הלייקרס נ' הנאגטס, פילי נגד האלופה בסימן מאצ' אפ ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הלייקרס נ' הנאגטס, פילי נגד האלופה בסימן מאצ' אפ ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (21-7) – אטלנטה הוקס (15-14):

לונזו בול מול טריי יאנג:

שתי הקבוצות הללו נבנות מסביב לגארדים שבחרו בדראפט, שניים מהשחקנים המלהיבים בליגה ושניהם בתקופה שיותר סימני שאלה מסימני קריאה מקיפים אותם.

לונזו בול, שיחק רק 4 משחקים העונה, ובהם הוא מספק מספרים דומים למספרים שניפק בעונה שעברה – 20 נקודות ו-8 אסיסטים לערב, אבל הקליעה לשלוש ירדה בכ-5% וזה משמעותי, מתישהו במהלך 2 העונות הקרובות אנחנו נצטרך להבין האם לאמלו בול יכול או לא יכול להיות חלק משלישייה מובילה של קבוצה שתעשה גמר.

טריי יאנג נמצא איתנו יותר זמן מבול, ולו זו עונתו החמישית. בשלב הזה אנחנו כבר יודעים פחות או יותר מה אפשר לקבל ממנו, אבל השנה כשצרפו אליו את מארי היינו אמורים להתחיל לראות האם יאנג יכול להוביל קבוצה מנצחת, ובינתיים הסימנים לא מעודדים ובראשם התרסקות של האחוזים משלוש ל-28% הנמוך שלו בקריירה, וירידה ב-5 אחוזים בקליעה מהשדה.

בול הוא שחקן הגנה טוב יותר, יאנג הוא שוטר טוב יותר, והם שני הכוכבים הבלתי מעורערים של קבוצותיהם, קרב ביניהם (בהנחה ושניהם ישחקו) צפוי להיות מרתק.

הימור: אטלנטה ב-5

2:00 דטרויט פיסטונס (22-8) – סקרמנטו קינגס (12-15):

בוגדנוביץ' מול סאבוניס:

בהיעדרו של קייד קאנינגהאם שהושבת מסיבות בריאותיות או טקטיות לשארית העונה, הפיסטונס נשארו עם דורן ואייבי שני הרוקיז דלהם אותם הם מקווים לפתח לצד קייד קאנינגהאם ובחירה גבוהה בדראפט של השנה כשלד שלהם לעתיד, ושחקן בשל אחד עם יכולת אמיתית – בוגדנוביץ'. מעמדה מספר 3 הוא נותן העונה 21 נקודות באחוזים טובים והוא הבסיס של ההתקפה של הפיסטונס.

בקרב אירופאים, בוגדנוביץ' יפגוש הלילה את סאבוניס, הליטאי הוא יותר 4 מ-3, והוא קולע 17.5 נקודות ומוסיף 11 ריבאונדים העונה ובעיקר נראה שהצירוף שלו שחרר את פוקס לעשות את הדברים שהוא עושה הכי טוב, וכך הקינגס מוצאים את עצמם עם סיכוי אמיתי לחזור לפלייאוף אחרי כל כך הרבה זמן.

הימור: סקרמנטו ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (7-22) – אורלנדו מג'יק (20-9):

בנקרו מול טייטום:

שוב קרב בין שחקן שהוא יותר 3 מול שחקן שהוא יותר 4, אבל כששתי הקבוצות האלה יפגשו הלילה אין ספק מי הם שני השחקנים שימשכו את מירב תשומת הלב.

טייטום מוביל את הסלטיקס לעונה נהדרת אולי מקום 1 במזרח ואולי לראשונה מועמדות רצינית של הפורוורד לתואר ה-MVP. העניין החשוב איתו הוא שנראה שהוא לקח את האכזבה מההפסד לגולדן סטייט שהכריחה אותו לכניסות קשות לטבעת שהוא לא הצליח לסיים לאורך כל הסידרה, למקום חיובי, הוא חזר העונה חזק יותר פיזית ומנטאלית ומסוגל לסיים במצבים בהם לא יכל בעבר.

בנקרו הוא כנראה רוקי השנה בשיוט (אלא אם מת'ורין יפתיע), ומסביבו מתחיל להיבנות סגל עם כשרון אמיתי באורלנדו, אם הם יצליחו להמשיך להפסיד ובדומה לדטרויט אפשר להתלהב ממה שעשוי להגיע אחרי הדראפט של השנה. המג'יק של בנקרו סופרים כבר 4 נצחונות רצופים, אבל הלילה מגיעה יריבה שעם כל הכבוד לקליפרס, לרפטורס ולהוקס, היא מליגה אחרת, אם כי המשחק הראשון בין השתיים העונה היה צמוד.

