשעונים לך בטונים שאתה רגיל להשתמש בהם. טול קורה מבין עיניך.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 13:45:27

מי צריך ניתוח אישיות כשרואים הכל און סקרין.
מה יותר טוב מאשר לראות את הפאקים של השקץ בשידור חי או בריפליי?
אם אין עריכה מיוחדת אלא רק העלאת הסרטונים כמו שהם, הסרטונים ברובם לא משקרים.
בשנה שעברה נשברתי והצטרפתי גם אני ל LLL, עברתי טקס טבילה בכפר כשהאשכפיפיר ובישופופי שמו אותי על סל"ד גבוה בצנטרישוט, שאגב אני מכרתי להם (ויעיד אבו פופי בעצמו) לפני שהעבירו אותו כמה שידרוגים….
כל אחד והפרשנות שלו. אני יכול להעיד רק על עצמי ואם הייתי נופל ועפה לי נעל ואדם מכל גזע היה ניגש אלי בחרדה ונותן לי שני ידיים. הייתי מודה לו וגם מחייך לכיוונו, נו מאטר ווט, בין אם הייתי נשאר יושב או שהייתי נעזר בו לקום לא הייתי משאיר אותו בידיים ריקות, זה משפיל ומבזה אדם שרק בא לעזור. אני לגמרי באמונה שגם אתה היית נוהג דומה לי ולא משנה הסיטואציה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
24/12/2022 18:04:59

אני מחזק את דוק רזי,הבבון דוש מקצועי נומרו אונו בהסטוריית הWWE
מת שיפרוש כבר

Berch
24/12/2022 8:33:28

תענוג של מעורב על הבוקר
☕🙏

דן רוזנבלום
24/12/2022 8:40:07

הלוואי והניקס יצליחו…
מה באמת קורה עם פורנייה? הם חוסכים כסף אם הוא לא משחק?
יאללה שיעשו עליו טרייד. סה"כ שחקן מוכשר וסקורר.

כמו שכבר אמרתי, אני חושב שגולדן סטייט יגיעו לשיאם לקראת סוף פרבואר. סבלנות.

מסך 70 אינץ' נשמע תענוג! אחלה מעורב! גיט שעבס!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/12/2022 9:05:47

תודה רבה על המעורב המעולה

המשגיח
24/12/2022 9:45:07

מעורב מעולה דוק!

אני שמח שהניקס מצליחה, אבל לא רואה סיכויים של לעבור שלב פלייאוף.
לגבי הליברטון, שחקן פשוט מצוין. ממש טוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תענוג גדול מנחם, תודה רבה.

thetroll
thetroll
24/12/2022 11:57:04

מנחם זה מעורב פשוט מעולה תודה רבה.
הרבה שגיאות עשתה סקרמנטו בשני העשורים האחרונים הליברטון הוא השגיאה הגדולה מכולן.
לפעמים אני תמה מה הופך אנשים רגילים לאלופים. מה שקראתי כאן על מה שדריי אמר העלה את ערכו בעייני יותר מכל טבעת אליפות. יש בדבריו הבנה אמיתית של טבע האדם ועומק מחשבתי. לא משהו שהיית מצפה מטיפוס כמוהו. ההערכה שלי אליו בזכות הפוסט הזה הוכפלה. (שמעון תגחך לעצמך בבקשה ותחסוך לי את הציניות הרגילה). באמת איש ענק.
ברור שסטף אחראי על הכל אבל גרין הוא הלב המנוע הנשמה והיום הבנתי שכנראה גם השכל. המראה שלו מטעה אני לא בטוח שאנחנו יודעים באמת מי הבן אדם שמסתתר מאחורי החזות הזאת. לא להאמין שהוא האיש שאמר את הדברים האלה במיוחד החלק הראשון בציטוט שהבאת.
תודה מנחם.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 13:50:46
Reply to  thetroll

פה אני מאד אמביוולנטי ולא שוכח שמצד אחד אני מעריך מאד את דריי כשחקן שעליו בנוייה ההצלחה של סטף ושות ומצד שני שחקן דיי מלוכלך. זה נכון מה שהוא אומר ואולי זה מזכיר לך מישהו… 🙂 אבל אמרת, טיפוס כמוהו ולזה התכוון המשורר, טיפוס כמוהו.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 14:22:03

פיזנטי בעבודה, רק בלי החומוס… ישר לפינת ה"טבע"
https://www.facebook.com/watch?v=546893150394352

Kobv
Kobv
24/12/2022 14:37:20

וולי זבריאק ביקר את טייריס הליברטון ואמר שהוא "אעלק אול סטאר", גם עיוור רואה שהליברטון הוא הדבר האמיתי ואול סטאר לשנים הבאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

הוא רחוק שנות אור כרגע מלהיות אולסטאר. יש כמוהו מלא שחקנים בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מה מנחם גם אתה התלהבת מה43 נק? סיאקם קלע 52 שלשום. יש מלא שחקנים תופסים יום שמים 43 נק. יצא לו פוקס של 10 שלשות בסדר, קורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

לא כל שחקן טוב הוא אולסטאר. זה הזנייה של האולסטאר עם דריי גובר וכל הפחים האלה.
יש שחקנים טובים בליגה שלא כולם אולסטארים. היום לכל שחקן שנותן 5 משחקים טובים קוראים אולסטאר.
מה הליברטון עשה עד כה בקריירה כדי להיקרא אולסטאר?