זאיון נגד בוקר, מיאמי והספרס במקסיקו וג'ה מוראנט רוצה לשמור על הכתר ביום שבת מרתק

זאיון נגד בוקר, מיאמי והספרס במקסיקו וג'ה מוראנט רוצה לשמור על הכתר ביום שבת מרתק

לוס אנג'לס קליפרס (14-17) – וושינגטון וויזארדס (18-11), 23:00

הוויזארדס יקוו לקטוע רצף מחריד של שמונה הפסדים רצופים כאשר הם מגיעים לקריפטו.קום ארינה לשני מפגשים רצופים עם הקבוצות מעיר המלאכים, מתחילים עם הקליפרס.

וושינגטון הפסידו לדנבר במשחק האחרון שלהם שהתחיל את רצף משחקי החוץ במערב בתזמון רע מאוד לחבורה של ווס אנסלד ג'וניור. באופן מפתיע, ההתקפה של המכשפים שחסרה את שני הסקוררים המובילים שלה – בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס – קלעו 128 נקודות. הבעיה הייתה ההגנה המחרידה שספגה שיא עונתי של 141 נקודות, המשחק השלישי מבין ארבעת ההספדים האחרונים שהסתיים בהפרש דו ספרתי ליריבה.

גם הקליפרס מגיעים לאחר הפסד ליריבה מערבית, 111:95 לפיניקס סאנס, מה שקטע רצף חיובי של שלושה ניצחונות רצופים עבור החבורה של טיירון לו. קוואי לאונרד ופול ג'ורג' לא שותפו במשחק האחרון, אך צפויים לשוב הלילה לליינאפ של הקליפרס. קוואי התחיל להוריד חלודה עם כמה תצוגות טובות בתקופה האחרונה בניצחון נגד בוסטון (25 נקודות, 9 כ"ח, 6 אסיסטים) ובמשחק נגד מיניסוטה (19 נקודות, 8 כ"ח). העומק של הקליפרס נותן להם סיכוי להיות סוס שחור בפלייאוף העונה, יהיה מעניין לראות איך קוואי יגיע לשם והאם ניהול העומסים יעשה את ההבדל.

סביר שפורזינגיס וביל לא ישחקו גם הערב. אם כך יהיה, הם יצטרפו לרוי האצ'ימורה ודלון רייט שיתלבשו על אזרחי.

פול ג'ורג', רג'י ג'קסון, לוק קנארד ואיביצ'ה זובאק בספק אצל הקליפרס, ונורמן פאוול בחוץ.

הימור: הקליפרס משייטים לניצחון ב-19 הפרש.

סן אנטוניו ספרס (19-9) – מיאמי היט (15-15), 00:00

שתי היריבות הותיקות מדרימות למשחק בין לאומי במקסיקו סיטי לשחזור המשחק שהתקיים ביום שבת שעברה.

ההיט והספרס עשו כל שביכולתם כדי להפסיד את המשחק ההוא לפני שבעה ימים, שהתקיים בסאות' ביץ'. בדקה האחרונה, הספרס נכשלו שלוש פעמים רצופים להוציא כדור חוץ והקנו להיט סיכוי להשאיר את הנקודות בפלורידה, אבל 2 שלשות קלילות, כולל זריקה ברמת אימון של כיילב מרטין, הוחמצו על ידי ההיט בשניות הסיום והספרס הצליחו לגנוב ניצחון מההיט המאכזבים.

טיילר הירו, שקיבל חוזה עצום בקיץ והיה אנמי במיוחד במשחק ההוא, נמצא כעת בכושר פנטסטי. הוא קלע 9 שלשות לפחות בשני המשחקים האחרונים של ההיט, ניצחונות על הרוקטס והת'אנדר, ואף השווה את שיא הפרנצ'ייז לשלשות במשחק אחד. אם הצלף הצעיר ימשיך להראות עקביות התקפית הלילה, במשחק בו כל 17 שחקני הסגל של מיאמי נרשמו בדו"ח הפציעות, להיט יש סיכוי טוב מאוד לנקמה על הדורבנים.

הספרס, שניצחו רק שישה משחקים עד השמיני לחודש, כבר עם תשעה ניצחונות ואולי יעלו לדו ספרתי עם תוצאה טובה הלילה. משחק קריירה של ג'וש ריצ'רדסון עם 24 נקודות מהספסל נגד הקאבס עזר לספרס לנצח שלושה משחקים רצופים לפני ההפסד הכואב לפורטלנד במערכה האחרונה של הדורבנים.

לדאבונם של הספרס, אקס ההיט לא יוכל לשחק נגדם הלילה. גם יאקוב פלטל, זאק קולינס, רומאו לנגפורד ובלייק ווסלי בספק לקרב.

כאמור, כל הסגל של מיאמי, תרתי משמע, בדו"ח הפציעות. רק גייב וינסנט ועומר יורצבן בטוחים בכך שלא ישחקו.

הימור: ההיט משווים את הסדרה העונתית עם ניצחון ב-7

קליבלנד קאבלירס (11-19) – דאלאס מאבריקס (14-15), 03:00

שניים מהגארדים הטובים והמלהיבים ביותר בליגה, לוקה דונצ'יץ' ודונובן מיטשל, בקרב ראש בראש מרתק כאשר המאבס טסים מזרחה למפגש מול האבירים באוהיו.

זהו המפגש השני בין שתי הקבוצות בארבעת הימים האחרונים, כאשר הקאבס גברו על המאבס בתוצאה 105:90 במשחק הקודם. מיטשל קלע 34 נקודות מול דאלאס ואז המשיך עם קונצרט התקפי מול אינדיאנה בו קלע 18 מתוך 41 הנקודות שלו ברבע המכריע בדרך לניצחון קאמבק על הקבוצה העיקשית בהנהגת ריק קרלייל.

הקאבלירס מציגים את מאזן הבית הטוב ביותר בליגה בשוויון עם הממפיס גריזליס: 2 הפסדים ב-15 משחקים. ניצחון הלילה והפסד של מילווקי ליוטה במשחק המאוחר והאבירים של ג'יי.בי ביקרסטאף במשחק משחק אחד מהמקום השני ו-2 בלבד מהמקום הראשון של הסלטיקס, שנפלו במשחקם הקודם.

המאבריקס לעומתם, למרות עונה ברמת MVP של לוקה דונצ'יץ', עדיין משוטטים בארץ שום מקום ונלחמים על מקומם בפלייאין. ניצחון הלילה ועזרה של קבוצות אחרות המאבס יכולים לדלג מעל 3 קבוצות למקום השישי, אך הפסד יסבך אותם עם הטימברוולבס והווריורס שנמצאות במקומות 10 ו-11 בהתאמה.

ריקי רוביו, דין וייד ודילן ווינדלר בחוץ אצל קליבלנד.

דאביס ברטנס וג'וש גרין בספק, מאקסי קליבה בחוץ אצל ג'ייסון קיד.

הימור: דאלאס יפתיעו וישוו את תוצאת הסדרה עם ניצחון ב-9.

יוסטון רוקטס (9-19) – פורטלנד טרייל בלייזרס (13-16), 03:00

הבלייזרס, שכבר היו בראשות טבלת המערב יחד עם הג'אז מוקדם יותר העונה, יכולים לחזור לחצי העליון של קבוצות הפלייאוף עם כמה תוצאות טובות הלילה – אך קודם כל הם יהיו חייבים לנצח את היוסטון רוקטס, שמקבלים אותם ל-"טויוטה סנטר" הלילה.

"אני רואה, אני רואה גדילה בביטחון שלהם. מוקדם יותר העונה, לא היינו בטוחים בעצמנו. עכשיו, אנחנו מבינים את העניין ונהיים בטוחים יותר ויותר, במיוחד בפן הקבוצתי. הניצחונות האחרונים עזרו לכך, אולם הדרך שבה אנו משחקים עושה את זה עוד יותר" הישר מפיו של סטיבן סילאס, מאמן הרוקטס, על הקבוצה המתקמבקת שלו.

זהו יהיה המשחק הרביעי ברציפות של הרוקטס בבית. כאשר יש להם עוד שלושה לאחר מכן לפני שהם יוצאים למסע חוץ. בדומה לאתגר שהתמודדו מולו במשחק הקודם, ההפסד הצמוד למיאמי היט וצמד הגארדים המוכשר – ג'ימי באטלר וטיילר הירו – גם הלילה הם ישחקן נגד ציוות מוכשר ביותר בדמותם של דמיאן לילארד ואנפרני סיימונס.

לילארד רחוק רק 46 נקודות מלהפוך להיות מוביל הפרנצ'ייז בנקודות מעל שחקן היכל התהילה, קלייד דרקסלר הגדול.

ניצחון הלילה יחד עם הפסד של הסאנס לפליקנס במשחק שסוגר את היום ופורטלנד ישובו למקום עם יתרון ביתיות בטבלת המערב.

נאזיר ליטל וגארי פייטון השני לא יתלבשו עבור צ'ונסי בילאפס בפורטלנד.

ג'יישון טייט בחוץ סופית, אלפרן שנגון וטארי איסון פצועים אך צפויים לעלות לדקות מוגבלות.

הימור: יוסטון תיקח ניצחון ביתי ב-4 הפרש.

מילווקי באקס (20-8) – יוטה ג'אז (14-17), 03:00

יאניס אנטטקונמפו נגד לאורי מרקנן בקרב של שניים מהאירופאים המרשימים ביותר בשליש הראשון של העונה הזו – האיילים מארץ הגבינה מתארחים במדינת הקור המורמונית במבצר ששמו ה-"ויוינט ארינה".

הבאקס, שרעבים לניצחון על מנת להתקרב למרחק הסנפה מהסלטיקס במקום הראשון בטבלת המזרח ולנער מהם את ההפסד המביש ב-41 הפרש לממפיס גריזליס במשחקם הקודם, לא קיבלו יריבה פשוטה לנצח נגדה הלילה. הקבוצה של וויל הארדי היא כידוע אחת ממפתיעות העונה, וזה בעיקר בשל המאזן הביתי הפנטסטי של 11 ניצחונות לעומת 5 הפסדים בלבד.

הם במצב דומה לפורטלנד – ניצחון אחד יחד עם כמה נפילות מהקבוצות שמעליהן, יביא אותם למקום הרביעי בצמידות לדנבר נאגטס שבמקום השלישי.

זהו המשחק הראשון בין הקבוצות העונה. הג'אז באופן מפתיע ניצחו שלוש מארבעת המפגשים האחרונים שלהם נגד הבאקס, כאשר ההפסד, שהגיע במשחק השני שלהם בעונה שעברה, היה בשש הפרש בלבד. זהו היה הניצחון הראשון של הבאקס ביוטה מאז שנת 2001!

קריס מידלטון יחסר אצל מילווקי, אליו יצטרפו כנראה ג'רו הולידיי, סרג' איבקה וג'ו אינגלס.

קולין סקסטון השחקן החשוב היחיד שיחמיץ את המשחק אצל וויל הארדי.

הימור: מילווקי נוקמים את המשחק הקודם ומנצחים ב-13 הפרש.

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (18-11) – ממפיס גריזליס (9-19), 03:00

שיי גיליג'יוס אלכסנדר נגד ג'ה מוראנט בפריים טיים – קשה לבקש קרב יותר טוב מזה בין שני רכזים נפיצים שיכולים לקלוע בצרורות. הת'אנדר יחשפו לעצור את הרכבת הדוהרת מטנסי, שניצחו את שבעת הקרבות האחרונים שלהם טרם המשחק הלילה.

31.2 נקודות ללילה, זה הנתון שמעמיד עד כה הגארד הקנדי המוכשר של אוקלוהומה סיטי. הלילה, הוא יעמוד בפני מבחן קשה מאוד נגד העלוקה ההגנתית, דילון ברוקס. במשחק האחרון של הדובים, נגד הבאקס, הוא חנק את קריס מידלטון וגרם לו לאבד יותר כדורים מאשר לשים נקודות על הלוח, מידלטון סיים ב-1/12 מהשדה ו-3 נקודות בלבד כנגד 4 איבודי כדור באחד מהמשחקים השלמים ביותר ששיחקה קבוצה נגד הבאקס האימתניים.

"ברוקס הוא הלוחם האולטימטיבי, והוא רוצה לנצח, זה מה שהכל מסתכם אליו. אנחנו מדברים כל הזמן על האנרגיה שלו, על הרוח שלו, על יכולת קביעת הטון שיש לו". אמר טיילור ג'נקינס, מאמנו של ברוקס בצד של ממפיס.

ניצחון הלילה של ממפיס ואותו ג'נקינס יהפוך להיות המאמן עם מספר הניצחונות השני בגודלו בכל הזמנים על הקווים של ממפיס מעל דייב ייגר.

ג'רמיה רובינסון-ארל וקנריך וויליאמס בספק אצל הרעמים, צ'ט הולמגרן ועוסמן דיינג בחוץ.

דזמונד ביין ודני גרין ממשיכים לרכב על הספסל בשל הפציעות השונות שלהם, וינס וויליאמס בסימן שאלה אצל הגריז.

הימור: ממפיס שוברת ב-25 הפרש.

פיניקס סאנס (12-17) – ניו אורלינס פליקנס (18-10), 04:00

המשחק המאוחר של הלילה הוא אחד מהמעניינים שבהם – השקנאים מלואיזיאנה, שהיו במקום הראשון במערב על לפני כמה ימים, מפגשים עם פינליסטית המערב בגמר הגדול של 2020, הפיניקס סאנס.

קרב אדיר בין שתי קבוצות שבנויות סביב שחקנים שונים במיוחד. הפלס מאכילים את המפלצת, זאיון וויליאמסון בצבע, שקולע 25.3 נקודות למשחק ב-61.5% לשתי נקודות ום אחוזים לא רעים לשלוש – 35.3% לביגמן המשתפר.

מאידך, הסאנס משחקים על שני הגארדים הקלילים שלהם, כריס פול ודווין בוקר, שצורת המשחק הפרומיננטית שלהם היא מחוץ לצבע, בזריקות לחצי מרחק (פול) ומעבר לקשת (בוקר).

זהו מבחן עצום בשביל הפליקנס, שמגיעים לאחד מאולמות הבית החזקים ביותר בליגה – הסאנס הפסידו רק שלושה משחקם במגרשם הביתי העונה, הבעיה שלהם היא מחוץ לאריזונה שם הם במאזן 9:5 שלילי.

ניצחון הלילה והפסד של הגריזליס לת'אנדר העקשנים מוקדם יותר, והפליקנס חוזרים למקום הראשון במערב.

הימור: ניו אורלינס רעבים יותר ויקחו את הנקודות, ניצחון שלהם ב-8.

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. לפי רשימת הפצועים של ההיט והספרס, הקבוצות כנראה שלחו אוטובוס ריק למקסיקו סיטי. יימצאו כמה חבר'ה מקומיים לפני המשחק, בשאיפה שעם המדים המתאימים אנשים לא ישימו לב.
    תודה רבה על הפריוויו המצויין

  2. אוף טופיק –
    לפני זמן מה מישהו באתר (לא זוכר מי..) המליץ על בית הספר לקסם אישי של נלסון דה מיל.
    קראתי בשקיקה. ספר נהדר. תודה רבה 👌👌

  3. דני במשחק טוב , לא מבחינת כמות נקודות אלא באגרסיביות שלו , הוא יותר מנסה לחדור והוא מאוד אגרסיבי התקפית , גם דפק דאנק נפלא , כיף לראות אותו ככה , מרגיש יותר בטוח בעצמו. רק חבל שוושינגטון משחקת כדורסל רע התקפית , לא עושים שום מהלכים מורכבים , לא מוסרים יותר משני מסירות בהתקפה.

  4. קוואי מזכיר נשכחות , כזה שחקן טוב , מהיר ,כדרור מעולה ויכולת קליעה טובה במיוחד מחצי מרחק.
    דני חייב לעבוד על השלשות שלו ,יעזור לו מאוד לחוזה הבא. אגרסיביות+שלשות משאיר אותך ב nba

  5. די שיפרקו שם את העסק , כל המשחק נותנים לפורזינגיס כדורים בבידוד ומצפים שיקלע הכל , אין שיטה אין כלום .שינסו איתו פיק אנד פופ ושינסו למצוא שחקנים אחרים , לא יכול להיות שכולם חיים על השאריות שלו . הורידו את הקליפרס לסקור נמוך אבל עשו זריקות מטופשות כל המשחק לא חבל.

  6. היה דוקא משחק סבבה עד הכמה דקות אחרונות שבהןנקאווי נתחיל לשחק וקלע וגם קוזמה "לקח את המשחק על עצמו" כמו שאומרים והחטיא. דני היה בסדר אך לא מלהיב כרגיל.

  7. סילבר צריך לישר את השופטים טיפה. ההרחקה של מוראנט מגוחכת. השחקנים חוטפים מהקהל שטויות ושהם עונים מגיע איזה שופט טמבל ומרחיק אותם.

  8. המאבריקס פספסו הזדמנות לגנוב ניצחון בקליבלנד. נקודה פיגור והם בכוח מחפשים את השלשה במקום לנסות ללכת לסל.
    הגנה גדולה של הקאבס

        1. שקט אתה, הסטוק על הכיף כיפאק.
          זה אותו החיתול שמשמש את שי גינ-פינג שמש העמים הסיניים.
          אם זה לא היה טוב היו מוציאים את העובדים במפעל להורג…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט