מילווקי נגד קליבלנד ובוסטון נגד אינדיאנה ברביעי / רועי ויינברג

ערב מרתק של כדורסל לפנינו. במוקד: קליבלנד תארח את מילווקי, בוסטון את אינדיאנה וברוקלין את גולדן סטייט.

02:00 – קליבלנד קאבלירס (11-21) – מילווקי באקס (8-22)

מילווקי במצב טוב. הם ניצחו 3 מ-4 האחרונים מול יריבות טובות (יוטה, ניו אורלינס, גולדן סטייט עם סטפן קרי). הם ניצחו 7 מ-10 משחקים בדצמבר ונראים טוב, לא מעט בזכות יאניס אנטטוקומפו. יאניס אמנם פספס שני משחקים, אבל במשחקים בהם שיחק הוא עם 30.5 נקודות ב-53% מהשדה. ג'רו הולידיי בכושר נהדר והם מחפים על חזרתו האיטית של קריס מידלטון לכושר.

קליבלנד, בינתיים, ניצחה 5 מ-6 האחרונים. הם מרחק שני משחקים בלבד מהבאקס בראשות המזרח. דונובן מיטשל הפך לשוטינג גארד במשרה מלאה (30.2 נקודות ב-20.2 זריקות ו-2.4 אס'), בעוד דריוס גרלנד לקח תפקיד אחורי יותר והחמישייה נראית נהדר. היום מחכה להם האתגר הגדול ביותר עד עכשיו.

זה משחק ששווה לקום או להישאר ערים בשבילו. שתיים משלושת הקבוצות הטובות בליגה לפי מאזנן ושתי הקבוצות עם הדירוג ההגנתי הגבוה ב-NBA. מילווקי ניצחה פעמיים את קליבלנד, כולל משחק בו יאניס קלע 38 נקודות על מובלי ואלן. זה המצ'-אפ הגדול של המשחק היום: האם אנטטוקומפו יצליח מול הצבע המרשים של הקאבס? האם מיטשל יצליח מול ההגנה של הולידיי?

קשה לדעת. שתי יריבות טובות מאוד, ואני חושב שדווקא הפעם נראה הפתעה קלה וניצחון של קליבלנד.

02:30 – אינדיאנה פייסרס (16-15) – בוסטון סלטיקס (9-22)

משהו קצת חורק בבוסטון. אחרי פתיחה מדהימה הסלטיקס הפסידו 4 מ-5 האחרונים, אבל קיבלו את רוברט וויליאמס בחזרה. היום גם ג'ייסון טייטום, שנעדר מהמשחק מול אורלנדו, אמור לחזור. הם התמודדו עם לוח משחקים יחסית קשה ויכול להיות שדווקא מול אינדיאנה נראה את בוסטון חוזרת לעצמה.

במקביל הפייסרס לא יריבה פשוטה בכלל. גם הם במומנטום רע, אחרי שניצחו 5 מ-15 משחקיהם האחרונים. חלק גדול מההפסדים, בפרט היותר טריים שבהם, היו צמודים במיוחד.

אז מה יקרה היום? מישהי חייבת לנצח ושתיהן קבוצות טובות. בוסטון כמובן יותר, ויש לה את הכלים לעצור גם את האליברטון וגם את טרנר, בעוד קשה לראות מישהו שומר על טייטום ובראון בצד השני. לכן אני עם ניצחון משכנע של בוסטון.

02:30 – ברוקלין נטס (12-19) – גולדן סטייט ווריירס (17-15)

ברוקלין, בשקט יחסי, ניצחה 10 מ-11 האחרונים. הם מראים אופי וחוזרים מפיגורים גדולים, כשקווין דוראנט (32.7 נקודות למשחק) וקיירי ארווינג (27.4) בכושר נהדר בתקופה הזאת. ההגנה מראה סימנים טובים וסוללת הרול פליירס, מיוטה ווטנאביי ועד ניק קלאקסטון, עושה עבודה טובה.

קשה להגיד אותו דבר על גולדן סטייט. הם התקשו גם עם סטפן קרי ובלעדיו הובסו בשני משחקים (מול פילדלפיה וניו יורק) וניצחו את טורונטו, במשחק שהתחיל ברבע ראשון פעיל במיוחד של דריימונד גרין. אולי זה המפתח של הווריירס גם הערב.

אבל גם אם דריימונד פעיל, קשה לראות את גולדן סטייט במצבה הנוכחי עוצרת את קיידי וקיירי. אחרי שהם הפסידו ב-38 נקודות לניקס, אולי נראה משהו דומה מול הקבוצה השנייה של ניו יורק. ברוקלין.

02:00 – פילדלפיה 76' (12-17) – דטרויט פיסטונס (25-8)

דטרויט הראתה סימני חיים אחרי הפציעה של קייד קנינגהאם ויש כמה שחקנים מעניינים, במיוחד קיליאן הייז, אבל קשה לראות אותם. גם באופן כללי וגם מול קבוצות כמו פילדלפיה. הסיקסרס ניצחו את 6 המשחקים האחרונים כשג'ואל אמביד בכושר מדהים והארדן, לצידו, אמנם לא פוגע מהשדה אבל הופך את הקבוצה לטובה יותר עם 11.2 אסיסטים בערב. אמביד קלע 53 נקודות בסטרץ' הזה ולא ירד מ-28 נקודות בדצמבר. אני יכול לראות אותו קולע 40 ומביס את הפיסטונס, למרות המאמצים של יקיר המערכת ג'יילן דורן (רוקי לא רע בכלל) מנגד. פילדלפיה.

02:30 – אטלנטה הוקס (15-16) – שיקגו בולס (18-12)

שיקגו מגיעה בצד הלא נכון של הבק-טו-בק ואחרי ניצחון מרשים על מיאמי, אבל בכושר רע ועם בעיות בחדר ההלבשה. הם בקושי יכולים להגן או לתקוף ויחד עם העייפות מהריצה מול ההיט בבירור האנדרדוג. אטלנטה לא מדהימה העונה, בלשון המעטה, אבל קיבלה את פצועיה בחזרה ורואה את טרי ייאנג שמתחיל להכנס לכושר (33, 31 ו-37 נקודות ב-3 מ-5 האחרונים. בשני המשחקים האחרים הוא מסר 14 ו-16 אסיסטים). אטלנטה.

02:30 – ניו יורק ניקס (13-18) – טורונטו ראפטורס (18-13)

הניקס טובים בכדורסל. ג'וליוס רנדל בכושר נהדר, ג'יילן ברנסון מצדיק את החוזה והם ניצחו שמונה משחקים ברציפות, במה שהופך אותם לאחד המרעננים הרשמיים של העונה. הראפטורס מנגד הפסידו בפעם השישית ברציפות, וזה משחק בין הקבוצה החמה בליגה לאחת הקרות בליגה. מומנטום, ברוב המקרים, לא משתנה במשחקים כאלה. ניו יורק.

03:00 – יוסטון רוקטס (21-9) – אורלנדו מג'יק (21-11)

רצף הניצחונות המפתיע של אורלנדו אמנם נעצר, אבל במפגש בין שתי קבוצות הטנקינג (ובין הבחירה הראשונה לשלישית בדראפט האחרון) המג'יק פייבוריטים. כיף לראות אותם, בפרט את בול בול ואת פאולו בנקרו, והם אמורים לנצח הפעם מול קבוצה שאוהבת לזרוק מהשלוש ולא מצליחה לקלוע. אורלנדו.

03:00 – מינסוטה טימברוולבס (15-16) – דאלאס מאבריקס (16-15)

הקבוצות נפגשו בשני האחרון ומינסוטה ניצחה 106:116 במשחק בו ג'ייסון קיד ולוקה דונצ'יץ' הושעו. דאלאס הפסידה 5 מ-7 האחרונים ומתקשה מאוד, למרות הזריקות מרחוק, בעוד הוולבס מנצחים בשלושת האחרונים. הגיבור הלא צפוי של הרצף הזה הוא נאז ריד, שפותח כסנטר וקלע 28 נקודות עם 9 ריב' מול הת'אנדר. מול דאלאס הוא תרם 27-13, ברצף שאולי סולל לו עתיד אחר בליגה ממה שחשבנו. אני מאמין שהוא ינצח גם היום. מינסוטה.

03:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-13) – פורטלנד טרייל בלייזרס (14-17)

מפגש נוסף בין שתי קבוצות, הפעם בין שתיים שסיפקו לנו דרמה אדירה ומשחקים מדהימים של דמיאן לילארד ושיי גילג'ס אלכסנדר. אלכסנדר קולע 31.3 נקודות למשחק בקבוצה נהדרת. יוסוף נורקיץ' בסימן שאלה וזה משחק פתוח לחלוטין, בין שתי קבוצות שלא כזה רחוקות אחת מהשנייה. פורטלנד יותר טובה לאורך העונה ולדעתי גם תנצח, ואנחנו נקווה לסיום דרמטי כמו במשחק הקודם.

05:00 – סקרמנטו קינגס (13-16) – לוס אנג'לס לייקרס (17-13)

האם לברון יכול להוביל את הלייקרס לניצחון על ה"בים טים"? יהיה לו קשה בלי אנתוני דיווייס, למרות שהוא בכושר לא רע בכלל. סקרמנט וקבוצה טובה יותר ואולי פייבוריטית, אבל הפסידה במשחק האחרון לשרלוט. אני חושב שנראה ניצחון שלהם הפעם, פשוט כי אין ללייקרס מספיק שחקנים טובים. סקרמנטו.

05:30 – לוס אנג'לס קליפרס (14-18) – שרלוט הורנטס (23-8)

קוואי טוב בכדורסל. ההורנטס פחות. הקליפרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 154 תגובות

  1. תודה רועי פריוויו מעולה.
    שימו לב לג'ורדן (בייבי סטף) פול (לא קלרקסון). בשלושת המשחקים האחרונים, משחקים בהם הוא החליף את סטף כפוינט גארד הפותח הוא קלע בממוצע 32.7 נקודות למשחק באחוזים מצויינים. הסטטיסטיקה אומרת שרק פעם אחת עד היום היה שחקן מחליף לא פותח עד גיל 24 שקלע את אותה כמות נקודות בשלושת המשחקים הראשונים שהוא עולה כפותח. מעבר לזה זה מעולם לא קרה כשהשחקן המחליף מחליף את ה FMVP באלופה המכהנת. כמו כן מעולם לא היה שחקן מחליף שקלע בשלושת המשחקים הראשונים שהוא החליף מינימום 26 נק'.
    אני רק אציין למען הגילוי הנאות שהסטטיסטיקה הזאת מבוססת על תחושות שלי זה לא משהו שבדקתי אבל אני בטוח שאם מישהו יטרח לבדוק הוא יגלה שטעיתי.
    בכל מקרה בעייני פול הוא אנקווסצ'נבל.
    ובנימה קצת יותר רצינית הלוחמים מבאסים השנה. קליי זה הברומטר שלהם כשהוא טוב הם מנצחים כשהוא לא טוב מפסידים

  2. נו, אפשר כבר להכריז על ניו יורק בתור בירת הכדורסל של העולם החופשי? לא בטוח אם זקני העיר זוכרים בכלל חודש טוב כזה.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

    1. יש לזה המשך,
      שם רואים את אייטון ומונטי ראש בראש.
      .
      אני חושב שזה מצוין ששחקנים דורשים משחקים לקחת אחריות בהגנה (ברידג'ס ירד על אייטון על חילוף גרוע בהגנה).

  3. אני נרגש במיוחד מהפריוויו הזה כי רועי ויינברג עומד על 100% הצלחה עד עתה…רק שהוא נתן הימורים פעם אחת בלבד ב2 לנובמבר.. אז הוא פגע בכל 6 המשחקים ועוד הוסיף מדליית זהב…יהיה מעניין לראות את הערב השני שלך בזירה, בהצלחה ויינברג!
    ועוד שאלה קטנה- זה רועי שמשתתף בפודקסט the sweep ?

  4. נכון לרגע זה הקבס עושים שמות במחלקת הירקות של מילקוקי למקוקי.
    קווין לאב עם שלשה יפה וסל מדהים מחצי מרחק הוליך מיני בריחהחה

  5. הסלטיקס פותחים עם פריצארד בחמישייה במקום סמארט…
    למעעעעעעע לא לתת את המפתחות לברוגדון? מה ההיגיון שמאחורי הבחירות המוזרות של בזוקה?

      1. העובדה שאין מי שירכז את הקבוצה כי פריצארד עד כה הוא מינוס שחקן במיגרש ברורה. במקום האוזר הייתי מכניס את ברוגדון כי אין מי שירכז.

        1. אין גם מי שיתן עבודת אימון כשהבזוקה גו לוקח טיימאאוט רק אחרי שאינדי רצו 13 רצוף.
          איזה מאמן נותן לקבוצה מנגד כזו ריצה עד שלוקח פסק זמן ראשון?
          ההיבריס הזה עוד יהרוס את כל הבנייה שהיתה בבוסטון.

  6. אינדיאנה מובילים ב 17 לפני סיום רבע ראשון
    זה מה שקורה שעם פתיחה טובה הסלטיקס מזלזלים ביריבות ומידרדרים עקב עבודה לא נכונה של מאמן במיגרש.
    ולא משנה כמה טוב הוא במיגרש האימונים, כשזה נוגע לעבודה במיגרש הוא לא מספיק טוב. הוא לא צריך להיות חבר אלא מאמן…

  7. הסלטיקס אשכרה חטפו 42 נקודות על הראש בבית בבוסטון ברבע הראשון מקבוצה שנמצאת במקום התשיעי.
    זה מעיד על האין הגנה של הקבוצה הזו. זה נטו עבודה של בזוקה ג'ו.

  8. בזוקה התחיל עם פריצארד בחמישייה וזה לגמרי מעיד על ראש שלא מחובר למציאות. ברוגדון לפחות מרכז את העניינים אז למה לא לפתוח איתו? למה לפתוח עם הרכז השלישי שלך? זה לגמרי מנותק ואידיוטי. אין שום הסבר הגיוני לא לפתוח עם ברוגדון.

  9. מצד שני ריק קרלייל, מאמן עם רזומה והבנה ואחד שהרגליים שלו על הקרקע ולא מרחף בסטרטוספרה, רואה שהקבוצה שלו ירדה מהובלה של 20 לרק 16, מייד לוקח טיימאאוט. מאמן מנוסה מול טירון שחצן…

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בזוקה עכשיו לוקח טיימאאוט, אין לו ברירה.
    מה קרההעעעעעע? הטיימאאוט של קרלייל הביא לו סלים?
    הגישה של לא לקחת טיימאאוטים כ מדיניות מוצהרת בתקשורת לא עובדת…

  11. הסלטיקס מובסים כי לא משחקים כקבוצה.
    מה שעבד בתחילת השנה לא עובד יותר. אין פלאן B אין פלאן C.
    קבוצות למדו את הסלטיקס ולקבוצה אין תשובה. זה מאמן. נטו מאמן…

  12. וואי וואי וואי הנטס יגיעו ל 90 במחצית??? טוב הלוחמים זה שמות מוזרים כאלה באמת שאין לקר הרבה מה לעשות עם כל האנשים המוזרים האלה שלובשים את החולצה היוקרתית של הלוחמים. מי אלה האנשים האלה?

      1. לא שמענו את הטענות שלך בשלושת המשחקים האחרונים. מעניין. נגד טורונטו הוא ניפח סטטיסטיקה???? דוראנט תפס יום ענק ללוחמים אין הגנה גכשויצמן משחק זה כבר הובהר. לא קשור לפול.

          1. שלושת המשחקים האחרונים יצא לו פוקס? 26 29 ו 44 נק באחוזים מעולים? שתקנו בכונה כדי לא להביך אותך אם לא ברור לך

            1. מה אתה מקשקש? אז זה הוא אשם? וחוץ מזה שזה שקר גס. הוא ניתחמאת הראפס ב 16 הפסיד לפילי ב 12 בסהכ במשחק שרובו היה צמוד מאוד רק מול הניקס הם ניגפו. הניקס כרגע בכושר עילאי. זה בודאי לא קשור לפול. קצת אינטגריטי הוא משחק עם קבוצה שהיא בקבוצה שרובה ברוב הזמן זה אפילו לא יורו ליג.

  13. חחחח גס בראשות הקונוס פרנצייז פול חוטפת 90 ומשהו נק בחצי כמעט ו40 הפרש חחחחחחחח
    פול עם 7 נק ומנגר ועכשיו בכדרור עף לו כדור ליציע אותם 2 מובים חחח יש לו מזל שבwwe לא שומרים ולא צופים בוידאו 😂😂😂

    1. תרגיע תרגיע עם פול דחוף. חלאס,שלא נוציא אותך פה פיתה לגמרי. עם הוא משחק?? ראית מי לובש את החולצה של הלוחמים? זה אפילו לא יוסטון/אוקלהומה.

        1. חחחחח ראינו את סטף השנה גם איתו המאזן בחוץ היה נוראי מה שאומר שהקבוצה פשוט לא טובה. בחייך עם הוא משחק בחמישיה. עם קומינגה ומודי? מי המחליפים? ג'רום לאמב ובולדווין (מי זה נשבע לך לא מכיר אותו). ויצמן ? זה אפילו לא קבומה של רוקי טובים. אין וויגינס אין סטף אין קליי אין דה ויצנזו.. נורא.

            1. ברור שסטף שחקן חד פעמי אבל הלוחמים השנה זו קבוצה נוראית בגלל כל המשלימים. קומינגה אין בו כלום. ראיתי אותו בהרבה משחקים. לפעמים הוא מפציץ לפעמים נוראי כמו הערב. מודי בחמישיה? בחיאת רבאק קצת אינטגריטי

            2. לקומינגה יש פוטנציאל אבל שהמאמן שלך הופך כל שחקן לנגר חותך אז הוא יהיה נגר חותך.

            3. לקןמינגה יש פוטנציאל אני מסכים אבל גם למלא שחקנים צעירים אחרים. לכן כל הקבוצות שיש בהם צעירים ורוקים בעיקר נמצאות בתחתית הליגה. זה לוקח שנים עד שהם מתיישרים כל הרוקיס האלה. תראה יוסטון אוקלהומה וכד.

            1. חחח ++ לא יאומן פשוט

  14. וואי וואי 91 51 במחצית. דוראנט מפלצתי. ללוחמים שוב אין הגנה. זה משחק ההתקפה הכי טוב של ויצמן מאז,שראיתי אותו. אבל כשהוא משחק אין הגנה.

  15. השופטים הואילו בטובם, לאחר צ'אלאנג' שערך כשעה, לשנות אחת מהשריקות על יאניס מעבירת מגן לתוקף.
    הוא רק תפס את פרק היד של לאב באוויר ומשך בחוזקה למטה.
    לא משהו שהיה ברור וקל להחליט עליו.

