You are currently viewing סטף פוגש את יאניס ובוסטון את הלייקרס בשלישי נפלא / אהרן ברלין

סטף פוגש את יאניס ובוסטון את הלייקרס בשלישי נפלא / אהרן ברלין

ובכן, אני חוזר לשם נעוריי ואין מתאים מערב המשחקים המצוין הזה כדי לעשות זאת. חמישה משחקים איכותיים ביותר יהיו לנו הלילה כאשר אפילו יוסטון מתחילה להראות שרירים מול אריות הליגה. 5 מתוך 7 ה MVP האחרונים ישחקו הלילה, לא בא ברגל.

דן סניית' הוא אחד המוזיקאים המרתקים והטובים שפועלים כיום והשנה הוא הוציא אלבום אלקטרוני נפלא תחת השם Daphni. תהנו.

02:00     פילדלפיה 76'ס (12-14) – סקרמנטו קינגס (11-14)

הביתית

אמביד – 33.4 נק' למשחק. מקסי – 22.9. הארדן – 22.2. נקודות למשחק של כל הקבוצה – 110.7, מקום 22 בליגה. ריברס לא יכול או לא מסוגל להביא נקודות מהסגל המשלים שלו ויש לכך סיבה – פילי נמצאת במקום האחרון בליגה בכמות זריקות מהשדה. יש לה קלעים מצויינים ואחוזים אפקטיביים לא רעים בכלל אבל בכל מה שקשור ליצירת מצבי זריקה אין לקבוצה בכלל מה להציע. למרות שיש לה סנטר MVP אחוזי הריבאונד של הקבוצה הם מהנמוכים בליגה ויחד עם קצב משחק איטי היא לא מצליחה לתת מספיק הזדמנויות לקלעי השלוש הנהדרים שלה (מקום רביעי, מעל ג"ס ופיניקס. או במילים אחרות – זה לא נראה שיש לסיקסרס תכנית משחק מלבד לתת את הכדור לטריו ולקוות לטוב. זה נכון ששלושתם מחליפים ימי פציעות (הערב יהיה תורו של מקסי) אבל אין סיבה שהאריס, מילטון וטאקר לא ייקחו זריקות. ועדיין, פילי חמישית במזרח עם מאזן קרוב לחצוי. רק לדמיין מה קורה אם הקבוצה מתחילה להתחבר. לאלוהים פתרונים.

על אזרחי: מקסי

האורחת

מי במקום השני בכמות נקודות למשחק? ניחשתם נכון, סקרמנטו קינגס. למי יש הכי פחות פוזשנים בליגה? טעות, התשובה היא גם סקרמנטו. ההתקפה המלהיבה בליגה קצת האטה במשחקים האחרונים עם הפסדים לניקס ולבאקס (אפשר להבין) אבל ההתקפה המהירה והניצול המקסימלי של הפוזשנים שהיא מקבלת (קבוצת ריבאונד הגנה מעולה) מספיקה בשביל המקום החמישי והמכובד במערב. פוקס עם מספרים כמעט זהים לאלה של העונה שעברה אבל העבודה הלא-שגרתית שלו עם סבוניס מאפשרת הרבה מצבים נוחים עבורו ועבור שאר החברים. נתון מעניין – סקרמנטו משתמשת הכי פחות בפיק אנד רול בליגה. ההתקפה שלה מבוססת על האיום הכפול של פוקס וסבוניס כאשר האחרון נמצא קרוב לצבע ולא צריך לצאת לחסימות ולהתגלגל. והנתון המשמח – ההגנה מתחילה לעלות והקינגס מצליחים להתמודד עם משחקים איטיים יותר ומתבססים פחות על נקודות. המשך המגמה ויש לנו יופי של קבוצת פלייאוף.

על אזרחי: פוקס (ספק), אלכס לן

עוצרים בווגאס: האמת, משחק מעניין מאוד ואני חושב שלמרות כל התחזיות הקינגס יצליחו לגבור על אמביד ושאר המקרטעים ב 9.

02:30     מילווקי באקס (7-19) – גולדן סטייט ווריירס (13-14)

הביתית

המשחק של הערב מגיע אלינו היישר מווינסקונסין אבל אם לומר את האמת פשוט משעמם לדבר על מילווקי. כמה משמח שהיה הפסד שלשום ליוסטון במשחק שהיה כואב בעיניים אחרת הייתי צריך לכתוב את מה שכולם יודעים – יאניס בלתי עציר, הולידיי מנהל משחק חכם ומי שחשב על השילוב בין יאניס לבין עוד סנטר כמו לופז צריך לקבל פרס נובל. הבעיה היא שמידלטון חוזר וזה אומר שלליגה שוב לא יהיה הרבה מה לעשות חוץ מלחכות שהשלשות של הבאקס יצאו החוצה כמו שקרה במשחק הקודם. מה שכן ההתקפה עדיין מקרטעת (בכל זאת, הסקורר השני ישב על הספסל רוב העונה) ואם רק ההגנה ויאניס מספיקים בשביל המקום השני בליגה אז יש לנו 29 קבוצות בבעיה.  

על אזרחי: הולידיי (ספק)

האורחת

איזו הצהרה. חדוות החיים חוזרת לגשר הזהב ואנחנו כאן כדי ליהנות ממנה. עם שישה ניצחונות מתוך תשעת המשחקים האחרונים הלוחמים מתחילים לחזור לעצמם אבל עדיין לא מצליחים לייצר יציבות. לאורך כל העונה היה לה רצף אחד של שלושה ניצחונות רצופים וכל השאר היו בתוך זמנים של חוסר יציבות חלקי. הקושי המרכזי של הווריירס כרגע הוא החיסרון של וויגינס שהגיע בעיתוי הכי גרוע שיש. דווקא עכשיו כשההגנה מתחילה לטפס בדירוג וההתקפה מתחילה להזכיר את השנה שעברה יש צורך בעוגן ההתקפי וההגנתי שוויגינס נותן. הוא היחיד מלבד סטף שהגיע לעונה הזאת חד כבר מההתחלה והחיסרון שלו מורגש. לפחות פול מקבל יותר דקות כפותח ואם זה יגרום לו להיות יותר מרוצה יש מצב שזה ישתלם. המספרים של ג"ס מתעתעים וזה בעיקר משום שהיא קבוצה שיכולה לנצח כל אחת ולהפסיד לכל אחת. בדרך כלל לא רואים דברים כאלה מקבוצה שזכתה באליפות אבל יש משהו עדיין ניסיוני, בעיקר בניהול הספסל, במשחק של הלוחמים שככל שיתגבש יוכל לעשות הרבה צרות. הלילה נראה אם הניצחון על בוסטון היה תוצאה של קהל ביתי או שג"ס חזרה להיות במפה.

על אזרחי: וויגינס

עוצרים בווגאס: הווריירס בחוץ, מול הבאקס. מילווקי ב 5

03:00     יוסטון רוקטס (18-8) – פיניקס סאנס (11-16)

הביתית

הורסת המסיבות של הערב: שלושת הניצחונות האחרונים של יוסטון היו על פיניקס בנקודה, פילי בשתי הארכות ומילווקי בחמש נקודות. הסיכוי שיוסטון ינצחו שוב, למרות כל הכיף בלראות את ג'יילן גרין, שווה לסיכוי שאייטון יזרוק שלשה. זה אפשרי אבל לא הייתי מהמר על זה למרות היותי מהמר גרוע (ויש סטטיסטיקה!)

על אזרחי: טייט

האורחת

פיניקס במקום הרביעי במערב אחרי הפסד במשחק שהריח פלייאוף אבל העלה את מפלס הדאגה ביחס לשמשות. ארבעה הפסדים רצופים, חמישה מתוך השישה האחרונים כאשר אחד היה ליוסטון (מה נסגר איתה?) ושתיים היו השפלות. למרות הפציעות הרבות הגרעין הקשה של פיניקס שיחק כמעט את כל המשחקים העונה ולאחרונה נראה שמשהו מתחיל להתרופף בעיקר בחלק ההגנתי. ההגנה של פיניקס במקום ה 12 כרגע ובעשרת המשחקים האחרונים (מאזן 5-5) היא במקום ה 22. הקושי ההגנתי קשור בעיקר בצבע – על קשת השלוש פיניקס מאפשרת הכי פחות שלשות למשחק מכל קבוצה אחרת בליגה. הן אמנם נכנסות באחוזים גבוהים אבל השחקנים מכריחים את היריבות להיכנס פנימה ושם הסאנס חוטפים. בכמויות. אייטון עם הרייטינג ההגנתי כמעט הכי גרוע בקבוצה עם 114.1. בעונה הקודמת הוא עמד על 107.7. וכל מילה מיותרת.

על אזרחי: בוקר, ג'ונסון, וושינגטון

עוצרים בווגאס: אם פיניקס מפסידה גם את זה (למרות שבוקר בחוץ) לא הייתי ממליץ לכם להתקרב לגיא. סאנס ב 15

04:00     יוטה ג'אז (14-15) – ניו אורלינס פליקנס (8-18)

הביתית

יוטה מצליחה בשיניים לשמור על מאזן חיובי. אחרי שלושה משחקים בלי מרקנן הוא חוזר להרכב וינסה לעצור את הדימום של הקבוצה שמתחילה לצנוח בדירוג ונמצאת כבר במקום ה 10 במערב. מה שמעניין הוא שלמרות רצף ההפסדים יוטה מחזיקה עדיין באחת ההתקפות הטובות בליגה. הקושי שלה במשחקים האחרונים שייך להגנה שנמצאת במקום ה 24 בליגה ולא מצליחה להתמודד עם יכולות אישיות של כוכבים בקבוצות יריבות. אין בקבוצה מגן עילית שיכול לקחת על עצמו שמירה על שחקנים כמו לוקה או מוראנט וכך יוצא שהקבוצה בנויה בעיקר על ההתקפה המלהיבה שלה ועל ניסיון לחיפוי בהגנה. בקיצור, יוטה מתחילה להזכיר קצת את קבוצת הטנקינג שהיא אמורה להיות למרות שמוקדם מאוד עוד להספיד אותה.

על אזרחי: סקסטון

האורחת

הקבוצה החמה בליגה מגיעה ליוטה כדי לסמן עוד וי בדרך למקום הראשון בליגה והיא נראית פשוט נהדר. זאיון מצטרף לרשימה האינסופית של ביגמנים שלא משחקים בעמדה 5 ומעדיפים להתחיל את האיום שלהם רחוק מהסל. הוא עדיין צריך לשפר את הזריקה מהקו כדי ששחקנים לא ישלחו אותו לשם לזרוק לבנים אבל היעילות והאופן שבו הקבוצה מתואמת הופכת אותה לחובת צפייה. העומק של הקבוצה נפלא עם 8 שחקנים שקרובים ל 10 נקודות וידיעה שבכל ערב נתון אחד מהם יכול להתפוצץ. הלילה הם יחסרו את אינגראם מה שיהפוך את המשחק לשיוויוני יותר מהרגיל.

על אזרחי: אינגראם, הרברט ג'ונס

עוצרים בווגאס: גם בלי אינגראם קשה לראות את יוטה מצליחה להתרומם מול השקנאים. נ"א ב 12.

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (15-11) – בוסטון סלטיקס (7-21)

הביתית

יריבות כפולה! הלייקרס נגד בוסטון, לברון נגד בוסטון, מה יכול להיות יותר טוב מזה. אחרי תקופה טובה הלייקרס עצרו שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון על דטרויט ועדיין לא מצליחה לתת לנו להבין לאן היא הולכת, בעיקר התקפית. ללייקרס יש ערימות של גארדים אבל חוץ מסנטר שביום טוב הוא אחד השחקנים הטובים בליגה ושחקן קשיש שביום טוב הוא אחד השחקנים הטובים בליגה חסרה פיזיות לשחקנים של האם. הלייקרס חוטפים הרבה נקודות בצבע וכשדייויס על הספסל אין כמעט מי שידאג לשמור על הצבע. מצב הריבאונד סביר וההגנה שהייתה טובה מאוד נמצאת איפשהו באמצע וקשה לראות איזה מקום לשיפור יש בסגל המוזר הזה. נקודה למחשבה: בבית הלייקרס משחקים בקצב של 101.25 למשחק (שווה ערך למקום 9 בליגה) ונמצאת במאזן 6-6. בחוץ? 104.69 (מקום ראשון בפער) ומאזן לא מחמיא של 9-5. בקיצור – הלייקרס רצים מהר מאוד משום מה במשחקי חוץ וזה עולה להם באיבודים ובחוסר סדר. לא ברור למה.

על אזרחי: טוסקנו-אנדרסון, ווניין גבריאל

האורחת

איזה כיף שבוסטון עם שני הפסדים רצופים. לא שיש לי משהו נגד הירוקים חלילה (להיפך, הייתי בעדם בגמר האחרון) אלא שטייטום וחבריו יפגשו את הלייקרס עם רצון להוכיח. שני ההפסדים הרצופים האלה מצטרפים לעוד שניים בתחילת העונה והם שני הרצפים השליליים היחידים שהיו למובילת הליגה. קשה להאמין שהיא תיכנע בפעם השלישית ברציפות בלי מאבק, בטח לא מול הנמסיס המיתולוגית. בוסטון ידועה כמי שיש לה משחקים בהם אף אחד לא פוגע והיא צריכה למצוא פתרון במקרים כאלה. בינתיים אין סיבה לדאגה עם סגל איכותי שעוד עלול להשתפר עם בואו של רוברט וויליאמס והורפורד ובעיקר התבגרות רבתי של הכוכב הראשי שמבצע הרבה יותר החלטות נכונות. אגב, בוסטון היא אחת הקבוצות החלשות בליגה כשזה נוגע לנקודות מהזדמנות שנייה ודרך איבודים. יש לה מספיק כח אש כדי לפגוע בפעם הראשונה.

על אזרחי: הורפורד, רוברט וויליאמס

עוצרים בווגאס: יש לי תחושה שלירוקים לא תהיה תשובה לדייויס. לייקרס ב 8 במידה והגבה וגם לברון משחקים.

Subscribe
Notify of
178 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
zivovivo
zivovivo
13 בדצמבר 2022 16:02

הקינגס הפסיד בצסע אזרחי למילווקי טלניקס ודווקא הניקס הרשימו אותי יותר. הם לא לקינגס סיכוי הסתערו מההתחלה וזה היה נוק אאוט אם הניקב מסוגלים להיוץ עקביים הם יעשו רעש. מקןוה דחנצחו הלילה בפילי משחק מעניין,אני אוהב את מקסי וחבל שלא ישחק

אור
אור
13 בדצמבר 2022 16:33
Reply to  zivovivo

עכשיו נסה שוב, אבל לאט.. 🙂

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2022 1:06
Reply to  zivovivo

מסכים כמעט עם כל מילה שהבנתי (שזה לא הרבה). זה היה חזק מה שלקחת חחח ? (נא לקבל את העניין בהומור).

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 1:26
Reply to  thetroll

+1966
העיקר הומור, כי זה בידור לעמונים וגם ליבוסים

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2022 2:00

היבוסים זכורים לי אבל העמונים שכחתי משום מה תודה שהזכרת לי אותם. חחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 3:35
Reply to  thetroll

ויש גם ההמונים

אור
אור
13 בדצמבר 2022 16:35

תודה אהרן, ניצחון על הסלטיק בהחלט יהיה מרשים עבורנו

איצקו
איצקו
13 בדצמבר 2022 17:16
Reply to  אור

הלייקרס זה החידה של הליגה כרגע אבל לא רואה סיטואציה שבה הסלטיקס מפסידים היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

הטראקרס ינצחו היום אם דיוויס ישחק

NBA בדם
Editor
13 בדצמבר 2022 17:17

צמד הכוכבים של בוסטון מעלה תהיות מה באמת כל אחד נותן ואיזה סוג כוכב כל אחד מהם.
לעניות דעתי ג'ייסון טייטום מזכיר את פול ג'ורג' וג'יילן בראון מזכיר את ג'ימי באטלר.
נתחיל עם ג'ייסון טייטום שמזכיר מאוד את פול ג'ורג' בשיאו והנה ההסבר:
1.דומים בגודלם ושניהם שומרים טובים (pg קצת יותר טוב בתחום בשיאו).
2. נפיצים מ3, אך לא עקביים כסקוררים שיכולים להתחמם ולהתקרר לרגעים לא מעטים במשחק.
3. מעבר לתכונות שלהם על הפרקט הם לא ידועים כמנהיגים דגולים, אבל הם דמות חיובית בחדר הלבשה.
4. נחשבים לשחקני אלפא (pg לפני המעבר לקליפרס היה כך כל הקריירה) ולכאלה שאפשר לבנות סביבם קבוצה לאליפות.
ג'יילן בראון מזכיר את ג'ימי באטלר בשיאו והנה ההסבר:
1. אותו גודל של סקנד גארדים קשוחים ומחוספסים ששומרים פשוט ברמה הכי גבוהה שיש ולא מתפשרת.
2. בינוניים ומטה מה3, אך טובים יותר מחצי מרחק ומחדירות כוחניות.
3. נחשבים אפורים אך קשוחים, לא מוערכים מספיק, אך ברגע האמת שחקנים עם אופי קשוח ואקח אותם על שחקנים אוברייטד (יחסית)כמו טייטום וג'ורג'.
4. לא נחשבים כשחקנים שאפשר לבנות סביבם , כמספרי 2 טובים אך לא כשחקני טופ 10 אף פעם.

Avri
Avri
13 בדצמבר 2022 17:47
Reply to  NBA בדם

השוואה מעניינת ויש בזה משהו, אבל לדעתי גם לא לגמרי נכונה. טייטום בטיר גבוה יותר מזה של ג'ורג'. ג'ורג' בשיאו היה כוכב-על אבל לא בשורה הממש-ממש ראשונה. טייטום כבר לגמרי שם. התקפית טייטום הרבה יותר מגוון והרבה יותר יעיל מג'ורג'.
לגבי ג'יילן וג'ימי, קודם כל ג'ימי לא יאהב שאמרת עליו שאי אפשר לבנות עליו קבוצה. להזכיר, הוא הוביל קבוצה כמספר 1 לגמר הליגה ובכלל רוב הקריירה שלו הוא מספר 1 בקבוצה שלו (למעט בהתחלה עם רוז ועונה אחת עם אמביד). גם הסגנון משחק שלהם לא ממש דומה כשג'יילן מתבסס הרבה יותר על האתלטיות שלו. גם האופי מאוד שונה – ג'ימי ערס מהשכונה וג'יילן אינטלקטואל שמדבר בשקט.

NBA בדם
Editor
13 בדצמבר 2022 18:16
Reply to  Avri

טייטום אולי מוכשר ונפיץ יותר, אבל לא יציב התקפית וג'ורג' שהוא מגן עילית, מקזז את הפער הקטן התקפית בינהם. (אם ישנו).
לגבי באטלר, אף פעם הוא לא קיבל הכרה של שחקן מהטיר הגבוה ביותר, על אף כמה תצוגות מטורפות בפלייאוף שכוכבים עליונים לעיתים לא מספקים.
נכון שבאטלר בניגוד לבראון הוא מנהיג קולני ודמות מיוחדת בחדר הלבשה, אבל שניהם קשוחים במשחקם ומשחקים טוב יותר ברגעים שצריך להתעלות.
בראון אולי יותר מתבסס על האתלטיות שלו, אך באטלר מתבסס על חוסן גופו. ככה זה שיתרונם הפיזי ממומש בהחלט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

השוואה יפה אבל טייטום>פול גורג בשיאו
ובאטלר>בראון בכל יום

NBA בדם
Editor
13 בדצמבר 2022 22:22

לוקח את pg של אינדיאנה על טייטום וכמובן את באטלר על בראון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
13 בדצמבר 2022 18:22

מצוין אינד… אהרון, תודה רבה.
.
ערב מעניין. הסלטיקס בבק-טו-בק, אבל מאמין שינצחו. באקס מול גולדן סטייט יכולה להיות סדרה מעניינת מאד, ואולי עוד תהיה, אבל ממשחק אחד בדצמבר יהיה קשה ללמוד משהו. הסאנס ינצחו, בהחלט.

דה שוט
דה שוט
13 בדצמבר 2022 18:27

תודה אברון.
הסלטיקס יינגפו – אם דייוויס ישחק. אין להם מי שיתמודד איתו.

דה שוט
דה שוט
13 בדצמבר 2022 18:27
Reply to  דה שוט

אהרון
🙂
(אברון זה כמעט לברון חחחח)

NBA בדם
Editor
13 בדצמבר 2022 19:09
Reply to  דה שוט

ווואויי וואוויי מה עשית רחמנא ליצלן
תבקש סליחה ומחילה מאהרון.😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣

Jonathan
Editor
13 בדצמבר 2022 19:14

מצוין. תודה על הפריוויו.

Dor
Dor
13 בדצמבר 2022 19:48

מעולה אהרן. הפורמט שלך למשחקים והניתוחים נהדרים, ממש כיף לקרוא. אני דווקא עם הג׳אז פילי ואפילו הלייקרס (הסלטיקס ב back to back ואין להם גבוהים). החבר׳ה של גיא יפרקו עצבים על הרוקטס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 1:31

נחמד לראות סוף סוף את שמך האמיתי באתר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13 בדצמבר 2022 20:12

תודה רבה על הפריוויו המצויין ויאללה סלטיקס (מה שלא יהיה, קל זה לא יהיה)

Berch
13 בדצמבר 2022 20:55

אחלה פרוויו
עם כל החיבה שלי לסקרמנטו עוד מהשוד שעברו בימי קדם מול הלייקרס היום זה של פילי
🕺

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2022 1:58

אהרון אינדי תודה רבה פריוויו מעולה. אני עדין על אדי הנצחון של ארחנטינה ושל מסי. אני חושב שמסי הוא העז והוא יחד עם סטף העזים הנוכחיות לפחות לפחות ברמת הקסמים שהם עושים על המרגש. אני זורם עם התחזיות שלך אבל מהמר על קצת הפתעות מהמר על הפסדים של סקרמנטו הלוחמים הלייקרס ופיניקס (לילה קשה לבית הפסיפי מזל שהקליפרס לא משחקים) וגם של יוטה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 2:33

BADAD
Shir Halayla bli milim
https://www.youtube.com/watch?v=LdVFzdRZF0Q

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 2:57

מעניין מאוד
מתוך התגובות:
Why isnt this the English national anthem

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 3:43

חחחחח, כן ראיתי את זה.
דווקא את Sham 69 לא ראיתי אבל את ה Business כן ראיתי, פה בארץ שרים את ההימנון הזה 🙂 ואפילו הסתחבקתי עם מיקי פיץ ז"ל.
סקין Oi הם גלוחי ראש (כמוני) ואנטי גזענות (למרות שבכולנו יש גזענות). העובדה שה Business הופיעו פה לפני אולי 23 שנים בערך מדברת.
הסקינהד האמיתיים הם שחומי עור והמקור בכלל בג'מייקה. יש מעט קשר בין האמת למה שמוכרים בעיתון.

TRIP
TRIP
14 בדצמבר 2022 2:53

הקינגס צריכים להעיף את טריי ליילס לא שחקן חמישייה בהפועל כפר סבא

TRIP
TRIP
14 בדצמבר 2022 2:59

סטיב קר הבכיין רוצה עוד טכנית לברוח לפני ההשפלה

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 3:01

סטף הוא גוש של שריר
אבל הלוחמים לא מצליחים להתמודד עם הפיזיות של האיילים

TRIP
TRIP
14 בדצמבר 2022 3:07

חחח גולדן סטייט נראים כמו ילדים בפוסט

TRIP
TRIP
14 בדצמבר 2022 3:19

אין במילווקי שלשות מהפינות. לופז שחקן ההגנה של העונה אגדת נטס

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בדצמבר 2022 3:25

כל קבוצה שתעלה לשחק נגד פילי בלי סנטר כבד שיודע לשחק הגנה תקבל 40 בראש מאמביד
לקינגס אין אפילו סנטר אחד בסגל

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 3:28

אמביד בלתי ניתן לצפייה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 3:43

כשאתה צודק, אז אתה לא טועה.

TRIP
TRIP
14 בדצמבר 2022 3:27

קרי בכיין שהשופטים עזרו לו נגד בוסטון לא דיבר מילה

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 3:27

too easy

מנחם לס
Admin
14 בדצמבר 2022 3:35

פריוויו מעולה. תודה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 3:47

איפה אייטון ואיפה חוזה וורגס?
איפה? בחייפו

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 3:57

חוזה וארגאס היה אחלה שחקן. איזה בלוקר. ובייבי הוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:00

נכון
והיה חוזה בכוכבים ועוד חוזון למועד ולשימון מזרחי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:02

טוב, אני עם יוסטון כי את עמביד אני לא מחבב ויאניס נוגח חזק.
גיילן גרין מועך את קיפי שביט הגנד הגנדי הגזרי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:06

עבירה ברורה של אייטון על פורטר כשנכנס בו בדרך לסל. מה השופטוטים רוצים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:06

הצדק יוצא לאור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:07

הרוקט סימפטיים
ליואב יש על מי לסמוך בשנים הבאות. קבוצה חביבה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:08

אייטון נפצע באותו מהלך כניסה ונשאר רק ציפי לאסוף את השברים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:10

שימון
אייטון עם 5 נקודות בחצי וכנראה שלא יחזור
עכשיו אתה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:11

ציפי עם 6

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:11

פיניקס עם 35 נקודות בחצי, ללא ספק משבר!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:13

חסר להם ג'ה קראודר?….
איפה שיש ציפי הדשא גדל ומייד מתנוון.

trusttheprocess
trusttheprocess
14 בדצמבר 2022 4:15

דוק ריברס מטומטם שלא ברא השטן
ביתרון 22 7 דקות לסיום הוא מחזיר את אמביד למשחק
בשביל מה זה טוב
ומה בדיוק הארדן עושה על המגרש עכשיו
בגלל המפגר הזה יש פציעות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:25

ברגע שריברס הגיע לפילי חייכתי מאוזן לעין.

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 4:38

ממש הג'וקר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:41

אמת
אבל לא גק ניקולסון, יותר חואקין פיניקס….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, זה פיניקס!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:29

בישלי ביסלי עם שלשה, שוויון ליוטה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:31

ווואוווו, איזה סל מדהים של קלארקסון
לא ברור עם הוא כדורסלן או קופץ לגובה מוחמץ…

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 4:34

מוחמץ או במלח?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:43

זה בטח יהיה בהיילייטס הסל הזה לא בחומץ ולא במלח במיונז מעורבב בקטשופ.

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 4:44

מומי מעדיף חציל בטחינה.

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 4:36

הסמי טריילר החליק בסיבוב ונכנס במכונית חונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:43

הנזק לסמייטריילר?

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 4:44

אין

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 4:40

פרסומת לאיזה אירגון.
ילדים משחקים בחוץ עם מסיכות.

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 4:43

מת על הפרשן של הפליקנס. הטוב בליגה כבר כמה שנים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:44

אצלנו טומי מפרן בגן עדן לאלוהים ונשארנו עם הוויט בוי ממבה

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 4:48

ילה בהצלחה לסלטיקס נצטרף אולי מאוחר יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה זה עם גורדן פול ישר חוטפים 20 הפרש מול קבוצה נורמלית אבל על המגיק יוסטון וכו יעדה שואו של 140 מיליון 😉
אייטון מראה למה בחיים לא יהיה פרנצייז אלא יהיה באם אדביו בלבד.

רזיאל מקווה שתנגבו את הטראקרס למרות שיש לי תחושה שינגבו אתכם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:58

אדבאיו בסדר גמור.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 4:59

אנחנו במיני משבר
גם אני חושב שסביר שנפסיד היום לפני שני משחקי בית מתנה מול אורלנדו. לא נורא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול זה הסטף הבא. הוא קלע 6 מ17 מהשדה בדיוק כמו סטף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה נראה את הגורדן האמיתי ביוטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקות בwwe חח מסכן נאנס תכף מכה את השופט חחח איזה הזייה הבן אדם עומד לגמרי סתם שחקן רץ נתקע בו מחליט ליפול ועבירה לנאנס חחחחח בסקרין בלי שהבן אדם זז בכלל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 5:50

שוב סמארט יורה ברגל
לפעמים בא לחבק אותו לפעמים לחנוק אותו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 5:51

ציון לפחות עשה 360, לברון עם סתם עוד הטבעה.
לפחות המרגרינה לקח פס"ז או שהליגה הכריחה אותו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאליק ביזלי מנגב את ציון😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמתם לב שגם גה מוראנט עושה מלא לואד ןנח כל 3 משחקים😁 מגיל כזה אז מה יגידו אזובי הקיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרודר בלייקרס נראה גופה

NBA בדם
Editor
14 בדצמבר 2022 6:42

יהדות התורה העבירה לליכוד הודעה שהם רוצים שתהיה קבורה ללא קומות.
עם כל הגופות שיש בליגה, תאר לך מה יקרה במידה ויהדות התורה תחליט על קבורה ללא קומות גם באמריקה, לא יהיה מקום כלל לרבים וטובים בליגה הזו😂😂😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 6:53

מה יהיה עם המרגרינה הזה?
שוחטים אותו ואין לו פיתרון. אולי יכניס את טייטום?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:03

הלייקרס סוגרים ייתרון מבטיח של הסלטיקס שפשוט לא מתפקדת בלי טייטום, אז למה הוא בחוץ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שלשול הבאתם יא רזיאל WAAW

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שכחו אותו בבית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:03

טוב, זרקנו גם את זה
אוב שיש אורלנדו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:04

המרגרינה חייב לקחת פס"ז בשביל לארגן איזה תרגיל שיביא נקודות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקת אוויר על דיוויס חחח מעיל רוח

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:13

ממש. הפעילו מעיל רוח אחרי פתיחת עונה צולעת ומאז הוא "מככב".

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:14

אמביד קיבל את המעיל כבר בתחילת העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח הכי מצחיק אותי המוב של אמביד שהוא דוחף בפוסט ואז נופל והולך לקו חחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:31

אני לא מסוגל לראות אותו השנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עם קוסט טו קוסט קו ישר מהאמצע קליר פאת חחח. גיילן בראון עם כדרור ברמה של בן שימוש שיקח מאמן פיתוח יכולות

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:11

מצטרף ללייקרס.
כח עוצמה זה התרופה לבוסטון

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:12

השריקות על דייוויס ואמביד 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤢🤮

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הם ישר נופלים איך שמישהו נצמד אליהם והולכים לקו חחחחחחחחח זה לא כדורסל. אמביד עוד מנסה מוב לפני. אצל דיוויס השריקה באה לפני שהכדור מגיע אליו השופט מונע תסבוכת לפני חחחחחחח

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:12

סמארט כזה מטומטם לפעמים שזה מרתיח

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:14

זה אתה זה לא הוא. אני רגוע לחלוטין לגביו.
אני חושב שהוא עלה לשלב הבא אבל כמו ראס האינטליגנציה שלו מגבילה אותו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:18
Reply to  IDO

ההשוואה לראס ממש במקום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:17

כן
לחנוק אותו?
אפשר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון נותנים לשקץ וי אר אול וויטנס מאיצים עבורו את הטראקר

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:16

היו יכולים להעלות בובת מין מתנפחת במקום ויליאמס, לא היה משנה כלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

דווקא השתפר הבחור מאד בשנה האחרונה היה פעם נקרא טוסיק וויליאמס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:17

המהפך הושלם, הסלטיקס הפסידו עכשיו 30 נקודות בפחות מ 12 דקות.
אין קשיחות אין אמונה, כמו לוזרים. מגיע להם שיהיו מתחת למילווקי, אולי ילמדו מזה משהו.

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:17

המאמן של בוסטון עם מבט של:
שמישהו יסביר לי מה קורא פה, אני לא מבין כלום…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

המאמן של בוסטון זה גורדן פול ב10 שנים מבוגר יותר 🙂 או אח שלו או משהו

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:22

יש מצב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:19
Reply to  IDO

רוקי שחושב שההצלחה של תחילת העונה זורחת אצלו מהמאחוריים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריצת 32-5 של הטראקרס חחח

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:18

מראות קשים לצפייה על הבוקר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:20

השקץ חוגג על הסלטיקס.
זה הלפתן הכי טוב שהוא מכיר מאז ימי גארנט העליזים.

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:20

חבורת היטרים…. לכו לישון, לייקרס משחקים חזק ומדויק. הם טובים מבוסטון הערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה טייטום אפילו לא מצליח לפסטר את המלך אבל היום הוא מתעלל בו חח מפתיע שמישהו תוקף אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:22

מצחיק שרק טייטום מהחמישייה היה על הקו
מהקו 28 זריקות ללייקרס, לסלטיקס רק 12….
וזה בלי טוני בראדרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח השקץ כל המשחק בקליר פאת על גראנט וויליאמס בלי לחץ בלי התנגדות עושה מה בא לו, מפחדים שם מהשלשות של ראס ובברלי

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:22

ג'יימס לדיוויס. זה כל מה שצריך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גראנוט וויליאמס מחרבן כל המשחק איזה אשפה כל הערב לבד על ה3 שובר את הסל חחחחחחח אף אחד לא שומר עליו בכלל, החמור הזה נכנסים לו זריקות רק במשחקי הבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 2 הפרש חח יהיה WAAW?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:24

רואים כמה לגרנט אין את זה כשהכסף על השולחן והוא רוצה חוזה גדול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי יתן לדביל הזה חוזה גדול שכר מינימום שיגיד תודה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:47

הגזמת
אני חושב שמגיע לו חוזה כמו לרוב אולי קצת פחות.
הוא שווה בין 8 ל 10 לדעתי.
החוזה הגדול ילך לבראון. ככה 250 מליון ל 5 שנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא שווה 8. בבוסטון הוא עוד נראה פי 2 יותר טוב ממה שהוא שווה באמת

עמיחי קטן
Admin
14 בדצמבר 2022 7:25

השופטים רוצים להיות גרועים כמו במילווקי, אבל זה חסר סיכוי

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:25

סמארט!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד שריקת אוויר על דיוויס חחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:27

איזו עבירה היתה פה על הגבבובי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר מוחלט אל דאגה הוא החטיא את שניהם וטייטום עשה ממבה לשקץ. יש הארכה

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 7:30

בדיוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם WAAW איזה ניגוב על המלך דיוויד חירבן מהקו בול דונט ליי מאדאפאקרס

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:28

הופה … אני מריח הארכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

אתה בדיליי ניש הארכה כבר 🙂

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:29

רק לוזרים רואים בזמן אמיתי 😅😅😅

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:29
Reply to  IDO

מה מצב נמטודה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:28

פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפססססססססססססס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום היום מטאטא את הפרקט עם לברון סוף סוף מבודדים על השקץ ותוקפים אותו בהגנה

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:29

חוש הריח שלי מפותח ביותר!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:29
Reply to  IDO

ריח של נמטודה

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 7:29

איזה פראיירים הלייקרס לברון ודייוויס קיבלו שריקות אוויר וגם זה לא עזר. ראס בתפקיד צלם חתונות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:29
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפה אמרת, צלם חתונות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:30
Reply to  דה שוט

מי תנצח?????

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

טראקרס השופטים איתם חזק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:32

תגידו מה שתגידו, הלייקרס פי 3 זריקות עונשין בזמן המשחק בלי ההארכה, אז כן אני אומר שיש פה עזרה. מימי? שאלה טובה, אולי אלוהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מנגב

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:32

דה שוט, מי מנצחת?? אני צריך להכריז

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 7:43
Reply to  IDO

הכרזתי תמא על בוסטון כאן למטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגיילן בראון יש כדרור של ילד בכיתה ד אם ילחצו אותו ולא יהיו שריקות אוויר יחטפו לו מלא

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:34

חחחח…. כמו שלי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטוםםםםםםםםםםםםםםםםם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק קרש של הגבהההה

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:36

טוב חיכיתי מספיק.
בוסטון מנצחים. כמו שמעון הכריז, רק הפוך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

הכרזתי

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:38

😊

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון מורידים את הגשם וסוגרים את הבאסה. גיילן לוקח את המפתחות. ווי אר אול וויטנס של טייטום הMVP

בוקר טוב רזיאל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:37

תמא טקס

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:37

כמו שאומרים… המשחק נגמר אחרי הגיל הביולוגי של הלייקרס.

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 7:37

תמא 38
רזיאל אתם תותחים איזה ריכוז בקלאץ׳ בבק טו בק בלייקרס הזקנים בלי רגליים ריצת 0:12 בהארכה

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:39
Reply to  דה שוט

אני יכול לשנות את ההכרזה?
לייקרס מנצחים.

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 7:45
Reply to  IDO

חחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראססססססססססססס בראון האהבל הזה לא יודע לכדרר מה הוא מנסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיילן משלשל חזק חיתול דחוף

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:41

הקללה של דה שוט חזקה מכל יסודות כדורסל

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 7:46
Reply to  IDO

גם בכדורגל אתמול הכרזתי קרואטיה
היום צרפת!

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 7:40

טו ליטל טו לייט הלייקרס חייבים שלשה מהירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שהמרגרינה יעשה עבירה ולא יתן ווי אר אול וויטנס חחחחחחחחח אבל ברור שהוא יתן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:41

גיילן בראון גם עם שתי החטאות מהקו, ג'סטה לגבהבוביק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המרגרינה נתן הזדמנות לWAAW. ריבס החטיא

בוקר טווווובבבב עולם מה שלום כולם אני שקץ אמיתי

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 7:42

לברון לטייטום : ניפגש בגמר
טייטום: יפ. אני אשיג לך כרטיסים טובים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:44
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אכלך היום? ישר ליומן של הא-שי

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:45
Reply to  דה שוט

חחחחח

IDO
IDO
14 בדצמבר 2022 7:42

אחלה משחק. יצא סוף טוב בסוף. בוסטון בארבע

שי אבן צור
14 בדצמבר 2022 7:43

וואחד ניצחון של הסלטיקס!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:43

+1966

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
14 בדצמבר 2022 7:43

אייה יהיה הווווווווווווווווווווווו
בלוכר טוב לכולם

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:44

ניצלנו מביזיון. לא יודע איך הגיעו להארכה, היו נראים על הקרשים.
אבל הצטרפתי בהארכה והיה נוקאאוט.
דייוויס לא הלך והתוכנית של הלייקרס הייתה "בואו ניתן לראש לשלשות"…

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 7:45

לראס

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2022 8:00

״בואו ניתן לראס שלשות״ רק תיקון – זאת הייתה התכנית של הסלטיקס

אשך טמיר המקורי
14 בדצמבר 2022 10:11
Reply to  דה שוט

של שתיהן…