ישר מהאולם: ספורטלנד- האימפריה מכה שנית

ישר מהאולם: ספורטלנד- האימפריה מכה שנית

ערב STAR WARS במודה. למשחק מינסוטה בק-טו-בק נשארה (יודה) וקיבלה בראש 112-133 . דיים עם 38 גלקסיות (11/17 מהחלל החיצון) ג'רמי R2D2 גרנט עם 24 , יוסוף נרקי-צ'ובאקה עם 14 ו-16 משובטים.

בצד האפל, דיאנג'לו ראסלורד סית' עם 23 ורודארת' ויידר גובר עם 16 ו-20 כוכבים נופלים מתים. מתנצל, בגדול אני טרקי.

זה לא מג"ב איו"ש

לפני המשחק ניסיתי לראות עם מישהו מהעיתונאים המסקרים זוכר אם אי פעם היה משחק בק-טו-בק נגד אותה קבוצה במהלך העונה הרגילה. כולם גירדו את פדחותיהן המתדלדלות ולא הצליחו, כנראה שזה דבר חדש בליגה ויש לזה יתרונות וחסרונות. לפני יומיים הבלייזרס ניצחו את הוולבס ( נטולת קרל-אנתוני-פלפטין ) 118-124 בריצה קטנה בסוף המשחק, אתמול כבר הייתה תצוגה הרבה יותר משכנעת כאשר המקומיים הובילו כל ארבעים ושמונה הדקות, עשו ריצת 4-16 בסוף הרבע השלישי ( בזמן שפינץ' עומד ולא לוקח פסק זמן לעצור את המפולת ), עלו ליתרון שהגיע עד -27 בשיא והמשחק היה גמור אפילו לפני הרבע האחרון. דיימיאן עשה 8/10 ל-3 בחצי הראשון ( איזה תענוג להיות באולם כאשר דברים כאלה קורים ( ולא לראשונה…) ), השווה שיא קריירה לשלשות במחצית אחת והקהל רצה והריע כדי שייכנס ברבע האחרון ויינסה לשבור את שיא השלשות של כל הזמנים במשחק אחד (14) אבל כבר לא היה עניין. תגובות וידאו של סוף המשחק :

מינסוטה - הקבוצה עוד "ג'לינג" עם הסגל החדש אחרי הגעת גובר, בטח עם הפציעה של טאונס ונראית מאוכזבת מהתוצאות עד עכשיו אבל בונה על שיפור והתקדמות.  לדעתי, יש להם ארבעה שחקנים מצויינים ( גובר, טאונס,אדוארדס וראסל ) אבל עם סגנונות משחק שלא מתאימים אחד לשני.   ראסל הוא סקורר ולא מייצר עבור אחרים, כאשר  הוא רק קלעי ולא חודר כדי לייצר ( אחד מקלעי המיד-ריינג' הטובים בליגה ) . הוא לא מנהל משחק ולא עושה אף אחד יעיל יותר כאשר אדוארדס וגובר צריכים שמישהו ייחפש אותם וימסור להם בזוויות וזמנים נכונים כדי להיות מאוד יעילים ואפשר לשים לב במהלך משחקים שזה לא קורה.   אדוארדס קצת מבואס מזה על ומחוץ לפרקט ורואים לו בעיניים.  טאונס שחקן נהדר, בעיקר התקפית, אבל גם לא יוצר חיבור וגם לא מסוגל לשמור על פורוורדים זריזים ממנו. הקבוצה חלשה בריבאונד (הובסה אתמול 37-54 כאשר גובר לקח 20 מתוכם!) , בינונית באסיסטים והיא קבוצת הקליעה לשלוש השנייה הכי חלשה בליגה (ס"א). 

ההתמשכנות על גובר ייצרה סיוטאציה של חוסר איזון וריווח מקצועיים ולדעתי הם צריכים לחפש רכז יוצר ואחראי ( עם כל הכבוד לתרומה של ג'ורדן מקלאפלין ) ואולי עוד טרייד גדול לפני שאגואים שם יהפכו למלחמת כוכבים… גם החלפת מאמן צריכה להיות על הפרק ולא לחכות לטריולגיה הבאה.

בנוסף,ההצלחה היחסית של פורטלנד,יוטה וסקרמנטו, ביחד עם הווריירס שעוד מאחורה ואולי הלייקרס שייעשו ריצה- הקבוצה במצב של אפילו לא לעשות פליי-אין ואז לוקאס יצטרך להביא תסריטאי חדש על אמת.

בגזרת הבלייזרס הייתה אתמול שמחה ועדנה: הקבוצה יוצאת עכשיו למסע של שישה משחקי חוץ בטקסס והסביבה ונשאית על גלי הנצחון הכפול. יש תחושה של באלאנס יחסי והבנה של מה היכולות והדרך שבה הקבוצה רוצה לשחק. לקבוצה שלושה שחקנים עם ממוצעים מעל 20 נקודות (דיים,אנט וגראנט ) שזה מצרך מאוד נדיר בליגה.

ג'רמי גראנט באימון- בחור ושחקן ברמה גבוהה מאוד. נפתחנו על ההצגה של אח שלו במדי טורק טלקום נגד פנרבחצ'ה בראשון. הוא אינטילגנט ,רהוט וזורם. הבלייזרס חיכו לפורוורד ברמה כזאת (שומר את השחקן הכי טוב של הקבוצה השנייה כל משחק, 46% לשלוש ) עוד לפני שאל-פארוק-אמינו עזב… אבא שלו שיחק פה בקבוצה וחיבור אישי בינו ובין דיים קרה במדי הנבחרת בזמן האולימפיאדה. הדיבור הוא שהוא מקבל הארכת חוזה בשנייה שמותר לתת לו.

אמנם האינטנסיביות ההגנתית קצת נחלשה ורוח ההתרגשות של ההתחלה עברה אבל כולם פה מסופקים מהמאזן , הדרך והצ'אנסיודה שמציגים עד עכשיו. אבל … חלק גדול מהנצחונות הושגו בנצחונות מאוד דחוקים ( וגם חלק מההפסדים ), הקבוצה כן , בעיניי, מאוד תלוייה ביכולות של דיים להביא נצחונות ליגה במהלך העונה ויש עדיין כשלים גם בהגנה (אישית ואזורית ( הקבוצה הכי שומרת אזורית בליגה )) וגם בניצול מצבים התקפיים, בשל איבודי כדור וחלוקת זריקות ( שוט דה בול ג'וש הארט- אתה פנוי לגמרי) .. גם תרומת הספסל יחסית חלשה, בעיקר ביצירת נקודות ויש אלמנטים לשפר.

שיידון שארפ- הרוקי המלהיב והקופצני של הבלייזרס. צריך עוד ללמוד איך משחקים 5 על 5 ולהיות יציב. איתו רודני בילאפס עוזר המאמן .

ישנה תמימות דעים בקרב קבוצת העיתונאים המסקרים שג'ו סקייווקרונין-הGMׂ רואה , מבין ומוכן לעשות מהלכים כדי לשפר תוך כדי תנועה. המנדט ניתן לו על סמך האקטיביות ליצירת אפקטיביות שהוא מראה שיש לו וניכר שעוד תהיינה התפתחויות בגזרת הסגל בהמשך העונה. כרגע המטרה היא לאסוף נצחונות ולהשאר בתמונת הפלייאוף במערב האיכותי והצפוף כדי שאבירי הג'דיי מפורטלנד יגיעו רחוק.

אבירי הרוקי – שיישיי וג'בארי סקיי-ווקר
אנפרני סיימונס לומד להפוך לאובי וואן.
כשהוא מחובר לצד האפל הוא מאוד מסוכן.
טופ שלוש בליגה העונה בTAKE ן-MAKE של שלשות.
ה- SANDCRAWLER של ג'וש הארט קיבלה פנצ'ר

יש רק משחק בית אחד (שארלוט ) בשלושה שבועות הקרובים. מפנק את אילון בטוויטר : @orenmanor26

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. נחמד מאוד, כרגיל תודה על טור נוסף שעוקב אחרי הקבוצה הסימפטית הזו.
    .
    עושה רושם שהבלייזרס מצאו טיפה את האיזון בסגל מסביב ללילארד, שרק צריך לשמור על בריאות כי הוא השחקן שינצח את המשחקים החשובים בפלייאוף.
    ג'רמי גראנט יושב שם בול וסיימונס נכנס לתפקיד של מקולום (וכנראה שזה די אותו הדבר….)
    .
    ושמישהו ישריין את המקום של שארפ בתחרות ההטבעות. לילד הזה נוזל כשרון מהאוזניים. יופי של בחירה של הבלייזרס.
    .
    ואם במלחמת הכוכבים עסקינן, ממליץ על הסדרה The Mandalorian, שעומדת להעלות את העונה ה-3 אוטוטו.

  2. אורן, הדבקתי את הפוסט. כל פוסט מהאולם חייב להיות מודבק. אחרי הכל אנחנו הישראלים היחידים העושים זאת. הוספתי גם "ישר מהאולם". כדי שיהיה ברור. כתיבה מעולה שתענוג לקרוא אותה עם חיוך. אני שמח שגם לשחקני כדורסל ישנם תקרים (ג'וש הארט). תמונות מעולות

  3. כתבה נפלאה, כייף לקרוא, ובתור אחד שלא ממש מצליח לראות משחקים כתבות כאלו משלימות לי פערים משמעותיים, תודה רבה

  4. תודה רבה
    תהנה מהרוז גרדן כי בשבילי הוא תמיד ישאר כזה ולא משנה כמה שמות הוא יחליף כמו היכל הספורט ביד אליהו.

  5. אחלה טור, this is the way.
    זה נחמד לעשות ערבים של סטאר וורז. מזלכם שנפלתם על האימפריה מכה שנית, ולא על הrevenge of the Minnesota

כתיבת תגובה

סגירת תפריט