מעורב הופס ליום ה': אם ירצה, דוראנט יהיה מלך הסלים של ה-NBA בכל הזמנים / מנחם לס

1.לוקה מתחיל לאכול את התבשילים שהוא הכין

לוקה דונצ'יק אינו ביישן. כמעט מהרגע שהוא הגיע הוא החל לעשות פרצופים לשופטים, להתבכיין, והעונה הוא אשכרה מתווכח איתם על השריקות. האמת? בד"כ הוא די צודק, אבל יש גבול עם הזברות האמריקאיות. הם לא אוהבים שמגזימים עם זה כי כל פרצוף נדמה לקהל שהשופט – אולי – פישל. אז כשמגיע הגבול המתלונן מתחיל לאכול אותן עד שהוא לומד לשתוק.

הנה במשחק נגד מינסוטה לוקה אוכל אותה. מאוחר ברבע השלישי לוקה מתלונן בפה ובשפת גוף על 'NO CALL. היה לו כבר טכני מהרבע הראשון. השופט רודני מוט לא יכול היה לסבול זאת יותר ושרק טכני שני:

.

לוקה מודה ש'אולי' הטכני הראשון הגיע לו אבל לא השני:

ג'ייסון קיד הסכים עם לוקה. הוא קם מהספסל 'TO GIVE MOTTA A PIECE OF HIS MIND' ואף הוא ניזרק. המבריקס הפסידו 106-116.

“We weren’t really exchanging words,” Ayton said, per Duane Rankin of the Arizona Republic. “We’re a family. He knows how to talk to his boys and his boys know how to communicate. Obviously, the whole world sees it, but it’s really all love and just getting us to regroup and take out the confusion.”

Williams also downplayed the episode in his postgame press conference.

“It was the whole team in those moments,” Williams said, also per Rankin. “It wasn’t just Deandre, it was the whole group out there not executing properly. It was a bit of frustration, but that happens. That was not an isolated one-person or one-player thing.”

Phoenix was playing on the second night of a back-to-back (and without the likes of Devin Booker, Cameron Payne, and Cameron Johnson with injury). The Ayton-Williams incident occurred with under a minute left to go in the fourth quarter and the Suns down 107-100 to a Wizards team that had lost their last ten straight games.

2. T

2. ביל סימונס, בעל ועורך ה-RINGER ניבא את מכירת הפניקס סאנס למאט אישיביה כבר בספטמבר

ביל סימונס כתב ב'רינגר' כבר בספטמבר, מילה במילה:

This evaluation is going to go way higher than people think,” Simmons wrote at the time. “Remember, I told you this with the [sale of the LA] Clippers eight years ago, and I’m telling you now. The Suns are going to be evaluated over $4 billion. Mark my words. I am telling you. Throw it in my face if I’m wrong. I’m not gonna be wrong.

It’s way more likely it’s just one person who is trying to buy out [Robert] Sarver’s stake who just has the money and can just write the check,” said Simmons later in the segment. “I’ll give you an example. There’s somebody, his name is Matt Ishbia … He’s a rich guy. He made all this money, he’s based in Michigan, he’s a mortage lender, and he’s got a lot of money … That’s somebody that could just write a check for the Suns.”

3. מתחילים הכל מחדש: הקליפרס – סוף-סוף ולראשונה העונה – בריאה מא' עד ת'

Clippers forward Norman Powell shoots against Golden State on Nov. 23

לפי הלוס אנג'לס טיימס המשחק הבא של הקליפרס יהיה גם המשחק הראשון העונה בו פופיע הקליפרס במלואה – אף פצוע ואף לוד מנג'מנט: רג'י ג'קסון שסבל מבעיות בעקב אכילס יופיע לבוש לשחק. פול ג'ורג' שסבל מכאבים בברך השמאלית יהיה על הפרקט כמו נורמן פאול עם פציעת ה-GROIN MUSCLE (ביתר דיוק שריר האיליו פסואס) שהושיבה אותו מאז נובמבר. גם איביקה זובק שסבל מחבטה בברך השמאלית לפני שבוע וחצי יתלבש לשחק.