הימור: בוסטון ב-15

2:30 קליבלנד קאבלירס (11-18) – אינדיאנה פייסרס (14-15):

הליברטון מול גארלנד:

אין ספק שהכוכב של קליבלנד הוא מיטשל, והעונה בלי גובר לצידו הוא נותן את ה-30 נקודות שלו למשחק, משפר את ההגנה, ונראה כאילו הוא נהנה מהחיים.

הלילה עם זאת, המצ'אפ שהכי מעניין אותי נמצא במקום אחר.

גם גארלנד, כמו מיטשל נראה כאילו השינוי בקבוצה שחרר אותו, בעונה שעברה הוא היה צריך לקלוע יותר ממה שהוא אמור כדי להוציא את המיטב לעצמו. השנה כ-PG שמוסר קודם כל (8 אסיסטים למשחק) אבל גם מסוגל לעשות נקודות נראה שהוא באיזור הנוחות שלו.

הוא יפגוש הלילה שחקן נוסף שנהנה מאוד ממהלכי הקיץ והוא טייריס הליברטון. בסקרמנטו הוא נראה ככשרון אדיר שלא יכול לבוא לידי ביטוי בקבוצה לא מתפקדת וליד פוקס. השנה הוא נמצא בסיטואציה שמתאימה לו כמו כפפה ליד והוא פורח, האיכויות ההגנתיות שלו אינן מוטלות בספק ויהיה מעניין על מי הוא ישמור לאורך רוב המשחק, גארלנד או מיטשל.

הימור: קליבלנד ב-10

2:30 פילדלפיה 76'ס (12-15) – גולדן סטייט ווריורס (15-14):

אמביד מול קארי:

זה כמובן לא מצ'אפ עמדות, אבל מאחר ולשתי הקבוצות אין תשובה אמיתית לכוכב של הצד השני בעמדה שלו, מי שיצליח לנצל את היתרון ההתקפי שלו טוב יותר (ובמקרה של אמביד את ההשפעה ההגנתית בצבע) יהיה עם יתרון גדול.

אמביד מוביל את פילי ועם 3 נצחונות רצופים המאזן שלהם אפילו נראה לא רע, הארדן זה לא זה והאווירה סביב הקבוצה לא טובה, אבל הם עדיין בחיים וזה הרבה ביחס למה שעבר עליהם בשנים האחרונות.

גולדן סטייט מחזיקה במאזן החוץ המחריד 13-2 ששם בפופרציות את המאזן הכללי הפחות ממוצלח שלהם. עם זאת קארי, כמו אמביד, ממשיך לתת יכולת מופתית עם מספרים שפשוט לא יאומנו – 30 נקודות 44% מהשלוש 50% מהשתיים 91% מהעונשין, כאשר הוא מציג שיפור מדהים של 5% בקליעה ל-3 ו-6 בקליעה ל-2 מהעונה שעברה, הווריורס צריכים למצוא פתרון מהיר לבעיות שלהם באיזון בין צעירים לוותיקים כדי לא לבזבז עוד עונה היסטורית של הקלע הגדול בהיסטוריה.

הימור: גולדן סטייט ב-3

2:30 טורונטו רפטורס (15-13) – ברוקלין נטס (12-17):

סיאקאם-דוראנט:

סיאקאם חזר להיות נכס אמיתי בליגה הזאת, אחרי שכבר חווה שפל רציני במוניטין שלו, הוא גם דיבר על זה שהיה שלב שבו הגישה שלו לא הייתה נכונה ובעזרת הצוות המקצועי הוא תפס את עצמו בידיים וזה ניכר על הפרקט.

עם זאת סיאקאם הוא לא דוראנט, ובליגה הזאת, להוציא חריגים של החריגים, אתה צריך את הדוראנטים, הקוואים, היאניסים, הטייטומים של העולם כדי לאיים ברצינות על תואר, ואנחנו הולכים ומתקרבים לרגע שבו יקבע סופית ובאופן בלתי הפיך שסיאקאם כבר לא רק שלא יהיה שם (זה כבר ברור) אלא שהוא אפילו לא יכול להיות הג'יילן בראון, הקיירי ארווינג, הקליי תומפסון, המידלטון של קבוצה אלופה.

דוראנט מנגד, ולא מדברים על זה מספיק, נותן עונה פשוט מופרעת ומאז חילופי המאמנים וביתר שאת מאז שהשערוריה האחרונה של קיירי דעכה, מול את ברוקלין למאזן חיובי עם 30 נקודות למשחק ו-56% למשחק כשהוא השמש הירח והכוכבים של הקבוצה הזאת, כדי לעשות משהו בפלייאוף ברוקלין תצטרך שקיירי ובן סימונס יישרו קו, אבל כרגע פשוט תענוג לראות את דוראנט

הימור: ברוקלין ב-8

3:00 שיקאגו בולס (16-11) – ניו יורק ניקס (13-15):

דרוזן מול רנדל:

דיי כצפוי, דרוזן אחרי חצי עונה מטורפת בעונה שעברה מתחיל לחזור לממוצע לקראת סוף הפיק של הקריירה שלו, ועדין עם 26 נקודות ביעילות יפה, הוא ממשיך להיות אבן פינה טובה לקבוצה הזאת, אלא שמסביבו יש כרגע מעט מאוד ובעיקר ההגנה של הבולס קרסה לחלוטין העונה. כמו כן ניכר שהם מתקשים במשחקים צמודים עם שני הפסדים בהארכה בשני משחקיהם האחרונים שאם היו הולכים לכיוון ההפוך היו שמים אותם על סף המאזן חיובי.

גם לרנדל הייתה מאין חזרה לממוצע אבל בגלל גילו הצעיר אני חייב להגיד שאני עדיין לא בדיוק מבין מה הוא. שחקן מוביל לקונטנדרית הוא בוודאי לא, אבל מה הוא כן? באופן סמלי כנראה העונה הזאת שבה הוא מעמיד מספרים שהם בדיוק באמצע בין עונת השיא של לפני שתי עונות לעונה החלשה יותר שעברה (באחוזים משלוש ונקודות, בריבאונד ואסיסט הוא ממשיך בירידה אבל זה קשור גם לבראנסן). השאלה שעוטפת את הניקס צריכה להיות – האם בראנסן וראנדל + סופרסטאר אמיתי זה קונטנדרית, לאור הבנת הפרסונות בהנהלה של הקבוצה הזאת יתכן שאת התשובה נקבל בעתיד הלא מאוד רחוק.

הימור: ניו יורק ב-7

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17-11) – מיניסוטה טימברוולבס (15-13):

SGA מול אדווארדס:

אם שניהם ישחקו אני באמת נלהב לקראת המצ'אפ הזה. ב-5 על 5 הקרוב (ספוילר) כתבתי ש-SGA הוא השחקן המשתפר של העונה שלי וזה לא טייק חם במיוחד, הגארד השתדרג משחקן טוב בקליפרס, לשחק מוביל באוקלהומה לסופרסטאר העונה, ואם בעונה הבאה הת'אנדר מתקוונים להעמיד קבוצה תחרותית עם גידי, הרוקי הפצוע של העונה הנוכחית ובתקווה עוד רוקי בבחירה גבוהה בעונה הבאה, השדרוג הזה ביכולת של SGA יכול להיות רב ערך בואכה משנה מאזני כוחות במערב.

במיניסוטה לעומת זאת הכוכב שלה נמצא במצוקה, ההגעה של גובר תקעה את הצבע ודפקה את המרקם החברתי, תוך שהוא גם מפנה מספר שחקני כימיה והגנה חשובים וכך אדווארדס מוצא את עצמו הולך אחורה במקום קדימה או יותר מדויק דורך במקום במה שיכלה ואולי הייתה צריכה להיות עונת הפריצה שלו, כמו של SGA, זה מבאס כי אדווארדס של הפלייאוף שעבר הוא באמת פרוספקט מלהיב באופן חריג, כך שהמצ'אפ שנקבל הלילה הוא בין הסופרסטאר ש-got unleashed לזה שעדיין לא

הימור: אוקלהומה ב-5

3:30 דאלאס מאבריקס (14-14) – פורטלנד טרייל בלייזרס (12-16):

לוקה מול לילארד

אם שניהם ישחקו יש לנו בידיים מפגש בין שניים מהשחקנים הכי מלהיבים בליגה אבל מפגש ששאלה פילוסופית בצידו – האם מפגש בין שני שחקנים מלהיבים שהקבוצות שלהם לא הולכים לשום מקום עדיין יכול להיות מלהיב

זה באמת לא ברור מה דאלאס עושה עם סגנון הגריינד שלה מסביב ללוקה כשברור שזה לא מה שהוא צריך, אבל מצד שני לא ברור שיש לה את הכלים לעשות משהו אחר, חוסר היכולת של המערכת לבנות משהו טוב יותר מסביב לכוכב דורי הוא מהדברים המתסכלים ביותר שיש בכדורסל ובכנות קשה לראות דרך החוצה מזה, ודווקא הישגים נקודתיים ומקריים כמו עלייה לגמר המערב יכולים בסיטואציה הזאת להזיק יותר מלהועיל כי הם מונעים את השינוי ההכרחי.

בפורטלנד לעומת זאת הכוכב שמסביבו צריכה להיבנות הקבוצה כבר לא בצד העולה של הקריירה וחוסר הביטחון ביכולת שלו לשחק ערב אחרי ערב הוא מעמסה קשה, מעבר לעובדה שאם תשאלו אותי ולמרות הפריצה המזהירה של סימונס והיכולת הסולידית של נורקיץ' פשוט אין מסביבו מספיק כישרון, ועם זאת בכל פעם שהוא משחק זאת יכולה להיות חוויה מחשמלת, ופורטלנד שסופרת כבר 3 נצחונות רצופים תרצה לעשות הכי הרבה שאפשר כל עוד זה נמשך.

הימור: דאלאס ב-5

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (16-11) – דנבר נאגטס (10-17):

דיוויס מול יוקיץ'

דווקא כשהדברים התחילו להיראות טוב ללייקרס דיוויס חלה, והם סופרים כבר 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים, עם זאת בהפסד מול בוסטון ראינו שוב כמה דיוויס דומיננטי יכול לקרב את הלייקרס לנצחון במשחק שלא היה לה שום סיכוי לנצח בו.

הלייקרס חייבים חייבים חייבים להוציא משהו מהעונה הזאת שכן בחירת הדראפט אינה בידם ואולי תחושת הדחיפות הזאת דחפה את דיוויס סוף כל סוף לשחק קרוב יותר לצבע, שם הוא באמת עדיין בלתי עציר.

דנבר ממשיכה להכשיר בהדרגה את מארי ו-MPJ בחזרה, כאשר ה-MVP דואג שהיא תנצח מספיק משחקים כדי לסיים במקום טוב מספיק לקראת הפלייאוף. המצ'אפ בין שני הגבוהים הכי טובים בליגה עד כה, צפוי להיות לא פחות ממרתק.

הימור: דנבר ב-10

Subscribe
Notify of
101 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
השומר
השומר
16/12/2022 14:28:45

"לא שומר בבטן"- הפינה שעוקבת אחרי הימורי המגיבים
אז לאחר ששדות פופ לנצח התחיל כאן מסורת יפה החלטתי גם אני לרעות ב'שדות' זרים ולעקוב אחרי ההימורים שלכם, המגיבים.
ראשית, אני רוצה להודות לכל הצוות שכותב כאן ומפעיל את האתר, והכל בהתנדבות וזה לא מובן מאליו, תודה רבה.
שנית, אני קורא כאן קבוע בערך מעונת האליפות האחרונה של הספרס, ובעיני המגיבים הם חלק בלתי נפרד מהאתר. ועכשיו, כדי שלא תדברו שטויות כמו שקורה לפעמים, החלטתי לבדוק מה אתם שווים ולהציג לכם את התוצאות. ככה שתוכלו להעריך את רמת הבקיאות של החברים מולם אתם מתווכחים/ דנים.
הפינה תצורף למדור 'חוזה לך ברח' בתדירות בה יעלה המדור ( בתקווה שאצליח להתמיד).
בגדול כל הימור שייכתב לפני תחילת ערב המשחקים ייכנס לחישובים. ההימורים/ ניחושים/ השערות צריכים להיות ברורים, בלי "אם הוא ישחק אז הם ינצחו" וכו' .. במקרה של ספק תיערך הצבעה בין העורכים וההחלטה תתקבל פה אחד (שלי).
ביום בו יהיו מעל 30 מגיבים ייכנסו רק התגובות הראשונות.
אז צאו לדרך, הנאה מובטחת..

onetwo3
16/12/2022 19:38:07
Reply to  השומר

טוב, בגלל תגובתך:

שרלוט 105 אטלנטה 124
דטרויט 108 סקרמנטו 105
בוסטון 121 אורלנדו 102
קליבלנד 120 אינדיאנה 110
פילדלפיה 115 גולדן סטייט 102
טורונטו 125 ברוקלין 112
שיקגו 106 ניו יורק 101
אוקלהומה 105 מינסוטה 106
דאלאס 122 פורטלנד 109
לייקרס 119 דנבר 117

שדות פופ לנצח
17/12/2022 12:24:58
Reply to  onetwo3

ניחושים מרשימים ממש, חלק מהם קרובים לא רק בהפרש אלא גם בכמות הנקודות (אחת לדוגמא – שרלוט 106- אטלנטה 125) ,
כשרון חבוי…

onetwo3
17/12/2022 22:25:30

וואללה תענוג לדעת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה פריוויו תודה רבה דור. הגולדנים, בלי סטף, לא ינצחו את פילי. לילה קשה לכוחותינו – אורלנדו, דטרויט ושרלוט יפסידו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/12/2022 16:23:22

תודה רבה על הפריוויו המצויין

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2022 17:09:18

צריך לדעת שקרי נפצע לפני יומיים ויהיה בחוץ לכמה שבועות
הוא לא משחק

דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 18:33:59

היה חתיכת בנאן
כמו אורי מלמיליאן

דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 18:32:22

הסלטיקס סוף סוף בבית ואחרי זה עוד 6 משחקים עד סוף דצמבר
אפילו הוא חוגג…
https://giphy.com/gifs/manuel-fawlty-towers-sampled-WRyOP3cwzbkOY

דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 19:13:43

לחובבי הטבע מביניכם ואובהי הדו חיים בפרט
מדגסקר זה כמו ארץ עוץ רק שהיא בדרך הנכונה והבטוחה לאבדון
הצפרדעים בכתבונת מתקשרים על ידי גירגורים שמזכירים פריפרוורים של המעי הדק…
https://www.iflscience.com/20-new-frog-species-with-gurgling-stomach-calls-discovered-in-madagascar-66666?fbclid=IwAR1uk7fBUxzIIyOP2IOhCD-drMTEjwRj0FpfZJgu8z7kww7uMWu3pB3_Ed0

דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 20:25:26

שימון בשבילך
הילד בן 5 בערך
https://www.facebook.com/watch?v=813766333049059

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח מי זה הנגר הזה 🙂
אני מכיר מישהו אחר יותר טוב
https://www.youtube.com/watch?v=73Eqr9pcI7A

https://www.youtube.com/watch?v=TeiV9uTF3wI

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום אפילו המציא הטעייה חדשה דנדש מהניילון עוד מעט יעשו כזה בWWE רק שלא ישרקו לעבירה

https://www.youtube.com/shorts/fRNvIifY8Lw

thetroll
thetroll
16/12/2022 20:31:36

פריוויו מעולה תודה רבה דור. סטף כמובן לא ישחק נשים את יהבנו על פול אך נזכור שאין לו את וויגינס ומיגינס.. אני בכל זאת מעריך שהלוחמים ינצחו במשהו כמו 25 נק עם תצוגה עילאית של פול שיקלע לראשונה בקריירה מעל 46 נק.
לגבי יתר המשחקים :
פילי לוחמים – נצחון נאה לפילי עם תצוגה עילאית של אמביד שיגיע הערב לראשונה בקריירה ל 70 נק.
היתר די ברורים. אבל נהמר בכל זאת :
מיאמי – קליפרס נצחון קל למיאמי.
רגע שניה

דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 21:39:26
Reply to  thetroll

עכשיו אנחנו במתח רב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוקס
קינגס
בוסטון
קאבס
פילי
נטס
ניקס
מיני
מאבס
לייקרס

לשדות של פופ אני נותן לך קטגוריות חדשות לטור שלך

יש 10 משחקים

3 ניחושים ומטה=נטול הבנה
4 ניחושים=רפה הבנה (יכול לייעץ בNBA)
5-6 ניחושים=בינוני הבנה (יכול לאמן בNBA)
7 ניחושים= מנו אותו למנג'ר בNBA
8 ניחושים= חוזה מקס
9 ניחושים= חוזה סופר מקס
10 ניחושים=הקומישנר

שדות פופ לנצח
17/12/2022 12:26:45

וואלה שמעון לקחת הימור בפוסט שיכול היה להיות חרב פיפיות אבל יצאת על חוזה מקס

שדות פופ לנצח
17/12/2022 12:27:33

סופר מקס

trusttheprocess
trusttheprocess
16/12/2022 23:01:30

גולדן סטייט עולים עם הג'י ליג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי חשוב גואדן פול עולה או בורח מהאחריות?
מסי היה יורד לנוח שרונלדיניו היה פצוע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באירופה יש דאבל טים על לורנזו בראון הרגו את מכבי היתר חא יודעים מה חעשות תאודוסיץ הפח הצב הזה מנגב אותם אין בושה
קטש נרדם לגמרי

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 2:22:30

הצטרפתי להוקס שארלוט.
התקפה של שארלוט, מחטיאים.
הוקס רצים להתקפה. בוגדנוביץ' מכדרר.
השניות נוקפות.
אני סופר ומסתכל – רק 4 שחקני הוקס על המגרש.
עוד שניות עוברות.
בוגדנוביץ' עדיין מכדרר.
עדיין 4 שחקני הוקס בלבד.
טיימאאוט של אטלנטה.
הזום מתרחב והולך אחורה,
טריי יאנג נכנס לתמונה.
עומד מעבר לקו החצי ומסמן דברים בידיו לבוגדנוביץ' אחרי עצירת המשחק.
לא היה בזין שלו לעלות להתקפה.

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 2:31:08

דטרויט ממשיכים להשתפר בעקביות, עד 3023 יגיעו לירח

onetwo3
17/12/2022 3:02:25

ומה יעשו שם? יזרקו כדור ויחכו שינחת?

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 3:00:37

הנטס טובים הרבה יותר ממה שראיתי אותם לאחרונה.
וורן אשכרה עומד על המגרש בלי קביים.
ראפס מובילים כרגע כי הכל נכנס לון-וליט, ובצד השני נטס מחטיאים שלשות חופשיות.
גולדן סטייט ב' פותחים לקובי-שאק את השושנה?

onetwo3
17/12/2022 3:05:18

למישהו יש קישור למשחקים?

thetroll
thetroll
17/12/2022 3:59:12

מסקנות מצפיה במחצית הראשונה:
1. פילי זה פשוט קשה לצפיה . כשהארדן על המגרש זה הופך להיות בלתי נסבל אני ממש מרחם על מי שאוהד את הקבוצה הזאת.
2. השופטים עוצרים את המשחק כל שניה ואז אתה רטאה בדרך כלל קמרוני ענק זורק 2 קליעות מדוייקות. מי שאוהב את זה אוהב את זה.
3. רואים שג'ורדן (בייבי סטף) פול (לא קלרקסון) מטיל אימה וטרור על ההגנה של פילי הם ממש מפחדים ממנו כמו מסטף וזה מאפשר לו למצוא אנשים פנויים ולהתקפה של הלןחמים לזרום ובזכות זה הם איכשהוא עדין במשחק למרות יום מבאס משהו של קליי ואין וויגינס וסטף וכ'. אלה דברים שרואים רק במשחק כשצופים לא ניתן להבין את זה מהבוקס סקור.
4. קומינגה שחקן מוזר. לא יודע מה יצא ממנו אבל יש לו נוכחות על המגרש רואים שהוא קיים. האם זה טוב או רע? טרם החלטתי
5. אני מתאפק מלהכריז על ויצמן כבאסט
6. דה ויצנזו זה שיחוק.
7. מודי שחקן עם הרבה פוטנציאל קר צריך להשתמש בו יותר.

trusttheprocess
trusttheprocess
17/12/2022 4:04:41
Reply to  thetroll

אם אתה לא רוצה לראות את.אמביד על קו העונשין אז תגיד לשחקנים של גולדן סטייט לא לעשות עליו פאולים

thetroll
thetroll
17/12/2022 4:05:32

אתה לא חושב שהם מגזימים עם השריקות?

trusttheprocess
trusttheprocess
17/12/2022 4:11:31
Reply to  thetroll

לא
הם מרביצים לו כל פעם שהוא נוגע בכדור
הם עושים עליו דאבל טים וטריפל טים ועדיין עושים פאולים.
שרקו בערך 60 אחוז מהפאולים שעשו עליו
זה לא אשמת אמביד שהוא יותר גבוה וחזק מכל מי ששומר עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מטל גס יש מצב הם קליר םאת אבל בכללי הוא מקבל ימבה שריקות אוויר עם מנוי שנתי בבימה

thetroll
thetroll
17/12/2022 4:04:56

עכשיו התחילה המחצית השניה פול עם 3 מ 3 מה 3 תוך 3 דק.
מי שיראה את ה 3 דק האלה לא תוכל לאמר עליו יותר שהוא קלרקסון. הוא יחשד בשקרניזם.
נ.ב. דוק ריברס זה אסון. לדעתי.

thetroll
thetroll
17/12/2022 4:09:47

אמביד חזק בדרך ל MVP השנה כבר אי אפשר יהיה לקחת את זה ממנו.

IDO
IDO
17/12/2022 4:19:19

פילי משחקת שמח. לא ראיתי אותם הרבה זמן ונראים שהם נהנים לשחק ביחד. קבוצה שמחה.

IDO
IDO
17/12/2022 4:31:41

אני מכריז פילי ועובר הלאה.
גולדן סטייט בלי קארי זה כמו סטייק עם פירה בלי הסטייק. קבוצה בלי כשרון. הם מחטיאים כמו קבוצת קולג'

IDO
IDO
17/12/2022 4:36:05

קיירי בקובי מוד. היום הכל נכנס

IDO
IDO
17/12/2022 4:39:12

נראה שבן שימוש, חוזר לו הבטחון. משחק הגנה משובח. מגן על.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואטאנבה חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול פורח מול פילי למרות שנצחונות לא יביא נוותר לו ונחמיא לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גג ברור של דוראנט מה בודקים לא ברור חחח איזה שריקת אוויר מסריחה לטובת סקוטי בארנס חחחח wwe לא יאמן איש לא נגע בו חחח ליגת זבל

IDO
IDO
17/12/2022 4:55:44

אני מריח הארכה בקנדה

IDO
IDO
17/12/2022 4:59:16
Reply to  IDO

בטל בטל. יש לי אף קורונה. על הבאזר של קיירי. נצחון נטס. שנראים נהדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בארנס משווה עם שריקת אוויר. יאללה וויר אר אול וויטנס?של דוראנט 8 שניות לסיום לניצחון מקווה שישחיל את הרטפס הבלתי נסבלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייריייייייייי על הבאזר על הראש דלצון וליט חחחח יהיה בייבי מגיע לחארות האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלוץ מנגב את רזיאל לא יאמן חחחח

IDO
IDO
17/12/2022 5:01:46

דאלאס – פורטלנד. יתרון מבטיח לכחולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

קליר פאת ללוקה 40 50 נק כזה כמו לשחק מול קונוסים. דמיאן זה יותר טוב מקונוס כי קונוס עומד יציב ודמיאן בורח לצדדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רעש צפירה מסריח העיר פה את כל השכונה וזה ממשיך משהו הזוי אבל עזר לראות waaw של קיירי

IDO
IDO
17/12/2022 5:05:40

טיל רוסי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בנקרו שלח את רזיאל למדוזות

thetroll
thetroll
17/12/2022 5:09:19

סיכום המשחק.
1. לשמעון: ג'ורדן (בייבי סטף) פול (לא קלרקסון) היה יוצא מן הכלל הערב פשוט שחקן על. ההגנה של פילי התמקדה בו מאוד אבל לא מצאו לו תשובות וכששולחים אותו לקו זה השתי נקודית הכי בטוחות בליגה. פשוט שחקן על. קצת החטיא מה 3 בסוף כשהמשחק היה כבר בגרבז' לקח כמה קליעות משוגעות בזמן המאני הוא היה מעולה.
2. יש יותר מידי אנשים מוזרים שלובשים את החולצה היוקרתית של גולדן סטייק ועולים לשחק.
3. פילי קונטנדרית אמביד עלול להיות אם וי פי.
4. אין לי מושג למה דאנטוני מלטון מסתובב ככה בליגה. אם אני זוכר נכון הוא נבחר משהוא כמו 48 על ידי יוסטון עבר בטרייד לפיניקס אחר כך לממפיס ועכשיו הוא בפילי. למה הוא לא הופך להיות שחקן קבןע בקבוצה ולמה מטרידים אותו כל הזמן זה מוזר בעייני פשוט אחלה שחקן שתוקע את החץ ברגעים הכי חשובים.
5. קליי היה בערב חירבון 12 מ 12 או 13 מהשדה לדעתי . נורא פשוט הגיע כבוי. קשה בלי סטף וויגינס ודריי כקליי משחק ככה.
6. לוני שחקן טוב.
7. יש לפילי שחקן שמן עם רגליים עקומות מספר 20 שתוקע יפה מאוד מבחוץ.
שנה טובה .

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/12/2022 5:12:20

דנבר,בבקשה לדרוס את השיקוציידה של ל.א חזק ובלי רחמים.
תודה מראש,אני מנוע מלראות את הקוף השיקוץ מטעמי בריאות.

thetroll
thetroll
17/12/2022 5:24:42

יוקיץ שמן

שי אבן צור
17/12/2022 6:22:19

וואי, הנה ההוא-עם-הכיסאות!!!!

לא יודע איך לא שמתי לב עד עכשיו אבל הסייד קיק שלו קורע🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 6:28:24

וואהההה, סבח איל חיר.
מה נשאר ממשחקי הלילה?
טוב, יש הגאון מול השקץ? מה הסלטיקס עשו? הפסידו? המרגרינה נמסה ונשפכה…
מעניין כמה פסקי זמן יצא למרגרינה בזמן?

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 6:29:29

טוב, נראה לי אין ברירה נראה מה יש ב LA, לא בגלל השקץ, יותר בגלל הגאון.

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 6:30:29

אהההה, מחציץ בלי ציץ?

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 6:30:56

טוב, הייתי פה, ביי

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:03:52

הלכת לישון עם הדגים?

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 7:28:35

עם התנשמת

dark
dark
17/12/2022 6:58:43

קישור לנאגטס לייקרס? תודה

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 6:59:14

איזה פאנטום על יוקיץ'
נ.ב: בוקר טוב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/12/2022 7:03:42

יש דריסה עם וידוי הריגה?

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:05:23

לא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/12/2022 7:06:09

גוואלד

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:03:01

תלמה ולואיז בגמר זה כבר לא מד"ב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/12/2022 7:04:26

לא מסוגל להציץ,פחד מוות לראות את הגניך

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:05:05

הצטרפתי בדיוק כשהטראקרס עשו מהפך… אל תסתכל

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:06:01

אני אגיד לך כשיסתיים הקטע המפחיד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/12/2022 7:06:58

אני כוסס ציפורניים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/12/2022 7:07:40

האמת אני רואה את אוואטר החדש ,עדיף על ה WWE

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:04:26

שמעון ג'ורדן fool עשה עליך שימי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נוגב כמו תמיד. יוביל אתכם לויקטור

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/12/2022 7:05:34

חחחחחח מזו

גיא רוזן
17/12/2022 7:06:15

כנראה שהלייקרס יפסידו,
אבל אני עדיין מוצא את זה מרשים במיוחד שבמשחק בו משחק ה-mvp, השחקן הכי טוב על הפרקט ב-3 הרבעים הראשונים יחגוג 38 בעוד שבועיים.

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:13:43

וואלה? ג'ף גרין כזה זקן?

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 7:22:02

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

trusttheprocess
trusttheprocess
17/12/2022 7:10:21

מה קרה לדיוויס?
נקעה רגלו או נקעה נפשו?
שיחק 10 משחקים טובים והחליט שאיננו יכול יותר

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:12:36

בראיינט עדיף עליו

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:12:07

מישהו בשם כריסטי תופר את הנאגטס.
הנאגטס זו תעלומה עבורי. איך הם מצליחים לנצח משחקים ולהיות בצמרת.
כל פעם שאני רואה אותם, אין להם כלום חוץ מיוקיץ'.
פשוט שממה מסביבו.
ואז אני רואה נתון שיש להם את ההתקפה היעילה בליגה, או משהו כזה.
סיפור מוזר.

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 7:22:47

אין תעלומה, זה תלמה ולואיז

Smiley
17/12/2022 7:21:13

ווסטברוק בטירוף בדקות האחרונות. עושה הכל יחד עם בראיינט

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 7:23:39

ווסטבוק עושה עבירות אפילו על השופטוטים

trusttheprocess
trusttheprocess
17/12/2022 7:23:40

אני רואה את תומס בריאנט עושה צחוק מיוקיץ' ועוד משווים את הבלוף mvp הזה לאמביד
מאז סטיב נאש לא היה כזה בלוף mvp
לא מסוגל לשמור על הבחורה עם הסיליקון בשורה השנייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת הוא קליר פאת מהלך.

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 7:26:32

מריח תפלוצים?

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:24:22

הקטע המפחיד לא עובר

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 7:25:54

לברון מזכיר לי את הג'ונגל.
פתאום יצא וטראח בום בום טראח, איזה פחד. ברח ברח בראאאאאחחחחח
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דנבר האלה כמו תמיד רואים את השקץ עודים במכנסיים איזה קבוצת קליר פאת חח
יוקיץ לא יקח אליפות עוד 200 שנה

דוקטור רזי הופמן
17/12/2022 7:27:31

הוא צריך אחד כמו טייטום לידו בשביל אליפות.

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:34:11

מוריי היה אמור להיות כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא רק מורי יוקיץ זה מטלית כולם חוגגים עליו בהגנה ויוקיץ רכז כל הזמן זה גם בעיה וגם אין שחקנים מתאימים סביבו.
מה שיש זה טוב לעונה הסדירה שאף אחד לא שומר ולא מנצלים את החולשות שלך אז תמיד יש להם מאזן טוב.
הם כל הסמן עושים במכנסיים מול השקץ כמו טורנטו בימי לאורי ודרוזן העליזים

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:26:37

תם הטקס. דנבר ישנים חזק.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/12/2022 7:30:00

אויוויזמיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שדות פופ 9 מ10 היום. חוזה סופר מקס. רק רזיאל לא עמד בצפי

אשך טמיר המקורי
17/12/2022 7:35:08

פששש יפה 👏