  16. קרלייל חתיכת שועל, אם לבזוקה גו היה מה שיש לריק בציפורן של הרגל הסלטיקס לא היו זורקים שני משחקים מול באנקרו ושות….
    לוקח טיימאאוט בשביל להרגיע את טייטום שנכנס למוד הנכון. כל כך מאמן ריק קרלייל, מרגיש את המיגרש ומגיב.

  17. טייטום נכנס לו קצת שכל בראש והבין שלא הולך מה 3 נכנסים ועושים נקודות בצבע כ- 4…
    ככה הוא תורם הרבה יותר.

            1. רזיאל הפנה עורף לאבו-פופי הלך על הסינים ותיכף ירשום L שלישי רצוף

    1. חחחחח הבעייה שהם מאוד עמוקים ואם בפלייאוף כולם ישחקו יהיה בלתי אפשרי לעבור אותם בסדרה. זה הפועל-קלגסים

  18. יש שני שחקנים שעד פה מחארבים את המשחק מצד הסלטיקס, ווייט ובראון. הם כמו הפלסטינים, לא יחמיצו הזדמנות להחמיץ הזדמנות להחזיר את הסלטיקס, לפחות עד כה.

  19. מיני מחזיקים מעמד יפה חייבים לנצח הערב חרף התנגדותו הנחרצת של הטמיר.
    עוד מעט מתחילות הקבוצות מלוס אנג'לס – אפשר לפתוח כאן הימורים מי ינוח היום: דייוויס (ברור), לברון, ראס, קאוואי, ג'ורג', וול…

  20. בזוקה גו מאמן טיפש
    הוא יכול לעשות הכל במיגרש האימונים, כשזה מגיע למשחק זה הכישרון של הקבוצה שהזניק אותו ולא איזושהיא טקטיקה…
    ריק קרלייל עשה לו היום ביצפר על הראש…

        1. הגזמת
          בניגוד לשימון, אני לא מתיימר להיות מאמן ובכל זאת אפשר לבקר מאמן גם עם אין לך ניסיון בתחום.
          הפתיחה עם פריצארד היתה שטות כשיש לך שחקן כמו ברוגדון בקאדר. זה רסמי טפשות.

            1. סטיבנס כן היה שווה ואמרתי את זה, הוא רק לא עבר לנקסט לוול.
              בשנים הראשונות לא היתה לי כמעט ביקורת עליו. כשהקאדר התבגר התחילה הביקורת.
              לגבי יודוקה, הביקורת היתה חזקה בתחילת העונה שעברה. אחרי זה הוא קיבל מחמאות.
              בזוקה הצהיר כל מיני הצהרות לגבי פסקי הזמן שהוא לא לוקח, לא חכמות בלשון המעטה לתקשורת, אני מניח שלא קראת.
              הפתיחה היום עם פריצארד היתה זילזול. אתה לא עושה דבר כזה אלא בלית ברירה והיתה לו ברירה!
              אז כן הוא זכה בצדק בכינוי בזוקה ג'ו

  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מאזולה לוקח עכשיו טיימאאוט? מה זה יעזור? ליצן הבזוקה.
    עתידות: גם בעוד 100 שנה לא תגיע לירח

    1. קצת?
      מאמן שפותח עם פריצארד בחמישייה? זה קצת?
      פשוט לא ייאמן איך בזוקה גו הפסיד את המשחק הזה בגלל כל מיני החלטות עוד לפני פתיחת המשחק.

  22. אוזי אוסבורן: "לקחתי עשר טבליות של אסיד ואז יצאתי להליכה בשדה. בסוף עמדתי שם ודיברתי עם הסוס הזה במשך כשעה. בסופו של דבר הסוס הסתובב ואמר לי ל-ל-ל-ל-ל-ל. זה היה הסוף בשבילי. " חהההה חהההה גהההחחחה חהההה האאאהאאא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט