נגמר הקסם, אטלנטה – אורלנדו 125-126, סיכום משחק מהמגרש / רועי שושן

מה יכול להיות יותר טוב ממפגש בערב חג שני של חנוכה בין אטלנטה לאורלנדו??? אז זהו.. שבעיר אטלנטה לא היה משהו יותר טוב לעשות אז החלטתי לצאת לקור המקפיא של 2 מעלות צלזיוס ולדווח לכם בלייב מערב ה"מורשת היהודית" שהקבוצה הביתית ארגנה פה לכבוד חנוכה.

המשחק הערב הפגיש שתי קבוצות שרק לפני כמה ימים נפגשו באורלנדו, שם המג'יק הצליחו לגבור על ההוקס עמוסי הפציעות והערב הגיע תור הניצים להראות שגם הם לא פריארים בבית.

במהלך החימום של שתי הקבוצות התמקדתי בעיקר בשני השחקנים שמפרידים בינהם 33 סנטימטרים, טריי יאנג מצד אחד ובול בול מצד שני.

את טריי יאנג אין צורך להציג, למרות עונה סבירה מבחינת מספרים נדמה שההגעה של ד'גנטה מארי קצת פגעה ביאנג שנאלץ לחלוק את הכדור עם שחקן לא פחות יעיל ממנו, את החימום יאנג בעיקר העביר בזריקת שלשות וחדירות לסל.

יאנג מתחמם

מן העבר השני בול בול, מי שהתחיל בתור קוריוז לא קטן ו"הבן של" לאט לאט תופס מקום לגיטימי ברוטציה של אורלנדו, קשה להסביר כמה ארוך השחקן הזה אבל מה שבולט בעיקר אצלו הוא כמה הוא דומה לנרות חנוכה, דקיק…

בול בול מתחמם

ממש לפני פתיחת המשחק זכינו לראות הופעת אורח של לא אחר מאשר כריס טאקר אשר מצלם בימים אלו את שעת שיא 4 כאן ממש בעיר אטלנטה!

כריס טאקר האגדי!

ונעבור למשחק… ועוד איזה משחק!

אטלנטה סוף סוף קיבלה בחזרה שני שחקנים מרכזיים, גם דג'נטה מארי שחזר מהיעדרות של שבועיים וגם ג'ון קולינס שחזר היישר לעמדת הסנטר הפותח אחרי היעדרות של 3 שבועות, המשחק נפתח עם רבע ראשון מצוין של טריי יאנג שחילק 7 אסיסטים, רובם לדיאנדרה האנטר שקלע 12 נקודות, את הרבע הזה אטלנטה סיימה ביתרון 34-27.

פתיחת המשחק

ברבע השני ראינו את טריי יאנג גם קולע, הוא סיים את המחצית עם 15 נקודות וגם חברו להתקפה מארי התחיל להיכנס לקצב עם 10 נקודות, מן העבר השני אורלנדו נשארו צמודים בזכות יכולת טובה של הרוקי באנקרו שקלע 10 נקודות ומי שהיה עד לא מזמן הבחירה מספר 1 בדראפט מרקל פולץ שקלע 16 בחצי הראשון. תוצאת המחצית 68-65 לאטלנטה.

נעבור אם כן לאירוע המרכזי, טקס הדלקת החנוכייה והנר השני של חנוכה, אגב האמריקאים קוראים לחנוכייה, מנורה, מה שכמובן לא נכון מאחר ולמנורה יש רק 7 נרות ולחנוכייה 9 אבל מי שאני שאתחיל תקרית דיפלומטית במיוחד שהקונסולית של ישראל בדרום מזרח ארצות הברית איחדה כוחות עם חב"ד המקומי והרימו טקס מרגש מול 12 אלף צופים נרגשים. שאפו ענק לכל העוסקים במלאכה, באמת שהיה מרגש.

טקס הדלקת המשואה, סליחה החנוכייה…

המחצית השנייה נפתחה בסערה והמשחק הפך להיות בשליטת אטלנטה בעיקר בגלל יכולת מצוינת של הספסל שלה, בהובלת הרוקי המעולה איי ג'יי גריפין שקלע 14 נקודות תוך כדי ייצור מומנטום אדיר, לבחור הצעיר הזה יש הרבה כדורסל לתת וכיף לראות שהמאמן מקמילין גם נותן לו דקות להוכיח מה הוא שווה. את הרבע הזה אטלנטה סיימה ביתרון 104-94.

נעבור לרבע הרביעי והדי מותח יש להגיד, אורלנדו בהובלת האחים ווגנר הצליחה לחזור עד כדי יתרון נקודה, הכדור הלך למארי שהצליח לסחוט שתי זריקות עונשין 2 שניות לסיום, מארי כמובן קלע את שניהם והמג'יק החטיאו בהתקפה הבאה ונתנו את האות לנס חנוכה הגדול שבו האטלנטאים מנצחים את המג'יקים, נס גדול היה שם. תוצאת הסיום 126-125 להוקס.

קלעו לאטלנטה – יאנג 37 נקודות ו-13 אסיסטים, מארי 17 נקודות, גריפין 19 נקודות ו-7 ריבאונדים

קלעו לאורלנדו – פולץ 24 נקודות ו-9 אסיסטים, באנקרו 18 נקודות, האחים ווגנר ביחד 35 נקודות ו-17 ריבאונדים

זהו עד כאן הדיווח, נחזור שבוע הבא כאשר מגיעים לעיר גם ברוקלין על שלל כוכביה וגם הלייקרס על שלל פצועיה..

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה חבוב
    כריס טאקר עם ג'קי צאן זה בידורסל אמיתי.
    ג'קי לדעתי אחד מהשחקנים העשירים היום בעולם, נראה לי במישייה הפותחת.

  2. תודה רועי. לא הצלחתי לראות טוב אם באמת היה פאול על מארי בסוף. למג'יק יש ערימת פורוורדים (היכולת של ואגנר סיניור זו הפתעה) אבל כנראה שהיו צריכים שם את פולץ לנהל את הסיפור, רק שיוסיף קליעה יציבה מבחוץ

כתיבת תגובה

סגירת תפריט