כוכבי רבע העונה – קבוצת המערב / דור בן דוד

קצת יותר מחודשיים עברו מאז שעונת 2022/23 יצאה לדרך. כעת, לאחר שרוב קבוצות הליגה כבר הגיעו לרף 25 המשחקים, אני חושב שזה הזמן לכתוב לכם על קבוצות האולסטאר ההיפותטיות שלי, במידה והבחירות היו מתבצעות בנקודת הזמן הנוכחית.

חוקים: 2 גארדים ו-3 פורוורדים/סנטרים בחמישייה ובספסל, שני וויילד קארדס נוספים ללא קשר לעמדה, השחקנים נבחרים על סמך יכולת ועמידות.

שימו לב: זוהי לא תחזית, מטרת הכתבה היא לקבוע את קבוצות האולסטאר על סמך היכולת שהשחקנים השיגו בשלב זה של העונה.

החלק הזה יעסוק בספסל המערב. הפוסט על חמישיית המערב עלה אתמול, החלק על המזרח עלה בשבוע שעבר, קישורים בתגובות.

*הסטטיסטיקות נכונות לתאריך 19/12

****

גארד – לוקה דונצ'יץ' (דאלאס מאבריקס)

סטט' עונתי (27 משחקים): 33 נק', 8.7 אס', 8.3 ריב', 1.6 חט', 49.9% שדה, 34.7% ל-3, 72.9% מהקו.

מאזן קבוצתי: 15-15, מקום תשיעי | בחירה רביעית לאולסטאר

מעטים הם השחקנים שמקומם באולסטאר מובטח עוד מתחילת העונה, לוקה דונצ'יץ' הוא אחד מהם.

הפנומן הסלובני מעמיד גם השנה מספרים אבסורדיים כהרגלו, כאשר הוא אפילו מוביל את הליגה בסקורינג בזמן כתיבת שורות אלו עם 33 נק' למשחק. בנוסף לכך, לוקה מראה יעילות מרשימה וקולע את הזריקות שלו בשיא קריירה של 49.9% מהשדה.

למרות המספרים הנהדרים של הכוכב, דאלאס היא לא קבוצת כדורסל טובה במיוחד וכרגע היא מחזיקה במאזן 15-15 לא מרשים במיוחד, אשר ממקם אותה במקום התשיעי בלבד בקונפרנס המערבי. העזיבה של ג'יילן בראנסון הנהדר לניו יורק ניקס פגעה אנושות ביכולת של הקבוצה לשים את הכדור בסל ונראה שה"לוקה-בול" כבר לא מסוגל לקחת את המאבס לגבהים אשר הגיעו אליהם בעונה שעברה.

עם זאת, לוקה הוא עדיין לוקה ומקומו בחמישיית המערב לא מוטל בספק.

***

גארד – סטף קרי (גולדן סטייט ווריורס)

סטט' עונתי (26 משחקים): 30 נק', 6.8 אס', 6.6 ריב', 1 חט', 50% שדה, 43.4% ל-3, 91.9% מהקו.

מאזן קבוצתי: 15-16, מקום 11 | בחירה תשיעית לאולסטאר

שחקן נוסף אשר מככב בקבוצה שפתחה את העונה בעצלתיים הוא סטף קרי, הכוכב הגדול של האלופה מסן פרנסיסקו.

בשנה שעברה הווריורס זכו באליפות, וקרי שם את ידיו על תואר הפיינלס MVP לראשונה בקריירה. העונה הוא נראה מצויין עם 30 נק' למשחק בשיא קריירה של 50% מהשדה, אך הווריורס מציגים יכולת בינונית מאוד ואף נמצאים במאזן שלילי בזמן כתיבת שורות אלו.

במהלך משחק חוץ באינדיאנה קרי נפצע בכתף, והוא צפוי להחמיץ "מספר שבועות" לפי הדיווחים, העתיד לא נראה ורוד בגולדן סטייט, אך לקרי בהחלט מגיע מקום בחמישיית המערב.

***

פורוורד – זאיון וויליאמסון (ניו אורלינס פליקנס)

סטט' עונתי (24 משחקים): 25.5 נק', 7.2 ריב', 4.6 אס', 1.2 חט', 0.6 חס', 61% שדה, 33.3% ל-3, 72.2% מהקו.

מאזן קבוצתי: 18-11, מקום שני | בחירה שנייה לאולסטאר

לאחר שהחמיץ את כל העונה הקודמת עקב פציעה, זאיון יצא מלוע של תותח בעונה הנוכחית.

רבים תהו איך זאיון ייראה לאחר שנה ללא כדורסל בה, בין היתר, פורסמו דיווחים רבים על הכושר הירוד בו הוא נמצא, עודף המשקל וחוסר האכפתיות שלו מהקבוצה.

זאיון נתן לאוהדי הפליקנס סיבה להיות אופטימיים הקיץ, כאשר חתם על הארכת החוזה המקסימלית שהוצעה לו, ועם תחילת העונה הוא נראה אפילו יותר טוב ממה שהיה לפני הפציעה. 

הרעיון של "פוינט זאיון" אומץ לפרקים ע"י ווילי גרין וכתוצאה מכך וויליאמסון מעמיד שיא קריירה באסיסטים (4.4), היכולת האתלטית שלו לא נפגעה במאומה למרות הפציעה והוא עדיין מגיע לטבעת באין מפריע. הבסיס הצעיר הנפלא שהפליקנס פיתחו בעונה שעברה, יחד עם הטרייד המוצלח עבור סי.ג'יי מקולום, עשה את שלו ויחד עם זאיון הם נראים כמו קונטנדרים של ממש. עד לא מזמן הם איישו את המקום הראשון במערב, ואין ספק שהפורוורד המפלצתי ראוי למקום בחמישיית האולסטאר, לראשונה בקריירה הקצרה שלו.

***

פורוורד – אנתוני דייויס (לוס אנג'לס לייקרס)

סטט' עונתי (23 משחקים): 27.4 נק', 12.1 ריב', 2.6 אס', 2.1 חס', 1.3 חט', 59.3% שדה, 29% ל-3, 82.6% מהקו.

מאזן קבוצתי: 13-16, מקום 12 | בחירה תשיעית לאולסטאר

לאחר שנתיים רוויות פציעות אנתוני דייויס, לפחות כרגע, נמצא בחמישיית האולסטאר.

הגבה שיחק רק 76 משחקים סה"כ בשתי העונות האחרונות, ולאחר שבעונה האחרונה אפילו לא נבחר למשחק היוקרתי, בזמן שהלייקרס החמיצו את הפלייאוף, היה ברור כי הוא יעשה כל שביכולתו על מנת להשתיק את המבקרים.

הלייקרס פתחו את העונה רע מאוד עם 10 הפסדים ב-12 המשחקים הראשונים, אך מאז נראה שהם הצליחו לעלות על גל מסויים עם מאזן 16-7 חיובי מאז. בזמן כתיבת שורות אלו הם עדיין רחוקים משחק וחצי ממקומות הפלייאין ונמצאים 3 משחקים מתחת ל-50%, אך ישנו וייב חיובי סביב הקבוצה ונראה כי לברון, דייויס ו-ווסטברוק מוכנים לעשות הכל על מנת להימנע משחזור של העונה שעברה.

היה נראה שדייויס עצמו הצליח להתאושש מהשנים הקשות שעברו עליו, כאשר העונה הוא העמיד את שיא הקריירה שלו בנק' (27.4) מאז הגיע לקליפורניה. הוא אייש את עמדת הסנטר בגאון ושחקנים קולעים ב-5.9% פחות מהאחוז הרגיל שלהם באיזור הטבעת כשהוא בסביבה.

העונה הוא סופסוף הפך לשחקן המשמעותי ביותר בלייקרס, תפקיד שהאוהדים (ואפילו לברון) ייעדו לו כבר לאחר האליפות בשנת 2020, ולמרות המאזן הלא מחמיא אני מאמין שהמספרים שלו אמורים להספיק על מנת לפתוח בחמישיית המערב.

לצערם של הלייקרס דייויס שוב נפצע, וכעת הוא צפוי להחמיץ לפחות את החודש הקרוב, חבל.

****

סנטר – ניקולה יוקיץ' (דנבר נאגטס)

סטט' עונתי (23 משחקים): 25.2 נק', 10.9 ריב', 9 אס', 1.5 חט', 0.7 חס', 62.1% שדה, 31.8% ל-3, 80.2% מהקו.

מאזן קבוצתי: 18-11, מקום שלישי | בחירה חמישית לאולסטאר

ה-MVP של שתי העונות האחרונות נמצא בחמישיית המערב, תיראו מופתעים.

יוקיץ' קיבל בחזרה את ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור העונה, מה שגרם לכך שהמספרים שלו ספגו מכה קלה מכיוון היותו שחקן כה קבוצתי. ראינו העונה מספר משחקים בהם יוקיץ' מסתפק במספר חד ספרתי של זריקות לסל ובעיקר מנסה להכניס את חבריו החדשים-ישנים לעניינים, כתוצאה מכך מספר הנק' למשחק ירד במעט (1.9-) ביחס לעונה הקודמת.

עם זאת, הנאגטס נראים טוב בהרבה ביחס לעונה שעברה. בזמן כתיבת שורות אלו הם מחזיקים במאזן השלישי בטיבו במערב – מרחק משחק בודד מהפסגה, וכמובן שיוקיץ' הוא הלב, הנשמה והמוח מאחורי כל מה שקורה בהרים של קולורדו. כרגע הוא מעמיד שיא קריירה באסיסטים עם 9 כאלו למשחק וגם היעילות נראית טוב מאי פעם, למרות הקשיים שלו לקלוע מבחוץ כרגע (31.8%) הוא קולע ב-62.9% מהשדה וב-תחזיקו חזק, 68.2% ל-2, שני אלו הם שיאי קריירה בפער עצום עבורו ואם יוקיץ' יוכל להישאר באיזור היעילות הזה, לצד מאזן קבוצתי מספק, אין סיבה ששמו לא יוזכר שוב בדיון ה-MVP, אולי בדרך לזכייה שלישית ברציפות. 

****

גארד – ג'ה מוראנט (ממפיס גריזליס)

סטט' עונתי (24 משחקים): 26.7 נק', 7.7 אס', 6.7 ריב', 1.1 חט', 45.3% שדה, 33.9% ל-3, 73.4% מהקו.

מאזן קבוצתי: 19-10, מקום ראשון | בחירה שנייה לאולסטאר

ממפיס היא מוליכת המערב כרגע, וג'ה מוראנט הוא כמובן הסיבה העיקרית לכך.

הגארד האקספלוסיבי, אשר נבחר לתואר השחקן המשתפר של העונה שעברה, ממשיך להציג מספרים נפלאים ולהוביל את הגריזליס לנצחונות. הוא מקדים במעט את שיא הקריירה שלו בנק' למשחק (0.2) ומעמיד שיאי קריירה גם בריבאונדים (1+) ואסיסטים (0.5+).

שמו של ג'ה מוזכר ברצינות בין מועמדי ה-MVP, כאשר ממפיס שלו נמצאת בעיצומו של רצף נצחונות בן 7 משחקים, וזאת למרות שג'ארן ג'קסון ג'וניור ודזמונד ביין לא שיחקו יחד בשום שלב העונה עקב פציעות. ג'ה הוא המוציא לפועל העיקרי והכוכב הבלתי מעורער של הגריזליס, ולכן מקומו במשחק האולסטאר מובטח, למה לא בחמישייה? כי סטף ולוקה.

****

גארד – דווין בוקר (פיניקס סאנס)

סטט' עונתי (28 משחקים): 28 נק', 5.8 אס', 4.8 ריב', 0.9 חט', 47.7% שדה, 37% ל-3, 85% מהקו.

מאזן קבוצתי: 18-12, מקום רביעי | בחירה רביעית לאולסטאר

הרבה ביקורת, מוצדקת בחלקה, הופנתה לעברו של דווין בוקר לאחר ההיחנקות הגדולה של הסאנס בסדרת הפלייאוף נגד דאלאס, אך העונה נראה כי בוקר מוכן לצאת למסע נקמה.

בוקר מעמיד שיא קריירה בנק' למשחק העונה עם 28, כאשר רק בימים האחרונים הוא ניצח את ניו אורלינס כמעט לבדו במשחק בו הוא קלע לא פחות מ-58 נק', הוא וג'ואל אמביד הם השחקנים היחידים העונה שהצליחו לחצות את רף 50 הנק' פעמיים ואני מאמין כי אין תסריט לפיו בוקר לא יהיה במשחק האולסטאר גם השנה.

בוקר החמיץ שני משחקים בלבד העונה, את שניהם פיניקס הפסידה, וכרגע הסאנס רחוקים משחק וחצי בלבד מראשות המערב. למרות שברון הלב בשנה האחרונה, בוקר עדיין גורם לאוהדים למודי האכזבות באריזונה לחלום על הטבעת.

****

פורוורד – לברון ג'יימס (לוס אנג'לס לייקרס)

סטט' עונתי (19 משחקים): 27 נק', 8.5 ריב', 6.5 אס', 1.2 חט', 0.6 חס', 48.5% שדה, 31.2% ל-3, 71% מהקו.

מאזן קבוצתי: 13-16, מקום 12 | בחירה 19 לאולסטאר

יש דברים בלתי נמנעים במשחק הכדורסל, לברון ג'יימס במשחק האולסטאר הוא אחד מהם.

במציאות אנחנו כנראה נראה את לברון פותח בחמישייה בגלל המשמעות האדירה שלו והאהבה שהוא מקבל מהקהל בהצבעות, אך ברשימה שלי אני נאלץ לשים אותו בספסל. הלייקרס, עם מאזן 12-16 שלילי, לא באמת ראויים לשני שחקנים במשחק האולסטאר. אך לברון ודייויס טובים מדי מבחינה אישית על מנת שיהיה אפשר להתעלם ממישהו מהם.

לברון ירד מ-30.3 נק' למשחק בעונה שעברה ל-26.7 העונה, אך עם הפציעה של דייויס ניתן לצפות לעלייה במספרים של הפורוורד אשר נושק לגיל 38, בהנחה שהוא לא יקרוס תחת הנטל ובכך ישים סוף לתקוות של הלייקרס העונה.

במידה וייבחר גם השנה, לברון ישווה את קארים ויהפוך לשיאן ההופעות באולסטאר עם 19 כאלו, רגע לפני שהוא מתכונן לעבור אותו בדרך לשיא הנקודות האלמותי.

****

פורוורד – פול ג'ורג' (לוס אנג'לס קליפרס)

סטט' עונתי (22 משחקים): 23.5 נק', 6.3 ריב', 4.9 אס', 1.4 חט', 0.5 חס', 44.8% שדה, 38% ל-3, 87.4% מהקו.

מאזן קבוצתי: 18-14, מקום שביעי | בחירה שמינית לאולסטאר

בשקט בשקט הקליפרס נותנים עונה לא רעה, ופול ג'ורג' הוא הסיבה העיקרית לכך.

קוואי לנארד אמנם חזר לאחר שקרע את הצולבת בפלייאוף 2021, אך ה-FMVP לשעבר שיחק רק 11 משחקים העונה ונראה כמו מי שעדיין צריך לצבור קצב על מנת לחזור ולהיות מפלצת הכדורסל האימתנית אליה התרגלנו.

בינתיים ג'ורג' עושה את העבודה השקטה. המספרים שלו, בשני צדי המגרש סולידיים מאוד ואמנם גם הוא החמיץ מספר לא מבוטל של משחקים (10), אך הקליפרס נמצאים במאזן 14-8 איתו לעומת 4-6 בלעדיו, דבר המראה על החשיבות שלו עבור הפרנצ'ייז בימים אלו.

כעת הקליפרס נמצאים 4 משחקים מעל ל-50% והם רחוקים משחק אחד בלבד מדנבר הנמצאת במקום השלישי במערב, ג'ורג' הוא השחקן המרכזי של אל.איי עד כה העונה, לפחות עד שקוואי ייכנס לקצב, והוא בהחלט ראוי למקום באולסטאר לטעמי.

*****

פורוורד – לאורי מרקאנן (יוטה ג'אז)

סטט' עונתי (29 משחקים): 22.3 נק', 8.3 ריב', 2.2 אס', 0.7 חס', 0.6 חט', 52.8% שדה, 41.8% ל-3, 84.3% מהקו.

מאזן קבוצתי: 17-15, מקום שמיני | בחירה ראשונה לאולסטאר

אחד הסיפורים הגדולים של עונת 2022/23 הוא לאורי מרקאנן, הפורוורד הפיני שעושה חיל במדי יוטה.

מרקאנן הגיע לקליבלנד בעונה שעברה בסיין אנד טרייד שלמעשה חתם את תקופתו בשיקגו ככישלון. הציפיות מהפיני בליל הדראפט היו גבוהות מאוד לאחר שנבחר שביעי ב-2017, אך דברים אף פעם לא התחברו עבורו בווינדי סיטי והוא נאלץ להסתגל לתפקיד חדש ולא מוכר עבורו – רול פלייר בעמדה זרה.

מרקאנן, בגובה 2.13 מ', היה הסמול פורוורד הפותח של הקאבס לצדם של אוון מובלי וג'ארט אלן ובכך עזר לקאבס לייצר שלישיית גבוהים שהליגה לא ממש ידעה איך לאכול, הוא היה די סולידי בסופו של דבר, אך ברגע שהגיעה ההזדמנות עבור קליבלנד להביא את דונובן מיטשל העירה הם לא חשבו פעמיים ושלחו את מרקאנן ליוטה.

דבר נוסף מעניין קרה בין סיום העונה של הקאבס ועד הטרייד על מיטשל. מרקאנן השתתף ביורובאסקט ובמדי פינלנד הוא נראה כמו מפלצת בלתי ניתנת לעצירה והוזכר בשורה אחת עם לוקה, יוקיץ', יאניס ושאר הכוכבים של הטורניר. כמובן שהרמה ביורובאסקט נמוכה משמעותית מב-NBA, אך הביטחון שמרקאנן צבר הרקיע שחקים וכנראה שגם הדליק נורה אצל המאמן וויל הארדי, אשר החליט לתת לו, לראשונה בקריירה, את ההזדמנות להוביל התקפה בליגה הטובה בעולם.

מרקאנן לא אכזב. יוטה בהובלתו פתחה את העונה בצורה לה אף אחד לא ציפה עם 10 נצחונות ב-13 המשחקים הראשונים, הג'אז הציגו התקפה מהירה, קבוצתית וכיפית ומרקאנן היה הכוכב הראשי שניצח על כל המקהלה. גם עכשיו, לאחר הירידה הצפויה, יוטה נראית כמו קבוצת פלייאוף לגיטימית ומחזיקה במאזן 17-15 מרשים. מרקאנן עצמו ניפץ את שיאי הקריירה שלו בנק', אחוזי שדה ואחוזים ל-3 ונראה שבגיל 25 אנחנו סופסוף מקבלים את חד הקרן שהבטיחו לנו אי שם בליל דראפט 2017.

****

וויילד קארד – שיי גילג'וס אלכסנדר (אוקלהומה סיטי ת'אנדר)

סטט' עונתי (27 משחקים): 31.2 נק', 5.8 אס', 4.7 ריב', 1.7 חט', 1 חס', 50.4% שדה, 33.7% ל-3, 93% מהקו.

מאזן קבוצתי: 12-18, מקום 13 | בחירה ראשונה לאולסטאר

שחקן נוסף הנופל אל קטגוריית ה"טוב מדי לקבוצה שלו" הוא שיי גילג'וס אלכסנדר, אשר לא מצליח להוציא את אוקלהומה מהתחתית למרות שורה סטטיסטית דמיונית.

הגארד הקנדי נכנס אל עונתו השלישית כשחקן המוביל באוקלהומה. הוא הראה מגמת שיפור בכל עונה מאז שהגיע ל-OKC בטרייד המפורסם על פול ג'ורג' והעונה הוא מציג כושר מפלצתי עם שיא קריירה של 31.2 נק' למשחק – פער של 6.7 נק' ביחס לשיא הקודם.

הוא מסוגל להגיע לטבעת מתי שמתחשק לו. תנועות הגוף שלו משאירות מגנים בבלבול וכשהוא קולע 53.4% מהזריקות שלו ל-2 ומוביל את כל הליגה באחוזים מקו העונשין אפשר לסלוח לו על כך שהוא עדיין לא מצליח לקלוע מבחוץ באופן משביע רצון. 

אוקלהומה היא לא קבוצה שבנויה על מנת לנצח משחקי כדורסל, ולכן אני חושב שהסתכלות שטחית על המאזן עושה עוול לשיי. ייתכן שבסופו של דבר הוא לא ייבחר למשחק הגדול, אך ברגע זה אני מאמין שהוא ראוי להגיע לשם לראשונה בקריירה שלו.

*****

וויילד קארד – דיארון פוקס (סקרמנטו קינגס)

סטט' עונתי (25 משחקים): 22.6 נק', 5.8 אס', 5 ריב', 1 חט', 49.3% שדה, 34.8% ל-3, 79.8% מהקו.

מאזן קבוצתי: 16-12, מקום חמישי | בחירה ראשונה לאולסטאר

ממשיכים במגמת האולסטארים החדשים והשחקן שיסגור את הכתבה הזו יהיה דיארון פוקס, הרכז הנפלא של סקרמנטו.

המספרים של פוקס לא בדיוק תופסים את העין או שונים כ"כ מעונות קודמות בהן הוא אפילו לא היה בדיון בכל הקשור למשחק האולסטאר, אך המספר המשמעותי שהשתנה עבורו העונה הוא המיקום של סקרמנטו בטבלה.

כזכור, לקראת הטרייד דדליין בפברואר האחרון הקינגס ביצעו טרייד שנוי במחלוקת אשר שלח את טייריס הליברטון המבטיח לאינדיאנה בתמורה לדומנטאס סאבוניס, שחקן שאמנם נבחר למשחק האולסטאר פעמיים אך לא מישהו שאמור להיות שחקן ברמתו של הליברטון בעתיד.

אמנם סאבוניס אולי לא מחזיק בפוטנציאל של הליברטון, אך הטרייד על הרכז הכשרוני אפשר לפוקס לשחק את המשחק שלו כמו שהוא אוהב. יכולות הפליימייקינג של סאבוניס מורידות מפוקס עול ומאפשרות לו להתרכז בדברים שהוא טוב בהם, התוספות של קלעים מחוננים כמו קווין הרטר ומאליק מונק, לצד הבחירה בקיגן מארי הנהדר בדראפט האחרון, שיפרו משמעותית את היכולת של סקרמנטו לרווח את המגרש והפכו אותה בזמן כתיבת שורות אלו להתקפה השישית בטיבה בכל הליגה.

המון קרדיט מגיע גם למייק בראון, שחיכה בסבלנות להזדמנות שלו כמאמן ראשי ולקרן האור היוצאת מהאולם בכל פעם שהקינגס מנצחים, לכם זה אולי נראה כמו גימיק נחמד, אבל מאז שהדבר הזה הומצא הרעב של שחקני הקינגס לנצח לא יודע גבול, ואין ספק שזה עזר בבניית תרבות מנצחת סביב הפרנצ'ייז הכושל בליגה בשני העשורים האחרונים.

לסקרמנטו מגיע נציג באולסטאר ופוקס הוא השחקן הכי טוב שלה, אבל האם הוא, סאבוניס ושות' יכולים לסיים את בצורת הפלייאוף הארוכה בהיסטוריה? ימים יגידו, בינתיים זה נראה נהדר.

נשארו בחוץ: דמיאן לילארד, קארל אנתוני טאונס, ברנדון אינגרם, דזמונד ביין, ג'רמי גראנט, דומנטאס סאבוניס, דיאנדרה אייטון, רודי גובר, אנתוני אדוארדס, אנפרני סיימונס, כריס פול.

אז זוהי קבוצת האולסטאר שלי לקונפרנס המערבי לו הבחירות למשחק היו מתקיימות היום, מה פספסתי? מוזמנים לספר לי בתגובות.

מקווה שנהניתם, נתראה בפעם הבאה 🙂

Subscribe
Notify of
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
21/12/2022 16:19:07

הייתי עושה בחירות דומות הנחלט לבחירות שלכם!

עמיחי קטן
21/12/2022 20:44:02

תודה דור. דיוויס נתן שבועיים נהדרים, אבל אני מעדיף בחמישייה את מרקאנן שהיה שם לאורך כל העונה.

Dor
Dor
21/12/2022 21:00:08

אחלה דור. יש המון עומק בגארדים במערב. ג׳ה ושג״א לגמרי שווים חמישיה

שדות פופ לנצח
21/12/2022 21:53:21

סיקור מעולה ואיזו נבחרות חלומיות יהיו באולסטאר, אני חושב שיש מקום גם לשקול להכניס את דמיון לילארד שנותן עונה טובה, והרבה בזכותו פורטלנד מחזיקה מעמד בתמונת הפלייאוף…לא יודע במקום מי, כל הגארדים שציינת נותנים עונות מעולות …אבל מגיע לו לפני לברון ופול גורג לפחות מבחינת האימפקט שלו על המשחק.
שאלה בנפרד- האם שיטת האולסטאר היא כמו שהתחילה בשנים האחרונות team labron vs team durant , או שחוזרים למערב כנגד מזרח?

עמיחי קטן
21/12/2022 21:59:20

נשארים בשיטה של הקפטנים

שדות פופ לנצח
21/12/2022 21:53:56

דמיאן*

ירון, החלום
ירון, החלום
22/12/2022 1:16:11

בס"ד
עומק נפלא יש גם במערב.