האימון אתמול היה הראשון העונה בו השתתפו כל 15 השחקנים הרשומים ברוסטר.

הכל טוב ויפה, דוק, אבל כמה זמן לדעתך האידיליה תישאר לקבוצה שהפציעות מחפשות אותה כבר מתחילת העונה (וחלק גדול של העונה שעברה)???

"ההרגשה היא מצויינת לדעת שכולם בריאים ושלמים, ללא כל בעיות והגבלות", אמר הגארד לוק קנארד (שהוא עצמו היה מוגבל לכמה דקות משחק בגלל מתיחת שריר התאומים). "לא נשחק עם מחשבה 'רק לא להיפצע' . קוץ' אמר לנו – ואנחנו ניודעים זאת – שדווקא כשאתה משחק בזהירות אתה חוטף אותה. לכן כולנו נשחק ALL OUT"

המאמן טיירון לו אמר לעתונאי הטיימס לפני פתיחת האימון:

It’s exciting to finally actually have our whole team almost complete, be ready to play and just try to get rotations down and see what guys plays good with who,” Lue said. “And so we’re starting all over again, but it’s a good feeling to have your whole team back.”

4. אייטון מסביר מה קרה בטיים-אאוט בינו לבין המאמן ויליאמס במשחק ההפסד הביתי לוושינגטון

קודם הסרטון

דריימונד אייטון:

We weren’t really exchanging words,” Ayton said, per Duane Rankin of the Arizona Republic. “We’re a family. He knows how to talk to his boys and his boys know how to communicate. Obviously, the whole world sees it, but it’s really all love and just getting us to regroup and take out the confusion.”

המאמן מונטי ויליאמס:

It was the whole team in those moments,” Williams said, also per Rankin. “It wasn’t just Deandre, it was the whole group out there not executing properly. It was a bit of frustration, but that happens. That was not an isolated one-person or one-player thing.”

מנחם לס אומר: פיניקס שיחקה משחק שני בק-טו-בק וחסרט לה דווין בוקר, קמרון פיין, וקמרון ויליאמס. הויזרדס תפסו יום טוב. עצבי שחקני ב-SUNS ומאמנם היו מתוחים עד הקצה וכולם התפרצו.

T

13-13-13.5

אולי אני טועה אבל ניקולה ג'וקיץ' נראה לי כטיפוס משעמם כזה שתמיד יש לו אף אדום. אבל מה שאין לו באישיות יש לו כפל כפליים בהישגיו על הפרקט: שלשום הוא הישווה את ווילט צ'מברליין עם ה-40 נק', 27 ריבאונדים שלו, ואמש היה לו ערב של טריפל-דאבל של 13 כפול 3 בחיצחם, בונבונים, וקרשים. היחידים אי-פעם לסיים עם 13-13-ט-13 היו מג'יק ג'ונסון ולארי בירד שעשו – כל אחד – טריפל דאבל של 13 במשחק ה=6 של הגמר ב-1982.

6. זה הכל עניין של בלוק מנטלי

היום בא לי להסתכל על טורונטו בניקס. הניקס בריצה מטורפת של נצחונות וטורונטו נעצרו פתאום.

מה ראיתי? את פסקל בסיאקם קולע 52 נקודות (לפי חישובי 53 אבל מילא) ב-17 מ-25, ומנצח את הניקס.

סיאקם? 52 נקודות???

הוא משחק בטורונטו לך תדע כמה עונות, ותמיד היה ידוע כשחקן הגנה שביום יוצא מין הכלל קולע 20. פתאום העונה יש לו משחק 30 ואז משחק של 40 והערב 50. מה קרה? הוא למד לקלוע פתאום?

כלל וכלל לא. אבל כשהיה לו משחק של 30 הוא חצה רף. הוא יודע שהוא יכוללשים 30. אז בא משחק והוא שובר את ה-30 ומגיע ל-40. היום הוא ידע ש-40 זה לא השמיים עבורוץ. הוא עבר את ה-50 ונעצר ב-52.

מעתה יש פסקל סיאקם חדש. יוצר נקוד'ות. הגיע בדיוק בזמן לטורונטו.

7. פטריק בברלי עם ה-'טאוט' הידוע "TOO SMALL" לעבר כריס פול -כשהסאנס מובילים ב-26 על הלייקרס…)

פטריק בברלי לא מחבב את כריס פול. כל עכברי הכדורסל במערב יודעים זאת. קנאה? צרות עין? תחרות? חמדנות? לך תדע. אני לא פסיכולוג ואני לא יודע בדיוק מה הסיבה. לך תדע WHAT'S UP BEVERLY'S ASS.

לך תדע. פול הוא אחד הגארדים הטובים בהיסטוריה, ולבברלי ישנה היסטוריית כדורסל בארצות כמו אוקראינה, יוון, ורוסיה, לפני שהגיע ל-NBA ופתח היסטוריה של אחד ה-PESTS – ג'וקים מזיקים – ב-NBA.

תראו, אני מכיר את משחקו של פטריק בברלי. אני יודע איזה עארס הגנתי הוא. 'מזיק' אמיתי וקוץ בתחת של כל שחקן שהוא שומר עליו.

אבל, COME-ON. לפגר ב-26 ואז לקלוע סל על כריס פול ולצעוק בקול ניחר "TOO SMALL"??? זה הפוך מלעג לרש. זה 'לעג' לשחקן אדיר שעשה הכל, מלבד לענוד טבעת. ככה זה. כריס פול כנראה יצטרך לשמוע CHEAP SHOTS מפטריק בברלי גם כששניהם בני 90, ובבתי אבות.

8. למה לא דוראנט? לברון ישבור את שיא הנקודות של קרים עבדול ג'אבר, ולדוראנט ישנו סכוי ממשי לשבור את לברון

לדוראנט היה שוב מסטרפיס של משחק עם 43 נקודות בנצחון על דטרויט פיסטונס 124-121. בפארוסס הוא עבר את פול פירס כקלעי מס' 16 של כל הזמנים. אבל פירס כבר משחק גולף, ודוראנט בן ה-34 נראה בשיא יכולתו.

לדוראנט – בהשוואה ללברון ג'יימס – הוא בעל גוף אקטומורפי (רזה וארוך) ולא מזומורפי כמו לברון, מה שמבטיח לו,בהסתמך על ידע של 150 שנה, חיים יותר פעילים וארוכים מאשר הזן המזומורפי (האנדומורפים הם בעלי תחולת החיים הקצרה ביותר).

אני לא יודע עד איזה גיל ישחק לברון, אבל דוראנט, בהסתמך על סטטיסטיקה וידע של מעל 100 שנה יוכל להמשיך לשחק ברמה גבוהה עד גיל 45 לפחות.

הנה המצב היום:

נניח שדוראנט ימשיך לקלוע 27 נק' ממוצע למשחק, ישחק 70 משחקים לעונה, וישחק עוד 10 עונות עד גיל 44, הוא יקלע עוד 18,900 נקודות, או ס"ה עם ה-26,437 הוא יסיים עם 44,437 נק'. הייתי מציע ללברון להתרכז במבספר הזה אם הוא מעוניין לשמש 'מלך הסלים של כל הזמנים' יותר מכמה שנים בודדות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
22/12/2022 4:21:04

תודה מנחם
.
איזו פגיעה של ביל סימונס יא אללה, גם השווי וגם הקונה
.
דריימונד אייטון – משעשע 🙂

thetroll
thetroll
22/12/2022 4:47:29
Reply to  אור

להגיע לזהות הקונה לא רק השווי זה נראה כמו מידע מעולה לא ניחוש . כבוד

אור
אור
22/12/2022 12:15:16
Reply to  thetroll

מסכים בגדול, אבל לך תדע
.
כבר יש לביל אחוזים יותר גבוהים מבן

Eladkatz
Eladkatz
22/12/2022 12:55:40
Reply to  אור

ביל סימונס מאוד מקושר ויש לו מידע רב וחושים טובים מאוד. למשל הוא העריך עוד לפני הפלייאוף הפוטבול שבריידי יפרוש בסוף העונה, ובערך שבועיים אחרי שבריידי פרש הוא כבר העלה תסריט שבריידי חוזר בתנאי שמחליפים את המאמן, מה שבאמת קרה בסוף.

אור
אור
22/12/2022 13:49:43
Reply to  Eladkatz

יפה

thetroll
thetroll
22/12/2022 4:46:47

מנחם מעורב מעולה ביותר.
נרגעתי דוראנט לט ישחק עד גיל 44 לא עם פציעות כמו שעבר לברון יכול להיות רגוע.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/12/2022 4:47:12

מנחם הסיכוי של דוראנט להשיג את לברון עם היסטוריית הפציעות שלו אפסי, גם הסיכוי שדוראנט ייפצע גדול משמעותית מלברון גיימס.

בכללי אני לא רואה עוד מישהו בהיסטוריה מתקרב לשיא שיציב לברון לא היה משהו דומה לזה בכדורסל ומי יודע אם יהיה בעתיד. שילוב חד פעמי של רפואה בשיאה עם גוף של איירון מן ויכולת חסרת תקדים.
בגיל של לברון עם הקילומטראג שלו אתה אמור לשחק גולף בפלורידה ולא לקלוע 27 נקודות למשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח זה ההסכם החדש עם לברון תקלע כמה שאתה רוצה אנחנו ניתן לך 30 הפרש וכולם שמחים 😉
באירופה הוא כבר היה משחק גולף מזמן

עגל
22/12/2022 14:41:06

"מסומאי קובי"

תומר
תומר
22/12/2022 5:05:27

האמת היא שלא יהיה ממש מופרז להניח שדוראנט יקלע בסביבות 10,000 נקודות עד הפרישה (נגיד שתי עונות של 2,500 נק' ועוד שלוש עונות של 1,500 כ"א ועוד עונת פרישה מהספסל), מה שיביא אותו למקום השלישי אם נוסיף עוד 1,000 נקודות של שארית העונה הזו
בשביל להגיע רחוק יותר הוא יצטרך עונה בכושר שיא גם עוד שלוש שנים ועם מצבו הפציעתי, אני לא רואה אותו עושה את זה

etayef
etayef
22/12/2022 7:20:13

אם דוראנט עם היסטורית הפציעות שלו, יכול לקלוע 27 למשחק בגיל 44, מה ימנע מלברון לעשות את אותו הדבר, או קרוב לזה? איך דוראנט ישיג אותו?

דוקטור רזי הופמן
22/12/2022 7:23:13

תודה
יוקיץ מופלא ולא משעמם בכלל.
מעניין מי עוד לא אוהב את CP3? הבחור כל כך נחמד והגון, אוהב אדם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם בליגת wwe בחסות קליר פאת והשופטים הכל יכול להיות. הסטנדרט בחדש בליגה נהיה 150נק. כל שנה שעוברת שומרים פחות ופחות יותר לואד מותר עייפים יותר הברזות.
אם לברון שבקושי זז נותנים לו לקלוע 27 שירגיש טוב עם עצמו אולי גם דוראנט יקבל כזה כבוד למרות שלו אין תאגיד וכתבי חצר שיעבירו מסרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתמול הייתי עם הילדים בקרקס וואלה יכלו להביא לשם את הבידורסל חופשי. עשו אפילו טריקים עם כדורסל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/12/2022 9:51:37

יוקיץ' הוא ערס סרבי, לטוב ולרע. אפשר לראות את זה ברשימת הסכסוכים שיש לו עם שחקנים בליגה. זה עדיין עדיף על הבכיינות של דונציץ'.
תודה רבה על המעורב המעולה

ירושלמי
ירושלמי
22/12/2022 10:22:00

כלכך לא,יש לו אופי של ילד קטן שרק רוצה לשחק ולהנות עם כולם,דווקא בין הכוכבים הכי חברותיים בליגה.
ברשימת הסכסוכים שלו נמנים רק שיקוצים על מלא כמו המוריסים,ווסטברוק ולנארד האנטישמי.

אשך טמיר המקורי
22/12/2022 10:30:15
Reply to  ירושלמי

לנארד?

ירושלמי
ירושלמי
22/12/2022 10:31:50
האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/12/2022 17:01:19
Reply to  ירושלמי

ראוי כי לציין שהוא השחקן החביב עליי בליגה. הסכסוכים הללו, שאני משתדל לא ממש לעקוב, והזרועות הוורדרדות המצחיקות שלו, רק מוסיף לו חן

אשך טמיר המקורי
22/12/2022 10:27:46

תודה דוק, מצוין כרגיל.
יש לך טעות עם יוקיץ'. האיש בעל האישיות המשובחת בליגה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יוקיץ' הוא מלך, לפעמים מתעצבן, כמו כולנו, אבל לא מלוכלך או מתבכיין. גם הכניסה במוריס לא הייתה אמורה לגרום לנזק.
.
אם אני חייב להמר דוראנט ינסה להגיע ל-30 אלף נקודות. לא יודע אם יצליח, אבל לדעתי לא יצליח הרבה יותר מזה. לא בגלל העתיד, בגלל העבר – היו לו כמה וכמה עונות בהן היה פצוע, אלמלא כך היה, היה ממוקם גבוה יותר ברשימה כבר היום.

Jonathan
22/12/2022 11:07:53

אחלה עורב מנחם.
כשלוקה מתחיל עם השטויות מול השופטים הוא מזכיר לי יותר את הארדן מאשר את מג'יק, לארי, לברון או כל שחקן אחר שהוא הושווה אליו באיוזשהי דרך. לא שהארדן זה כזה רע אבל יחי ההבדל.
.
הקליפרס הפכו את עצמם לאנטי-תיזה של הלייקרס. יש את לוס אנג'לס של הוליווד, דיסני ושוברי קופות (כרגע בעיקר בתחום הקומדיה), ויש את לוס אנג'לס הקשוחה. הקליפרס הלכו על זה גם מבחינת כוכבים אבל אם רואים את המעברונים במשחקי הבית שלהם אז גם מבחינה שיווקית. עכשיו שהם בריאים הם יכולים ללכת עם זה גם על אליפות. זו לא תהיה הפתעה גדולה. כלומר אליפות שלהם כשהם בריאים לא תהיה הפתעה, זה שהם ימשיכו להיות בריאים – זה כן יפתיע אותי.

Jonathan
22/12/2022 11:15:26
Reply to  Jonathan

אחלה מעורב.
לא עורב
למרות שגם עורבים הם סבבה.

birdman
birdman
22/12/2022 12:37:00

אין קשר בין מבנה הגוף לאורך הקריירה. לברון המזומורף בן 37 ועדיין ברמה של אולסטאר. כריסטיאנו רונאלדו האקטומורף בגיל 37 מתניע עם כבלים, לעומתו מסי בגיל 35 הכי טוב בעולם. יש דוגמאות לכאן ולכאן אבל זאת בדיוק הנקודה. לא מאמין שדוראנט ישחק עד גיל 45 ברמה גבוהה, האם היה שחקן ששיחק מעל גיל 40 ברמה גבוהה?

PhillySpecial
22/12/2022 13:00:07
Reply to  birdman

מסי רחוק מאוד מלהיות הכי טוב בעולם, זה הנרטיב ללא ספק, זה גם מה שמוכר חולצות אבל זה תלוש מהמציאות.
ראשית הוא אפילו לא היה הכי טוב בנבחרת המאוד בינונית שלו – להבקיע פנדלים מומצאים זו לא חכמה ענקית מה גם שהרמה בגביע העולם הייתה מאוד נמוכה. צפה בגביע הליגה האנגלי ששוחק השבוע ותבין לבד איזה משחק שונה זה.
מסי הוא גופה מפרפרת שלא היה מסיים חצי עונה באנגליה – הוא גם יודע את זה ולכן ברח מהליגה הזו כל חייו ושיחק בקבוצות כוכבים בליגות חלשות מאוד.
לברון אותו הדבר – שמעון צודק במאה אחוז, זה ההסכם היום בליגת ה"כדורסל" – הדושבג ימשיך לקלוע כדי לשבור את השיא ויסיים את העונה עם 25-30 ניצחונות.
מזל שיש נרטיב – כדי שאנשים בינוניים יסתפקו בו ולא ישתמשו בחושים שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

צודק לגבי לברון.

מסי בשיאו התעלל באנגליות, היה מפרפר את כולם. להשוות את מסי והשקץ באותו משפט לא לעניין.
מסי היום לא בשיאו והוא עדיין שחקן טופ 3 בעולם. נכון שהמציאו לו 3 פנדלים במונדיאל הזה שאחד מהם גבולי. אבל מי היה יותר טוב ממנו בארגנטינה? אף אחד.

מבחינה היסטורית מסי 20 רמות מכל כל אחד אחר. זה מגובה בשערים, בישולים (להלן הסטט), מגובה ב-7 MVPS, אליפויות, גביעים, צמפיונס (זה בכלל בלי המונדיאל והקופה הוא הכי גדול גם ככה). ועשה את זה בליגה הכי טובה בעולם. הליגה הספרדית הייתה בכמה רמות מעל כל ליגה בשנות השיא שלו. הספרדיות כתשו כל דבר שזז, לא רק ריאל ובארסה אלא גם אתלטיקו וסביליה טחנו את האנגליות.

זה כמובן בניגוד מוחלט לשקץ ששיחק במזרח העלוב

אבג
אבג
22/12/2022 14:23:52

לברון לא רק לא ידע לחדור. הוא גם היה חלש פיזית וללא ניתור בכלל.
גם לא היתה לו ראיית משחק, ושחקנים פנויים לגמרי לא קיבלו אף פעם כדורים.
בעולם האמיתי הוא בין השחקנים שניסו נגדו את הכי הרבה סוגי הגנות – לתת לו מטר, ללחוץ, לבוא מהויק סייד, מהסטרונג סייד, להוציא לו את הכדור מהיד, ללחוץ את כל האחרים כדי שלא ימסור וכו וכו.
בשנים הגדולות מצא (או הקבוצה שלו מצאה) פתרון לכל הגנה

עגל
22/12/2022 14:45:20
Reply to  אבג

וגם הליגה הספרדית היתה הטובה בעולם
(שתי קבוצות מתחרות על כל התארים, מה לא?)

birdman
birdman
22/12/2022 14:28:42

מסי אכן קיבל 3 פנדלים מומצאים, אבל היו לו גם פעולות חיוביות.
באשר לכדורגל האנגלי, היו הבדלי רמות ברורים לעין בין צרפת לאנגליה. גביע הליגה אינו אינדיקציה, כי כשמועדון אנגלי תוקף, רחמנא ליצלן, הוא עושה זאת מול מועדון אנגלי אחר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

ומסי היה גאון בשיאו אי אפשר להוציא לו את הכדור מהרגל. השקץ בקושי מכדרר, אם לוחצים אותו כמו את מסי כדורים עפים לו ליציע או צריך חילוץ מהשופט בשריקת אוויר.

אם מסי את מסי לכדורסלן אז כבר סטף

golan
golan
22/12/2022 13:08:19

תודה על המעורב.
לא מאמין שדוראנט יסחוב ברמה גבוהה מעל גיל 40
הוא די שברירי, ומתישהו ימאס לו מכל הפציעות והחזרות.

MBK
MBK
23/12/2022 7:14:09

תודה מנחם
גם כארים בכבודו ובעצמו אמר על דוראנט בזמנו שיש לו סיכוי טוב לעבור אותו
אני חושב שדוראנט יכול להיות גם שחקן של 35 נקודות למשחק אם יהיה מספיק אגרסיבי
הסיכוי שלו להגיע ל 40K קלוש בעיקר בגלל העונות שהחסיר בגלל פציעות

ירון, החלום
ירון, החלום
23/12/2022 15:28:43

בס"ד
תודה מנחם.
מה ש סימונס צפה נ"ט, ע מידע, לא ניחוש פראי.
יןקיץ' מדהים, אבל היו שחקנים שעשו יותר מ 13*3, אם אני לא טועה ווסטברוק עשה 20*3.
דוראנט מדהים, רק לא רואה אותו נשאר בריא ובאותה רמה ל 10 עונות…