הבאקס נגד הנטס והגריזליס נגד הסאנס במחזור חג מולד חגיגי עם לא פחות מ-14 משחקים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הבאקס נגד הנטס והגריזליס נגד הסאנס במחזור חג מולד חגיגי עם לא פחות מ-14 משחקים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (21-12) – סן אנטוניו ספרס (21-10):

רוחות חג המולד של העבר: הספרס אומנם ניצחו את יוסטון, כי להם באמת קשה להפסיד, אבל המאזן שלהם מלמד על הצלחת מאמצי הטנקינג בצורה לא ראה בכלל עד כה השנה. המג'יק לעומת זאת אחרי פתיחת טנקינג מרשימה, צוברת כבר 4 נצחונות ב-5 האחרונים כולל ניצחון כפול על סגנית האלופה.

רוחות חג המולד של ההווה: הספרס מגיעים אחרי משחק בבאק טו באק מול הפליקנס, וללא קלדון ג'ונסון, המג'יק צפויים להגיע ללא האריס, סאגס וקרטר.

רוחות חג המולד של העתיד: המג'יק ב-15

2:00 פילדלפיה 76'ס (12-18) – לוס אנג'לס קליפרס (14-19):

רוחות חג המולד של העבר: שתי הקבוצות מגיעות במומנטום מצויין, והישארות שלהן בכושר היא חדשה מצויינת לליגה כי מדובר על שתי קונטנדריות בפווטנציה שיכולות להפוך את הפלייאוף להרבה הרבה יותר מעניין. פילי, בחסות לוח משחקים קל מאוד יש להודות סופרת 6 נצחונות רצופים, עם 4 נצחונות מ-5 האחרונים וכל עוד לאונרד וג'ורג' כשירים, אי אפשר לבטל אותם.

רוחות חג המולד של ההווה: אחד המשחקים המסקרנים של מחזור חג המולד, שתי הקבוצות אמורות להגיע בסגלים פחות או יותר מלאים, והאופן שבו פילי תחביא את הארדן בהגנה מול השרשרת הלא נגמרת של פורוורדים אתלטיים שיכולים לקלוע מבחוץ של הקליפרס, ולעומת זאת אופן ההתמודדות של הקליפרס, שאין להם סנטר טופ קלאס עם אמביד יעמדו במרכז ההתמודדות

רוחות חג המולד של העתיד: פילי ב-12

2:30 אטלנטה הוקס (16-16) – דטרויט פיסטונס (26-8):

רוחות חג המולד של העבר: בוא נגיד ששתי הקבוצות היו מעדיפות להשאיר את העבר הקרוב (וגם הבינוני יש להודות) מאחוריהן. ההוקס עם 3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים כאשר הנצחונות הושגו מול קבוצות שעונות לשם שארלוט ואורלנדו ושפת הגוף שלהם היא מהגרועות בליגה. גרוע מכך, אם הם תקועים אין להם שום מקום ללכת אליו מלבד למטה שכן מעט הנכסים שנותרו להם הועברו הלאה בוויתור הטיפשי על הורטר ובטרייד על מארי. הפיסטונס מפסידים כבר 4 משחקים ברצף ולאחר שהודיעו שקייד קאנינגהאם גמר את העונה אין ספק לאן פניהם מועדות.

רוחות חג המולד של ההווה: הפיסטונס ללא קייד אבל עם הרבה כישרון צעיר לא צריכה להיראות גרוע כמו שהיא נראית, אבל בפועל היא נראת גרוע כמו שהיא נראית וסופגת מעל 120 כמעט בכל ערב. ההוקס אומנם לא בפורמה אבל אין צורך להגזים.

רוחות חג המולד של העתיד: ההוקס ב-15

2:30 בוסטון סלטיקס (10-22) – מיניסוטה טימברוולבס (16-16):

רוחות חג המולד של העבר: משהו עובר על בוסטון באחרונה. הסלטיקס שפתחו את העונה בסערה, סופרת כבר 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים כולל הפסד כפול לאורלנדו והפסד לאינדיאנה. אז סמארט לא שיחק במשחק האחרון וחמישיה שכוללת את וייט ופריצ'ארד היא לא בדיוק מתכון לעמוד מול היריבה מבחינה אתלטית או פיזית, אבל היית מצפה שבקבוצה ברמת הכישרון הזאת ימצאו הפתרונות. זה לא מונע מטייטום להמשיך לשחק ביכולת MVP. הוולבס שהאווירה מסביבם גרועה מהמאזן שלהם בפועל, נעצרה אחרי 3 נצחונות רצופים עם הפסד לדאלאס, ותקווה לחזור למסלול הלילה.

רוחות חג המולד של ההווה: גובר וקייל אנדרסון פצועים, מארקוס סמארט בספק אבל הקרב של אדווארס מול טייטום צפוי לתת לנו לא מעט היילייטס הלילה גם אם שתי הקבוצות היו מעדיפות להגיע בפורמה טובה יותר.

רוחות חג המולד של העתיד: בוסטון ב-10

2:30 ברוקלין נטס (12-20) – מילווקי באקס (9-22):

רוחות חג המולד של העבר: כל הבלגאן בנטס גרם להרבה אנשים למחוק אותם ואולי אפילו לייצר סנטימנט של לרצות בכשלונם, אבל אי אפשר להתעלם מזה, שהנטס עם 11 נצחונות מ-12 המשחקים האחרונים, שקיירי מצא את מקומו לצד דוראנט וכל עוד לא יעשה שטויות מחוץ למגרש הוא כישרון ששווה 30 נקודות ו-10 אסיסטים כל ערב, ושדוראנט בכושר MVP. הדאיכה של בוסטון היטיבה עם שתי הקבוצות, הנטס יכולים לראות בעצמם קונטנדרים וכבר לא צריכים משקפת כדי לראות את שתי המובילות, הבאקס, שאחרי המשחק מול בוסטון וההפסד של שנה שעברה אולי הרגישו מעט רגשי נחיתות, קיבלו מעט צבע מחדש בלחיים. יאניס מגיע למשחק הזה ממשחק הפסד אבל כזה שקלע בו 45 נקודות והוא ממשיך להיות השחקן הטוב בעולם, נקודה.סוף.

רוחות חג המולד של ההווה: ללא ספק, המשחק לצפות בו הלילה בה' הידיעה, גם ללא מידלטון המשחק הזה אמור לספק לנו אינידקציה איפה שתי הקבוצות האלה עומדות וזה רגע טוב לדבר על זה שהפלייאוף במזרח אמור להיות מרגש כמו שאני לא זוכר פלייאוף איזורי מעולם, עם 5 קבוצות שיכולות לראות את עצמם כקונטנדריות או ככמעט כאלה.

