You are currently viewing דנבר מארחת את ממפיס לקרב על מקום 2 ועוד במשחקי שלישי / אהרן ברלין

דנבר מארחת את ממפיס לקרב על מקום 2 ועוד במשחקי שלישי / אהרן ברלין

אחרי שהתגברנו על הנגאובר המונדיאל אפשר לחזור לעסוק בדברים החשובים באמת. והערב בתפריט: יוטה תנסה את מזלה מול הקלעי שלה לשעבר, מיאמי ושיקגו ימשיכו להראות שהן הולכות לשום מקום, ג"ס תתחיל להתרגל לזה שאבא כבר לא על מדים ופיניקס תבוא להוציא עצבים על הוויזארדס האומללים. נחתום בקרב אימתני על המקום השני במערב.

אי אפשר לסכם את השנה בלי האלבום של האחת והיחידה, זאת שאין להגיד את שמה לשווא – ביונסה, שהוציאה את האלבום המדובר של השנה ובו לא מעט שירים מצויינים. שיהיה לכולם בהצלחה.

02:00     דטרויט פיסטונס (24-8) – יוטה ג'אז (16-17)

הביתית

בוגדנוביץ' פוגש את האקסית וחוץ מזה אין הרבה מה להגיד על הבוכנות. כבר חודש שהם מועילים בטובם לנצח משחק אחד בשבוע – מספיק בהחלט בשביל טנקינג מחושב אלא שהשבוע עוד בתחילתו ובשביל לשמור על הרצף יש לה לו"ז לא פשוט. נעשה את זה קל: אין לדטרויט הגנה בכלל (מקום 29 בליגה) ואם מחברים את זה שאין לה התקפה (מקום 23) נקבל את המסקנה המתבקשת שהיא לא ממש טובה בכדורסל. הלילה היא תארח את יוטה החבולה שרק מחכה למשחק קליל שכזה.

ידגמנו ביציע: אייזאה ליברס, קייד.

האורחת

כמה הם חיכו לרגע הזה. מאז תחילת דצמבר יוטה פגשה אך ורק קבוצות עם פוטנציאל פלייאוף חזק (למעט אינדיאנה) וסיימו עם הלשון בחוץ וחמישה הפסדים מתוך שמונה משחקים. הלילה הכל אמור להירגע מול דטרויט שלא יהיה לה מה להציע מול סוללת הקלעים של הג'אז. מאז נובמבר אפשר להגיד בוודאות שיחד עם סנטר טוב עד טוב מאוד יוטה הייתה ממשיכה עם הריצה מתחילת העונה. הקבוצה נמצאת אחרונה בגזרת ריבואונד ההגנה (בהתקפה היא דווקא טובה הודות לפיזיות של השחקנים) והדבר נובע בעיקר מחוסר בריבאונדר טבעי שזה התפקיד שלו. אין ליוטה הגנת צבע בכלל (מקום אחרון גם בתחום הזה) והיא צריכה לצופף שורות בשביל למנוע חדירה לסל מה שיכול להועיל רק מול קבוצות חלשות משלוש או כאלה שמשחקות סמול. מה שמעניין הוא שהשיטה הזאת הייתה יכולה לעבוד לפני כמה שנים כשהליגה הייתה בפאזה הנמוכה שלה. העונה קבוצות משחקות לפעמים עם שני גבוהים וליוטה אין מספיק יכולת למהר (או להאט) כדי לנצל את הייתרונות שלה. כאמור, כל זה בתיאוריה והלילה יש דטרויט וניצחון.

ידגמנו ביציע: אוליניק, סקסטון

עוצרים בווגאס: אין שום מצב שיוטה לא חוזרת הביתה במאזן חצוי. ג'אז ב 17.

02:30     מיאמי היט (15-16) – שיקגו בולס (18-11)

הביתית

ושלא תתנו לעובדות לבלבל אתכם: ניצחונות על אוקלהומה ויוסטון רק נראים כמו ניצחונות אבל בפועל מדובר באחיזת עיניים. אחד הסגלים הוותיקים בליגה עדיין לא ממש ברור. הסיפור הוא כזה – למיאמי יש חמישה שחקנים שיכולים לקלוע 30 במשחק נתון. חמישה. מה יש לה עוד? כמה שחקני ספסל פצועים. לאורי היה פעם אחד המוסרים הטובים בליגה והשנה הוא עומד על 5.9 בלבד וכמו תמיד לא ברור מי מנהל את מה, בטח לאור הפציעות. ברמה ההתקפית מדובר בעונה מצוינת עבור טיילר הירו בכל החזיתות ובכמה מהמשחקים האחרונים מול נמושות הוא התפוצץ. לספולסטרה יש כמה קלפים מאוד חזקים אבל האלטרנטיבות שלו על הספסל נוראיות (עצוב מה שקרה לדנקן רובינסון). מאזן חיובי עם נט רייטינג שלילי, זה המוטו של העיר מפלורידה. הלילה היא תמשיך לשחק מול קבוצות חלשות ותנסה להאט את קצב המשחק של שיקגו במטרה לדחות את העיסוק בשאלות הגדולות שלה למשחקים בהם אשכרה יעלו שחקנים על המגרש.

ידגמנו ביציע: לאורי (ספק), האסלם (ספק), קיילב מרטין (ספק), גייב וינסנט.

האורחת

ואז אתה יושב ושואל את עצמך – יכול להיות ששיקגו צריכה את וואמבניאמה? אם לשפוט לפי המאזן התשובה היא כן, אם לשפוט לפי החוזה של לאבין התשובה היא לא. שיקגו עם טריו התקפי נפלא על הנייר אבל במציאות שום דבר לא מתחבר, בעיקר בסופי משחקים. למרות המאזן הנוראי שיקגו מפסידה ב 1.9 נקודות למשחק בלבד מה שאומר שסגירת המשחקים שלה לוקה בחסר. לאבין בנפילה סטטיסטית מהעונה הקודמת וחוץ מהטריו אי אפשר לסמוך על אף אחד. ובעיקר, לקבוצה אין מספיק פוזשנים כדי לקלוע את האחוזים הסבירים שלה מכל הטווחים. שלושת הקבוצות שיש להן מספר הפוזשנים נמוך יותר משיקגו נמצאות בעשירייה הראשונה של הקולעות (פילי ודנבר) או מנצלות הזדמנויות שניות (ממפיס). לשיקגו אין הכלים לעשות לא את זה ולא את זה.

ידגמנו ביציע: לונזו

עוצרים בווגאס: שיקגו תמשיך לצלול. היט ב 8.

02:30     ניו יורק ניקס (13-17) – גולדן סטייט ווריירס (16-15)

הביתית

משהו מעניין מאוד קורה בניו יורק. השישית במערב סוף סוף הידקה את ההגנה (ראשונה בליגה בעשרת המשחקים האחרונים) וכבר סופרת שבעה ניצחונות רצופים. הניקס ממשיכים בשלהם – מנצחים את היריבות החלשות ומפסידים לטובות וכרגע זה מספיק בשביל להיכנס לפלייאוף מבלי החוויה המפוקפקת של הפלייאין. איך עושים את זה עם אחוז אפקטיבי נמוך מזה של דטרויט? מנסים שוב – הניקס קולעת 17.2 נקודות מהזדמנות שנייה (מקום שני בליגה) ומדורגת שלישית באחוזי ריבאונד התקפה. ההגנה המצוינת מאפשרת לשחקנים להישאר בצד של היריבה ולנסות שוב כאשר הירידה המהירה להגנה והתיאום לא גובים את המחיר של נקודות בצד השני. ואולי יותר מכל – רנדל עם 2.4 שלשות ב 33.3%, שיפור עצום מלפני שנה. כשהסנטר מתחיל לאיים מבחוץ אין אפשרות אחרת מלבד להשאיר את הצבע פנוי והדבר תורם להתקפה של הניקס לייצר נקודות קלות יותר. הלילה להגנה שלה לא אמורה להיות בעיה עם הלוחמים בלי הכוכב הגדול שלהם.

ידגמנו ביציע: אובי טופין

האורחת

זה נראה כאילו סטיב קר אוהב להזמין משברים אבל הפעם זה כבר מתחיל להדאיג. בעונה שעברה החיסרון של גרין הורגש והקבוצה נכנסה לבור אבל היא הייתה יכולה להרשות לעצמה לעשות זאת לאחר פתיחת עונה חלומית. הסיטואציה כרגע היא שחודש בלי סטף יכול להיות מתורגם למקום 12 או 13 במערב משם קשה הרבה יותר לצאת. אבל הדאגה האמיתית היא הכדורסל – האם הלוחמים באמת יכולים לשחק בלי סטף? לפי המשחקים האחרונים נראה שכן, כל עוד משחקים מול טורונטו ולא מול אמביד. מבחן אמיתי? הניקס, קבוצה עם התקפה נוראית אבל הגנה שמנצחת משחקים. זה בדיוק ההפך מג"ס הנוכחית שנשענה על היכולת של הכוכב שלה ועל הריווח המפורסם שלו (את ההגנה הנפלאה מהעונה הקודמת עדיין מחפשים בנרות). המבנה ההתקפי בלי שני הסקוררים המובילים לא יכול ולא צריך להיות שונה – תנועת הכדור בין הידיים ממשיכה לחיות גם בלי מספר 30. השאלה היא האם הכתפיים הפצועות של קליי והנעלבות של ג'ורדן פול יכולות לתת לווריירס לפחות את אזור המאזן החצוי. הגנתית אין הרבה מה לומר, בעיקר על העובדה שהחניכים של קר לא יודעים להתמודד עם ביגמנים דומיננטיים. האם ג'וליוס רנדל כזה?

ידגמנו ביציע: סטף, וויגינס, איגואדלה

עוצרים בווגאס: לא עוצרים רצף ניצחונות מול קבוצה בינונית בלי שני הכוכבים הגדולים שלה. הביתית ב 4 וקצת חיים קשים לפול.

04:00     פיניקס סאנס (12-19) – וושינגטון וויזארדס (20-11)

הביתית

מקום שני בהתקפה, מקום עשירי בהגנה, מקום שלישי במערב. פיניקס נמצאת שני משחקים בלבד מהמקום הראשון ומאז המיני משבר שעברה ממשיכה לשחק כדורסל נכון – להתמסר, לקלוע, לשמור. לאור החיסורים הרבים של פול בוקר לקח על עצמו יותר את ניהול המשחק (אסיסט יותר למשחק מאשר העונה שעברה) והקבוצה באופן כללי רביעית בתחום. הלילה הוא יחסר מול בראדלי ביל וחבר מרעיו וזה ממש הולך להיות בסדר.

ידגמנו ביציע: תצוגת אופנה של ממש – בוקר, פיין, ג'ונסון, לנדייל, וושינגטון, אוקוגי (ספק)

האורחת

אין התקפה, אין הגנה, אין דאגות. עשרה הפסדים רצופים בהם וושינגטון החליפה קלעים מובילים והמשיכה את הקו של השנים האחרונות – אין לאף אחד מושג מה קורה שם. הלילה היא תבוא בהרכב כמעט מלא ותנסה לעצור את הדימום מול אייטון. לפי איך שהיא נראית במשחקים האחרונים יכול להיות שיש לה את היכולת היא פשוט לא עושה משהו כדי להביא אותה לידי ביטוי.

ידגמנו ביציע: האצ'ימורה, דלון רייט

עוצרים בווגאס: גם בלי בוקר השמשות יזרחו. סאנס ב 15.

05:00     דנבר נאגטס (11-18) – ממפיס גריזליס (10-19)

הביתית

המשחק המרכזי של הערב מגיע היישר מקולורדו שם יפגשו שתי קבוצות שונות בתכלית אבל עם מאזן קרוב מאוד. בתפקיד מקימת הרעש המקומי תהיה דנבר שחזרה למבצר הביתי במחזור הקודם כדי לנצח בקלות את שארלוט. הנאגטס חוזרים לימים בהם הגנה לא הייתה חלק מהחבילה אבל ההתקפה הייתה טובה כל כך שזה לא היה משנה. 57.3% אפקטיבי, מקום שני בליגה, זה הנתון המרכזי איתו הקבוצה מסתובבת, יחד עם 55.1 נקודות בצבע (מקום 5) ו 74.4% ריבאונד הגנה (מקום 2). הקבוצה היחידה שהצליחה להוריד אותה מסף 100 הנקודות הייתה דאלאס פעמיים ובשאר המשחקים שלה דנבר קולעת בכמויות – הקומבינציה בין היכולת של יוקיץ' (שמתחיל להזכיר את השנתיים האחרונות) לבין קליעות השלוש פשוט יותר מדי עבור רוב הקבוצות שלא מדביקות את הקצב. ואם כבר מדברים על קצב, אז ממפיס גריזליס.

ידגמנו ביציע: מפ"ג', מארי (ספק), ג'ף גרין (ספק)

האורחת

העוקצת. למרות שהיא לא קולעת באחוזים טובים כמו היריבה שלה ממפיס מתבססת בעיקר על יכולת הגעה לטבעת וניצול מושלם של ניסיונות שניים. בכל הקטגוריות האלה היא נמצאת במקום גבוה מה שמאפשר לה יותר מצבי קליעה מהיריבות. וכאן המשחק של הערב נהיה מעניין – דנבר היא אחת הקבוצות שמאפשרת הכי פחות נקודות מהזדמנות שנייה הודות לסגירה הטובה של השחקנים לריבאונד. מפגש בין קבוצת ריבאונד ההגנה השנייה בטיבה בליגה לבין קבוצת ריבאונד ההתקפה השנייה בטיבה בליגה מרתק ומחייב את הערנות של השחקנים והיצירתיות של צוות האימון. אם דנבר תצליח לשמור על הכדור שלה אחרי החטאות של ממפיס היא תיקח לה כלי משמעותי שעוזר לה לנצח משחקים. כל זאת יחד עם השמירה על הצבע של שתי הקבוצות (ממפיס קולעת הכי הרבה נקודות בצבע בכל הליגה) יהיו המפתחות העיקריים לקראת ההתמודדות המרתקת הזאת. להמר לא יהיה קל.

ידגמנו ביציע: ביין.

עוצרים בווגאס: ממפיס משכנעת יותר, בדנבר עדיין לא למדו לשמר ויש עוד מצב שנראה את יוקיץ' על אזרחי. דובים ב 12.

Subscribe
Notify of
146 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 בדצמבר 2022 18:13

תודה
אשתדל לראות את הניקס היום.
כנאה שאני הדפוק היחידי פה בהופס שמחבב את טיבס ורוצה שיראה פלייאוף השנה.
לא חושב שגורדון פול יצדיק היום את ה 140.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 בדצמבר 2022 18:16

ואחרי זה יוקיץ כמובן
צפו לכמה שירי לילה. אחד הזמרים החביבים עליי, מאחת מאותן להקות סקא מדהימות, הלך אתמול לעולמו בגיל 63, כנראה מקורונה? לפי שמועות לא היה מחוסן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבחור הזה ענק-יש לו קטעים קורעים
https://www.youtube.com/shorts/PNXCLW-hrOo

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 בדצמבר 2022 19:56

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רקדן

אשך טמיר המקורי
20 בדצמבר 2022 19:14

הוא בהחלט טוב

shadow
shadow
20 בדצמבר 2022 19:12

לכל הישנים המהופנטים הנירפים החלשים החרדי חיים חוששי הטבע ומנותקי הקיום.
.
https://fb.watch/hxsnCHgBcV/?mibextid=v7YzmG
.
מה אתם אומרים על הקיבוצניק הזה גד הורובויץ מדגניה א? בן 83 יחף במטעי בננות, סוחב על הגב, לא משתמש באנטיביוטיקה ו"תרופות" מסביר על החשמל באדמה שעוד לא התחלתי להסביר לכם כי אתם עדיין ישנים עם נעליים.🤷‍♂️
.
כולי תקווה ואמונה שיגיע היום ויפול לכם האסימון שבסוף זה לטובתכם ולשיפור איכות החיים שלכם בכל התחומים.
.
כמובן שצריך זמן שיקום כמובן שצריך לשלב עוד אספקטים כמו תזונה, אימון, מדיטציה נשימה ועוד אבל צריך להתחיל איפה שהוא.
.
עגל מה אתה אומר, שכן שלך.
.
נ.ב
.
איך הוא לא שמע על נייק אייר בננות. חחחחחחחח😴😴

shadow
shadow
20 בדצמבר 2022 19:21
Reply to  shadow

נ.ב
.
מה אתם אומרים הזריק לעצמו את השיקוי? 🤣🤣🙊🙈🙉

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 בדצמבר 2022 20:04
Reply to  shadow

הוא צריך להזהר שלא יכיש אותו שם צפע….
המטעים האלה בדגניה ובעיקר בעין גב שורצים.
יש לי ידיד שכמעט הלך בהכשה בשכונת התיקווה, חודשיים היה מנוטרל לגמרי. הוכש בגינת הבית בלילה כשהלך יחף להשקות את העצים.
גם אני הוכשתי אבל באצבע ביד, לפני 40 שנה + חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

shadow
shadow
20 בדצמבר 2022 20:29

תשמע צריך גם להיזהר כשחוצים את הכביש. גם כשצוללים גם כשעושים אהבה, החיים מסוכנים לכל מי שלא מוכן אליהם.
נחש יכול להכיש אותך גם עם נעליים כמו שאמרת הכיש אותך ביד.
זה אותו הדבר כמו עם הטיעון של מסמרים וזכוכיות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 2:26
Reply to  shadow

הסיכוי שתוכש ברגל עם אתה עם נעליים ומכנסי ג'ינס קטן מאד. השיניים של צפע לא יעברו את הנעל והמכנסיים.
אני הוכשתי ביד, כנער בן 15 או 16 בגלל שתפשתי את הנחש ישירות בידיים חשופות, לא במיקרה.
ללכת יחף במקום עם צפעים זה סיכון גדול במיוחד כשאתה זקן.

עגל
עגל
20 בדצמבר 2022 23:15
Reply to  shadow

אכן שכן טוב, שמור במצב מעולה. בחור ברמה.
בוא נאמר שהוא ידוע בעמק. מה הוא אמר עוד, שיש לו דם סמיך או משהו כזה (?)
🙂
אבא שלי די דומה לו . . .

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20 בדצמבר 2022 19:23

אם היתה לי אפשרות לחוזה בוויזראדס או לחוזה בגיהנום, הייתי מריץ את השטן למתפרצת מבלי לחשוב פעמיים. וויקטור הצרפתי כבר מתעורר משינה בבעתה מהחשש להגיע לשם, יש מצב שהוא מעדיף לנחות ברוסיה עם קילו קנאביס במקום.
תודה רבה על הפריוויו המשובח

Berch
20 בדצמבר 2022 19:54

אחלה פרוויו ומשחקים לא רעים
נראה לי ווש יצאו מהסלאמפ היום עם עוד צשחק אול אראונד של אבדיה, הנפלד סטייל.
המשחק האחרון פצצה
אני תמיד בעד הג'וקר
😊

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 בדצמבר 2022 20:06
Reply to  Berch

ילה אז תצטרף לבלוג החי יה חי חייה במשחק האחרון.

asaf
20 בדצמבר 2022 20:32

תודה על הפריוויו, ממפיס מול דנבר יכול להיות משחק טוב מאוד , מקווה שהג'וקר ישחק. ובגזרת הסאנס לפי ווג' נמצא הרוכש שייקח את הקבוצה מסארבר https://mobile.twitter.com/wojespn/status/1605256670824767498

גיא הירוק
Admin
20 בדצמבר 2022 20:43
Reply to  asaf

נו, זה רק טבעי שרוכש הסאנס היה רכז בעברו …

גיא הירוק
Admin
20 בדצמבר 2022 20:45
Reply to  asaf

וקצת יותר לעניין –
אם תסתיים רכישה מהירה,
הסאנס יוכלו לבצע מהלכים לפני הדדליין.
כרגע ג'ונס לא יכול לקחת התחייבויות כספיות שיגדילו את הוצאות הקבוצה או למסור בחירות דראפט עתידיות בטרייד.

עגל
עגל
20 בדצמבר 2022 23:15

גיא שלחתי לך מייל ל guyroze@gmail.com
אנא בדוק שקיבלת משהו מ tsori@bgu.ac.il

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
20 בדצמבר 2022 20:52

מצוין אהרון תודה רבה.
.
אולי הבק-טו-בק של הסאנס יאפשר ניצחון נדיר לוושינגטון המדרדרים. דנבר-ממפיס זה אחלה משחק, אבל חוץ מזה ערב חלש למדי.

NFS
NFS
20 בדצמבר 2022 21:16

היום הוויזארדס מנצחים.
דני מתפוצץ עם 11 נקודות.

מנחם לס
Admin
20 בדצמבר 2022 21:29

סקירה מעולה הכתובה כראוי!
הסאנס שווה 4 ביליון? וטרוף

רן הנרגן
רן הנרגן
20 בדצמבר 2022 21:59

מסדר החולים של ג"ס כולל גם את דה וינצנזו וגמייקל. קלי וקמינגה בספק, כאבי ברכיים.

golan
golan
20 בדצמבר 2022 23:07

תודה על הפריוויו.

Smiley
Editor
21 בדצמבר 2022 0:15

מתחילים לצוץ שמועות שהבולס ולאבין לא ממש מסתדרים.
כנראה שהבולס הבינו שעבור מה שלאבין נותן הוא לא שווה את החוזה, ומצד שני, כנראה שללאבין נמאס להיות ניצב בהצגה של דרוזן .
וכל זה בלי שלל הבעיות כמו ההתאמה של ווצ'ביץ', הפציעה של לונזו ואי הוודאות לגבי החזרה, וחוסר היכולת להשתפר אצל וויליאמס ו-וויט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 2:59

הניקס משחקים יפה מאד עד כה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:01

יורדים בסוף רבע ראשון וסטף לבוש על הספסל נותן עצות לגורדון פול המיוזע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:09

עצוב הלילה אחרי לכתו של טרי הול הסולן של The Specials ו Fun Boy Three שנפטר ביום ראשון בערב.
הידיעות התחילו לטפטף ביומיים האחרונים. לא מת מקורונה אלא מסרטן בפנקריאס שהפך אותו לסכרתי ופלש גם לכבד, מה שמנע מאיתנו עוד אלבום של להקת המיוחדים. השירים כבר היו מוכנים אבל היה צריך להקליטם ואין טרי.
🙁
The Specials. Terry. This is what happened.
We had it all planned out. Make the album we were going to do in 2020 – a reggae album.
Record in Los Angeles in November. We had the studio booked, flights paid for, accommodation sorted. Roger Rivas from The Agrolites was going to co-produce. Shepard Fairey was going to do the cover. Lynval, still recovering from his spinal surgery earlier in the year, was over in the UK and raring to go. Terry had the framework for 8 tunes. Confidence was high. We were set to meet up with Nikolaj and make magic. This was in September. Terry e-mails everyone and says he’s in bed with a stomach bug and can’t do the first week of pre-production sessions. No big deal, we can knock everything back a week. We’re not due to fly out until November 4th. The next week, Terry is no better and is in hospital. There’s not much we can do except wait for him to get better. Sunday October 2nd and I get a phone call from Manager Steve.
And everything turns to shit.
Terry’s illness is a lot worse than we thought.
He has been diagnosed with cancer of the pancreas which has spread to his liver.
This is serious. Like life-threatening serious.
He has developed diabetes due to his pancreas being attacked. This has to be treated first, then it’s a regime of chemotherapy.
There is nothing anyone can do. Everything is put on hold.
Terry is emphatic that no-one be told about this. If anyone asks, he’s managing his diabetes.
The chemo treatment starts favourably but it seems that it would be March 2023 at the earliest before we’d be in any position to work. He is in and out of hospital to stabilise the diabetes issue and also to manage pain.
It then goes quiet.
Beginning of December and reports are not good. Terry has lost a lot of weight and is very frail. His friend Ian Broudie visits and phones Manager Steve. He fears that Terry is slipping away.
15th December and Manager Steve drives up to London to visit. He calls me on his return journey and says things are not looking promising. Terry is dying. The next day he is put on morphine and is more-or-less unconscious for most of the time. I thought it would be best for me to go and visit but Lindy, his wife, advises against it. She has held her phone to Terry’s ear so that his sisters and Lynval can say their goodbyes. She suggests I do the same. So, I did. It was tough.
Terry died around half past 5 the next evening, Sunday 18th December.
The world has lost a unique voice and I have lost a good friend.
Horace.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:18

כחובב סקא אני עדיין שומע את האלבומים של המיוחדים באוטו באופן קבוע. אוהב בעיקר את Friday night Saturday morning ו Nigh club
אבל כל השירים שלהם מעולים והמוכרים שבהם הם Ghost town ו Gangsters אני חושב שכבר העליתי את הראשון במסגרת הפינה.
אז הנה הגנגסטרים, הלך טוב בבילבורד של סוף השבעים-תחילת השמונים?
/
Bernie Rhodes knows Don't Argue
/
Why must you record my phone calls?
Are you planning a bootleg LP?
Said you've been threatened by gangsters
Now it's you, that's threatening me
/
Can't fight corruption with con tricks
They use the law to commit crime
And I dread, dread to think what the future will bring
When we're living in gangster time
/
Don't call me scar face
Can't interrupt while I'm talking
Or they'll confiscate all your guitars
And catch 22 says if I sing the truth
/
They won't make me an overnight star
/
Don't offer us legal protection
They use the law to commit crime
I dread to think what the future will bring
When we're living in gangster time
/
Bernie Rhodes knows Don't Argue

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:20
אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 3:29

יותר מעניין מהמשחקים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:36

כן
הניקס דיי מוחקים את הסטייקים
המדיסון סקוור גרדן מלא כרגיל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:43

אגב ב 2009 ניסיתי לקנות כרטיסים למשחק של הניקס מול קליבלנד של השקץ אבל היתה תקלה וכרטיס שעלה 350$ (לא היתה אקרדיטציה בימי דה באזזר כמדומני) נעלם. מזל שלא חוייבתי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:25

ליל שישי עד שבת בבוקר
/
Out of bed at eight am
Out my head by half past ten
Out with mates and dates and friends
That's what I do at weekends
/
I can't talk and I can't walk
But I know where I'm going to go
I'm going watch my money go
At the Locarno, no
/
When my feet go through the door
I know what my right arm is for
Buy a drink and pull a chair
Up to the edge of the dance floor
/
Bouncers bouncing through the night
Trying to stop or start a fight
I sit and watch the flashing lights
Moving legs in footless tights
/
I go out on Friday night and I come home on Saturday morning
I go out on Friday night and I come home on Saturday morning
/
I like to venture into town
I like to get a few drinks down
The floor gets packed the bar gets full
I don't like life when things get dull
/
The hen party have saved the night
And freed themselves from drunken stags
Having fun and dancing in
A circle round their leather bags
/
I go out on Friday night and I come home on Saturday morning
I go out on Friday night and I come home on Saturday morning
/
But two o'clock has come again
It's time to leave this paradise
Hope the chip shop isn't closed
Cos' their pies are really nice
/
I'll eat in the taxi queue
Standing in someone else's spew
Wish I had lipstick on my shirt
Instead of piss stains on my shoes
/
I go out on Friday night and I come home on Saturday morning
I go out on Friday night and I come home on Saturday morning
I go out on Friday night and I come home on Saturday morning
I go out on Friday night and I come home on Saturday morning

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:26
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:30

מועדון לילה
.
Is this the in place to be?
What am I doing here?
Watching the girls go by
Spending money on…
.
Sleep all day
It's the only way
I'm a parasite
I creep about at night
.
Nite Klub, is this the in place to be?
Nite Klub, what am I doing here?
Nite Klub, watching the girls go by
Spending money on…
.
Hey, hey, I don't work
Cos I don't have to
I don't have to work
There's no work to do
.
Nite Klub,
I'm a member of the Nite Klub
Nite Klub,
A fully paid up member of the Nite Klub
.
I won't dance in a club like this
All the girls are slags
and the beer tastes just like piss
.
I'm a parasite
I creep about at night
Yes I'm a member of the Nite Klub
A fully paid up member of the Nite Klub
.
Nite Klub, is this the in place to be?
Nite Klub, what am I doing here?
Nite Klub, watching the girls go by
Spending money on beer!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:32

וזה אצל דייויד לטרמן
https://www.youtube.com/watch?v=KaV9GYPSM94

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:35

מחצית והניקס מובילים ב 13, דובי צוהל?
עם כל הכבוד לתומפסון ופול, מה שחסר לג"ס זה סטף.
הניקס עושים סלים מכדורים חוזרים עם 8 כאלה במחצית מול 3 בלבד לסטייקים.

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 3:44

גם וויגינס היה עוזר מאוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:46

נכון מאד

גיא הירוק
Admin
21 בדצמבר 2022 3:40

קמרון פיין, דווין בוקר, ג'וש אוקוגי, קמרון ג'ונסון, ג'וק לנדייל.
.
מרשימת החיסורים של הסאנס אפשר להרכיב חמישיית nba לא רעה בכלל….

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 3:45

יותר טובה מדטרויט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נו באמת.
הם במרוץ לצרפפריק, אל תפריע להם.

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 5:32

הצרפה-פריק מתאבד אם הוא מגיע לשם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:52

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איך דחפו חנוכייה לכל מקום, בכניסה ל MSG ובמחצית בבוסטון ומי יודע איפה עוד?
נס פח כד השמן והדוסים מלפני 2000 שנה מצאו לנו מצווה חדשה שלא רשומה בתורה, הדלקת נרות בחנוכה ובשישי לקראת שה-בת ה-מל-כה.
איףףףף, לפחות טוב שלא מוסיפים מצוות ותפילות חדשות, אפשר להישתגיייההעעההההה

IDO
IDO
21 בדצמבר 2022 6:49

2100 שנה. זה היה ב 74 לפנהס
אז חשבו שאין גבול לטמטום. עם המתיוונים והקנאים המטורפים. היום היתם קונים את הקנאים ב-2 ידיים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איך ברונסון עבד שם על גרין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:55

בכלל, ברונסון לוהט. הניקס עשו בשכל שהלכו עליו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 3:56

הסטייקים בלי הגנה, והניקס? רציםםםםםםםם.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21 בדצמבר 2022 4:05

מה שלום מאזולה דוקי רז,נוזל לו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 4:22

צריך חיתולי פרמיום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 4:21

אני רואה שבראדלי ביל חזר, איזה כיף?…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21 בדצמבר 2022 4:23

אתה מזו מקצועי,לא מסיגל לראות את בילי בוי,

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 4:29

אני שם ככה בקטנה בשביל דני והבנני אבל באמת שאין מה לראות.
ווש זה פח זבל מטפטף.

shadow
shadow
21 בדצמבר 2022 4:42

חזר משחק קודם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 4:25

ניקס שוחטים את הסטייקים, הגנה מצויינת כמו שאני אוהב.
טיבסי עשה מהם סוף סוף קבוצה וזרק את כל הפוסיז. צריך להיפטר מהפורניר שילך ללייקרס ולהביא מישהו טוב ובחירות דראפט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 4:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זאאאיון זה הקרנף השואג, בקרוב חיתולי ציון, חתיכת סטארטאפ

shadow
shadow
21 בדצמבר 2022 4:42

דני פתח עם שתי החטאות משלוש בדרך כלל זה מסמן משחק גרוע שלו. יושב לו כל המשחק בראש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:11

סנדלי דנוורס קוטלים את ממפיס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרתי לכם גורדן פול טוב להוביל אותך לויקטור כפרנצייז 😁. לפחות יודע לשים נק. תכלס פול יתאים לאורלנדו אין להם גארד נורמלי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:22

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה משהו משהו. ג'ורדן פול, הסטף הבא….

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 5:25

אין לו עם מי לשחק.
יש לו קומינגה מוגבל ומבוהל, גרין גמור שמשחק הוט פוטטו, וקליי מחוסל שלא שווה כלום בלי סטף לידו.
שים אותו במקום העכברוש לצד השחקנים שיש לכם שם, והוא מוביל אתכם ליותר נצחונות והצלחה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו סטף לקח איתם אליפות

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 6:28

לא. לקח איתו ועם וויגינס.
איתם היה יורד ליגה.

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 6:32

ועם פורטר, ופייטון, וכל הצוות המסייע שעזב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במקום העכברוש הוא יורד ליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי באטלר שוב לקח חופש 🤣🤣🤣 עושה קאווי בלי שאיש שם לב בwwe

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:23

שערורייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר מנגבים את הדובונים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:21

בן גורדן דורס את ממפיס

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 5:23

יוקיץ' שם את אמביד בכיס הקטן, ומחזיר עודף משקל.
גם כשחקן, גם כמנהיג, וגם כבנאדם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:29

מדהים כמה שאני אוהב אותו ואת מה שהוא עושה במגרש. כמו ציור של מאנה או דאלי או הירונימוס בוש.
מופלא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:26

אויייי יוקיץ, איזה כיף שיש אחד גאון כזה על המגרש. זו שירה משובחת. זה מוצרט קוגל של השוקולדים. אפשר לא להישתפך?

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 5:29

גאון על זמני. אחד היחידים שאני רואה מצליח באותה רמה בתקופה של הגדולים, בירד, ג'ורדן, מג'יק ושות'.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:37

ממש מתאים לחבורה הזאתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:27

מסכן הזרב הטורקי

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 5:30

חטיפי העוף אוכלים דובים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:36

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גרין רוקד שם ריקודי בטן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 5:36

אאאאהההה כמעט שכחתי
בלוכר טוב לכולם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21 בדצמבר 2022 5:41

ימות המשיח,אני צופה בדנבר-ממפיס

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 5:50

whhhhhhhhaaaaaaaattt???!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21 בדצמבר 2022 5:51

כמה לבנים ובלוקיאדה במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאז שממפיס רקדו על הבאקס הם נרמסים כל משחק 🤣🤣🤣
דה שוט תגובתך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חאללה אני עובר לאבדיה מול טנש נראה את אייטון הפרנצייז😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאני עוד 4 נק אבדיה מתפוצץ עם 11 כמו שצפית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחח וווושששש כולם עומדים ומסתכלים רק גאפורד רץ כמו משוגע קופץ משחקן לשחקן בהגנה חחחח וחוטפים לייאפ וגאמפורד עצבני ממלמל כמה מילים ובתוכו גם קללות קומדיה לראות את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה נכנס לסל עובר את כולם כמו אוויר קוסט טו קוסט קליר פאת מגיע למקווקו ובמקום לזרוק פלוטר או להטביע מוציא לקוזמה לשלשה שהוחטאה🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה ביל מנגר מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביל כל התקפה רץ לבד נכנס 1 על 3 ומקבל שריקות אוויר והולך לקו חחחח שחקנים רק עומדים הוא נכנס בהם והולך לקו wwe שערורייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון נראה כמו שאק מול ווש 🤣🤣
תכלס ווש במצב הכי חרא בליגה חוץ מדטרויט לגבי העתיד.
ביל אחרי החוזה גם משחק חושך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליצור מגע. עבירה זה שהמתקיף יוצר מגע עם המגן.
שנייסמית המציא את הכדורסל זה לא היה הפוך? 😁

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 6:34

בדיוק
השחקנים היום ממש שכחו את החוקים.
איך שדואו אומר? ישנים חזק. מהופנטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה ביל משווה ל100. משחק 1 על 5 חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה ביל מתעלל בפול ושאמט חחח קונוס מאתגר אותו יותר

Smiley
Editor
21 בדצמבר 2022 6:18

פשששש וושינגטון. ריצת 17-2. פיניקס נרדמו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

איך שכריס פול נכנס ווש רצו את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש מצב קוזמה שולח את טנש לישון עם הדגים.
הסאנס היו במומנטום ניגבו ואז נכנס כריס פול למשחק קצב של סבתא בת 100 כל ההפרש נמחק וביל התעלל בו.
מפגרים בwwe למה להכניס אותו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאני דני בוי עם 11 כמו שחזית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוזמה מחרבן מהקו

Smiley
Editor
21 בדצמבר 2022 6:26

וושינגטון… גם שהם מנצחים, הם מנסים להפסיד בכוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כריס פול בא בפרצוף גנגסטה לדני ולשופט אחרי שקפץ לתוכו וקיבל 3 זריקות חינם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה חוזה לגה אני רואה הורידו ל10

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 6:31

חחחחח איזה רצף של יוקיץ'!
המסירה בין הרגליים נכנסת גם לאול-טיים היילייטס של בירד

Smiley
Editor
21 בדצמבר 2022 6:38

הווארד נראה כמו תינוק ליד הצמד ענקים הזה
https://twitter.com/BleacherReport/status/1605268157291147264?s=20&t=WBzhYgVDna1iRF0WI8iIzQ

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 6:56
Reply to  Smiley

WTF
הוא עבר לקרקס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

בWWE היה נותן קליר פאת

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 6:49

דנבר משחקים כדורסל.
ממפיס משחקים "התנגש במגן ולך לקו".

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 6:53

מדהים איזה נו-ניימס יוקיץ' מוביל להצלחה.
כל מיני בונס היילנדים, קונצ'ארים, איזה ילד בשם broun שאפילו לא יודע לכתוב את השם שלו כמו שצריך.
והמכונה מתקתקת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח הברון הזה הרג אותי נראה כמו איזה ילד שההורים העשירים שלו סידרו לו לשחק בליגה. הזכיר לי את מארק מדסן משום מה חחחחחחח

וקונצר זה בממפיס חחחחחח למרות הבלבול

ובונזי היילנד בולר אם תתן לו כדור כל התקפה יעשה גורדן פול 🙂

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:33

צודק צ'נצ'אר 🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 6:53

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איזו שלשה מצחיקה וכמובן שלא נחשבה. מה הסיכוי שכדור כזה יחזור מאחורי קורת הסל וייכנס פנימה?

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 6:55

בעצם המשחק העיקרי כיום בליגה זה לא כדורסל.
המשחק הוא "שחקנים מתנגשים" (בקרוב באייפון הקרוב אליכם).
אתה צריך להתנגש במגן נסוג / עומד ומייד ליפול.
אם הצלחת לפני שהספיק לברוח אתה הולך לקו.
משחק מהנה לכל המשפחה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 6:56

בידורסל מכוניות מתנגשות? לא! שחקנים מתנגשים ותודה לציפיטפוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 6:55

חזרתי לרבע האחרון ואני רואה דניל'ה שם יותר נקודות מציפי 3, גם יצא עם דובל נקודות ריבאונדים.
שאמפו לפריזורה המטופחת.
שנראה הרבה כאלה עד הארכת החוזה וזקירת החזה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 6:59

ג'ה מוראנט זה ג'אמורה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 7:04

למה יוקיץ לא מוחזר?
יוחזר הגאון לאלתר

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:06

16 זריקות מהקו בחצי השני. כולן מהמשחק "שחקנים מתנגשים".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח שחקנים מתנגשים זה המכוניות המתנגשות החדשות. יהיה את זה בלונה פארקים עוד מעט חחחחחחחחח. בדיחה.

דה ביל עשה את זה לסאנס גם. חחחחחחחחחח ליצור מגע 🙂

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:15

הסוד זה בתזמון. אם המגן לא ברח בזמן – ישר ליצור מגע עם החץ לכיוון הנכון + אנטר כדי ליפול.
הילדים מתים על זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחח זה רעיון ענק פארק המתנגשים אתה מלביש ילדים במגינים והם צריכים להתנגש כמו תופסת רק עם כדור ביד ועם התנגשות בשביל הניקוד.
תשמע אם אני מארגן כזה משחק בבהיס של ET הילדים יתלהבו מזה חבלז 🙂

כל התנגשות מזכה בזריקת עונשין, CRUSHBALL

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:20

או שפשוט תיתן להם לשחק כדורסל ותביא שופטים מה-NBA…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 7:08

דילון ברוקס יודע שלקחת כדור מיוקיץ, רק באלימות מלווה בזריקת ראש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 7:09

טריפל דאבל 81 של יוקיץ
היחידי שעשה את זה. האיש פשוט אגדה וזה בלי להפוך למין שקץ דוגמת לברון

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:12

יוקיץ' אחד הדברים היחידים ששווים צפייה בליגה המגוחכת הזאת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 7:17

+1966

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 7:16

ג'מורה אתלט על חלל

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:17

מה שהשופטים עושים לדנבר חצי שני.
בלתי ניתן לצפייה.
לכו לפליי ביי בליי ותראו כל "עבירה" שממפיס זכו ללכת לקו בחצי השני. מגוחך.
וזה עדיין לא עוזר להם לנצח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 7:18

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יוקיץ, או איך לוקחים 3 ריבאונדים בהתקפה אחת בשניה ורבע. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:19

לא שורקים לג'ה על כלום. יכול לעשות צעד תימני + פירואט ולסיים בפליק-פלאק ועדיין לא ישרקו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחח זה בגלל שהוא מלהיב בקרקס אז מותר

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:22

ההגנה של ממפיס היום כמו פרוצה שעוברת בפירצה ברוח פרצים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 7:22

טוב, המשחק הזה גמור. נגמרו מזמן הסנטימנטים בשביל להגדיר את הגיוון המטורף התקפית של יוקיץ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 7:23

סנטי=סופרלטיבים

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:23

גם הסנטימטרים

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:53

דני מככב בסרטוני ללל
https://www.youtube.com/watch?v=5PaanGb6rAE

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 8:40

שקץ שקץ בן שצקיאדה

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 7:54

סיכום הלילה וההמנון הרשמי של הליגה:
https://www.youtube.com/watch?v=8gEAQQCFlNM

ירושלמי
ירושלמי
21 בדצמבר 2022 8:30

https://www.youtube.com/watch?v=AyV0Ev_5hZg
פשוט נפלא.
גוקר טוב:))

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21 בדצמבר 2022 8:43
Reply to  ירושלמי

חתיך עם החליפה וחולצגולף, בטח בהזמנה אישית.
היה צריך כבש שלם בשביל הצמר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
21 בדצמבר 2022 9:24
Reply to  ירושלמי

המלך האמיתי