You are currently viewing מילווקי תגיע לממפיס, הסאנס יתארחו בעיר המלאכים ושני משחקים נוספים בפריוויו ליל חמישי / רותם אלרן

מילווקי תגיע לממפיס, הסאנס יתארחו בעיר המלאכים ושני משחקים נוספים בפריוויו ליל חמישי / רותם אלרן

מנת השף

3:00 – ממפיס גריזליס (9-18) VS מילווקי באקס (7-20)

אחד משני המשחקים המוקדמים יותר של הלילה יהיה גם המסקרן ביותר, כשהגריזליס מגיעים מהמקום השני במערב ויארחו את מילווקי, המדורגת שנייה באיזורה גם כן.

ממפיס תבוא למשחק כשהיא מעט יותר רעננה מהבאקס, לאור כך שמשחקה האחרון התרחש לפני שלושה ימים, לעומת הבאקס ששיחקו לפני יומיים, אך היא גם תחזיק בחיסרון בולט לקראתו – הפציעה של דזמונד ביין. ב-12 המשחקים ששיחק העונה הגארד בן ה-24 נראה כמו כוכב של ממש, כשהוא קולע 24.7 נקודות, קוטף 4.9 ריבאונדים ומחלק 4.8 אסיסטים למשחק, כשאת כל אלו הוא עושה ביעילות מרשימה של 57.3% אפקטיבי, והקבוצה אמנם הצליחה לנצח ב-9 מ-14 משחקים מאז שנפצע, אך ההתקפה שלה ללא ספק ספגה מכה בכנף.

לאחר שפתחה את העונה עם הרייטינג החמישי בטיבו בליגה ב-13 משחקיה הראשון, ממפיס הידרדרה וצנחה עד למקום ה-15 בתקופת ההיעדרות של ביין, והבינוניות ההתקפית שהקבוצה מציגה לאחרונה עשויה לפגוע בה באופן משמעותי מאוד במשחק מול הבאקס, במיוחד לאור כך שהאחרונים מדורגים במקום השישי בליגה במדד הרייטינג ההגנתי. ממפיס עדיין יריבה ראויה ביותר למילווקי, וסיכוייה להתמודד עם הגנת הבאקס עולים לאור כך שג'רו הולידיי לא צפוי לשחק הלילה, אך היא בהחלט עשויה לחוות קשיים ולהציג יכולת התקפית לא מרשימה, מה שעשוי לקטוע את רצף 6 הניצחונות בו היא מחזיקה כרגע.

מנגד, הבאקס יגיעו למשחק לאחר שניצחו ב-5 מ-6 משחקיהם האחרונים, כשבשעה טובה הם קיבלו את קריס מידלטון, אשר מתאקלם מחדש לאחר החזרה מהפציעה, כשבינתיים הוא מקבל רק 24.7 דקות לערב. למרות שמידלטון עדיין לא נמצא בכושר מלא ועוד זקוק לזמן כדי לחזור לעצמו, כבר במשחק האחרון ראינו אותו מסיים עם 20 נקודות באחוזים טובים, מה שמעורר תקוות לקראת הלילה, כשהבאקס יקוו שיוכל לחפות התקפית על ההיעדרות של הולידיי.

בעיניי הם מגיעים כפייבוריטים למשחק הזה, אך לא יהיה להם קל בכלל – ממפיס קבוצה הגנתית מצוינת בפני עצמה, ועד כה היא מחזיקה ברייטינג ההגנתי השישי בטיבו בליגה. הגנת הגארדים של מילווקי תצטרך להתמודד עם ג'ה, אחד מטובי שחקני ההתקפה בליגה, ללא הולידיי, כך שייתכן שנראה את מוראנט מציג משחק מרשים. למרות ההיעדרות של הולידיי, שווה לשים עין על ג'בון קרטר בצד ההגנתי של הפארקט היום, כשעד כה הוא אחד מהמגנים המובילים בליגה ועשוי לעשות עבודה מצוינת מול הגארד האקספלוסיבי של הגריזליס.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הבאקס ב-6.

שאר המשחקים

3:00 – יוסטון רוקטס (18-9) VS מיאמי היט (15-14)

המשחק השני שיתרחש ב-3:00 יפגיש את הרוקטס, קבוצה שבבירור מנסה כרגע להשיג את הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, ומיאמי, קבוצה אשר לאחר הצלחה בעונה הקודמת נמצאת בצניחה חופשית.

הרוקטס מגיעים כשהם בסגל כמעט מלא לחלוטין, כשהנעדר היחיד הלילה יהיה ג'יישון טייט אשר סוחב פציעה בקרסול, ולמרות שהם כרגע מאוד צעירים, מאוד לא מנוסים ומאוד לא רוצים לנצח, הם מציגים העונה התקפה טובה מזו של ההיט (מקום 26 לעומת מקום 27 בליגה במדד הרייטינג ההתקפי), כשההגנה כצפוי חלשה בהרבה מזו של הקבוצה מפלורידה. הגרסה הנוכחית של יוסטון היא בעיקר כר פורה לגידול שחקנים צעירים ומוכשרים כמו ג'יילן גרין, קווין פורטר ג'וניור וג'בארי סמית', והיא ככל הנראה תסיים בצד המפסיד הלילה מאחר וצד זה מסייע לאינטרסים שלה.

מיאמי תגיע למשחק ללא ג'ימי באטלר, כשכרגע היא מציגה כדורסל מביך שלא תואם את מה שראינו ממנה בשנים האחרונות. באם אדביו מציג יכולת טובה ואפילו עובר את רף 20 הנקודות למשחק לראשונה בקריירה, טיילר הירו גם הוא מעמיד מספרים מצוינים ביעילות טובה ואפילו קייל לאורי קשישא עושה את שלו, אבל הסגל קצר להחריד, השחקנים המשלימים לא מספיק טובים, באטלר לא מצליח להישאר בריא לאורך זמן ומיאמי פשוט נראית רע. הלילה מה שיש לה יספיק לניצחון, אבל היא בהחלט צריכה להיות מודאגת בנוגע לטווח הרחוק.

ההימור שלי הוא על ניצחון ב-9 של מיאמי.

4:00 – יוטה ג'אז (14-16) VS ניו אורלינס פליקנס (9-18)

שתיים מהקבוצות המפתיעות, הצעירות והמעניינות ביותר בליגה ייפגשו הלילה בסולט לייק סיטי, כשהפליקנס ינסו לשמר את המקום הראשון במערב, כשיקוו לא ליפול מתחת לממפיס, אשר מחזיקה במאזן זהה לשלהם.

רוב הפרשנים והאוהדים ציפו מהג'אז להתחרות על תחתית המערב ולנסות לצבור כמות הפסדים גבוהה ככל שאפשר על מנת להשיג את ויקטור וומבנייאמה דרך הדראפט, אך הם שברו את כל הציפיות וכרגע נמצאים במקום השמיני במערב ולפני קבוצות כמו דאלאס וגולדן סטייט, שתי המעפילות לגמר המערב האחרון להזכירכם. לאורי מרקנן נראה כמו אולסטאר עם 22.6 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק ב-61.4% אפקטיבי, יעילות פשוט משוגעת, אבל הגנת הפורוורדים של הפליקנס ובפרט הרב ג'ונס עשויים להקשות על הפיני לספק את התפוקה שאנו רואים ממנו ברוב המשחקים העונה. הסגל של יוטה מהנה וכולל לא מעט שחקנים שנותנים עונות מרשימות בפני עצמם, מה שמוביל להתקפה השלישית בטיבה בליגה העונה, אך אני מאמין שההגנה הנהדרת של ניו אורלינס תתמודד עם הג'אז בצורה מיטבית ותאט אותם, מה שישים את הפליקנס בעמדת יתרון.

ניו אורלינס היא אחת מהקבוצות הטובות בליגה העונה בשני צידי המגרש, ולמרות שבמהלך העונה הנוכחית כמעט ולא היו משחקים בהם שיחקה בסגל מלא וכאשר כל הכוכבים נוכחים, היא מצליחה להציג רמה גבוהה באופן יציב וכמעט בכל משחק. ברנדון אינגרם וחוזה אלברדו, שני שחקנים מאוד משמעותיים עבור הקבוצה, לא ישחקו מול יוטה הלילה, אך אני בספק שזה יאט את המומנטום הרותח של הפליקנס, ואין סיבה שהמשחק הזה לא ייגמר בניצחון נוסף של המדורגת ראשונה במערב.

ההימור שלי הוא על ניצחון של ניו אורלינס בהפרש של 16 נקודות.

5:30 – לוס אנג'לס קליפרס (13-17) VS פיניקס סאנס (12-16)

המשחק שיסגור את הלילה והפריוויו יגיע אלינו מ-LA, שם הקליפרס בהובלת קוואי לנארד ופול ג'ורג' יארחו את הסאנס, אשר עשויים לשחק ללא מספר שחקני מפתח הלילה.

הקליפרס יגיעו למשחק לאחר שניצחו את הטימברוולבס אתמול, בעוד הסאנס קיבלו מנוחה של יום נוסף אחרי שהפסידו לרוקטס, ויש סיכוי לא רע ששתי הקבוצות יסיימו באותו צד אשר סיימו בו במשחק הקודם – פיניקס תגיע ללא דיאנדרה אייטון, קאם ג'ונסון וקאם פיין, כאשר גם דווין בוקר עשוי להחמיץ את המשחק ונמצא בספק אליו, ולעומתם אמנם ישחקו ללא נורמן פאוול וג'ון וול וכשאיביצה זובאץ מוגדר כ-GTD, אך יציגו לראווה את השילוב שבין שני הכוכבים הגדולים שלהם, אשר סוף סוף בריאים ומסוגלים לשחק.

קוואי אמנם קולע רק 13.7 נקודות למשחק בעשרת המשחקים ששיחק העונה, אך לאחרונה הוא מתחיל לעשות סימני חזרה, כששיחק בכל שלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה וקלע בהם 19.0 נקודות למשחק ב-51.2% מהשדה, כשהוא מוסיף לכך גם 8.3 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים ו-1.3 חטיפות. שלושה משחקים רצופים בהם שיחק מעל 30 דקות והציג יכולת טובה הם סימן מעודד, במיוחד לאור הדרך בה פתח את העונה, כך שאני מאמין שאפשר לצפות ממנו לספק משחק טוב הלילה. פול ג'ורג' נראה גם הוא מצוין העונה, ופיניקס עלולה להתקשות לעצור את הצמד לאור מצב הפציעות בקרב שחקני הכנף שלה, כשמיקאל ברידג'ס לא יוכל להגן על שניהם בו זמנית. מצב הפציעות של הסאנס וההשתפרות ההדרגתית של הקליפרס עומדים כניגודים זה מול זה, ואני מאמין שהתוצאה הסופית של המשחק גם תשקף את המצבים האלו.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון ב-13 של הקליפרס.

Subscribe
Notify of
120 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אין סרט קאווי עולה היום (אמרתי את זה לפני בוסטון והוא עלה בלי בושה)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

משחקים לא רעים בכלל, ואולי גם יוסטון יפתיעו את מיאמי העייפים בבק-טו-בק. תודה רבה רותם, יופי של פריוויו.

מנחם לס
Admin
15/12/2022 18:38:52

משחק חשוב מאד בין הקליפרס והסאנס כי שתיהן חייבות ליצור מ-ג-מ-ה. אם הן מנסות להשמיע קול רציני, עכשיו הוא הזמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאדו שאק אומר בסידרה שלו שלחצו עליו לשחק בלייקרס פצוע והיה כל הזמן על משככים. והיו לו כאבים בבוהן😁

asaf
15/12/2022 20:31:39

מילווקי-ממפיס שווה השכמה מוקדמת.. תודה רותם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

שלא יהיה לך לואדים שם תזהר תוודא מי עולה לשחק 😁

השומר
השומר
15/12/2022 21:32:47

"לא שומר בבטן"- הפינה שעוקבת אחרי הימורי המגיבים
אז לאחר ששדות פופ לנצח התחיל כאן מסורת יפה החלטתי גם אני לרעות ב'שדות' זרים ולעקוב אחרי ההימורים שלכם, המגיבים.
ראשית, אני רוצה להודות לכל הצוות שכותב כאן ומפעיל את האתר, והכל בהתנדבות וזה לא מובן מאליו, תודה רבה.
שנית, אני קורא כאן קבוע בערך מעונת האליפות האחרונה של הספרס, ובעיני המגיבים הם חלק בלתי נפרד מהאתר. ועכשיו, כדי שלא תדברו שטויות כמו שקורה לפעמים, החלטתי לבדוק מה אתם שווים ולהציג לכם את התוצאות. ככה שתוכלו להעריך את רמת הבקיאות של החברים מולם אתם מתווכחים/ דנים.
הפינה תצורף למדור 'חוזה לך ברח' בתדירות בה יעלה המדור ( בתקווה שאצליח להתמיד).
בגדול כל הימור שייכתב לפני תחילת ערב המשחקים ייכנס לחישובים. ההימורים/ ניחושים/ השערות צריכים להיות ברורים, בלי "אם הוא ישחק אז הם ינצחו" וכו' .. במקרה של ספק תיערך הצבעה בין העורכים וההחלטה תתקבל פה אחד (שלי).
ביום בו יהיו מעל 30 מגיבים ייכנסו רק התגובות הראשונות.
אז צאו לדרך, הנאה מובטחת..

השומר
השומר
15/12/2022 22:45:09
Reply to  השומר

אפשר כמובן גם להמר רק על חלק מהמשחקים ולא על כולם.

ירושלמי
ירושלמי
16/12/2022 0:50:20
Reply to  השומר

איזה אלוף,כל הכבוד על היוזמה..
שווה לבדוק אם יש אופציה לסקרים של הימורים במקום לרשום כל אחד ידנית.
מילווקי,מיאמי,יוטה,קליפרס

השומר
השומר
16/12/2022 8:01:25
Reply to  ירושלמי

בטח שאפשר. אבל רק מי שמעלה את הפריוויו יכול להעלות.. וזה גם אנונימי.

thetroll
thetroll
16/12/2022 0:59:57
Reply to  השומר

מלחיץ

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/12/2022 3:21:55
Reply to  השומר

בהצלחה

ברבור שחור
ברבור שחור
15/12/2022 22:18:09

מילווקי נגד ממפיס יהיה הגמר של הליגה.
כרגע יאניס נותן את העדיפות למילווקי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/12/2022 23:33:17

תודה רבה על הפריוויו המצויין

Smiley
Editor
15/12/2022 23:55:30

Steph Out a 'Few Weeks'
Woj reports Curry is expected to miss time due to left shoulder injury

Smiley
Editor
15/12/2022 23:58:41

Tyrell Terry Retiring from NBA
Mavericks' 2020 No. 31 overall pick details 'the anxiety this sport has caused me' in statement
https://bleacherreport.com/articles/10058808-tyrell-terry-retires-from-nba-mavs-2020-draft-pick-details-anxiety-in-ig-post

IDO
IDO
16/12/2022 0:00:17

מילווקי, יוסטון, יוטה, קליפרס ינצחו

Smiley
Editor
16/12/2022 0:23:17

Shams Charania
@ShamsCharania
·
Follow
Boston Celtics All-Defensive center Robert Williams will make his season debut Friday vs. the Orlando Magic, sources tell @TheAthletic @Stadium

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 0:24:20

מה שחזיתי קורם עור וגידים
https://twitter.com/NBAonTNT/status/1603514481048702976?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Eembeddedtimeline%7Ctwterm%5Escreen-name%2Fslug%3Asport5il%2Fsport5%7Ctwcon%5Es1
אם זה יתממש ורוב טיימלורד אכן ינצל את המשחק/ים נגד אורלנדו כדי לצבור ניסיון מבצעי אז כנראה ששוב פגעתי בפוני, כמו שאומרים. זו היתה התחזית שלי לפני כמה ימים כשפורסם שהוא דיי טו דיי. אין כמו משחקים מול אורלנדו כדי להחזיר אותו בהדרגה. רק נשאר לקוות שרוב לא ייפצע שוב ויגיע בריא וטוב לשלבים האחרונים בפלייאוף כשהתואר על השולחן.

thetroll
thetroll
16/12/2022 1:24:24

יפה דוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 1:02:17

במנהטן נותנים כבוד
מה זה? כבר עברו 40 שנה?
https://twitter.com/freaksnerds/status/1603024780302901248/photo/1

thetroll
thetroll
16/12/2022 1:12:32

הג'אז והפליקנס לא שיחקו לפני יום יומיים? הג'אז ניצחו לא? תודה רותם אוהב את הפריוויואים שלך. לאור המצב העגמומי של הלוחמים גם אלי חדרה ההכרה שהעונה כנראה לפחות עד האולסטאר הם ידברו חלש משהו שם פשוט מסרב להתחבר וכל פעם שזה נראה ככה מישהי נפצע אז אני מחפש קבוצה לאימוץ עד סוף העונה נראה לי שאני אלך על יוסטון. אינדי היתה יכולה להיות מעניינת אבל זה שעה בלתי אפשרית. אם למישהו יש המלצה אחרת אשמח לשמוע שימו לב שזה פוטר אתכם (ואותי) מהחפירה היומיומית והמאוסה על ג'ורדן (בייבי סטף) פול (לא קלרקסון). התעייפתי.
שנה אזרחית טובה לכולם

thetroll
thetroll
16/12/2022 1:28:23
Reply to  thetroll

אולי דנבר,נראה.

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 3:57:28

ממפיס מתעללים במילווקי
שונא את יאניס, הוא לא שחקן כדורסל.
מילווקי אחת הקבוצות השנואות עלי לצפייה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 4:40:38

האמת?
לא שונא אותו אבל לא אוהב את הנגיחות שלו. יש לו מרפק מוגזם אבל הוא לא שקץ כמו לה-ברהום ולא מתבכיין כל הזמן.

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 4:06:17

פריק אתלטי חסר מעצורים שנהנה ממטרייה שיפוטית שערורייתית בתקופה בה השיפוט לא ספורטיבי.
דהר לסל עם הנתונים הפיזיים, פרק אנשים, מרפק אותם, תיזום מגע, ותלך לקו שוב, ושוב, ושוב.
שחקן כדורסל, הוא לא.

דה שוט
דה שוט
16/12/2022 4:33:48

מילים קשות אבל אני יכול להבין אותך. אני הרבה יותר מתון ביחס אליהם אבל כן – זה כדורסל כוחני ללא הרבה פיוט או חכמה, שלא תמיד מהנה לצפייה

Smiley
Editor
16/12/2022 4:41:29
Reply to  דה שוט

זה בדיוק מה שלברון עשה שהיה צעיר, שהיה יותר אתלטי וגדול מכולם. היו נותנים לו שני מטר והוא היה עדיין הולך לסל (כמו זאיון) דרך אגב.
ומה לגבי שאק, היה ההגדרה במילון לכוחניות ודומיננטיות בשיאו.
.
אתה משחק עם מה שיש לך. טמבל מי שלא מנצל את היכולות שלו

דה שוט
דה שוט
16/12/2022 6:09:43
Reply to  Smiley

צודק. ועדיין טמבל מי שצופה במילווקי. רואים אותם רק נגד קבוצות אטרקטיביות

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 6:52:34
Reply to  דה שוט

אמת. דוחים לצפייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אמת אי אפשר לצפות בבאקס.

לברון ציון יאניס נהנים ממטרייה שיפוטית עצומה רק בwwe.
באירופה הם היו סובלים. יאניס פחות כי הוא הכי גדול והכי חזק אבל ציון ולברון שחקנים של 10 15 נק באירופה בטח לברון הנגר שהיה בשיאו

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 6:52:11
Reply to  Smiley

השיפוט, השיפוט.
מתקיף שיוזם מגע ונכנס במגן לא צריך ללכת לקו.
יאניס לא רק שמשתמש בפיזיות שלו (לגיטימי), אלא גם הולך לקו 12 פעמים.
רוצח ויורש.
שיילך לקו חצי ויכפיל את כמות עבירות התוקף ולא תהיה לי בעיה איתו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Wwe איי מייד א קונטקט.
איך הכדורסל היה נראה אחרת בחוקי שכונה אח…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 4:44:53

זה נכון
אבל גם בלי כל הקטע הפיזי ועזרת השופטים (מבחן העין וההיגיון), אני חושב שהוא כן שחקן טוב גם אם לא היה ממרפק כל הזמן. חושב שהוא מתייחס לעבודתו ברצינות רבה. יותר רציני מאמביד ובטח שיותר מעץ-יון.

geffenre2
geffenre2
16/12/2022 6:03:12

נהדר לראות עד כמה ממפיס מתחת לרדאר גם כשהם במקום שני (בואכה ראשון) במערב, מנצחים את אחת ההגנות הטובות בליגה ב41 הפרש, ואנשים מעדיפים לעבור לראות את הפליקנס כי הם הדבר החם החדש (ובצדק! מגיע לפלקינס קצת נחת אחרי שנתיים ראשונות קשות של זאיון).

geffenre2
geffenre2
16/12/2022 6:03:40
Reply to  geffenre2

ומשום מה התגובה הגיעה לכאן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  geffenre2

ממפיס כבר פינקו אותנו בעונה סדירה טובה אז זה לא מפתיע אף אחד עכשיו המבחן שלהם זה הפלייאוף

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 6:53:35

הוא מאוד רציני ועובד קשה אבל אממה – כדורסל, אין לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לו המון כדורסל והוא עדיין טופ 5 עולמי גם בשיפוט של חוקי שכונה. אל תשכח שהוא התחיל לשחק בגיל 16 בלי בסיס בכלל.
הבעיה שחוקי הwwe הופכים אותו למאוס לצפייה כמו עוד רבים אחרים.
אין מה חבוא אליו בטענות הליגה רוצה wwe ונותנת שריקות אז לא תיקח?

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 4:11:56

פאק, ג'ורג' היל עדיין חי

Smiley
Editor
16/12/2022 4:39:16

יודוניס האסלם עדיין חי … עם 11 דקות וחמישייה פותחת

Smiley
Editor
16/12/2022 6:18:10
Reply to  Smiley

Haslem Gets First Start Since 2020
42-year-old veteran big man enters starting lineup for shorthanded Heat

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

ניצחת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 4:45:39

אבל כוחו דל עדיין במותניו ומעלה.

דה שוט
דה שוט
16/12/2022 4:31:08

הלו הלו תגידו מה שקורה בממפיס זה אמיתי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 4:50:38
Reply to  דה שוט

זו היתה הזמנה מיוחדת
שמע סיפור, אתמול שילמתי מאה זוז למחשפה (בח גרונית) מכרם הת'מנים. היא בעצם מכשפה שיושבת ברחוב הכובשים ולועסת כל היום ג'ת. ביקשתי שתשים קללה על הראש של יאניס. אתה תתפלא, אבל כשסיימה, במקום להגיד אברה קדברה, היא אמרה….
חאב-א שוט. אז ידעתי שיאניס ומילטון עצורים ולא יפגעו מול הגריז.
מא מספר לך איפה בכובשים היא יושבת שלא תביא חאב-א על טייטום ובראון.

דה שוט
דה שוט
16/12/2022 6:08:16

תירגע, וגם אברי והאווי – אני מכריז השנה אתם אלופים. זה כבר סגור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 6:20:15
Reply to  דה שוט

לא יודע אם אלופים כי צריך לעבור את יאניס קודם, אבל אם נעבור אותו אז כן, בסבירות גדולה.
יהיה נחמד אם למרגרינה תהיה אליפות רוקי כמו לנרס.

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 6:55:33

הכל תלוי בשיפוט. אם ירצחו אתכם לא תעברו. אם ייתנו לשמור תעברו – הם שבלוניים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 9:40:21

+1966
מי אמר טוני בראדרס עדיין פה ולא קיבל?

דה שוט
דה שוט
16/12/2022 4:42:33

מוראנט זה מה שסבתי עליה השלום הייתה מכנה ״שד משחת״

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 4:51:18
Reply to  דה שוט

חור התXת

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 6:55:47
Reply to  דה שוט

100+

Smiley
Editor
16/12/2022 4:43:47

נראה לי הבאקס שכחו שהם גם אמורים לשחק היום ולא רק לעלות לפרקט

shadow
shadow
16/12/2022 4:57:30

הליגה הזו לא מפסיקה להפתיע בשיאי שפל אין מה להגיד "מקצוענים" העיקר שמוכרים הרבה נעליים ומרצ'נדייז.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 4:58:44

לראות ממפיס נגד מילווקי כבר כואב לעיניים אז אנא עובר לגובר, אבל אין רודי אז אני עם?
עם מי עני? עם העניים? לא!
יוטה לא לעניים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 4:59:57

ציון בדרך להיות יאניס 2? או אמביד 1.5?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוליוס רנדל עם פציעות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 5:05:05

יוסטון מתקרביםג'ימי שוב בלואוד?
ממממממ לא.
טיילר הירו עם 10 שלשות, וואו. זה לא שיא מועדון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 5:06:24

הוא מתקרב לשיאים של סטף ולווין (14 ו 13 בהתאמה)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 5:25:11

טוב, נסגר על 10 שלשות, השיא של סטף לא נועד להישבר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 5:09:08

אם ציון טנק אברמס אז יאניס מרכבה סימן 4

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 5:12:23

מדהים איזו השפעה יש לגימי. יוסטון חזרו בסוף השלישי והשלימו מהפך בתחילת הרביעי.
אבללללללללללללללללללל גימי….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 5:16:46

עכשיו הוא מחטיא 2 מהקו.
לקח שאכטה אחת יותר מדיי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 5:40:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוליניק מנסה כניסה לסל וציון מועך אותו כשהוא מדלג לו על הגב. אוליניק מאבד ולא מקבל עבירה.

Smiley
Editor
16/12/2022 5:44:01

יפה לראות את פארסונס באולפן אחרי התאונה שעבר

Smiley
Editor
16/12/2022 5:48:30

הפליקנס מציגים איך מאבדים עשתונות בדקות הסיום של הרבע השלישי

IDO
IDO
16/12/2022 6:04:06

יאללה יוטה.

דה שוט
דה שוט
16/12/2022 6:05:38

אוי אוי ג׳ורג׳י בוי וקאוואי נותנים בלואוד כמה צפוי. ביזיון בית הדין

דה שוט
דה שוט
16/12/2022 6:14:32
Reply to  דה שוט

גם ג׳קסון זובאק וקאנארד לא משחקים. אשכרה כל החמישייה החוץ. ותראו יקרה נס והם גם ינצחו. פורס-מז׳ור

Smiley
Editor
16/12/2022 6:07:00

קסלר שיחוק של הג'אז

IDO
IDO
16/12/2022 6:08:16

ליתרון.

דה שוט
דה שוט
16/12/2022 6:12:31

הערב זה ל״א נס ציונה

IDO
IDO
16/12/2022 6:15:29

הגורדן הנכון JC

Smiley
Editor
16/12/2022 6:15:34

לא נראה לי אי פעם בהיסטוריה של הליגה הייתה קבוצה פצועה\בלאוד כמו הקליפרס בשנתיים האחרונות

IDO
IDO
16/12/2022 6:17:29
Reply to  Smiley

גולדן סטייט

רן הנרגן
רן הנרגן
16/12/2022 6:18:14
Reply to  IDO

לא נכון

IDO
IDO
16/12/2022 6:19:47

של לפני 2 עונות

Smiley
Editor
16/12/2022 6:17:05

מקולום בולר. כשרון התקפי ברמת הקיירי

IDO
IDO
16/12/2022 6:18:09
Reply to  Smiley

ושכל שעובד.

Smiley
Editor
16/12/2022 6:17:50

Tyler Herwob
@WorldWideWob
·
Follow
The Jazz are the jeweler from Men In Black whose head always grows back after you shoot the lights out.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 6:17:57

נהדר לראות אולם מלא ביוטה ואיך הם מעודדים את הקבוצה הסימפטית הזו.

רן הנרגן
רן הנרגן
16/12/2022 6:21:18

כך פתאום אחרי אין ספור ניסיונות של QBים שכולם התקשו למסור ליותר מ 8 מטרים פתאום יש ל 49נינרס QB שיודע לזרוק לעומק, אחד שנבחר במקום האחרון בדראפט.

IDO
IDO
16/12/2022 6:23:01

על מה אתה מדבר???

Smiley
Editor
16/12/2022 6:24:38
Reply to  IDO

הוא לא יודע שהיום הציגו את יתר הסגלים לקראת הסופר ראגבי

IDO
IDO
16/12/2022 6:25:36
Reply to  Smiley

על מה אתה מדבר????

Smiley
Editor
16/12/2022 6:26:53
Reply to  IDO

נכון, שכחתי שאתה יותר בענייני הקריקט

IDO
IDO
16/12/2022 6:27:32
Reply to  Smiley

טניס

Smiley
Editor
16/12/2022 6:29:14
Reply to  Smiley

אז אין מה לבנות עליך לקראת מרץ במלבורן
One weekend, one venue, 12 teams, and six matches to light up Melbourne in March 2023.

IDO
IDO
16/12/2022 6:30:38
Reply to  Smiley

אני יותר בעניין ינואר במלבורן.

IDO
IDO
16/12/2022 6:31:07
Reply to  Smiley

אבל אם תקנה לי כרטיס אני אבוא לראותן

רן הנרגן
רן הנרגן
16/12/2022 6:45:27
Reply to  IDO

עידו, אתה היחיד כאן שהקבוצות האוסטרליות נמצאות בתחומי הידע שלו. אני מדבר על אלו מסאן פרנציסקו

IDO
IDO
16/12/2022 6:24:18

אוליניק יא מלך

Smiley
Editor
16/12/2022 6:26:06

רוטציות נוראיות בהגנה של הפליקנס. באים לעזור מקלרקסון ומרקנן וחוטפים 2 שלשות

IDO
IDO
16/12/2022 6:26:19

מרקנן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 6:28:08

לאורי מרקקן
איזו שלשה של הקקן

IDO
IDO
16/12/2022 6:29:21

יוטה עם ובלי קונלי. שמיים וארץ!

Smiley
Editor
16/12/2022 6:30:15
Reply to  IDO

השתלת מוח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/12/2022 6:30:58

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השופטוטים לא שרקו שם עבירה של ציון על אוליניק.
כל תוקף כזה ששורקים במקומות אחרים ולא שורקים על יאנילברוציון…

Smiley
Editor
16/12/2022 6:31:29

איזה משחק משוגע!

IDO
IDO
16/12/2022 6:32:15

אני לא מריח הארכה!

Smiley
Editor
16/12/2022 6:34:40

חסימה נקייה

IDO
IDO
16/12/2022 6:35:46

ווווה איזה קריאה קשה. לא יודע…

IDO
IDO
16/12/2022 6:36:21
Reply to  IDO

נראה בדרך למעלה

Smiley
Editor
16/12/2022 6:37:48

דני איינג' לא מאמין שזה קורה לו… הוא עושה הכל לפי הספר שלו ועדיין הג'אז מסרבים להפסיד

IDO
IDO
16/12/2022 6:38:20

חסימה חוקית.
הרחתי לא נכון . יש הארכה.
חוש הריח שלי מקולקל. בטח יש לי קוביד… 🎂

Smiley
Editor
16/12/2022 6:40:55
Reply to  IDO

זה לא קוביד, אתה פשוט עם נעליים ולא יחף

IDO
IDO
16/12/2022 6:43:55
Reply to  Smiley

ברור… יש שלג בחוץ.

IDO
IDO
16/12/2022 6:42:53

מיק קונלי לוקח עליו את ההארכה

IDO
IDO
16/12/2022 6:53:11

משהו מריח עוד הארכה???

Smiley
Editor
16/12/2022 6:57:09

איזו הגנה של קונלי וקלרקסון על מקולום

IDO
IDO
16/12/2022 6:58:44

ברח הצב לשקנאים.

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 6:58:59

הלואודרס הלכו אול-אין (שזה אומר אול-אאוט)

IDO
IDO
16/12/2022 7:03:07

משחק מצויין. 2 הקבוצות ראויות לטופ 4 מערב.

IDO
IDO
16/12/2022 7:04:46

מחר 2 משחקים טובים.
פילי נגד לוחמים
ודאלאס נגדנו

אשך טמיר המקורי
16/12/2022 7:06:59

שדואו, שאלה לגבי תורת הנעליים.
אני מבין את הרציונל של ללכת יחף.
אבל איך אתה מסביר את זה?
https://www.facebook.com/museum.of.artifacts/posts/pfbid02QK5zDDEy5xEScATJfMZ3vojYn4jZiNwy4BgM22nXDRf4mUN6H7je4Uom42acHPWQl
סתם משהו שנתקלתי בו בפייסבוק

IDO
IDO
16/12/2022 7:09:42

לא נראה לך תמוהה שחבל מחזיק 9000 שנה?
זה קונספירציה זולה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן קלרקסון שלח את גורדן פול לעלי אקספרס
מנחם העלה פוסט על הפליקנס מאז הם הפסידו 2 רצוף 😁
גה מוראנט הפך את האיילים למטלית
קאווי החזיק בשיא של 3 משחקים ברצף חחחחח כמו גימי שהיום חזר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/12/2022 10:36:56

נכתב באקס ב-6. מדוע לא ממפיס ב-41?