רוחות חג המולד של העתיד: ברוקלין ב-3

2:30 קליבלנד קאבלירס (11-22) – טורונטו רפטורס (18-14):

רוחות חג המולד של העבר: הרפטורס השיגו ניצחון דחוק על הניקס כדי למנוע מצב שהקבוצות יגיעו למשחק הזה כתמונת מראה זו של זו, הקאבס (הכמעט קונטנדרית מהפסקה הקודמת) עם 5 נצחונות רצופים כולל ניצחון סופר מרשים על מילוווקי ולמרות תצוגה הירואית של יאניס, ממשיכים להרגיש טוב מאוד עם העונה שלהם מאחורי היכולת ההתקפית המופלאה של מיטשל שבאופן עקיף גורמת לטרייד על גובר להיראות אפילו גרוע יותר (כמה עוד מיניסוטה תסבול כמה). הרפטורס מנגד פשוט לא מצליחים להתרומם כאשר בעיקר מטרידה הדריכה במקום של סקוטי בארנס שירד ב-5 אחוז באחוזים מהשדה, וגילח נקודה וריבאונד ממאזנו, בלי פריצה שלו והפיכתו לסופרסטאר של ממש טורונטו נידונה להמשיך בבינוניות שמאפיינת אותה מאז עונת האליפות למעשה.

רוחות חג המולד של ההווה: אוון מובלי הנפלא בספק, אבל גם בלעדיו זה אמור להיות קרב מזרחי בין שתי קבוצות עם שאיפות בפלייאוף ומעבר לכך.

רוחות חג המולד של העתיד: הקאבס ב-8

2:30 ניו יורק ניקס (14-18) – שיקאגו בולס (18-13):

רוחות חג המולד של העבר: אותו ניצחון של טורונטו שעצר את המומנטום השלילי של הקנדים עצר את זה החיובי של הניקס. שניצחו 8 משחקים רצופים עד המשחק הזה, 2 מהם על שיקאגו אותם יפגשו הלילה, כאשר ראנדל ובארט מאוד הרשימו בשני המשחקים, ואם הניקס מסוגלים להציג שלישייה שיכולה להיות חלק מחמישיה של אלופה עם ראנדל, בארט ובראנסן (וזה לא מופרך) אז היא נמצאת מרחק החלפת מאמן והחתמת כוכב מלהתמודד על אליפות, וזה הכי קרוב שהניקס היו מאז שפטרינג יואינג אייש את הצבע במדיסון סקוור גארדן (מי שאומר מלו מוזמן לקום ולעמוד בפינה). הבולס ניצחו את ההוקס ומיאמי, שתי קבוצות מזרח מדוכאות בזכות עצמן כדי לשפר טיפה את המצב רוח אבל הם נראים כמו קבוצה שצריכה להתחיל ללכת לפירוק והרכבה מחדש, המהלך של ווץ' נכשל קשות (גם אני תמכתי בו, לא מאשים כאן את ההנהלה) ונראה שאין להם עוד מהלכים משמעותיים לעשות כדי להתחזק.

רוחות חג המולד של ההווה: לונזו בול, קארוסו ודרגיץ' פצועים ומורידים את הקו האחורי של הבולס לכדי עור ועצמות, גם כך הניקס אמורים להמשיך לצעוד לעבר סוויפ עונתי.

רוחות חג המולד של העתיד: הניקס ב-12

3:00 מיאמי היט (16-16) – אינדיאנה פייסרס (16-16):

רוחות חג המולד של העבר: שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה עם אותו מאזן אך מכיוונים הפוכים, ההיט אחרי משבר גדול הולכים ומשתפרים והשאלה שמלווה אותם (ככותרת המאמר המצויין ב-the ringer עליו אני ממליץ מאוד להעמקה על ה-NBA ובכלל) היא כמה רחוק ההיט קולצ'ר יכול לקחת אותם? כנראה שלא רחוק מאוד. הפייסרס לעומת זאת היו באיזה היי וכמו הדמות המצוירת שהולכת על אוויר עד שהיא מסתכלת למטה נראים כמו שמתחילים להתכנס לעבר בחירת דראפט טובה.

רוחות חג המולד של ההווה: הליברטון בספק בצד של הפייסרס, באטלר בצד של ההיט. ראוי לציין ששני המשחקים שהתקיימו עד כה בין הקבוצות היו צמודים והן חילקו ביניהן את הנצחונות.

רוחות חג המולד של העתיד: מיאמי ב-7

3:00 יוסטון רוקטס (22-9) – דאלאס מאבריקס (16-16):

רוחות חג המולד של העבר: יוסטון עם 4 הפסדים רצופים ונראים מחריד, וכל הכישרון הצעיר הזה באמת היה צריך כבר להיראות טוב יותר, כפי שאני אומר גם על דטרויט וכפי שאורלנדו מצליחה בצורה טובה יותר לעשות. המאבס ממשיכים לחפש את עצמם עם דונצ'יץ' וווד, כרגע בלי הצלחה רבה והם עם 2 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים

רוחות חג המולד של ההווה: פיני סמית', קמבה וג'וש גרין בחוץ עבור דאלאס אבל כרגע זה בכל מקרה ה-one man show הכי קיצוני בליגה.

רוחות חג המולד של העתיד: לדרבי אומנם חוקים משלו, אבל זה אמור להיות של דאלאס. נגיד ב-12

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-14) – ניו אורלינס פליקנס (12-19):

רוחות חג המולד של העבר: אוקלהומה עם 3 נצחונות רצופים והיא מתקרבת לרגע הטקס השנתי שבו פרסטי יורה להושיב את SGA או ישלח מישהו בטרייד כי קבוצות התחתית פותחות פער מאוקלהומה בקרב על וומבניאמה. הפליקנס יצאו מרצף של 4 הפסדים מול קבוצות הצמרת עם תצוגה אדירה של מקאלום.

רוחות חג המולד של ההווה: באופן רגיל הייתי הולך כאן עם הפליקנכס, אבל עם פציעות של ציון ואינגרם שלפי הדיווחים לא ישחקו, ועם משחק גב אל גב, עם כל הכבוד לעומק של הפליקנס, נלך עם האנרגיות של SGA.

רוחות חג המולד של העתיד: אוקלהומה ב-8

4:00 דנבר נאגטס (11-19) – פורטלנד טרייל בלייזרס (15-17):

רוחות חג המולד של העבר: מי שמזלזל בMVP של השנתיים האחרונות עושה זאת על אחריותו ותוך נטילת סיכון משמעותי. הנאגטס עם 4 נצחונות ב-5 האחרונים והם חלק אינטגרלי מצמרת המערב וצפויים להיות כאלה גם כשנתקרב לרגעי ההכרעה. פורטלנד לעומת זאת, נראית לי, כל עוד לילארד ממשיך להיות אורח קבוצה במועדון ה-day to day כקבוצה שתלויה בהתפוצצות העיתית של סימונס, וזה לא מצביע על מאזן שגבוה מ-50% על פני עונה.

רוחות חג המולד של ההווה: גם היום לילארד בספק וכמוהו הארט ונארקיץ', בצד השני מארי בספק

רוחות חג המולד של העתיד: דנבר ב-12

5:00 פיניקס סאנס (13-19) – ממפיס גריזליס (11-19):

רוחות חג המולד של העבר: אל תתפלאו אם זה יהיה גמר המערב שלכם. מוראנט ובוקר שניים מהגארדים הצעירים המפלצתיים של הליגה, (אם בוקר ישחק) אחד מול השני, כאשר מסביבם ים אתלטיות וקליעה, וגם הרבה נצחונות בשנה וחצי האחרונות. שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה מהפסד אבל עם מאזנים נהדרים ששמים אותם יחד עם דנבר והקליפרס, כמועמדות החזקות ביותר במערב המבולבל.

רוחות חג המולד של ההווה: ביין צפוי להיות בחוץ, בצד השני בוקר ופיין בספק, מפגש ראשון מבין 4 בין הקבוצות בעונה הסדירה ולא נתנגד לעוד 6-7 כאלה בפלייאוף

רוחות חג המולד של העתיד: אם בוקר לא משחק ממפיס ב-10, איתו, פיניקס ב-3

5:00 סקרמנטו קינגס (13-17) – וושינגטון וויזארדס (12-21):

רוחות חג המולד של העבר: שתי הקבוצות שמהוות כבר שנים את הבדיחה של הליגה, אבל רק אחת מהן עדיין יכולה להיחשב ככזאת. הוויזארדס הדהימו את פיניקס וקטעו רצף של 4 הפסדים רצופים אבל הם עדיין מהקבוצות החלשות בליגה נכון לעכשיו. סקרמנטו לעומתם עושה צעד אחר צעד לחזרה לפלייאוף והם ניצחו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם

רוחות חג המולד של ההווה: אבדיה ופורזינגס צפויים להיעדר בוושינגטון

רוחות חג המולד של העתיד: אם סקרמנטו לא יכולה לנצח את זה, אין לה מקום אפילו בפלייאין. סקרמנטו ב-12

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (18-13) – שארלוט הורנטס (24-8):

רוחות חג המולד של העבר: רכבת הרים של עונה זה לשון המעטה עבור הלייקרס שהתחילו עם מאזן עלוב רק כדי לקבל בחזרה את דיוויס עבורו מישכנו את עתידם, זה שהביא להם אליפות ולחזור למאזן סביר וכל זאת עוד לפני שהוא נפצע שוב וייעדר 6 שבועות לפחות, וכתוצאה מכך באופן בלתי נמנע, 2 הפסדים רצופים. הלילה הם פוגשים קבוצה שגם ללא דיוויס הם אמורים להיות מסוגלים לנצח, שארלוט הפסידה 4 מ-5 משחקיה האחרונים והיא בדרך הבטוחה לאחד המקומות האחרונים בליגה.

רוחות חג המולד של ההווה: דיוויס כאמור, בחוץ, ווסטברוק, לברון וריבס בספק.

רוחות חג המולד של העתיד: הלייקרס ב-8

Subscribe
Notify of
204 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פריוויו מפואר לערב גדוש ומלא, תודה רבה דור. אנחנו נפסיד לאורלנדו, אבל גם כל שאר הנמושות יובסו. נטס – באקס, וממפיס – פיניקס מעניינים מאד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/12/2022 11:43:55

תחשוב שוב!!!

מנחם לס
23/12/2022 15:02:11

איזה ערב גדוש, וכדרגך אתה משתלט על העניינים בצורה יעילה ביותר.צ בשלוש מילים, 'אתה אוצר לאתר'

רן הנרגן
רן הנרגן
23/12/2022 17:38:08

אחלה דור. להתלות בימים אלו בחג המולד אינו דבר של מה בכך.
.
פינת ג"ס:
התרחיש הפסימי שראיתי לפני 9 משחקים התממש. 2 נצחונות ו 7 הפסדים. מ 11 משחקים בחוף המזרחי השנה ג"ס ניצחה 1, את טורונטו. כל מי שעיניו באשו מבין את החשיבות שיש לספסל איכותי. ג"ס החליפה ספסל של ותיקים (דימאן לי, חואניטו, GP2, OPJ וביאליצה) בספסל של ילדים (מודי, קמינגה ויסמן, רולינס וPBJ) מחוזק בשני ותיקים דו וינצנזו הנהדר ו גימיקל גרין הבינוני. עד כמה קר אינו מרוצה מהמצב אפשר לראות בעובדה שהוא מעדיף לשחק עם שני שחקני 2-WAY לפני הצעירים. בפועל קר מקבל תרומה מאד מאד נמוכה מחמשת הצעירים.
.
עכשו אני מגיע לקלי. איך שלא הופכים את זה שחקן שמרוויח 40 מיליון דולרים בעונה חייב לתת תפוקה וקלי גורם העונה יותר נזק מתועלת. הוא שובר את המשחק הקבוצתי ולדעתי גורר התמרמרות בקרב הצעירים. הם לא שיחקו איתו לפני הפציעה והם לא מרגישים כלפיו מה שקרי ודרימונד מרגישים – מענין מה באמת דרימונד שמרוויח חצי ממנו מרגיש כלפיו. העלות של קלי כולל המיסים עומדת על 200 מיליון דולר. אם מוחקים את השכר שלו, ג"ס לא משלמת מס השנה!! אם פני הדברים לא ישתפרו עד סוף תקופת העברות קלי לא יהיה בקבוצה – יש קבוצה אחת שיכולה לקחת את החוזה הזה תמורת כלום. אבל היא תרצה ליטרת בשר. מאנו תנחש מי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליי ישאר לא ילך לשום מקום השנה

Avri
Avri
23/12/2022 19:05:18

בוא נגיד את זה כך:
1) בלי קליי (ואני מדבר על גרסת ה 75% של קליי) אין לכם שום סיכוי לאליפות, ובשלב הזה אליפות זה כל מה שמעניין אתכם (ובצדק).
2) בטרייד על קליי לא תקבלו כלום.
מה שמוביל ל
3) אתם לא רק תקועים עם קליי, אלא שהאסטרטגיה היחידה שלכם זה להריץ אותו כמה שאפשר, להבליג על נפילותיו הרבות ולקוות שהוא יגיע עד סוף העונה לגרסת ה75% שלו. זה לא מופרך, הוא כבר הגיע לשם כמה פעמים העונה.
קיצר, אין מה להתבכיין על קליי, זה מה יש, זה מה שיהיה, ומבחינת האוהדים נשאר רק להתפלל שמשהו שם יתברג בזמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אמת

עגל
23/12/2022 21:57:16
Reply to  Avri

גם אני חושב ככה.
קליי זה הלב והמנוע, זוכרים לו חסד נעורים ובשביל הפרינציפ לא יזרקו אותו.

רן הנרגן
רן הנרגן
23/12/2022 23:38:29
Reply to  עגל

200 מיליון דולר על כף אחת של המאזנים. מה יש בצד השני?

עגל
24/12/2022 0:29:47

אין המון, אבל יש זכרונות ממה שהיה פעם.
והקהל מעריך את זה.
הכסף הוא של הבעלים, למי אכפת?

רן הנרגן
רן הנרגן
24/12/2022 8:20:43
Reply to  עגל

לבעלים 🙂

Avri
Avri
23/12/2022 19:13:11

לגבי הספסל, זה באמת לא מובן לי. לקחתם החלטה מושכלת (ולא לגמרי לא מובנת) להתבסס על הצעירים, לתת להם לרוץ ולהתבשל מתוך מחשבה על העתיד הקצת יותר רחוק. פיניתם כל מיני מחליפים סוג ג' בשביל לפנות להם מקום זריקות ודקות בידיעה שהם צעירים, לא הכל ירוץ חלק, והם צריכים את זה בשביל להתבשל. ומה קר עושה? מייבש אותם, ולא מבין איך הוא נשאר -תסלח לי – עם הזין ביד בכל הקשור לספסל. לפחות קומינגה התחיל לראות דקות באופן קצת יותר עקבי.

רן הנרגן
רן הנרגן
23/12/2022 19:29:46
Reply to  Avri

יש הרבה תהיות וביקורת בקרב אוהדים ואנשי תקשורת לגבי המהלכים של קר. אם תוסיף לזה את העובדה שמיירס ה GM לא חתם על חוזה חדש יש מקום לשער שמדובר במאבקי כח בין קר ומיירס למשפחת ליקוב (האבא ושני בניו). אני לא שמעתי שום דיבור בכיוון הזה אבל העובדות מרמזות על כך.
.
מהלך לעסקה על קלי, דבר קשה לביצוע, משמעו זריקת מגבת מצד ההנהלה לגבי העונה לכן כתבתי שזה יקרה, אם יקרה ברגע האחרון מבחינת עונת העסקאות.

Jonathan
23/12/2022 19:55:51
Reply to  Avri

לא יודע כמה ה"מייבש" נכון כרגע.
קומינגה עם 8 משחקים של מעל ל20 דקות ב10 המשחקים האחרונים. מודי עם 9 משחקים מעל 10 דקות באותה התקופה, והשניים האחרונים שלו עם מעל 30 דק'.
וייסמן סיים את המשחק האחרון עם שיא קריירה בנקודות.
עד שהסגל הותיק יחזור מהפציעות הם גם ימשיכו לשחק יותר כי זה מה יש. אבל זה כבר לא ייבוש.
.
קליי חווה יותר תקופות גרועות כיום מפעם אבל היו לו הרבה משחקי נפילה בעבר. זה לא חדש שהוא שחקן שצריך למצוא את הזון. אם זה יבוא אז יופי אבל אף אחד לא ייקח אותו מג"ס אם זה לא יבוא.

Avri
Avri
23/12/2022 22:22:19
Reply to  Jonathan

כתבתי במפורש שמצבו של קומינגה יותר טוב לאחרונה. לגבי השניים האחרים, אם אלו ההגדרות שלך לשחקנים שלא מיובשים אז אני לא יודע מה כן. למעלה מ10 דקות? נו באמת. עשית ממנו עמרי כספי, זה שחקן שהיה אמור להיות רוטציה בכיר. לגבי וייסמן, תחשוב שוב על הנקודה שלך כאן, ולך תישב בחדר לשעה עונש בלי נינטדו, בלי מוזיקה ובלי נייד. מה שאתה עושה כאן זה כבר עיוות מציאות בדרגה טראמפית, או אפילו שאדו-אית.

Jonathan
23/12/2022 23:21:28
Reply to  Avri

אברי, אני מניח שאתה מתרגש, אבל אני לא מעריך את הרטוריקה שלך.
.
מודי בחירה 14. אף אחד לא מצפה משחקנים כאלה להיות "שחקן רוטציה בכיר". לא ברור לי מאיפה לקחת את זה. זה מקום בדראפט שאתה יכול לקבל ממנו אולסטאר אבל אף אחד לא יחשוב שהGM אדיוט אם ייצא לו מחמם ספסל.
מודי מקבל העונה 15.6 דקות וזה מתגבר כיום. אם אתה משווה – GP2 שזכה להמון מחמאות בעקבות העונה שהוא נתן שיחק בממוצע 17.6 דקות. מודי הוא לא GP2.
.
וייזמן קיבל 15 דקות באוקטובר. במסלול הולך ופוחת – כלומר קיבל הרבה דקות על ההתחלה, היה מאכזב וזה פחת בהדרגה עד שהוא נשלח לג'י ליג. הוא הוחזר ובשני המשחקים האחרונים קיבל מעל 20 דקות.
.
אכן היו רגעים שבהם הצעירים לא קיבלו דקות אבל לטעון שקר מייבש את הצעירים בהווה? במה זה מגובה בדיוק?
מאז שהתחילו הפציעות בכלל נראה שהוא נותן להם לרוץ חופשי. אני בעד, אגב.

thetroll
thetroll
24/12/2022 0:47:24
Reply to  Avri

אברי אני חושב שהתוכנית של קר בהתחלה היתה לתת להם דקות משמעותיות יותר אבל בשל המצב של הלוחמים כרגע הם אפילו לא בפלאין הוא נאלץ לשחק איתם פחות הוא צריך איכשהוא להשתחל לפליאוף ובנתיים העונה מתקדמת סטף נפצע וויגינס נפצע וכ'… המצב לא משהו בקיצור. נראה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לדעתי אם גולדן מוותרים על קליי זה יהיה רק עבור סיכוי ממשי לאליפות, שכולל שני מרכיבים/תנאים:
א. סטף בריא – אם סטף לא בריא אין אליפות ואין טרייד העונה אלא , אם בכלל, רק בקיץ.
ב. משהו צריך להגיע לקבוצה ולסייע לה להתחרות ברמה הגבוהה – כי בלי קליי ובלי חיזוק, לפחות לספסל, אין אליפות. ולכן לדעתי, לא יוגבלו רק לספרס, וגם אם יעשו עסקה עם הספרס (אני אשמח) יקבלו פולטל/ריצ'רדסון, ואולי גם יתנו צעיר או שניים במקום/בנוסף לבחירות. זה גם יקל על להצדיק את הפרידה מקליי – זה לא רק כסף, אלא זה שיפור הכרחי של הקבוצה והוא לא כולל רק את קליי.

thetroll
thetroll
24/12/2022 0:42:23

קליי לא הולך ולא ילך לשום מקום. אני מזכיר לך שהחמישיה ששל הלוחמים כשהיא בריאה היא הטובה בליגה זה נתון סטטיסטי שראיתי לפני כשבןע שבועיים כך שאין טעם לפרק אותה.
הבעיה היא בהחלט בספסל. השחקנים שהלכו אלה שחקנים שקיבלו הצעות במקומות אחרים בסכומים הרבה יותר גבוהים שהלוחמים לא יכלו להשוות לאור מצב המיסוי שלהם.
מאיירס קיבל החלטה להסתמך על הצעירים כי הם זולים הם נבחרו גבוה בדראפט והם כבר בעונה השניה או השלישית והיה אפשר לצפות מהם לקפיצת מדרגה. בנתיים ההחלטה הזאת נראית שגויה. הם לא יציבים מספיק והם גרועים בהגנה.
נראה מה יהיה אני עדין לא מאבד תקוה לגבי הלוחמים מאמין שיעשו את מה,שצריך.
הספק היחיד שעולה בי הוא בשל אי החתימה על החוזה של מאיירס. יכול להיות שבאמת יש שם בעיות פרסונליות כאלה או אחרות?
מעניין המצב ללא ספק. נמשיך לעקוב.

גיא רוזן
23/12/2022 18:41:44

הסאנס די מסריחים לאחרונה,
אבל יש לנו תירוצים,
והם אפילו לא רעים –
הסאנס ופילדלפיה הן 2 הקבוצות עם אובדן ה-value over replacement player הגבוה ביותר בעקבות פציעות העונה.
כאשר מכניסים למשוואה שחקן חמישייה מהעונה שעברה שלא שיחק העונה ולו דקה,
מקבלים תירוץ לא רע בכלל.
.
הבעיה היא שעם תירוצים לא הולכים לבנק.
מה הסאנס יכולים לעשות?
ראשית כל,
יש להם נכסים בעלי ערך –
לקראודר יש ביקוש גבוה,
סאריץ' הוא חוזה נוח להשלמת שכר במקרה הצורך (חוזה נגמר), ויש לקבוצה 2 בחירות סיבוב ראשון עתידיות לסחור בהן.
עכשיו צריך שהבעלים החדש ייתן את ה-OK שלו,
ויאללה,
ג'ונס, תראה לכולם שאתה תותח ושטעות האליברטון היא היוצא מן הכלל שמלמד על הכלל.
.
בינתיים –
בוקר לא משחק הלילה. גם לא צמד הקמרונים.
הפסד נוסף לסאנס.
.
תודה, דור.

Dor
Dor
23/12/2022 22:36:48

טאקר ועוד איזה גופה על קראודר?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Dor

לא חושב שטאקר יפרד מהארדן ומורי וההפך, אבל כדורסל נטו זה היה רעיון מצוין. אבל כדורסל נטו גם קראודר בפיניקס זה רעיון מצוין… עדיין לא ברור לי הסיפור הזה, בטח אחרי שקמרון ג'ונסון נפצע.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 0:35:29

אתה רציני? לקראודר אין ערך בכלל כי לא שיחק חצי שנה.
יש לו חוזה נגמר השנה של 10 בערך ולא מאמין שיקבל עוד חוזה בכזו רמת שכר שנתית.
לאור זה שהוא לא משחק מיוזמתו סביר שהוא מרוויח הרבה פחות.
שנה הבאה הוא אולי חוזה ווטרן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה טרייד טפשי על הוארטר? הוארטר זה אשפה. הוא קולע פעם ב שהוא חבד בעונה הסדירה. בפלייאוף הוא נעלם ואוויר הגנתי.
אתה צריך להבין שיש הבדל בין שחקנים סבירים לבין שחקנים שהופכים אותך לקונטנדרית. בוגדן גאלו ו שהיה וכל זה הופכים אותך מאשפה לקבוצת פלייאוף אבל הם לא לרמה של קונטנדרית. ההוקס כבר הפכו לקבוצת פלייאוף ולרמה הבאה הדחקנים שם לא מספיקים. הוארטר זה אחד הגרועים הוא נראה לך סבבב בקינגס כי הם היו קבוצת תחת ולא שומרים עליו. חכה שיתחילו המשחקים הרציניים אם יגיעו לפלייאוף. הטרייד על הוארטר היה חובה.

ההוקס הולכים כנראה לפירוק ברגע שטריי יבקש טרייד (היה צריך ממזמן חבקש) הם יחזרו להיות מה שהיו לפני טריי האשפה של הליגה.

zivovivo
zivovivo
23/12/2022 21:50:13

תן לבחור צאנס!
די כבר עם החארטה.
הבדל מהותי בין היהדות לנצרות מבחינה תאולוגית הוא תיקון לעולם לעומת דטרמיניזם קיומי.
ילד בן 24 יכול לתקן את המשחק שלו גם אם הסריח עד עכשיו הוא יכול לשפר.
אני רואה אחלה שחקן מתחילת השנה שמאד מתאים לשיטה שלנו ומסרב לחפש מתחת לשולחן. אם הארטר יעזור לנו להגיע לפלייאוף השנה מצידי שיסריח אחרי זה!
ותשחרר הוא כבר אקס תתמקד במי שמשחק עבורכם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מתנת חג המולד השקץ קיבל מסנטה שארלוט קליר פאתרס. איך הוא הולך לחגוג בקוסט טו קוסטים וכניסות בקו ישר מהאמצע לליאפים חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי ובאקס יכו בקליפרס ובנטס

Berch
23/12/2022 19:13:43

תודה רבה על הפרוויו העמוס
🙏

Jonathan
23/12/2022 19:56:09

תודה על הפריוויו

דה שוט
23/12/2022 20:27:37

תודה דור, השבת לא נכנסת בלעדיך
🙂
תלמה ולואיז הלילה במבחן גדול. גדול מאוד. החרדות מצטברות.
מתכוננים…
https://youtu.be/ur9RQpg0aPs

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/12/2022 22:25:45
Reply to  דה שוט

חחחחחחח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/12/2022 21:56:14

תודה רבה על הפריוויו המשובח ויאללה סלטיקס

עגל
23/12/2022 22:00:54

תודה רבה דור.
the old faithful

A Ljos: Resurrection
24/12/2022 0:36:40

בינתיים ה-NBA עושה עוד צעד אחד חשוב לכיוון ה-NFL.
שישי בצהריים בארצות הברית, רגע לפני חג המולד, באמצע סופה רצינית, כשכל העיתונים, הראשים המדברים והצייצנים באינטרנט עסוקים בעניינים אחרים – שארלוט מודיעה שהיא באמצע מו"מ עם מכה הנשים מיילס ברידג'ס.
אפילו הקבוצה יודעת שזה גרוע, כי החתמה של כישרון כדורסלני זה לא משהו שקבוצות כדורסל נוהגות להחביא.
https://edition.cnn.com/2022/07/01/sport/miles-bridges-wife-injuries-spt-intl/index.html
אני לא מצפה ליותר מדי מליגה שיש בה את נאן, קיד, בילאפס, רוז, מעריצה את קובי למוות, אבל אני עדיין מקווה שלפחות שחקן אחד יזכור שהם "יותר מאתלטים". כן, קארים. אנחנו יודעים שאתה זוכר.
אני כן מצפה מעיתונאים לדעת לעשות את העבודה שלהם. אבל ווג' שוב בוחר לשמר את מעמדו בתעשיית האינסטנט "ראשון!!1" במקום לעשות עבודה עיתונאית ומשתף פעולה עם המדליפים שלו. הכתבה שלו (https://www.espn.com/nba/story/_/id/35311459/talks-hornets-miles-bridges-new-deal-gathering-traction) היא מופת של שפה פאסיבית ונייטרלית כדי לשתף פעולה עם המתעלל.

Klay Thompson
Klay Thompson
24/12/2022 0:37:15

תודה רבה.
שאלה איפה אפשר לראות מי צפוי לשחק ומי פצוע לפני כן משחק?

דה שוט
24/12/2022 2:19:26

קאוואי ואמביד מחליפים ביניהם ג'אמפרים אף אחד לא מפריע להם

דה שוט
24/12/2022 2:56:54

התחלה טובה בברוקלין. הבעייה שיאניס מכניס אנשים לתוך הסל

דה שוט
24/12/2022 2:57:45

הקליפס בינתיים פותחים פער דו ספרתי. כל המנורות דולקות

דה שוט
24/12/2022 3:07:37

הולידיי עם פוקסים הורג אותנו

דה שוט
24/12/2022 3:19:51

הנטס עובדים טוב

IDO
IDO
24/12/2022 3:24:15

אירווינג משתולל בהגנה.

דה שוט
24/12/2022 3:53:00
Reply to  IDO

לגמרי. אקטיב האנדס

דה שוט
24/12/2022 3:28:31

יאניס עושה הוק מחליק ומקבל 2 זריקות שיפוט בדיחה

IDO
IDO
24/12/2022 3:31:17
Reply to  דה שוט

צריך שיהיה פייר פייט. כי הגנה התקפה זה דיי חד צדדי לנטס

IDO
IDO
24/12/2022 3:28:41

קלקסטון לא מחטיא!
בכלל הנטס מחלקים את הכדור. נראה שהם מגובשים ונהנים לשחק ביחד

shadow
shadow
24/12/2022 3:34:59
Reply to  IDO

מה הולך עידו? עדיין חושב שיקגו ווושינגטון? לא נראה משהו.

IDO
IDO
24/12/2022 3:41:36
Reply to  shadow

לא. הם חזרו ללכלך חיתולים.

shadow
shadow
24/12/2022 3:33:28

נפלה לדוראנט הנעל. עוד יתרון בלשחק יחף הוא שלא יכולה לפול לך הנעל😅🤦🏻‍♂️

IDO
IDO
24/12/2022 3:35:24

פסק זמן לקרסוליים של דוראנט

shadow
shadow
24/12/2022 3:36:16

הנטס לא ניצלו מספיק את ההחטאות של מילווקי. היו צריכים לפתוח פער גדול יותר

shadow
shadow
24/12/2022 3:37:58

חחחח שרקו ליאניס תוקף על הכי לא תוקף שלו אי פעם.

IDO
IDO
24/12/2022 3:38:26

מה שאני אוהב בנטס זה כמות הדו ספרתי שיש לנטס. 6-8 שחקנים זה משהו שאין באף קבוצה אחרת.
היום טי ג'יי וורן קארי וקלקסטון מפציצים

IDO
IDO
24/12/2022 3:42:07

אמביד שולטטט

IDO
IDO
24/12/2022 3:50:43

הי שאדו תעבור לפילי

IDO
IDO
24/12/2022 3:51:04
Reply to  IDO

רבע אחרון מאד שקול

shadow
shadow
24/12/2022 3:56:19
Reply to  IDO

נראה גמור

IDO
IDO
24/12/2022 3:53:13

איזה פוקסים למילטון

דה שוט
24/12/2022 3:54:10

פילי הפכו איזה באסה

IDO
IDO
24/12/2022 3:55:44
Reply to  דה שוט

לא נסגר עוד כלום. כולה שתי שלשות

shadow
shadow
24/12/2022 3:57:51
Reply to  IDO

מה שלשות פילי עוד שניה ב100

IDO
IDO
24/12/2022 4:02:06
Reply to  shadow

זה לא מדע מדוייק ….

shadow
shadow
24/12/2022 4:06:05
Reply to  IDO

אין דבר כזה מדע מדוייק

דה שוט
24/12/2022 3:55:35

יאניס בכלל לא משחק כדורסל. הוא משחק וויולנט-בול

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:10:13
Reply to  דה שוט

אמת

דה שוט
24/12/2022 3:56:53

סימונס מגן מעולה

דה שוט
24/12/2022 3:57:36

כל שחקן שנופל הולך לקו. מדהים

דה שוט
24/12/2022 4:00:10

הקליפס עוד בתמונה. צריך נס

IDO
IDO
24/12/2022 4:00:49

באטום משחק מושלם

IDO
IDO
24/12/2022 4:03:00

הייתי אומר שקוואי קרוב לפריים שלו. אחלה שחקן

IDO
IDO
24/12/2022 4:04:02
Reply to  IDO

והנה שיוויון

דה שוט
24/12/2022 4:04:34

הקליפס השוו!!

IDO
IDO
24/12/2022 4:04:53

האריס שחקן ששמעון ואני לא אוהבים מסיבה טובה
צוקר.

IDO
IDO
24/12/2022 4:06:54

אני מכריז . קליפרס!

דה שוט
24/12/2022 4:08:16
Reply to  IDO

🙏🙏🙏

IDO
IDO
24/12/2022 4:09:07
Reply to  דה שוט

שיט. אתה מסכים איתי???

shadow
shadow
24/12/2022 4:09:32
Reply to  IDO

פילי הגיעו ראשונים למאה

דה שוט
24/12/2022 4:08:02

עובר לפילי לקלאץ 20 הפרש לנטס

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:08:21

הצטרפתי ללואודרס בדיוק כשהארדן החליט להתנגש בג'ורג' סתם כך.
עבירה לג'ורג'.
"הוא לא היה נייח, לדעת השופט"

shadow
shadow
24/12/2022 4:08:49

רק עכשיו שמתי לב שהארדן עם 20 אסיסטים😳

IDO
IDO
24/12/2022 4:09:43
Reply to  shadow

מסר לאמביד. ונתן לו לעבוד….

shadow
shadow
24/12/2022 4:14:03
Reply to  IDO

אם זה היה כזה פשוט גם בן סימונס היה עושה את זה

IDO
IDO
24/12/2022 4:16:31
Reply to  shadow

מול בן שימוש אתה יכול לעזוב אותו ולהצטרף לדאבל על אמביד. רק אומר….

shadow
shadow
24/12/2022 4:21:35
Reply to  IDO

שזה בדיוק מה שאמרתי לא?

IDO
IDO
24/12/2022 4:10:09

האריס סותם לי את הפה

shadow
shadow
24/12/2022 4:11:20

הארדן מרחק ריבאונד אחד מטריפל מפלצתי

shadow
shadow
24/12/2022 4:12:26

אני מכריז פילי

IDO
IDO
24/12/2022 4:14:25
Reply to  shadow

👍

IDO
IDO
24/12/2022 4:12:32

איזה זריקה עקומה/שטוחה יש למילטון. ואיך הוא קולע אותה????

דה שוט
24/12/2022 4:13:50

ריצת 0:10 לפילי אוי אוי נגמר המשחק

IDO
IDO
24/12/2022 4:15:21
Reply to  דה שוט

זה עליך גבר. ברגע שהכרזתי היתה צריך לא לעשות כלום.

דה שוט
24/12/2022 4:16:14
Reply to  IDO

צודק צודק. אני אלמד להבא

IDO
IDO
24/12/2022 4:17:12
Reply to  דה שוט

❤️

shadow
shadow
24/12/2022 4:18:03
Reply to  דה שוט

חחח אתם קרועים

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:17:51
Reply to  דה שוט

זה עלי. הצטרפתי

דה שוט
24/12/2022 4:15:52

עזבתי את נטס ויש שם צמצום. לא טוב. בינתיים מיני נותנים עבודה בבוסטון

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:17:24
Reply to  דה שוט

פועל בשלוש גזרות במקביל?!

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:16:58

השופטים בפילי סובלים מטורט. מדי פעם פשוט בורחת להם שריקה לא רצונית בלי קשר למשחק.

shadow
shadow
24/12/2022 4:19:00

הזיה

shadow
shadow
24/12/2022 4:19:45

ואז שעה ריווי. חחחחחחח עכשיו עוד אחד😅😅

IDO
IDO
24/12/2022 4:21:07

זה חלק מהמשחק. הם שורקים אנחנו צריכים לנחש למה….

shadow
shadow
24/12/2022 4:20:42

58 השניות האחרונות בפילי הולכות להימשך נצח

IDO
IDO
24/12/2022 4:22:02
Reply to  shadow

תוריד נעליים, הזמן יעבור לך יותר מהר.

shadow
shadow
24/12/2022 4:24:42
Reply to  IDO

מתי שמתי אותם?

IDO
IDO
24/12/2022 4:29:16
Reply to  shadow

חחחח

דה שוט
24/12/2022 4:22:43

יאללה נס פח כד השמן זה חנוכה

shadow
shadow
24/12/2022 4:23:39
Reply to  דה שוט

קיבלת נס מקאווי כמו נגד מיאמי

דה שוט
24/12/2022 4:24:39
Reply to  דה שוט

פעם אחרת. תלמה בחוץ. מחכים ללואיז

shadow
shadow
24/12/2022 4:22:45

חחחחח אוויר על קאווי אבל עשה אחלה זריקת ראש

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:23:18

אם יש איזה אמיץ שמנסה לעמוד נגד יאניס והשופטים ואשכרה לנסות לעצור אותו הוא עובר לבושידו.
עכשיו ניסה לפרק את הזרוע של קלקסטון ולתלוש אותה מהמקום.
מעביר מסר.

IDO
IDO
24/12/2022 4:24:22

ההחטאה של קוואי מאד משמעותית

דה שוט
24/12/2022 4:25:51

בברוקלין בינתיים ירד ל-10
הקליפס הובילו ב-20 והצליחו להפסיד מ

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:29:03
Reply to  דה שוט

זה הכל אני.
הצטרפתי לקליפרס פילי רצו.
עזבתי ועברתי לנטס, קליפרס התאוששו אבל זה היה מאוחר מדי, ומילווקי רצים.

IDO
IDO
24/12/2022 4:31:57

לך תראה מיניסוטה!!

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:35:40
Reply to  IDO

יש לי הסכם אי התקפה איתם

shadow
shadow
24/12/2022 4:41:18

גם להם יש😅

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:42:38
Reply to  shadow

עם כל שאר הקבוצות…

IDO
IDO
24/12/2022 4:25:52

זהו נראה לי ברח לקליפרס הצב.

shadow
shadow
24/12/2022 4:26:37

הארדן השיג את הטריפל

דה שוט
24/12/2022 4:28:04

שריקת אוויר על וואטאנבי. תודה 🙂

IDO
IDO
24/12/2022 4:28:39
Reply to  דה שוט

ברגיל.

shadow
shadow
24/12/2022 4:31:44

הנטס משטחים את הבאקס למרות משחק חלש של קיירי.

IDO
IDO
24/12/2022 4:32:41
Reply to  shadow

יש להם הגנה ורוח צוות . תענוג

IDO
IDO
24/12/2022 4:34:28

חמש שחקנים בדו ספרתי בלי אירווינג ןהיפאני.

shadow
shadow
24/12/2022 4:37:05

לדעתי ברוקלין יקחו את זה. דוראנט לא יתן לזה לברוח ולדעתי קיירי רק עכשיו מתחמם לקלאץ'

shadow
shadow
24/12/2022 4:37:52

זהו גמור הגיעו למאה

IDO
IDO
24/12/2022 4:40:13

אני מכריז נטס.
אם לא יהיו פציעות הם המועמדים שלי לאליפות השנה!

shadow
shadow
24/12/2022 4:40:47
Reply to  IDO

ככה שוב מאפס למאה?

IDO
IDO
24/12/2022 4:44:01
Reply to  shadow

החיים קצרים מידי….

shadow
shadow
24/12/2022 4:46:57
Reply to  IDO

החיים הם נצחיים, זמן זו רק אשליה. בגלל זה 58 שניות יכולות להימשך נצח. אל תסתנוור מהפיתויים. זו בסך האישה באדום מחכה לך בכל פינה

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:42:01
Reply to  IDO

זאת התחזית המקורית שלי.

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:41:10

דה שוט אנחנו חזק על הסוס עם הנטס.
מרגע שהביאו מאמן הכל השתנה

shadow
shadow
24/12/2022 4:45:12

מה נהיה עם ציון משחק שני כבר לא משחק או שנדמה לי?
אינגרם מה קורה איתו זעזוע מוח? לונג קוביד? הם לא ראו את הסרט ששמתי בתגובות למעורב.

shadow
shadow
24/12/2022 4:47:36
Reply to  shadow

אמור להופיע כתגובה נפרדת

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:48:10
Reply to  shadow

אינגרם בתת תזונה. מסתבר שציון אכל לו את המנות כל הזמן.

shadow
shadow
24/12/2022 4:51:35

😄😄

IDO
IDO
24/12/2022 4:55:17

חח

IDO
IDO
24/12/2022 4:43:14

עובר לניקס נגד שיקגו. שתי דקות אחרונות שתיים הפרש

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:46:53

יאניס מקבל בראש.
כעונש, הוא הולך לזרוק להם במגרש עונשין עד אמצע הלילה.
הוא יראה לאנשי התחזוקה מה זה.

trusttheprocess
trusttheprocess
24/12/2022 4:47:18

השמועות על מותו של הארדן היו מוגזמות 20\20

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:48:50

👎

IDO
IDO
24/12/2022 4:47:40

פעם ראשונה שאני רואה ניקס והרושם הראשוני שלי שהם לקחו קבוצת פוטבול ושמו אותם הרכב ראשון. איזה נפילים!!!

IDO
IDO
24/12/2022 4:51:21
Reply to  IDO

אפילו יש להם שחקן בשם דה סומו!!!

shadow
shadow
24/12/2022 4:54:39
Reply to  IDO

זה לא שחקן של שיקגו?

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:49:11

שימוש תורם כפי יכולתו

IDO
IDO
24/12/2022 4:52:54

שש שניות אחרונות כדור של שיקגו במינוס נקודה !!!

IDO
IDO
24/12/2022 4:54:05
Reply to  IDO

דה רוזן מחצי מרחק ….. משחיל + פאול.
לניקס נשאר 0.3שניות

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:54:23

אוק' תופסים פיקוד על הפליקנס

IDO
IDO
24/12/2022 4:56:54

אוקסי קבוצה לא רעה בכלל….

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 4:59:33
Reply to  IDO

יפ. אחת מחביבות הצפייה שלי. רחוקים מהלך-שניים מקונטנדרית. הנסיקה תהיה מאוד מהירה

גיא רוזן
24/12/2022 4:55:24

מזוכיסט: מתעורר לצפות בסאנס ב-05:00 של שבת למרות שהוא יודע שהם הולכים לקבל בראש.
.
לוקה במחשבות שווא: מתעורר ב-05:00 עם אמונה שבלי בוקר והקמרונים יש לסאנס סיכוי מול ממפיס בהרכב מלא.
.
מעניין מה שמה של המחלה שמשלבת את צמד התסמונות?

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 7:54:00

קראודריזיס?

IDO
IDO
24/12/2022 4:57:26

שיקגו נצחה את הנפילים מנין יורק.

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:21:16

פליקנס משלימים קאמבק חצי דקה לסיום

IDO
IDO
24/12/2022 5:21:23

שיוויון באוקלהומה. כדור אחרון

IDO
IDO
24/12/2022 5:24:28

לא שרגא לא סל. הארכה.

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:24:36

הארכה

דה שוט
24/12/2022 5:25:11

טמיר הנטס נראים מעולה גם הקליפס – סתם זרקו 20 הפרש הם רק צריכים לשמור על קצת רצף. יש למה לצפות

גיא רוזן
24/12/2022 5:27:17

האבחנה הסופית –
דיכאון. קליני.

Smiley
24/12/2022 5:30:11

הנטס היום המצערת מלאה

NBA Retweet
@RTNBA
·
Follow
Team effort from the Nets:

Ben Simmons: 12 points, 11 rebounds, 8 assists

Kevin Durant: 24 points, 5 rebounds, 6 assists

Kyrie Irving: 18 points, 9 rebounds, 6 assists

Nic Claxton: 19 points, 8 rebounds, 5 assists

Royce O'Neale: 17 points, 5/8 3PM

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:31:49
Reply to  Smiley

וזה עוד בלי קרי. וורן. ומילס שנמחק העונה לחלוטין.

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:34:49

הוויליאמס עם הליפה שחקן חזק ביותר. מציאה

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:38:17

אוק בדרך להפסד
עשו יותר מדי פוזשנים גרועים בקלאץ היום
רק דיברתי ושיי דופק שלשה

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:42:21

לא ייאמן יש לאוק' צ'אנס להשוות!
כבר היה גמור.
שלשה של שיי, גידי בחדירה, ועכשיו מקולום מאבד.
שלוש הפרש

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:44:26

פוקשבסקי עם פנס בעין. נכנסה בו ציפור כשעשה השלמת הכנסה כדחליל.

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:44:52

הייל מארי מטורף של שיי כמעט נכנס

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 5:52:17

דנבר. (הקבוצה עם המומנטום הטוב בליגה)
מאריי בוער

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 6:12:35

הכינוי של יוקיץ' צריך להיות "הקוסם"

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 7:52:19

נו באמת
עכשיו גם אתה התחלת?
נפתח פה LLJOKER הליגה להאדרת היורש של בירד

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 6:23:14

יוקיץ' לא הוגן. הוא משחק מעל כולם. גם פיזית וגם שכלית.

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 6:24:59

יוקיץ' זה צ'יט במשחק

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 6:25:38

דיים הדביל זרק את הקריירה לו בשביל הירו בול

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 6:27:13

דנבר – קליפס בגמר המערב.
נטס – סלטיקס במזרח.
נטס – קליפס גמר כללי.
נטס אלופה.

דה שוט
24/12/2022 7:10:02

יו גו בראקט-מן

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 7:50:35
Reply to  דה שוט

אז יש למה לצפות
אני אמשיך ללעוס בזוקה. רק שלא יפלו כל השתלים.

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 6:28:31

אייטון שחקן מוביל (ירקות).
לייקרס מפגרים מול הקבוצה הגרועה בליגה.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 7:44:38

תגיד לו שיעצור אצלי.
יש עגבניות ומלפפונים על הכיפאק אבל החסה הפעם עלובה. לא יספיק לסלטים של סופשנה, אולי לשושנה.
לייקרס? מיסקנים האוהדים הרבים, חלקם ברחו מהאתר, לא מראים את פניהם. קיבלו את חירבון וראס והגבהבוביק. תפארת. העיקר נישבור את השיא של קרים דה לה קרם.. שיהיה מה לרוץ לספר לחברה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון לא יהיה מוביל לעולם אין לו את האופי לזה

Guy d
Guy d
24/12/2022 6:47:27

לוקה ממשיך בשלו עם 50 נק' ורק 2 ריבאונד מטריפל מפלצתי!

Guy d
Guy d
24/12/2022 6:50:38

למי שצפה, איך ברוקלין עצרו את יאניס על 13 זריקות מהשדה?

דה שוט
24/12/2022 7:37:50
Reply to  Guy d

לא נתנו לו מרווח ולכן לא זרק מרחוק. הכל אל תוך הטבעת. כמה כבר אפשר לחדור? מעניין אם עשו זאת בכוונת מכוון

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 7:49:10
Reply to  דה שוט

תודע על המידע. אני אספר לבזוקה ג'ו שידע איך לעצור את האייל הנאדח, יותר יפה מנוגח.
🙂
תמונה להוכחה שהוא נאדח
https://greekreporter.com/2021/04/10/greek-freak-cast-of-disney-film-about-antetokounmpo-revealed/

Jonathan
24/12/2022 7:20:09

השינוי בראס מאז שדארווין האם הגיע זה משהו שכיף לראות

Jonathan
24/12/2022 7:23:34

מה שיפה אצל הלייקרס זו הנעת הכדור במסירות. הרבה יותר משמעת ממה שאני זוכר מהם.
מוסרים עד שמוצאים את האיש הפנוי לקליעה.
ואז זה לא נכנס.

IDO
IDO
24/12/2022 8:10:50
Reply to  Jonathan

חחחח
ישירות ליומן האשך

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 7:39:22

אווווווווווווווווווווווווווווו, שלום, בלוכר טוב לקולם. לקול קוול קולם ולכולם
מה עשו הסלטיקס? ניצחו? בזוקה לקח שם פיסקי זמן?
יופי, אני רואה בראון עשה 35 נקודות? 10 מ 10 מהשלוש? פששששש
טימטום עשה 6 מ 7? אהה מהקו.
🙂
העיקר בלוכר

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 8:01:20

הפכת לקוואי עם הלואודים

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 8:04:02

יפ, אבל רק בסופשים. עכשיו אפשר לישון.

שי אבן צור
24/12/2022 7:54:32

אפשר להגיד על לברון מה שרוצים אבל בלעדיו הבנאדם עדיין מנצח משחקים

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 8:01:22

הלייפרס ניצחו?
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון ניצח זה יותר חשוב

שי אבן צור
24/12/2022 11:42:12

לא חחח
בלעדיו הם היו מובסים
איתו היתה להם הזדמנות לצאת עם W

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 12:22:58

הוא התאמץ בסוף המשחק הספציפי הזה.
להפסיד לשארלוט בימנו זו בושה גדולה.
יש פה חברים שיגידו לך שמגיע לו. הוא בישל אז שיאכל הכל ולא ישאיר שום דבר בצלחת.

דוקטור רזי הופמן
24/12/2022 7:59:52

בלוכר טוב
השקץ עשה ווי אול וויטנס בסוף. הוריד יותר מ 30 בדרך לקארים דה לה קרם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלך הווי אר אול וויטנס. הטראקר האיץ חזק היום. גם הטראקר של לוקה מול יוסטון פרי וואיס

Dipsy
Dipsy
24/12/2022 8:01:02

מתבאס שלברון הפסיד, איזה שחקן מדהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

חחחחח. הוא מרוצה. הטראקר האיץ חזק היום. אני מיפתע שלא קלע על הקליר פאתרס 50

דה שוט
24/12/2022 8:01:40

וויי וויי כמה פראיירים הלייקרס. שרודר לבד בפינה שעה לכוון ומחטיא אחרי שלברון ממציא תרגיל חדש: פנטרייט אנד שו
ישר מבית היוצר של שאדו
ולפני זה מתפרצת 3 על 1 ראס מנסה לחטוף מסירה לבברלי ושני הגלמים מעיפים את הכדור החוצה.
אוי אוי

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 8:02:13

שערורייה שלא שרקו לרצפה עבירה על הנעל.
היה שם קונטקט ברור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה ניגוב של הארדן עם 20 ו21 וגואל טמביד שלח את הקליפרס לסל.

הנטס ניגבו את השור הנוגח. מפתיע משהו

מה קרה לציון כבר 2 משחקים בחוץ? זהו כבר התעייף אחרי 8 משחקים רצוף 🤣🤣

גימי באטלר חזר מהחופשה ונוגב עי הליברטון (פששש סחתיק לסחתיק 43 נק עם 10 טריס). עוד מעט ילך לעוד נופש

אשך טמיר המקורי
24/12/2022 8:05:31

הלייקרס מאמינים שהם רחוקים טרייד אחד מקונטנדרית
https://giphy.com/gifs/whoislavish-crying-im-dead-laughing-my-ass-off-WnTJ3tfXR8hTPy31wE